Jak zrobić powrót paliwa z gaźnika fiat 125p, chcę zrobić powrót paliwa, ponieważ pompa pompuje do gaźnika i robi ciśnienie Tylko po co jak to iglica pływaka jest od tego.
skoro pompka daje 2,5 bara to może ktoś złą założył (od wielopunktu). Nie ma różnicy czy od SPI czy MPI jest pompa. Wszystkie małe silniki mają takie same, większe silniki mocniejsze. Sprawna pompka może dać i 6 barów jak żaden zawór nadmiarowy nie puści. Jak dała tylko 2,5 bara to raczej kiepsko z nią. Powrót nie ma być niczym dławiony.
Jeśli się mylę to poprawcie. Wydaje mi się że sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, problem może być w zaworku. Zakładałeś nowy?
Odpal go na plaka i sprawdź przelewy oraz zaworek na pompie, bo może za dużo idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Upieram sie przy regulacji cisnienia paliwa, zaciśnij powrót paliwa i powoli pedał w podłogę, przecież to nie wiele roboty.
Akurat Maluch ma powrót paliwa do zbiornika. https://obrazki.elektroda.pl/6516058300_... Tylko, że raczej jest to wyjątek. Jest to chyba związane z małym gaźnikiem i mniejszą siłą potrzebną do „przegwałcenia” zaworu iglicowego. Tak przynajmniej pamietam tłumaczenia na warsztacie kiedy w poprzednim tysiącleciu pobierałem...
Pompy elektryczne masz 2, druga obok filtra, na podłodze pod nogami pasażera. Ta w zbiorniku to tylko w powrót będzie pchać paliwo.
Ja bym proponował zamontowac dodatkowy elektrozawór do paliwa który się załączy w chwili przełączenia na lpg. Przez elektrozawór podłączyłbym powrót paliwa na trójnikach.
morze walnięta świeca i zatkany powrót paliwa do zbiornika
Mieszanka paliwa z olejem może stać maksymalnie dwa miesiące, używanie starszego paliwa, to najprostsza droga do zatarcia silnika. Pompka paliwa nie pompuje benzyny do gaźnika, tylko zasysa ją przez gaźnik i podaje na powrót do zbiornika. Jeżeli jest dobra kompresja i iskra, to gdy wstrzykniesz troszkę paliwa do cylindra, silnik musi, na moment, zapalić,...
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Demontujesz zaślepkę i możesz założyć normalną pompkę paliwa. Może zostawić też tom elektryczną teraz pompka membranowa nie będzie pracowała jeżeli jest pełna paliwa. Powrót paliwa w tym silniku był tylko z wtryskiwacz tyle co igła puściła, pompa paliwa nigdy go nie miała. Kolejny element na zdjęciu to regulator obrotów silnika. I teraz powiedz mi gdzie...
Wymiana rozpylacza wydaje się prosta jak i regulacja ciśnienia. Dobry wtryskiwacz po tym zabiegu nie powinien przepuszczać paliwa na powrót. Odpal silnik bez przykręconych powrotów do wtryskiwaczy i obserwuj czy nie jest wystrzeliwane paliwo na powrót przy różnych prędkościach obrotowych silnika. Są wtryskiwacze np od nowszych Starów, które jak rozkręcisz...
Czesc .Jeśli zaslepiles powrót paliwa z wtryskiwaczy na pompe to natychmiast to odblokuj .napisze ci co się dzieje jak tak zrobisz : 1. paliwo wtryskiwane w nadmiarze nie ma powrotu wiec przez łączniki wtrysków (te pod wałkiem rozrządu) nie wraca do pompy wtryskowej tylko przez uszczelniacze(trawersy) dostaje się do oleju silnikowego!!Efekty poziom...
To zamienione węże, powrót na zasilanie, pewnie pomylone przy zbiorniku.
Chciałbym przeczyścić wtryskiwacze w moim Peugeotcie 308 1.6 HDI 115 KM 2014r.Silnik DV6C.Do tego celu kupiłem Liqui Moly Spulung. Jednak nie chce go wlewać do zbiornika i mieszać z ropą. Chciałbym puścić obieg zamknięty bezpośrednio z puszki preparatu do szyny CR czystym preparatem i powrót tworząc pętlę. Udało mi się zlokalizować przewód zasilania...
Obniżenie poziomu paliwa polega na zwiększeniu wymiaru A (na rysunku) z np 7 mm na 7.5 mm, czyli w tym wypadku (na rysunku) odgięcie blaszki mającej kontakt z zaworkiem. Nota bene, jeżeli wcześniej przed wymianą uszczelek z gaźnikiem nie było problemów i nie było nic kombinowane z pływakiem, to nie przypuszczam, aby to było przyczyną kłopotów. Bardziej...
Panowie, przy membranowej pompce nie musi być powrotu w ogóle - PF125p, 126p itp konstrukcje - nie miały. Wykluczone jest podłączanie powrotu do zasilania - bo może okazać się, że pompka nie ssie paliwa, tylko mieli powietrze.
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Silnik 2.5 rok 91. Paliwo ciagnie a powrotem nic nie idzie nawet w czasie jazdy widze bo bo weżyki sa bezbarwne. Dodano po 1 Powrót jest w bańce
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Silnik pracował pięknie na pompie regenerowanej w tyczynie, po roku pompa się zatarła, przez drobinki rdzy w paliwie. Zrobiłem pompę na miejscu i po kilku miesiącach zaczęło się to co trwa do teraz, pompa była regenerowana jeszcze raz w innym zakładzie i nie przyniosło to zmian. Pompy które pożyczałem były już konkretnie wysłużone jak i ciągniki z...
Polecam to: https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Oczyszcz... Dla doraźnego czyszczenia odpinamy zasilanie pompy paliwa oraz powrót i podpinamy wężyki wprowadzone do tej puszki. Odpalamy silnik i dajemy popracować co jakiś czas przytrzymując na wyższych obrotach. I tak jak pisze tzok, sprawdzić jakie dokładnie są błędy....
Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
Tu masz wzorek http://obrazki.elektroda.net/67_12721540... Paliwo może schodzić, ale to rzadkość jak schodzi to i pompka paliwa nie ma pełnej wydajności – do wymiany Od strony koła zamachowego pomiędzy chłodnicą a pokrywką zaworów jest łącznik przewodu powrotnego zdejmij go rano i zobacz czy podczas kręcenia rozrusznikiem masz tam paliwo,...
Z tego co się mi kojarzy, to jest tylko do przepompowywania paliwa. W normalnych A6 w zbiorniku jest pompa która podaje paliwo do mniejszego zbiornika w sytuacji gdy poziom paliwa zejdzie poniżej określonej wartości (chyba 1/4 zbiornika). natomiast do filtra niestety paliwo trzeba zassać, a pompa wtryskowa jest delikatna i opornie się odpowietrza. Ciśnienie...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
ja również proponuje sprawdzenie ciśnienia paliwa robiłem niedawno takiego to jakiś mechanik wcześniej powrót przy zbiorniku śrubą zaślepił i wiadomo co sie działo .A ten układ zapłonowy też bardzo możliwe[/b]
No to powrót jest gdzieś zatkany i dlatego masz takie ciśnienie Na wolnych obrotach z założonym wężykiem podciśnieniowym do regulatora 2,5 bar, ze zdjętym 3
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Koledzy u mnie progres udało mi się dojść ostatkiem sił i chęci,że u mnie przyczyną powstawania błędu p0252 jest układ paliwowy a konkretnie jego powrót.Na forum mercedesa W202 goście mają odmienne do tego tutaj podejście do pomp lucasa epic oni biorą raczej mechaniczną strone pompy jako przyczynę wywalania błędów i tam "grzebią" ,a gadkę zaczynają...
zwłaszcza nowe pompki mają nieszczelne zaworki (jak się "doklepią" jest dobrze) i paliwo zwyczajnie opada ale moim zdaniem nie tu leży problem 1 pomiar skoku popychacza pompki 2 luz jałowy popychacza tzn ile faktycznie wciska wciska język pompki (czy ruch przepony nie jest za mały) - bywa że popychacze się zcierają 3 sitko w gaźniku 4 z jakiegoś powodu...
Grzejniki żeliwne: — Oddają ciepło lepiej w postaci promieniowania (trochę lepsze dla ludzi). Grzejniki panelowe: — Oddają ciepło przez konwekcję, przez co unoszą kurz po pomieszczeniu. Nie mogą być przysłonięte zasłonami itp. Najwyższa temperatura powietrza panuje pod sufitem pomieszczenia. To co napisałeś nie do końca jest prawdą. Porównując...
http://obrazki.elektroda.pl/6241985300_1... Witam. Chciałbym przedstawić projekt, który jakiś czas temu zakończyłem i użytkuję codziennie. Jest to zamiennik standardowego wyświetlacza radia Update List występującego w samochodach marki Renault, rozszerzający funkcjonalność całego zestawu o funkcje takie jak: - nawigacja GPS, - zestaw...
Moje główne spostrzeżenie jak przytrzymam powrót paliwa i zgaszę, poczekam z zaślepionym powrotem to auto odpala od razu. O który powrót ci dokładnie chodzi?
Linia powrotna wtrysku nie idzie do dna baku więc jak wyciągnie z przewodów benzynę to się zapowietrzy. Pisałem o modelu pieca wyposażonego w zbiornik przelewowy 0,5 paliwa, są to piece typu BW50/DW50. Zbiornik przelewowy jest uzupełniany z linii powrotnej z wtrysku, pół litra paliwa starczy na ok.godzinę pracy pieca, co jest więcej niż wystarczające...
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Niestety. Nawet jak wymieniłem pompę tandemową na nówkę z Borsehunga, problem jest nadal ten sam. Z nowych rzeczy to na kanale 13 Cylinder nr 2 - podbija do około 3 mg/h Cylinder nr 4 opada do około -3 mg/h Jeszcze spróbowałem zacisnąć powrót paliwa i się okazuje, że szybciej odpalił, ale już za drugim razem. Ale odpalenie było znacznie szybsze. Dodatkowo...
Trochę tych fszawych opli przerobiłem po takich mechaniorach co nawet w akcie desperacji przelewy odpinali od zasilania (tak to jest tam zrobione) i wpinali w powrót do baku. Miało to bardzo poważne konsewkencje jeśli trawersy puszczały bo ON dostawał się do oleju silnikowego, w oryginalnym połączeniu następowało zapowietrzenie pompy i problem z rozruchem,...
Witam. Mam podobny problem. Miałem uszkodzony wtryskiwacz na cylindrze 3. Kupiłem drugi po regeneracji. Po zamontowaniu samochód odżył i pracuje normalnie. Ale po wciśnięciu gazu spada wężyk powrotu paliwa właśnie na cyl. 3. Zamieniłem wtryski kolejnością i dalej wysadza powrót na 3. cyl. Kupiłem w Intercars nowy zestaw wężyków powrotu i nowe spinki...
Filtr paliwa normalny z kroccami i zaworkiem zwrotnym, filtr paliwa został zmieniony na początku objawów z zapowietrzaniem, zaworek zwrotny też zmieniłem i też nie pomogło. Na początku golf nie odpalal sporadycznie raz na jakiś czas, potem coraz częściej. Też zmieniałem filtr paliwa, zaworek.... Nawet wypiąłem wężyki z zaworka i puściłem powrót bezpośrednio...
przedmuch powietrza z Komory spalania przedostaje się do powrotu paliwa? Z tego co pamiętam to dochodziło do pęknięcia głowicy w miejscu który opisujesz ale w tedy płyn chłodniczy przez powrót paliwa dostawał się do zbiornika paliwa i po pewnym czasie unieruchamiał silnik.
Ależ oczywiście, że możesz. Możesz zrealizować każdy układ, jaki tylko chcesz. To, co ja proponuję to jest tylko moje widzenie realizacji ogrzewania i nie jest to jedynie słuszna prawda objawiona. Zaraz będzie dalej. Chciałeś układ prosty. Zdecydowałeś się na zasobnik. Moja propozycja to obieg ładowania zasobnika z jedną najprostszą pompką tylko do...
Ta pompa ma na zewnątrz zębatą pompkę, która zaciąga paliwo z baku. Odłącz powrót paliwa od pompy wysokiego ciśnienia i sprawdź czy w czasie kręcenia rozrusznikiem idzie paliwo na powrót.
Tak to są temperatury. Pierwsza para temperatur 85/65 to temperatury na kotle i nawymiennik drugie 80/50 to instalacji 80 na grzanie 50 powrót Moc to wzór łączący róznicę temperatur, przepływ i współczynnik 1,16(kWh) Q=(Tz-Tp)*q*1,16 <kW> Ten artykół opiera się na niemieckiej normie DIN, która dopuszcza układy zamknięte przy kotłach na paliwa...
Powrót dajesz nie do zbiornika a do wejścia podgrzewacza. Wtedy mała ilość oleju krąży przez pompę i podgrzewacz więc powinna się szybko nagrzać a zimnego dostaje się tyle co silnik spala. Żeby mógł się jakoś sam odpowietrzać (jelli w ogóle to tak zadziała) powrót z pompy możesz połączyć z powrotem do zbiornika kryzując przewód do zbiornika. Ogólnie...
Witam. Czy sygnał antenowy z nadajnika do helikoptera mógłbym podłączyć do wzmacniacza CB aby uzyskać korzystny zasięg (3-5km). Czy może ktoś ma lepszy pomysł? Pozdrawiam 1 - Wzmacnianie toru nadawczego, to złamanie rozporządzenia o urządzeniach radiowych, które mogą być używane bez zezwolenia. 2 - Aparatura nadawczo odbiorcza, w helikopterku-zabawce,...
sprawdź powrót paliwa może jest zatkany lub przytkany
Przewóz filtra paliwa na przód listwy, powrót z tyłu listwy, evap 3 rurka.
powrót paliwa webasto powrót paliwa podłączenie powrót powrót naczynie
wtyczki radio focus odstraszacz dziki kankan radio
instrukcja serwisowa serwisówka arduino telefon
Zamienniki fotorezystora RPP121: GL5516, GL5528, GL5537, LDR03 Zamienniki triaka BCR10KM: BTA10-600CRG, BT139-600E i inne