Witam. Mam Zafirę 1.9CDTI z 2006r. 120KM. Problem jest z odpalaniem jak postoi. Rano czy po kilku dniach jest tak samo z zapalniem długo kręci i nierówno załapuje jakby nie dostawała paliwa. Nie ma znaczenia pora roku latem i zimą jest tak samo. Mam wrażenie jak mam pełny bak to jest gorzej, ale nie ma regóły.Powiem co zrobiłem, wymieniłem filtr paliwa,...
Jakie ciśnienie sprężania. Paliwo dostaje w odpowiednim momencie.
Ciśnienie na listwie waha się stanowczo zbyt mocno, są skoki w przedziale 250-300 bar. Akurat mam ten sam silnik w Stilo i na wolnych obrotach ciśnienie paliwa jest nieco ponad 300 bar i waha się maksymalnie o 5-10 bar. Podejrzewam, że któryś wtrysk ma dość i popuszcza paliwo na przelew lub/i do cylindra. Sprawdź jeszcze korekty wtryskiwaczy, powinny...
Witam Mam Astre H 1.9 DTH i ten sam problem 3 błędów opisywany powyżej. Kolejność występowania ich jest taka: 1 ) P0002-75-Pomiar elektromagnetyczny zawór paliwa Zakres obwodu / wydajność 2) P0002-5B Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie 3) P0090-0A Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia szyny, zakres/działanie...
Witam i dziękuję (at)mail4skwarka za odpowiedź. Obecny status: Dzisiaj wymontowałem zbiornik paliwa i wymieniłem pompę na zamiennik (zakupiony na eBayu, długo leciał ze Szwajcarii - tania używka ale na gwarancji z dokładną historią, wymontowana z auta z niższym przebiegiem.) Zbiornik wyczyściłem ze znajomym a paliwo przefiltrowaliśmy (na starej pompie...
Witam. Mam problem z Oplem Zafirą A z 2002 r. Przestała działać, po podłączeniu manometru do portu niskiego ciśnienia wskazuje 90 psi, prawidłowa norma na manometrze powinna być od 25 do 45 psi. Co może być przyczyną tego stanu?
Zafira A ciężko zapala na benzynie i przy dodaniu gazu dusi się i nie mogę ruszyć dopiero po naciśnięciu bardzo pomału zaczyna ruszać i tak cały czas gaz muszę bardzo minimalnie przyciskać pompa wymieniona
Witam. Moja Zosia ma ok. 230 tyś. przebiegu. Od jakiegoś czasu pobiera sporo oleju -okoł 2litry na 1000km. Zmierzyłem ostatnio ciśnienie w cylindrach . I wyszło coś takiego. 1- 13,8 barów 2- 16,8 barów 3- 17 barów 4- 17,2 barów Zrobiłem próbę olejową na 1 ,to wtedy podskoczyło ciśnienie prawie pod 20 barów. Pomiary zrobiłem 3 razy ,za każdym razem wynik...
witam moje zapytanie brzmi , po zatankowaniu zafiry do pełna i przejechaniu powiedzmy 100 km robi mi się podciśnienie w zbiorniku a zauważyłem to bo jak odkręcam korek to aż brak w zbiorniku powietrza , proszę o podpowiedz jak to ugryżć pozdrawiam Darek
NIc nie będzie z tego. Wcześniej podaj co widzi ECM w live data. Sondy ,MAF ,koniecznie korekty. Być może faktycznie jakieś problemy z ciśnieniem paliwa.
P1191 odnosi się do usterki w układzie paliwowym, to obwód czujnika ciśnienia magistrali paliwa, który może być poza zakresem (wymaganym) lub jego za wysoki bądź za niski sygnał lub jest to usterka układu ciśnienia paliwa, niestety z z pompą włącznie.
Temat opanowany. Jak ktos potrzebuje info priv. Pozdrawiam.
Zmierz ciśnienie paliwa.
Problem z ciśnieniem paliwa!
Witam serdecznie. Te spaliny w kolektorze dolotowym to może być niedomknięty EGR.
Może za niskie ciśnienie paliwa.
Zrobić diagnostykę, sprawdzić temperaturę, ciśnienie paliwa, grzanie świec.
Kup tester ciśnienia paliwa. Po pierwsze sprawdź ile bar daje na listwę ,przy ilu bar odpala i co się dzieje z ciśnieniem po wyłączeniu zapłonu.
Dwa pytania, obroty wału na rozruszniku i ważniejsze jakie jest ciśnienie paliwa?
To szukaj dalej.... Wymień pompę na "porządną sztukę." Zmierz ciśnienie paliwa na listwie
Nie było zmiany przy dodaniu gazu przy odpalania. Wtryski zamiast rozpryskiwać to kapały ale po wymianie nic nie pomogło ponieważ okazał się regulator ciśnienia w pompie paliwa
sprawdź też ciśnienie paliwa na listwie
X18XE1 czyli przepustnica na linkę, tak ? Ciśnienie paliwa do zmierzenia tak mi się wydaje. A jak chcesz interfejs do zabaw garażowych to kup sobie OpelScannera. Podróby chodzą po 150 zeta.
Poprawne znaczenie brzmi: 0190 Uszkodzenie w układzie czujnika ciśnienia paliwa w listwie wtryskiwaczy Pozdrawiam
A ciśnienie pompy paliwa sprawdzałeś?
Spróbuj zmierzyć cisnienie paliwa w momencie jak masz korekty na plus.
Jeśli masz czym to zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej (powinien być taki zaworek jak przy kołach) Ja w Peugeocie 307 miałem problem właśnie z zaworem regulującym ciśnienie paliwa (zawór przelewowy, zawór ograniczający ciśnienie itp.)
spróbuj zrobic cos takiego silnik pracuje na biegu jałowym podlocz miernik do sondy i spróbuj zacisnoc powrót paliwa i obserwój odczyt na sondzie jesli napiencie bendzie w granicach 0.8V to morze byc uszkodzona pompa paliwa albo regulator paliwa bo zaden sterownik nie kotrolóje cisnienia i niewie jakie jest cisnienie paliwa .
Witam, jestem tu po raz pierwszy. Ale mam wielki problem z samochodem Opel Zafira B 2.2 benzyna. Chodzi mi o to, że 3 raz mam założoną pompę paliwa po regeneracji i znów rozerwało membrany. Dodam, że regulator ciśnienia paliwa jest po regeneracji. Proszę o podpowiedź, co może być przyczyną rozrywania membrany?
Dopisał.... nie zauważyłem.....więc wziąć na tapetę (tak jak wcześniej było) przepływkę, nieszczelności, ciśnienie paliwa, na początek
Jakiej pomocy oczekujesz? Co jesteś w stanie zdiagnozować oprócz wymiany kolejnych części, bo tu trzeba zrobić diagnozę. Jesteś w stanie podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa, jesteś w stanie podłączyć komputer i zobaczyć czego mu wtedy brakuje.
Proszę sprawdzić ciśnienie paliwa.Kiedyś miałem taki przypadek z pompą paliwa.
Dzień dobry Czy może ktoś wie gdzie zlokalizowana jest pompa paliwa w Opel Zafira 1.8 Z18XE wersja 7 osobowa (przesuwana tylna kanapa)? Nie widzę żadnej rewizji jak w przypadku wersji 5 osobowej pod kanapą. Muszę wymienić pompę, bo ciśnienie na listwie zbyt niskie Pozdrawiam
hej, posiadasz zwarcie do masy na przekaźniku pompy paliwa lub uszkodzony przekaźnik, stawiam na to pierwsze. kontakt ze mną kadet37(at)wp.pl pozdrawiam
Czołem, ma następujący problem. Kupiłem Zafirę 1.6 CNG i przerobiłem ją na LPG. Auto słabo pali mi na zimnym silniku ( start na benzynie) muszę z 2-3 sekundy dłużej kręcić aż zapali. Zdażyło się już, że kręciłem z 30 sekund i nie zapalił. Zostało sprawdzone/ wymienione: A. Listwa wtryskowa benzynowa B. nowa cewka C. nowe świece D. Ustawienie rozrządu...
Ale dpf wycięty i usunięty z programu. Chyba zle "usuniety". Cisnienie paliwa na szynie skacze, nie bylo jakiegos chip tuningu przy DPF?
Jeśli podczas pracy silnika nic nie ma znacznych odchyleń tylko dawki paliwa, to zmierz ciśnienie sprezania
Należy sprawdzić ciśnienie paliwa podczas rozruchu. Powinno szybko osiągać około 300 barów. Regulator ciśnienia lub uszczelniacze zamontowane na nim dość często są przyczyną usterki.
Filtr paliwa koło zbiornika paliwa pod autem. Tam masz układ bezpośredniego wtrysku z ciśnieniem pracy powyżej 20bar i nie polecam bawić się jeśli się na tym nie znasz.
Ja bym podmienił na próbę czujnik ciśnienia paliwa, bo przy prawdziwej diagnostyce wystarczyłoby podejrzeć prąd SCV.
Swiece to nie,nie w tych temperaturach. Ciśnienie na listwie jak buduje to podstawa. Potem sygnały wał/wałek ,sterowanie wtryskami ,dawka paliwa temperatura. Także jak widzisz jest co sprawdzać.
po pewnym czasie odcina gaz Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem, no i wypadało by zrobić porządną diagnostykę, nie skanerem obd na telefon
Znajomy narzekał na 1.8 że nima czym jechać a tu 1.6? Nie dziwne,choć to nie znaczy że wszystko ok. Np słabe ciśnienie paliwa,przytkany wydech czy uszkodzony MAF (jak jest)t i mam to w d jak nie ma. 😁
Zafira A 1.8 125 kM jakiś czas już występuje problem z odpalaniem silnika po dłuższych postojach, czy było na zewnątrz ciepło/ zimno jest podobnie raz zapala normalnie raz trzeba chwilę kręcić. Ciśnienie paliwa 3,5-3,8 przy rozruchu, BRAK błędów silnika, cewka zapłonowa była zakłada inna i to samo. Może ktoś sie spotkał z podobnym przypadkiem.
Jak nie masz dośiwadcznia to samemu bedzie ciężko, pompy paliwa bym się czepił, do spawdzenia ciśnienie i wydatek. pozdr
Pewnie masz na zbiorniku paliwa uszkodzony lub zatkany specjalny zaworek, ktory utrzymuje odpowiednie ciśnienie w zbiorniku i to on odpowiada za te wariacje wskaznika paliwa.
To jest Zafira 1.8 16v 125KM rocznik 2001 sterownik Simtec. Oznaczenie kodowe silnika Z18XE. Sprawdziłem cały dolot, wszystkie przewody podciśnieniowe i dolot. Wnioski są takie, że nigdzie lewego powietrza nie znalazłem. Zasilanie na listwę wtryskową i przewody gumowe poza nią również. Jeszcze się zastanawiam czy pompka paliwa w baku pracuje prawidłowo...
Ciśnienie paliwa nie zostało zmierzone ale jeśli silnik po odłączeniu przepływki i lambdy chodzi dobrze to znaczy że układ paliwowy jest ok. To znaczy że w trybie awaryjnym silnik pracuje na zalożonych z gory parametrach. Nie oznacza to że nic sie nie dzieje z ukladem paliwowym tym bardziej że na lpg jest ok. Na zimnym silniku ecu mocno wydłuża czasy...
W tym przypadku regulacja ciśnienia jest przy filtrze paliwa jak dobrze kojarzę. Regulatora na listwie już nie ma. Dochodzi tylko jeden przewód paliwowy
Jak w każdym aucie zasilanym benzyną, olejem napędowym, gazem . No nie do końca, w niektórych nowszych samochodach benzynowy na marne szukać filtra paliwa bo go po prostu nie ma, jedyna filtracja to ta zapewniana przez sitko na pompie paliwa. Tu akurat jest pełnoprawny filtr paliwa i warto też go sprawdzić. Instalacja LPG raczej nie będzie tu miała...
Twierdzisz że wszystko jest dobre a samochód nie pracuje poprawnie. Moja propozycja jest taka zacznij wrzucać parametry takie jak :podciśnienie na wolnych obrotach, masa powietrza, korekty długo i krótko terminowe ciśnienie paliwa. Tyle na początek.
Problem tkwi w pompie a dokładnie w ciśnieniu paliwa pompki wstępnej,tak że pompa do wyjęcia i do naprawy mogę ci to naprawić wrazie czego dzwoń 790-718-520
A może głowica została za bardzo splanowana i ciśnienie jest zbyt duże wtedy wali i pracuje jakby dostawało za dużo paliwa Pozdrawiam
jest to fabryczna instalacja CNG , ciśnienie 3,8 bara - ok ten model silnika nie posiada wymmiennego filtra paliwa
zafira ciśnienie paliwo zafira ciśnienie zafira paliwo
bosch katalog regulator obrotów silnika częstotliwoś sharp włączeniem
sterownik grzałek np550p7c matryca
VW LT 2.5 - Problemy z biegami po wymianie pompy i wysprzęglika VW LT 2.5 TDI AHD: Wybór sprzęgła do koła dwumasowego