Ciśnienie pompy vacum 11,5 bar. przy 4 tyś obrotu. Super. Ale auto ciągle nie pali tak jak trzeba. Jeden z konsultantów telefonicznych pracowni Milewczyka mówił coś o tym że pompowtryski mogą być uszkodzone elektrycznie (?) Że niby pompowtryski działają w dwóch fazach, rozruchu i pracy. Co o tym myślicie. Pompowtryski Siemens.
Bo to działa tak. Jedziesz to nie używasz hamulców więc wszystko jest ok a gdyby nawet to masz wyższe obroty i wyższe ciśnienie oleju dlatego pompa jest doszczelniona i wszystko jest ok. Jak zwalniasz obroty spadają i spada ciśnienie oleju i wydajność pompy vacum przez niedoszczelnienie dlatego ginie podciśnienie i tym samym wspomaganie hamulców. Nie...
sprawa rozwiązana dziękuję wszystkim za pomoc.
Tak mam szczelna dziś po południu zmierzę ciśnienie na pompie vacum i zobaczymy co dalej
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
Szczelność robiłem dymiarka i nigdzie nie było nieszczelności. Może pompa vacum daje małe ciśnienie paliwa bo od 2000 obr już tego problemu nie ma
Ciśnienie jest ok Dodano po 3 Nie wiem dokładnie ale ale mechanik sprawdził ciśnienie na początku i po zmianie pompy vacum mówił że ciśnienie jest takie jak powinno
Czyli jest problem z rozruchem,? Czy jednak mimo to dobrze odpala? Kompresja mierzona na zimnym czy ciepłym silniku?? Kiedy występuje problem? Po dłuższym postoju? Czy tylko gdy silnik wystygnie? Pompa vacum? Pompa vacum wytwarza podciśnienie. Jakie ciśnienie widzi komp na wyłączonym silniku? A jakie jakie na odpalonym na wolnych obrotach?
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
PD Najczęściej gaśnie z braku paliwa - tylko gdzie ono może znikać jak pompka pracuje? Można ominąć i filtr i pompkę zawężając pole poszukiwań. Ciekawe jakie jest ciśnienie na vacum w momencie gaśnięcia (końcówkę do pompy można dorobić z przewodu hamulcowego). Synhro i regulację pompek pewnie już ktoś wykonał - można sprawdzić dla pewności.
Wężyki tu nie mają żadnego wpływu na vacum i na gwarancję a podają wodę demi do wytwornicy pary i odprowadzają skropliny / użytkownik sam je montuje / W teście vacum obniża się ciśnienie w komorze do -0,8bar i vacum powinno być stabilne w jakimś przedziale czasu. Dopuszcza się tylko niewielkie wahnięcia ciśnienia np 1,3 mbar/min. Może być uszkodzona...
Witam. Mam problem z scharanem 1.9 tdi 115KM. Samochód niema mocy od samego doły. W silniku brak błędów. W samochodzie wymieniono turbine, zaworek n75, czujnik ciśnienia, pompę vacum, wycięto katalizator. Ciągle ciśnienie doładowania o około 300 za małe. Logi grupy 003,008,011
Sprawdź króciec od vacum pompy ,napewno jest luz i traci ciśnienie .Najlepiej oklej to dobrym klejem .
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
Brak ciśnienia z silnika na vacum pompę To znaczy ? olej do niej nie dochodzi ?
Na poprzedniej został wymieniony zimering od tej wymiany zimering uszkodzil sie ,ropa dostala sie do oleju,komputer pokazywal ze nie pali na jeden cylinder i nie chciał odpalic. Teraz odpala chodzi bardzo głośno ale nie pokazuje błędu z cylindrami ,tylko ciśnienie za każdym razem inne. Na te cisnienie auto nie powinno wogole odpalac. Dodano po 1 Możliwe...
To co może być winą za dużego ciśnienia w serwie ? Pompa vacum ? Istnieje taka możliwość, że za duże ciśnienie wspomagania hamulca może występować czy mechanik mnie zbył taką historyjką ?
Witam, Dziś robiłem pomiary ciśnienia na pompie vacum i wyszło tak: -podciśnienie >-0,95 na wolnych obrotach -ciśnienie paliwa -> +2,5 na wolnych obrotach -ciśnienie paliwa ->+7,5 przy obrotach 4tyś. Pozdr.
Witam Właśnie doszedł do mnie wakuometr ,jakie powinno być nominalne ciśnienie ? Wakuometr wpinam bezpośrednio do vacum pompy ?
Nikt nic nie wnosi do tematu a szkoda bo to częsty problem w silnikach EA189 CGLC D CJCA B C CAY itd... Może większa ilość użytkowników uniknęła by niepotrzebnych kosztów choć wiem jak ciężko to zdiagnozować a wiec- po wymianie; -czujnika -pompy oleju -panewek -podstawy filtra -hydrauliki (wałki bez śladów zużycia) ciśnienie przy temp 100 C 5w30 pozostało...
Ciśnienia na cylindrach wynoszą od 28 do 29. Dodano po 2 Sprawdzałem ciśnienie paliwa na vacum pompie - jest 2,5 Bara na jałowym, nie wiem jakie powinno być. Jeśli ma ktoś taką wiedzę to proszę o odpowiedź.
Ok. Dzięki za info . Też myślałem o wyrzuceniu odmy. Co do drzwięku to gościu od wtrysków też mi to powiedział, ten typ tak ma. Bo już nawet to sprawdzałem. Sprawdziłem też ciśnienie sprężania, wymieniłem pompę vacum bo cykała. Wymieniłem łańcuch, ale go przeciągnąłem i sprawdziłem endoskopem ślizgi i koło. U mnie bagnet jest po prawej stronie i nie...
Sztanga chodzi plynnie w całym zakresie bez żadnych zacięć. I jeszcze jedno, zauważyłem ,że na Fisie pokazuje większe średnie spalanie ok 2litry w górę. Czy może to być pompa paliwa ta mechaniczna przy vacum pompie, która daje za małe ciśnienie?
Podejrzewam pompę vacum, ktoś wie jakie ciśnienie powinna pokazać ? Jutro przełoże turbinę, może to coś pomoże
Pompa działa. Ciśnienie do 5 atm. Chodzi równo i cicho. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za informacje i pomoc. Pozdrawiam
Kolega żartuje - pompa vacum wytwarza podciśnienie a nie ciśnienie, więc o pompowaniu dętki zapomnij.
Czy udalo ci sie rozwiazac problem braku oleju w vacum ?
Cześć, mam to samo, również bxe. Wymienione PompoWtryski pierwsze sprawdzone na maszynie i dobre są. Pompa vacum wymieniona oraz wiązka pompowtryskiwaczy, ciśnienie paliwa, książka, oringi na pompkach nowe. Te same objawy, przerywanie u mnie tylko przy 2000 rpm w czasie jazdy, podczas przyspieszania, zakres 2-3 tys, przerywanie masakryczne, ze chce...
Jeszcze jest taki problem że kruciec przy pompie vacum jest luźny. Może tam gubic ciśnienie i przez to odcinac turbo?
To moje cudo jest trochę inne wyłącza pompę jak ciśnienie spadnie do 1,5 bar (podobno) nie ma określonego max. ciśnienia raczej, minimalne w jakim może pracować to 2 bara'y. Włącznik ciśnieniowy mam ustawiony na około 1,7 bara. Powiedzmy braknie wody przy ciśnieniu 2,5 bara pompa cały czas pracuje to ciśnienie nie spadnie w zbiorniku ?
Borykam się od jakiegoś czasu z wyciekami oleju w 1.9 TDI, uszczelka pod pokrywą zaworów wymieniona, góra silnika sucha a pod samochodem dalej plamy , zauważyłem że na sprężarce klimy wiszą krople czarnego oleju, klima była sprawdzana pod względem szczelności , trzyma czynnik i ciśnienie....ciężko wypatrzyć skąd to kapie, czy sprężarka?? Gdzieś czytałem...
Witam wymieniłam wszystkie uszczelniacze przy pompowtryskach zgodnie z sugestią kolegi i było super 2 tygodnie i problem znowu powrócił !!! Ktoś mi powiedział że to pompa vacum tylko z tego co sie orientuje to pompa ta ma utrzymać ciśnienie a u mnie ewidentnie słychać że nagle brakuje paliwa to co ma wtryskach to wypali i zaraz gaśnie !!! Już sama niewiem...
Witam. Nie prowadzę działalności, samochód jeździł przez rok czasu po warsztatach - bezskutecznie. Pacjent: Opel Zafira 2000, 2.0 DI 60kW, brak widocznych przeróbek instalacji elektrycznej (anglik, czy dzwon) Pierwsze objawy: Samochód miał "muła" z uwagi na pracę w trybie awaryjnym, słabe wspomaganie hamulców, kontrolka MIL włączona, stosunkowo nieduże...
Nie ma żadnego pomiaru podciśnienia. Podciśnienie jest potrzebne do dwu rzeczy - napędu serwa hamulców, sterowania zaworem EGR i częściowo turbiną. No ale jak do napędu serwa to dlaczego nie?Ja chciałem żeby sprawdził też ciśnienie oleju bo może szwankować układ pseudo kontrolek.A co ma pompa vacum do ciśnienia oleju?Też myślę że nic bo te pompy są...
Mam pytanie do fachowców. Smarowanie silnika w silniku Mazdy fr7j 143 km. Po remoncie chodził na dotarciu jakiś czas, ale hamulec nagle zniknął. Jest bardzo twardy. Doszedłem, że jest problem ze smarowaniem na pompę vacum. Którędy idzie smarowanie na pompę? Sprawdziłem ciśnienie oleju i jest ponad 5,5 bara na jałowym i rośnie z obrotami. To jest za...
pompe vacum sprawdzałem u mechanika i powiedział że daje dobre ciśnienie, ale pompa też jakoś dziwnie piszczy trzeba by przepatrzyć cały układ i przeczyścić elektrozawory ewentualnie sprawdzić czy są dobre
Pewnie serwo się kończy.Te 0.75 to też nie bogato. Taki mam maksymalny zakres na wakuometrze, w drugim aucie które jest sprawne pokazuje tyle samo Ja bym obstawiał uszkodzoną przeponę w serwie. Jeżeli byłaby uszkodzona to trzymała by ciśnienie?
Witam. Mam pytanie bo troche poznałem temat ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem a nie wiem czy mechanik mnie nie chce spławić. Kiedy były jeszcze mrozy po nocy rano wsiadając do auta miałem twardy pedał hamulca który po odpaleniu schodził w dółi auto hamowało normalnie. Gdy zima minęła i temperatura była już wyższa zajwisko to zaniknęło i rano...
Do pompki paliwowej w baku nikt nie zagladał przy filtrze i analogicznie dalej jest dobrze. Sama pompka paliwo podaje dość obficie jak odkręciłem śrubkę odpowierzajacą. Pompa vacum daje na biegu jałowy ciśnienie w okolicy 3bar A przy obrotach 2500 około 9bar.
przyczyn może być wiele. potrzebna jest dobra diagnoza, bip,y , synchronizacja, i wiele wiele innych czynników które mają wpływ na odpalanie. czasami to po prostu f,paliwa. albo oringi na wtryskach ale wtedy przybywa oleju. pompa vacum czasami robi małe ciśnienie/zapowietrza się. Przede wszystkim DIAGNOZA komputerowa na początek
Atmosfera może być w postaci filtra na zaworku lub koło złącza elektrycznego taka okrągła czapka, i tamtędy zawór upuszcza podciśnienie z turbiny, kiedy to musi zmniejszyć ciśnienie doładowania, olej to na razie. Od pompy vacum musi być cienki przewód podciśnieniowy do akumulatora podciśnienia a z niego na zawór a z zaworu na aktuator w turbinie.
Ciśnienie na przewodzie od vacum pompy jest - strzykawkę zaciągnęło. Podłączyłem więc na krótko przewód od gruszki turbo do vacum pompy i przejechałem się autem. Turbo ożyło ale wstaje tak od 1800 obrotów. Nie piłowałem auta bo na max doładowaniu było ale to ważny trop. A że wczoraj testowałem gruszkę i nie mogłem zassać z niej powietrza ustami czy...
Jakie panuje podciśnienie w układzie na zimnym silniku, jakie na ciepły i jak długo zajmuje pompie vacum wytworzenie odpowiedniego podciśnienia na ciepłym silniku?
Raczej klasyczny not lauf. A z racji że to 90km czyli turbo by pass to raczej ostawiam za niskie ciśnienie doładowania z turbo (nie dociąga do zadanego). Powodów może być kilka. 1. Samo turbo mam luzy i nie jest wstanie zrobić ciśnienia. Zawór by pass jest otwarty i tym samym ciśnienie doładowani jest ograniczone. 2. EGR nie jest szczelny i ciśnienie...
Znaczy się z pompy z tego krośca na który zakładam wężyk to idzie ciśnienie jak sie przyłoż palec to czuć ale na palcu tez miedzy innymi widać olej który to ciśnienie sobie wydmuchuj.
Wszystko ustawione i paliwo idzie normalnie. Jeszcze vacum nie ściągałem ale słyszałem że raczej to nie to bo rzadko się psuję część paliwowa. Auto zachowuje się właśnie jak by nie dostawało paliwa. Ale pompa w zbiorniku działa przez filtr normalnie przebija i jak ściągałem wąż tuż przy vacum to również jest ok. Zastanawiam się czy jest możliwość...
Takie pytanie Czy uszkodzony wtryskiwacz może być powodem zapowietrzania się układu ? sprawdziłem wszystko poza wtryskami. Ręce opadają . Uład sprawdzony pod ciśnieniem i pompą vacum
Witam Od jakiegoś czasu nie potrafię poradzić sobie z podciśnieniem w swoim seacie leon 1m 1.9tdi silnik ASV Wszystko zaczęło się od trybu awaryjnego i nie działającego turbo oraz hamulców i trzęsącego się silnika po gaszeniu samochodu, po podjechaniu do mechanika stwierdził jednoznacznie ,gruszka turbo do wymiany ,a że terminy dość odległe postanowiłem...
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Jeśli nie masz czujnika to kolo może pasować i z czujnikiem i bez , ale bardzo często te silniki wyglądają tak samo a różnią się wykonaniem np. pompy podciśnieniowej ale i napędem pompy wysokiego ciśnienie a nawet sterowaniem wtryskiwaczami . Bardzo ciężko spotkać dwa takie same silniki z tego modelu .
Witam. A czy mógłbyś podpowiedzieć która to grupa? W sumie zrobię test na 7,18,23 może być? Oczywiście na rozruchu? Będę musiał sobie poczytać jak zmierzyć ciśnienie tej pompy bo jeszcze nie jestem w temacie. Pompa Tandem to inaczej vacum? Bo jeśli tak to zimą tamtego roku wyskakiwał mi błąd na vagu z nią związana i kontrolki mi się cały czas świeciły...
uszczelnij króciec klejem, a jak nadal będzie ciśnienie -0,8 wymień pompę, -0,9 i więcej jest ok, ja przy gruszce turbiny mam -0,65
Nic poważnego, nie kopci ale wydaje mi się że może być za słabe ciśnienie paliwa wydaje mi się że to może być problem z pompą vacum, i coś koło 4000tys obrotów turbina tak jak by się na chwilkę przycinała ale później już idzie normalnie dalej. Komputer nie wyświetla żadnych błędów.
Misa i tak była zwalona bo to było konieczne do wymiany łańcuchów. Klient pomimo tego co mowiliśmy zdecydował się na naprawę góry, chociaż mówiłem, że może coś być jeszcze w bloku uszkodzone. Proponowałem remont od a do z z wymianą pierścieni na szersze. Nie chciał. Tak, u uszkodzenia były przez brak ciśnienia oleju i to urwane sitko.okej dzięki. Sprawdzamy...
Pierwsze pomiar podciśnienia czy pompa vacum je wogóle robi. Dwa test sztanga turbo pracuje lub test turbo na max podciśnieniu na gruszkę (pominięcie n75). Wtedy sprawdzenie w blokach pomiarowych czy ciśnienie będzie ponad zadane i jakie wartości z przepływomierza będą.
Witam.Okazalo sie że od ciśnienia zostala uszkodzona pompa vacum po wymianie pompy auto odpala i nie gaśnie. Chodzi jak traktor wiec jeszcze pewnie cos do wymiany.
Witam. Dzis wymienilem pompe vacum na szrocie pompa bosch z literka C olej z silnika dostal sie do paliwa w zbiorniku Jesteś pewny, ze to nowy olej? Może z poprzedniego zassania kolorek pozostał ? Jedynym punktem przejścia oleju do paliwa jest głowica i pompa dająca zbyt niskie ciśnienie paliwa. Musiałbyś zrobić jej pomiar, ale jak silnik nie pracuje...
Sprawdziłem króciec od i przewody od pompy Vacum i nie wykryłem żadnych luzów;nieszczelnosci. Czy możliwe aby sama pompa nie generowała odpowiedniego ciśnienia, dodam już że podmienialem zawór n75. Zamówiłem wakuometr i za parę dni rzeczywiste ciśnienie będę chciał zmierzyć.
Niech mechanik wkręci manometr i sprawdzi jakie faktycznie jest ciśnienie , jak nie ma to niech dobierze się do pompy - były one wadliwe w 2.0TDI PD. P.s Trochę dziwi mnie że twoj mechanik o tym nie wie i zamiast zacząć od tego to ci pompę vacum wymienia.
Nom, jeszcze niebieskie diodki, trochę naklejek, dywaniki z karbowanej blachy alu i ogromna tuba. Zobacz jak to Renault zrobiło w rodzinie TCE - będziesz miał pogląd na to, jak mały silniczek z turbo wygląda. Bez odprężenia nie przeskoczysz dzwonienia, spowodowanego temperaturą i ciśnieniem - spalanie stukowe zniszczy szybciutko silnik. Do tego inne...
Witam, mam problem z moim passatem b6 z 2009 roku, samochód stał około 2 miesiące w miejscu, po tym serwis pełny i wymieniony egr bo pokazywał błąd. Aktualnie auto jak już odpali jeździ idealnie, żadnych kontrolek, aczkolwiek jak odpali..., żeby odpalił trzeba go krecić długo 10sekund jednocześnie pompując gazem i na zapłonie kluczykiem. W tym kierunku...
Proszę was o pomoc,może ktoś miał podobny problem. Bo to raz, w różnych samochodach, oraz różne usterki były przyczyną :/ Jedz na komputer niech odczytają błędy. Przykłady: pompa vacum, pompa wysokiego ciśnienia, czujnik położenia wałka rozrządu, uszczelniacze pod pompowtryskami, pompa wstępna w baku i jeszcze coś by się znalazło.
Zawór był demontowany, czyszczony. Pracuje ładnie. Z ciekawości na zawór sterujący turbiną podałem ciśnienie z zewnątrz (podłączyłem sprężarkę). Dalej bez poprawy... Jeżeli dobrze rozumuję to mówiąc o Pierburgu, masz na myśli vacum pompę, czy zawór sterujący powietrzem dolotowym?
Zawór wymieniłem na nowy, bo stary dmuchał a nie zasysał. gruszka chodzi ale nie zassałem jutro spróbuję. Jeśli ma być pod ciśnienie to chyba coś przed zaworkiem jest uszkodzone że dmucha? Skoro dmucha z zaworu sterującego do gruchy a nie zasysa to może jednak pompa vacum padła?
Nie ma ciśnienia paliwa przy rozruchu. Pompa vacum lub co bardziej prawdopodobne uszkodzony oringi przy montażu pompowtysków. Czasem zdarza się że masz uszkodzony pompowtysk, aby byłyby inne objawy.
Witam Panowie mam problem chodzi o 1.9 tdi Agr 90 km. A mianowicie jakieś 3 tygodnie temu wymieniłem servo w mojej Octavi , ponieważ siedząc w odpalonym samochodzie i trzymajac noge na hamulcu nagle coś psyknelo strzeliło i pedal stwardnial. Po wymianie ( servo brałem używkę ) pojezdzilem 3 tygodnie i jadąc dzisiaj nagle znowu pedal twardnieje. A mianowicie...
Przyczyną może być: zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą wadliwej vacum pompy. najprędzej to właśnie może być bo mi się wydaje że ciśnienie jest słabe a nie mam vacumetra żeby zmierzyć jakie jest ciśnienie a niczym innym nie zmierzę,
Hej, Masz podobny problem co ja miałem w moim 1.7 DTR, przyczyną jest vacum pompa która przepuszcza olej na elektrozawór turbiny przez co gruszka się zacina i wyskakuje autko z kluczykiem. Kup nową vacum pompe i elektrozawór (chodź nie które da się uratować rozbierając i czyszcząc je), co do używek vacum pompy z alledrogo nie polecam (czasem szkoda...
Pomiar ciśnienia na pompie wstępnej i pompie "vacum". Pewnie to by coś wyjaśniło.
Co mege jeszcze sprawdzic jesli chodzi o te odpalanie ? 1. Pompa paliwa - część AJMów ją ma a część nie. Ciśnienie robocze chyba około 1bar jeżeli nie myli mnie pamięć 2. Filtr paliwa, a szczególnie uszczelka pod filtrem 3. Przewody po drodze aż do listwy w głowicy doprowadzającej paliwo do PD (czy nie ciekną, czy złączki nie uszkodzone gdzieś itp.)...
Witam. Jak w temacie. AVF w Passacie B5 w trakcie jazdy rzekomo zaczęło rzucać motorem i zgasł. Co sprawdzone: Ecu błędów brak Pompa w baku sprawna podaje paliwo ciśnienie w normie Vacum podmieniona Kanały paliwowe przedmuchane Oringi na pompkach są wiązka pd sprawdzona Synchro -0.6 Czujnik wału sprawny Przy zapłonie, pokauzje status pompek 2, w trakcie...
Zrobiłem sobie pompę wirową na silniku 3kw 1400obr przeznaczoną do wypompowywania wody ze stawu. Kolego przerób tak żeby wirnik był w wodzie i po problemie. Sam mam pompe do szamba 7,5 kW 3000obr. też mam problem samozasysania ale na końcu rury 100mm zrobiłem zawór w gumy tak że trzyma szambo w rurze i pompie. Nawet miesiąc bo szczelne i nie ma problemu...
Nadal nie wymieniłem tranzystorów cewek. Mierzyliśmy jeszcze raz ciśnienie oleju jest po rozgrzaniu 1.5bar, na wysokich obrotach do 4bar. Znajomy sprawdzał jakie podaje producent i rzekomo powyżej 1bara na wolnych obrotach. Wszyscy mi mówią że to nie pompa oleju, ale klekot podczas odejmowania i dodawania gazu jest taki jakby to klekotał vanos lub regulatory...
Można wróżyć, mnie wyszło że AWX . Kula mówi też by sprawdzić ciśnienie na wstępnej i tej na głowicy. A potem powiedziała że oringi na wtryskach. Także już sam nie wiem. Lepiej zrobić diagnozę samemu. Wlasnie jak to zdiagnozowac ? pisza tez o vacum pompie ale chyba to raczej odpada bo po 24h pali na dotyk wiec zostają oringi lub pompa paliwa
sprawdź wężyki sterujące bypasem/kierownicami spalin (w zalezności od typu turbiny) w turbinie - może byc też uszkodzona gruszka pneumatyczna przy turbinie ... w zależności od rodzaju turbiny: z bypasem - za słabe nadciśnienie - ECU nie może wysterować zadanego ciśnienia doładowania z kierownicami spalin - vacum pompa nie może zaciągnąc tak dużego podciśnienia...
Skoro masz tryb awaryjny to raczej jest zapisany błąd który go wywołał. Z niego dowiesz się np czy to za duże ciśnienie turbo czy za małe. Obstawiam za duże czyli klasyczny "Not lauf " bo turbo zregenerowane po taniości czyli luzy w układzie VNT co powoduje falowanie doładowania i ECU mówi dość. Często da się takie turbo poprawić po regeneracji i wyregulować.
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach więcej niż 180 stopni -to moje zdanie. Osobiście mam...
BMW E60 3.0d M57 stukanie w silniku z okolic około rozrządu/ pierwszego cylindra. Sprawdzone popychacze i dźwigienki Wtryski odpinane i podmieniane Pompa vacum wyjęta, bez niej ta sama praca Panewki również sprawdzone. Rozrząd wymieniony na stary (był założony nowy przez wiek) Auto pali na strzała, praca równa można postawić kubek z kawą, ciśnienie...
Bepieczniej zrobić próbę szczelnosci azotem technicznym,taniej niż kupowanie filtra-odwadniacza który i tak nie wylapie całosci wody z powietrza,no chyba,że posiadasz dwustopniową pompę głębokiego vacum i odpompujesz powietrze wraz z wilgocią przed napełnieniem czynnikiem.I tak przed napelnieniem czynnikiem musisz opróżnić uklad z powietrza pompą próżniową,ten...
Witajcie, Na warsztacie znów Vectra. Objawy są następujące: po rozgrzaniu silnika zapala się check i samochód zbiera się jak taczka z pełnym załadunkiem. Po przekroczeniu 2000 RPM check gaśnie i samochód daję radę - czuć wyraźny przyrost mocy. Moje wstępne przypuszczenia padły na pompę vacum. Zrobiłem pomiary vacumetrem: - na króćcu od serwa (serwo...
Witam, Minęły już przeszło 2 tyg. jak auto wróciło do mechanika... Stwierdzono, że przy skręcie kierownicą - bodajże w prawo ginie gdzieś zasilania i autem miał zająć się elektryk. Niestety elektryk po ponad tygodniu "walki" sie poddał. Mechanik postanowił w przyszłym tygodniu przeprowadzić jeszcze jeden test - wyjać pompę i wstawić do testów inną,...
Podaj numer błędu. 16688 . Ale teraz już się nie pojawia po wymianie uszczelniaczy pompowtryskow Dodano po 57 Sprawdź ciśnienie sprężania na garach. Właśnie już chciałem to zrobić któryś dzień temu ale pobliscy mechanicy nie mają zegarów albo mają zepsute więc muszę poszukać kogoś kto ma sprawny i wtedy sprawdzę Dodano po 3 A to pokażcie mnie takiego...
Wrzucę filmik wieczorem. Co do drgań to poczekajmy jak bedzie wyglądać praca po zmianie poduszek. Egr akurat założony używany, ale z samochodu w którym nie było żadnych objawów. Gniazda...tak sprawdzone, są idealne. Kolizja owszem była(poprzedniego właścicielowi strzelił rozrząd) jednak po naprawie silnik chodził idealnie, zaczął tak pracować ok 1.5...
No tak, tylko że zawór zwrotny na koszu, bez ciśnienia grawitacyjnie jak napełnię rurę to poziom nie opada przez cały dzień. Jak pompa dobije do 4 bar to z 5 minut trwa zanim zejdzie do 2 bar. Czyli jakby ciśnienie powoli wypychało. Jakbym korzystał z włącznika ciśnieniowego na króćcu tłocznym pompy to musiałaby się pompa zalaczyc może na sekundę żeby...
Witam Może jestem nowy i zakładam nowy temat ale takiego problemu nie znalazłem. Auto w temperaturze ok 20 stopni pali bez problemu,poniżej zaczynają się schody. Po prostu odpala i natychmiast gaśnie... Co sprawdziłem: 1.czujnik temperatury-jest ok.(nawet podłączałem nowy oryginalny) 2.świece - były dwie spalone - wymieniłem wszystkie cztery (nie mają...
Witam. Zapytałem o to w innym moim temacie ale nie chcę robić zamieszania więc założyłem nowy temat. Z moją pompą oleju stała się dziwna rzecz gdyż na obudowie jest wytarty dość głęboki rowek. Nie mam pojęcia co mogło ją tak porysować. Rysa ta jest na wysokości zębów. Wyglada tak jak by coś wpadło między zęby i ja porysowało. Kupiłem inną pompę która...
Nie doładowanie może wynikać też z innych rzeczy. Czujnik ciśnienia w kolektorze, zawór N75, pompa vacum.
Wiitam na tapecie passat b5 PD 101 koni ,problem polega na tym że na zimnym nie odpala od strzała trzeba go pokrecic ,aby wykłuczyć usterki mediów zostało wymienione : - uszczelniacze na pompowtryskach plus dwa pompowtryski - akumulator - rozrusznik - pompa paliwa w zbiorniku - pompa vacum(wysokiego cisnienia) - filtr paliwa parametry w bloku 13 i 23...
Błędy: brak Ciśnienie: ok Przepływka: ? Jak sprawdziłeś ciśnienie?Nie sądzę żeby pomiar wiarygodny skoro nie wiesz co to przepływka.Przyczyn spadku macy może być kilka: 1.pompa vacum 2.popękane(załamane) lub nieszczelne wężyki podciśnienia 3.olej w wężykach podciśnienia 4.zaworki sterujące elementami wykonawczymi 5.przepływka itp. Podciśnienie w układzie...
wymień pompę vacum to ona ssie olej z silnika Ale ona robi podciśnienie i co to ma do rzeczy z EGR że mokry,jak zasysa z EGR.Jakby tłoczyła ciśnienie do EGR to by mógł być mokry.
Sprawdź podepne się pod temat ja już walczę z tym dobry rok brak mocy jedzie jakby ciągnął przyczepę z kamieniami do stówki nie więcej, byłem zmuszony wymienić silnik między czasie po awaria wycieku płyny poszła uszczelka pod głowicą przebieg 600t . Na postoju jak przytrzymiesz na obrotach klamocze przebiera i zaczyna dymić , pozmieniałem turbo małe...
Witam już tak zrobiłem tu jest tylko serwo i turbina. Ciężko powiedziec czy to pompa czy serwo. Pompa bije do odpowiedniej wartości a znów serwo też trzyma ciśnienie wiec chyba tylko podmianka została. Pompa bije bije do odpowiedniej wartości ale może za wolno dlatego tak jest bo jakby było coś z sero to zazwyczaj gdzieś ucieka. Dodano po 1 Z podpowiedzi...
Cześć, mam problem z Seat Leon 2 1.9tdi BLS dpf egr off. Auto stało 2 tygodnie i po powrocie zaczęło nierówno pracować na wolnych obrotach, rzuca silnikiem. Głównie chodzi nierówno ale co jakiś czas zaczyna pracować zupełnie normalnie. Korekcje wtryskiwaczy na vcds rozjechane na Maxa i przechodzi z cylindra na cylinder nie ma powtarzalności żeby którys...
575 - ciśnienie doładowania - ten błąd ma bardzo duży powiązanie z usterką. 17978 - nie ma nic wspólnego z problemem - zapisuje się gdy np puszka immo nie zobaczy kodu transpondera po włączeniu zapłonu, objaw to zgaśniecie silnika po ok 1 sekundzie. 65535 - uszkodzenie zawartości pamięci w sterowniku - może mieć to wpływ ale nie musi. Należało by błędy...
pompa vacum podaje -0,95 po wpięciu w miejsce czarnej kuli (aku) -0,95 - kolego Strumien swiadomosci swia czy o ten akumulator Ci chodzi? po wpięciu w miejsce n75 -0,95 a po wpięciu zamiast gruszki -0,4 wszystko mierzone na jałowym wszystkie zawory ze sklepu (cena detaliczna ponad 400 zł) - twierdzą że orginał pierburga wszystkie wężyki wpięte według...
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Witam! Z jakiego powodu chce tam mieć czujnik? no bo coś musi załączyć pompe /przez ewentualny przekaźnik/, ta pompa nie chodzi cały czas /po zapłonie/, i gdy ciśnienie a raczej podciśnienie spadnie poniżej pewnej wartości czujnik załączy pompe a ta zrobi większe podciśnienie do pewnej wartości i w tym momencie czujnik wyłączy pompe i tak wkoło. Brałem...
Witajcie. Doszedł mi op-com zczytałęm błąd i wyskoczył : P0400 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) (05) - Nie występuje Check odpala się na wolnych obrotach wtedy najczęściej pomaga puszczenie samochodu na pierwszym biegu. Jeżeli stoimy i podgazuje do 2000-3000 obr check nie znika. Wymontowałem EGR...
Witam ponownie zainteresowanych tematem :) Autko udało się wyleczyć, wszystko wskazuje na to, że to była pompa paliwa. Mimo że stara pracowała, to najwidoczniej po jakimś czasie w trakcie jazdy nie dawała już rady. Nowa pompa przejechała już 400 km i Grandziak złapał ,,drugi oddech" :) Autko stało się dynamiczne, fajnie przyśpiesza, po tamtych objawach...
Podepnę się bo ten sam silnik i auto Pomóżcie gdzie szukać przyczyny. 1.9 ALH Objaw turbo wogule nie pompowało, ciśnienie w logach nie przekraczało 1050mbar, turbo wymienione na poregeneracji i pompuje do 1250mbar, podmieniony zawor n75 i wzrost do 1700 ale przy koncu obrotow a silnik chce 1900mbar. Pompa vacum moze nie dawac podcisnienia? Przepływomierz...
vacum ciśnienie ciśnienie pompa vacum passat pompa vacum
połączenie przewód wielożyłowy ssanie benzyna sprężyna siłownika krups
krups napełnianie krups napełnianie
Olej w kolektorze wydechowym Volvo FH13 - przyczyny i diagnoza Zwiększenie obrotów wirowania w pralkach Candy