Który to rocznik? Bo w 2007 zmieniono silnik z 646 na 651. Działają „zdziebko” inaczej ;)
A więc sytuacja wygląda następująco, zawór na pompie wymieniony (fabrycznie nowy), ciśnienie na listwie się ustabilizowało, ale zaraz po uruchomieniu silnika wahania ciśnienia się pojawiają tak jak na starym zaworze, pomaga lekkie wkręcenie silnika na wyższe obroty, po lekkim dodaniu gazu ciśnienie się stabilizuje. Dzisiaj wyjeżdżam w dłuższą trasę,...
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
To jest uklad z pompa podajacą. Paliwo aż sika po scianach. Wtryski są piezzo tak ze na powrocie ich nie sprawdze. Podmienie jeszcze CPW i podam napiecie na DVR.
Proszę poczytać, ogólny błąd https://fault-code.com/p0087/
Pompa paliwa z baku podaje na pompę wysokiego ciśnienia a to niestety nie podaje już dalej na listwę. Wymieniłem Pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem na niej znajdującym się oraz zawór na listwie wtryskowej z tyłu i nadal nic. Czemu od razu tak poważny remont bez rozeznania, czy rzeczywiście chodzi o pompę wysokiego ciśnienia (pwc) z zaworem regulacyjnym?...
Gaśnie z powodu ciśnienia paliwa.
Najpierw czy dochodzi paliwo, potem sprawdź ciśnienie bezpośrednio na pompie. Następnie ciśnienie na listwie z zaślepionymi wtryskami /sprawdzasz zaworek przelewowy/. Potem to już chyba wtryski do sprawdzenia.
a regulator ciśnienia paliwa??
Problem rozwiązany, dzisiaj było brak zasilania po zapłonie na ABS-e. Skorodowało złącze pod kierownicą chyba 30 pinowe, ktoś schował je ze puszkę z bezpiecznikami. Nie wiem skąd tam się wzięła woda bo reszta złącz była czysta, a to złączę było kompletnie zniszczone. Po połączeniu przewodów wszystkie usterki dało się wykasować. Doceniamy, że podałeś...
sprawdzic cisnienie paliwa.
jakie jest ciśnienie paliwa??
Sprawdzić ile obrotów widzi sterownik podczas kręcenia rozrusznikiem, oraz ciśnienie paliwa.
Listwa wymieniona na nową - oryginalną, a ciśnienie wciąż wolno wzrasta, czy wiecie czemu? Dodano po 1 Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może...
Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
No dobra a co z ciśnieniem paliwa?
Zaświeca się lampka, więc na diagnostyce sam powie co go boli. Najprawdopodobniej błąd ciśnienia paliwa.
Zwykle -wtryskiwacze , zawór ciśnienia paliwa
Jak zachowuje się ciśnienia paliwa gdy faluje?
Pompa WC pewnie podaje, ale regulator ciśnienia nie trzyma...miałem tak w Sprinterze CDI
Witam Mam problem. Samochód zgasł i nie odpala. Błąd 2502 - zawór kontrolny ciśnienia paliwa, zwarcie do uziemienia. Jak myślicie gdzie szukać przyczyny ? Przetarte kable czy padł zawór ?
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Mam jeszcze jeden problem - nie mam oryginalnej pompki do paliwa - została pod autkiem i narazie nie mam do niej dostępu (auto w trasie). Jak podawać paliwo - w jakiej ilości/jednostkę czasu - pod jakim ciśnieniem ?? z moim niemieckim nie jest za rewelacyjnie - czy ta tabelka (cm3/czas) to jest to ?? no i jeszcze to ciśnienie ?
Czy jeżeli zasilę pompę np. minusem i będę impulsowo podawał "plusa" to powinienem stwierdzić czy pompa "przepycha" paliwo (jeżeli zero reakcji to będzie wiadomo - ale pompka "pstryka" nawet teraz) tylko czy pompka musi pompować jakąś określoną ilość paliwa lub z jakimś ciśnieniem dozować dawkę paliwa?
DPF wywalony. Autko zapaliło i po chwili zgasło i cisza ! Nie pali teraz wcale. Początkowo pokazywały się błędy wtryskiwaczy - wszystkich 0201-0204 ale po którejś próbie odpalenia silnika i kasowania błędów zniknęły. Później pojawił się błąd o ciśnieniu lecz też już go niema. Auto nadal nie odpala. Paliwo dostaje, na plaku odpala ale zaraz gaśnie. Ciśnienie...
To samo miałem w sprinterze przyczyną był filtr paliwa,gasł przy gwałtownym dodaniu gazu, tracił ciśnienie paliwa
Witam serdecznie. Mam busa Sprintera który podczas jazdy po prostu gasnie i nie ma szans go odpalic z kluczyka. Z samostartem odpala. Diagnostyka komputerowa wykazała niewłaściwe ciśnienie paliwa. Pompa zostala sregenerowana, wtryski są ok, pompa niskiego ciśnienia wymieniona, filtr także oraz ten regulator także. I bez poprawy. Myśleliśmy ze syf w...
Witam Mam problem z sprinterem 413 CDI z 2002 r. Auto co jakiś czas nie odpala. Odczytane błędy : P0180-002 Czujnik temperatury paliwo - Napięcie sygnału jest za wysokie. P0201-008 Wtryskiwacz cylindra 1 - przewód ma -//- P0202-008 Wtryskiwacz cylindra 2 - przewód ma -//- P0204-008 Wtryskiwacz cylindra 4 - przewód ma -//- P0203-008 Wtryskiwacz cylindra...
Prawie na pewno jest ponownie problem z DPF-em. Przy tak krótkich trasach (jeszcze nie wiem, ile w tych 100 kilometrach jest uruchomień silnika) uruchamiane jest wypalanie filtra, ale nie dochodzi do jego pełnego zakończenia i przy najbliższej okazji wypalanie zostaje ponownie uruchomione (co znowu wiąże się z dodatkowym paliwem wtryskiwanym do cylindrów)....
ta diagnoza przez mechanika jest trochę nie kompletna istotny jest czas narastania ciśnienia na listwie ,bo jak nie osiągnie 120bar to nie zaskoczy ,tak więc test przelewowy jest bardzo istotny i to powinien zrobić jako pierwszy bo przelewanie choćby jednego może powodować że wcale nie zapali .regulator ciśnienia też jest istotny i jego podmiana zajmuje...
To niby ustrojstwo załącza trzecią sekcję pompy jak przydusisz mocniej na gaz ,powoduje wzrost ciśnienia paliwa , później tego już nie montowali .
nie pokazuje ciśnienia paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem A co pokazuje miernik przy pomiarze na czujniku?
Ciśnienie na szynie min 200 jak mnie to próba przelewów wtryskow . Sprawdzenie filtra i zasilania paliwa
Witam, tym razem potrzebuje pomocy bardziej doświadczonych. Mianowicie po wymianie wtrysku już nie dalo się go odpalić, więc wymieniłem filtr bo był stary a zauważyłem na przewodach że ciągnie z niego powietrze, ale nic to nie pomogło po za tym że już powietrze nie szło z niego, sprawdziłem przewody idąc od zbiornika ale nic nie zauważyłem, więc założyłem...
Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Mógłbyś to rozwinąć? Nie pokazuje... A to ciekawe... A w parametry rozruchu ktoś zaglądał, np. ciśnienie paliwa...
Najczęściej czujnik położenia wałka lub problem z ciśnieniem paliwa tj filtr, przewody lub wtryskiwacze.
Potrzebny opis wtyczek Mercedes Sprinter a6549009400. Dokładnie potrzebuję opis wtyczki, do czujnika ciśnienia paliwa a0009053007. Pomocy, auto po strzale, brak wtyczki, nie mogę namierzyć opisu. https://obrazki.elektroda.pl/2254156800_...
Wymieniłem filtr paliwa , odblokowałem czujnik ciśnienia paliwa na pompie ( w/g wskazań kompa) , nadal świeci EDC .
Nie daje się różnych wtrysków na jeden silnik. Może jeszcze powiesz, że ten czwarty był regulowany w innym warsztacie? To już byłaby masakra. Ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania sprawdziłeś? Nie grzeje się nadmiernie silnik?
szukam informacj o charakterystuce czujnika cisnienia paliwa w listwie reyl. Czujnik ma 3 przewody o oznaczeniu 1,2,3 .Ogolnie charakterystyke tego czyjnika napjecje wzgledem cisnienia itp.
myślałem że to może będzie coś z regulatorem ciśnienia paliwa co o tym myślicie ?
obroty silnika i ciśnienie paliwa jak nie zapala jakie jest?
Dziś spróbowałem plaka do kolektora dolotowego. zapalił bez problemu. ciśnienie paliwa przy rozruchu to 110 bar.
Sprawdź jakie ciśnienie wytwarza pompa wysokiego ciśnienia na wolnych i wysokich obrotach. Dodatkowo standardowa procedura czyli czyszczenie układu paliwowego od zbiornika poczynając + nowy filtr. Najlepiej rozebrać uszkodzony wtrysk i zobaczyć czy niema w nim opiłków z pompy.
Dalej masz nieszczelność na przewodach paliwowych.
Witam. Mój Sprinter dotąd był w stanie idealnym, nagle zaczął kopcić na biało. Sytuacja była o tyle dziwna, że początkowo ani nie ubywał olej, ani woda, nie było oleju we wodzie, ani wody w oleju a jednak kopcił. Jednak nie kopcił cały czas, na wolnych nie kopcił wcale, zaczynał kopcić na biegu jałowym przy wysokich obrotach. Myśleliśmy, że to niesczelny...
Przyczyną też może być filtr paliwa, regulator ciśnienia na szynie czy nawet inny wtryskiwacz.
My Ciebie również serdecznie witamy... Jeżeli nie wiesz, to tego rodzaju naprawy w nowych autach rozpoczyna się od odczytania i analizy kodów błędów. Oprócz tego trzeba przejrzeć tzw. "actual values" (wartości aktualne) - np. zwrócić uwagę na ciśnienie na railu w momencie uruchamiania silnika. Jeżeli będzie niższe jak 120 bar to silnik raczej nie odpali....
Według autodaty to jest cisnienie paliwa. Kolega twierdzi ze cos innego. Zdarza się ze ktos spartoli soft. Znajdz fachowca lub chociaz poczytaj to czyms innym.
Nie patrz na błędy, tylko na parametry rzeczywiste, skup się konkretnie na ciśnieniu paliwa, tam może być twój problem.
Ciśnienie na listwie paliwowej do sprawdzenia pod obciążeniem tak na początek.
Tych aut nie naprawia się kolego na zasadzie “co o tym sądzicie”, tylko jest coś takiego jak komputer diagnostyczny. Podpina się, sprawdza błędy, sprawdza niskie i wysokie ciśnienie paliwa w momencie utraty mocy, ciśnienie doładowania - możliwości jest wiele. A nie przez trzy lata dumać “co mu dolega”.
Nie mam sił do tej pompy, kombinowałem usunąłem powietrze, dodałem podkładkę 0,25-0,3mm. Auto odpala za 1-szym razem, ale 60-70% jazdy jest na kontrolce... wtedy zbiera się tak, że spokojnie cienias z silnikiem 700cm3 mnie łyka. Czytałem już dużo tematów, ale rozbieżność jest duża co do pomp... Nikt nie podaje jaki model pompy pasuje z jak najmniejszymi...
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Pompa paliwa podaje, przy rozruchu ciśnienie ok. 180 bar. Troszkę za mało raczej.
Panowie a gdzie znajduje się korek do podłączenia manometru ? Nr 2 na obrazku https://obrazki.elektroda.pl/3892573800_... Narastanie poziomu oleju ponad max jest związane z jazdą na krótkich trasach. Sterownik silnika inicjuje wypalanie filtra DPF które zostaje przerwane. I tak kilka razy. Dawka paliwa jest zwiększana w celu osiągnięcia...
Witam wszystkich. Problem dotyczy problemu z odpaleniem Mercedesa Sprintera 903 (2004) 2.2td 313cdi. Dokonałem pomiaru przelewu wtrysków i w ciągu 60sec kręcenia wtryski przelały na1: 8 na 2: 7 , na 3: 6 i na 4:10 . Wymienione: filtr paliwa, świece żarowe, akumulator, wężyk paliwowy od filtra paliwa, uszczelki na regulatorze listwy. Komputer diagnostyczny...
Odetnij jeden z przewodów czujnika ciśnienia paliwa na listwie CR Jeżeli ma być prosto (mniej skutecznie) to pod fotelem kierowcy znajdziesz przekaźnik odpowiedzialny za [15].
wymień filtr paliwa
Tak to podstawa silniczek jest najważniejszy potem ewentualnie filtr paliwa bo może mieć za niskie ciśnienie i go muli :D:D:D
Wiem o tym już kolego bo bawiłem się czujnikiem ciśnienia doładowania i łapał tryb awaryjny nie tylko przy zapalaniu ale też na wolnych obrotach co mnie zdziwiło a była tylko jedna para diod zenera ale ja wszystko robię na wyłączniki więc ominę to ale muszę bardzo ostrożnie z tym ciśnieniem na listwie postępować. A taka ciekawostka na marginesie czujnik...
ja mialem, trzeba podłaczyć tester i zobaczyc czy problemem nie jest zbyt wolno rosnące ciśnienie w szynie. jak tak to powodow moze byc kilka: zbiornik, filtry , pompa, zawór, wtryski, przewody paliwowe
Jest pompa wstępna. Pod pompą wysokiego ciśnienia. pompa wstępnego doładowania paliwa Ja zapytam co to za pompa.
Mala ilość powietrza względem paliwa to jedna z możliwych przyczyn np. dziura w dolocie, za małe ciśnienie z turbo.
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Witam mam problem ze sprinterem 2,2 cdi 2001 r . Wyjęty był silnik samochód stał ok 2 tyg bez baterii. Wszystko zamontowane kręci nie zapala. Kts nie pokazuje błedów widzi obroty i ciśnienie paliwa. Na wskaźniku pojawi się safe error po pierwszym przekręceniu klucza. Proszę o jakiś trop. Dziękuję
jeśli brak błędów to trzeba sprawdzić wartości rzeczywiste - ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa , filtr PDF i zawartośc sadzy oraz ciśnienia przed i za filtrem a potem sprawdzić dawkowanie wtryskiwaczy na przelew chyba że masz zatkany wydech skoro inaczej buczy
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
Sprawdź ciśnienie paliwa przy rozruchu na zimno, w 90% przypadków chodzi o ciśnienie paliwa ( przelewające wtryski, powietrze w paliwie, niedomaganie pompy wysokiego ciśnienia lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR) ECU nie zezwoli na start dopóki nie uzyska odpowiedniego ciśnienia. Sprawa będzie banalnie prosta do rozwiązania jeżeli...
Na Twoim miejscu skupiłbym się na diagnostyce. Nie jakimś fejsem ale SD. Niestety ja nie posiadam żadnego sprzętu by to zrobić,dlatego auto było w dwóch warsztatach. Ja mogę polatać jedynie z multimetrem. Co immo rozłącza w ogóle? Bo paliwo do wtrysków dochodzi ale tak na oko to chyba za małe ciśnienie.Przeglądałem schematy w auto-data i widzę ze centralka...
Wymieniłem masę między silnikiem a ramą, silnik odpala, po 2 sekundach zaczyna nierówno pracować, świeci się kontrolka EDC. Byłem u diagnosty i stwierdził, że to wina czujnika ciśnienia paliwa w listwie. Zmieniłem jeden i drugi i bez zmian dalej nierówno pracuje.
błędy sprawdzałem CDP(autocom) a zasilania według pindaty ,dane o ciśnieniu paliwa 90 wziąłem z infotech no i właśnie wydaje mi się za niskie porównując z innymi cdi np.sprinter 200bar .Czujnik ciśnienia jest dobry bo w parametrach widać podczas kręcenia ciśnienie 95bar a gdy się go wypnie ze wtyczki ciśnienie wskakuje na 300bar ale i tak nie pojawia...
sprinter 413 monitoring ciśnienia rail P1187 KOMPUTER POKAZUJE taki błąd wymieniłem regulator ciśnienia , sprawdziłem filtr paliwa ale w dalszym ciągu auto gaśnie przy dodaniu gazu i rozpędzaniu auta powyżej 2000 obrotów , na luzie auto zapala i chodzi normalnie , wchodzi na 3000 obrotów i jest ok , gaśnie tylko przy ruszaniu powyżej 2000 obrotów ,...
Autor w ogóle nie napisał czy kręci,czy nie kręci rozrusznik.A jeżeli kręci to jakie ciśnienie paliwa podczas rozruchu,jakieś parametry czy immo blokuje czy może brak paliwa czy jeszcze cos?Więc o czym mowa?
Auto było podłanczane u 2 mechaników i tylko u jednego wyszło że wtrysk leje to go wymienił. A poza tym nic sie nie dopatrzył. Dzisiaj jak zagasiłem auto to natychmiast w rurce pomiędzy filtrem a pompą wysokiego ciśnienia pojawiło sie powietrze które cofało ropę z powrotem do filtra. Kabli narazie nie sprawdzałem gdyż za bardzo nie wiem od czego zacząć....
To tak. flash przełożony. Auto odpala. EDC pali się ale od błędu z doładowaniem i ciśnieniem paliwa. Zniknął błąd związany z pamięcią eeprom. Z resztą błędów już sobie poradzę. Dziękuję wszystkim za pomoc i celne uwagi. pozdrawiam
Dziękuje kolego za zainteresowanie tematem ale nie bardzo wiem gdzie szukać zasilania tych czujników.Zrobiłem pomiar zasilania we wtyczkach czujników ciśnienia rury dolotowej, poziomu oleju,paliwa w listwie na wszystkich jest 5v. Nie wiem czy one wszystkie zasilane są o jednego źródła.
Właśnie będę to sprawdzał jutro (test na przelewanie). Tylko właśnie zagadkowe jest to, że miesiąc temu robiłem taki test - wszystkie były równiutko. A test robiłem przy okazji, bo uszkodzona była uszczelka pod wtryskiem. Niestety, przez genialną pokrywę Mercedesa, gdy paliwo uciekało przez ten wtrysk, chyba mogę tylko strzelać że z pół roku, nic nie...
Witam, jakie powinno być ciśnienie na listwie sprinter 906 2.2 cdi biturbo 313 2008r Problem polega na tym, iż auto wchodzi w tryb awaryjny, zarówno przeładowując jak i niedoladowując. Wywala bledy przeladowania i niedoładowania. czasem również egr oraz przeplywki. Turbiny po regeneracji, caly układ dolotowy- od turbo przez intercooler, kolektor- dokładnie...
Witam mam problem z nie odpalającym Mercedesem Sprinterem z 2005r 2.2 CDI. Auto stało kilka tygodni nie odpalane. Kiedy chciałem go uruchomić okazało się że akumulator jest słaby (ale chwile zakręcił). Zmieniłem akumulator na nowy i po przekręceniu stacyjki rozrusznik nie kręci. Nie ma sterowania. Okazało się że przekaźnik się nie zwiera zmieniłem go...
To jest 308cdi więc o łopatki się nie boje. Mi bardziej niż wzrost ciśnienia interesują skutki oszukania ecu i w konsekwencji spalanie większej mieszanki powietrza a małej paliwa niż powinno być. Wiem że ekologiczne to nie będzie ale jak się zachowa silnik
skoro znalazłes opiłki to wycjagaj wtryski wies do naprawy wyjmuj zbiornik czysc go jak i przewody wymien jeszcze raz filtr paliwa moze tez pompka zasilajaca dawac małe cisnienie a regulator cisnienia paliwa znajduje sie z tyłu pompy wtryskowej na trzy torxy przyktecony dochodzi do niego kostka elektryczna z dwoma przewodami
Witam mam problem z moim sprinterem 311cdi z 2008 roku auto bylo po wypadku wiec wyjalem silnik naprawilem to co trzeba i wrzucilem silnik z powrotem auto odpalilo ale tylko na chwilke i to raczej w trybie awaryjnym bo rzucalo nim i pedal gazu nie reagowal.Auto tak jakby chcialo odpalic ale nie chce,nie chce nawet na plaku chodzic tzn czasami zalapie...
Koledzy jak się zorientowałem że paliwo poszło zanieczyszczone to zawiozłem auto do machera i on czyszcił zbiornik i auto mi oddał stwierdzając że ma być i wybrałem się w drogę do mons w belgii do bazy natowskiej zrobiłem ponad 3200 km i auto szło bez problemu i dojechałem do domciu za co dziękuję Bogu że nie padł na zachodzie , w następnym dniu odpaliłem...
Mamy u nas w firmie Sprintera z tym silnikiem, mieliśmy podobny przypadek, auto albo w losowych momentach gasło, albo w ogóle nie odpalało, oczywiście brak błędów po odczycie Xentry, kilku mechaników typowało pompę w zbiorniku, więc wymieniłem trzy, dwie używki w końcu poszła nowa, bez poprawy. W końcu udało mi się ustalić, że sterownik pompy rozłącza...
Witam, mam problem z moim sprinterem 313, silnik om611, 1999r świeci mi się kontrolka EDC i silnik pracuje do 3k obr. Podpielem texe i pokazała błąd p0703 sygnał hamulca, p1470 regulacja ciśnienia turbo, p1622 zawór elektryczny wyłaczający i p1188 elektrozawór wyłączenia pompy wysokiego ciśnienia, podmieniłem zawór sterowania turbo sprawdziłem węże...
oscyloskop w dłoń i sprawdzić przebieg, jak nie masz oscyloskopu to miernik, o ile się nie mylę 12V potrzeba do otwarcia wtryskiwacza. Ty wez sie opanuj troche. Mozesz miec pik od 80 do 200 V nawet. Mialem taki przypadek. Walczyłem kilka dni, a okazało sie ze silnik był chwycony na panewce. słoabo krecił i wywalał czujnik wału. Cisnienie paliwa było...
Witam wszystkich i proszę o rade,w następujacej kwesti.Otóż po sprawdzeniu mojego sprintera interfejsem Mb Carsoft, wyskakuje mi komunikat-P1461 Glow plug failure.Verify the glow plugs and the wiring;8-15A.Świece żarowe mam ok,prąd do nich dochodzi,a silnik dalej nie odpala i wyświetla ten jeden błąd.Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczu...
Mercedes Sprinter 313 [903] r. 2002 Silnik: 2.2 Auto nie odpala, proszę o jakieś porady. Wymieniłem: - Czujnik i zawór na listwie wtryskowej. - Zregenerowałem pompę wysokiego ciśnienia. - Wtryski sprawdzone (sprawne) - Wymieniłem pompę paliwa niskiego ciśnienia. Auto nie podaje paliwa na listwę wtryskową, po próbie zaciągnięcia paliwa strzykawką z węża...
brawo, zakupilem rowniez z zatartym ,po wymianie silnika ,jednak 2359-1 charge pressure control too low boot pressure po wlaczeniu silnika nie widze aby pracowala dzwigienka na turbo , mam do dyspozycji drugiego identycznego sprintera w ktorym tez nie zaobserwowalem tego turbiny zdrowe egr czyszczony ,czujniki pokazuja warosci po przekroczeniu 50km.h...
Witam . Proszę o pomoc. Sprinter 318 CDI 3.0 V6 nie odpala na zimnym i na chłodnym silniku. Kiedy odepnę przepływkę, Odpala bez problemu. Za każdym razem. Ciśnienie paliwa sprawdzone, świece grzeją, na nowej przepływce ten sam objaw. Podczas odpalania zachowuje się tak jak by chciał a nie mógł. Zaczyna odpalać potem cisza potem znowu gada i tak w koło...
Witam wszystkich,panowie mam problem z sprinterem 2.2 cdi 2002r otóż podczas jazdy nagle stracił moc i tak po podłaczeniu do kompa wskazało na czujnik sterujący turbina,czujnik kupiony wymieniony ( to jest ten pod filtrem powietrza) wszystkie wężyki podciśnieniowe sprawdzone a mocy jak nie było tak nie ma :cry: żadnych błedów komputer teraz nie pokazuje.Wiec...
Auto poza krajem tu mieszkam i pracuje , zgubilem kluczyki kupilem caly set tzn ecu zegary blokade stacyjke zamek jednak bez pompy abs , co sie okazalo abs nie dziala ale z tym juz moge zyc o ile nie mozna to pominac wgrywajac inny wsad do ecu ,bo jest info ze soft z abs jest starszy od ecu ,mam sd c3 ale bez developera .Nie wiem jaki jest pinout do...
W diagnozie brak komunikacji, okazało się że kabel w izolacji był przecięty, nowy egr bez adaptacji działa jak należy. Dodano po 8 A nie odpalił - też ciekawostka ponieważ stał pod górkę i zeszło paliwo do baku z układu na tyle, że pompka nie pociągła na sucho, w zbiorniku ok. połowa paliwa, błąd - brak ciśnienia - trzeba było popuścić rurkę dolotową...
Zobacz czy przewód z turbo do kolektora robi się twardy po dodaniu gazu. A może poszedł wtrysk sterujący. ?? w cdi Popatrz dokładnie co ci jeszcze zerwało tym paskiem (np. wężyk z turbiny , czujnik ciśnienia lub temperatury powietrza etc.) Pozatym odczyt błędów ze sterownika jeśli pokaże zawór to do sprawdzenia wiązka na przedniej belce i podciśnienie.
witam wszystkich jestem posiadaczem od ponad 3 lat sprintera 316 silnki 2,7 cdi przebieg auta 390 000 rok 2001 przez te 3 lata z autem nie miałem żadnych problemów aż do teraz po wymianie filtra paliwa i przejechaniu około 1000 km zapaliła mi sie kontrolka edc i auto zgasło po jakiś 3-4 minutach próby odpalenia zapalił i było niby wszystko ok ale po...
Sprinter 416 cdi 2003r ,5 cylindrow. Przy pelnym obciazeniu silnik gasnie,blad to za niskie cisnienia paliwa na szynie. Usterka nastepuje przy max obciazeniu silnika,cisnienie spada do 900 bar,a na niskim cisnieniu 4.5 bar. Usterka nastepuje niezaleznie od temperatury silnika. Wymienione : Regulator cisnienia czujnik cisnienia na szynie i niskiego cisnienia...
Witam Mam prośbę szukam porady lub mechanika w okolicy Wrocławia. Sprinter 313 Cdi 2004 rok w trasie w Italii padła pompa wysokiego ciśnienia bez wtyczki. Nie było czasu, ładunek, itp. Zmienili w serwisie Mercedesa na pompę nową ale niestety na taką z wtyczką. Nie powiem ile kosztowało :-( , i kabel który był na wiązce nie używany podłączyli do jakiegoś...
Cześć Tych danych to jest tyle co kot napłakał... Po pierwsze: oznaczenie handlowe "313 CDI" nosił zarówno poprzednio produkowany model Sprintera (II generacji) jak i aktualnie produkowany model 906. Z tekstu dopiero można się domyślić, że masz ten nowszy, ale lepiej to wyjaśnić, bo zaraz się zaczną mnożyć rady dla Sprintera 313CDI starszego. Wymieniony...
Witam! Proszę o pomoc! Wszystko zaczęło się od zakupu akumulatora.Po 3-4 dniach nowy akumulator rozładowywał się. Reklamowałem go oczywiście, ale serwis twierdził ,że wszystko jest ok.Oddawałem go 3 krotnie ,ale bez rezultatu. Alternator był dobry, bo go wymieniałem troszkę wcześniej ale później też sprawdzałem u elektryka. Musiałem często ładować go...
sprinter ciśnienie paliwo sprinter ciśnienie paliwo sprinter czujnik ciśnienie paliwo sprinter
lexmark reset resetowanie pojemnika tuszem epson klawiatura zalać spirytus
moduł komfort termet wymiana przegub wewnętrzny
Wysunięty sworzeń w zmywarce Whirlpool Natural Dry - jak schować? Zamiennik tranzystora MOSFET 18PO6P - SPP18P06PH