Carrot już Ci napisał jaka jest przyczyna, a ja Ci napisałem jak sie upewnić czyli odłączyć wężyk z powrotu i wtedy zmierzyć ciśnienie na listwie. Oczywiście poleci z niego paliwo więc włóż go do np. butelki na czas pomiarów.
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
Sprawdx więc ciśnienie. Jeśli stał rok czasu to wymień paliwo.
Próbnikiem ciśnienia paliwa, choć pewien wgląd daje zdjęcie węża powrotnego, pocieknie paliwo to ciśnienie jest (raczej) prawidłowe.
Jeżeli kompresja jest, iskra jest, paliwo jest to musi odpalić :D Może coś pominięte przy sprawdzaniu ? jakie ciśnienie daja pompa paliwa ? Auto ma LPG ?
Sugerujesz za małe lub za duże ciśnienie paliwa ?
Trzeba by jakiś manometr wstawic w układ zasilania paliwem,a ciśnienie to 2,8-3,2 bar.
Wygląda na błąd sondy, ale ciśnienie paliwa należy sprawdzić Sprawdź jeszcze czujnik położenia przepustnicy, on też potrafi robić takie zachowanie silnikiem. . a gdzie się znajduje czujnik położenia przepustnicy? i jak sprawdzić ciśnienie paliwa?
Witam serdecznie.Miałem podobny przypadek i to były zapchane wtryski i regulator cisnienia w listwie.Zmierz ciśnienie na listwie(2,7At.) i wymontuj i popatrz jak leci paliwo z wtrysków.Pozdrawiam.
Sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa na listwie. Impuls ze sterownika to kilka ms i bez odpowiedniego ciśnienia paliwo nie poleci. Jak masz oscyloskop sprawdź czy sterownik steruje wtryskami.
Zmierz ciśnienie na listwie paliwowej, filtr paliwa wymieniony. Reduktor ciśnienia paliwa na magistrali, wężyk podciśnieniowy na reduktorze paliwa, wyjdzie jak zmierzysz ciśnienie paliwa na chodzie auta.
Do sprawdzenia : - immobilizer (czy nie odcina) - zasilanie pompy - wiązka wtrysków paliwa - ciśnienie paliwa (pompa może podawać za niskie ciśnienie) - regulator ciśnienia na listwie (zobacz czy paliwo wychodzi za regulatorem) pomarańczowa kontrolka Check nie pokazuje żadnego błędu?
A więc wtryskiwacze nie klikają. Sprawdz czego brakuje: stałego +12V, czy kluczowanej masy ze sterownika. Ciśnienie paliwa poprawne?
A czy sprawdziłeś ciśnienie paliwa przy silniku?
Nie było oleju na świecach/przewodach ? Ciemno teraz jest, nie ma dyskoteki na przewodach ? Co z tym CPS ? Pojawia się wyższe napięcie ? https://www.youtube.com/watch?v=yYqhg9sp... tak reaguje na ciepło, na zimnym też może robić podobnie, niby iskrę masz, ale czy powtarzalną ? Rozrząd kiedy był zmieniany ? Jak już odpali to dobrze działa, czy są jakieś...
we wszystkich postach piszesz że paliwo dochodzi i ma dobre ciśnienie a silnik nie chodzi... Czujnik temperatury nie zgasi ci silnika. Jeżeli wykluczasz cewki zapłonowe (koleżanka wymieniała 3 razy zanim trafiła na dobre) to jeszcze pozostaje usterka przekaźnika lub ECU. Czy po zgaśnięciu jest ciśnienie paliwa, czy pompa pracuje a wtryskiwacze nie podają.
Czy wyskakują jakieś błędy ECM?Czy to występuje na prostej drodze,czy tylko na zakrętach lub zjazdach po zakręcie w dół?Sprawdz szczelność węzy paliwa.Oryginalnie do listwy wtrysków jest założony czarny,nieprzeźroczysty wąż paliwa,więc trudno będzie ci sprawdzić szczelność.Musisz założyć wąż przeźroczysty i po włączeniu silnika obserwować czy do listwy...
Witam A co z zaworem podciśnieniowym jak jedziemy szybko na gazie to podciśnienie z dolotu zamyka zawór by było odpowiednie ciśnienie na wtryskach (tak mi się wydaje) i pompa pompuje a paliwo jest blokowane przez zawór no i przez wyłączone wtryskiwacze. Mam instalke Lpg w lanosie 110 tysięcy zrobionych na gazie pompa jeszcze działa ale zaczyna kuleć...
To teraz do sprawdzenia TPSa sprawdzenia czujnika temperatury płynu i powietrza. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie.
Na moje to problem raczej w ciśnieniu paliwa będzie..
Witam serdecznie.Sprawdź zawór ciśnienia na listwie.Jak jest zapieczony w pozycji otwarty to cały czas masz za wysokie ciśnienie.Najprościej zmierzyć cisnienie na listwie.Ma być ok. 2,7.Jak nie masz czym zmierzyć to sprawdź czy na powrocie cieknie paliwo.Jeżeli nie to znaczy,że masz za małe cisnienie albo uszkodzony zawór.Kiedyś z ciekawości w podobnym...
usterka usunieta ostatecznie powodem problemów był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.
1 W wtyczkę wtryskiwacza włóż żarówkę W5W odginając wcześniej nóżki w żarówce. 2 Przekręć kluczyk i kręć silnik rozrusznikiem - jeśli żarówka miga to wtrysk jest OK. 3 Zobacz na filtrze paliwa czy pompa daje dobre ciśnienie-czy w ogóle tłoczy paliwo , na listwie czasami pozostaje szczątkowe ciśnienie zbyt małe by silnik pracował. W Daewoo często padają...
O ile dobrze kojarzę to ta pompa chyba tam działa w buforze. Może inaczej - nabija ciśnienie i się wyłącza. Czyli przy braku paliwa pompa by pracowała non stop, dwa gdzie jest ten bufor który robi pomiar ciśnienia paliwa, trzy po co tak komplikować układ.
To sprawdziłem przed wyjęciem wtrysków. Tzn odłączyłem przewody sterujące wtryskiwaczami. I są wysokie obroty. Poza tym zauważyłem, że wolne obroty się ustalają zaraz po odpaleniu. Odłączenie pompy już po odpaleniu nie zmniejszy obrotów. A podłączenie nie zwiększy. Czy zbyt wysokie / zbyt niskie ciśnienie benzyny może być tu problemem? Czy uszkodzony...
Gdzie może być problem ? A np w kluczowaniu wtryskiwacza, za małym ciśnieniu paliwa, zapieczonym wtryskiwaczu...
Dobrze rozumiem? Nie odpala i nie chodzi na benzynie? po wymianę 2 list wtryskowych 2 pomp i 3 regulatorów auto odpala ale nie trzyma wolnych obrotów i bardzo nie równo pracuje na benzynie za duże ciśnienie na listwie wtryskowej paliwo nie wraca do pompy po poluzowaniu regulatora że kąpię paliwo auto chodzi bardo dobrze ale nie mogę jeździć z kapiaca...
Witam, i prosił bym o pomoc w następującej sprawie. Otóż Lanos 1.5-16V 99r z instalacją gazową zamontowaną u dilera :D Problem w tym że od jakiegoś czasu dzieje się to co raz częściej i wtedy pojawiają się kłopoty z odpalaniem zarówno ciepłego i zimnego silnika, po przekręceniu stacyjki pompa paliwowa powinna przez 2 sekundy tłoczyć paliwo by wyrównać...
pomysł jest taki, albo niskie cisnienie paliwa, albo czujnik temp przekłamuje
Zaraz zaraz, co on Ci na krótko podpinał??? Jakie ciśnienie masz paliwa przy silniku?
Jakie ciśnienie podaje pompa paliwa? Kiedy był wymieniany filtr paliwa?
a zrób jak umiesz:) zapłon, cisnienie paliwa, no i map/maf
Wtyczki sa jasno niebieskie, błekitne. Zasilanie 30 pin B1 i C16. 15 po zapłonie pin C4 i masy A12, B10, C12, C13, D1 wszystko jest. Listwe wtryskową odkreciłem i patrzę czy wtryskuje paliwo i wtryskuje tak samo jak i iskrę czyli sporadycznie. Gdy raz na kilkadziesiąt razy zatrybi i podaje paliwo iskra też wtedy jest. Sprawdziłem napięcie według schematów...
jeśli jeździsz już trochę czasu na gazie to jest to sytuacja normalna , żeby temat rozwiązać musisz: po pierwsze we własnym zakresie lub w jakimś serwisie wyjąć wtryskiwacze paliwa i umyć je w myjce ultradźwiękowej najlepiej jeszcze z podłączonym urządzeniem generującym impulsy aby wtryski w czasie mycia pracowały, po drugie zmierzyć ciśnienie paliwa...
To jeszcze pozostał regulator ciśnienia paliwa, a najlepiej to będzie podpiąć kompa.
Ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia paliwa. Powinno być 2,8 - 3,2 bara
instalacja lpg - landi les98 strzela w dolot nie sprawdzałem jedynie ciśnienia paliwa tps ok temperatura wskazywana jest dobrze
No pewnie że ma! Na podstawie m.in. ciśnienia i temperatury powietrza sterownik dobiera dawkę paliwa.
Uzasadnieniem zwłoki w wyłączeniu pompy jest to , co opisał ktoś kilka postów wcześniej. A mianowicie wysterowanie emulatora wtrysków tak, żeby wyłączał wtryski na kilka sekund po włączeniu gazu. Dzięki temu silnik ma czas sassać mieszankę gazowo-powietrzną, zanim "zdechnie" z braku benzyny. To tak w skrucie. U siebie w Lanosie zrobiłem odcięcie pompy...
,czas wtrysku zamiast wzrosnac to przez moment spada do zera i pomalu rosnie w gore. więc problem raczej nie w ciśnieniu paliwa sprawdź ten niby przepływomierz na rurze dolotowej
To że pompa paliwa coś podaje to nie znaczy, że działa prawidłowo. Ciśnienie na listwie paliwowej winno wynosić w stosunku do ciśnienia w kolektorze ssącym około 3 bary. Podłącz manometr i sprawdź działanie zaworu regulacji ciśnienia paliwa (korektor sterowany podciśnieniem z kolektora). Jeżeli na pracującym silniku wtryśniesz odrobinę paliwa do kolektora...
Bo gaz ma blokadę temperaturową A na benzynie do sprawdzenia czujnik temperatury, ciśnienie i wydatek pompy paliwowej
Jeszcze ciśnienie paliwa można by było sprawdzić, bo przy Gazie lubią się pompki paliwa zacierać.
Jest to wężyk od podciśnienia - do regulatora ciśnienia paliwa. Należy go tam podłączyć , sprawdzając , czy nie jest popękany.
Proponuje sprawdzić bezpieczniki na początek, kontrolka ładowania, ciśnienia oleju świeci?
Jeśli nikt się nie pomylił o ząbek przy składaniu rozrządu, to nie bardzo widzę związek. Silniki 16 zaworowe lubią wysokie obroty, co przekłada się bezpośrednio na spalanie. Trzeba by przepatrzeć kolejno, wszystko co ma związek ze sterowaniem składem mieszanki. Od sondy lambda począwszy, poprzez czujnik temperatury do regulatora ciśnienia paliwa. Nie...
Zmierz ciśnienie paliwa, czy jak nie chce odpalić to jest iskra?Tylko benzyna czy jest na gazie?
Sprawdź ciśnienie paliwa może pompa wtryskowa ok a zawór ciśnieniowy nie trzyma. Poza tym sprawdź szczelność podciśnień.
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Odłącz wężyk podciśnieniowy i sprawdź czy nie leci tamtędy paliwo(nie powinno). Później sprawdź czy po zagnieceniu powrotu czy coś się poprawi
Witam doszłem do wniosku skoro odłączyłeś akumlator i nie pomogło to w twoim przypadku przekaznik nic nie pomorze , proponuje sprawdzić ciśnienie na magistrali paliwowej najlepiej zaraz za filtrem ciśnienie powinno wynosić 2,7 bara, wim że wymieniałeś pompę ale sprawdz to ciśnienie (nieraz nowa pompa dawała zaniskie ciśnienie
Skoro to takie proste to ile taka prosta czynność może mnie kosztować u mechanika? Generalnie EGR jest zamknięty, ale otworzenie go na ~2% to już dławi silnik, na ~4% gasi na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu można otworzyć EGR i na 100%. Może teoretycznie zamknięty przepuszcza na 1% i już wpływa to na pracę silnika. Musze zaślepić EGR, bo i tak membrana...
Ciśnienie paliwa, świece, sonda, uszczelka pod głowicą, kody błędów - to bym ja sprawdzał w pierwszej kolejności. Katalizator również sprawdzić. Pozdrawiam.
Nie chcę się upierać, ale zależałoby mi na opisie postępowania w zakresie weryfikacji zasilania dla tego wtryskiwacza. Oczywiście, starając się możliwie wyjaśnić wszystko, żeby nie być posądzonym o głupią upartość: - Iskra jest, na wszystkich świecach, kąt wyprzedzenia chyba jest nie sprawdzenia w prosty sposób w tym aucie (strobo mam, ale nie wiem...
Map sensor podmieniłem i jest to samo. Podłączyłem w obwód pompki manometr i czujnik ciśnienia właściwie reguluje ciśnienie paliwa względem obciążenia. Także raczej dobrze współgra z Map sensorem. Tylko że interfejsem nie zdiagnozuje się cewki...
witam nie jestem pewien co do zadziałania imo na pompke paliwa w lanosie czy czasem nie odcina wtrysku ale jest kontrolka sygnaliz stan ukl mowa oczywiscie o fabrycznym imo a w lanosie pompka startuje i wytwarza cisnienie zaraz po wł zapłonu na 2 s a czasem dopiero po impul z cujnika połoz nie ma zadnego czujnika cisnienia z czego to wiec wynika:?:
Możliwe, że jest zasilany z dwóch paliw, zakręć zawór na butli, zgaś na benzynie i zobacz jak będzie wyglądało odpalanie rano. Jeśli problemy się będą powtarzały, popatrzyłbym na ciśnienie paliwa na listwie a w następnej kolejności przyjrzał się zasilaniu i wysterowaniu wtrysków oraz nim samym.
... albo wtryski mają prostatę, albo regulatorek ciśnienia zdeflorowany i benzynka się leje w kolektor. Ewentualnie cierpi na nadciśnienie paliwa, za sprawą w/w regulatorka lub zatkanego powrotu.
Narazie pompkę zostawiłbym w spokoju , odzywa sie na zapłonie , na 50 milczy. Zmierzyć ciśnienie paliwa , na krótko podpinając pompkę. Jeszcze raz powtarzam , przy gazie masz odcięcie pompki i napewno jest emulacja wtrysków - tutaj szukaj uszkodzenia , nieprawidłowego działania.
Ciśnienie paliwa, od tego każdy, nawet totalny zakichany laik zaczyna. Jak tam jest ok, to zasyfione białym nagarem wtryskiwacze, co norma w zagazowanych badziewoo
Masz paliwo? pompa działa? Miałem kiedyś coś podobnego - po przekopaniu auta okazało się że winny jest czujnik ciśnienia oleju - robi zwarcie, pali bezpiecznik, siada pompa a do tego immo tnie zapłon bo tez nie dostaje zasilania.. czujnik jest z tyłu na spodzie silnika. Jeżeli jest mokry od oleju do wymiany, jest niedrogi, potem włóż bezpiecznik i...
Serdecznie dziękuję.Tak mi się wydawało ale nie byłem pewien.W Lanosie jest 2,7 i tutaj też spodziewałem się podobnego wyniku.W poniedziałek zmierzę na samej pompie a potem dalej i poinformuję.Pozdrawiam.
Witam Auto jak w opisie, z gazem II gen. Silnik chodzi ładnie, równo, ale tylko do 2000 obr./min., powyżej nie ma jazdy. Strzały, telepanie, brak mocy, oraz check i bład P0342 - Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - low input - wiring short to earth, CMP sensor. Po wymianie czujnika wałka rozrządu, bez zmian, nie ma poprawy. Sygnał do czujnika...
Witam otóż mam problem z Lanosem. Zaczęło się jakiś czas temu , jadąc do pracy coś strzeliło i zgasł. Po szybkiej diagnozie okazało się że nie ma iskry , prąd podaje. Kupiłem nową cewkę iskra jest odpalił. Pojechałem na stację , zatankowałem próbuje zapalić , nie pali. Od tamtej pory jest tak że zapala i działa dopóki go nie zgasze. Do tej pory wymieniłem:...
W czym jest problem skoro szukałeś? Jakiej porady oczekujesz? Bo nie potrafisz dobrać ciśnienia? Czy nie potrafisz zamocować innej pompy? A nie, ja wiem, żadna nie wygląda na zdjęciach z alledrogo tak, jak sobie marzyłeś, jak ta z oryginału... Dziwny masz problem człowieku. Z czym problem, pompa "od Lanosa" chodziła w tylu samochodach, że ty nawet pojęcia...
1.Po pierwsze:Na 99% samochód powinien gotować wodę.Wiadomo 3 cylindry pracują jako silnik,jeden jako sprężarka :D 2.iskra na świecy"w powietrzu"(nawet piękna gruboniebieska :D)nie oznacza jednoznacznie że świeca wkręcona w cylinder będzie ją nadal wytwarzała.Proponuję zmienić świecę na o innej wartości cieplnej tzw.gorącej,znakomity sposób gdy cylinder...
Witam, Historia wygląda następująco: - 1,5 miesiąca temu zrobiona uszczelka pod głowicą - Po odebraniu z warsztatu, auto zaczęło więcej palić (Pb) - Pojawiło się delikatne szarpanie po nagrzaniu (niestety, niepamietam czy przed wymianą termostatu czy po...) - Najpierw wymieniłem termostat (mechanik nie zrobił tego przy okazji głowicy, a temperatura...
lanos ciśnienie pompa paliwo lanos ciśnienie lanos paliwo
naprawa pioneer oznaczenie silnika renault plamy ekranie
Podłączenie dwóch mostków prostowniczych do jednego uzwojenia wtórnego Ładowanie hulajnogi Joyor S5 przy 40%-50% baterii