Moim zdaniem trzeba podłączyć wskaźnik ciśnienia doładowania i sprawdzić jak pompuje turbina. Podejrzewam, że daje zbyt mało powietrza (zbyt małe ciśnienie).
Na jałowych powyżej 1bara i przy 2000obr powyżej 2barów. Oczywiście silnik rozgrzany.
To sprawdź kompresję bo może nawet nie jesteś świadomy że np. jeden gar ci nie pali, sprawdź też ciśnienie oleju...
A ciśnienie sprężania mierzyłeś ???
Ciśnienie paliwa tandempompy.
To może za bardzo spadać podczas potrzeby dużego wydatku. Bo to nie jest 50KM. Ustaw 1.05 i będzie dobrze.
Znikanie oleju, jest spowodowane najprawdopodobniej wytartymi / zużytymi pierścieniami. W tym przypadku, trzeba by zmierzyć ciśnienie w cylindrach.
https://obrazki.elektroda.pl/8737112500_... Polecam zapoznanie się z budową sterowania wg w 1,8t. Jest ono ciśnieniowe. https://obrazki.elektroda.pl/2627325200_...
Jest czujnik ciśnienia ale nic Ci to nie da bo czujnik jest tylko po stronie HP. Nie wiem czy czasem w sterowniku silnika nie będzie pokazane ciśnienie. Jeżeli masz VCDSa to wystarczy odpalić bibliotekę do której jest odnośnik w blokach pomiarowych, wtedy będziesz miał opisane wszystkie bloki w notatniku.
ale korek trzyma, jak odkręcam, to ciśnienie jest...
Jeśli ciśnienie jest dobre to padł czujnik .Pozdrawiam
Albo pompki padły (trefne paliwo) albo są nie do tego silnika (BIP poza zakresem) albo wiązka w głowicy wymaga przeglądu (brak styku na kostkach). Zdarza się też że jak jest kompletny brak ciśnienia wstępnego to też się pojawi (wyleci poza zakres). Wtedy do sprawdzenia czy w filtrze paliwa jest paliwo (podane z baku) i czy pompa tandem robi ciśnienie.
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju i sprawdź jakie masz ciśnienie oleju w silniku.
Kąt wtrysku i dawki są prawidłowo ustawione ? Ciśnienie z turbiny jest ?
Pompa prawdopodobnie się zacina , stąd błąd czujnika ciśnienia , padał zwolniony a komp widzi w układzie ciśnienie stąd te błędy
A sprawdzałeś ciśnienie na rolkach
Ten sam problem co 1,5 roku temu..
A wystarczyło sprawdzić pierw ciśnienie...
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
A okablowanie sprawdziłeś?W parametrach widać też ciśnienie.
Sprawdź testerem czy widzi prawidłowe temperatury spalin i jakie masz ciśnienie ?
Dwie pompy paliwa pod maską i w baku. Jest podgląd na niskie ciśnienie paliwa? W ostateczności pompa wtryskowa
Panowie...zwracam uwagę kolegom, którzy piszą - jeśli nie ma notlaufów to sobie jeździj. OK.... ale 2700mbara zamiast 1900 to przeładowanie o ponad 40%. Wiecie do jakich obrotów rozpędza się suszara, żeby takie ciśnienie osiągnąć? Do 60% większych niż nominalnie. Temperatura na dolocie rośnie zupełnie niepotrzebnie i pewnie w upalny dzień dalece przekroczy...
Jest taka możliwość że przez któryś wtryskiwacz paliwo wycieka i dlatego pompa nie da rady sprężyć paliwa. Zrób sobie zaślepkę i zaślepiaj po kolei kroćce z szyny paliwowej i sprawdź czy dalej ciśnienie takie niskie.
Między 25-31 bara. Koło 30 to raczej silniki nowe lub po remoncie.
Przyłóż do niej dłoń i wkręć na moment silnik na wysokie obroty - przy jej nieszczelności poczujesz dmuchanie powietrza, jeśli nie poczujesz to jest szczelna czyli sprawna.
Spec to jest wymagane, takiego życzyłby sobie sterownik, actual to wartość rzeczywista, to co dmucha. Albo turbo padnięte, albo nieszczelność, wtedy powinien być jednak błąd od tego albo od korelacji MAP/MAF. Jak masz czym podglądnąć to odepnij wężyk z gruszki i przejedź, patrząc w parametry, czy ciśnienie wzrośnie, czy nie.
Na początek sprawdź ciśnienie paliwa...
W okolicach 28-30 atm, u Ciebie jest źle - takie rozbieżności pomiędzy cylindrami są niedopuszczalne.
Mam tylko do Seata 1.6 AKL ale to powinno być dokładnie to samo. Na jednym ze zdjęc masz wydatek jaki powinna pompa napompować.
I dodam że nawet przy dodaniu gazu rury od interculera są miękkie. Sv nowa . Mam pytanie czy na wezu co idzie od turba do zaworu n75 ma byc ciśnienie?
zapowietrzanie się układu paliwowego/niewłaściwe (zbyt niskie) ciśnienie paliwa...
Tak wiem ciśnienie ma wynosić od 0.8 do 1.2 bara.. Może miał mechanik naciągnięty manometr.. Ale mimo to i tak jest prawidłowe ciśnienie.
Można tu lub tu, nie ma to zbytni znaczenia, jak pompa nie daje rady to w całym układzie będzie zbyt wysokie ciśnienie.
Jeśli chcesz pośmigać tym autem jeszcze trochę to takie wynalazki lepiej omijać, ciśnienie pompy oraz wtryski sprawdzi Ci "pompiarz" pewnie przy pomocy odpowiedniego manometru . Poszukaj gdzie regenerują/naprawiają pompy wtryskowe. Ciśnienie sprężania zrobi każdy mechanik.
próba na dwutlenek nie wiem czy była robiona ale jutro z rana zadzwonie do mechanika i sie dowiem
Wolne obroty- 1,2 do 1,6 bar Przy 2000 obr/min-2,5 do 4,5 bar Przy temperaturze oleju 80*C. Gdzie mierzone? ;) to nie szklanka wody, że ciśnienie będzie stałe w całej objętości. druga sprawa, że ciśnienie mierzone dla biegu jałowego jest inne niż ciśnienie pod obciążeniem... To, że na jałowym spada może być spowodowane milionem rzeczy, od zapchanego...
jakie ciśnienie powinno byc prawidłowe?
Witam auto tankowane na niemieckich stacjach a co do usterki to szarpie silnikiem i wyskakuje migająca spiralka świec żarowych i towarzyszy błąd 10117 Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa odchylenie regulacyjne P229B 00[167] ciśnienie za wysokie.
Tuż nad przewodami wysokiego ciśnienia
Według mnie powinien być wyłącznik ciśnieniowy. Zwłaszcza, że przy włączeniu zapłonu po dłuższym postoju pompa przez chwilę pompuje paliwo i wyłącza się (ciśnienie)
Ciśnienie sprawdź
Ja jak już ciężko było stwierdzić gdzie jest problem to ze dwa razy odłączałem napęd pompy (tu jest słynny imbus) i przy zdjętej misce zanurzałem smok w oleju (jakiś pojemnik) i napędzałem pompę tak by miejsce gdzie uchodzi olej nadmiernie samo się pokazało. W nowszej wersji mam zrobiony pojemnik 2 litry wlewam olej i podłączam pod czujnik ciśnienia...
Nabijasz przez niskie ciśnienie?
Tylko że pompa jest na stałe na wałku rozrządu który ją mechanicznie napędza bez żadnego dodatkowego sterowania więc jak może ją rozłączać? Pompa w zbiorniku jak pisałem utrzymuje ciśnienie
Silnik szrot-wylatane panewki wału i brak ciśnienia.
Sprawdź jakie masz ciśnienie doładowania.
Wiązka ok i cisnienie ma garach ok to coś popsułeś przy robocie. Jak byś jeszcze wiedział jakie daje ciśnienie pompa tandem to by mozna było co myslec.
W passacie mam taki błąd 00575. Doczytałem że to "Ciśnienie w kolektorze dolotowym" Co może być przyczyną ??
Bo ten gość co dobijał klimę powiedział , że to może być ten zawór, bo zamykało wskaźnik na tym jego urządzeniu. Wysokie ciśnienie.
Prędkościomierz i kontrolka to dwie różne sprawy... Jeśli kontrolka i piski pojawiają się w tym samym czasie to z całą pewnością jest to buzzer sygnalizujący dżwiękowo problem z olejem ... Mógł wysiąść jeden z dwóch czujników kontrolujących ciśnienie....
Zmierz ciśnienie chińczyka.
wałek popychacze ok? ciśnienie paliwa ?
Korek ma za zadanie utrzymać ciśnienie w układzie, jeżeli ciśnienia niema a woda wylatuje przez zbiorniczek to albo kiepskiej jakości korek, albo pęknięty zbiorniczek albo jednak ciśnienie w układzie się pojawia.
ciśnienie paliwa
witam mam podobny problem z passatem, wcale nie pali i nie pojawia sie paliwo na wtryskach, udało sie komus rozwiązać ten problem ? ma moze ktos jakiś schemat tego rozdzielacza, dodam jeszcze ze pompka paliwa wytwarza ciśnienie...
A jak sprawdził ciśnienie paliwa w benzynie komputerem? Jakie było ciśnienie?
maestrus Czy jesteś pewien że kłopoty z odpalaniem są z powodu tego zaworu na odpływie?. Mam taki sam problem i szukam przyczyny. Jeżeli ten zawór załatwił by sprawę to może zastosować elektrozawór stosowany w instalacjach gazowych do odcinania paliwa, lub poszukać jakiegoś który do otwarcia potrzebuje ciśnienie.
Przed wymianą czujnika przydało by się zmierzyć czy czasem nie działa poprawnie i czy czasem faktycznie ciśnienie nie jest za niskie.
Witam, nie ruszaj, sztangi, powinna być ustawiona prawidłowo, dodatkowo zakłady regenerujące zabezpieczają gwint lakierem aby było widać czy ktoś nie kręcił sztangą. Dobrze by było wymienić przewód zasilania olejem, lub chociaż go dobrze przedmuchać. Sprawdź również, czy odpływ oleju z turbiny do bloku jest drożny, ewentualnie wyczyść. Nie zapalaj od...
Sprawdzałeś ciśnienie paliwa ?
Do sprawdzenia pompa w baku jej ciśnienie .
Pompa do wymiany, małe obroty niskie ciśnienie.
Mam takiego samego Mercedesa. Chodzi Ci o ciśnienie oleju?
jak sprawdzić ciśnienie paliwa?
Jak masz włączoną klime na auto to ele. wiatrak dziala czaly czas. Wylacz klime i wtedy sprawdź. Powinien sie wyłączyć. Jeśli nie odłączyć czujnik, ten na zdjęciu. Od tego zacznij. Dodam tylko od siebie że nie wyłączy się natychmiast po wyłączeniu klimy tylko po jakimś czasie, jak zbije ciśnienie.
Pomyśl, słabo ciągnie, słabe ciśnienie doładowania.
Rozumiem że chodzi o tandem. Na wolnych nie mniej jak 3,5 bara przy 4000rpm 7-10 bar, sprawdzasz manometrem wkręcanym w w pompę, na dole przy przyłączach węży paliwowych jest śruba, w silnikach zamontowanych "wzdłużnie" bardzo kiepski dostęp. Słabą wydajność pompy można wnioskować po ujemnych bipach na kanale 023. Zasyfione sitko w pompie w baku, filtr...
Sprawdź ciśnienie sprężania.
Winny byl zawór regulujacy ciśnienie na listwie coman rail
witam sprawdzić filtr paliwa czy nie jest zapchany sprawdzić ciśnienie pompki
NA motronicu zjadłem już zęby. Jest kilka opcji, Sprawdzić wszystkie filtry, wbrew pozorom jest tam ich kilka W zbiorniku na pompce, pod autem na drugiej pompce oraz na rozdzielaczu paliwa po odkręceniu śruby od wężyka zasilającego, wszystkie te 3 można wymyć. Pozostaje do wymiany jeszcze filtr ten duży wymienialny. Ciśnienie jest tam ważne gdyż wtryskiwacze...
nieszczelności kolektora, dziury w chlodnicy pow., przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski i wszystko co może powodować zbyt uboga mieszanke
Na ciepłym można by ciśnienie sprawdzić na pompie wstępnej .Poza tym co tam w parametrach?
Przy tym błędzie, wymieniałem cały napęd łańcuchowy z wariatorem i zaworem, klient nie skarży już się na ten problem. Ale wiem, że to utrapienie tych silników i nie koniecznie wina leży po stronie rozrządu-wariatora, czasem winne są oringi wariatora, czasem smarowanie (ciśnienie oleju).
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Ciśnienie otwarcie wtryskiwacza dla wtrysku zasadniczego to 300 bar więc gdyby pompa miała podawać paliwo kropelkowo to zamiast przewodów wysokiego ciśnienia producent zastosowałby tam plastikowe lub gumowe kapilary.
To jszcze pomiar ciśnienia paliwa i podgląd bloków pomiarowych . ( ciśnienie paliwa , wał i inne ) Chyba ze w sterowniku zrobione dtc off to nie zobaczysz .
Ostatnio miałem nabijaną klimę, czyli mogli dać za dużo czynnika i dlatego może być za duże ciśnienie?
Mogę się mylić, lecz sądzę, że problemem będzie ciśnienie paliwa. Sprawdzić musiałbyś ciśnienie, jakie jest zadawane do wtrysków.
Rozwiązano - pompa
ok sprawdzę tylko poda ktoś jakie powinno byc to ciśnienie na którym czujniku?
Takie coś jest bezsensu chyba że dłubany 1,8T. Będzie turbodziura, mogą być błędy ze sterowniki a nawet zalanie silnika, bo się zacznie wszystko zmieniać, bo będą akcje z ciśnieniem. Co innego soft u tunera i jakieś mody. Dodatkowo jak kupisz jakiś badziew to możesz sobie turbinę załatwić. Ja nie polecam, ale rób jak uważasz, specjalnie spadków dużych...
Kontrolka cisnienia oleju nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju manometrem , bo może czujnik siada.
Daj do mechanika niech ściąga miskę i diagnoza.
problem tkwił w pompie paliwowej - po jej wymianie wszystko wróciło do normy ( zbyt słabe ciśnienie pompki ).
Dzięki za radę, okazało się że podciśnienie było odłączone i jest teraz o wiele lepiej. A jak się sprawdza ciśnienie paliwa?
Ciśnienie by mu zaświeciło
A coś się dzieje, że chcesz zmierzyć ciśnienie oleju? Jaki silnik?
Zrób diagnostykę komputerową, sprawdź jakie błędy generuje. Sprawdź też ciśnienie w cylindrach.
Moj pasek 1,8RP.Instalacja gazowa I generacji.Dwa lata temu zorientowałem się że tak jak tu piszą niektórzy ubywa mi za dużo benzyny ,a używałem jej tylko czasami do rozruchu.Po zajżeniu do układu wtryskowego okazało się że podczas pracy na gazie kapie benzyna z wtryskiwacza.Czyli jeździłem "na dwu gazach",a ciągnął super tylko że z dwu zbiorników.Winny...
Ciśnienie i wydatek.
Wpierw diagnostyka, ciśnienie w układzie i temperatury.
Rozgrzej silnik i sprawdź ciśnienie na początek.
jaka wydajność i ciśnienie powinno być??
Jakie ciśnienie pokazuje czujnik????
Może to banalne ale sprawdź ciśnienie w kołach.
Przepraszam ale nie dodałem że to pompowtrysk. Nie ma pompy wysokiego ciśnienia jak przy 90 czy 110. Są pompowtryski które wymieniłem na drugie i jest tak samo
Możesz spróbować zamienić kolejnością pompowtryski i sprawdzić korekcje , wtedy będziesz wiedział czy to wina ciśnienie sprężania czy pompowtrysku .
ciśnienie zdecydowanie za małe wpływ na dawkę paliwa podawaną na rozruch ma jeszcze czujnik temp.
passat ciśnienie ciśnienie turbiny passat ciśnienie turbina passat
monitor audio subwoofer suzuki wagon schemat programatora pamięci flash
pralka samsung zawiesza kupowanie unitra
TP-Link TL-SG105E – alternatywny firmware, OpenWrt, DD-WRT, wsparcie, ograniczenia sprzętowe Graphite 58GE104 – radio gubi fale FM, niestabilny odbiór, antena, zasilanie, firmware