Patrzyłeś na ciśnienie? Próba wtryskiwaczy zrobiona?
nabite ciśnienie zgodnie ze sztuką i pomiary na przestrzeni 2 tyg. Tak, napełniony zbiornik z zamkniętymi zaworami trzyma ciśnienie (próba 3-dniowa) w sensie woda nie cofa się do studni.
Dlaczego gorąca ? Bo metal się rozszerza pod wpływem ciepła. Gorąca woda stygnie zmniejszając swoją objętość, a wraz z tym ciśnienie spada. Jak więc próba ciśnieniowa ma się udać? Ciśnienie 6 bar gdy dopuszczalne w kotle jest 3 bar? Dasz gwarancję użytkownikowi, że wymiennik to wytrzyma? Porada moim zdaniem niebezpieczna!
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
Witam.Jakie masz te ciśnienie?próba z olejem była robiona czy to tylko przypuszczenia mechaników?
A czym korkowałeś punkty ? Odpowietrzyłeś instalację? Poza tym taka próba nic nie jest warta, za niskie ciśnienie.
Nie zostawia się myjki włączonej a nawet z ciśnieniem w pompie. Po skończonej pracy wyłącz myjkę zakręć wodę i spuść ciśnienie z pistoletu naciskając go. Zostawiając ciśnienie w myjce zostawiasz niepotrzebne naprężenia. Pewnie sprężyna zawory by pass siadła albo zaworki w pompie się lekko odkształciły. Warto też pamiętać o czyszczeniu filtra wejściowego...
co dalej można robić/patrzeć, jeżeli chodzi o te niskie ciśnienie? Próbę olejową na tych cylindrach z niskim ciśnieniem też robił? Zaglądał kamerką orientacyjnie na gładzie cylindrów?
Zrób diagnostykę, jakie jest ciśnienie na listwie podczas usterki a jeszcze lepiej próbę przelewową. Wygląda to tak jakby on próbował łapać.
Ja nie sądzę to po prostu pierwsze skojarzenie. Kiedyś się po porostu jodyną i skrobią bawiłem. Tak właśnie ciemno wychodzi. Nie wiem czy to co dodają do soli tak zadziała jak jodyna natomiast takie mi przyszło skojarzenie może źle wymieszali ale nie znam procesu produkcyjnego. Ziemniak czy makaron sól wciągnie ze względu na ciśnienie osmotyczne. Próba...
to jest silnik euro6, zupełnie inny blok nic clgc. W euro6 można wpiąć drugi zawór z boku na kablu i najczęściej nie wywala żądnych błędów. Jazda na wysokim ciśnieniu oleju powoduje jego przegrzanie i traci właściwości smarne. Jeśli masz za niskie ciśnienie odepnij na próbę, domyślnie jest max ciśnienie i upuszcza zawór na pompie. Jeśli nadal będzie...
Ciśnienie nie spada, gdy robię próbę, o której wspomniałeś. Obawiam się, że może to rzeczywiście być zawór dopuszczający. Po powrocie do domu zrobię jeszcze próbę dopuszczenia na zamkniętym zaworze cwu - jeśli nie będzie podawać wody, to pewnie znalazłeś przyczynę usterki☺️ Dam znać, co wykaże próba.
Około 26 to dobry wynik na ten silnik . Na 1 i 4 zrób próbę olejową i zobacz czy ciśnienie wzrośnie, wtedy będzie wiadomo gdzie szukać przyczyny spadku kompresji.
Ciśnienie na szynie min 200 jak mnie to próba przelewów wtryskow . Sprawdzenie filtra i zasilania paliwa
Te 2.9 i 2.5 bar to ciśnienie kontrolne, czyli próba wytrzymałościowa. W butlach stalowych litych ciśnienie próbne podnosi się o 50%, czyli butla 200 bar jest testowana na 300. Tu są spawane blaszki, więc trudno powiedzieć o bezpiecznym ciśnieniu roboczym, ale obstawiam połowę - trudno znaleźć sensowne dane.
Zrób dla pewności próbę wodną: napełnij butlę wodą do pełna i podaj ciśnienie próbne- np. 12 bar. Jeśli wytrzyma- możesz spokojnie używać przy ciśnieniu 8 bar. Dlaczego próba wodna?- Bo jest bezpieczna: zbiornik napełniony wodą tylko pęknie, zaś napełniony powietrzem-zdetonuje.
Czym robisz próbę wodną? Tzn, jak wytwarzasz takie ciśnienie? Bo zrobiłem małą piaskarkę ze zbiornika LPG i też muszę zrobić próbę przed użytkowaniem.
To znaczy że "rozerwany" element nie nadawał się do użytku. Jakie powinno być ciśnienie próby? Np. w klimatyzacji domowej (split) znalazłem zalecenia, by testować ciśnieniem 10 atmosfer, ale widziałem też film wykonany dla zabawy, gdzie użyto ponad 50 atmosfer i nic się nie stało. Jakie jednak powinno być ciśnienie próby w samochodzie, ale nie wg....
Sprawdź ciśnienie i zrób próbę olejową, na 90% problem wyjdzie. Pozdrawiam.
Zmierz jeszcze raz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową , będziesz wiedział więcej . Popryskaj spryskiwaczem z wodą po przewodach wysokiego napięcia Przewody WN w tym silniku !? Przy kompresji = 0 próba olejowa nic nie da. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują...
Ciśnienie mierzone na rozgrzanym czy na zimnym silniku? Robiona była próba olejowa?
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Czy po tym remoncie silnik był właściwie dotarty. Właściwa regulacja gaźnika oraz udrożnione dysze i kanaliki mają niewątpliwy wpływ na pracę silnika (a czarny kolor elektrod świecy nie świadczy dobrze o Twoim wysiłku). Moduł podmień na próbę i sprawdź ciśnienie w cylindrze.
Czy ja się oby nie mylę, że Twoja próba ciśnieniowa odrzuciła pierścienie z kręgu podejrzanych? Skoro nie wzrosło znacznie ciśnienie, to chyba jednak zawory puszczają?
Witam U mnie bez testera nic nie zdziałam, zaczęły się problemy z komunikacją z modułem tcu choć był w naprawie (wymieniono układ komunikacji ) nawet wywalił rz błąd tcu 304161 interfejs użytkownika nie przekazuje danych . Po skasowaniu błędów interfejsem firmy jaltest niby wszystko ok. Próba kalibracji jaltest-em i wyskakuje błąd zapchany filtr przekładni...
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
A jakie ciśnienie w szynie ? , próba przelewowa wtryskiwaczy ?
Czy turbina która trzyma ciśnienie i osiąga zadane ciśnienie może brać duze ilości oleju ? Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Jeśli tyrbina ma uszkodzony wirnik, to nie będzie ładować ciśnienia ale nie zawsze w parze idzie uszkodzenie uszczelniaczy, ale odwrotnie zdarza się to często, że turbina pracuje jak trzeba ale uszczelniacz pomiędzy smarowaniem...
Różnica w ciśnieniu sprężania to max 10 %. Może wyrzuca olej przez pierścienie 3 cylindra . Zmierz ciśnienie z próba olejową .
1 Iskra 2 Ciśnienie sprężania 3 Próba zalania paliwem nad tłok 4 Punkt wystepowania zapłonu
Zmierz ciśnienie sprężania z próba olejową.
Witam, W samochodach nie ma zaworu bezpieczeństwa jest presostat hp, który rozłącza sprężarkę w razie dużego wzrostu ciśnienia. Próba azotowa minimum 10 godzin powinna trwać. Ubytek jest także na pewno jest nieszczelność. Pozdrawiam.
Jeśli jest możliwość ominąć zaworek w spłuczce, to waro by taką próbę zrobić, to by potwierdziło, lub wyeliminowało podejrzany zawór.
Trzeba było najpierw poczytać jakie powinno być ciśnienie sprężania. Nie potrzebnie robiłeś próbę olejowa.
Może najpierw warto by było zrobić dokładniejszą diagnostykę zamiast przypuszczeń- zmierzyć ciśnienie sprężania, próba olejowa, test polegający na nabiciu ciśnienia do podejrzanego cylindra gdy oba zawory są zamknięte i odsłuch czy ucieka ciśnienie i gdzie- w okolicach głowicy, przez korek wlewowy oleju, dolot.
Ciężko jest mi coś jeszcze dodać. Skoro przewody podłączone prawidłowo, eletryka też. Mimo to stawiam na układ zasilania - słabo odpowietrzony lub za słabe ciśnienie. Robiłeś próbę szklankową czyli jak leci z każdego wtrysku?
A przepływ wody dobre ciśnienie? Odkręć na próbę sitko w wylewce baterii albo zdemontuj słuchawkę w prysznicu. .
O ile dobrze słyszę z tego nagrania to jest to dźwięk świadczący o niskim ciśnieniu sprężania. Na początek polecam zmierzyć pierwszy raz ciśnienie sprężania, wykonać próbę olejową i ponownie zmierzyć ciśnienie sprężania. Wyniki pomiaru podaj tutaj i będziemy myśleć dalej.
Skrzynia mówi że ładnie chodzi. Dziś zrobię wtryskiwacze. Troche tępo palił, ale wtryski sikaly. Dodano po 1 Ciśnienia mniej więcej równe. Popatrzę dziś innym manometrem. Dodano po 3 Jakie jest ciśnienie wtryskiwacza w tym silniku? Dodano po 2 Silnik 4.248
Jeśli pod kotłem jest sucho i w środku nie widać żadnych wycieków i ciśnienie spada to jest duże prawdopodobieństwo że główny wymiennik ciepła jest dziurawy i woda z CO przedostaje się do komory spalania i wylatuje że skroplinami do kanalizacji. Nie da się tego załatać, zaspawać czy pokutować. Wymiennik do wymiany. Możesz zrobić jeszcze jedną próbę....
Zmierz ciśnienie sprężania ,zrób próbę olejową, coś będziesz wiedział.
Czasem przerywa komunikację przy rozruchu i to nie tylko w vw. Są auta w których to normalne ,ale to też może wynikać ze spadku napięcia albo testera jasne że tak. Może podłącz prostownik na próbę. I zmierz to ciśnienie na vacum albo zaciśnij przelew. Zobacz na prąd przebiegu , to typowy system peak and hold . I zobacz na masę. https://www.picoauto.com/library/automot...
Wszystko zależy jak patrzy się na to ciśnienie. Ja pisałem o 0,3 czyli o 0,7 wedle tabelki. Sprawdź ciśnienie w cylindrach robiąc próbę olejową. Może ciśnienie w kolektorze rośnie (podciśnienie spada) bo są przedmuchy na pierścieniach.
Masz czym zmierzyć ciśnienie sprężania? Po opisie można podejrzewać upalony zawór, ale to tylko gdybanie, zmierz ciśnienie sprężania, zrób próbę olejową i zdaj relację.
Niestety nie wiem jaka powinno być prawidłowe ciśnienie w tym silniku jednak przyjmuje się że powinno wynosić od 25 do 35 atm, jednak powinno ono być równe we wszystkich cylindrach a różnice nie powinny być większe niż 10 %. Jeśli w którymś będzie niższe robisz próbę olejową, tzn badasz ciśnienie normalnie i po wlaniu około 50 gram oleju do cylindra....
Nawet butli domowej gazowej na stacji nie wolno tankować a co mówić o bojlerze, próba ciśnienie dla LPG wynosi 30 atm, odpowiednie grubość ścianki i rodzaj stali . https://gazeo.pl/poradniki/bezpieczenstw...
W takim przypadku zanim dokona się rozbierania ponownie należy zmierzyć ciśnienie przeprowadzić " próbę olejową" .Do cylindra który ma niskie ciśnienie wstrzyknąć około 2cm³ oleju Jeżeli ciśnienie wzrośnie mamy uszkodzenie na pierścieniach jeżeli nie to zawory , przy środkowych cylindrach może być wada uszczelki lub źle założona
Brak ciśnienie w szynie. Próba przelewowa była robiona?
Zrobiłeś próbę z zaślepieniem zaworu ciśnienia oleju?
Tutaj nie liczy się tylko ciśnienie a czas jego "budowania". Dlatego jak widzisz że jest coś nie tak z cylindrem 4 to tam trzeba szukać. Jak dalej długo trzeba kręcić,można zaślepić ciśnienie na czwarty gar. Wtedy obserwować czy zapali szybciej i czy ciśnienie narasta szybciej. próba przelewowa w tym silniku jest trochę trudna do wykonania/.
próba przelewowa nic nie da ,bo samochód pewno pali na strzała... wychodzi ,że któryś zaworek we wtrysku się wiesza i ciśnienie wzrasta..
Sory za obrót sama strona tak zrobiła.Ale co to jest to 13.2 bara?Ciśnienie maksymalne czy próba ciśnieniowa.
Temat stary jednak podzielę się moją wiedzą. Powyższy problem to typowa fuszerka pseudo fachowców, problemem jest zbyt mocne nagrzanie rur w zgrzewarce co skutkowało zbyt głębokim wciśnięciem rury w kształtkę a to spowodowało zwężenie światła przepływu: efektem jest drastyczny spadek przepływu oraz słyszalny szum wody po odkręceniu kranu. Rury Pe zgrzewane...
Dajcie se spokój z" mapami " na razie co? Zmierz ciśnienie przy rozruchu. Zrób próbę przelewowa. Jak zadasz pytanie jak to zrobić, to czas by udać się do mechanika . Poważnie. Dodano po 54 Dodał bym jeszcze spadek napięcia podczas rozruchu.
W skakance kompresor lubi marnować ciśnienie oleju, na próbę przy ciepłym silniku zaślep i zapal i bedzie z 1.5 bar więcej.
Jeżeli ASO sprawdzało ciśnienie sprężania to ile ono wynosiło. Jeszcze raz zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
No nie dziura, wiem. To tak dla podkreślenia. Chodziło mi o to, że silniki na wymarciu z o wiele mniejsza kompresją jakoś jeżdżą. Sam miałem wiele FSO które brały kosmiczne ilości oleju a z rury kłęby dymu i nigdy mi świec nie zarzucało. Może trochę oleju się przedostaje, ale nie sądzę, żeby to było powodem. Czasem widać na ulicy różne trupy co oleju...
Diagnostyka nieszczelności azotem jest jak najbardziej polecaną metodą przy znaczących wyciekach, a Twój można za taki uznać. Tym bardziej, że podejrzane jet konkretne miejsce na skraplaczu (chłodnicy). Metoda azotowa jest znacznie tańsza niż UV i sam bardzo często ją stosuję przy wstępnej diagnostyce nieszczelności. Co do ciśnień próby azotowej......
Zmierz jeszcze raz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową .
Za małe trochę to ciśnienie. Zrób próbę olejową. Wykręć swiece i wpuść do każdego cylindra troszkę oleju (naparstek). Wkręć świece i spróbuj zapalić. Sprawdź też czy nie przybywa oleju.
Proponuję zrobić próbę ciśnieniową instalacji wodnej. Ciśnienie próby winno wynosić 8 bar (!!!). Wszystkie ewentualne nieszczelności ujawnią się.
Zmierz jeszcze raz ciśnienie sprężania tym razem z próba olejową .
Dzięki :-) Jutro postaram się to zrobić. Mam wielką nadzieję, że to jednak nie rozszczelnienie, chociaż wydaje się być ono najbardziej prawdopodobne :-( . A wiesz może w którym miejscu te lodówki się najczęściej rozszczelniają? Są jakieś tajemne sposoby na znalezienie dziurki w łatwy sposób bez wypruwania całych bebechów? Witam. Tak jak napisał inoautomatyk,...
ciśnienie próby w fabryce to 39bar (c.a. 60^C) - raczej nie wybuchnie jeśli wolno zacytować kol. manio123
ciśnienie mam miedzy 300 a 350 , jutro zrobię próbę przelewową. Ciśnienie na listwie CR w Laguna 1.9 dci 120 Ps. ma być 300-350 bar ???????
A co z kompresją? Może peknieta tuleja? Sprawdzałes ciśnienie sprężania? Może zrób próbę olejową.
Jeśli dobrze kręci a ciśnienie nadal niskie to próbę przelewowa zrób
Jak by to była Syrenka to jeszcze kompresja do zaakceptowania. A tak...... Zrób jeszcze próbę olejową. Ciśnienie paliwa też mi nie bardzo pasuje.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
Za nieodpalanie odpowiada prawdopodobnie błąd P0251. Jakie masz ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia, bo obstawiam że będzie z nim problem. A co dokładnie wykazała próba przelewowa? Na razie nie skupiaj się na tym co wymienić, tylko skup się na prawidłowej diagnostyce.
Hejo, dziękuję za odpowiedź. Właśnie o to chodzi że nie wiem czy cieknie z kotła czy z instalacji. Fachowcy od instalacji wycieku nie znaleźli wszystkimi metodami, serwisanci od pieca twierdzą, że piec jest sprawny. A ciśnienie nadal spada. Taka próba jaką opisujesz też była dwukrotnie robiona (wychłodziliśmy instalacje wcześniej), ale wyniki były nieoczywiste,...
Pośpieszyłem się może, ale objawy są naprawdę poważne, no oczywiście można sprawdzić pompę paliwową wtryskiwacze Ciśnienie sprężania, potem próba olejowa,
No też można by się nie zgodzić, jak olej dostaje się z "góry" to wychodzi tzw "próba olejowa" i ciśnienie będzie za wysokie, więc trzeba się upewnić zanim tłoki będą wyjęte... Jak olej dostaje się z góry przez uszczelniacze zaworów na przykład, to raczej dymi a kompresja zbytnio nie rośnie.Moim zdaniem opis usterki wskazuje na puszczające pierścienie...
Witam. 2008 rok, 3.0 tdi cr. Po zapowietrzeniu nie pali. Paliwo na listwie jest, obroty rozrusznika 210, ciśnienie na listwie od początku kręcenia 0, po 2 sekundach dawka rosnie plynnie az do 50mg a ciśnienie utrzymuje się na poziomie 295-305bar. Na plaku szybka próba ciśnienie nie wyższe 600bar. Filtr nowy. Moze wina pompy wstępnej? Niestety dopiero...
Sprawdź więc jakość połączenia emulatora/przekaźnika odcinającego wtryskiwacz przy pracy na LPG oraz ciśnienie paliwa. Na próbę zakręć gaz na butli.
Sprawdź na komputerze ciśnienie paliwa przy rozruchu i zrób próbę przelewowa wtryskiwaczy
Zawory szczelne . Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
(at)tedzio Przepracowany olej m.in. dlatego się wyrzuca z silnika, że ma właściwości korozyjne . Np. resztki z procesów spalania + woda z kondensatu i masz odpowiednik kwaśnego deszczu w zbiorniku, nie radź więc koledze tego specyfiku jako antykorozyjnego. Kol. młodychemik, jak mniemam, wyłuszczyłby to dokładniej. 100ml oleju świeżego nie kosztuje majątku,...
Sprawdź jeszcze ciśnienie oleju ,zmierz ciśnienie sprężania, zrób próbę olejową. Potem ściągnij głowicę i zweryfikuj stan tulei oraz tłoków . Wymiana pierścieni tylko wtedy gdy tuleje i tłoki w porządku. Myślę że bez wymiany całego kpl. naprawczego się nie obejdzie.
Po zastanowieniu się znalazłem jednak jeden błąd. Przed próbą szczelności azotem trzeba usunąć resztki R600a robiąc dość długą próżnię. Czynnik ten bardzo dobrze rozpuszcza się w oleju. Trzeba odgazować olej aby czynnik nie płyywał na ciśnienie azotu podczas próby. Osobnym problemem jest dok/adność pomiaru ciśnienia podczas próby oraz jej czas trwania....
Do kolegi skonyy Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową . Skoro była robiona głowica do prawdopodobnie jest uszkodzenie dołu silnika.
Zrób taką próbę z podglądem na ciśnienie gazu i temperaturę reduktora. A jak wykonać taką próbę o której piszesz.
Trudno zmierzyć co na przewodach do zaworu wydatku? Jakie ciśnienie nabija? Pomiar ciśnienia paliwa sprawdzony? Próba przelewowa zrobiona?
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową . Filtry powietrza i paliwa to podstawa.
To jest problem z uszczelnieniem, wtryskiwacz niema przypadkiem otworu połączonego z powrotem. Dajmu (1bar)ciśnienie od przewodu powrotnego od wtryskiwaczy ,próba ta powinna wyjaśnić po której stronie jest problem.
Dziękuje za odpowiedzi. Mam nadzieję że temat też przyda się innym osobą. Podsumowanie używa się do sprawdzenie szczelności Azotu zamiast powietrze ponieważ. Możemy uzyskać dużo większe ciśnienie. Azot nie zawiera wilgoci która, jest nie bezpieczna dla pewnych elementów klimatyzacji. Azot daje bardziej odporne na błędy wyniki ciśnień niż powietrze....
Obstawiam że coś z pierścieniami skoro po próbie olejowej podbiło ciśnienie, natomiast gdyby był krzywy zawór próba olejowa nie przyniosła by żadnego skutku.
Panowie wytłumaczy ktoś jak taką próbę olejową zrobić??
Zdejmij ma próbę filtr z dyszy i sprawdź jak pracuje.
Ciśnienie paliwa sprawdzałeś?
Jeśli instalacje będzie uruchomiona przed zima to woda, jeśli nie , to powietrze sprężone. Podczas pierwszego zalania instalacji trzeba odpowietrzyć podłogówkę przelewając po kolei wszystkie obwody. Zasilasz górną belkę, a spuszczasz z dolnej utrzymując cały czas ciśnienie w całej instalacji.
Przedmuchy świadczą o złym stanie technicznym silnika. Zmierz ciśnienie sprężania i zrób próbę olejową to się okaże czy ma czym dmuchać.
Witam serdecznie. Te spaliny w kolektorze dolotowym to może być niedomknięty EGR. Popieram, wczoraj przerabiałem temat EGR-a w oplu CDTI i twoje objawy pasują do uszkodzonego EGR-a, na próbę możesz zaślepić
Zrób mu próbę ciśnieniową wodą sieciową. Woda w karanie ma około 4 barów. Bardzo szkodliwa porada. Jeśli ten kocioł ma tabliczkę znamionową to podane być powinno ciśnienie pracy i próby. Mało kotłów było na max 3 bary, a tym bardziej 4 bary, z reguły było 1,6 bara dla kotłów do instalacji otwartej.
Potrzebujesz czujnik ciśnienia kompresorek. Zakładasz czujnik wtłaczasz powietrze do instalacji zamykasz zawór i czekasz kilka minut, jeżeli cisnienie nie spada, znaczy się instalacja szczelna. Jeżeli zabierasz się za działalność w tym temacie, to niestety musisz uzupełnić wiedzę techniczną i poznać aktualny stan prawny w tym temacie. W przepisach jest...
Wspomaganie działa w ten sposób, żeby płyn przepływał przez maglownicę bez oporów gdy nie wywieramy siły na koło kierownicy. Dopiero próba obrotu koła kierownicy powoduje przełaczanie zaworów w maglownicy aby wywrzeć ciśnienie po odpowiedniej stronie tłoka maglownicy. Dlatego tez sprawdzic cos takiego nie jest łatwo. Najlepiej należy włożyć drugą sprawna...
Gruby dlatego, że to stary baniak. Obecnie grubość ścianki to 2,5 mm. Co nie zmienia faktu, że dziesięcioletni zbiornik walcowy wytrzymał 67 bar próby wodnej, wprawdzie się trwale odkształcił, ale poza tym wszystko pozostało szczelne. Produkcja zbiornika na zdjęciu to 1999, miał homologację do 2009 roku. Po badaniu można przedłużyć o kolejne 10 lat,...
udało się w końcu. uszkodzony zawór-reduktor zmniejszający ciśnienie. o dziw tyle razy byl sprawdzany przez wodociągi i było ok. podmienili go na próbę i problem zniknął. tego się nawet oni nie spodziewali :) dziekuje Wszystkim za porady i wskazówki :)
tak też zrobiłem - próba na wiosnę
Podjedź do dowolnego warsztatu niech zmierzą ciśnienie sprężania wraz z próba olejową . tam również " znajdą Ci czujnik położenia wału. Dlaczego chcesz wymieniać lub remontować silnik bez diagnozy.
ciśnienie sprężania próba olejowa ciśnienie sprężać próba olejowy próba zwarciowa
zasilać pompa oleju magneto naprawa ładowarka akumulator latarka
anteny satelitarne philips poziomy pasek
Moduł ABS/ESP Bosch 8.1/9.0 Peugeot 5008 2012 – lokalizacja, oznaczenia, diagnostyka Lodówka po doładowaniu gazu za mocno chłodzi - przyczyny i rozwiązania