Pompa paliwa z baku podaje na pompę wysokiego ciśnienia a to niestety nie podaje już dalej na listwę. Wymieniłem Pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem na niej znajdującym się oraz zawór na listwie wtryskowej z tyłu i nadal nic. Czemu od razu tak poważny remont bez rozeznania, czy rzeczywiście chodzi o pompę wysokiego ciśnienia (pwc) z zaworem regulacyjnym?...
Listwa wymieniona na nową - oryginalną, a ciśnienie wciąż wolno wzrasta, czy wiecie czemu? Dodano po 1 Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może...
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
To jest uklad z pompa podajacą. Paliwo aż sika po scianach. Wtryski są piezzo tak ze na powrocie ich nie sprawdze. Podmienie jeszcze CPW i podam napiecie na DVR.
DPF wywalony. Autko zapaliło i po chwili zgasło i cisza ! Nie pali teraz wcale. Początkowo pokazywały się błędy wtryskiwaczy - wszystkich 0201-0204 ale po którejś próbie odpalenia silnika i kasowania błędów zniknęły. Później pojawił się błąd o ciśnieniu lecz też już go niema. Auto nadal nie odpala. Paliwo dostaje, na plaku odpala ale zaraz gaśnie. Ciśnienie...
U mnie też problem z zapalaniem może opisze jak to się zaczeło i ktoś coś podpowie. Kiedy jechałem silnik zaczął przerywać (gasnąć) a że zbliżałem się do CPN to też tam zjechałem. Następnie silnik zgasł po kilku prubach odpalenia wreszcie załapał więc myślałem że może błędnie pokazuje ilość paliwa więc jak odpalił podjechałem do dystrybutora i dolałem...
Witam Mam problem z sprinterem 413 CDI z 2002 r. Auto co jakiś czas nie odpala. Odczytane błędy : P0180-002 Czujnik temperatury paliwo - Napięcie sygnału jest za wysokie. P0201-008 Wtryskiwacz cylindra 1 - przewód ma -//- P0202-008 Wtryskiwacz cylindra 2 - przewód ma -//- P0204-008 Wtryskiwacz cylindra 4 - przewód ma -//- P0203-008 Wtryskiwacz cylindra...
ta diagnoza przez mechanika jest trochę nie kompletna istotny jest czas narastania ciśnienia na listwie ,bo jak nie osiągnie 120bar to nie zaskoczy ,tak więc test przelewowy jest bardzo istotny i to powinien zrobić jako pierwszy bo przelewanie choćby jednego może powodować że wcale nie zapali .regulator ciśnienia też jest istotny i jego podmiana zajmuje...
Który to rocznik? Bo w 2007 zmieniono silnik z 646 na 651. Działają „zdziebko” inaczej ;)
Mam jeszcze jeden problem - nie mam oryginalnej pompki do paliwa - została pod autkiem i narazie nie mam do niej dostępu (auto w trasie). Jak podawać paliwo - w jakiej ilości/jednostkę czasu - pod jakim ciśnieniem ?? z moim niemieckim nie jest za rewelacyjnie - czy ta tabelka (cm3/czas) to jest to ?? no i jeszcze to ciśnienie ?
Witam, tym razem potrzebuje pomocy bardziej doświadczonych. Mianowicie po wymianie wtrysku już nie dalo się go odpalić, więc wymieniłem filtr bo był stary a zauważyłem na przewodach że ciągnie z niego powietrze, ale nic to nie pomogło po za tym że już powietrze nie szło z niego, sprawdziłem przewody idąc od zbiornika ale nic nie zauważyłem, więc założyłem...
Gaśnie z powodu ciśnienia paliwa.
sprawdzic cisnienie paliwa.
Sprawdzić ile obrotów widzi sterownik podczas kręcenia rozrusznikiem, oraz ciśnienie paliwa.
Z reguły zawór Mprop valve zamontowany jest przy pompie wysokiego ciśnienia. Jest to jedyny element do którego jest podłączona wtyczka i zamontowany trzema śrubkami na imbus.Jest to zawór który steruje ciśnieniem do listwy. Znaczenia błędów niestety nie znam więc nie mogę dokładnie określić rodzaju usterki a tylko po Twoim opisie.To co widzisz na listwie...
Proszę poczytać, ogólny błąd https://fault-code.com/p0087/
jakie jest ciśnienie paliwa??
Zaświeca się lampka, więc na diagnostyce sam powie co go boli. Najprawdopodobniej błąd ciśnienia paliwa.
No dobra a co z ciśnieniem paliwa?
Ciśnienie na szynie min 200 jak mnie to próba przelewów wtryskow . Sprawdzenie filtra i zasilania paliwa
Problem rozwiązany, dzisiaj było brak zasilania po zapłonie na ABS-e. Skorodowało złącze pod kierownicą chyba 30 pinowe, ktoś schował je ze puszkę z bezpiecznikami. Nie wiem skąd tam się wzięła woda bo reszta złącz była czysta, a to złączę było kompletnie zniszczone. Po połączeniu przewodów wszystkie usterki dało się wykasować. Doceniamy, że podałeś...
piszac o wydostawaniu sie paliwa z wtryskiwaczy miales na mysli zasilanie czu powrot? i czy mozesz napisac do jakiej wartosci rosnie cisnienie w listwie podczas proby uruchomienia.
Zwykle -wtryskiwacze , zawór ciśnienia paliwa
Jak zachowuje się ciśnienia paliwa gdy faluje?
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Według autodaty to jest cisnienie paliwa. Kolega twierdzi ze cos innego. Zdarza się ze ktos spartoli soft. Znajdz fachowca lub chociaz poczytaj to czyms innym.
To samo miałem w sprinterze przyczyną był filtr paliwa,gasł przy gwałtownym dodaniu gazu, tracił ciśnienie paliwa
Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Mógłbyś to rozwinąć? Nie pokazuje... A to ciekawe... A w parametry rozruchu ktoś zaglądał, np. ciśnienie paliwa...
Pompa WC pewnie podaje, ale regulator ciśnienia nie trzyma...miałem tak w Sprinterze CDI
Najczęściej czujnik położenia wałka lub problem z ciśnieniem paliwa tj filtr, przewody lub wtryskiwacze.
Witam Mam problem. Samochód zgasł i nie odpala. Błąd 2502 - zawór kontrolny ciśnienia paliwa, zwarcie do uziemienia. Jak myślicie gdzie szukać przyczyny ? Przetarte kable czy padł zawór ?
Problem z odpalaniem był spowodowany uszkodzonym zaworem sterującym wydatkiem paliwa, znajdującym się na pompie wysokiego ciśnienia. Kalibracji przepływomierza nie było trzeba robić. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
To niby ustrojstwo załącza trzecią sekcję pompy jak przydusisz mocniej na gaz ,powoduje wzrost ciśnienia paliwa , później tego już nie montowali .
Czy jeżeli zasilę pompę np. minusem i będę impulsowo podawał "plusa" to powinienem stwierdzić czy pompa "przepycha" paliwo (jeżeli zero reakcji to będzie wiadomo - ale pompka "pstryka" nawet teraz) tylko czy pompka musi pompować jakąś określoną ilość paliwa lub z jakimś ciśnieniem dozować dawkę paliwa?
Mam podobny problem. Uszczelniałem króciec wodny przy czym wyjmowałem listwe, filtr paliwa. Po złożeniu silnik odpalił i po paru sekundach zgasł (głośno zagdakał). Wtryski są sprawdzone- są ok. Żadnych błędów nie wybija. Spotkał się ktoś z takim problemem?
do czujnika ciśnienia paliwa Jeszcze trzeci temat załóż bo czujnik ciśnienia w klimie jest podobny https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4...
obroty silnika i ciśnienie paliwa jak nie zapala jakie jest?
Wymieniłem filtr paliwa , odblokowałem czujnik ciśnienia paliwa na pompie ( w/g wskazań kompa) , nadal świeci EDC .
Dziś spróbowałem plaka do kolektora dolotowego. zapalił bez problemu. ciśnienie paliwa przy rozruchu to 110 bar.
myślałem że to może będzie coś z regulatorem ciśnienia paliwa co o tym myślicie ?
Przyczyną też może być filtr paliwa, regulator ciśnienia na szynie czy nawet inny wtryskiwacz.
Odetnij jeden z przewodów czujnika ciśnienia paliwa na listwie CR Jeżeli ma być prosto (mniej skutecznie) to pod fotelem kierowcy znajdziesz przekaźnik odpowiedzialny za [15].
Nie daje się różnych wtrysków na jeden silnik. Może jeszcze powiesz, że ten czwarty był regulowany w innym warsztacie? To już byłaby masakra. Ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania sprawdziłeś? Nie grzeje się nadmiernie silnik?
Tych aut nie naprawia się kolego na zasadzie “co o tym sądzicie”, tylko jest coś takiego jak komputer diagnostyczny. Podpina się, sprawdza błędy, sprawdza niskie i wysokie ciśnienie paliwa w momencie utraty mocy, ciśnienie doładowania - możliwości jest wiele. A nie przez trzy lata dumać “co mu dolega”.
Nie patrz na błędy, tylko na parametry rzeczywiste, skup się konkretnie na ciśnieniu paliwa, tam może być twój problem.
jak by styku na wtyczkach nie było to by wywalił błąd w trysku a nie ciśnienie paliwa. wtryski wpradzone na stole czy tylko korekty?
Witam wszystkich, mam problem z ciężkim odpalaniem Mercedesa Sprintera 907, 2.0 CDI, rocznik 2021 OM654.920 . Silnik długo kręci zanim zapali. Po uruchomieniu pracuje równo, bez błędów w sterowniku i kontrolka „check engine” się nie świeci. Korekty wtryskiwaczy na xentry są bardzo dobre. Co zostało zrobione do tej pory: Wtryskiwacze zostały wyjęte i...
Jest pompa wstępna. Pod pompą wysokiego ciśnienia. pompa wstępnego doładowania paliwa Ja zapytam co to za pompa.
Sprawdź ciśnienie paliwa przy rozruchu na zimno, w 90% przypadków chodzi o ciśnienie paliwa ( przelewające wtryski, powietrze w paliwie, niedomaganie pompy wysokiego ciśnienia lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR) ECU nie zezwoli na start dopóki nie uzyska odpowiedniego ciśnienia. Sprawa będzie banalnie prosta do rozwiązania jeżeli...
Najpierw czy dochodzi paliwo, potem sprawdź ciśnienie bezpośrednio na pompie. Następnie ciśnienie na listwie z zaślepionymi wtryskami /sprawdzasz zaworek przelewowy/. Potem to już chyba wtryski do sprawdzenia.
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Mala ilość powietrza względem paliwa to jedna z możliwych przyczyn np. dziura w dolocie, za małe ciśnienie z turbo.
Tak to podstawa silniczek jest najważniejszy potem ewentualnie filtr paliwa bo może mieć za niskie ciśnienie i go muli :D:D:D
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
wymień filtr paliwa
jeśli brak błędów to trzeba sprawdzić wartości rzeczywiste - ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa , filtr PDF i zawartośc sadzy oraz ciśnienia przed i za filtrem a potem sprawdzić dawkowanie wtryskiwaczy na przelew chyba że masz zatkany wydech skoro inaczej buczy
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
Witam wszystkich. Problem dotyczy problemu z odpaleniem Mercedesa Sprintera 903 (2004) 2.2td 313cdi. Dokonałem pomiaru przelewu wtrysków i w ciągu 60sec kręcenia wtryski przelały na1: 8 na 2: 7 , na 3: 6 i na 4:10 . Wymienione: filtr paliwa, świece żarowe, akumulator, wężyk paliwowy od filtra paliwa, uszczelki na regulatorze listwy. Komputer diagnostyczny...
Mercedes Sprinter 2.2 cdi 2003r brak mocy witam mam problem ze sprinterem na niskich biegach idzie jak burza a jaj wrzucam 4.5 to 110km i lipa słyszę tylko jak otwiera się zawór upustowy w turbinie się otwiera i wtedy traci moc wymieniłem zawór cisnienia paliwa czujnik ciśnienia na listwie zawór podcisnienia turbiny czujnik temp w kol i ten podcisnieniowy...
To tak. flash przełożony. Auto odpala. EDC pali się ale od błędu z doładowaniem i ciśnieniem paliwa. Zniknął błąd związany z pamięcią eeprom. Z resztą błędów już sobie poradzę. Dziękuję wszystkim za pomoc i celne uwagi. pozdrawiam
Panowie a gdzie znajduje się korek do podłączenia manometru ? Nr 2 na obrazku https://obrazki.elektroda.pl/3892573800_... Narastanie poziomu oleju ponad max jest związane z jazdą na krótkich trasach. Sterownik silnika inicjuje wypalanie filtra DPF które zostaje przerwane. I tak kilka razy. Dawka paliwa jest zwiększana w celu osiągnięcia...
Autor w ogóle nie napisał czy kręci,czy nie kręci rozrusznik.A jeżeli kręci to jakie ciśnienie paliwa podczas rozruchu,jakieś parametry czy immo blokuje czy może brak paliwa czy jeszcze cos?Więc o czym mowa?
Wymieniłem masę między silnikiem a ramą, silnik odpala, po 2 sekundach zaczyna nierówno pracować, świeci się kontrolka EDC. Byłem u diagnosty i stwierdził, że to wina czujnika ciśnienia paliwa w listwie. Zmieniłem jeden i drugi i bez zmian dalej nierówno pracuje.
Witam mam problem ze sprinterem 2,2 cdi 2001 r . Wyjęty był silnik samochód stał ok 2 tyg bez baterii. Wszystko zamontowane kręci nie zapala. Kts nie pokazuje błedów widzi obroty i ciśnienie paliwa. Na wskaźniku pojawi się safe error po pierwszym przekręceniu klucza. Proszę o jakiś trop. Dziękuję
Dziękuje kolego za zainteresowanie tematem ale nie bardzo wiem gdzie szukać zasilania tych czujników.Zrobiłem pomiar zasilania we wtyczkach czujników ciśnienia rury dolotowej, poziomu oleju,paliwa w listwie na wszystkich jest 5v. Nie wiem czy one wszystkie zasilane są o jednego źródła.
sprinter 413 monitoring ciśnienia rail P1187 KOMPUTER POKAZUJE taki błąd wymieniłem regulator ciśnienia , sprawdziłem filtr paliwa ale w dalszym ciągu auto gaśnie przy dodaniu gazu i rozpędzaniu auta powyżej 2000 obrotów , na luzie auto zapala i chodzi normalnie , wchodzi na 3000 obrotów i jest ok , gaśnie tylko przy ruszaniu powyżej 2000 obrotów ,...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
skoro znalazłes opiłki to wycjagaj wtryski wies do naprawy wyjmuj zbiornik czysc go jak i przewody wymien jeszcze raz filtr paliwa moze tez pompka zasilajaca dawac małe cisnienie a regulator cisnienia paliwa znajduje sie z tyłu pompy wtryskowej na trzy torxy przyktecony dochodzi do niego kostka elektryczna z dwoma przewodami
Witam! Problem dotyczy Sprintera 2016r 2.2 om651. Auto nagle straciło moc, zaczęło kopcić na biało. Błąd dotyczył EGR. Po wymianie EGR błędów brak, ale auto jak nie miało siły tak nie ma, długo kręci żeby odpalić, a jak już odpali do wkręca się do ok 2tys obrotów i na tym koniec, ogólnie pracuje nie równo, a nawet po kilku minutach pracy na biegu jałowym...
To jest 308cdi więc o łopatki się nie boje. Mi bardziej niż wzrost ciśnienia interesują skutki oszukania ecu i w konsekwencji spalanie większej mieszanki powietrza a małej paliwa niż powinno być. Wiem że ekologiczne to nie będzie ale jak się zachowa silnik
błędy sprawdzałem CDP(autocom) a zasilania według pindaty ,dane o ciśnieniu paliwa 90 wziąłem z infotech no i właśnie wydaje mi się za niskie porównując z innymi cdi np.sprinter 200bar .Czujnik ciśnienia jest dobry bo w parametrach widać podczas kręcenia ciśnienie 95bar a gdy się go wypnie ze wtyczki ciśnienie wskakuje na 300bar ale i tak nie pojawia...
Wiem o tym już kolego bo bawiłem się czujnikiem ciśnienia doładowania i łapał tryb awaryjny nie tylko przy zapalaniu ale też na wolnych obrotach co mnie zdziwiło a była tylko jedna para diod zenera ale ja wszystko robię na wyłączniki więc ominę to ale muszę bardzo ostrożnie z tym ciśnieniem na listwie postępować. A taka ciekawostka na marginesie czujnik...
I skąd tam pompowtryski? Witaj. Mechaniki nic więcej niechcący Powiedzieć. 1. B. P0107 pisze w kom.. - czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. - zwarcie obwodu do masy. - Błąd stały 2. Błąd. P0087 - ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej - błąd nieciągły Samochód wcześniej nie miał żadnego problemu tylko przy starcie czasami ciężko palił jak...
Witam, jakie powinno być ciśnienie na listwie sprinter 906 2.2 cdi biturbo 313 2008r Problem polega na tym, iż auto wchodzi w tryb awaryjny, zarówno przeładowując jak i niedoladowując. Wywala bledy przeladowania i niedoładowania. czasem również egr oraz przeplywki. Turbiny po regeneracji, caly układ dolotowy- od turbo przez intercooler, kolektor- dokładnie...
Witam. Mam problem z moim sprinterem. Podczas jazdy zapalila się kontrolka EDC i auto zgaslo. Podłączyłem pod komputer błędów było dużo. Po skasowaniu auto odpala ale po ok 15sekundowym kręceniu. Żadnych błędów teraz nie wywala. Ciśnienie na listwie na wolnych obrotach waha się w granicy 330-360 bar. Wymieniłem oringi na regulatorze ciśnienia na listwie....
Witam mam problem z moim sprinterem 311cdi z 2008 roku auto bylo po wypadku wiec wyjalem silnik naprawilem to co trzeba i wrzucilem silnik z powrotem auto odpalilo ale tylko na chwilke i to raczej w trybie awaryjnym bo rzucalo nim i pedal gazu nie reagowal.Auto tak jakby chcialo odpalic ale nie chce,nie chce nawet na plaku chodzic tzn czasami zalapie...
Witam. Mam zagadke dla wtajemniczonych w tematy Pacjent: Sprinter 313 cdi 2012 silnik OM651 pojedyncza turbina przebieg 178tys miesiąc temu padła pompa wys cisnienia paliwa. W celu wymiany oczywiscie rozebrane pół osprzętu z prawej strony. Po złożeniu chodzi ładnie ,wszystko niby gra. Podczas przyspieszania pow 2200 obrotów traci moc , rozpędza sie...
Witam, Okazało się że pompa paliwa w baku nie pracowała w ogóle. Podłączyłem ją na krótko i zaskoczyła. Teraz po przekręceniu kluczyka słychać że działa jednak auto dalej nie odpala. Kolejnym etapem musi być zmierzenie ciśnienia na pompie wtryskowej bo na mój rozum jak nie dostawała paliwa to mogła się uszkodzić lub zatrzeć z pracowania na sucho.. W...
Prawie na pewno jest ponownie problem z DPF-em. Przy tak krótkich trasach (jeszcze nie wiem, ile w tych 100 kilometrach jest uruchomień silnika) uruchamiane jest wypalanie filtra, ale nie dochodzi do jego pełnego zakończenia i przy najbliższej okazji wypalanie zostaje ponownie uruchomione (co znowu wiąże się z dodatkowym paliwem wtryskiwanym do cylindrów)....
Mamy u nas w firmie Sprintera z tym silnikiem, mieliśmy podobny przypadek, auto albo w losowych momentach gasło, albo w ogóle nie odpalało, oczywiście brak błędów po odczycie Xentry, kilku mechaników typowało pompę w zbiorniku, więc wymieniłem trzy, dwie używki w końcu poszła nowa, bez poprawy. W końcu udało mi się ustalić, że sterownik pompy rozłącza...
Co innego wysterowanie a co innego ciśnienie jak jest potrzebne do prawidłowego zaplonu paliwa,wim doskonale że CR wysterowane są elektrycznie ale jeżeli nie będzie wytworzone w układzie ciśnienie silnik nie zapali lub nie będzie prawidłowo pracował.A kolega bzst pytał o prawidłowe ciśnienie jakie powinno panować aby silnik pracował prawidłowo więc...
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
Witam! Mam problem ze Sprinterem 316CDI 2.7CDI. Samochód zgasł w czasie jazdy i nie pali -Wymieniony filtr paliwa - wyjęte i sprawdzone wtryski - wyjęta i sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia na stole daje okolo 1000bar - podstawiony czujnik wału, wałka rozrządu (nowe) - podstawiony regulator ciśnienia na listwie CR (nowy) - nowy czujnik ciśnienia na...
Kolgea tosiek dobrze mówi o zapowietrzonych wtryskach. Miałem kiedyś podobny przypadek, ciśnienie paliwa ok, obroty, synchro tez i nawet było słychać jak wtryski "cykają" a nie odpalał. Wyjęty z silnika wtrysk i podłączony na krótko nie podawał paliwa i dopiero jak stuknąłem w niego kluczem to ruszył i wyszedł problem
Witam Mam prośbę szukam porady lub mechanika w okolicy Wrocławia. Sprinter 313 Cdi 2004 rok w trasie w Italii padła pompa wysokiego ciśnienia bez wtyczki. Nie było czasu, ładunek, itp. Zmienili w serwisie Mercedesa na pompę nową ale niestety na taką z wtyczką. Nie powiem ile kosztowało :-( , i kabel który był na wiązce nie używany podłączyli do jakiegoś...
szukam informacj o charakterystuce czujnika cisnienia paliwa w listwie reyl. Czujnik ma 3 przewody o oznaczeniu 1,2,3 .Ogolnie charakterystyke tego czyjnika napjecje wzgledem cisnienia itp.
Sprinter 416 cdi 2003r ,5 cylindrow. Przy pelnym obciazeniu silnik gasnie,blad to za niskie cisnienia paliwa na szynie. Usterka nastepuje przy max obciazeniu silnika,cisnienie spada do 900 bar,a na niskim cisnieniu 4.5 bar. Usterka nastepuje niezaleznie od temperatury silnika. Wymienione : Regulator cisnienia czujnik cisnienia na szynie i niskiego cisnienia...
brawo, zakupilem rowniez z zatartym ,po wymianie silnika ,jednak 2359-1 charge pressure control too low boot pressure po wlaczeniu silnika nie widze aby pracowala dzwigienka na turbo , mam do dyspozycji drugiego identycznego sprintera w ktorym tez nie zaobserwowalem tego turbiny zdrowe egr czyszczony ,czujniki pokazuja warosci po przekroczeniu 50km.h...
Witam serdecznie! Mam problem ze sprinterem 2001r. 213 CDI. Przebieg 340.000km Samochód nie zapala za pierwszym razem. Czasem zapali za drugim, trzecim. Trzeba długo kręcić. Często zapala w momencie cofania kluczyków z zapłonu. Na zimnym i ciepłym dzieje się to samo. Ostatnio gaśnie też w czasie jazdy. Głównie na zimnym ale i na ciepły. Jeden dzień...
Auto było podłanczane u 2 mechaników i tylko u jednego wyszło że wtrysk leje to go wymienił. A poza tym nic sie nie dopatrzył. Dzisiaj jak zagasiłem auto to natychmiast w rurce pomiędzy filtrem a pompą wysokiego ciśnienia pojawiło sie powietrze które cofało ropę z powrotem do filtra. Kabli narazie nie sprawdzałem gdyż za bardzo nie wiem od czego zacząć....
Witam, mam problem z moim sprinterem 313, silnik om611, 1999r świeci mi się kontrolka EDC i silnik pracuje do 3k obr. Podpielem texe i pokazała błąd p0703 sygnał hamulca, p1470 regulacja ciśnienia turbo, p1622 zawór elektryczny wyłaczający i p1188 elektrozawór wyłączenia pompy wysokiego ciśnienia, podmieniłem zawór sterowania turbo sprawdziłem węże...
Na Twoim miejscu skupiłbym się na diagnostyce. Nie jakimś fejsem ale SD. Niestety ja nie posiadam żadnego sprzętu by to zrobić,dlatego auto było w dwóch warsztatach. Ja mogę polatać jedynie z multimetrem. Co immo rozłącza w ogóle? Bo paliwo do wtrysków dochodzi ale tak na oko to chyba za małe ciśnienie.Przeglądałem schematy w auto-data i widzę ze centralka...
Witam, w końcu jakiś czas temu mechanik ustalił że 4 wtryski się rozszczelniły i nie trzymały ciśnienia na wtryskach najprawdopodobniej od złego paliwa wiec wiadomo jakie paliwa są na stacjach (markowych) w naszym kraju po ich wymianie wszystko ustąpiło lecz taka przyjemność trochę mnie kosztowała, ale ważne że samochód normalnie odpala temat uważam...
Wypalanie zostaje uruchamiane przez sterownik okresowo - to nie jest tak, że powinno się wypalać cały czas. W momencie uruchomienia procedury zostaje zwiększona dawka wtryskiwanego paliwa, załączają się świece żarowe i zmniejsza się ilość dostarczanego do cylindrów powietrza. Takie wypalanie trwa ok. 10- 20 minut. Zapamiętany błąd z niskiego ciśnienia...
różnica ciśnień filtra cząstek stałych było 16 hPa nasycenie filtra cząstek stałych 0.0g ale ta wartość może być błędna, dziś dla pewności zrobiłem wypalanie dpf i wymieniłem filtr paliwa kierowca twierdzi że zanim stracił moc zapaliła się kontrolka od rezerwy ,
Witam . Proszę o pomoc. Sprinter 318 CDI 3.0 V6 nie odpala na zimnym i na chłodnym silniku. Kiedy odepnę przepływkę, Odpala bez problemu. Za każdym razem. Ciśnienie paliwa sprawdzone, świece grzeją, na nowej przepływce ten sam objaw. Podczas odpalania zachowuje się tak jak by chciał a nie mógł. Zaczyna odpalać potem cisza potem znowu gada i tak w koło...
Witam mam problem z nie odpalającym Mercedesem Sprinterem z 2005r 2.2 CDI. Auto stało kilka tygodni nie odpalane. Kiedy chciałem go uruchomić okazało się że akumulator jest słaby (ale chwile zakręcił). Zmieniłem akumulator na nowy i po przekręceniu stacyjki rozrusznik nie kręci. Nie ma sterowania. Okazało się że przekaźnik się nie zwiera zmieniłem go...
Do mersedesa 313 włożyłem silnik 311 samochód odpalił tylko chodzi w trybie awaryjnym. Komputer odczytuje brak czujnika temperatury paliwa, eletryczne zawór odcinający i zawór wyłączenia sekcji pompy wysokiego ciśnienia. Po prostu tego nie ma przy temu silniku w jaki sposób wyeliminować te elementy żeby komputer ich nie odczytywał i nie wchodził w tryb...
witam wszystkich jestem posiadaczem od ponad 3 lat sprintera 316 silnki 2,7 cdi przebieg auta 390 000 rok 2001 przez te 3 lata z autem nie miałem żadnych problemów aż do teraz po wymianie filtra paliwa i przejechaniu około 1000 km zapaliła mi sie kontrolka edc i auto zgasło po jakiś 3-4 minutach próby odpalenia zapalił i było niby wszystko ok ale po...
bez obrazy, ale jak chcesz wyeliminowac alternator i inny osprzet, to zdejmij pasek i zrób jazde próbna, prądu w aku napewno starczy ci na min 50km, jak nic sie nie zmieni to poprostu bedziesz miał jedna rzecz do sprawdzenia mniej. możesz jeszcze sprawdzic jakie masz cisnienie oleju, miałem taki przypadek w mercedesie sprinterze, ze nie było cisnienia...
sprinter ciśnienie paliwo sprinter sprinter ciśnienie paliwo sprinter czujnik ciśnienie paliwo
regulacja gruszki symulacji elektronicznych laguna grzanie szyby
kupić kartę graficzną kupić kartę graficzną
Montaż zawiasów w starym piekarniku - krok po kroku Migająca cyfra na płycie indukcyjnej - co oznacza?