Kompresja, ciśnienie w skrzyni korbowej, gaźnik, i jego ustawienie, paliwo. Zapłon instalacja. Więc wszystko do sprawdzenia. Zwłaszcza jak nie masz słuch, węchu i doświadczenia. AFR też się przydaje jak się nie znasz.
a czemu ciśnienie skrzyni korbowej by miało zbijać podciśnienie i jak by to miało robić?
tak to prawda zrobi sie ciśnienie w skrzyni korbowej silnika i wyrzuci olej w najsłabszym punkcie czyki miarka wyczyść odpowietrzenie i bedzie ok
Oczywiście, że trzeba. Inaczej będzie ciśnienie w skrzyni korbowej.
Raczej membrana. Ciśnienie wywala ze skrzyni korbowej przez pompę do zbiornika.
Albo zużyta sprężarka i ma przedmuchy do skrzyni korbowej, albo zbyt duży stan oleju. Jakie obecnie daje ciśnienie. Sprawdź, czy sprężarka ma odpowietrzenie skrzyni korbowej, może trzeba je tylko udrożnić.
Ta nie denerwuj się. To nie chodzi tyle o Twoje finanse co wiedzę składającego. Ze coś tam trzeba popatrzeć, pomierzyc, nawet przetrzeć ręczna honownica i dalej powinno się kręcić. A takie pytanie, odma jest oczywiście sprawna i drozna? Nie rośnie ciśnienie w skrzyni korbowej?
Wszyscy macie trochę racji , ale wina tutaj leży w nieszczelności wtryskiwaczy. Przez to padają odma i turbo.Część wtryskiwacza pomiędzy uszczelką gumową a uszczelką miedzianą znajduje się pod pokrywą zaworów. Gdy wydmucha uszczelkę miedzianą gazy spalinowe dostają się pod pokrywę zaworów, wzrasta ciśnienie w skrzyni korbowego, odma rzyga olejem i niszczy...
Nadmierne ciśnienie w skrzyni korbowej to zasługa pierścieni ,pękniętego tłoka . Czy ciśnienie które pokazujesz na zdjęciach jest dobre , trzeba by sprawdzić w instrukcji . 28 atm w mojej wieloletniej praktyce to silnik do remontu .
ta plastikowa puszka to zawór ograniczający ciśnienie w skrzyni korbowej, w środku znajduje się membrana i sprężyna i jak ciśnienie wzrośnie na tyle aby pokonać opór stawiany przez sprężynę to membrana się podniesie i gazy (niejednokrotnie z drobinkami oleju) dostają się do przewodu powietrza idącego do turbiny. Ten zawór nie służy do oddzielania drobin...
Sklep z częściami do cieżarówek - nie wiem w czym to siedziało, Skot/Tatra/Skoda?
Może być za duże ciśnienie w skrzyni korbowej np .uszczelka pod głowicą turbina ma ociek grawitacyjny jeżeli będzie za duże ciśnienie w skrzyni korbowej nie pozwoli zejść olejowi i go przepala . Sprawdż intercoler jak znajdziesz w nim olej to sprawdż uszczelkę np. ciśnienie
tylko organoleptycznie robione były w niej uszczelniacze test szczelności i plan. Wydaje mi się, że jak by pękła to bliżej są kanały wodne niż olejowe. Jest do nich dość daleko od tłoka.
O niczym. Ważne jakie jest ciśnienie w skrzyni korbowej.
Było już na forum poruszane - ciśnienie w skrzyni korbowej , traktowane przez niektórych jak temat SF . Wykonaj ururkę i zrób pomiary w skrzyni korbowej i przed sprężarką i poznamy przyczynę .
Jestem pewien bo cisniejie rosnie jak zakrecam korek pozniej takie cisnienie walinze peyska jak z zraszacza Koledzy, nie moja branża ale interesują mnie różne tematy, więc nie opierdzielajcie mnie gdy zapytam: czy ten silnik nie ma tzw odmy, że robi ciśnienie w skrzyni korbowej po zakręceniu korka wlewu oleju?
Jak jest źle zbudowana odma to jakie masz ciśnienie w skrzyni korbowej ?
To znaczy ze prawdopodbnie turbina wali olejem. Jednak jeśli była zmieniona turbina i druga wali olejem po tak krótkim czasie to trzeba znaleźć przyczynę. Zbyt duże ciśnienie w skrzyni korbowej, zapchany spływ olejowy, niedrozna odma itp
To sprawdź w miejscu czyjnika jeszcze.Spływ sprawdzony ?Jakie ciśnienie w skrzyni korbowej?
Czyli to olej wypycha ten uszczelniacz a nie ciśnienie ze skrzyni korbowej ?
Niektore czytają temperature z czujnika poziomu w misce a niektóre z czujnika ciśnienia w bloku 4 piny musi mieć kostka Górny czujnik jest od cisnienia/ temp oleju Dolny cisnienie skrzyni korbowej
Niezłe ciśnienie w skrzyni korbowej pewnie.
Tyle ze ona cisnienie ma. Jezeli krece walem reka cisnienie idzie do skrzyni korbowej. I po wlaczeniu to samo. Cisnienie idzie w dół nie w góre.
Za duże ciśnienie w skrzyni korbowej. Albo brak oringu na bagnecie. Wyrzuca olej czy bagnet?
Jeśli zmieniałeś odmę i nic to nie dało to oznacza ze jest za duże ciśnienie w skrzyni korbowej, ewentualnie masz słabej jakości lub brudny filtr powietrza.
Skoro doświadczmy mechanik to w czym problem? Powinien wiedzieć że im większe ciśnienie tym lepiej ( no prawie bo przy dużym ciśnieniu i wysokiej prędkości obrotowej dochodzi do kawitacji erozyjnej panewek ) ograniczeniem jest tutaj wytrzymałość mechaniczna części silnika , a zwłaszcza filtra który jest liczony na 6bar więc to ciśnienie to nie tragedia....
To ze sobie zobaczysz smok to ci nic nie da. Fajnie, może będzie zawalony. Masz sprawdzić tak jak piszą. Czy przewód doprowadzający olej jest drożny. Spływ oleju, jak i ciśnienie oleju, i ciśnienie w skrzyni korbowej.
Jaka ilość oleju jest wyrzucana przez odmę? Do sprawdzenia poziom oleju silnikowego (czy aby nie jest go za dużo) oraz ciśnienie sprężania. Ciśnienie do skrzyni korbowej może się przedostawać z cylindra za sprawą zużytych pierścieni tłokowych i/lub zużytej gładzi.
Powiem Ci że rura wydechowa nie jest zaolejona, lekka sadza chyba w normie. Katalizator został owszem wycięty ale nie był ani zaolejony ani zapchany. To było na starej turbinie. Teraz jest nowa turbina. Ale to nie jest tak że kopci na szaro-błękitno cały czas. Czasami tylko się to zdarza i tylko wtedy gdy mocniej wcisnę pedał przyśpieszania i tylko...
Muszą być jakieś usterki!! Odłącz czujnik ciśnienia w skrzyni korbowej
To oznacza rysy na gładzi cylindra lub cylindrów lub zużyte pierścienie przez co powietrze dostaje sie do skrzyni korbowej gdzie wytwarza ciśnienie które uchodzi przez odpowietrzenie skrzyni korbowej ( twój grzybek )
Spływ z turbo i zasilanie drożne? Sprawdzane ciśnienie w skrzyni korbowej było? Bo nie wiem co to jest piastowanie turbo? Rozumiem że robiłeś regenerację? Olej zawsze będzie rzucał po odkręceniu to normalne. A odma jest w pokrywie prosty układ. Co do reszty diagnoza tandem i grupy 13.18.23
Przy montażu nowej/regenerowanej sprawdza się spływ oleju (ma być drożny bez większych przewężeń) doprowadzenie oleju (wiadomo). Odma czy działa czy w misce/skrzyni korbowej nie gromadzi się ciśnienie które utrudniałoby spływ oleju. Dobrze jest też przed założeniem turbo wstrzyknąć olej w wejście przewodu olejowego oraz przy pierwszym uruchomieniu przytrzymać...
zbyt duże ciśnienie w skrzyni korbowej odma może być zapchana lub puszczają pierścienie odmę najlepiej odkręć i wymyj a co do grzania to wymień olej wyczyść filtr oleju naciąg pasek wentylatora i umyj żeberka na cylindrach jak silnik jest zimny
powiedz kolego jak wyglądają simeringi czy były wymieniane bo objawy podobne do tych co piszesz przy wolnych obrotach w skrzyni korbowej nie ma takiego ciśnienia a po dodaniu gazu manetką jest wtedy większe ciśnienie i przy wytartych uszczelniaczach skrzyni korbowej następuje spadek ciśnienia i dostaje się fałszywe powietrze i w ten sposób gaśnie silnik,czasami...
Wyjmiesz jeden tłok i tez będzie ładnie chodził. A jedną z przyczyn padania turbin jest zbyt duże ciśnienie w skrzyni korbowej.
Jeżeli mimo wymiany odmy i zaworu w skrzyni korbowej nadal jest ciśnienie to oznacza, że odpowietrzenie nadal jest niedrożne.
tak, mam wrażenie jakby robiło się jakieś dziwne ciśnienie w skrzyni korbowej. Albo kompresja siadła i gdy przy suwie sprężania zawory są zamknięte to część sprężonego powietrza dostaje się do skrzyni i ulatuje wlewem oleju. Stąd to chlapanie. Ale dziwne jest żeby silnik stracił kompresję z dnia na dzień....
Może zatkana odma albo sitko w niej. Wtedy jest zwiększone ciśnienie w skrzyni korbowej. Kilka razy zdażyło mi się że nowa świeca przebijała.
Błąd lock up-u czyli albo za niskie ciśnienie wytwarza pompa skrzyni albo elektrozawór albo lock up w konwerterze wadliwy. Kolokwialnie konwerter nie spina na sztywno. Jest uślizg /różnica prędkości wał korbowy -skrzynia biegów po zapięciu lock up.
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Jeśli to jest ten model silnika co myślę a z opisu usterki wynika , że tak to w pokrywie zaworów jest zawór który upuszcza ciśnienie ze skrzyni korbowej do kolektora ssącego . U ciebie ten zawór jest uszkodzony , niestety żadnej reperaturki tego zaworu nie spotkałem , więc jedyne wyjście to wymiana całej pokrywy (może być używka byle sprawna) .
Ściągnij wąż idący do intercoolera i zobacz ile wyleci oleju , jak sporo to już masz odpowiedź - turbo. Ciekawa diagnoza uszkodzenia. Wiesz skąd ten olej tam jest w ogóle? Po za tym jak już demontowane było turbo, to można było ocenić po samych kanałach wydechowych, i w głowicy i za turbo. Do tego ciśnienie w skrzyni korbowej,spływ turbo itp. NIc nie...
Ma ciśnienie, ale za duże w skrzyni korbowej.
Witam W kilku wypowiedziach, jest stwierdzenie, że przyczyną wyrzucania oleju przez bagnet, są zużyte pierścienie, więc ciśnienie z nad tłoka przedostaje się do skrzyni korbowej i to byłoby wyjaśnieniem dla mnie sensownym. Teraz załóżmy, że mamy dobrą szczelność pomiędzy tłokiem, a cylindrem. Tłok idący na dół też będzie wytwarzał ciśnienie w skrzyni...
Silikon np dirko. W skrzyni korbowej jest zawsze jakieś ciśnienie . Poczytaj sobie jak działa odma.
Witam Rozerwałem uszczelkę/membranę skrzyni korbowej kompresora olejowego. Niestety kompresor jest dość stary i już takich uszczelek nie ma w obiegu. Jest to Bass Polska około 20 letni. Uszczelka, membrana nie jest gumowa, tylko taka jakby była z tego specjalnego papieru do uszczelek co można samemu wyciąć. Jakie zadanie poza uszczelnieniem pełni ta...
To zaklejone to odma i pewnie z niej ten olej. Ciśnienie wytworzone w skrzyni korbowej wywala olej przez tą nieszczelność.
Tu również, podciśnienie/ciśnienie brane jest ze skrzyni korbowej, lub z kanału ssącego.
Proszę Państwa jak już podkreślałem obiektem mojego zainteresowania nie jest fakt wykonywania pomiarów ani waszej oceny,gdyż ocenę wystawiam sam, jednak napewno w swojej analizie wykorzystam informacje przez Was tutaj zamieszczone z zaznaczeniem skąd pochodzą. Niestety chyba jednoznacznie nikt nie potrafi stwierdzić czy istnieją jakiekolwiek modernizacje...
Mogła ci się zatkać odma odpowietrająca silnik. Albo powoli pojawiają się przedmuchy. Masz po prostu podniesione ciśnienie w skrzyni korbowej Na pracującym silniku odkręć korek i obserwuj, czy nie ma wyraźnego dymienia. Jesli nie, to jak radził hzal, wymień uszczelniacz.
Pisałem że dobrze jak byś podał numer podwozia wtedy można sprawdzić go w systemie. Jeśli jest błąd dotyczący ciśnienia w skrzyni korbowej to może to być też przyczyną sterownik wchodzi w safe mode i ogranicza obroty, do tego jeszcze sprawdził bym turbo czyli wykonał pełny test silnik i turbosprężarki (zwróć uwagę na prędkość turbosprężarki) i moim...
Biały dym napewno. Trochę czuć spalonym olejem, ale robiłem wiele aut które miały uszkodzone pierścienie i zapach był bardziej intensywny, aż gryzl. Poziom płynu w normie wiec raczej nie spala płynu. Nie zaobserwowałem tez znaczącego ubytku oleju, ale duże ciśnienie w skrzyni korbowej świadczy o przedmuchu.
Jeśli odpowietrzenie będzie zaślepione to ciśnienie oparów ze skrzyni korbowej znajdzie sobie inne ujście np. uszczelniacz na wale korbowym. I w tedy zaczną się problemy! Zmień mechanika i to szybko!
Do pompki leci przez uszczelniacz popychacza, a do gaźnika i dolotu przez odmę. W Pierwszym przypadku do kontroli stan uszczelniacza, w drugim powodem może być nadmierne ciśnienie w skrzyni korbowej spowodowane zużyciem silnika (skontroluj sprężanie). Druga przyczyna może mieć też pośredni wpływ na pierwszy objaw.
Masz przedmuchy do "skrzyni korbowej". Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową .
Tak ale nie przy tym silniku. Bliżej są kanały wodne niż olejowe. Najpierw przedmuch następował by do nich. Poza tym wtedy najprawdopodobniej miał byś też bardzo mocny przedmuch do pokrywy zaworów, po odkręceniu korka byś to zauważył. W sumie możesz zobaczyć jak się zachowuje silnik po odkręceniu korka, jak robi się za duże ciśnienie w skrzyni korbowej...
Ciśnienie sprężania masz w skrzyni korbowej. Silnik kwalifikuje się do remontu. Jak zrobisz otwór w korku oleju , to tamtędy wydmucha Ci cały olej.
To nie jest jeszcze tragiczna sprawa....ale to by ci wtedy auto zamulało i spalanie wzroslo rzecz jasna ...a co do oleju to zbytnio nie ma takiego polaczenia...prawdopodobnie zużyty silnik( pierścieni tlokowe , gladzie cylindrów przez co czesc "sprężania" przechodzi w skrzynie korbowa (przez co trudniej odpalić bo mniejsze sprezanie a w dieslu to juz...
Kolego, czy masz odpowiedni stan oleju w silniku, który służy nie tylko do smarowania silnika, ale też do jego chłodzenia."Dymek", który zauważyłeś, to wg mnie "przedmuchy" ze skrzyni korbowej silnika, które winny być odprowadzone rurką gumową z głowicy, najczęściej do filtra silnika. Ten króciec (otwór) nie może być zaślepiony, gdyż ciśnienie jakie...
na pierwszy rzut sprawdził bym ciśnienie w cylindrach skoro wywala olej to na pierwszy zut oka za duze cisnienie skrzyni korbowej wiec albo odma albo cisnienie sprezania idzie na dół silnika
Jeśli na wyższych obrotach bierze olej to znaczy, że ma owalizację gładzi cylindrowych. W tym miejscu gdzie tłok naciska najmocniej powierzchnia jest wytarta. Na obrotach pierścienie nie nadążają. Silnik do remontu, wymiana samych pierścieni nic nie da, zresztą objawy wskazują jakby ktoś je zmienił właśnie. Ewentualnie zbyt duże ciśnienie w skrzyni...
Witam Z tego co piszesz to musisz sprawdzić pierścienie bo masz ciśnienie w skrzyni korbowej dlatego wywala olej na zewnątrz z pod uszczelki i raczej tego nie uszczelnisz, zawsze znajdzie sobie słabsze miejsce. I tak jak ci koledzy radzą uszczelniacze na zaworach tutaj zwruć uwagę na stan prowadnic bo jak będą miały luzy to uszczelniacze na nie wiele...
Moim zdaniem nieszczelność pierścieni w rowkach tłoka, ciśnienie sprężania ucieka w skrzynię korbową, za niskie aby uruchomić silnik bez podgrzewaczy. Klucz na koło pasowe, albo korba rozruchowa i sprawdzasz czy ciśnienie budowane w suwie sprężania po puszczeniu klucza/korby pozwala cofnąć wałem korbowym w przeciwnym kierunku. Dawka rozruchowa uruchamia...
Masz przedmuchy na uszczelce pokrywy zaworów. Ciśnienie idzie w skrzynie korbową a co za tym idzie, odmą wywala opary oleju a te zasysa turbina...kupa dymu brak doładowania brak mocy.
Dlaczego nie uszczelniacze, skoro jak silnik pracuje olej jest w pokrywie zaworów, jak nie ma uszczelniaczy przedostaje się do komory spalania i trafia do wydechu. Przy wysokiej prędkości obrotowej ciśnienie oleju wzrasta, więc i więcej dymi. Nie ciśnienie oleju, tylko ciśnienie gazów w skrzyni korbowej. Stąd im większe obciążenie silnika, tym bardziej...
W każdym TDI znajduje się w dolocie olej (wszystko zależy tylko w jakiej ilości i w jakim czasie się on tam gromadzi) i obojętnie czy wypiął wężyk z zaworu regulującego ciśnienie w skrzyni korbowej czy też wąż od intercoolera, wiadomo jednak, że najwięcej oleju gromadzi się przed samym intercoolerem gdyż jest to najniżej położone miejsce w całym dolocie....
Jeśli w skrzyni korbowej zapanowało ciśnienie kilku atmosfer to olej już sobie sam znalazł miejsce aby wyciec.
Dziękuję za pomoc a ten czujnik ciśnienia oleju znajduje się przed kasetom tam są dwa czujniki który to będzie ten wyżej czy niżej pozdrawiam Witaj Czujnik ciśnienia oleju jest nad czujnikiem ciśnienia w skrzyni korbowej. Czyli w twoim przypadku ten wyżej. http://obrazki.elektroda.pl/4413476400_1...
Olej na dużym skłonie potrafi tak spłynąć że korbowody czy przeciwciężary walą w lustro olejowe tworząc taką mgłe olejową że żaden przedmuch takiej nie wytworzy Tam gdzie silnik przystosowany jest do pracy przy przechyle, istnieje coś takiego jak blenda - osłona oddzielająca lustro oleju w misce od wirującego wału. A rozpylona mgła będzie tam i tak...
W silniku nie będzie panować żadne nad ciśnienie ponieważ gazy które zbieraj sie w skrzyni korbowej mają swobodne ujście do atmosfery. Takie rozwiązanie było stosowane w silnikach 30 lat temu i potrafią pracować do dziś. Aktualnie czekam na mrozu aby sprawdzić czy coś zamarznie. Ogólnie nie wiem co znajduję się w moim filtrze z "gąbki" bo musiał bym...
Czy przebieg jest rzeczywisty. Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Wygląda to na silny przedmuch silnika do skrzyni korbowej. Może być też niedrożna odma, której ujście zwykle wyprowadzone jest w deklu klawiatury zaworów i włączone do rur zasilających interkuler. Możesz na własne ryzyko "wyprowadzić" odmę na zewnątrz tj. pod spód auta z tym, że możesz mieć...
Takie urządzenie nazywamy odmą tzn. odpowietrzeniem skrzyni korbowej.
Ten pierdoł spróbuj skleić chyba że duże ciśnienie to do spawania.
Witam no więc tak, klient dzwonił że z autkiem nic się nie dzieje,chodzi ok więc na razie będzie tak jezdził bo ma na razie problem żeby odstawić auto. W związku z tym wiemy że na odpiętej odmie i zaślepionym ssaku nic się nie dzieje od tygodnia więc można przyjąć że pozostałe podzespoły silnika są ok. Po odkręceniu korka nic się nie zmienia jeżeli...
u mnie sprawa wygląda trochę inaczej: zmierzone ciśnienie oleju (bieg jałowy, silnik rozgrzany) 800obr/min - 1,1 bar. Ciśnienie sprężania nie mniej niż 25 bar. Jednak gdzieś w skrzyni korbowej tworzy się ciśnienie ponieważ na wylocie turbiny pokazuje się olej.
Zrobię coś takiego u siebie dla porównania na silniku w temp. rob. oraz na zimnym silniku 2m po starcie i sobie obyczaje temat. Co do OCT to kiedyś myślałem nad tym pomysłem, ale skreslilem go, jedynie dlaczego chciałem odmę wyrzucić na zewnątrz to fakt robienia syfu w układzie dolotowym czego w konsekwencji są dolocie po stronie nadciśnienia wycieki...
Przy nierozgrzanym silniku świece mogą być okopcone. A wypchnięcie uszczelniacza, to też nic nowego - pewnie strzela w dolot, stąd odmą ciśnienie cofa się do skrzyni korbowej. Generalnie trzeba by przepatrzeć po kolei - czy skądś tego paliwa do silnika zbyt dużo nie cieknie, np. z nieszczelnego regulatora ciśnienia.
Odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej,sprawdź ciśnienie sprężania jak koledzy wyżej pisali . Odkręć korek wlewu oleju ,zapal silnik jeżeli będą duże przedmuchy to zrób próbę olejową by stwierdzić czy pierścienie czy zawory.
Ja bym się zainteresował regeneracją tej turbiny. I do tego styl jazdy. Oprócz pompy oleju wymieniasz też przewody. Do tego pomiary ciśnienia w skrzyni korbowej.
Na pierwszy rzut oka, wygląda, że silnik zaczyna oddychać "rękawami" Pojawiły się przedmuchy do skrzyni korbowej- zużyte pierścienie, może tylko jeden pęknięty, wypracowane tuleje cylindrów (czy cylindry). Pasuje zmierzyć ciśnienie w cylindrach. Chyba, że jest jakiś myk z tą odmą, zapchany separator oleju czy coś, tu akurat nie wiem jak jest w Pajero....
To rozrząd.A dokładnie hydrosztosy + wałek. Utrzymywanie poziomu oleju blisko górnej kreski na bagnecie często pomaga przy takich dolegliwościach. Jeśli chodzi o duże ciśnienie wydobywające się ze skrzyni korbowej podczas pracy silnika to w tej konstrukcji silnika normalka.Jeśli silnik nie bierze oleju ponad normę nie ma co się tym faktem przejmować
->Janek Bień Jakoś zupełnie nie mogę sobie wyobrazić uszczelnienia na trzonku zaworu bez uszczelniacza, szczególnie w "kredensie" przy znacznych rozrzutach pasowań. Co do innego stopnia sprężania to w większości fiato-pochodnych zmieniano go przez zmianę kształtu denka tłoka(np silnik do benzyny LO78 ze stopniem sprężania około 8 ma poprostu płaskie...
Tylko w jaki sposób stwierdzić, czy ciśnienie ubywa tylko do skrzyni korbowej czy również jakaś cześć do któregoś z kolektorów? To są dwie "ogromne" dziury, raczej woda z mydłem nie wypali. Organoleptycznie! Oczywiście bez pokrywy rozrządu najlepiej. owik A może nie otwierać?
Temat rozwiązany. Winowajcą całego zamieszania była turbina. Padła - a dokładnie rozszczelniła się na układzie smarowania i część spalin z gorącej strony wracała spływem oleju pod ciśnieniem do bloku silnika. Co skutkowało podniesieniem ciśnienia w skrzyni korbowej a co idzie wyrzucaniem oleju przez odmę razem z nadmiarem ciśnienie tłoczonego przez...
Czujnik ciśnienia w skrzyni korbowej .
MID 128 PID 105 FMI 2-- Sporadyczne lub niewłaściwe dane,wartość podawana przez czujnik jest nieprawdopodobna w odniesieniu do wartości z czujnika ciśnienia w skrzyni korbowej i czujnika ciśnienia atmosferycznego.......sprawdź połączenia czujnika z ECU,możliwe że sam czujnik jest uszkodzony i podaje niepoprawne sygnały. FMI 5 przerwa w obwodzie. MID...
Nie rozumiem, co ma do rzeczy pompa, ciśnienie i gęstość oleju, filtr do wypychania simmeringu ?. Ta usterka to tylko i wyłącznie nadciśnienie w skrzyni korbowej spowodowane niedrożną odmą
Gdyby kompresor był dwu-tłokowy/cylindrowy mógłbyś ten odpowietrznik zablokować. Nie bardzo, bo przedmuchy znajdą sobie wyjście przez uszczelniacz razem z olejem, ewentualnie miarką oleju, jeżeli jest to będzie wyskakiwać... Każda sprężarka tłokowa musi mieć 'odpowietrzenie' skrzyni korbowej, nawet chłodnicza (ale skierowane jest w dolot). Tym odpowietrznikiem...
Sorry za złoślwą odpowiedź, chodzi mi o cewkę wysokiego napięcia i kabel który idzie od niej do obrotomierza w liczniku. Miałem jakiś czas temu passata z podobnym objawem (ciśnienie, odpowietrzenie skrzyni korbowej i czujniki OK- sprawdzane), po odłączeniu tego przewodu objaw ustąpił. Klient we własnym zakresie wymienił zegary, podłaczył przewód i było...
Usterka instalacji badź sterownika silnika, albo po prostu w serwisie wymienili nie ten czujnik, a są dwa koło siebie tyle że jeden od ciśnienia w skrzyni korbowej
Gaźnik bada się w ten sposób, że podaje się ciśnienie 0.8 bara, które nie może spadać.
witam najwidoczniej pierścienie już nie trzymają , ściągnij głowice i sprawdź czy cylinder nie posiada rys , w skrzyni korbowej nie powinno znajdować się ciśnienie
Zatkany filtr powietrza lub kompresja przechodzi do skrzyni korbowej.
Ten niezaślepiony koniec przewodu powinien być podłączony do tego zaślepionego wężyka gdyż łączy on króciec "ATM" elektrozaworu N75 (tego przy zbiorniczku płynu wyrównawczego) z wężykiem przy trójniku gdzie zbiega się wężyk z króćca "ATM" elektrozaworu N18 (od sterowania zaworem EGR) i od trójnika idzie jeden wężyk do obudowy filtra powietrza. We wlocie...
Ciśnienie idzie do miski bo masz zamarzniętą odmę odpowietrzającą skrzynię korbową.
Tak ale obieg układu chłodzenia chłodzi co innego niż obieg smarowania. W innych elementach wydziela się ciepło, olej też inaczej je oddaje jeśli nie ma swojej chłodnicy. Przy lataniu bokiem jeśli masz przerobiony układ chłodzenia (wymuszone chłodzenie) a nie masz przerobionego układu smarowania, to możesz mieć 95 stopni C w obiegu chłodzącym i 135...
podparte?? sprawnosc silnika szczelnosc zaweorow i inne testy silnikowe wychodza bez zarzutu, w tym tyg postanowilem jezdzic bardzo ekonomicznie maks85km/h srednia 32l/100 ale autko nadal bardzo slabe:/ nie mam juz pomyslu na niego;/ Dodano po 51 cisnienie skrzyni korbowej zbyt wysokie jedyny blad jaki pokazuje
Przedmuchy do skrzyni korbowej. Silnik do remontu.
Przewód spływowy lub cisnienie w skrzyni korbowej.
skrzynia korbowy odpowietrzać skrzynia korbowy uszczelnić skrzynia korbowy
podłączyć niemiecki telefon komunikaty avast regulacja obrót szlifierka
pralka electrolux panel sterowania kontrolkę poduszki powietrznej
Zelmer CleanSy LMG-310 nie ładuje akumulatora, nadpalona płytka przy tranzystorze C2328A Kosiarka elektryczna STIGA przestała działać po wjechaniu w wysoką trawę