Patrzyłeś na ciśnienie? Próba wtryskiwaczy zrobiona?
Dlaczego gorąca ? Bo metal się rozszerza pod wpływem ciepła. Gorąca woda stygnie zmniejszając swoją objętość, a wraz z tym ciśnienie spada. Jak więc próba ciśnieniowa ma się udać? Ciśnienie 6 bar gdy dopuszczalne w kotle jest 3 bar? Dasz gwarancję użytkownikowi, że wymiennik to wytrzyma? Porada moim zdaniem niebezpieczna!
Ciśnienie nie spada, gdy robię próbę, o której wspomniałeś. Obawiam się, że może to rzeczywiście być zawór dopuszczający. Po powrocie do domu zrobię jeszcze próbę dopuszczenia na zamkniętym zaworze cwu - jeśli nie będzie podawać wody, to pewnie znalazłeś przyczynę usterki☺️ Dam znać, co wykaże próba.
Około 26 to dobry wynik na ten silnik . Na 1 i 4 zrób próbę olejową i zobacz czy ciśnienie wzrośnie, wtedy będzie wiadomo gdzie szukać przyczyny spadku kompresji.
Nawet butli domowej gazowej na stacji nie wolno tankować a co mówić o bojlerze, próba ciśnienie dla LPG wynosi 30 atm, odpowiednie grubość ścianki i rodzaj stali . https://gazeo.pl/poradniki/bezpieczenstw...
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
Czy po tym remoncie silnik był właściwie dotarty. Właściwa regulacja gaźnika oraz udrożnione dysze i kanaliki mają niewątpliwy wpływ na pracę silnika (a czarny kolor elektrod świecy nie świadczy dobrze o Twoim wysiłku). Moduł podmień na próbę i sprawdź ciśnienie w cylindrze.
Ciśnienie mierzone na rozgrzanym czy na zimnym silniku? Robiona była próba olejowa?
Zrób diagnostykę, jakie jest ciśnienie na listwie podczas usterki a jeszcze lepiej próbę przelewową. Wygląda to tak jakby on próbował łapać.
to jest silnik euro6, zupełnie inny blok nic clgc. W euro6 można wpiąć drugi zawór z boku na kablu i najczęściej nie wywala żądnych błędów. Jazda na wysokim ciśnieniu oleju powoduje jego przegrzanie i traci właściwości smarne. Jeśli masz za niskie ciśnienie odepnij na próbę, domyślnie jest max ciśnienie i upuszcza zawór na pompie. Jeśli nadal będzie...
Czym robisz próbę wodną? Tzn, jak wytwarzasz takie ciśnienie? Bo zrobiłem małą piaskarkę ze zbiornika LPG i też muszę zrobić próbę przed użytkowaniem.
A czym korkowałeś punkty ? Odpowietrzyłeś instalację? Poza tym taka próba nic nie jest warta, za niskie ciśnienie.
nabite ciśnienie zgodnie ze sztuką i pomiary na przestrzeni 2 tyg. Tak, napełniony zbiornik z zamkniętymi zaworami trzyma ciśnienie (próba 3-dniowa) w sensie woda nie cofa się do studni.
Zrób dla pewności próbę wodną: napełnij butlę wodą do pełna i podaj ciśnienie próbne- np. 12 bar. Jeśli wytrzyma- możesz spokojnie używać przy ciśnieniu 8 bar. Dlaczego próba wodna?- Bo jest bezpieczna: zbiornik napełniony wodą tylko pęknie, zaś napełniony powietrzem-zdetonuje.
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
co dalej można robić/patrzeć, jeżeli chodzi o te niskie ciśnienie? Próbę olejową na tych cylindrach z niskim ciśnieniem też robił? Zaglądał kamerką orientacyjnie na gładzie cylindrów?
Czy ja się oby nie mylę, że Twoja próba ciśnieniowa odrzuciła pierścienie z kręgu podejrzanych? Skoro nie wzrosło znacznie ciśnienie, to chyba jednak zawory puszczają?
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Ciśnienie na szynie min 200 jak mnie to próba przelewów wtryskow . Sprawdzenie filtra i zasilania paliwa
Czasem przerywa komunikację przy rozruchu i to nie tylko w vw. Są auta w których to normalne ,ale to też może wynikać ze spadku napięcia albo testera jasne że tak. Może podłącz prostownik na próbę. I zmierz to ciśnienie na vacum albo zaciśnij przelew. Zobacz na prąd przebiegu , to typowy system peak and hold . I zobacz na masę. https://www.picoauto.com/library/automot...
Witam.Jakie masz te ciśnienie?próba z olejem była robiona czy to tylko przypuszczenia mechaników?
Jeśli pod kotłem jest sucho i w środku nie widać żadnych wycieków i ciśnienie spada to jest duże prawdopodobieństwo że główny wymiennik ciepła jest dziurawy i woda z CO przedostaje się do komory spalania i wylatuje że skroplinami do kanalizacji. Nie da się tego załatać, zaspawać czy pokutować. Wymiennik do wymiany. Możesz zrobić jeszcze jedną próbę....
Witam. 2008 rok, 3.0 tdi cr. Po zapowietrzeniu nie pali. Paliwo na listwie jest, obroty rozrusznika 210, ciśnienie na listwie od początku kręcenia 0, po 2 sekundach dawka rosnie plynnie az do 50mg a ciśnienie utrzymuje się na poziomie 295-305bar. Na plaku szybka próba ciśnienie nie wyższe 600bar. Filtr nowy. Moze wina pompy wstępnej? Niestety dopiero...
Te 2.9 i 2.5 bar to ciśnienie kontrolne, czyli próba wytrzymałościowa. W butlach stalowych litych ciśnienie próbne podnosi się o 50%, czyli butla 200 bar jest testowana na 300. Tu są spawane blaszki, więc trudno powiedzieć o bezpiecznym ciśnieniu roboczym, ale obstawiam połowę - trudno znaleźć sensowne dane.
Jak by to była Syrenka to jeszcze kompresja do zaakceptowania. A tak...... Zrób jeszcze próbę olejową. Ciśnienie paliwa też mi nie bardzo pasuje.
Czy te skraplacze Maxgear z Allegro faktycznie szkoda montować? On nawet porządnej próby ciśnienia nie wytrzyma.
Niestety nie wiem jaka powinno być prawidłowe ciśnienie w tym silniku jednak przyjmuje się że powinno wynosić od 25 do 35 atm, jednak powinno ono być równe we wszystkich cylindrach a różnice nie powinny być większe niż 10 %. Jeśli w którymś będzie niższe robisz próbę olejową, tzn badasz ciśnienie normalnie i po wlaniu około 50 gram oleju do cylindra....
Jeśli jest możliwość ominąć zaworek w spłuczce, to waro by taką próbę zrobić, to by potwierdziło, lub wyeliminowało podejrzany zawór.
Zrobiłeś próbę z zaślepieniem zaworu ciśnienia oleju?
No też można by się nie zgodzić, jak olej dostaje się z "góry" to wychodzi tzw "próba olejowa" i ciśnienie będzie za wysokie, więc trzeba się upewnić zanim tłoki będą wyjęte... Jak olej dostaje się z góry przez uszczelniacze zaworów na przykład, to raczej dymi a kompresja zbytnio nie rośnie.Moim zdaniem opis usterki wskazuje na puszczające pierścienie...
Trzeba było najpierw poczytać jakie powinno być ciśnienie sprężania. Nie potrzebnie robiłeś próbę olejowa.
Zmierz jeszcze raz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową , będziesz wiedział więcej . Popryskaj spryskiwaczem z wodą po przewodach wysokiego napięcia Przewody WN w tym silniku !? Przy kompresji = 0 próba olejowa nic nie da. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują...
Wszystko zależy jak patrzy się na to ciśnienie. Ja pisałem o 0,3 czyli o 0,7 wedle tabelki. Sprawdź ciśnienie w cylindrach robiąc próbę olejową. Może ciśnienie w kolektorze rośnie (podciśnienie spada) bo są przedmuchy na pierścieniach.
Ja nie sądzę to po prostu pierwsze skojarzenie. Kiedyś się po porostu jodyną i skrobią bawiłem. Tak właśnie ciemno wychodzi. Nie wiem czy to co dodają do soli tak zadziała jak jodyna natomiast takie mi przyszło skojarzenie może źle wymieszali ale nie znam procesu produkcyjnego. Ziemniak czy makaron sól wciągnie ze względu na ciśnienie osmotyczne. Próba...
To znaczy że "rozerwany" element nie nadawał się do użytku. Jakie powinno być ciśnienie próby? Np. w klimatyzacji domowej (split) znalazłem zalecenia, by testować ciśnieniem 10 atmosfer, ale widziałem też film wykonany dla zabawy, gdzie użyto ponad 50 atmosfer i nic się nie stało. Jakie jednak powinno być ciśnienie próby w samochodzie, ale nie wg....
W układzie jest jeszcze zawór regulujący ciśnienie oleju (rodzaj zaworu bezpieczeństwa ograniczający maksymalne ciśnienie w układzie ) i on też czasem potrafi pracować skokowo. Same elementy wirujące smarowane mogą mieć różnice (na górne panewki są z rowkiem a dolne nie). W nowoczesnych silnikach ciśnienie oleju nieraz steruje praca zmiennych faz rozrządu...
Do momentu pracy instalacji systemie otwartym w grawitacji, 20 żeberkowy grzejnik zamontowany pod górę działał bez zarzutu, gdy po montażu kondensacyjnego kotła gazowego instalacja została zamknięta 5-7 ostatnich żeberek było letnie albo całkowicie zimne. Nabyłem odpowietrznik i odpowiedni korek żeby móc go odpowietrzać, ale wcześniej na próbę podniosłem...
próba przelewowa nic nie da ,bo samochód pewno pali na strzała... wychodzi ,że któryś zaworek we wtrysku się wiesza i ciśnienie wzrasta..
Sprawdź ciśnienie i zrób próbę olejową, na 90% problem wyjdzie. Pozdrawiam.
Temat stary jednak podzielę się moją wiedzą. Powyższy problem to typowa fuszerka pseudo fachowców, problemem jest zbyt mocne nagrzanie rur w zgrzewarce co skutkowało zbyt głębokim wciśnięciem rury w kształtkę a to spowodowało zwężenie światła przepływu: efektem jest drastyczny spadek przepływu oraz słyszalny szum wody po odkręceniu kranu. Rury Pe zgrzewane...
To 12 czy 24 zawory. Wałek oglądałeś? Drugi i trzeci cylinder, próba olejowa. Ciśnienie paliwa do kontroli, przepływomierz czy się nie zacina.
ciśnienie mam miedzy 300 a 350 , jutro zrobię próbę przelewową. Ciśnienie na listwie CR w Laguna 1.9 dci 120 Ps. ma być 300-350 bar ???????
O ile dobrze słyszę z tego nagrania to jest to dźwięk świadczący o niskim ciśnieniu sprężania. Na początek polecam zmierzyć pierwszy raz ciśnienie sprężania, wykonać próbę olejową i ponownie zmierzyć ciśnienie sprężania. Wyniki pomiaru podaj tutaj i będziemy myśleć dalej.
Panowie wytłumaczy ktoś jak taką próbę olejową zrobić??
Może źle napisałem lub źle zrozumiałeś kolego ale chodzi oczywiście o ciśnienie AdBlue. Nawet jego komputer odczytał to jako niskie ciśnienie. Gdzie w strasznym systemie kontroli spalin budujesz ciśnienie do minimum 8.5 bara średnio to jest 9.3 ? W dalszej części napisałem o problemie z okablowaniem w tg3 przewód elektryczny dotyka ramy. Następnie wspomniałem...
Witam. Szanownych. Dokonałem pomiarów na silniku Perkinsa ww ciągnika i wyszły 24 23 23 23 bary na cylindrach. Dziś jeszcze zrobię próbę olejowa i pomiar innym manometrem. Zastanawia mnie to słabe ciśnienie i co z tym fantem zrobić. Czy klient ma trzymać ten sprzęt.
Zrób próbę olejową. Jeśli ciśnienie się pojawi, obraziły sie pierścienie...
Zrobiłem próbę olejową i ciśnienie na drugim i trzecim cylindrze wzrosło do 1 MPa. Co to oznacza?
A jakie ciśnienie w szynie ? , próba przelewowa wtryskiwaczy ?
Jakie podgrzewanie płomieniowe czy żarowe,jakie błędy,jaka próba przelewowa,jakie ciśnienie na zasobniku CR,jakie sprężanie,po prostu brak danych.
Czy turbina która trzyma ciśnienie i osiąga zadane ciśnienie może brać duze ilości oleju ? Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Jeśli tyrbina ma uszkodzony wirnik, to nie będzie ładować ciśnienia ale nie zawsze w parze idzie uszkodzenie uszczelniaczy, ale odwrotnie zdarza się to często, że turbina pracuje jak trzeba ale uszczelniacz pomiędzy smarowaniem...
Zrób taką próbę z podglądem na ciśnienie gazu i temperaturę reduktora. A jak wykonać taką próbę o której piszesz.
Proponuję zrobić próbę ciśnieniową instalacji wodnej. Ciśnienie próby winno wynosić 8 bar (!!!). Wszystkie ewentualne nieszczelności ujawnią się.
Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy i poszukujących myjek.Po przeczytaniu 62 stron postów z chęci kupna myjki z Lidla poprzez nilfiska stihla i innych dzisiaj dokonało się i stoi używany K7.85 Wygląd jak nowy a ma około 10 lat. Stała jako rezerwa w myjni a główne to jakieś HD na siłę 2 sztuki. Sprzedajacy nic przy niej nie robił .Ma przepracowane...
Zmierz ciśnienie sprężania z próba olejową.
1 Iskra 2 Ciśnienie sprężania 3 Próba zalania paliwem nad tłok 4 Punkt wystepowania zapłonu
tak też zrobiłem - próba na wiosnę
Witam U mnie bez testera nic nie zdziałam, zaczęły się problemy z komunikacją z modułem tcu choć był w naprawie (wymieniono układ komunikacji ) nawet wywalił rz błąd tcu 304161 interfejs użytkownika nie przekazuje danych . Po skasowaniu błędów interfejsem firmy jaltest niby wszystko ok. Próba kalibracji jaltest-em i wyskakuje błąd zapchany filtr przekładni...
Do zrobienia próba olejowa, jeżeli ciśnienie nie podskoczy to zawory w głowicy do zrobienia, a jęsli podskoczy to pierścienie i głowica do zrobienia. Pozdrawiam.
(at)tedzio Przepracowany olej m.in. dlatego się wyrzuca z silnika, że ma właściwości korozyjne . Np. resztki z procesów spalania + woda z kondensatu i masz odpowiednik kwaśnego deszczu w zbiorniku, nie radź więc koledze tego specyfiku jako antykorozyjnego. Kol. młodychemik, jak mniemam, wyłuszczyłby to dokładniej. 100ml oleju świeżego nie kosztuje majątku,...
Czy było sprawdzane faktyczne ciśnienie w instalacji czy zaufano czujnikowi elektronicznemu. Ja bym podbił na próbę ciśnienie ile się da czyli 2-2,3 bara. Przy sprawnym naczyniu przeponowym i wyłączonym co, nie powinno nic się podziać (zawór bezp nie powinien się otworzyć). Jeżeli odnotujemy poprawę to znaczy że czujnik zawyża ciśnienie i jest ono byle...
Tyle jest w tabeli kodów błędów. 321, Psys - napięcie zbyt wysokie, -Dioda systemowa 2Hz, Sprawdź czujnik temperatury i ciśnienia na filtrze. Upewnij się, że połączenie zasilania jest poprawne. Nie wiem jak sprawa wygląda z tym napięciem, bo tego nie sprawdzałem, ale wg mnie powinno to być widać po niewłaściwym ciśnieniu wskazywanym przez diag. Dlatego...
Może najpierw warto by było zrobić dokładniejszą diagnostykę zamiast przypuszczeń- zmierzyć ciśnienie sprężania, próba olejowa, test polegający na nabiciu ciśnienia do podejrzanego cylindra gdy oba zawory są zamknięte i odsłuch czy ucieka ciśnienie i gdzie- w okolicach głowicy, przez korek wlewowy oleju, dolot.
Witam serdecznie. Te spaliny w kolektorze dolotowym to może być niedomknięty EGR. Popieram, wczoraj przerabiałem temat EGR-a w oplu CDTI i twoje objawy pasują do uszkodzonego EGR-a, na próbę możesz zaślepić
Często jest tak ze po remoncie głowicy bierze olej.Zrób próbę olejową i zobacz czy ciśnienie wzrosło i o ile.
Za nieodpalanie odpowiada prawdopodobnie błąd P0251. Jakie masz ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia, bo obstawiam że będzie z nim problem. A co dokładnie wykazała próba przelewowa? Na razie nie skupiaj się na tym co wymienić, tylko skup się na prawidłowej diagnostyce.
Próbę olejową zrób.
Nie musi być słychać. Powinna być przeprowadzona próba szczelności. Sprawdź ciśnienie w układzie (czyli pojedź do zakładu i niech zmierzą odpowiednim przyrządem). Jeśli niskie, niech nabiją znacznika.
Wspomaganie działa w ten sposób, żeby płyn przepływał przez maglownicę bez oporów gdy nie wywieramy siły na koło kierownicy. Dopiero próba obrotu koła kierownicy powoduje przełaczanie zaworów w maglownicy aby wywrzeć ciśnienie po odpowiedniej stronie tłoka maglownicy. Dlatego tez sprawdzic cos takiego nie jest łatwo. Najlepiej należy włożyć drugą sprawna...
Zdejmij ma próbę filtr z dyszy i sprawdź jak pracuje.
Różnica w ciśnieniu sprężania to max 10 %. Może wyrzuca olej przez pierścienie 3 cylindra . Zmierz ciśnienie z próba olejową .
Nie wiele Ci to da. Może wyjść fałszywie ujemnie albo fałszywie dodatnio, zależy jak stanęły pierścienie w szczelinach .... pełnych nagaru. Było robić próbę olejową, wytworzone ciśnienie wyklucza fałszywe wyniki. Tak jak piszesz to sobie można gniazda zaworowe sprawdzić co najwyżej.
A przepływ wody dobre ciśnienie? Odkręć na próbę sitko w wylewce baterii albo zdemontuj słuchawkę w prysznicu. .
Zmierz jeszcze raz ciśnienie sprężania tym razem z próba olejową .
Witam, Proponuję ściągnąć czynnik do agregatu tak jak mówisz, zakręcasz na tłoczeniu, manometr podpięty na ssaniu i czekasz aż ciśnienie spadnie w okolice zera. Następnie sprawdzasz/poprawiasz kielichy, potem próba ciśnienia 40 bar, próżnia i uruchamiasz na nowo. Pomiar ciśnienia pracy, przegrzania par czynniki i prąd sprężarki.
Zmierz ciśnienie sprężania ,zrób próbę olejową, coś będziesz wiedział.
W takim przypadku zanim dokona się rozbierania ponownie należy zmierzyć ciśnienie przeprowadzić " próbę olejową" .Do cylindra który ma niskie ciśnienie wstrzyknąć około 2cm³ oleju Jeżeli ciśnienie wzrośnie mamy uszkodzenie na pierścieniach jeżeli nie to zawory , przy środkowych cylindrach może być wada uszczelki lub źle założona
Strasznie to skąplikowane. Dziwię się jak to możliwe że ktoś uruchomił ci ten kociołek w układzie otwartym to nie mógł być serwisant VAILLANT! Ten piec jak i każdy inny tego typu musi mieć pewne min. ciśnienie do poprawnej pracy. Posiada on czujnik ciśnienia, który go wyłączy przy zbyt niskim. Schematu elektronicznego pieca nie dostaniesz, ja postaram...
No nie dziura, wiem. To tak dla podkreślenia. Chodziło mi o to, że silniki na wymarciu z o wiele mniejsza kompresją jakoś jeżdżą. Sam miałem wiele FSO które brały kosmiczne ilości oleju a z rury kłęby dymu i nigdy mi świec nie zarzucało. Może trochę oleju się przedostaje, ale nie sądzę, żeby to było powodem. Czasem widać na ulicy różne trupy co oleju...
Witam. Mam nissana almerę n16 1.5 benzyna. Samochód z 2003 roku. Silnik ma przejechane ok 200 tyś km. Od dłuższego czasu bierze olej, ok 2l na 10 tyś. W misce olejowej jest 2.7l oleju. Ostatnio robiłem próbę ciśnienia w cylindrach, na gorącym silniku wyszło po ok 8 bar na cylinder. Co teraz można zrobić. Czy płukać pierścienie, czy ściągać głowicę,...
Masz czym zmierzyć ciśnienie sprężania? Po opisie można podejrzewać upalony zawór, ale to tylko gdybanie, zmierz ciśnienie sprężania, zrób próbę olejową i zdaj relację.
Nie zostawia się myjki włączonej a nawet z ciśnieniem w pompie. Po skończonej pracy wyłącz myjkę zakręć wodę i spuść ciśnienie z pistoletu naciskając go. Zostawiając ciśnienie w myjce zostawiasz niepotrzebne naprężenia. Pewnie sprężyna zawory by pass siadła albo zaworki w pompie się lekko odkształciły. Warto też pamiętać o czyszczeniu filtra wejściowego...
Jeżeli ASO sprawdzało ciśnienie sprężania to ile ono wynosiło. Jeszcze raz zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
Wlej troszkę oleju silnikowego i jeszcze raz zrób próbę.
czemu piszesz w hydepark zamiast w systemy grzewcze ???? Sprawdź naczynie przeponowe. Ciśnienie wg. instrukcji przy spuszczonej wodzie z kotła. Wcześniej miałem próbę ciśnienia na 6 barach i też nic się nie działo. Czyżby zawór bezpieczeństwa w kotle był na 6 Bar???
Brak ciśnienie w szynie. Próba przelewowa była robiona?
Obstawiam że coś z pierścieniami skoro po próbie olejowej podbiło ciśnienie, natomiast gdyby był krzywy zawór próba olejowa nie przyniosła by żadnego skutku.
Przy legalizacji dokonuje się próby pod ciśnieniem 30 atmosfer, minimalne ciśnienie niszczące to 62,5 atmosfery. Normalnie ciśnienie nie przekracza kilku atmosfer. Mowa o butli samochodowej.
Ważna jest próba drogowa!Jeżeli wartość na pozycji 3 jest dużo większa i przekracza 2150 mmbar to musisz sprawdzić czy kanał obejściowy turbiny się otwiera.Mozna to sprawdzić zdejmując wężyk z zaworu regulacyjnego i podłączając ciśnienie z jakiegoś kompresora.Należy uważać aby nie było ono zbyt duże,bo może się uszkodzić przepona regulacyjna turbiny.Jeżeli...
Przy wymianie mogłeś uszkodzić membranę, lub sam "ciśnieniowy" może być fabrycznym bublem.Z tego co wyczytałem to masz sprężarkę. Podłącz go do sprężarki i wtedy zrób próbę tego wyłącznika. (Szkoda marnować wodę i nie potrzebnie eksploatować pompę).
Zmierz jeszcze raz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową .
Sory za obrót sama strona tak zrobiła.Ale co to jest to 13.2 bara?Ciśnienie maksymalne czy próba ciśnieniowa.
Tutaj nie liczy się tylko ciśnienie a czas jego "budowania". Dlatego jak widzisz że jest coś nie tak z cylindrem 4 to tam trzeba szukać. Jak dalej długo trzeba kręcić,można zaślepić ciśnienie na czwarty gar. Wtedy obserwować czy zapali szybciej i czy ciśnienie narasta szybciej. próba przelewowa w tym silniku jest trochę trudna do wykonania/.
Dajcie se spokój z" mapami " na razie co? Zmierz ciśnienie przy rozruchu. Zrób próbę przelewowa. Jak zadasz pytanie jak to zrobić, to czas by udać się do mechanika . Poważnie. Dodano po 54 Dodał bym jeszcze spadek napięcia podczas rozruchu.
W skakance kompresor lubi marnować ciśnienie oleju, na próbę przy ciepłym silniku zaślep i zapal i bedzie z 1.5 bar więcej.
Ciężko jest mi coś jeszcze dodać. Skoro przewody podłączone prawidłowo, eletryka też. Mimo to stawiam na układ zasilania - słabo odpowietrzony lub za słabe ciśnienie. Robiłeś próbę szklankową czyli jak leci z każdego wtrysku?
udało się w końcu. uszkodzony zawór-reduktor zmniejszający ciśnienie. o dziw tyle razy byl sprawdzany przez wodociągi i było ok. podmienili go na próbę i problem zniknął. tego się nawet oni nie spodziewali :) dziekuje Wszystkim za porady i wskazówki :)
Wtryskiwacze sprawdzone chociażby próba przelewowa, może przez nie ucieka ciśnienie.
Pęknięta membrana odmy w pokrywie zaworów - zaślep na próbę.
http://obrazki.elektroda.pl/2357989000_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980732000_1... To jest profil zaciskania TH Dodano po 27 Zrób próbę szczelności z manometrem na 6 bar, jak nie będzie spadało ciśnienie to zostaw.
ciśnienie próba ciśnienie sprężania próba olejowa ciśnienie sprężać próba olejowy
trójnik hamulcowy schemat nawiew ogrzewać zdalne uruchamianie silnika samochodu
krzyżak pralki miele krzyżak pralki miele
Trzaski na końcu płyty audio nagranej w Nero - przyczyny i rozwiązania Inwerter iSolar SMV3: Błąd F1 - Zablokowany wentylator