Witam. Myślę że jestem blisko w rozwiązaniu tego problemu.Jakkolwiek interpretacja wrzucona w wyszukiwarkę o ciśnieniu czy podciśnieniu w zbiorniku paliwa kieruje na przewietrzenie poprzez puszkę z węglem aktywnym i zawór EVAP.Problemem i zarazem błędem w diagnozie jest pojęcie podciśnienie.Uważam że winowajcą jest nadciśnienie.Powodem jest pracująca...
Czujnik o którym piszesz to czujnik obecności wody we filtrze paliwa.Czujnik temp.paliwa powinien być na powrocie paliwa z wtrysków,prznajmniej tak jest w 20 hdi.Niestety on nie decyduje o grzaniu świec,raczej czujnik temp.płynu chłodniczego
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
Poradzę Ci abyś elektrozaworu nie montował przy wtryskach jezeli już to przed filtrem paliwa a również zwróć uwagę na ciśnienie w układzie paliwowym i jakie jest też pracy elektrozaworu-bardzo istotne,No i na końcu podpowiadam bardzo mocne zaciski i "0" możliwości zassania powietrza.Chyba jednak tę niespodziankę jest zrobić lepiej na przewodach elekt....
...o ile wszystkie nie są jednakowej grubości. Jeśli dobrze pamiętam - w niemieckich markach zawsze brązowy był masą. A pozostałe - troche zagadka. Tak intuicyjnie wychodzi mi, że podłączyłbym czarny i brązowy, ale ciekawe, do czego dwa pozostałe. Coś mi świechta, że czasem pompy miały jakby dwie wydajności - przy uruchamianiu silnika duża dawka, a...
Błąd p0088 błąd regulator ciśnienia paliwa, czyli ciśnienie paliwa powyżej żądanego. Generalnie trzeba uważać z tłumaczeniem tych błędów warto sięgnąć po ojczysty język producenta pojazdu lub systemu. Tu na Siemens 2.0 HDi. Objaw to brak mocy, twarda praca silnika, kontrolka check enginie. Błąd zapala się ( w moim przypadku ) dość szybko, gdy tylko...
Szukalem na internecie ale nie mogłem nigdzie znaleźć jak dokladnie fachowo nazywa sie ten plastik przy wtrysku, o ile się nie myle on jest od powrotu paliwa ale moge sie mylić. Może mi ktoś pomóc? Jest to Renault Megane 1.9DTI 98KM 2000r. Z góry dziekuje za pomoc.
He he. Silnik 66kw czyli 90 konny zapewne ANU na pompowtryskach. Ten sam problem miałem. Auto odpało tylko z pełnym zbiornikiem paliwa, jeżeli poziom spadał poniżej 3/4 zbiornika trzeba było na kilka razy odpalać i to jeszcze jakby na jednym cylindrze zaczynał chodzić. Problem był z pękniętą rurką powrotu paliwa w pompie paliwa w zbiorniku bo takowa...
Pomiar mógłby odbywać się na wężyku idącym do gaźnika. Powrót paliwa do zbiornika następuje w rozdzielaczu za pompą. Samochód to VW Golf II 1985 r. 1,3 benzyna.
Witam. Nie jestem zbyt mocny w elektronice więc proszę o wyrozumiałość. Kupiłem na Allegro komputerek pokładowy (paliwa) do każdego auta . Szkoda tylko że nie do końca tak jest . Problem polega na tym że program do zliczania zużytego paliwa przez silnik napisany jest pod silniki z elektronicznym wtryskiem paliwa , wiec nie da się podłączyć tej funkcji...
Zaślep powrót paliwa na głowicy i sprawdź czy się coś zmieni, jeżeli tak to zaworek do wymiany.
Witam; Obszukałem forum i w sumie nie znalazłem odpowiedzi na problem, który mnie dręczy. Mianowicie w czasie pracy silnika leje się paliwo na silnik ze śrubki z otworkiem znajdujacej się z boku pompy (w książce serwisowej znalazłem nazwę - drążona śruba powrotu paliwa, ale nie mam pewności czy to jest to). U mnie zakończona jest taką gumową nakładką...
Witam, Mam klopot z ukladem paliwowym, objaw trudno zapalic auto, zachowuje sie jakby byl uklad paliwowy zapowietrzony, jakby pompa nie miala sily podac paliwa, jak zapali to czasem pracuje normalnie czasem , aby w ogole dalej pracowal gaz musi byc wcisniety do konca a i tak jest maks 1000 pbr/min. Dodatkowo pojawil sie wyciek z pompy wtryskowej - nie...
Witam, mam maly a zarazem wielki problem ze swoim golfem 1.9 tdi ajm z 2000r. Od dluzszego czasu zapowietrza mi sie uklad paliwowy A dokladniej filtr paliwa. Nadmiar paliwa ktory powinien trafic najpierw do filtra paliwa i go dopelnic trafia bezposrednio do zbiornika. Probowalem juz wszystkich mozliwych sposobow. Brak bombelkow powietrza przed filtrem...
Witam. Po paru minutach od odpalenia samochodu bardzo nagrzewa się filtr paliwa oraz rurki paliwowe. W serwisie został sprawdzony podgrzewacz paliwa, czujnik temperatury paliwa oraz zawór powrotu paliwa. Wszystko z powyższych jest dobre, nadal wyskakuje na komputerze błąd u mechanika. Nikt nie wie jaki może być problem. Jakiś pomysł, co może być nie...
Każda nowa pompka do monowtrysku ma ciśnienie w granicach 3 bar. A to jest zapas by w czasie eksploatacji i zużywania się mieściła sie w wymaganej granicy 1 bara. Przy wtrskiwaczu jest regulator ciśnienia który utrzymuje zadane ciśnienie, a nadmiar jest kierowany z powrotem do zbiornika paliwa.
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
Identyczne objawy jak u mnie, wystarczyło zgasić ciągnik i od razu kręcić by odpalił i już koniec. Odkręcamy filtry zalewamy paliwem pompujemy i zagada zimny łatwiej ciepły gorzej. Serwis przyjechał i zacząoł od czujników, następnie stwierdził iż jest wadliwa pompa. Pompe daliśmy do sprawdzenia (600zł) okazało się iż nie wykazuje najmniejszego śladu...
A więc w końcu miałem czas i natchnienie by zabrać się za wskaźnik paliwa. Po odłączeniu kostki od pływaka w zbiorniku wskazówka na zegarach na zero-ale to normalne. Z dużymi problemami udało mi się odkręcić nakrętkę od pływaka i wyjąłem go. Po spojrzeniu na "potencjometr" wygląda na nie wytarty i dobrze dociskający. Mając wszystko na zewnątrz podłączyłem...
koszem(lub jak kto woli obudową) Fachowo to koszyk spiętrzający, tu aukurat się nie wypowiem dokładnie ale często widzę tylko szczelinę a nie zaworek ponieważ zawirowanie z powrotu wsysa paliwo ze zbiornika do kosza przez tą szczelinę, wiec danie już tych "zaworków zwrotnych" mogło spowodować zaburzenie pracy kosza spiętrzającego. Albo ktoś kiedyś...
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
Jest to jego drugie odpalenie. Na zdjęciu w załączniku z wężyka podczas pracy wylewa się benzyna? Pomoże ktoś wyjaśnić ten problem i jak go usunąć. Przy pierwszym odpaleniu ten wężyk też tak był jak na filmie? Pierwsze skojarzenie to miałem że to jakiś wężyk przelewowy i gdzieś się odłączył, a normalnie powinien być podłączony z powrotem do zbiornika...
Nie do końca się zgodzę. Po wykreceniu filtra i włączeniu zapłonu, paliwo wylewalo się z obudowy. Jest dość przekombinowany ten układ rurek w baku, ale cześć paliwa tloczona jest w pompę wstępną. Oczywiście po awarii tej pompy auto normalnie jeździ. Były też drugie wersję tych pomp gdzie pompa elektryczna pchala bezpośrednio w silnik, a mieszanie między...
Sprawdzona pompa bezpośrednio na akumulatorze działa. Po zamontowaniu jej z powrotem nie ciągnie paliwa. Na stykach jest 5 volt po przekręceniu kluczyka. Kreci, ale nie pali. Bezpieczniki sprawdzone koło akumulatora i pozostałe koło magneti marelli też. Wyłącznik na dole koło radia wciśnięty. Jak się załączy stacyjkę jakby lekko piszczało, po przekręceniu...
Wydaje mi się, że tylko w jednej pozycji mogę włożyć, inaczej nie podłączyłbym wężyków od zasilania i powrotu paliwa. Nie ma możliwości inaczej ustawić.
Witam potrzebuje pomocy. Mam Forda Galaxy 1.8tdci 2008r i od dłuższego czasu mam problem z odpaleniem. Odpala i odrazu gaśnie jak by się paliwo cofało. Dopiero za którymś razem zaskoczy normalnie. A czasem kilka odpaleń i problemu bra. Wymieniłem już zawory na pompie pompa była sprawdzana jak i wtryski i wszystko niby ok. Założone zaworki zwrotne na...
Mogą powoli puszczać uszczelnienia pompowtryskiwaczy. Miałem taki przypadek w toledo, tylko dużo bardziej zaawansowany. Filtr był czarny jak smoła. Po prostu walił spalinami w powrót paliwa.
System Common Rail Silnika D0836LOH40 (MAN). Duży powrót nadmiaru paliwa z pompy do zbiornika. Paliwo przepełnione bąbelkami powietrza, przez co po powrocie do zbiornika wylewa się na zewnątrz Do zbiornika paliwa dostaje się ogólnie powietrze. Początkowo podejrzewałem pękniętą głowicę, bo przez nią powraca nadmiar paliwa z wtryskiwaczy. Wykluczyłem...
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Heroses ma rację. To jest najbezpieczniejsze rozwiązanie. Jeżeli pompka ma tzw powrót wewnętrzny paliwa, czyli układzik mechaniczny, który jak zbyt wzrasta ciśnienie za pompką to pozwala na powrót paliwa do baku, to wstawienie samego elektrozaworu nie jest problemem. Ale jak nie ma powrotu to niestety, jak przygapisz to zwalisz pompkę na pewno.
Jak się domyślam to ty nie masz gaźnika a układ wtryskowy , a to co nazywasz gaźnikiem to gardziel . Powinieneś sprawdzić ciśnienie w magistrali zasilającej paliwa . Jest to bardzo proste , Należy poszukać wtryskiwaczy , Na jednym końcu jest przewód zasilania na drugim powrót nadmiaru paliwa do baku . Powrót paliwa można rozpoznać po tym ze przed przewodem...
Witam Ostatnio stwierdziłem że silnik brudzi mi paliwo 2,2 TD. Wyczytałem że przyczyną mogą byc uszczelniacze na wtryskach lub uszczelniacz na pompie. Dzisiaj zdjąłem pokrywę pokrywę głowicy podłączyłem powietrze pod powrót paliwa z wtryskiwaczy i zauważyłem jak na pierwszym wtrysku poszły bąbelki świadczy to że uszczelniacz na wtrysku puszcza ale zauważyłem...
Witam... jak w temacie samochód carens II benzyna . Przewód powrotu paliwa z listwą paliwa jest połączony takim ruchomym złączem na którym jest wyciek paliwa,wiadomo czym to się może skończyć. Macie na to jakieś rozwiązanie,czy można temu w prosty sposób bez odsyłania samochodu do mechanika zrobić.dziękuje za wszelkie pomysły.
Witam. Auto Opel Astra F Kombi, 1993 rok produkcji, benzyna, brak gazu, silnik C16NZ, mono wtrysk Multec. Powrót paliwa z wtrysku jest podłączony do metalowego "przelotu" przy czujniku ilości paliwa. Następnie za "przelotem" (już wewnątrz zbiornika paliwa) idzie dalej gumowy wężyk, który jest podłączony do czegoś w dole zbiornika. I o to coś mi chodzi....
Witam ,,nabyłem pontiaca trans sport i zobaczyłem że wężyk powrotu paliwa jest skręcony i pęknięty ,ktoś go z kręcił wraz ze śrubą i pękł , nie wiem jak go wymienić bo metalowy wężyk łączy się dalej z plastikowym nie wiem jak do tego mam się zabrać ,z góry dziękuję za podpowiedz
Witam, Chce zamontować Webasto BW50, z własnym zbiornikiem paliwa, zasilanym z powrotu paliwa do baku. Problem jest w tym, że moje listwa wtryskowa nie ma przewodu powrotnego, tylko zasilający, bezpośrednio z pompy paliwa umieszczonej w baku. Macie jakieś propozycje jak mozna rozwiązać ten problem? Myślałem o: - Sprzedaż BW50 i kupno piecyka z pompą...
To ściągnij chociaż wężyk powrotu paliwa, podstaw jakieś naczynie (butelkę) i zobacz czy leci paliwo z regulatora ciśnienie, na korpusie monowtrysku są strzałki, które to zasilanie, a które powrót
Witam. Problem z Manem F 2000, mianowicie nie pali na jeden cylinder. Ale co mnie zastanawia to powietrze w powrocie paliwa w zbiorniku. Widać jak idą bąbelki powietrza. Jest opcja że może być pęknięta głowica i przedmuch powietrza z Komory spalania przedostaje się do powrotu paliwa? Kanał powrotu jest właśnie w głowicy. Jeśli ktoś przerabiał taki problem...
Czy to czasami nie powrót.
Witam, następujący problem mam z swoją bemka Ktoś doradzi co zrobić ? Może zna lepiej zasade działania? Tak to jest wg mojej wiedzy: #1 A u mnie wyglada to mniej wiecej tak : #2 Po podłączeniu na butelkach (przelewy z wtryskow rozlaczone i tylko wtryski do butelki (wylało minimalnie do niej); Wąż ktory oryginalnie się łaczy z przelewami do osobnej butelki...
Na początku przewody powrotu paliwa przy wtryskach a potem się okazało że dwa wtryski przy powrocie puszczają listwa to jakaś 100zł ale wtryski to już inna bajka.
Jezeli bylo tam kolo pasowe do wspomagania to jest to silnik przystosowany do wtrysku.Stad brak krzywki na walku.W gaznikowych Poldkach nigdy nie bylo wspomagania.Dopiero w Plusach.A wiec masz silnik z Poloneza Plusa na wtrysku.Zalozoz walek z krzywka do pompki i problem rozwiazany.A co do powrotu paliwa do baku to zalezy jaki masz gaznik.Jedne gazniki...
Witam ponownie Pompa w zbiorniku martwa:) Cały układ paliwowy działa samochód chodzi pompa pracuje, pomimo odłączenia przewodu zasilania paliwa i powrotu paliwa wyprowadzonych wprost ze (korka z czujnikiem poziomu paliwa) zbiornika paliwa . Jest jeszcze jeden przewód poprowadzony obok- może jakiś awaryjny? Wymieniłem pompe wewnątrz, teraz wydaje sie...
Witam wszystkich posiadam ciągnik marki Zetor 5211, w którym podczas powrotu paliwa ciśnienie rozrywa mi gumowe przewody. Co może być tego przyczyną ? Z góry dziękuje ;)
witam wszystkich.poszukuję odpowiedzi dlaczego u mnie filtr paliwa ma dwa wejścia od strony zbiornika paliwa a jedno wyjście na silnik.czy można założyć zwykły filtr przelotowy? powrót paliwa umiejscowiony jest w innej części zbiornika.
Witam Mam taki problem zauważyłem pocące się przewody paliwowe na zaworku który jest na filtrze paliwa (myślę że to zaworek jak nie to poprawcie mnie) i myślę że to powrót. Rozpiąłem układ od strony baku niebieski wężyk i próbowałem dmuchnąć nie szło, czy jest możliwe żeby coś na powrocie było zatkane, czy jest coś po drodze, za co się zabrać. Dodam...
Witajcie:-) Zerdzewiał mi zbiornik paliwa w pajero i stała się dziura tak duża że ręka wchodziła i zrobiłem prowizorke :-). Prowizorka znajduje sie w bbagażniku jest to bańka plastikowa 20l podłaczyłem przewody zrobiłem dziure w korku paliwa i chodzi nawet lepiej niż wcześniej. (Na starym zbiorniku zrobiłem 5km i zgasł i Hol:-) ). Problem mam taki że...
Posiadam audi 80 b3 1.6 1991 r. na początku auto odpalało zarówno na paliwie jak i na gazie, potem zaczęły być problemy, że w momencie jak się zagrzał silnik to nie chciał odpalić na gazie (na paliwie nie wiem, bo wtedy nie przyszło mi do głowy żeby sprawdzić), ale po podłączeniu kabli auto znów odpalało na gazie, potem było tak, że nawet na gorącym...
Witam przepraszam ze zakladam nowy temat ale nie moge znalesc pasujacego do mojego problemu. Klient przyprowadzil mi carisme 1.9 DID po wymianie rozrzadu ktory sam robil nie chce zapalic. Komputer napewno sie polaczyl bo pokazuje kazda odpieta kostke a po skasowaniu pokazuje tylko uszkodzona swiece zarowa. Rozrzad napewno dobrze ustawiony brak punktu...
Mam przeciek na jednaj z rurek przelewowych i na rurce za zaworkiem zwrotnym pompy .Czy można zastąpić przelewy wężykami tak jak jest to w autach.
Takie małe pytanie... W moim samochodziku rozsypał się już zbiornik paliwa. Oczywiście nic dopasować się nie da. Wymiarami może podszedłby od Smarta ale ma jakieś 20L pojemności i elektryczną pompę paliwa - za dużo przeróbek. Tymczasowo zrobiłem taką przeróbkę że zamiast zbiornika pod autem, zamontowałem zbiornik wewnątrz, pod tylną kanapą. Zbiornik...
Witam, wiem, że błąd opisywany często ale przeczytałem i zrobiłem już wiele a dalej jestem w punkcie wyjścia. Po kolei. Mój klient kupił Mastera II 2,5 dCi, wracał po zakupie i po włożeniu "4" zamiast "2" samochód zadławił się i złapał ww. błąd. Błąd po przekręceniu stacyjki znika ale w podobnych sytuacjach wraca i auto przechodzi w tryb awaryjny. A...
Witam! Mam problem z golfem 1.9 tdi na PD; zapowietrza się, podłączyłem go na przezroczystych wężykach i widać bardzo duże ilości powietrza w paliwie na linii powrotnej, po podniesieniu obrotów powietrze znika, mam dylemat czy to pompa tandem łapie lewe powietrze czy to już uszczelki na pompkach siadają? Ciśnienie pompy tandem: przy kręceniu rozrusznikiem...
Witam Auto jak w temacie odpala dobrze na wolnych też bez problemu ale podczas dodawania gazu głośno pracuje i się dławi. Na wyższych obrotach mocno dymi . Objawy jakby lały wtryskiwacze . Po odłączeniu powrotów z wtryskiwaczy objawy giną . Wymienione wtryskiwacze , przewód powrotny paliwa oraz regulator na pompie -bez zmian. W sterowniku brak błędów...
o ile pamiętam to jest powrót paliwa więc przy zdjętym zaworku będzie wylewać się paliwo na zewnątrz. przed odpaleniem przy zdjętym zaworku przekręć kilka razy kluczykiem aż pojawi się paliwo pompka elektryczna napełni filtr następnie załóż zaworek zapnij tymczasowo np drutem lub opaską
Witam, Z góry przepraszam jeżeli napisałem nie w tym temacie, ale kompletnie nie miałem pomysłu gdzie to umieścić. Posiadam golfa 3 1.9 tdi 1z. Chciałbym dodać zbiorniczek paliwa pod maską. Problem w tym, ze nie wiem jaką elektronikę potrzebuję. Chciałbym, aby zbiorniki przełączało się za pomocą przełącznika w środku auta. Potrzebuje jakiejś elektroniki...
Witam, Jak zdemontować trójniki z wtryskiwaczy, te od wężyka powrotu paliwa ? Nigdy tego nie ruszałem a nie chcę czegoś połamać.... nie widzę żadnych zatrzasków czy zawleczek, poprostu ciągnąć w góre ? Pozdrawiam
Witam szanowne grono. :) Panowie i panie, mam problem . Citroen nie pali , ale od poczatku. Pacjent citroen c2 1.4 hdi 2004 r Samochód byl w ciągłym ruchu lecz w czasie urlopu siostra zostawiła go na 3 dni bez odpalania. Po tym czasie wsiadla i przkreciała kluczyk samochód krecil lecz nie odpala. Zapewnie na dniach trawi do mechanika lecz chcial bym...
Witam. Po aplikacji środka do czyszczenia wtryskiwaczy, wymianie filtra paliwa, odpowietrzeniu układu silnik odpala, jednak działa tylko do czasu, aż (ciężko mi to wytłumaczyć) zassa pompkę do ręcznego pompowania paliwa po czym zgaśnie bo nie może zaciągnąć świeżego paliwa z baku - widać jak wciąga grzybek od pompki i gaśnie. Aby odpalić ponownie trzeba...
Ja bym proponował zamontowac dodatkowy elektrozawór do paliwa który się załączy w chwili przełączenia na lpg. Przez elektrozawór podłączyłbym powrót paliwa na trójnikach.
Sitko było przedmuchane, jest czyste, przewód ze zbiornika do pompy nowy, zostały 2 cienkie gumowe przewody wychodzące ze zbiornika, chyba powrót paliwa i odpowietrzenie, ale mechanik sprawdzał, są drożne, nie wiem tylko jak sprawdzić smok.
Posiadam audi v8 3.6 zgazem sekwencyjnym problem polega na samoczynnym przełaczeniu sie na paliwo odpala z benzyny przełacza na gaz a po jakims czasie przerzuca z powrotem na paliwo ale tak jest nie zawsze jak coś odbije to potrafi przerzucać prawidłowo co to może być
Z tego co wiem o tych pompach wtryskowych to bardzo ważny jest także powrót paliwa. Te pompy bardzo łatwo się zapowietrzają i dlatego potem takie problemy. Sprawdź przelot powrotu paliwa na filtrze - może wystarczy mymienić oringi.
Witam! Fiat Brava 1.4 12v Paliwo Jak jadę z otwartymi oknami lub szyberdachem to strasznie śmierdzi paliwem, nie spalinami paliwem. Wydaje mi sie ze wtedy zasysa ten zapach do środka. Po zatrzymaniu auta jak szybko podejdę do bagażnika i zajrzę to też chwile śmierdzi w bagażniku. Bylem u mechanika obejrzał układ paliwowy wymienił filtr paliwa i sprawdził...
Prawdopodobnie masz zamieniony na smoku powrót paliwa z zasilaniem. Wykręć cały smok z czujnikiem poziomu paliwa obejrzyj dokładnie .
zaślep powrót paliwa z głowicy,do zasilania podłącz sprężone powietrze około 5bar(nie opróżniaj układu paliwowego z głowicy),dobrze oczyść pompo wtryskiwacze szczególnie w miejscach gdzie przykręcone są przewody i obserwuj je.pod ciśnieniem przy nieszczelnościach pojawi się paliwo i bąbelki.
A wiesz jak działa zawór zwrotny ? Blokuje on powrót paliwa do baku. A czemu paliwo wraca do baku? Bo coś je wypiera i wchodzi na jego miejsce. Zagadka...co ?
sprawdz czy przewody paliwowe nie są gdzieś przełamane {zagiete}wtedy pompa paliwa ci niezadziała sprawdż też powrót
Witam serdecznie. Mama volvo fh12 420 1997 rok. Do dnia wczorajszego było wszystko ok, odpalał idealnie nie przerywał, nie było żadnego problemu układem paliwa ale stwierdziłem że trzeba wymienić filtr gdyż nie był wymieniany od sierpnia. Po wymianie filtra na nowy (hengst) silnik się zapowietrzył i problem był z odpaleniem auta. We dwóch (jeden pompuje...
Panowie, na kablu 15 przy sterowniku LPG ginęło napięcie. Po podłączeniu tam 12V wszystko zgłupiało, zawory w butli i przy reduktorze cykały w czasie kręcenia rozrusznikiem, auto odpaliło ale kulało, nie można było dodać gazu bo gasło. Pochodziło na wolnych obrotach 20 sekund, rozległ się alarm z brzęczyka przy włączniku, silnik zgasł i koniec. Więcej...
W Punto I pompa paliwa nie ma żadnego zaworu ciśnieniowego, to jest klasyczny układ z powrotem paliwa, więc elektrozawór na wylocie pompy nie ma racji bytu. Ty masz rocznik '98 więc model przejściowy, możliwe że coś tam jest zmienione, ale żadnego wskaźnika działania systemu FPS nie było. Wyłącznik inercyjny był przełącznikiem i miał 3 piny ale w Punto...
sprawdź powrót paliwa może jest zatkany lub przytkany
Panowie potrzebuje pomocy! Mam problem z oplem Vectrą b 2.0 dti 2001r. Po nocy nie chciała zapalić, po długim łechtaniu zapaliła ale nie równo pracowała. W końcu silnik wyrównał pracę, ale nie reagował na gaz (góra 1100 obr). U mechanika została podłączona do kompa : Błąd modułu sterowania pompy ,zaworu egr, były to stare błędy zostały skasowane. Po...
Koszyk pompy do wyjęcia i sprawdź czy dobrze zamontowany powrót paliwa (ma zrzucać w kosz). Druga sprawa to czy pompa jest prawidłowo zamocowana w koszu czy może goni sobie po baku. W golfie dwa była klapka rewizyjna z dostępem do pompy bez potrzeby opuszczania baku. Poszukaj jej pod tylnymi siedzeniami i w bagażniku.
Niestety w moim aucie nie ma na powrocie nic takiego Jest tylko nie przeszukałeś całego powrotu. Sam czujnik nie jest wymienny, to integralna część całego powrotu paliwa. Dodano po 1 Czy przez któreś z tych błędów silnik może być mułowaty ? Przez drugi błąd na pewno.
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
Witam ,problem jak w temacie dodam ,że silnik jest poza autem i podłączyłem do niego całą instalację ,jednak kręci ale nie zapala ,na samostarcie przez chwilę zalape ,ale po odkręceniu rurek od wtrysków pompa nie daje paliwa ,elektrozawór działał ,ale dla pewności wyciągnąłem z niego sprężynkę idt i wkręciłem z powrotem . Paliwo do pompy dochodzi bo...
Drugi przewód to powrót nadmiaru paliwa. Zasilanie powinno mieć filtr w baku. Powrót raczej nie sięga dna baku, a zasilanie musi.
Witam mam pytanie czy w regulatorze ciśnienia w 1.8T AWT tłoczek powinien dać się wcisnąć ręką? U mnie przy użyciu siły nawet nie drgnie i w ten sposób nie mam powrotu paliwa z listwy bo zawór jest cały czas zamknięty, całe ciśnienie jest w listwie i wydaje mi się że jest to przyczyna nieodpalania na zimnym.
Witam, od początku - kupiłem Merive z uszkodzonym silnikiem, podczas diagnostyki - pomiaru ciśnienia sprężania przy kręceniu rozrusznikiem zauważyłem spory wyciek paliwa z pod prawego przedniego nadkola - konkretnie z pochłaniacza oparów - filtra węglowego . Co może być przyczyną takiego zachowania? . Może naprowadzi na powód takiego zachowania usterka...
To była wada tych silników i nie jesteś pierwszy który tego doświadczył,oczywiście jest sposób na sprawdzenie. Trzeba znaleźć przewód powrotu paliwa który łączy wszystkie głowice i na samym jego końcu podłączyć przewód ze sprężonym powietrzem.Następnie upuścić trochę płynu z układu chłodzenia, zdjąć kolektor wodny ( rurka z króćcami łączy wszystkie...
Witam. Mam problem z moim seicento 1.1 MPI gdyż przy wciśnięciu gazu do oporu bardzo lekko ale poszarpuje. Chciałbym sprawdzić jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej (układ bez powrotu paliwa) tylko tu jest problem, bo nie wiem jakie powinno być i nawet wujek gogle nie odpowiedział mi na to pytanie. Jest to też układ bez filtra paliwa co potwierdziło...
Temat rozwiązany, problemem był przewód powrotu paliwa
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Stosując taki myk w tym silniku zarżniesz pompę. Jedyna rada - rozpinasz złącze powrotu paliwa przy grodzi po stronie pasażera, wciskasz tam pompkę podciśnieniową i pompujesz. Idzie ciężko, ale nie odpuszczasz. Gdy leci już więcej paliwa niż powietrza kręcisz rozrusznikiem przez 5-10 sekund i znów pompujesz. Powtarzasz do skutku.
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Rozebrać się da ale się nie złoży z powrotem.
Jeżeli tylko podłączyłeś bańkę przed filtrem to nie zaciągnie moim zdaniem. Musisz odpowietrzyć przy użyciu jakiejś pompki zasysającej, którą się podłącza jeśli dobrze pamiętam na przewód powrotny i pompujesz tak długo aż paliwo wypełni filtr, przewody i pompę. Potem powrót z pompy też podłącz do bańki po jak odpali to Ci paliwo wyciągnie bardzo szybko...
Witam, Niestety, robię się bezsilny i muszę o coś zapytać. Temat dotyczy mojego Peugeota 307 SW z 2.0 HDI RHR 136 koników. Przez tydzień byłem nad morzem, a Peugeot sobie stał w garażu. Po powrocie z urlopu wsiadam, przekręcam kluczyk, zakręcił kilka razy i bateria stwierdziła, że nie ma siły. Podłączyłem kable rozruchowe, Peugeot kręci jak wściekły,...
Witam mam następujący problem.Moja Astra 1.6 8V posiada lpg pewnego razu zaczęła mieć problemy z paleniem oraz zaraz po zapaleniu gasła.Po bliższych oględzinach stwierdziłem że pompa paliwa pracuje po czym nagle przestaje po sprawdzeniu wtyczki przy pompie oraz czy dochodzi do niej prąd wymieniłem pompę paliwa.Po zamontowaniu nowej dalej to samo prąd...
Mieszanka paliwa z olejem może stać maksymalnie dwa miesiące, używanie starszego paliwa, to najprostsza droga do zatarcia silnika. Pompka paliwa nie pompuje benzyny do gaźnika, tylko zasysa ją przez gaźnik i podaje na powrót do zbiornika. Jeżeli jest dobra kompresja i iskra, to gdy wstrzykniesz troszkę paliwa do cylindra, silnik musi, na moment, zapalić,...
Dzień dobry. Sprawa dotyczy Opel Corsa C 1.0 rocznik 2004 silnik 3 tłoki, 12 zaworowy Z10XE Potrzebna jest pomoc w nakierowaniu jak dalej zdiagnozować. Zanim zapakuje go na lawetę a to kosztuje 100-200zł potrwa ok miesiąc zanim ktokolwiek w okolicy znajdzie na niego czas. Mam problem znaleźć mechanika 4 w okolicy wszyscy zawaleni robotą - samochód drugi,...
Zbiornik mam na zewnatrz i dwie rurki ssąca i odprowadzajaca nadmiar paliwo z powrotem do zbiornika.Wewnatrz zbiornika zsuneła sie rurka ssaca paliwo i całe paliwo zleciało-mam pusta rurkę. Jest z 8 m tej rurki idacej po suficie do pieca.Piec nie zasysa -wyłącza sie z braku paliwa- z karnistra na krótko startuje normalnie.Jak napełnic taka rurkę paliwem?
Witam mam problem który dotyczy mojego lupo 1.7 SDI. Podczas zapalonego silnika gdy dodaje gazu podnosi się wskaźnik poziomu paliwa.. gdy wyłącze zapłon i włącze go z powrotem wskazówka wraca do rzeczywistego stanu. co moze byc tym spowodowane ? Prosze o pomoc.
Sprawdź czy pompa w czasie kręcenia przetłacza paliwo na powrót. Przewód powrotny to ten przy rozrządzie, odkręć przy filtrze i sprawdź czy leci z niego paliwo w czasie kręcenia rozrusznikiem. Jak pompa nie przetłacza paliwa odkręcamy dekielek do którego jest przykręcony przewód paliwowy zasilający (3 śrubki) za nim jest pompka zasilająca skrzydełkowa...
niestety sprawa nie jest prosta bo nie mierzy się przepływu paliwa na wężu.paliwo wądruje z baku do listwy wtryskowej i z powrotem do baku więc tutaj nie można mierzyć zużycia paliwa. jedynie co to regulator cisnienia paliwa chamuje przepływ z powrotem do baku wtedy gdy jest duże obciążenie silnika czyli przepływ spada. wszelkie komputery w samochodach...
Witam, Plymouth Voyager 3.3 V6 2000r. Po podłączeniu manometru za filtrem paliwa w stronę silnika, widać że potrzeba czasu ok 5 sekund żeby z ciśnienia 0 barów pompa napompowała do ok 3 barów i samochód odpalił. Po zgaszeniu, ciśnienie gwałtownie spada do 0 i tak w kółko. Wymieniana była pompę paliwa i filtr ale problem pozostał i prawdopodobnie uszkodzony...
Witam. Postanowiłem odpalić starego trupka i sie okazuje że paliwo na wtryski wcale nie leci. W pompie paliwo jest, ale na wtryski nic nie daje, od razu leci na powrót. Ktoś ma jakiś pomysł o co chodzi? Dodam, że stał nieodpalany kilka miesięcy.
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Kadet 1,6 gaźnik. Po przełączeniu na LPG ciśnienie psuje pompkę paliwa. Jest tam zwykła pompka paliwa na silniku. Zamontowany jest zawór odcinający dopływ paliwa jak przełącza się na LPG ale wtedy pompka cały czas pompuje i robi za duże ciśnienie i wyrzuca paliwo bokiem. Jest może jakiś inny typ zaworów co by przełączał paliwo na powrót a nie tylko...