Jest czujnik ciśnienia ale nic Ci to nie da bo czujnik jest tylko po stronie HP. Nie wiem czy czasem w sterowniku silnika nie będzie pokazane ciśnienie. Jeżeli masz VCDSa to wystarczy odpalić bibliotekę do której jest odnośnik w blokach pomiarowych, wtedy będziesz miał opisane wszystkie bloki w notatniku.
https://obrazki.elektroda.pl/8737112500_... Polecam zapoznanie się z budową sterowania wg w 1,8t. Jest ono ciśnieniowe. https://obrazki.elektroda.pl/2627325200_...
Moim zdaniem trzeba podłączyć wskaźnik ciśnienia doładowania i sprawdzić jak pompuje turbina. Podejrzewam, że daje zbyt mało powietrza (zbyt małe ciśnienie).
próba na dwutlenek nie wiem czy była robiona ale jutro z rana zadzwonie do mechanika i sie dowiem
Ten sam problem co 1,5 roku temu..
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Przyłóż do niej dłoń i wkręć na moment silnik na wysokie obroty - przy jej nieszczelności poczujesz dmuchanie powietrza, jeśli nie poczujesz to jest szczelna czyli sprawna.
Na jałowych powyżej 1bara i przy 2000obr powyżej 2barów. Oczywiście silnik rozgrzany.
Jeśli ciśnienie jest dobre to padł czujnik .Pozdrawiam
A ciśnienie sprężania mierzyłeś ???
Mam tylko do Seata 1.6 AKL ale to powinno być dokładnie to samo. Na jednym ze zdjęc masz wydatek jaki powinna pompa napompować.
Ciśnienie paliwa tandempompy.
To sprawdź kompresję bo może nawet nie jesteś świadomy że np. jeden gar ci nie pali, sprawdź też ciśnienie oleju...
To może za bardzo spadać podczas potrzeby dużego wydatku. Bo to nie jest 50KM. Ustaw 1.05 i będzie dobrze.
Znikanie oleju, jest spowodowane najprawdopodobniej wytartymi / zużytymi pierścieniami. W tym przypadku, trzeba by zmierzyć ciśnienie w cylindrach.
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju i sprawdź jakie masz ciśnienie oleju w silniku.
Dwie pompy paliwa pod maską i w baku. Jest podgląd na niskie ciśnienie paliwa? W ostateczności pompa wtryskowa
Kąt wtrysku i dawki są prawidłowo ustawione ? Ciśnienie z turbiny jest ?
Pompa prawdopodobnie się zacina , stąd błąd czujnika ciśnienia , padał zwolniony a komp widzi w układzie ciśnienie stąd te błędy
A sprawdzałeś ciśnienie na rolkach
Ja jak już ciężko było stwierdzić gdzie jest problem to ze dwa razy odłączałem napęd pompy (tu jest słynny imbus) i przy zdjętej misce zanurzałem smok w oleju (jakiś pojemnik) i napędzałem pompę tak by miejsce gdzie uchodzi olej nadmiernie samo się pokazało. W nowszej wersji mam zrobiony pojemnik 2 litry wlewam olej i podłączam pod czujnik ciśnienia...
ale korek trzyma, jak odkręcam, to ciśnienie jest...
Wymiana tego simmeringu to cały dzień roboty - trzeba rozebrać całkowicie przód oraz rozrząd.
W passacie mam taki błąd 00575. Doczytałem że to "Ciśnienie w kolektorze dolotowym" Co może być przyczyną ??
W okolicach 28-30 atm, u Ciebie jest źle - takie rozbieżności pomiędzy cylindrami są niedopuszczalne.
Jest taka możliwość że przez któryś wtryskiwacz paliwo wycieka i dlatego pompa nie da rady sprężyć paliwa. Zrób sobie zaślepkę i zaślepiaj po kolei kroćce z szyny paliwowej i sprawdź czy dalej ciśnienie takie niskie.
Między 25-31 bara. Koło 30 to raczej silniki nowe lub po remoncie.
Spec to jest wymagane, takiego życzyłby sobie sterownik, actual to wartość rzeczywista, to co dmucha. Albo turbo padnięte, albo nieszczelność, wtedy powinien być jednak błąd od tego albo od korelacji MAP/MAF. Jak masz czym podglądnąć to odepnij wężyk z gruszki i przejedź, patrząc w parametry, czy ciśnienie wzrośnie, czy nie.
Auto pojechało na lawecie do kolejnego warsztatu bo jak się później okazało było pożyczone...
Tak paliwo dochodzi i pompki dobrze ustawione
a co można powiedziec? na podstawie czego? napisz jak wygląda wykres ciśnienia doladowania. co znaczy nie dymi za bardzo? tzn. dymi czy nie? zobacz jeszcze jakie są korekty wtrykiwanych dawek na poszczególne cylindry.
NA motronicu zjadłem już zęby. Jest kilka opcji, Sprawdzić wszystkie filtry, wbrew pozorom jest tam ich kilka W zbiorniku na pompce, pod autem na drugiej pompce oraz na rozdzielaczu paliwa po odkręceniu śruby od wężyka zasilającego, wszystkie te 3 można wymyć. Pozostaje do wymiany jeszcze filtr ten duży wymienialny. Ciśnienie jest tam ważne gdyż wtryskiwacze...
A wystarczyło sprawdzić pierw ciśnienie...
Witam auto tankowane na niemieckich stacjach a co do usterki to szarpie silnikiem i wyskakuje migająca spiralka świec żarowych i towarzyszy błąd 10117 Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa odchylenie regulacyjne P229B 00[167] ciśnienie za wysokie.
Jeśli chcesz pośmigać tym autem jeszcze trochę to takie wynalazki lepiej omijać, ciśnienie pompy oraz wtryski sprawdzi Ci "pompiarz" pewnie przy pomocy odpowiedniego manometru . Poszukaj gdzie regenerują/naprawiają pompy wtryskowe. Ciśnienie sprężania zrobi każdy mechanik.
Daj do mechanika niech ściąga miskę i diagnoza.
Wiązka ok i cisnienie ma garach ok to coś popsułeś przy robocie. Jak byś jeszcze wiedział jakie daje ciśnienie pompa tandem to by mozna było co myslec.
A okablowanie sprawdziłeś?W parametrach widać też ciśnienie.
Witam zrobiłem sprężarke do smarowania wykorzystałem pompe wspomagania od passata ale daje za duże ciśnienie ok 8at. potrzebne mi jest max3 nie da się niczym zredukowac tego ciśnienia potrzebna mi jest jakaś taka nie droga pomóżcie.. ;)
Albo pompki padły (trefne paliwo) albo są nie do tego silnika (BIP poza zakresem) albo wiązka w głowicy wymaga przeglądu (brak styku na kostkach). Zdarza się też że jak jest kompletny brak ciśnienia wstępnego to też się pojawi (wyleci poza zakres). Wtedy do sprawdzenia czy w filtrze paliwa jest paliwo (podane z baku) i czy pompa tandem robi ciśnienie.
Wolne obroty- 1,2 do 1,6 bar Przy 2000 obr/min-2,5 do 4,5 bar Przy temperaturze oleju 80*C. Gdzie mierzone? ;) to nie szklanka wody, że ciśnienie będzie stałe w całej objętości. druga sprawa, że ciśnienie mierzone dla biegu jałowego jest inne niż ciśnienie pod obciążeniem... To, że na jałowym spada może być spowodowane milionem rzeczy, od zapchanego...
Na początek sprawdź ciśnienie paliwa...
jakie ciśnienie powinno byc prawidłowe?
Panowie...zwracam uwagę kolegom, którzy piszą - jeśli nie ma notlaufów to sobie jeździj. OK.... ale 2700mbara zamiast 1900 to przeładowanie o ponad 40%. Wiecie do jakich obrotów rozpędza się suszara, żeby takie ciśnienie osiągnąć? Do 60% większych niż nominalnie. Temperatura na dolocie rośnie zupełnie niepotrzebnie i pewnie w upalny dzień dalece przekroczy...
zapowietrzanie się układu paliwowego/niewłaściwe (zbyt niskie) ciśnienie paliwa...
Sprawdź testerem czy widzi prawidłowe temperatury spalin i jakie masz ciśnienie ?
Przed wymianą czujnika przydało by się zmierzyć czy czasem nie działa poprawnie i czy czasem faktycznie ciśnienie nie jest za niskie.
Korek ma za zadanie utrzymać ciśnienie w układzie, jeżeli ciśnienia niema a woda wylatuje przez zbiorniczek to albo kiepskiej jakości korek, albo pęknięty zbiorniczek albo jednak ciśnienie w układzie się pojawia.
Na ciepłym można by ciśnienie sprawdzić na pompie wstępnej .Poza tym co tam w parametrach?
Masz zbyt niskie ciśnienie. Tam jest tylko czujnik przy filtrze.
nieszczelności kolektora, dziury w chlodnicy pow., przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski i wszystko co może powodować zbyt uboga mieszanke
To jszcze pomiar ciśnienia paliwa i podgląd bloków pomiarowych . ( ciśnienie paliwa , wał i inne ) Chyba ze w sterowniku zrobione dtc off to nie zobaczysz .
Witam, miałem to samo w passacie b6 3.2 Cały czas wywalało błąd czujnika ciśnienia paliwa, kupiłem zamiennik i wraz było to samo, kupiłem ory w aso i tez było bez zmian, pompę paliwa tez zmieniałem. Okazało ze ze to łańcuch rozrzadu był zużyty Wymieniłem łańcuch znikło wszystko 😊 Dodano po 14 Przez zużyty łańcuch pompa wysokiego ciśnienia nie...
Ciśnienie sprawdź
Nabijasz przez niskie ciśnienie?
Winny byl zawór regulujacy ciśnienie na listwie coman rail
Witam.Jakie masz te ciśnienie?próba z olejem była robiona czy to tylko przypuszczenia mechaników?
Witam, nie ruszaj, sztangi, powinna być ustawiona prawidłowo, dodatkowo zakłady regenerujące zabezpieczają gwint lakierem aby było widać czy ktoś nie kręcił sztangą. Dobrze by było wymienić przewód zasilania olejem, lub chociaż go dobrze przedmuchać. Sprawdź również, czy odpływ oleju z turbiny do bloku jest drożny, ewentualnie wyczyść. Nie zapalaj od...
Wymiana filtra paliwa. Kontrola ciśnienia czy pompa paliwa wydajna, ciśnienie na listwie paliwowej. Czyszczenie Map Sensor. Czyszczenie przepustnicy i jej kontrola + węże dolotowe. Potrzebne nie potrzebne czas na przegląd konserwacyjny.
Mogę się mylić, lecz sądzę, że problemem będzie ciśnienie paliwa. Sprawdzić musiałbyś ciśnienie, jakie jest zadawane do wtrysków.
Rozumiem że chodzi o tandem. Na wolnych nie mniej jak 3,5 bara przy 4000rpm 7-10 bar, sprawdzasz manometrem wkręcanym w w pompę, na dole przy przyłączach węży paliwowych jest śruba, w silnikach zamontowanych "wzdłużnie" bardzo kiepski dostęp. Słabą wydajność pompy można wnioskować po ujemnych bipach na kanale 023. Zasyfione sitko w pompie w baku, filtr...
I dodam że nawet przy dodaniu gazu rury od interculera są miękkie. Sv nowa . Mam pytanie czy na wezu co idzie od turba do zaworu n75 ma byc ciśnienie?
ciśnienie zdecydowanie za małe wpływ na dawkę paliwa podawaną na rozruch ma jeszcze czujnik temp.
A coś się dzieje, że chcesz zmierzyć ciśnienie oleju? Jaki silnik?
Sprawdź jakie masz ciśnienie doładowania.
Immo w passacie-odpala i po sekundzie gaśnie.Odpala i gaśnie.
Kontrolka cisnienia oleju nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju manometrem , bo może czujnik siada.
Jeżeli wymieniałeś alternator to najprawdopodobniej uszkodziłeś kabel czujnika ciśnienia oleju lub sam czujnik." Nie szukaj tam gdzie jasno tylko tam gdzie zgubiles"
Można tu lub tu, nie ma to zbytni znaczenia, jak pompa nie daje rady to w całym układzie będzie zbyt wysokie ciśnienie.
Na dzień dobry zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową . Później sprawdź płyn chłodniczy na obecność CO2.
Bo ten gość co dobijał klimę powiedział , że to może być ten zawór, bo zamykało wskaźnik na tym jego urządzeniu. Wysokie ciśnienie.
Zmierz ciśnienie chińczyka.
wałek popychacze ok? ciśnienie paliwa ?
Tak wiem ciśnienie ma wynosić od 0.8 do 1.2 bara.. Może miał mechanik naciągnięty manometr.. Ale mimo to i tak jest prawidłowe ciśnienie.
ciśnienie paliwa
Sprawdź ciśnienie sprężania.
A jak sprawdził ciśnienie paliwa w benzynie komputerem? Jakie było ciśnienie?
Wpierw diagnostyka, ciśnienie w układzie i temperatury.
A zmierzyłeś ciśnienie paliwa
Sprawdzałeś ciśnienie paliwa ?
ok sprawdzę tylko poda ktoś jakie powinno byc to ciśnienie na którym czujniku?
Kolego pierwsze co to podłącz zegar i sprawdź ciśnienie przed takim próbami. Podłącz komputer wejdź w zegary i zobacz czy się na ok jak auto chodzi? Rozkręć opakowanie plastikowe na podszybiu i sprawdź tam połączenie instalacji.
Spadek ciśnienia na EGR? Jakiego ciśnienia? EGR ,,zatrzymuje" jakieś ciśnienie? O czym Ty piszesz?
Ciśnienie by mu zaświeciło
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Do sprawdzenia pompa w baku jej ciśnienie .
Potrzebuje się dowiedzieć jakie cisnienie dokładnie powina dawac turbina w passacie 1.9 tdi 90 1z
Pompa do wymiany, małe obroty niskie ciśnienie.
Mam takiego samego Mercedesa. Chodzi Ci o ciśnienie oleju?
jak sprawdzić ciśnienie paliwa?
Witaj! Podaj ciśnienie do zbiorniczka od płynu i zacznij odpowietrzać od najdłuższej rurki. Pozdrawiam Miro.Nasz
W parametrach sprawdź wartość z czujnika oleju powinno być cisn. Oil OK czy jakoś tak. Ten VW posiada tylko pomiar minimalnego ciśnienia oleju chyba 0,7 lub 0,8 bara. Na liczniku kontrolka zaświeci się dopiero po przekroczeniu 2000 obr i spadku ciśnienia poniżej minimalnego.
Rozwiązano - pompa
Pomyśl, słabo ciągnie, słabe ciśnienie doładowania.
Tuż nad przewodami wysokiego ciśnienia
Według mnie powinien być wyłącznik ciśnieniowy. Zwłaszcza, że przy włączeniu zapłonu po dłuższym postoju pompa przez chwilę pompuje paliwo i wyłącza się (ciśnienie)
A więc napinacze łańcuchowe w głowicy z przestawieniem fazy. Ja bym zmierzył ciśnienie oleju na glowicach bo ono wymagane jest do prawidłowej pracy przestawiacza
Rozgrzej silnik i sprawdź ciśnienie na początek.
Wiesz co, zmień mechanika, przy jakimkolwiek mapowaniu jeśli nie ma zmian mechanicznych,nie zmienia się dawek startowych. Twój mechanik nie bardzo może sobie poradzić z tym i zaczyna wymyślać cuda. Pompki na ile ustawione, tandem ciśnienie zmierzone, podaj wartość, oringi całe? To tak na początek.
Jakie ciśnienie pokazuje czujnik????
ciśnienie passat ciśnienie turbiny passat ciśnienie turbina passat
przekrecam kluczyk gasna kontrolki antena ogrzewanie tylnej szyby krótkie przewody spawalnicze
falownik powmr edifier r1280db
Rok produkcji magnetowidu Philips VR6349/95S Uszkodzona masa a zwarcia w elektryce samochodu