No to powrót jest gdzieś zatkany i dlatego masz takie ciśnienie Na wolnych obrotach z założonym wężykiem podciśnieniowym do regulatora 2,5 bar, ze zdjętym 3
Moze nie pasować olej nie scieka blokuje wytwarzajac cisnienie podpiera zawory i niema ciśnienia albo jakis brud przy składaniu szlifowanu przylgni bloku głowicy
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
Nie. Pompa po prostu może nie mieć odpowiedniej wydajności i tyle. O zapchanym filtrze nie wspomnę. Powinieneś zapiąć manometr i patrzeć co pokazuje. Je sli ciśnienie spada dużo poniżej 3atm. to jeździć nie będzie.
z powrotem przez listwe nie leci Czyli za małe ciśnienie i nie otwiera się jego regulator, pompa do wymiany
Przepraszam za przejęzyczenie. Ja nie pisałem że planowanie głowicy albo wymiana uszczelki po głowicą chociaż i jedno i drugie należy zrobić jednocześnie wpływa na luzy zaworowe. Pisałem że nie czeka się po wymianie samoregulatorów bo cóż da czekanie tylko trzeba odpalić auto aby owe samoregulatory dostały ciśnienie oleju i jak sama nazwa wskazuje wyregulowały...
Jak świeca była niedokręcona, to spaliny uciekały rowkiem gwintu, stąd okopcenie. W tym cylindrze było też niższe ciśnienie sprężania i zapłon mieszanki następował w gnieździe świecy a nie w komorze spalania. Zwróć uwagę na kształt uszczelki świecy, normalnie jest lekko pólokrągła, zbyt mocno dokręcona świeca - podkładka płaska, nie dokręcona przy montażu...
Wg. książki Bujańskiego do Lanosa prawidłowa wartość ciśnienia oleju to minimum 0,3bara na biegu jałowym przy temperaturze oleju 80st.C Posiada ktoś wartości prawidłowe dla innych prędkości obrotowych?
ok jutro sprawdzę.
O ile dobrze kojarzę to ta pompa chyba tam działa w buforze. Może inaczej - nabija ciśnienie i się wyłącza. Czyli przy braku paliwa pompa by pracowała non stop, dwa gdzie jest ten bufor który robi pomiar ciśnienia paliwa, trzy po co tak komplikować układ.
Nie mierzyłem, ale odczyty z czujnika położenia przepustnicy są OK. Sprawdzam je po OBD2. Przepustnica się domyka, ponieważ: - tak pokazuje OBD2 - i po fizycznym zatkaniu otworu na krokowy silnik gaśnie. Czyli nie łapie lewego powietrza zarówno przez przepustnice jaki i nigdzie indziej. Całe powietrze idzie przez krokowy. Tylko krokowy jest źle wysterowywany...
Lanos to silnik Opla. Nie ma "silnika nie do zajechania ",każdy jeden silnik bez oleju czeka to samo.No chyba ze jest to silnik na łożyskach tocznych a nie panewkach,to pojeździ dłużej. Nie ma oleju,to kompazyt na panewce się zwałkuje i silnik stanie,albo się przetrze i za chwile obróci panewkę w korbie i też stanie. Lampka kontroluje ciśnienie ,a nie...
Jakie ciśnienie podaje pompa paliwa? Kiedy był wymieniany filtr paliwa?
Witam, Założyłem dodatkowy wskaźnik ciśnienia oleju z czujnikiem i mam z nim problem. Wskazania pokazuje w miarę przyzwoite ale : drży wskazówka wskaźnika , czasem podskoczy ciśnienie bez powodu o jeden bar i opadnie. Plus po zapłonie podłączałem w kilka stabilnych punktów i dalej to samo a nawet bezpośrednio do akumulatora i bez zmian. Masa to samo....
14 postów a nikt nie wspomniał ze w 1 generacji LPG należy zaślepić egr bo wytwarza fałszywe ciśnienie w kolektorze.
Ciśnienia w kole nie tracisz,ucieka resztka powietrza z węża a ciśnienie zostaje w kole odcięte przez zaworek.
Odma czysta wymieniłem wężyk dla pewności. Ciśnienie sprawdzałem około 8,5 na każdym.
Sprawdż resztę ciśnienie iskrę...
Zmierz ciśnienie na listwie paliwowej, filtr paliwa wymieniony. Reduktor ciśnienia paliwa na magistrali, wężyk podciśnieniowy na reduktorze paliwa, wyjdzie jak zmierzysz ciśnienie paliwa na chodzie auta.
Sprawdziłbym jeszcze ciśnienie na cylindrach
A czy sprawdziłeś ciśnienie paliwa przy silniku?
Witam. Sprawdź ciśnienie paliwa. Ma być prawie 3 bar. Pompa jest pod siedzeniem. Klucz nasadowy 12 i do roboty. Często nie łączy same złącze od pompy pod samochodem. Pompa ma być cicho. zacznij jednak od spawdzenia przekaźnika pompy. Jest pod maską. Zdarzało się, że były usmalone kable przy samym gnieździe. Pompę sprawdzisz zwierając pin 30 i 87 w gnieździe...
Sugerujesz za małe lub za duże ciśnienie paliwa ?
To teraz do sprawdzenia TPSa sprawdzenia czujnika temperatury płynu i powietrza. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie.
Witam w momencie przełączenia na gaz moze być wyzsze ciśnienie gazu i po prostu nie przepali tej pierwszej dawki
Narazie pompkę zostawiłbym w spokoju , odzywa sie na zapłonie , na 50 milczy. Zmierzyć ciśnienie paliwa , na krótko podpinając pompkę. Jeszcze raz powtarzam , przy gazie masz odcięcie pompki i napewno jest emulacja wtrysków - tutaj szukaj uszkodzenia , nieprawidłowego działania.
Sprawdź poziom oleju , oraz ciśnienie oleju manometrem
Zapewne cieknie ci pod kolektorem wydechowym, nad filtrem oleju, czyli z kanału smarnego , w którym jest ciśnienie oleju. tego nie da się uszczelnić silikonem.
Dokładnie tak trzeba zrobić jeśli ciśnienie prawidłowe czujnik do wymiany.
Kolego szanowny, proszę zmierzyć ciśnienie na magistrali . Bez tego dalej nie pójdziesz. To ciśnienie wcale nie jest potężne.
Witam doszłem do wniosku skoro odłączyłeś akumlator i nie pomogło to w twoim przypadku przekaznik nic nie pomorze , proponuje sprawdzić ciśnienie na magistrali paliwowej najlepiej zaraz za filtrem ciśnienie powinno wynosić 2,7 bara, wim że wymieniałeś pompę ale sprawdz to ciśnienie (nieraz nowa pompa dawała zaniskie ciśnienie
Wszystko zależy jak patrzy się na to ciśnienie. Ja pisałem o 0,3 czyli o 0,7 wedle tabelki. Sprawdź ciśnienie w cylindrach robiąc próbę olejową. Może ciśnienie w kolektorze rośnie (podciśnienie spada) bo są przedmuchy na pierścieniach.
A może by tak ciśnienie oleju na początek...?
Silnik w złom. Na 1 cylindrze ciśnienie powiedzmy że może być - powyżej granicznego. Reszta martwa. Silnik do wymiany - sama pełna obróbka głowicy to koszt koło 350zł.
Nie chce mi się patrzeć w te screeny ale rusz głową. Czy po włączeniu świateł nie wzrastają Ci minimalnie obroty? Jakie ciśnienie jest w kolektorze gdy przepustnica jest otwarta a jakie jak jest zamknięta? Co się stanie z podciśnieniem jak zatkasz rurę od odkurzacza w domu? Skoro obroty falują to czy ciśnienie w kolektorze jest stałe czy zmienia się...
Próbnikiem ciśnienia paliwa, choć pewien wgląd daje zdjęcie węża powrotnego, pocieknie paliwo to ciśnienie jest (raczej) prawidłowe.
Dla spokoju odwiedzić gazownika który chyba powinien wyregulować ciśnienie na parowniku, koszt raczej nie powinien przekroczyć 150zł.
Wygląda na błąd sondy, ale ciśnienie paliwa należy sprawdzić Sprawdź jeszcze czujnik położenia przepustnicy, on też potrafi robić takie zachowanie silnikiem. . a gdzie się znajduje czujnik położenia przepustnicy? i jak sprawdzić ciśnienie paliwa?
Sprawdź może ciśnienie sprężania na cylindrach, ponieważ możesz nie mieć kompresji na 2 cylindrze cylindrze a czepiłeś się iskry.
tak dla pewności (oczywiście tylko dla wyjaśnienia i samopoczucia) sprawdź ciśnienie na cylindrach na zimnym a później na ciepłym silniku nie upieram sie ze to cos da tylko sugeruje
Moment to inaczej siła. A dokładniej siła pomnożona przez ramię. Ramię stanowi część układu korbowego natomiast siłę stanowi ciśnienie gazów powstałych w wyniku spalania mieszanki. Moment charakteryzuje ruch obrotowy natomiast siła ruch liniowy (postępowy). Ale najprościej powiedzieć że to po prostu siła. Przykład: auto sportowe o mocy np 400kM nie...
gasior5 nie pisz głupot.... to co wtryskiwacze się zapychają jak się nagrzeje??.. albo kable na świecach się zamieniają?? Aha jeszcze jedno auto nigdy nie widziało LPG i jego przebieg to 110000km. Moje podejrzenia padają na czujnik temp , czujnik położenia przepustnicy albo blaszki łączące kable we wiązce silnika. Jutro po południu jak będę miał czas...
Ciśnienie paliwa to tylko manometrem wpiąć się w listwę wtryskową - jest tam nawet zaworek do manometru. I polecam pójść w tą stronę. a może Check się nie pali?
mnożnik dziwaczny, aby sprawdzić czy podpiera sie PB wejdź w zakładkę ustawienia i otwórz wskaźnik poziomu i tam zobacz, czy jest zaznaczony ptaszek wyłącz przy spadku masz za duże dysze albo za duże ciśnienie na reduktorze
Zaraz zaraz, co on Ci na krótko podpinał??? Jakie ciśnienie masz paliwa przy silniku?
Przesyłam zdjęcie komory silnika. Mam zaznaczony urwany króciec przy którym nie ma żadnego elektrozaworu oprócz czujnika ciśnienie w kolektorze, więc zapewne był podłączony tylko nie wiem do czego. Widać jeszcze jakąś dorobioną zaślepkę na kolektorze. Nie wiem czy coś tam miało (było) podłączone czy nie. Przypomnę że samochód jest przez kogoś pogrzebany....
Witam, auto stało prawie rok czasu po nieudanych próbach odpalenia zostało odholowane do warsztatu, montującego instalacje gazowe. Tam mechanik stwierdził potrzebę wymiany reduktora gazu, po wymianie auto zapaliło na gazie lecz na benzynie nadal nie chce powiedział że prawdopodobnie pompa paliwa nie podaje odpowiedniego ciśnienia. Teraz nasuwa się pytanie,...
Dobry ten "mechanik", rozkłada ręce, a wystarczy zmierzyć ciśnienie smarowania i wszystko zrobi się jasne...
Bo gaz ma blokadę temperaturową A na benzynie do sprawdzenia czujnik temperatury, ciśnienie i wydatek pompy paliwowej
ciśnienie paliwa lanos regulator ciśnienie lanos lanos ciśnienie oleju
schemat toyoty verso pompy ciepła budowa cewka napięciowa
saeco wyświetlacz saeco wyświetlacz
Lokalizacja czujnika temperatury w odkurzaczu QUIGG Jak uruchomić Suzuki Bandit 600 bez wiązki elektrycznej?