Nie wiem czy możliwe ale wygląda jakbyś zamienił wężyki od i do filtra.
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Jeżeli nie ma napięcia na cewce elektromagnesu to 1. podaje ciśnienie na 2. a powrót (odpowietrzenie) jest 4. do 5. Po zadziałaniu elektromagnesu 1. podaje ciśnienie na 4. a powrót jest 2. do 3. Za moich czasów nazywano to rozdzielaczem. Elektrozawór miał tylko jeden wlot i wylot i funkcje: otwarty - zamknięty.
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
ciśnienie spada jak się zaszroni ale jak temperatura zewnętrzna niska to ciśnienie na powrocie też spada
A- ciśnienie na powrocie filtra hydraulicznego (jak wskazówka na czerwonym polu wskazuje na zapchany filtr hydrauliki ) B-nie kojarzę ( zresztą o które chodzi to pęknięte czy to po prawej?) C- ciśnienie w układzie kinetycznym, układ jazdy. D- nie kojarzę 1- nie kojarzę (ale chyba blokada między mostowa łatwo do zwerifikowania) 2- prędkość jazdy inaczej...
tak mi sie wydaje Właśnie. Temperatura cieczy chłodzącej silnik może być ponad 100 stopni. Przy założeniu że w układzie jest ciśnienie. Otwierając korek powodujesz powrót do ciśnienia atmosferycznego i towar się gotuje. Dodano po 30 tak mi sie wydaje Właśnie. Temperatura cieczy chłodzącej silnik może być ponad 100 stopni. Przy założeniu że w układzie...
wiem o tym spokojnie . Dodano po 1 Zawór puszcza był wykręcony i wszystko jest tak ok . Nie mogę zmniejszyć :/
Poziom to nie wszystko, trzeba sprawdzić ciśnienie manometrem a nie sugerować się czujnikiem. O skutkach braku ciśnienia oleju to sobie poszukaj w Google.
Ciśnienie mierzy się specjalną przystawką wkręcaną przed powrotem, gwint 14x1.5. Ciśnienie na jałowym 10bar, na wysokich obrotach 20-24bary.
Żeby rozwiązać wątpliwości należało by wykonać test wydajności wtryskiwacza do menzurki. Sprawdzić zawartość mocznika w płynie Adblue (refraktometrem), sprawdzić czy nie ma śladów oleju, paliwa. Jeżeli w texie robisz zasterowanie pompy a ciśnienie oscyluje w okolicach 1,5 bara to prawdopodobnie robisz test samej pompy a nie obwodu tłoczenia, ciśnienie...
Bez czynnika nic nie zdziałasz. Napełnij. Znaczy źle napisałem zdj zegarów są jak był czynnik.. Mam znajomego ale on tylko nabija klime nic przy niej nie grzebie. Odessałem swój czynnik zmieniłem dławik a nie zdarzyłem napełnić gazu. Te ciśnienia sa jak było 500g gazu
Podepnij zasilanie od strony zaworu przelewowego i sprawdź czy działa.Jakie ciśnienie panuje w układzie?
Obejrzałem te obrazki i jedno mi się nie podoba, mianowicie wskazania MANOMETRÓW. Jeśli te manometry nie są uszkodzone, to wynikałoby, że na powrocie jest prawie takie samo ciśnienie, jak na zasilaniu, czyli bardzo słaby przepływ wody przez grzejniki. Na powrocie konieczne ciśnienie jest takie, by woda doszła do najwyżej położonego punktu instalacji...
A jak zakręcisz zimna wodę to ciśnienie wzrośnie z powrotem?
Ford Kuga 2.0 TDCi problem z układem niskiego ciśnienia paliwa. Witam. Problem polega na tym, że pompka paliwa w zbiorniku nie jest w stanie nabić ciśnienia (min. 3,5 bar, tyle jest wymagane, żeby auto w ogóle kręciło), gdyż przelewa przez pompę wysokiego ciśnienia na powrót. Do filtra dochodzi ok. 6-7 bar, wychodzi tyle samo, ale nie jest w stanie...
Pompka przetłacza paliwo na powrót i nie ma ciśnienia. Jak zatkam powrót to ciśnienie od razu skacze do 8 bar i z króćca zrzuca przewód od powrotów z wtryskiwaczy. Pompka wydaje inny dźwięk. Teraz chodzi bez oporu. Żeby uzyskać ciśnienie coś musi dławić przepływ. Czy w tym silniku ma być na niskim ciśnieniu min 3,5 bara ???
NA motronicu zjadłem już zęby. Jest kilka opcji, Sprawdzić wszystkie filtry, wbrew pozorom jest tam ich kilka W zbiorniku na pompce, pod autem na drugiej pompce oraz na rozdzielaczu paliwa po odkręceniu śruby od wężyka zasilającego, wszystkie te 3 można wymyć. Pozostaje do wymiany jeszcze filtr ten duży wymienialny. Ciśnienie jest tam ważne gdyż wtryskiwacze...
Zbyt wysokie ciśnienie lub pomylony powrót z zasilaniem. Aby to sprawdzic odkręć na max głowice termostatyczną grzejnika.
ale chyba na powrocie trzeba zamontować zawór ciśnieniowy Są obudowy posiadające na powrocie odpowiedni zawór. Ciśnienie zasilania np.3,5 bara.
Regulator upuszcza ciśnienie w powrót paliwa i działa tak że po podaniu napięcia się tak jakby mocniej domyka, czyli zwiększa ciśnienie, więc np przerwa w obwodzie elektrycznym by powodowała że ciśnienie było by zbyt niskie. Można by też skontrolować czujnik ciśnienia, czy prawdę pokazuje.
Na powrocie musi być takie ciśnienie, by czynnik grzwczy dotarł do najwyższgo punktu instalacji, a na zasilaniu jest zawsze nico wyższe (by zapewnić obieg), przy czym im większa różnica ciśnień pomiędzy zasilaniem a powrotem, tym większy jest przepływ czynnika grzewczego i - automatycznie - skuteczność ogrzewania. Przyjmuje się, że jedna atmosfera podnosi...
Najpierw zobacz do zbiorniczka , czy jest ładny przelew bez powietrza . ? Dodano po 6 Zasilanie i powrót jest na orbitrolu , tego nie luzujesz , n ie odpowietrzasz . Tylko przewody sterujące siłownik . Ciśnienie na siłowniku masz raz z jednej strony i powrót , a raz z drugiej strony i powrót - naprzemiennie . Odpowietrzasz ten który jest w danym momencie...
Nie ma powrotu paliwa i nie ma regulatora. Jest regulator i powrót, ale w zbiorniku. Ciśnienie ma być 3.5 bara, stałe względem atmosfery.
1. Czy takie rozwiązanie w ogóle może działać poprawnie? Jeśli tak, co należałoby zrobić, aby nie było ciągłych problemów? Może poprawnie działać, jak najbardziej. Z tego wszystkiego co kolega napisał wynika, że ciśnienie w sieci jest za niskie. W sieciach centralnego ogrzewania z wymuszonym obiegiem wody, istotne jest ciśnienie panujące w sieci -...
W przypadku zagotowania się wody w kotle naczynie wzbiorcze zainstalowane prosto na wylocie kotła zareaguje gwałtownym wyrzutem wody i pary, bo ciśnienie wytworzone w kotle od razu znajdzie ujście poprzez naczynie. Jeżeli naczynie będzie jak narysowałeś na powrocie, to ciśnienie pójdzie w układ, w skrajnym przypadku rozwali kocioł, rury, kaloryfery...
Kolego podepnij z powrotem do VAGA sprawdź ciśnienie doładowania w wartościach rzeczywistych może być uszkodzony lub zaolejony czujnik ciśnienia doładowania wtedy sterownik błędnie odczytuje ciśnienie doładowania i sterownik ogranicza moc turbiny. Może być zaworek n75,może być nieszczelny układ od turbiny do kolektora ssącego. Powodów jest multum.
Zgadzam się ale już trochę późno na przeróbki , jak się wyrobie zastosuje zawór trój drogowy.Nie będzie mieszał cieplej wody tylko wodę z powrotu , tym samym wytracę ciśnienie na powrocie.
Zbyt niskie ciśnienie daje pompa paliwa. Zobacz czy wraca powrotem
Nie, to jest mrożnia i ma schładzać nawet do -30 stopni. Dodano po 3 Dodam,że podczas pracy na powrocie ciśnienie wynosi ok. 8 atm.
Owszem zgadza się, zaworek który wkręcony jest w wąż elastyczny wysokiego ciśnienia „SDS” może powodować spadek ciśnienia w momencie kiedy nie jest używana lanca. Raczej on nie będzie przyczyną za niskiego ciśnienia podczas używania lancy. Raczej jakiś zaworek przelewowy który w razie za wysokiego ciśnienia powinien przepuścić ciśnienie do powrotu lub...
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
Zapchany, załamany, zduszony przewód powrotu?
Te nacięcia na śrubokręt służą do zamknięcia przepływu. ustaw na godz. 9-3 wtedy odetniesz zasilanie i powrót w tym grzejniku. Ciśnienie wody nie wzrośnie jezeli temperatura nie wzrośnie ponad określony parametr. A skąd sąsiadka wie ,że to ten grzejnik Ci cieknie? A może któraś rurka w podłodze?
Witam głośniejsza praca może być spowodowana np.dostaniem się do parownika oparów oleju ze sprężarki i podczas pracy sprężarki, ciśnienie wytworzone przepycha drobiny do powrotu. Ta sytuacja może zaniknąć za kilka dni. pozdrawiam
Da się podnieść cisnienie na pompie wtryskowej ? Bo wtrysk rozpyla ładnie ale powrotem nie wraca paliwo to chyba za niskie ciśnienie czy coś. Jak to zrobić by na powrocie pokazało się paliwo ?
Sprawdż naczynie przeponowe. Czyli zamknij zawory za kotłem. Powinny być conajmniej dwa - zasilanie i powrót. Spuść wodęz samego kotła i dopiero wtedy manometrm samochodowym zmierz ciśnienie w naczyniu przeponowym. Wartość ciśnienia powinna być w dokumentacji kotła. Z reguły jest to ok 1 Bar. Jak nie ma zaworów oscinających, to trzeba spuścić całą wodę...
Moze to głupie co ci napiszę ale może odepnij od zbiornika powrót i zasilanie. I spróbuj zapodać ciśnienie z jeden bar. I woda z mydłem i lecisz po całości. Zawór na filtrze przy temp poniżej 25st nie powinien puszczac powrotu
Ciśnienie oleju na dyszę jest regulowane poprzez przymykanie powrotu. Sprawdź czy nie zamienione masz cewki na pompie I* i II* Nie wykluczone, że to pierwszy stopień masz rozkręcony, a działa na drugim.
Problem polega na tym iż auto po przekręceniu zapłonu podaje ciśnienie z pompki paliwowej do pompy wysokiego ciśnienia a w czasie kręcenia rozrusznikiem nie odpala a ciśnienie na powrocie jest bardzo duże( na wtryskach na powrocie tryska). To nie jest miarodajne, trzeba by zmierzyć ciśnienie na zasobniku paliwa, jeśli za małe to autko nie odpali.
Sprawdź zawór bezpieczeństwa na Listwie - ciśnienie ucieka na powrót
Tematów wiele odnośnie tego problemu. Ja się nigdy w nich z takim nie spotkałem, a ciężko palące to w 99% przypadków wtryski puszczające ciśnienie w powroty. Zaworki zwrotne to masz tam 2 fabrycznie, przy pompce, a dokładanie jakich chińskich bubli zawsze tylko wszystko pogarsza. Sprawne palą od strzała nawet po wymianie filtra jak się ręcznie podpompuje.
No to powrót jest gdzieś zatkany i dlatego masz takie ciśnienie Na wolnych obrotach z założonym wężykiem podciśnieniowym do regulatora 2,5 bar, ze zdjętym 3
Czujnik ciśnienia.. przeglądałem go profilaktycznie ale nie podejrzewałem że może o niego chodzić, zmyliło mnie to ciśnienie powrotu, a mechanik-diagnosta wyraźnie stwierdził że czujnik ciśnienia dpf. Teraz rozumiem, on jest w obwodzie EGR. Jutro zmienie czujnik i napisze o efektach.. Dzięki Gerri
Wtryskiwacze zostały sprawdzone . Powrót również . Ciśnienie nadal daje takie na wężyki z powrotu ze rozrywa . 1 temu została wymieniona pompka paliwowa w zbiorniku. Może to może mieć wpływ na ciśnienie ?
Jak zrobić powrót paliwa z gaźnika fiat 125p, chcę zrobić powrót paliwa, ponieważ pompa pompuje do gaźnika i robi ciśnienie Tylko po co jak to iglica pływaka jest od tego.
Na rozruszniku ciśnienie paliwa powrotem leje to myślę że jest ok.
Na wolnych obrotach pracuje dobrze , nie przerywa? Jakie jest ciśnienie paliwa? Dla testu zaślep tylko na chwilę powrót paliwa.
Dokładnie tak. W instalacji otwartej ciśnienie w każdym punkcie jest ciśnieniem hydrostatycznym słupa wody nad tym punktem. W zamkniętej - dochodzi jeszcze do niego ciśnienie od przepony naczynia wzbiorczego. W blokach dochodzi jeszcze wymuszona różnica ciśnień między zasilaniem i powrotem, stosowana dla usprawnienia przepływu wody - sam przepływ grawitacyjny...
I tak kicha bo nie masz zasilacza PWM. Druga ważna sprawa tak jak kolega piszę powrót ma być drożny ale to możesz podłączyć wężyk i do bańki dać powrót.
Nie do końca w praktyce są opory tarcia w rurach i tylko w pewnym zakresie ciśnienie na powrocie będzie wzrastać w końcu dojdzie do sytuacji iż opory będą na tyle duże że na powrocie ciśnienie nie wzrośnie ze względu na straty w układzie i będzie to stan ustalony. Kolego Damian7546 masz zadanie do rozwiązania na pracę zaliczeniową?
Sytuacja jest jasna. Nie ma paliwa na powrocie = nie otwiera się regulator ciśnienia = za małe ciśnienie = pompa lub połączenie gumowe w zbiorniku do wymiany. Osobiście to też stawiam na pompę. Na przyszłość: jak chodzi dobrze na gazie,to na pewno winne nie są świece.
Sprawdz jeszcze raz wtryski na powrotach. Jakie masz cisnienie przed pompa (pierwotne)? Sprawdz regulator cisnienia.
85 bar powinno skręcić kołami na postoju. Z orbitrola jest powrót do zbiornika z olejem spróbuj przy orbitrolu zmniejszyć średnicę powrotu. Przewód ciśnieniowy do orbitrola skąd wychodzi ?
zatkany powrót z listwy - regulator nie ma jak zwrócić nadmiaru paliwa - podnosi się ciśnienie w układzie ( hipoteza ) - sprawdzić powrót z listwy od samego początku aż do baku
Jak masz program diagnostyczny, który pokazuje ciśnienie gazu, to warto byłoby sprawdzić jak zachowuje się ciśnienie w momencie powrotu na benzynę. Ja miałem podobny przypadek, w którym przyczyną takiego zachowania była niestabilna przerwa na cewce elektrozaworu przy reduktorze. Takiej sytuacji, przy powrocie na benzynę powinien sygnał taki jak przy...
Ten zawór otwiera się gdy ciśnienie spadnie, w tym przypadku wygląda na to że zawór zwrotny przy zbiorniku puszcza ciśnienie z powrotem na sprężarkę i to ciśnienie utrzymuje go w stanie zamkniętym.
(at)jack63 Nigdzie sobie nie przeczę, wpis jest po pierwszym filmie, a ty masz już dwa. Za to ty sobie już tak. Weź dowolną lodówkę, niech się sprężarka włącza i wyłącz ją z sieci po minucie pracy, jak ma nabite ciśnienie. I po pięciu sekundach musi z powrotem nie rusz, będzie buczeć.
Ciśnienie na powrocie filtra powinno być ok.0,7bara. Może być uszkodzony zawór regulacji niskiego ciśnienia a filtr paliwa jest dobry?
Przy tych wtryskiwaczach (Piezo) dodatkowo ciśnienie na powrocie się sprawdza.
Przelewowy ma 10 obrotów śruby i fabrycznie jest ustawiony w połowie. Jak jest odkręcony całkiem w lewo to tak jak piszesz, cała para idzie w gwizdek. W prawo się zwiększa ciśnienie.
Prawidłowe ciśnienie zasilania to 0,7-0,8 bar, a ciśnienie na powrocie do 0,3 bar.
Nie rozumiem, po co mierzyć ciśnienie paliwa na powrocie z wtrysków? Jakie zaworki nadciśnieniowe? Z opisu wynika, że któryś wtryskiwacz przelewa i stąd problemy. Gdzie to sprawdzali? Tu masz piezoelektryki nie każdy potrafi to na stole sprawdzić.
Pompowane paliwo po uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia ustalonego w zaworze nadmiarowym cofa się do zbiornika, to normalne. Zawór ten powinien utrzymać pewne ciśnienie nawet jeśli nie pompujesz pompką a jeśli ciśnienie spada w okolicę zera to zawór nadmiarowy jest otwarty na stałe czyli uszkodzony. Ogólnie ciśnienie na powrotach paliwa w układzie common...
Z powrotu normalnie leci paliwo, po zgaszeniu silnika i zdjęciu powrotu ciśnienie to wybija paliwo przez pompkę do listwy i wali powrotem aż ciśnienie nie spadnie... Kolego, to gdzie jest ten filtr jak ze zbiornika wychodzą 2 przewody?
Wyjmij termostat. Pojeździj. Jeśli będzie dalej się grzać to problem z obiegiem. Sprawdź czy jest ciśnienie w układzie. Zajrzyj czy leci płyn na powrocie do zbiorniczka płynu chłodzącego.
I tak i nie. Kiedyś owszem mogło tak być, teraz w praktycznie każdym węźle cieplnym są odpowiednie układy elektroniczne, które kontrolują temperaturę oraz ciśnienie obu obiegów oraz temperaturę i ciśnienie powrotów (powrót jest zimniejszy). Jeśli coś jest nie tak - wyłączają, działa to trochę jak RCD w elektryce. Sterownik na swoim wyświetlaczu jest...
Teraz wygląda to tak, że gdy odkręcam kran, to od razu pompa załącza się pulsacyjnie, tj. 1. Ciśnienie w kilka sekund spada do 2,2 bar i załącza się presostat z pompą. 2. Pompa szybko dobija ciśnienie do 4,2 bar, po czym wyłącza się, a ciśnienie z powrotem szybko spada do 2,2 i cykl się powtarza. Czy taka praca może uszkodzić pompę? Na jutro muszę...
Czarna wajcha opisana Ballofix wewnątrz kotła, obok blachy Układ masz jak u mnie, od lewej, zasilanie CO, CWU, Gaz, zimna woda, powrót z CO. Zawór między zimną a powrotem, dolewasz wody do CO.
Ciśnienie sprężania zmierzę jutro manometrem. Przelewów nie mam jak zmierzyć - to wtryskiwacze piezoelektryczne. Zastanawiam się, czy nie jest uszkodzony zawór utrzymujący ciśnienie w powrocie z wtryskiwaczy, jakie ma mieć ciśnienie? 1 bar?
To nie jest czujnik tylko zawór regulujący ciśnienie, upuszcza jego nadmiar w powrót.
Z tego co się mi kojarzy, to jest tylko do przepompowywania paliwa. W normalnych A6 w zbiorniku jest pompa która podaje paliwo do mniejszego zbiornika w sytuacji gdy poziom paliwa zejdzie poniżej określonej wartości (chyba 1/4 zbiornika). natomiast do filtra niestety paliwo trzeba zassać, a pompa wtryskowa jest delikatna i opornie się odpowietrza. Ciśnienie...
Tak dokładnie bosch , tylko ciśnienie na powrocie znalazłem w opisie bosch i też jest podane do max 1 bar.
2. CO 7. CO powrót 3. CWU 6. ZW 4. Gaz Na rysunku brak narysowanego zaworu na pozycji 3 (według mnie).
Z wymiennika co za wężownicą chcesz zabudować, to co ciepło będzie odbierać ? Na nim niższa temp. będzie . Dodano po 15 Jak na razie rozczarowanie, w/g obliczeń miało być deko więcej niż ogrzewanie węglem a tu wychodzi węgiel x3. https://obrazki.elektroda.pl/5366794900_... Na dworze jest ciepło, czyli COP większy powinien być. Załóż...
Ja to określa jako "przepad" czyli różnicę temperatury pomiędzy komorami i przy klasycznej dwu-komorówce jest to w okolicach plus/minus 30 stopni. Widzisz równocześnie te temperatury i zależnie od nich wiesz kiedy jeszcze uzupełnić czynnik mając na oku to co się dzieje na powrocie. Nie mam wagi bo przy wprowadzaniu zmian w naprawianym układzie będą...
Jak wywaliłes tę pompę "dodatkową" to zrób co następuje: Zakręć zawór na zasilaniu i powrocie. Wyłącz pompę mieszacza. Odkręć zawór termostatyczny na maksa. Poluzuj przyłączkę na jednym z powrotów - tak by zeszło ciśnienie - pozostałe pętle zakręć na powrocie i zasilaniu. Jak zejdzie ciśnienie - wrzuć rurę do dużego wiadra. Włącz pompe mieszacza i otwórz...
(at)stachul1 A czy to może prowadzić do jakiegoś urządzenia, z którego Tata korzystał włączając ciepło z poziomu aplikacji? Sprzęt SONOFF Tak to może być do tego. przepraszam ale wcześniej gdzieś przegapiłem tą informacje. Wiesz gdzie jest to urządzenie które współpracuje z aplikacją? Masz taką aplikacje aby samemu sterować? Niebieski zawór pozwala...
Ogólnie to ten zasilacz trochę za lichy 30W to za mało by uruchomić dwie cewki. Według schematów rozdzielacza widzę to tak, dwie pierwsze sekcje od sa od wysuwu (dwu stopniowe ciśnienie przeciążające, albo dwustopniowa prędkość) trzecia za powrót. czarne wtyczki to cewki szare to czujniki pozycji. Brak ci szafki sterującej.
Układ paliwowy się różni. X16XEL ma regulator ciśnienia i powrót na listwie wtryskowej a Z14XE nie.
że kiedy zakręcam głowicę do zera, woda w kaloryferze nie jest uzupełniana? Ciśnienie pochodzi od strony powrotu. Do sprawdzenia jest jeszcze trzpień wychodzący z wkładki termostatycznej wkręcony w zawór czy w ogóle się rusza. Należy po odkręceniu głowicy sprawdzić czy się wciska do środka.
Przed startem kompresora poluzuj lub na chwilę wypnij i wepnij przewód łączący zawór z presostatem ( ciekawe czy powraca ciśnienie- może jest nieszczelny) , zakręć z powrotem i wtedy uruchom. Będziesz miał pewność że w przewodzie tłocznym nie ma ciśnienia.
Mianowicie mam problem z 406 pali tylko jak zatkam powrotny wężyk paliwa i ma ciśnienie ok 3,5bar. Jak powrót jest drożny to nie ma ciśnieniai nie pali.
Zawór wymieniony, niestety bez zmian. Sprawdziłem, że cały czas leje się paliwo z zaworu bezpieczeństwa na szynie (szyna CR była wymieniana). Też niesprawny przelewowy? Czy może być tak że ciśnienie ucieka powrotem pompy? (tzn tam gdzie idą nadmiary z wtrysków) Dziwne że bez zaworu regulacyjnego ciśnienie jest.
Mógłbyś dać jakieś zdjęcia, a najlepiej rysunek ( schemat ), bo ten opis wyżej to zupełnie nieczytelny. Tez podejrzewam problem z powrotem, ale silnik powinien pracować ciężko przy pracującym młocie. Jak mierzyłeś ciśnienie na powrocie? Może problem jest w szybkozłączach przewodu powrotnego?
Napompować do ciśnienia 0,8 bar lub zgodnie z wyliczeniami z instalacji. Temat już szeroko omawiany na tym forum. Oczywiście żeby uzupełnić ciśnienie w naczyniu w kotle nie może być wody !! Przepona oczywiście mogła się uszkodzić choć to rzadkość więc jeśli nie będzie można uzyskać ciśnienie to naczynie do wymiany.
Sprawdź filtr czy czasami nie jest całkowicie zapchany. Możliwe, ze jak pompa wbudowana w kocioł rusza to robi się podciśnienie na powrocie kotła i czujnik wykrywa spadek ciśnienia. Jak pompa się zatrzyma to ciśnienie wraca do normy. Jeżeli powrót ciśnienia trwa jakąś chwilę to może to być efektem tego, że na wyjściu zasiania z kotła jest zamontowany...
Ciśnienie rośnie podczas pracy czy jak wyłączony?Jeśli to pierwsze to do sprawdzenia naczynie przeponowe.Jeśli wody przybywa na wyłączonym kotle to, spróbuj zakręcić zasilanie zimnej wody do zasobnika i upuść trochę ciepłej wody w kranie,lub zamknij wężownicę zasilanie i powrót.
Witam serdecznie, prawie dwa lata temu zakupiłem taki dual split. (Dual split AU-09+12H53R230L6 GALANZ GALAXY) Mam taką sytuację: Włączam klimatyzator (ten o większej mocy) na chłodzenie, pracuje normalnie, ciśnienie na powrocie bez pracy ponad 15bar, podczas pracy spada do ok 6 bar. Następnie włączam drugą jednostkę, ciśnienie na powrocie bez pracy...
Diagnoza jaka usłyszałem to to ze może być słabo drożna kanalizacja. Pralka wodę odpompowuje ale nie spływa do kanalizacji tylko cześć wraca do pompy a ta puszcza przez ciśnienie które jest wywoływane powrotem - tylko przypuszczenia ze tak może być. Kiepskie przypuszczenia, bo tak być nie może, pralka nie wytworzy takiego ciśnienia które by zmusiło...
.... Jest tak, bo zdechł regulator w pompie. Bez prądu zamyka powrót i bije ciśnienie tak wielkie ile pompa da radę.
Nie wypchnie, bo nie będzie miała co wypchnąć gdy opory gałęzi grzejnikowej z jakiegoś powodu (nie daj Boże zawory!) wzrosną. Jednak są szanse na częściowy suchobieg lub kawitację. Przy tych wysokościach ciśnienie na ssaniu będzie bardzo niskie. Sprawdź w karcie katalogowej jakie jest wymagane minimalne ciśnienie na wlocie do pompy. Pompa na powrocie...
zabierasz sie za ta robote jak nie powiem co bo bana dostane spradz błedy, sprawdz wtryski na powrotach i zostaw ta pompe
Ciekawi mnie czy zrobiłeś cokolwiek z tym regulatorem ciśnienia w deklu filtra. Jak ma sześć barów na wejściu to widać że coś tam jest skopane. A może filtr paliwa masz zabity, zaglądałeś tam w ogóle? Sprawdź czy paliwo dochodzi do pompy HP i jakie ma tam ciśnienie. Sprawdź też czy paliwo przechodzi przez pompę HP. Sprawdź jakie jest ciśnienie na powrocie...
Ciśnienie zasillania (regulowane regulatorem ciśnienia) nie powinno być mniejsze niż 5,4 bar. Dobra pompa daje 10 bar po zablokowaniu powrotu.
Manometr wskazuje ciśnienie na całej instalacji w układzie zamkniętym. Jeżeli zakręcisz dany obwód czyli zasilanie i powrót CO to będzie wskazywał tylko ciśnienie w kotle.
Wajcha od półbiegu działa na ciśnienie oleju, ciągnik gaśnie ciśnienie spada. 1-hamulec 2-przeróbka-powinno byc jak 3 3-oryginalne złącze 4-dodatkowy powrót oleju-zazwyczaj jest sam korek
Źle to zrozumiałeś. To jest za wysokie ciśnienie w układzie niskiego ciśnienia czyli na powrotach paliwa.Zawór w szynie CR odpada .
Nie mam zamiaru udowadniać kto ma rację bo ona leży zapewne blisko środka. Jeśli przyjmiemy że podczas zaniku ciśnienia w układzie wodociągowym nastąpi przeciek a my mamy ciśnienie w instalacji solarnej mniejsze niż ciśnienie robocze wodociągów, to po powrocie ciśnienia nastąpi dopełnienie też instalacji solarnej. Więc wystarczy ustawić ciśnienie na...
Dokładnego ciśnienia nie powiem ale strzelam około 3bar. Lecz nie same ciśnienie wystarczy musi być jeszcze przepływ dobra pompka musi jeszcze na powrocie sporo podać by w koszyczku z pompką zrobić "spiętrzenie" dlatego pytałem się o poziom paliwa. Zatankuj skoro 1/4 tak minimum 1/2 jak przejdzie to daje podejrzenie słabej pompki.
powrót powrót naczynie gorący powrót powrót paliwa
przelotka naprawa pilot zmiennym kodem limit polaczen
skuter elektryczny briggs stratton nierówna praca
Podłączenie elektryki w silniku Moretti 80cc - jak to zrobić? Twardy pedał hamulca przed uruchomieniem silnika Toyota Corolla E12