25-45 psi to podczas pracy sprężarki. Jak nie pracuje to ciśnienia wyrównują się. Jeśli mimo pracy sprężarki ciśnienia wynosi 90 psi to albo zawór rozprężny jest uszkodzony ( otwarty na max) albo sprężarka padła i nie robi różnicy ciśnień.
Temat opanowany. Jak ktos potrzebuje info priv. Pozdrawiam.
Na plaku lub starterze chodzi ?
Jeżeli po rozgrzaniu pali lepiej sprawdziłbym ciśnienie sprężania.
Witam serdecznie. Te spaliny w kolektorze dolotowym to może być niedomknięty EGR.
Zrób pełną diagnostykę, może coś "pokaże", zmierz ciśnienie na poszczególnych cylindrach.
X - obroty - RPM y - ciśnienie - kPa
manio123 Dołożenie drugiego reduktora lub wymiana na mocniejszy oczywiście zmniejszy zjawisko, choć nigdy nie wyeliminuje. Witam To co mam zrobić? Jaki kupić żeby to wyeliminować? Polecano mi kupić OMVL DREAM XXI - podobna jeden z lepszych na taką dolegliwość, lub nowy Zavoli N bo S jest do większej mocy, brat ma założony Gurtner i jest zadowolony przy...
Właśnie takiego kupiłem... Czyli co pozostaje robota dołu? Będę w pl sprawdzę ciśnienie na tłokach
auto poszło na złom
Zasilanie świec jest ok. Przelewy jutro sprawdzę i ciśnienie na listwie.
Za duże te ciśnienia, dobry nowy benzyniak powinien mieć ok. 13-14 Bar. Ty masz ponad normę więc masz nagar na tłokach. Pierścienie poszły, poza tym cylindry też do kontroli, pomiary. Bo wymiana samych pierścieni bez kontroli cylindrów to błąd.
Zobacz, jakie masz podciśnienie w kolektorze ssącym na rozgrzanym do normalnej temperatury silniku, przy wyłącznych wszystkich odbiornikach energii, w szczególności klima. Masz mieć 320-370 milibarów, jeśli powyżej 400, duża szansa, że zawory już ciasne, ale taki objaw daje też uchylony EGR, czy lekko przestawiony rozrząd. Oprócz ciśnienia możesz jeszcze...
Zmierz ciśnienie paliwa.
Pytanie jakie ciśnienie daje pompa wspomagania TRW2 stosowana w oplu Astra G/Zafira ? Jest tam stosowana pompa elektrohydrauliczna.
Sprawdź ciśnienie oleju
przez przypadek wcisnąłem rozwiąż temat :)
Spalać to może nie, ale to samo co przy uszkodzonej uszczelce. Zrób test na zawartość spalin w układzie albo trzeba zajrzeć kamerką do garów i sprawdzić np który mokry. Albo, może po prostu chłognica ERG puszcza. Robi dalej ciśnienie w układzie?
Witam wszystkich, pacjent to Opel Zafira OPC 2.0, mam problem z ciśnieniem w układzie chłodzenia. Ciśnienie robi się tak duże, że puchną węże. Głowica została zrobiona, zastosowana nowa uszczelka głowicy oczywiście. Wykonałem test uszczelki na wszelki wypadek. Korek wymieniałem dwa razy, nawet wymontowałem termostat, i dalej to samo. Może ktoś pomoże?
Może za niskie ciśnienie paliwa.
Zrobiłeś odwrotnie - nie zasysaj, tylko zwiększaj ciśnienie.
Witam, Od 3-ch lat 5W40 MOBIL SUPER 3000X1 Dodano po 2 Manometru to nie mam. A jak bym miał to gdzie mierzyć ciśnienie??
Przez elektrozawór nie wciąga bo cały czas jest błąd. Czy nie powinno być tak że jak świeci się auto z kluczykiem czyli ustawienia awaryjne to nie będzie wciągał tej gruchy? Jak pominę elektrozawór to cały czas jest napięte cięgno i wydaje mi się że częściej wyłącza tryb awaryjny. Ma takie chwilowe napady a jak wszystko podłączone to praktycznie cały...
trzeba wykonać testy wentylatorów z poziomu komputera. i sprawdzić jakie jest ciśnienie w układzie klimatyzacji
Sorry nie doczytałem nt. głowicy, jednak zmierz dla swojej spokojności ciśnienie rano jak zimny.
Czy przy wzroście obrotów silnika ciśnienie i temperatura na ssaniu spada?
Odpowiem sam sobie - tak to są te śruby. M14 dwie sztuki, po zamontowaniu odpowiedniego adaptera można zamontować dodatkowe wskaźniki monitorujące temperaturę oraz ciśnienie oleju.
Jakieś parametry? ciśnienie na listwie w trakcie rozruchu?
Nie wiem co masz na myśli pisząc "więcej konkretów", Chyba jednak zamkne ten temat-ciśnienie czynnika!
Może być uszkodzony czujnik klimatyzacji ("pokazuje" do komputera zbyt duże ciśnienie czynnika, odepnij go).
Daj zdjęcia może to być wastegate, czyli ciśnienie nie jest regulowane, tylko upuszcza się nadmiar ciśnienia
Mam problem mianowicie moja zafira nie pali na zimnym silniku. Trzeba długo krecić około 5minut by zapaliła.Jak już zapali to pali bez problemu.Silnik 1.8 16v x18xe1.ciśnienie pompy na listwie 3.5
Czyli poza pomiarami ok. Trzeba zobaczyć co widzi sterownik silnika po włączeniu klimatyzacji tj. ciśnienie w barach.
Trzeci jest najlepszy. Oddać wszystkie cztery do sprawdzenia do jakiegoś łebskiego warsztatu i niech oni decydują. Sprawdziłeś jakie jest ciśnienie podczas rozruchu?
Dwa pytania, obroty wału na rozruszniku i ważniejsze jakie jest ciśnienie paliwa?
X18XE1 czyli przepustnica na linkę, tak ? Ciśnienie paliwa do zmierzenia tak mi się wydaje. A jak chcesz interfejs do zabaw garażowych to kup sobie OpelScannera. Podróby chodzą po 150 zeta.
A co tam słychać w parametrach, jakie ciśnienie na rampie?
Jakie ciśnienie sprężania. Paliwo dostaje w odpowiednim momencie. ciśnienie to około 200 psi
Jeśli masz czym to zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej (powinien być taki zaworek jak przy kołach) Ja w Peugeocie 307 miałem problem właśnie z zaworem regulującym ciśnienie paliwa (zawór przelewowy, zawór ograniczający ciśnienie itp.)
A ciśnienie pompy paliwa sprawdzałeś?
Na początek sprawdź mechanicznie (czy trzyma ciśnienie) elektrozawór TCC. http://obrazki.elektroda.pl/6587361300_1...
sprawdź też ciśnienie paliwa na listwie
Jeśli podczas pracy silnika nic nie ma znacznych odchyleń tylko dawki paliwa, to zmierz ciśnienie sprezania
Popraw ciśnienie i wszystko wróci do normy.
Mapy do tego nic nie mają! Rozpędź auto i puść noge z gazu zobacz wtedy jakie jest ciśnienie gazu mierzone.
Brak ciśnienie lub brak kluczowania na jeden garnek
Klima naprawiona, wyciek był za wentylatorem obok mocowania, podobno standardowe miejsce wycieku. Koszty naprawy 400 zł (robocizna + części)
A jakie jest to prawidłowe ciśnienie w Twoim aucie?
Jakie masz ciśnienie w szynie podczas kręcenia rozrusznikiem.
To są tylko kody a jak wygląda to w parametrach rzeczywistych? Masa powietrza, ciśnienie barometryczne, ciśnienie doładowania i cała reszta?
W warsztacie nie wiedzą?> Mierzysz manometrem ciśnienie na listwie.
To szukaj dalej.... Wymień pompę na "porządną sztukę." Zmierz ciśnienie paliwa na listwie
Jak nie masz dośiwadcznia to samemu bedzie ciężko, pompy paliwa bym się czepił, do spawdzenia ciśnienie i wydatek. pozdr
Stawiał bym na MAF jak ciśnienie stoi prawidłowo. Sprawdzałeś co na tylnej sondzie i czy wstaje po podaniu plaka? Jeszcze jeden temat co do mocy to przytkany wydech. A i oring sprawdź koniecznie na korku wlewu.
Alaska w naszym klimacie w opinii producenta staga do 90KM, informacja producenta reduktora zdecydowanie zawyżona , może na południu Włoch daje radę? U nas tylko na upały. Poczytaj wytyczne producenta staga i porównaj z wykonaniem swojej instalacji http://www.alltop.pl/AC_wytyczne.pdf piszą o doborze reduktora , ale i pokazują jak perfekcyjnie zainstalować...
Na włączony silniku korek od wlewu oleju jest lekko zasysany. Może ciśnienie? Bo nie wiem czy lekko może być zasysany czy nie powinno być zasysania?
Jakiej pomocy oczekujesz? Co jesteś w stanie zdiagnozować oprócz wymiany kolejnych części, bo tu trzeba zrobić diagnozę. Jesteś w stanie podłączyć manometr i sprawdzić ciśnienie paliwa, jesteś w stanie podłączyć komputer i zobaczyć czego mu wtedy brakuje.
Dopisał.... nie zauważyłem.....więc wziąć na tapetę (tak jak wcześniej było) przepływkę, nieszczelności, ciśnienie paliwa, na początek
Dzień dobry Czy może ktoś wie gdzie zlokalizowana jest pompa paliwa w Opel Zafira 1.8 Z18XE wersja 7 osobowa (przesuwana tylna kanapa)? Nie widzę żadnej rewizji jak w przypadku wersji 5 osobowej pod kanapą. Muszę wymienić pompę, bo ciśnienie na listwie zbyt niskie Pozdrawiam
Proszę sprawdzić ciśnienie paliwa.Kiedyś miałem taki przypadek z pompą paliwa.
Zmierz ciśnienie na listwie zobaczymy jaki wynik.
Witam wszystkich. Mój problem to dwukrotnie zapalona kontrolka ciśnienia oleju silnikowego. Problem pojawił się gdy na zew. tem. była 28st. silnik rozgrzany ok 90st. miasto i postój w korku.Kontrolka zaświeciła się więc zgasiłem auto i sprawdziłem stan oleju(ost.wymiana oleju 6 tys km temu 5w40), olej prawie max. Po ponownym odpaleniu problem znikł...
Bardzo fajny projekt, zainspirowała mnie tym maluchem i sam muszę coś takiego zrobić bo ciąganie mojego agregatu wszędzie do małych narzędzi nie jest zbyt przyjemne. Daj znać jakie maks ciśnienie bez przeciążania daje radę osiągnąć. Nawet zasilanie 12V mi się podoba, dwa Aku zamontować w podstawie wózka i spokojnie można jeździć bez kabla. Maksymalne...
Po każdym odpaleniu nie występuje żaden błąd, -temperatura płynu chłodzącego była sprawdzana taka jak otoczenia po postoju, a powietrza zasysanego podobna, -pomka za każdym razem słychać i sprawdzane ciśnienie po przekręceniu kluczyka dosłownie w niecałą sekundę dobija do 3,8 bara na listwie wtryskowej.
Znajomy narzekał na 1.8 że nima czym jechać a tu 1.6? Nie dziwne,choć to nie znaczy że wszystko ok. Np słabe ciśnienie paliwa,przytkany wydech czy uszkodzony MAF (jak jest)t i mam to w d jak nie ma. 😁
Stopień sprężania to stosunek objętości komory spalania pomiędzy położeniem tłoka dmp a gmp, wartość nie mianowana, natomiast ciśnienie, to zupełnie inna bajka
1. Korpus przepustnicy. Czy jest czysty? Czy plastikowe kółka wewnątrz są luźne? 2. Czy łańcuch rozrządu jest w porządku? Czy łańcuch hałasuje? Nieprawidłowo wyregulowana tarcza faz rozrządu wpływa na prędkość biegu jałowego. Sprawdź ciśnienie w szynie paliwowej za pomocą manometru. Reg. 3.1.19. Publikowanie wpisów w dyskusjach archiwalnych.
Witam mam problem w Zafirze 1.8 16V 99 rok po rozgrzaniu silnik zaczyna szarpać traci moc . Cewka nowa świece nowe błędów brak. Ciśnienie na tłokach po 14 bar.
przy 100tys wstawiłem gaz, zrobiłem 70tys i ciśnienie spadło na cylindrach 9 / 10 / 10 / 10 do tego na zimnym silniku po odpaleniu obroty skacza poki sie nie zagrzeje z 60 sekund mysle do ok 60stopni
Mechanik twierdzi, że to nie mogą być panewki, ponieważ wtedy ciśnienie oleju by spadało, a nie zapala się kontrolka.
Ciśnienie gazu 2 bary to stanowczo za dużo szczególnie przy silniku 1,8, bład P0170 może się tyczyć zarówno zbyt ubogiej jak i zbyt bogatej mieszanki, w twoim przypadku obstawiałbym do drugie. Nie wiem jakie masz średnice dysz ale ciśnienie na parowniku powinno byś około 1,1 bara. Jeśli masz tradycyjną listwa wtryskową np. Valteka to wtryski mogą wymagać...
do tego jeszcze egr, ciśnienie sprężania, czujnik temperatury wody, przepływomierz/mapsensor, okablowanie i mnóstwo innych rzeczy... ;)
😁 Z pierwszej rozwalonej turbiny śmieci w cudowny sposób wyparowały zapewne. Generalnie po takiej historii micha do zdjęcia i jak pisałem przewód zasilający ciśnienie przepływ i ew . śruba z sitkiem.
po pewnym czasie odcina gaz Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem, no i wypadało by zrobić porządną diagnostykę, nie skanerem obd na telefon
Witam.A czy spawdzałeś ciśnienie oleju .Czy po zrobieniu głowicy nie podpierają sie zawory.pozdr.
Sprawdziłem gruszkę, zaciąga. Niestety ciśnienie z pompy jest za słabe. Możliwe że wężyk któryś się uszkodził.
Jak w każdym aucie zasilanym benzyną, olejem napędowym, gazem . No nie do końca, w niektórych nowszych samochodach benzynowy na marne szukać filtra paliwa bo go po prostu nie ma, jedyna filtracja to ta zapewniana przez sitko na pompie paliwa. Tu akurat jest pełnoprawny filtr paliwa i warto też go sprawdzić. Instalacja LPG raczej nie będzie tu miała...
ok dzięki za info - więc nadal jestem w punkcie wyjścia - muszę teraz swprawdzić ciśnienie na listwie paliwowej. Pytanie tylko skąd się wziął ten słynny błąd P0170.
Witam w zafirze b 1.8 benzyna po napełnieniu klimatyzacji ciśnienie się utrzymuje sprężarka i wentylator się załącza a zero efektu. Jaka może być przyczyna. Sprężarka to gm delphi
Należy sprawdzić ciśnienie paliwa podczas rozruchu. Powinno szybko osiągać około 300 barów. Regulator ciśnienia lub uszczelniacze zamontowane na nim dość często są przyczyną usterki.
Witam Opel zafira A 2.0 dti nie ma mocy, egr czyszczony turbo ciśnienie ma. Pierwszy drugi bieg totalna padaka później tez ciekawie nie jest, ale po dłuższej jeździe z większa prędkością 110/120 zapala się kontrolka z kluczem i samochodem. Spalanie tez duże przy normalnej jeździe 8.9l/100. Filtr powietrza wymieniony. Co to może być ?
http://www.zafiraklub.pl/forum/viewtopic...
To przy demontażu pompy nie wyczyszczono kolektora,jak pompa ok i cała reszta też to może za wtryski się trzeba zabrać jakie jest ciśnienie doładowania zgadza się z zakładanym?
Twierdzisz że wszystko jest dobre a samochód nie pracuje poprawnie. Moja propozycja jest taka zacznij wrzucać parametry takie jak :podciśnienie na wolnych obrotach, masa powietrza, korekty długo i krótko terminowe ciśnienie paliwa. Tyle na początek.
1. Czujniki temperatury (płynu ,powietrza) czy pokazują temperatury prawdopodobne. Po postoju w nocy temperatura otoczenia lub blisko. 2. Korekty długoterminowa i krótko terminowa czy nie za bardzo rozjechane przez LPG. 3. Czy czasem dolot nie jest zalany przez wyciek z układu LPG. Zakręcić butle i pojeździć trochę na samej benzynie czy problem ustąpi....
A po co. Przeczytałeś gdzieś w topicu przewodnim jakie jest ciśnienie paliwa? Bo ja nie widzę, a od tego się robotę zaczyna.
jest to fabryczna instalacja CNG , ciśnienie 3,8 bara - ok ten model silnika nie posiada wymmiennego filtra paliwa
Kolego spraw dosyć prosta. Mierzyłeś ciśnienie sprężania? POtem podepnij lampe stroboskopową i zobacz gdzie jest iskra i wyciągnij wnioski.
Sprawdzić ciśnienie na pompie wtryskowej. Takie coś może również powodować uszkodzona pompa podprogowa. Szukałbym problemu w układzie paliwa w końcu to diesel..
Opel Zafira C Tourer 1.4 Turbo A14NET. Test szczelności dolotu powietrza: z jednej strony zatkana rura powietrza — odłączona od filtra powietrza, z drugiej strony zatkana rura odłączona od przepustnicy i tam została zaślepiona. Przez wentyl jest wtłaczane powietrze, które ucieka przez silnik, czyli po wyjęciu bagnetu poziomu oleju pojawia się ciśnienie....
Pewnie masz na zbiorniku paliwa uszkodzony lub zatkany specjalny zaworek, ktory utrzymuje odpowiednie ciśnienie w zbiorniku i to on odpowiada za te wariacje wskaznika paliwa.
Ściągnij wąż idący do intercoolera i zobacz ile wyleci oleju , jak sporo to już masz odpowiedź - turbo. Ciekawa diagnoza uszkodzenia. Wiesz skąd ten olej tam jest w ogóle? Po za tym jak już demontowane było turbo, to można było ocenić po samych kanałach wydechowych, i w głowicy i za turbo. Do tego ciśnienie w skrzyni korbowej,spływ turbo itp. NIc nie...
Sonda lambda pewnie już dawno umarła. Wtryski ciekawe jak z nich kapie bo pewnie nie rozpylają i pytanie czy pompa paliwa żyje i jakie ciśnienie jest aktualnie na listwie wtyskowej (powinno być 3 bary do ciśnienia/podciśnienia w kolektorze czyli jakieś 2.2-3 bary do atmosfery).
Źle złożone skoro regulacja ciśnienia nie działa?
Przyczyn może być kilka. Za małe ciśnienie w cylindrach, niesprawne świece żarowe, zużyte wtryskiwacze, zbyt wolne kręcenie rozrusznika(słaby akumulator)
Jakie ciśnienie panuje w układzie na HP odczytywane z manometrów maszyny a jakie widzi tester diagnostyczny w module chłodzenia silnika z klimatyzacją?
A jak płyn? zmienił kolor? jest ciemny nalot w zbiorniczku płynu wyrównawczego? Jak po kilku minutach upuścisz ciśnienie, i zakręcisz korek to w takim samym czasie zbierze się z powrotem?
Witam! Jak w tytule , samochód Opel Zafira B 1.9 DTH podczas jazdy auto zgasło, podczas kręcenia nie odpala, na komputerze brak jakichkolwiek błędów, ciśnienie na listwie żądane i aktualne takie samo 31-33MPA, obroty wału przy kręceniu 180-190 na minutę, czy prawidłowe?? Brak mi pomysłów na to auto, może koledzy coś podpowiecie?? Będę wdzięczny za każdą...
Witam, mam Opel Zafira C Tourer 1.4 turbo, który ciężko odpala tylko rano. Po odpaleniu, jak trochę pochodzi, pali od strzała. Jest zamontowana instalacja LPG Stag 4 gen. Co zauważyłem: po wyłączeniu LPG i jeździe 1 dzień na benzynie pali jeszcze gorzej, ale tylko rano. A kiedy włączę tryb awaryjny odpalania LPG, rano pali normalnie. Ciśnienie paliwa...
No właśnie...czyli ciśnienie oleju jest dobre. Skoro nie świeci się czerwona lampka. A czujnik od poziomu oleju to mierzy tylko poziom czy też temp oleju itp..??
ciśnienie cylindrach zafira zafira ciśnienie oleju ciśnienie paliwo zafira
czujnik biegu jalowego tablica autobus ekran dotykowy plamy
zmywarka elektrolux poszukiwanie polskiego
Mercedes E-Klasse C238 Coupe 2019 USA – przekodowanie i przeróbka tylnych lamp na wersję EU Daf XF 106 – usterka EBS naczepy, komunikat „Trailer EBS brake system fault”, diagnostyka CAN, ISO 7638