Podbijamy temat i witam serdecznie. Wydajność oleju przez pompę wspomagania kierownicy samochodowe czy ciężarowe są takie małe? Do maks. 5l.min? Pomału powoli to będzie działać. Obroty minimalne ok. Ciśnienie ok. Chciałbym to wykorzystać do koparki mini. Albo podnośnik tylny trzypunktowy zaczep rolniczy esioka czy Ursus C-360...w Ostrówku... Co o tym...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Witam, posiadam lagune 2 2007 pb 2.0. Mam taki problem otóż po regeneracji maglownicy mam taką przypadłość że jak szybko skręcam kierownicą lewo prawo bardzo ciężko chodzi, lecz jak jazda jest normalna to wspomagania ogólnie działa. Jednak mam cały czas wrażenie że wspomaganie działa za ciężko w tym aucie. Auto ma także przypadłość taką że im dłużej...
Witam. Jako, że jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego samochodu i sam go naprawiam, opiszę tu większość usterek jakie znalazłem na tym forum, na które ludzie nie znają odpowiedzi, lub sobie z tym nie radzą. W tym aucie wymieniłem chyba wszystko więc krok po kroku opiszę to wszystko. Mam nadzieję, że temat zostanie podwieszony, tak aby każdy nie zakładał...
wieczorkiem dam znać - też obstawiam IC - kiedyś miałem przypadek, że zalałem auto w burzę - spaliłem wówczas pompę wspomagania - dopiero później się dowiedziałem, że kostki od czujnika kąta skrętu kierownicy do pompy wspomagania mają powiedzmy fabryczny błąd konstrukcyjny - ukręcały się przewody, trochę wody na dworze i zwora gotowa - w peugeocie robili...
Nie powinno być żadnych oznak pocenia się, to ,że wyje po odpaleniu to jest wina pompy wspomagania a nie maglownicy, to pompa daje ciśnienie i zawsze płyn powinien być w połowie między Min a Max. Jeśli jest Max. to ciśnienie z pompy powoduje wyrzucanie płynu przez korek, bo jest go za dużo. Na zgaszonym silniku odkręcić korek od zbiorniczka i strzykawką...
Producent pompy podaje nominalne 160bar, u mnie zawór przeciążeniowy jest ewidentnie na zewnątrz (jest pomiędzy orbitrolem a pompą i ma odejście na powrót do zbiornika, idzie na trójnik z wyjściem z orbitrolu i dalej do zbiornika). Na wolnych obrotach i ciepłym oleju w miejscu koła praktycznie stoją, ale na kierownicy czuć opór. Zastanawiam się, co...
Masz zablokowany zawór przelewowy w pompie, normalnie przy skręceniu kołami na max i przytrzymaniu kierownicy w układzie ciśnienie rośnie do ok 70 bar i otwiera się zawór. Lub podkręcony ten zawór do zbyt nadmiernego ciśnienia. Zawór w pompie znajduje się po odkręceniu przewodu oraz gwintu na samym dnie pod sprężynką. To taki tłoczek w środku z kulką...
To mało wiesz, pompy mają uszczelniacze wysoko ciśnieniowe i dodatkowo zabezpieczone pierścieniem segerem nie ma prawa go wywalić.. A nawet gdy są obawy to wystarczy przełożyć srodkowy uszczelniacz i wtedy zmiana obrotów nie wpływa na simering.. Przestań pisać pracę doktorską temat dotyczy pompy zębatej PZS 4,5. Co z moją złotówką ? Dodano po 27 jak...
Następnie w zakładzie regenerującym przekładnie zmierzono moją pompę manometrem. Stwierdzono 120bar - ?!? Post dość stary... ale spróbuję zapytać kolegi czy to faktyczna wartość 120bar bo to dość dużo ale to tylko moje zdziwienie niczym nie poparte! Ale do rzeczy Voyager 2.5 td z 98' mojego ojca ostatnio miewa problemy ze wspomaganiem szczególnie na...
W tym samochodzie mamy prosty układ ,olej ścieka do pompy wysokiego ciśnienia następnie idzie do kolumny kierownicy pod wysokim ciśnieniem i z tym samym wysokim ciśnieniem powraca do zbiorniczka.Jeżeli go wyrzuca to oznacza że robi to z pewnym ciśnieniem .Jedyne ciśnienie jakie znajduje się w zbiorniczku to ciśnienie powracającego płynu.Po prostu coś...
Panowie wasza pomoc nie pomoże. Ostrówek jaki by nie był nie ma wspomagania na wolnych obrotach ponieważ pompa wspomagania napędzana z rozrządu ma zbyt małą wydajność na wolnych obrotach stąd taki efekt a nie inny. Rozumiem, że przy niższej wydajności nie będzie też odpowiedniego ciśnienia bo jakby "nie zdąży się wygenerować"? Jak już naprawię podporę...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam, Na wstępie na piszę, że przejrzałem wszystkie posty na elektrodzie i chyba połowę internetu. A wiec przypadek to Skoda Fabia 2001r. 1.4 noPb z elektrycznym wspomaganiem kierownicy - chyba tylko takie występuje w Fabii I gen. Kilka dni temu podczas manewrów na ciasnym parkingu zgasł mi silnik, w sumie to go udusiłem. Odpaliłem i nie zgasła kontrolka...
Witam , mam taki problem od pewnego czasu jak skrece na maksa kierownica w prawo lub w lewo to mam wycie. Nie wiem czy za to jest odpowiedzialna pompa czy listwa kierownicza.
Prawdopodobnie masz problem z maglownicą a nie z pompą. Pompa nie działa na zasadzie prawo, lewo tylko ma tworzyć odpowiednie ciśnienie. Maglownica to sprawdzenia/regeneracji.
Czujnik ciśnienia wspomagania kierownicy (na pompie jest)? odłączałeś czy coś inaczej działa po jego odłączeniu? Jak pracuje silniczek krokowy przepustnicy czy reguluje czuć pod stopą że rusza pedałem gazu?? widać, że rusza sprężynką przepustnicy? jak z potencjometrami w przepustnicy może ścieżki są starte?
Jeśli pobór prądu jest i napiecia ok błedów nie ma to trzeba szukać usterki w mechanice (sprawdż cisnienie pompy wspomagania jesli nie masz czym to czy wraca płyn powrotem)
Raczej to normalne . Tam cały czas następuje przepływ oleju a chłodniczki do tego nie ma . Przy skręconych kołach uruchamia się zawór szokowy aby nie przeciążyć pompy . Z tąd ten syk . Jak nie dotykarz kierownicy , nie kręcisz nią to olej idzie w przelew prawie bez ciśnienia . :|
Witam, Jeep Grand Cherokee z 2005 r. ma wentylator chłodnicy napędzany przez silnik hydrauliczny. Ciśnienie wytwarza pompa wspomagania kierownicy. https://obrazki.elektroda.pl/5441030700_... Wentylator nie reaguje na włączenie klimatyzacji. Czujnik w układzie klimatyzacji został wymieniony na nowy. Silnik hydrauliczny ma regulowane...
Wita. Mam pytanie przestało działać serwo w zetorze 7245 nie można skręcić kierownicą w żadną stronę ciśnienie pompy 6 atmosfer
Tam masz 3 pompy, jedna do hydrauliki, druga do wspomagania a trzecia do jazdy. Ta od jazdy jest w skrzyni więc kwestia czy pompa padła czy sterowanie ciśnieniem.
Tak jak napisał Grzegorz_madera : Przy pompie nie może być trójnika, tylko zawór rozdzielający olej na orbitrol i rozdzielacz. Orbitrol ma mieć priorytet. W tej chwili cały olej idzie na przelew przez rozdzielacz, jak ruszysz rozdzielaczem, to pojawia się ciśnienie na orbitrolu i zaczyna działać.
1) Zbyt mała ilość oleju w hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy. 2) Zapowietrzona przekładnia kierownicza i układ hydrauliczny. 3) Załamujące się chwilowo lub zgniatane przewody hydrauliczne przekładni kierowniczej lub pompy wspomagania 4) Zatykający się czasami króciec wylotowy (zasysanie pompy) zbiorniczka oleju 5) Przejściowo zbyt mały wydatek...
Dzień Dobry, mam podobny problem, czy udało się znaleźć przyczynę ? W moim przypadku ciągnik MF8140 została wykonana regeneracja pompy tłoczkowej + pompa zębata jest kupiona nowa i zamontowana. Wspomaganie kierownicy praktycznie nie działa, gdy użyję hydrauliki albo wcisnę hamulec ciśnienie wzrasta i da się kręcić. Bez używania *wspomagaczy* jak się...
Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania.
witam przyznaję się bez bicia że nie przeczytałem całego tematu więc może już ktoś o tym pisał, zastanawiałem się nad wykonaniem samodzielnie palnika w oparciu o pompę wtryskową cdi (pompa wysokiego ciśnienia zasilająca listwę wtryskową w silnikach dieslach z systemem np; common rail) albo pompę od hydraulicznego układu wspomagania kierownicy. jako...
Może ktoś wie czy pompa od mercedesa taka jak wyżej na zdjęciach da większe ciśnienie i wydajność od pompy wspomagania fort eskort?
Zaraz po rozruchu o ile nie machasz kierownicą pobór mocy masz od alternatora. W skrajnych położeniach układu kierowniczego masz szczytowe ciśnienie więc maksymalny pobór mocy. Reasumując, za długi pasek, zbyt słabe napięcie, zużyte koła.
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Zamontuj pompę wspomagania od saxo.Tam nie ma żadnych czujników na maglu.Tylko przekaznik sterowany plusem po zapłonie.On puszcza prąd na pompę i ona działa cały czas gdy silnik auta pracuje.Podłączasz tylko minus z akumulatora a plus podaje przekaznik.Ten przekaznik musisz dać taki jak oryginalnie jest zastosowany bo on jest na większy prąd niż taki...
Masz tam 3 przewody w tym układzie -krótki który doprowadza płyn ze zbiornika do pompy wspomagania -średni (wysokiego ciśnienia) z pompy do wspomagania -długi (powrotny) z pompy do zbiornika
Nie ma takiej możliwości, pompa wspomagania jest wysoko, napędzana zębatką od pompy wtryskowej. Olej w tamtych okolicach tylko smaruje koła zębate- rozbryzgowo. To raczej olej z układu wspomagania dostawał by się do silnika przez uszkodzony zimering na wałku pompy wspomagania. Może masz uszkodzony zawór bezpieczeństwa na wyjściu z pompy wspomagania...
Witam, pacjent Espace 4, 2002 rok, turbo, LPG. Dziwnie działa kierownica. Jest pewien opór. Wydaje się, jakby wspomagania nie było. Nie wraca kierownica, nie wyłącza się kierunkowskaz- normalnie lekko wracało, kierunek się wyłączał. Tu działa jak w seicento bez wspomagania. Płyn w pompie jest . Ciśnienie w kołach ok. Pytanie: czy w takim Espace jest...
To jest problem awarii modułu wspomagania kierownicy lub hamowania , sterownik odcina paliwo na pompie po wykryciu usterki . Pompki same w sobie są OK.
Z logicznego punktu usterka musi występować na poziomie nie objętym samodiagnozą w tym badziewiu (TRW ,Koyo) nie ma zdaje się czujnika ciśnienia oleju więc przy usterce pompy ....
Dobrać trójnik i podpiąć sie manometrem do węża idącego do siłownika sterującego.Manometr min 250 bar.Skręcic kierownicą na maksa .Cisnienie powinno byc min 190 bar.Myśle że pompa do wymiany.
Przepływ jaki mnie interesuje to minimum 12l na minutę. Przepływ -wydajność , ale Kolega musi potrzebować jakieś ciśnienie. Jakie siłowniki, jaka potrzebna siła?
Pompa do sprawdzenia na ciśnienie.
Witam.Niech mechanik sprawdzi pompę wspomagania,to ona najprawdopodobniej uległa uszkodzeniu i nie generuje odpowiedniego ciśnienia.
Witam. Sprawdz najpierw ciśnienie w ukladzie wspomagania. Jesli jest tam oddzielna pompa do wspomagania to zacznij od niej.
Hm Zastosuj pompę od wspomagania kierownicy, dodaj do niej jakiś zaworek regulujący ciśnienie. Masz wtedy ładną obudowę, koło pasowe już na pompie, i dwa przewody, jeden do sprężarki a drugi od. A i taką pompę możesz przykręcić do kawałka blachy, tak więc i montaż prosty.
Witam serdecznie. Mam temat i problem. Kompresor klima osobowego auta dowolny typ model ile maja maksymalnie barów ciśnienia? Przy okazji chciałbym go przerobić na pompę hydrauliczną do koparki mini własnej roboty...nie ważne wydajność a siła ciśnienie bary to jest ważniejsze. Obroty dobiorę, na prąd go dam silnik elektryczny z akumulatora. plus ze...
Poluzuj śrubę(tylko ostrożnie) na pompie od przewodu którym jest podawana ciecz do przekładni kierowniczej-jeśli ciecz wydostaje sie pod ciśnieniem tzn. że pompa ok,a coś nie tak z zaworem przekładni
Zawor upustowy wspomagania jest w pompie od wspomagania kierownicy. W układzie wspomagania robi się ciśnienie tylko podczas kręcenia kierownicą. W polo chyba wspomaganie jest na oddzielnym pasku. W silnikach 1,9 uszkodzeniu ulegało małe koło od rozrzadu na wale korbowym. Po naprawie występowało bicie, ktore można było poznać po dużych drganiach napinacza....
Bo mam już dość tego zawieszenia,wahacze wszystkie po wymieniałem bo były wybite,ale amorki teraz stukają głośno na dziurach.Cieknąć nie ciekną ale hałasują,mało tego pompa ABC też się kończy głośno pracuję,po podłączeniu kompa wyszło że już ma za niskie ciśnienie.Więc koszty astronomiczne żeby tylko głupie amorki zrobić.Jakbym wymienił amorki na zwykłe...
Podnosi obroty biegu jałowego przy maksymalnym ciśnieniu w pompie (ok 70 bar, koła skręcone na max i kierownica przytrzymana w tym położeniu)
Elektryczna pracuje tak samo, tylko napędzana jest elektrycznie. To jest po prostu pompa hydrauliczna z zaworem nadmiarowym, który popuszcza nadmiar ciśnienia gdy nie obracasz kierownicą, by nie męczyła się. A sam mechanizm wspomagania to już inna sprawa i kilka typów rozwiązań ...
Audi A4 B5. Rok temu padła pompa wspomagania, wymieniona na używaną z większym ciśnieniem zalana płynem czerwonym ATF. Przez kilka tygodni wspomaganie chodziło idealnie do czasu wymiany płynu na oryginał. Mechanik podpowiedział mi, aby wymienić płyn na ZIELONY FEBI BILSTEIN 06162 skoro pompa jest oryginalna. Teraz sytuacja wygląda tak - na zimnym kierownica...
Trzeba sprawdzić pompę wspomagania, tam ukryta jest przyczyna. Najprawdopodobniej nie daje właściwego ciśnienia.
Obracając kołem kierownicy w skrajne położenia, pompa wspomagania wytwarza coraz większe ciśnienie, stawiając tym samym zwiększony opór silnikowi. Opisywane objawy mogą być przyczyną: niskiego stanu płynu w zbiorniczku (zapowietrzenie pompy), zacierających się łopatek pompy, uszkodzonego łożyska. Sprawdź poziom płynu w zbiorniczku. Po kilkunastu obrotach...
ciśnienie wspomagania kierownicy pompy wspomagania kierownicy pompy wspomagania kierownicy vectra
zapowietrzenie silnika mercedes sklep laser błędy wtryskiwaczy jumper
gniazdo optyczne zestawy karaoke
Canon CanoScan N640P ex Manual PDF, Drivers, Parallel Port Issues, Modern OS Use Bosch SRV45T13EU – nie spuszcza wody z płaszcza, zawór regeneracji, diagnostyka usterki