Swiece, ciśnienie paliwa.
Poprawiłem ci interpunkcję (moderator musi zatwierdzić), zerknij sobie jak powinno to wyglądać. Na przyszłe posty masz kilka kropek i przecinków, bo może ci się skończyły, więc użyj tych. ........ ,,,,,,,,, Komp łączy się ze sterownikiem? Jakie ciśnienie paliwa podaje?
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Dla mnie czeski film, nierozumiem jak mam zmierzyć i o co chodzi z tą regulacja, rozmumiem że ciśnienie w przewodzie którym pompa podaje paliwo
Coś Pan sprawdził ? jakieś błędy jednostki sterującej?, ciśnienie paliwa?
Za wysokie i za niskie ciśnienie paliwa.
Sprawdż przewody podciśnień, sondę lambda i ewentualnie ciśnienie paliwa.
sprawdz cisnienie paliwa
A ciśnienie paliwa??
A czy była sprawdzana iskra w momencie jak nie odpalał?? Proszę napisać czego brakuje w momencie gdy nie odpala.....(paliwo, iskra, ciśnienie sprężania, synchronizacja wałka rozrządu i wału).
Ciśnienie paliwa na railu do sprawdzenia.
Pompa paliwa może pdać, zmierz ciśnienie paliwa na listwie, ewentualnie zawór regulacji ciśnienia paliwa.
Witam pacjent to Mazda 6 2004 2.0 d nie odpala brak bledow w sterowniku silnika paliwo na przelewach jest ciśnienie na szynie dobija do 400bar. Rozrząd sprawdzony nie widzę tylko obrotów wału .
paliwo w baku czyste,bez zamarzniętej wody?sprawdz wszystkie przewody!jak wygląda ciśnienie wstępne?
Nie napisałeś że masz gaz a że masz objaw na benzynie co można było odebrać że nie jest to diesel :-) Jaki gaz w takim razie?Czy próbowałeś odłączyć aku?Czy zapala kontrolkę?Ciśnienie paliwa sprawdzone?
takie objawy dają najczęściej w silnikach DV4 uszkodzone terminale we wtyku czujnika ciśnienia rail. SICMA F150 sztuk 3.
moja lepsza połowa wyjeździła paliwo praktycznie do zera I kochaj, nie bij - wytłumacz :D Zdarza się...
Witam Mazda 5 2,0 143km diesel zgasła podczas jazdy i nie odpala ,dopali ale na samo start wtedy chodzi normalnie do momentu zgaszenia ,i na listwie chyba niema ciśnienia po odkręceniu przewodu paliwo ledwo co leci
W zał. Schemat Okablowania EGI 16 MAZDA 323 1.6 16V (B6) 1989 do 1994 PS: W trakcie formatowania dokumentu "uciekło" parę pozycji opisu - (dodaje tutaj). 84. tablica rozdzielcza 90. główny przekaźnik 100. zespół sterowania 167. solenoid zwiększonego ciśnienia paliwa 185. przełącznik sprzęgła
nie bo wałki ściągałem całe z kołami i na prawym są tryby na aparat zapłonowy a na lewym nie więc to jest na pewno ok Dodano po 6 nie wiem co to może być iskra ok paliwo ok ciśnienie ok no to o co jej kaman ach te japońce
Dobrze ale jeżeli było by mniejsze ciśnienie to powinno coś przekazywać paliwa podczas wtrysku a tu nawet nie ma o czym gadać bo jak przełączam na paliwo to momentalnie gaśnie i nic się nie odzywa. Spróbuję sprawdzić zawór przy jakim ciśnieniu się otwiera.
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
Pompa ma rzeczywiście niskie ciśnienie a to cudo to czujnik od kontrolki rezerwy paliwa
Witam.Mazda 6 2,3 benzyna.Nie zawsze działa rozrusznik.Raz na 10 razy.Czy w tym modelu załączenie rozrusznika jest zależne np. od pompy paliwa i ciśnienia paliwa?Pozdrawiam Marek.
Ciśnienie paliwa na listwie jakie ?
kolega to się zajmie uszczelniaczami na zaworach i zlikwiduje wycieki oleju potem zatankuje paliwo i będzie jeździł dalej Dodano po 2 a jeszcze jedno; jakie ciśnienie w tulejach cylindrów ma mazda skoro 14/15 bar to mało ?
Na pewno na jednym pinie regulator ciśnienia paliwa musisz mieć 12v.
Nie. Mostkujesz 3 z 5 czyli te poziome na dole zdjęcia. Moim zdaniem to w ogóle źle zaczynasz. Sprawdź czy jest iskra podczas kręcenia rozrusznikiem. Zobacz czy podawane jest paliwo jak włączasz zapłon i jak krecisz rozrusznikiem. Przy włączeniu zapłonu pompa powinna się włączyć na chwilę po czym wyłączyć oraz włączyć gdy kręci rozrusznik. Można zakręcić...
Nie ma interfejsu do tej mazdy. Ciśnienie paliwa sprawdzone? Stwierdzenie że "ciśnienie jest ok." mnie nie interesuje - proszę podać wartość w jednostkach.
niestety raczej to nie możłiwe. Autko stoi drugą dobę w ciepłym garażu, filtr paliwa profilaktycznie wymieniłem nie był zasyfiały do pompy wysokiego ciśnienia paliwo dociera bez problemów, niestety z niej ledwie strzyka. Mierzone wyniki pomiaru dają ciśnienie po dłuższym kręceniu około 120-100barów. Ciągle mnie zastanawia zawór SCV tylko nie chce bez...
Check sie swieci a brak błędów. Czym to czytałes? Jaka analiza spalin, cisnienie paliwa? Rozrząd sprawdzałes?
Wiem częściowo co jest. Podczas palenia ciśnienie na szynie było na 630 kpa po zdjęciu wtyczki jest na 180 000kpa pewnie ustawienie pcm w razie awarii czajnika. Paliwo leci przewodami na wtryski lecz widać że coś jest z paliwem. Oczywiście odpalać dalej nie odpala. Jakiś pomysł?
Więc wypadało by sprawdzić iskrę, ciśnienie paliwa, kluczowanie wtrysków.
Jak długo powinno utrzymywać się ciśnienie paliwa po wyłączeniu silnika ?
Mazda 6 2005 diesel 2.0 przybywa oleju lub raczej miesza się z ropą, przez co jest go dużo ponad stan i jest bardzo rzadki. Silnik pracuje normalnie, ciśnienie oleju w normie na zimnym silniku, na ciepłym nie sprawdzałem. W którym miejscu szukać przyczyny? Kontrolka dpf nie świeci
Wystarczy na początek sprawdzić dwie rzeczy ale niestety najszybciej przy pomocy komputera tj. czy ECU "widzi" obroty wału i jakie jest ciśnienie paliwa na listwie podczas rozruchu.
Sonde mozna sprawdzic specjalnym testerem lub oscyloskopem, multimetr jest za wolny. Jesli autko ma ponad 100 tkm to sonda moze byc zuzyta, zbyt powolna. Pozatym nalezy sprawdzic stan okablowania sondy (masa!) , filtr powietrza, swiece zaplonowe i cisnienie paliwa w ukladzie.
Chodzi mi o te cisnienie jakie powinno byc bo nie wiem czy szukac cisnienia czy moze wtryskow
Odświeżę temat, ponieważ znajomy w Maździe 6 z 2006r. z silnikiem 2.0 diesel 143KM RF7J ma identyczny problem z takimi samymi objawami jak autor tematu, czyli nieodpalający silnik oraz błąd P0628. Silnik startuje na plaku, po zaprzestaniu podawania plaka gaśnie. Sytuacja wygląda, jakby paliwo docierało do wtrysków a poza nie już nie. Ciśnienie na pompie...
Przedni wlot powietrza musisz mieć zatkany gdyż inaczej między innymi przy dojazdach do skrzyżowania samochód będzie ci gasł na gazie. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskiwaczy.
Może trochę źle to ująłem z tym zacieraniem, ale czasami jak jest uszkodzony to ma fioletowy kolor. Pompę CR to na razie zostawił bym w spokoju ponieważ jest błąd ciśnienia paliwa(ciśnienie za wysokie), tak wiec ciśnienie daje.
Witam wedlug zalacznika to za niskie cisnienie na magistrali paliwa,uszkodzony czujnik cisnienia na magistrali,postaraj sie sprawdzic cisnienie paliwa.Pozdrawiam
Hej. W poprzednim roku na trasie po zatankowaniu auto traciło moc, kopciło wywalało błędy z wtryskami, egr-em. Były też problemy z uruchamianiem. Mechanik wymienił paliwo, filtr paliwa, auto odżyło. Wymienił też przy okazji EGR, ale to chyba nie dało zbyt wiele. Problemy po jakimś czasie wróciły, ale zawsze w tym przypadku Liqui moly diesel po dolaniu...
Nie ma pewnie wysterowania wtrysków, nie zmierzyłeś też ciśnienia "tego paliwa co leci."
Odpowietrzenie zbiornika paliwa,czujnik temp.cieczy chł.przepływomierz,regulator ciśnienia paliwa.Wężyki pozdejmuj zobacz czy nie ma tam paliwa.
Dzień dobry potrzebuje pomocy Mazda5 2.0pb zmieniłem silnika polifta ze zmiennymi fazami rozrządu na przedlift z wiązkom kompem izegarami i stacyjkom kręci ale nieodpala czy ktoś jest w stanie mi pomóc bo czytam te posty i bym musiał kompa przeprogramować niewiem ale sprawdzę jeszcze iskrę czy ma pomocy Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego...
Dolej oleju przynajmniej do min. poziomu na bagnecie i kręć rozrusznikiem. Jeśli nie odpali po drugim/trzecim 5-7 sek. kręceniu (kontrolka ciśnienia oleju powinna już zgasnąć), trzeba sprawdzić układ zasilania paliwa i układ zapłonowy. Pozdrawiam.
Witam! Mam dokładnie to samo...Rozwiązałeś problem?
Co to znaczy że pompa działa ? Czy tylko bzyknie na parę sekund a podczas rozruchu pracuje ? Próbowałeś odpalić z samostartu w spray-u ? Czy podaje ciśnienie paliwa na wtryski (zdjąć przewód paliwowy zasilający wtryskiwacze, podpiąć pod zbiornik przelewowy ) sprawdziłeś jakie daje ciśnienie podczas "kręcenia rozrusznikiem" ?
Mazda 323C 94/95 1,5 benzyna nie pali. W serwisie stwierdzili uszkodzony czujnik obortów w kopułce(chyba kodami migowymi to wyczytali). Po wymianie całej kopułki też nie pali... Jakieś sugestie? Iskra jest, ciśnienie paliwa OK. Są jakieś typowe usterki w tym modelu? sterowanie wtryskiwaczy sprawdzales? swiece sa mokre czy suche ? Dodano po 4 Witam,...
przy zdejmowaniu wężyka z listwy wtryskowej spore ciśnienie Takim sposobem napewno nie stwierdzisz czy masz odpowiednie ciśnienie paliwa, a sądzę że masz za małe i dlatego zalewa Ci świece jeżeli wszystko inne jest ok. Zmierz Ciśnienie choćby najprostrzym manonetrem.
Jednak stawiam na pompę paliwa i ewentualnie listwe wtryskową. Sprawdź ciśnienie paliwa, znajomy miał podobny problem z mazdą 2.0 też na wtryskach common rail , i padlo na pompę od za długiego jeżdżenia na rezerwie , tylko fakt faktem jeszcze dlużej trzeba bylo krecic tak z 5-7 sec rano żeby odpalić
sprawdziłem pasek ustawiłem i chodzi
jeśli chodzi o diagnozę komputerową : -przerwanie-zwarcie w obwodzie pradowym -brak napiecia zasilania -nieprawidłowe cisnienie paliwa -zawór uszkodzony mechanicznie -uszkodzony wtryskiwacz -uszkodzenie sterownika
czyli nikt mi nie pomoże tak ?? Ja ci pomogę.Pomiar ciśnienia paliwa w momeńcie 1-go rozruchu sprawę wyjaśni.
No właśnie błędów brak ciśnienia na listwie jest 1800bar i nie wiem czy dochodzi prąd do wtrysków i jakie tam powinno być napięcie
P0140 to: Czujnik O2 (Bank 1, Czujnik 2) – brak aktywności. Obwód grzałki czujnika tlenu O₂ może być zwarty. (Zazwyczaj wymaga wymiany bezpiecznika obwodu grzejnika, również w skrzynce bezpieczników). Zwarcie w obwodzie sygnałowym czujnika tlenu O₂. Stopienie złącza wiązki lub wiązki przewodów w wyniku kontaktu z układem wydechowym. Woda dostała się...
Witam. Zacznij od wymiany filtra paliwa, później trzeba sprawdzić na komputerze jak wskazania ma czujnik temperatury silnika i jakie jest ciśnienie paliwa podczas startowanie jak nie odpala. Są jakieś błędy ? Pozdrawiam.
Cześć. Podłączony komputer w trakcie tego kręcenia nie pokazuje błędów i z pompy paliwowej też wychodzą dobre pomiary. Czy ktoś miał może podobny przypadek, albo wie co to może być? Pozdrawiam Jaskie ciśnienie na szynie podczas kręcenia? Czy widzi obroty wału? Czy jest sterowanie wtryskami? Trzy proste pytania ,potrafisz na nie odpowiedzieć?
W dzisiejszym artykule przyglądamy się zasadzie działania nowego dwusuwowego silnika z zaworami, który nie zużywa oleju. Został on niedawno opatentowany przez japońskiego producenta Mazda, który planuje zastosować go w swoich samochodach. Zastanówmy się więc, jak to działa. https://obrazki.elektroda.pl/1963567700_... Źródło: https://www.motor1.com/news/565427/mazda...
Dla tych, którzy nie mają rozeznania: LPG=oszczędzanie=>oszczędzanie=obniż Pan spalanie=>uboga mieszanka=wyższa temperatura spalania mieszanki=wysoka temp. spalania = wypalanie gniazd zaworów silnika=>uszkodzony silnik=LPG niszczy silniki. Widzę , że Twoja ( wyjątkowa) wiedza na temat LPG w samochodach zatrzymała sie na instalacjii LPG II generacji....
Na początek sprawdź czy pracuje pompa paliwowa, czy ma odpowiednie ciśnienie i wydatek
egr , paliwo (cisnienie, filtr, pompka w baku) czujnik wału korbowego skoro błędów brak.
Właśnie chodzi mi o te 0,8 ms Motronica. Poniżej 1,05 ms zawiesza się wtryskiwacz, a startuje 1,15 ms. A ponieważ tam jest wysokie ciśnienie paliwa jak na jednopunkta to chciałem się upewnić.
Primo pompa paliwowa małe ciśnienie albo brak Ultimo parownik możesz sobie wsadzić w buty
Czujniki sprawne koło także :( Dodano po 36 rozrząd jest ok Dodano po 7 mam jeszcze takie pytanko czy jest w tym aucie elektryczna pompka paliwa czy bezpośrednio pompa wysokiego ciśnienia z baku zasysa
Witam , miałem mazdę 323c 1.5 16v też miałem takie problemy z odpalaniem a w szczególności rano to była masakra, posprawdzane wszystko, ciśnienie paliwa przepływomierz podmieniony , ciągle to samo brak mocy i ciężko zapał, okazało się ! ciasne zawory i nie było kompresji , tam zawory są regulowane płytkami
Zostaw katalizator w spokoju i sprawdz układ odpowietrzenia zbiornika paliwa-jeżeli jest to model na USA to często jest dodatkowy czujnik ciśnienia w zbiorniku.
Auto bylo na serwisie i było sprawdzone Wiesz ile razy po ,,serwisach" coś poprawiałem i też niby wszystko sprawdzali. p0101 i może coś z paliwem? Nierealne. według komputera wszystko dmucha To poprosimy wykres ciśnienia doładowania żądanego i rzeczywistego oraz przepływu powietrza.
Przyczyn może być wiele, ja bym na początek dobrze odpowietrzył układ paliwowy ale należałoby sprawdzić ciśnienie sprężania i rozrusznik (może za wolno kręci).
Citroen, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda? p1169, p1197 przy tych błędach bym popracował. p1169 za wysokie ciśnienie paliwa to zwykle zacięty regulator ciśnienia w pozycji max lub usterka sterowania tego regulatora p1197 sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny - zwarcie na którymś wtrysku, instalacja lub sterownik silnika Jeśli pobujasz kabiną i jest ok to raczej...
Zalałeś gęstszy olej i dowaliłeś doktorka który jeszcze bardziej zagęszcza, opory silnika są większe, pali więcej. Preparaty czyszczące układ paliwowy potrafią też zaszkodzić. Jak wtryski były w marnym stanie mogą teraz lać, niektóre preparaty potrafiły też niszczyć sondy lambda, szczególnie jak sonda już się kończyła. Płukanie silnika też potrafi mu...
Witam mam problem z mazdą 6. Wszystko było w porządku po przytrzymaniu około 5 sekund nogi na gazie (obroty około 2000/2500) auto zgasło i nie odpali w czym może byc problem? Przewaliłem cały układ paliwowy i nic wtryski ok zawór na pompie tez Okej filtr paliwa nowy a mimo to wygląda tak jak by miała zbyt niskie ciśnienie paliwa na plaku pali a normalnie...
Czy usterka pojawia się w deszczowe dni z większym nasileniem? na początek ,sprawdzić układ zapłonowy Cewka WN. Moduł sterujący ,rozdzielacz ,Przewody świece. Połączenia w.w podzespołów.masa, zasilanie po wł. zapłonu. Jeśli autko ma gaz , mogą pojawiać się błędy / emulator sondy / sprawdzić ciśnienie paliwa i układ zasilania. to kilka słów na początek....
moim zdaniem jeżeli na zimny pali a na ciepłym nie jest to wina pompy.na rozgrzanej pompie sekcje tłoczące dostają zbyt dużego luzu i podczas próby uruchomienia silnika część paliwa przelewa się miedzy sekcjami pompy i nie stwarza wystarczającego ciśnienia potrzebnego do wtrysku.
11 - czujnik temp powietrza lub jego obwód 14 - Czujnik ciśnienia atmosferycznego - EMS 15 - Czujnik lambda / Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym 18- fuel quantity adjuster (nastawiacz ilości paliwa ?) sygnał na wtryski jest prawidlowy ?
Hmmm ... a czy czasem nie masz w tej Madzi możliwości podpompowania ręcznie paliwa?? Po takim podpompowaniu powinna się już wkręcać powyżej 2k. A ciśnienie w baku raczej świadczy o zatkaniu odpowietrzania.
Jedź do serwisu i niech podlączą ci pod komputer samochód sprawdza ewentualne błędy i niech zrobią korekte wtryskiwaczy i w rejestratorze danych sprawdza dawke paliwa i cisnienie na szynie glownej.jesli korekty nie przejda te wtryskiwacze to moze ktorys byc uszkodzony.
Ciśnienie paliwa jakie, wtryski wszystkie chodzą? Świeca na niepalącym cylindrze jaka? Mokra/sucha? Za mało informacji żeby pomóc. Głowicę raczej na początku bym wykluczył.
Jeśli jest to bezpośredni wtrysk paliwa to ciśnienie paliwa i ustawienie rozrządu. Jeszcze sugestia że cylinder liczony odwrotnie tj. przy rozrządzie jest czwarty - choć to wątpliwa wersja ale najtańsza opcja podmiany cewki.
Hej, dzięki wszystkim za zainteresowanie. 1. Nie podałem, jaki to silnik i auto, bo był to pytanie ogólne, nie sądziłem, że ma to szczególne znacznie. Auto mazda 323 bj, silnik 1,6 zm 2. Nie chodzi o sprężanie tłoka, tylko o ciśnienie paliwa podawane do cylindra za pomocą listwy wtryskowej. 3. Zgadza się, błąd to P0420 Ponawiam więc pytanie, czy taki...
Nowsza deska jest zdecedowanie fajniejsza. A odnośnie wskaźników to do wolnossącego można założyć: ciśnienie oleju, paliwa; temperatura oleju i płynu chłodzącego, AFR (chyba ważniejsze od amperomierza i woltomierza). Zawsze się przydadzą przy modyfikacjach silnika.
Zmierz sondę miernikiem. To co daje na wyjściu i określ w jakim stopniu jest sprawna. Skład mieszanki stechiometrycznej czyli paliwowo powietrznej zależy od ilości tlenu w spalinach. To przekłada się zarówno na kąt otwarcia przepustnicy jak i przesłony w układzie dolotowym. Komputer potrzebuje danych do określenia ilości podawanej mieszanki jak i kąta...
niestety, sytuacja się nie zmieniła. Czyli dalej przeładowywuje? Czy ładowanie OK a elektryka świruje ,bo jeśli tak to przy takim napięciu to mogłeś uszkodzić wiele podzespołów łącznie z cewką zapłonową poprzez bezpieczniki po ECU. Najpierw sprawdź ciśnienie paliwa,iskrę oraz kluczowanie wtryskiwaczy ,ale na samym początku to zabierz się za bezpieczniki...
Ale tam może być jeszcze jakiś bezpiecznik nieopisany. Plus będzie na przewodzie wspólny który będzie ten sam na wszystkich wtryskach, zmierz miernikiem i podaj tam plusa przez bezpiecznik 10A. Powinna odpalić :) Immo odcięłoby również iskrę. Raczej. okazalo sie ze forumowicz Cisq byl w stanie podjechac do mnie i trafnie zdjagnozowal usterke - kosztowalo...
sprawdzono ciśnienie paliwa na pompie,wynosi ok 4.5 bara,powinno być powyżej 5 -6.5 bara,to może jest przyczyna?koszt nowej-brak zamienników pomp to ok 800 zł
Witam! Ja bym zmierzył cisnienie paliwa.To wyeliminuje wszelkie problemy z pompką. co do paliwa, to miałem przypadek z Mazda 121 "jajo" z silnikiem 1.3 B3 na monowtrysku-brak mocy, nierówna praca, paliwo z rury, a nawet brak możliwosci uruchomienia. Przyczyna tkwiła w paliwie z hipermarketu Auchan w piasecznie k. wawy. Samo nitro! Po podłaczeniu zamiast...
doszedłem do tego że jak zdejmę fajeczki ze świec i pokręcę go chwilę a później podepnę fajki to pali na strzał i chodzi przez ok 5 sekund i gaśnie, a po odpaleniu bez wcześniejszego kręcenia bez fajek pali na strzał i gaśnie od razu. Brakuje mu wybitnie paliwa,jeśli pompa jest nówka i jest ciśnienie to być może padł czujnik temp. silnika ten od ecu.
Witam jestem aktualnie użytkownikiem mazdy 3 1.6d 2010rok. 80kw/109 PS Prawdopodobnie mam uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa wywala błąd P0193 -Powertrain Fuel Rail Pressure Sensor Circuit High Intput. Wieczorem bedę sciągał EGR i filt paliwa by sie do niego dostać i w pierwszej kolejności sprawdze wtyczki i kable . Jednak przy 'badaniu' co i jak zauważyłem...
Witam Mazda dostała strzała na gazie i od tej pory nie chce palić .Kiedy pomogę samostartem pali, ale dodając gazu zgaśnie na paliwie i na gazie.Wymieniłem przepływomierz i nic się nie zmieniło,wymigałem kody brak błędów,sprawdziłem ciśnienie sprężania,ciśnienie paliwa.Proszę o pomysły z góry dziękuję.
ten model nie posiada dpf -a,moc jest ok do momentu kiedy nie zapali się czek , wówczas jest uczucie jak by brakowało gazu.Po wykasowaniu usterki P88 .jest ok ,lecz spalanie wysokie Niedawno diagnozowałem, naprawiałem, umyłem :-) z 07r. Mazda 2.0 cdtid która przyjechała do mnie z kodami typu problem dpf a okazało się, że pin w kostce od czujnika ciśnienia...
w tym modelu co mam nie posiada na przewodzie dolotowym gazu tego pokrętła, wiec jak piszecie musi być silniczek , próbowałem odłączyc pompę paliwa bezpiecznikiem ale na skrzynce nie znalazłem odpowiednika więc odpuściłem . obecnie przymierzam się do kupna świec ale jakie? jak zrobi się cieplej zajrzę do uszczelek kolektora dolotowego. wcześniej mialem...
kruczi a jakie wg ciebie zadanie spelnia przekaznik?czy nie odcina doplywu pradu do elementu do ktorego jest stosowany?mysle ze powinienes najpierw przeczytac dokladnie o co chodzi.zalozmy taka rzecz jesli odcinasz w 1 punkcie wtryskiwacz przekaznikiem to co wg ciebie robisz?bo mnie zdaje się ze odcinasz napiecie i tym samym przerywasz jego prace wiec...
Graty gazowe, to sterownik Stag 300, reduktor Tomasetto AT09, a wtryskiwacze, to nie wiem, nie ma na nich marki, albo nie znalazłem. Na benzynie nie jest dobrze. Też wolne obroty falują i jak się rozgrzeje, to szarpie, nie wkręca się na obroty. Jak auto odpalę w trybie awaryjnym na gazie, to wszystko chodzi jak w zegarku. Na gazie samochód jedzie super....
Mam lepszy numer. Dzis zabralem sie za standardowa procedeurę w kolejnej Mazdzie 6. Silnik 2.0 rf7J, wyciagniete wtryski. zafrezowane gniazda, wymienione podkladki, miska w dol wyczyszczony smok. Nowy olej, wszystko zlozone jak nalezy. Srednio robie to co 2 tyg w kolejnym aucie. Nigdy nie bylo problemow, dzis ZONK. Auto chodzi tylko na wolnych obrotach,...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Para musi być podawana nie zależnie od przepustnicy, wynika to z tego, że będzie trzeba jej podać znacznie więcej niż powietrza (w końcu chcemy wypełnić cylinder) a powietrze jest podawane zawsze w stosunku 150% powietrza dla danej ilości paliwa. Podawając parę przed przepustnica, na zwężeniu w przepustnicy będzie się skraplać, dalej ochładzać i nic...
Czas na podsumowanie. Dziękuję kolegom za sugestie. Zaworek został sprawdzony - nie wykazywał nieprawidłowości. Testu podciśnienia nie zrobiłem. W zamian przeprowadziłem dokładną inspekcję węży - nie dostrzegłem żadnych pęknięć czy uszkodzeń. Dodatkowo przeprowadziłem prymitywny test dymny - dym papierosowy parę razy, z różnych stron - nie zauważyłem,...
Chyba większość śledzących kanały motoryzacyjne w serwisie YouTube widziała test strumieniowych świec zapłonowych a raczej "wyrok" na tym "wynalazku". Zdaję sobie sprawę, że forum jest bardziej poświęcone elektronice ale z racji, że chodzi o świece zapłonowe zasilane prądem elektrycznym to chyba mi to wybaczycie. :D Rozwój mechaniki pamięta różne dziwne...
mazda ciśnienie paliwo mazda ciśnienie ciśnienie mazda
cabletech pilot wiena mostek kolba ekspres odkręcić
Prąd w obu kablach zasilacza LED - przyczyny Ustawienia kraju dla lepszego odbioru DVB-T2 w Łochowie