Za uszczelnienie skrzyni korbowej do której jest zasysana mieszanka paliwowo-powietrzna z gaźnika. Jak jest nieszczelny(widzialem przypadek, że został wypchany) to podbiera powietrze i silnikowi " brakuje paliwa". Te nowe gaźniki to badziew. Było na ten temat sporo postów.
Witam. Posiadam motocykl etz 250. Motocykl stał nie przepalany około 19 lat. Po tak długiej przerwie uruchomiłem motocykl i wymieniłem uszczelniacze wału oraz odrzutniki oleu. Niestety puscilo fabryczne uszczelnienie między skrzynią biegów a skrzyną korbową i po nagrzaniu sie silnika zaciaga mi olej ze skrzyni biegów co doprowadza do zalewania się swiecy....
Citroen C4 czym mogę uszczelnić wąż wentylacyjny skrzyni korbowej,
W takim razie z tego co napisałeś wynika raczej, że uszkodzone jest uszczelnienie wału, nie robi się podciśnienie w skrzyni korbowej, nie zaciąga mieszanki i nie przerzuca jej nad tłok, gdzie iskra powinna to zapalić (chociaż kichnąć, strzelić na samostarcie).
Jezeli to jakis stary silnik to problemem moze byc uszczelnienie skrzyni korbowej-labirynty, uszczelniacze. Mozliwe ze bez rozbiorki sie nie obejdzie
Nie tylko we wtryskowcu, wersja c-tech na gaźniku a także nowsze Speedfight 2, Elystar ma w tym miejscu pompkę powietrza wtórnego (do wydechu). W przypadku wymiany wydechu na sportowy lub wymiany cylindra na większy, czy też przeróbce z wtrysku na gaźnik montuje się tam dedykowaną zaślepkę z ew. wypełniaczem redukującym pojemność szkodliwą skrzyni korbowej.
MS171, problem z wysokimi obrotami to słabe uszczelnienie skrzyni korbowej. Dobrze trzymała podciśnienie, ale już ciśnieni nie trzymała zrobił się na połączeniu zawór jednokierunkowy. Tnie i działa, ale przestała odpalać ciepła. Jak wystygnie jest wszystko ok ponownie. Świecy nie zalewa. Tu problem do końca nie rozwiązany. Może świeca ?
Jeśli były jakieś niedomagania wcale nie znaczy, że była to wina gaźnika, który wymieniłeś. Trzeba spróbować wyregulować być może da to rezultat ale jeśli nie masz pojęcia o tym nie zrobisz tego dobrze, równie dobrze pilarka może nie mieć już kompresji bądź mieć całkowicie zniszczone uszczelniacze na wale przez co nawet nie burknie. Świeca zapłonowa...
Dzięki Rycho T od rana szukam i nic nie mogę znaleźć, na elektrodzie też szukałem. :D http://obrazki.elektroda.pl/2599899600_1... Mam do wymiany element 12, 11, 8, 5, 3. Jaki koszt mniej więcej ? I jeszcze jedno, uszczelnienie skrzyni korbowej polega na wymianie tych dwóch simeringów po obu stronach wału.
przy sterowniku nie mogę ich zlokalizować czego nie umiesz zlokalizować ? masz opis kostki ECU i masz też opisane piny czujnika..... jak nie umiesz czytać schematów to miernik ustaw na tzw. brzęczyk i wtedy jedna sonda do kabelka w czujniku a drugą sondą szukasz w kostce ECU. Druga rzecz to czujnik jest w oleju uszczelnienie puściło na wale korbowym...
"Co trzeba zrobić, żeby wymienić sznur?" Zdjąć skrzynię biegów i sprzęgło i chyba jak dobrze pamiętam opuścić wał korbowy.Zdjąć misę i w niej jest jedna część sznura, a w korpusie bloku silnika pod walem druga część sznura.Robiłem to w 1996 r.
Wszyscy macie trochę racji , ale wina tutaj leży w nieszczelności wtryskiwaczy. Przez to padają odma i turbo.Część wtryskiwacza pomiędzy uszczelką gumową a uszczelką miedzianą znajduje się pod pokrywą zaworów. Gdy wydmucha uszczelkę miedzianą gazy spalinowe dostają się pod pokrywę zaworów, wzrasta ciśnienie w skrzyni korbowego, odma rzyga olejem i niszczy...
Dobrali z uszczelniaczami bo takie były dostępne po rozmiarze z półki, a nawet mogły być tańsze od tych bez uszczelnień. Ja bym zdjął uszczelnienia, jak w oryginale ich nie było. Wiem że w niektórych silnikach motocyklowych 4T Hondy na wale korbowym i na wałkach rozrządu były stosowane łożyska 2RS, ale nigdy nie miałem okazji się temu przyglądnąć i...
Sprawdzilem wpust jest jak nowy. Dodatkowo jeszcze wczoraj uszczelniłem na nowo skrzynie korbową. Po zmontowaniu nie odpala, nawet po wlaniu paliwa bezpośrednio na tłok. Przez chwilę wydawało mi się, że silnik szybciej pracuje, jakby zaskakiwał, może wał jest przesunięty wzgledem koła magnesowego i w niewłaściwym momencie ruchu tloka daje iskrę, bo...
Jako, że wyciąganie skrzyni lub silnika celem wymiany uszczelniacza jest dość kosztowne, a jak ktoś wcześniej zauważył- jest pewien obszar styku miski olejowej niewidoczny- sugerowałbym zdjęcie miski oleju i ponowne uszczelnienie. Nie jest to zbyt praco i czasochłonne /w porównaniu do wyciągania skrzyni/ a może dać odpowiedź na Twoje pytanie. Olej w...
Ten niezaślepiony koniec przewodu powinien być podłączony do tego zaślepionego wężyka gdyż łączy on króciec "ATM" elektrozaworu N75 (tego przy zbiorniczku płynu wyrównawczego) z wężykiem przy trójniku gdzie zbiega się wężyk z króćca "ATM" elektrozaworu N18 (od sterowania zaworem EGR) i od trójnika idzie jeden wężyk do obudowy filtra powietrza. We wlocie...
Może Cie zadziwię ale w skrzyni korbowej kompresora jest......... czynnik chłodniczy ! I... on tam musi być Owszem, w kompresorach przemysłowych. Jest nawet wątek o przerabianiu takowych na sprężarki do powietrza na tym forum. Ew. tych, gdzie skrzynia korbowa jest połączona w jednej obudowie z silnikiem - żadna część ruchoma nie ma kontaktu z atmosferą....
Jezeli chcesz sie upewnic ze uszkodzone są uszczelniacze, to można to zrobić. Trzeba uszczelnić kolektor wydechowy, ssący, a poprzez otwór po świecy zapłonowej podłączyć pompkę podciśnieniową vacuum z manometrem, robimy podciśnienie i w taki sposób sprawdzamy uszczelnienie w skrzyni korbowej. Taka jest teoria. W praktyce, jak już wszystko zawiedzie...
Jeśli zmieniałeś odmę i nic to nie dało to oznacza ze jest za duże ciśnienie w skrzyni korbowej, ewentualnie masz słabej jakości lub brudny filtr powietrza.
Ma wpływ na pracę silnika, w szczególności na ustawienie wolnych obrotów. W tej chwili nie pamiętam, czy Twój skuter to 2T czy 4T, jednak zarówno w czterosuwie jak i dwusuwie istotna jest szczelność podłączenia gaźnika do silnika. Nadto w dwusuwie niezbędna jest szczelność skrzyni korbowej tj. uszczelnienie wału korbowego, co ma też wpływ m.in. na uruchomienie...
Sprawdź odpowietrzenie skrzyni korbowej-może jest przytkane,robi ciśninie i wydmuchuje olej pod uszczelką.Pozdrawiam.
Robokop wykreca się dyszę biegu jałowego w Pegazie. Mv112, jeszcze przychodzi mi do głowy nieszczelkość skrzyni korbowej, może masz stwardniałe uszczelniacze na wale?
Sprawdź odpowietrzenie skrzyni korbowej. To co jest zaoliwione, to strona ssawna turbo.
Skąd on się wziął,może gdzieś kolektor ssący puszcza opary które pobiera ze skrzyni korbowej i tak widać jakby EGR
http://obrazki.elektroda.pl/2444057800_1... Jeśli zauważyłeś że wywaliło simmering, jest przeciek to go wymień najlepiej oba ( ten od strony magneta ). Kiedy skrzynia korbowa się rozszczelniła to tego nie wiesz, bo silnik mógł działać do momentu aż uszczelnienie puściło na tyle że już dostaje za dużo powietrza i nie odpali. Na innej...
odpowietrzanie było stosowane też w Junaku (lata 60-te). Był to zaworek który otwierał się w dolnym położeniu tłoka, czyli najwyższe ciśnienie w komorze korbowej. Na wałku z wydrążonym otworkiem obracało się koło zębate też z otworkiem, i gdy te dwa otworki się pokryły, powietrze uchodziło przez otwór wydrążony w wałku. Niestety w praktyce wygląda to...
Zdjęcie tego uszczelniacza założonego nie było moje. Wg. mnie niestety ten zwyczajny simmerring nie uszczelni wału, gdyż wał się zwęża w pobliżu panewki. Brakuje dosłownie milimetra żeby to zadziało... ale że tyle roboty jest ze zdjęciem skrzyni to zamówiłem ten dwuczęściowy uszczelniacz. https://obrazki.elektroda.pl/6750114300_...
Witam. Nie piszesz jaki przebieg ma auto. Stawiam na uszczelnienie tłok-cylinder. Za duże luzy, brak kompresii, utrata mocy, przedmuchy ze skrzyni korbowej - i stąd olej w obudowie filtra. Sprawdz ciśnienie sprężania w każdym z cylindów - jego wartość odpowie Ci czy obejdzie się bez remontu silnika czy też nie. Pozdrawiam
Spłodziłem ten temat, i zamieściłem te fotki, po to by pokazać, że są tacy wariaci jak ja, którzy lubią dłubać jeszcze w takim czymś. Sprężarka ta jest raczej fabryczna, choć trudno powiedzieć, Dziadka Ś.P. już nie zapytam. Jest pare rzeczy które przemawiają za samoróbką i pare, które mówią że mogła wyjechać z fabryki, jedno do czego doszedłem to sprężarka....
Dalej podtrzymuję moje wcześniejsze przypuszczenie. Proponuję podpytać się osób które serwisowały ten silnik. Zapytaj pana Olechowskiego z firmy Dor-mar z Poznania czy nie naprawiał takich wałów korbowych i czy nie potwierdza że jest tam simmerring który robi problemy i czy da się przerobić na uszczelnienie labiryntowe. Musisz się liczyć z tym, że koszt...
Witam Z tego co piszesz to musisz sprawdzić pierścienie bo masz ciśnienie w skrzyni korbowej dlatego wywala olej na zewnątrz z pod uszczelki i raczej tego nie uszczelnisz, zawsze znajdzie sobie słabsze miejsce. I tak jak ci koledzy radzą uszczelniacze na zaworach tutaj zwruć uwagę na stan prowadnic bo jak będą miały luzy to uszczelniacze na nie wiele...
Cisnienie sprezania nawet jesli nie masz manometru to powinienes wyczuc podczas "kopania", przeciez masz jakies porownanie jak bylo przed remontem i jak jest teraz. Najprawdopodobniej cos zle zrobiles przy montazu i masz nieszczelnosc w skrzyni korbowej, albo niewlasciwie/nieumiejetnie zamontowales uszczelniacze, albo zaniedbales uszczelnienie polowek...
Olej mam chyba w porządku , ale za to duża plama oleju w garażu, od strony rozrządu . Coś puściło i mam zachlapane prawe koło i wahacz .Dobrze, że jutro jestem umówiony na wymianę rozrządu ,to będę wszystko sprawdzał i uszczelniał. Miałem kupę szczęścia , że to się stało niedaleko od domu ok.100 km . Na 5000 km, łącznie z wyciekiem , laczek zjadł mi...
Będę się jednak starał zrobić smarowanie ciśnieniowe. Nie muszę się martwić odpowietrzeniem skrzyni korbowej, bo ciśnienie spod tłoka będzie uchodzić przewodem odprowadzającym olej do specjalnie zrobionej skrzynki olejowej, w której będzie pompa oleju napędzana paskiem klinowym. Skrzynka będzie miała odpowietrznik. Wtedy olej dodatkowo chłodzi sprężarki....
Mam zamiar wymienić uszczelniacz walu od strony skrzyni. Zgodnie z opisem w punto 16 v jest poniższy uszczelniacz: http://www.iparts.pl/czesc... mam pytanie, jak ten uszczelniacz...
Kolego nie wiem czy nas dobrze zrozumiałeś, piszesz że na zaciągniętym ręcznym niema różnicy w ubytku powietrza. Uszczelnij najpierw wycieki , a wymianę siłowników odłóż na jakiś czas , nie sądzę żeby siłowniki miały winę ,przynajmniej tak wynika z twojego opisu. Przyjrzyj się dobrze sprężarce powietrza czy nie puszcza powietrza z powrotem do filtra...
Postaram się dołączyć fotki niedługo. Do adamvaleo: jeżeli możesz to wrzuć więcej fotek, bardzo proszę. Moje słowa uznania, pomysł i konstrukcja super. Napisz coś więcej o konstrukcji, szczególnie interesują mnie szczegóły wyjścia wałka z pierwszej skrzyni na drugą, jak jest to wykonane w szczegółach, jak uszczelnione? Może jakiś szkic, jakieś zdjęcia....
Witam Masz na myśli rurę łączącą pokrywę głowicy z rurą ssącą turbiny? To jest odpowietrzenie skrzyni korbowej "odma" po separatorze oleju. Olej skrapla się w separatorze i wraca do głowicy a powietrze do turbiny. Przyczyną jest wiek i przebieg auta, leje prawie w każdym u mnie też więc zbytnio się tym nie przejmuj. Możesz lepiej uszczelnić dać drugą...
Wygląda, że silnik jest zalany. Odpalaj na pełnym gazie, żeby wypalił paliwo ze skrzyni korbowej. Jeszcze jedno. Odkręć kolanko i wtedy próbuj odpalać. Wydech to jest największy problem tego modelu. Jest on na stałe zaspawany w korpusie tzw. ramy. Brak możliwości usunięcia nagaru z wewnątrz, można go jedynie przepalać utrzymując silnik na odcince. W...
Witam, Peugeot 5008 2.0 HDI 110kW 2010r. skrzynia manualna. Uszczelniacz wału korbowego tył wymieniany był już 3 razy. Dwa razy założony był PTFE a za trzecim razem klasyczny ze sprężynką elring. Cały czas jest wyciek, brak luzu osiowego bądź wyrobienia na wale tam gdzie przylega warga. Co może to powodować ? Dodano po 3 Uszczelniacz PTFE wypychnął...
Po przejściu na gaz z silnika w naturalny sposób wypłukiwane są wszelkie nagary, które - w starszych silnikach - powodują ich uszczelnienie. Sprawdź, czy nie ma wycieków, zwłaszcza na częściach obrotowych. Że się tak spytam z pewną dozą nieśmiałości: Do których cześci obrotowych dociera gaz w silniku co by wypłukać z nich nagar :?: 8O Spróbuj zgłębić...
Odebrałem Wan-AW z remontu, zatarły się panewki i łożysko na wale. Obecnie są wymienione panewki, uszczelnienia, pierścienie. Zastanawia mnie, że gdy kręce kołem pasowym przy pompie to słychać uciekające powietrze jakby z pokrywy(tej, na której jest przykręcony manometr ciśnienia oleju). Test taki robiłem kręcąc ręką, nie podłączałem jeszcze kompresora....
W każdym aucie to nastąpi jak uszczelnisz zbiornik przecież powrót pompuje paliwo to powietrze musi wyjść zatkasz to tak będzie . Dodano po 3 Przy aucie z jednym zbiornikiem zassie zbiornik robiłem opla gdzie było zatkane odpowietrzenie to ze zbiornika 55litrów zrobił się 30litrowy. Dodano po 4 Co do kompresji to może ona przedostać się do układu chłodzenia...
Głowica do wymiany. Bzdura. Uszczelniona "góra" bez zaglądania do pierścieni. Nic dodać,nic ująć. Miałem taki przypadek,po zrobieniu głowicy{zawory,uszczelniacze,planowanie} z powodu przedmuchu między cylindrami na uszczelce,silnik mocno połykał olej.Ciśnienie wzrosło {niestety} nie tylko w komorze spalania,ale również w skrzyni korbowej {przedmuch...
Witam forumowiczów . Kontynuuję temat mojej Astry w tym dziale ze względu na " ciągłość " posiadania tego samego samochodu. Jeśli Admin uzna, że to nie ten dział to proszę o przeniesienie. Pacjent - Astra G 8V 75KM monowtrysk przebieg ok 180kkm. Dolegliwość - wyciek oleju między skrzynią biegów a silnikiem. Miska olejowa sucha na górze - olej pojawia...
Odpowietrzenie skrzyni korbowej jest czyściutkie. Aż sie sam dziwie że Castrol mineralny nie robi tego serka w odmie. Wycieki pojawiły się po jakimś miesiącu użytkowania auta - po zalaniu mineralnym Castrolem. Wcześniej nie było żadnych, jeżdziłem około miesiąca na starym oleju, tym jaki tam był w momencie kupienia auta. Po wymianie zalałem olejem prawidłowo...
Witam wszystkich!!! Mam spory problem z moją fiestą mk4 98r. 1.25 zetec s 75hp. Przeszukałem fora i nie znalazłem rozwiązania. Od pół roku borykam się z bardzo dużym spalaniem (12-14l/100km). Z czasem coraz gorzej. obroty też wariują. Jak jadę i jest na luzie to trzyma wysokie obroty, a jak się zatrzymam mozolnie wracają do normy. Sam bawię się w mechanika...
mechanik odłączył jakis przewód u góry nad silnikiem i tam przeciągnął palcem i widać było olej. to normalny objaw, że jest tam olej bo jest to wyprowadzenie odmy z silnika do dolotu czyli rury powietrza idącej od filtra powietrza do turbiny, tym przewodem wraz z gazami ze skrzyni korbowej dostają się również drobinki oleju pozostawiając na ściankach...
Cześć TDI 1.9 AHU VP ( na zwykłej pompie rotacyjnej) Zapłon jest ustawiony na 49-54 Dawka paliwa na 4mg Wymieniłem turbosprężarkę ale auto nadal czasami lekko kopci na szaro-niebiesko gdy mocniej przyspieszę z niskich biegów. Czytałem o zasadach uszczelniania się turbiny , o tym, że katalizator powinien być zamontowany ponieważ jego brak powoduje niskie...
Witam, Posiadam jak w tytule peugeot 407 2litrowy benzyna z 2008 roku. Auto niestety kupione sprowadzane (wtedy nie byłem świadom przewałów jakie handlarze robią). Auto było kupione ponad 3 lata temu i nie była to "okazja cenowa". Intensywnie jeździłem nim 2 lata i większych problemów nie było, po drodze 2 niedrogie w naprawie usterki. Problemy zaczęły...
Zalecane momenty dokręcania (grupa J) Nm Śruba pedału przyspieszenia 8 Pokrywa zespołu filtra powietrza 2 Tylna nakrętka zespołu filtra powietrza 8 Przednia nakrętka zespołu filtra powietrza 10 Wspornik do skrzyni biegów, rozrusznika i katalizatora, śruba i nakrętka 21 Świeca żarowa 15 Nakrętka naprężenia wstępnego paska rozrządu 10 Nakrętka naprężenia...
Witam. Kupiłem niedawno pumę 1,4 16V ZETEC-S 98r 100k przebiegu, jeszcze ciepła a już same z nią problemy. Auto jak jest zimne to bardzo ciężko zapala, trzeba kręcić praktycznie do wyczerpania akumulatora wtedy może zaskoczy a może nie. Dodatkowo jak już odpali pływają obroty, Na zimnym kiedy są podwyższone nie jest to tak odczuwalne, dopiero jak się...
No próby nie robiłem, a o tym że sylikon rozpuszcza się po kontakcie z benzyną nie wiedziałem chociaż często go zmywałem ale rozp. nitro. w sumie przed rozebraniem skrzyni korbowej będę mógł zrobić mu próbę a simeringi wymienię na nowe bo na te dawałem silikon tzn. tak cieniutko rozsmarowałem po zewnętrznym obwodzie. W sumie ten silikon był używany...
Niestety nie wiem jak jest u Ciebie, u mnie jest tak jak widać na dole. Jeśli u Ciebie docelowo koło dociska rozrzutnik to znaczy że masz krótszy frez albo zęby docięte do samego koła rozrządu. No to u mnie jest na pewno trochę inaczej, ale z czego to wynika to może wyjdzie jeśli trafiłaby się okazja jeszcze raz rozbierać przód. Niemniej mam nadzieję,...
robokop w tym artykule który podałeś pisze że żywotność oleju w silniku i poza nim w rozhermetyzowanym opakowaniu to 2 lata czyli po ci zmieniać co rok? Wymiana co 30tys. km dotyczy "long life", silników zalewanych olejami w pełni syntetycznymi. Zapytaj pierwszego lepszego mechanika, tak samo w przedsiębiorstwach użytkujących flotę - z reguły w kartach...
Moje mondeo paliło średnio 9l/10l w zimie sięgało do 12l na 100km Użyłem 2 potencjometrów 100k jeden założony jest na przepływomierz wpięty w masę zmniejszając jej rezystencje zmniejszam dawkę paliwa. Drugi na czujnik od temperatury z wpiętym szeregowo 15k rezystorem żeby wiatrak od chłodnicy się nie załączał, odłączam ssanie kiedy chce i reguluje dawkę...
Witam ponownie! Dziękuję za zainteresowanie tematem i przepraszam za pewne opóźnienie w odpowiedziach. Powróćmy do tematu: A teraz obowiązkowa lektura przed napisaniem kolejnego postu: Fascynuje mnie ton odpowiedzi Kolegi . Z zaciekawieniem podążyłem za wskazanymi linkami by uzupełnić ewentualne braki w wiadomościach ale niestety natrafiłem jedynie...
Jak masz dostęp do VAGa to w sekcji silnik wchodzisz w kanały 208 i 209 tam masz bloki związane z wałkami rozrządów. Wartości muszą być pomiędzy -8 a 8. Jeśli wychodzi poza zakres to oznacza wyciągnięcie łańcuchów lub zużycie kół zębatych. W kanałach 210 i 211 masz charakterystykę pracy nastawników - tam trzeba zrobić wykres wartości zadanej i faktycznej....
Moje mondeo paliło średnio 9l/10l w zimie sięgało do 12l na 100km Użyłem 2 potencjometrów 100k jeden założony jest na przepływomierz wpięty w masę zmniejszając jej rezystencje zmniejszam dawkę paliwa. Drugi na czujnik od temperatury z wpiętym szeregowo 15k rezystorem żeby wiatrak od chłodnicy się nie załączał, odłączam ssanie kiedy chce i reguluje dawkę...
Witam, W moim autku z tygodnia na tydzień wzrosło spalanie. (31,6 => 36), w dłuższym okresie średnia wyszła by ok 32 litrów a teraz średnia wychodzi ok 37 litrów. (ostatnie tydzień 1000 prawie cały czas 24 tony 39 litrów. Zrobione: regulacja zaworów, pompwtrysków (lekka poprawa w mocy, brak zauważalnej poprawy w spalaniu), -sprężarka sprawdzona, -brak...
Witam, To kółeczko to napęd pompki oleju , co do montażu to przede wszystkim czystość, pierścienie uszczelniające zakładamy na posmarowany wał olejem jak też i łożyska oraz tłok , część prowadzącą i cylinder. Płaszczyzny styku skrzyni korbowej i cylindra muszą być czyste bez oleju posmarowane pastą uszczelniającą.
Witam. Taki wyciek powstaje przez złe odpowietrzenie skrzyni korbowej. Sprawdż czystość siatki odmy pod korkiem wlewu oleju oraz zwróć uwagę na stan uszczelki korka.Uszczelka ma uszczelniać powierzchnie styku odmy i pokrywy przedniej ale musi zostawić szczelinę między odmą a pokrywką korka.
Witam serdecznie, od jakiegoś czasu mam problem se swoim silnikiem, nie lubię jak silnik jest zapocony czy wręcz kapie z niego. Postanowiłem porobić kilka zdjęć i wkleić/zapytać tutaj: Tutaj mamy widok ze zdemontowaną rurą powietrza do turbo, było tam trochę oleju: Pytanie czy zapocona rura poniżej turbo doprowadzające powietrze do intercoolera, sugeruje...
Odgrzebuję temat. Czy udało się zdiagnozować źródło problemów? W moim 1.8 AGN (instalacja gazowa Landi Renzo Omegas) mam następujące objawy: Na noPB i LPG identycznie Silnik zimny: silnik zapala bez żadnych problemów. Zaraz po zapaleniu pracuje ładnie i równo i po chwili zaczyna szarpać/drżeć. Towarzyszy temu "pyrkanie" z wydechu. Silnik wpada w takie...
Można byłoby je wymienić, ze względu na to, że kosa i tak jest rozebrana, nie są one czymś drogim (najlepiej kupić w sklepie z łożyskami, w serwisie będą drogie), 7 lat to już trochę czasu. Błędne jest twierdzenie, że od uszczelniaczy (simmeringów) jest lepsza kompresja. One mają za zadanie uszczelniać skrzynię korbową, co jest niezbędne do prawidłowej...
Podłączę się pod temat, bo uszczelniam cały silnik ACK i nie mogę doszukać się, jaką siłą dokręcić koło zamachowe. A właściwie to tarcza zabieraka, bo jest automatyczna skrzynia. A najlepiej, gdyby ktoś posiadał momenty do całego silnika, koła rozrządu, centralnej śruby wału korbowego...
Skrzynia biegów i miska olejowa ponownie do wyjęcia. Trzeba odkręcić stopę korbowodu i uszczelnić ją po bokach. Śruby koła zamachowego też muszą być wkręcane na uszczelniacz.
regulacja powietrza wkręcona na maxa O czym ty piszesz?? Po to jest regulacja żeby wyregulować konkretny gaźnik pod konkretny silnik. To że ty masz takie doświadczenia nie znaczy że u każdego tak ma być
W narożnikach miski masz uszczelkę szerszą w skośne prążki. W tych miejscach daje się dodatkową pastę uszczelniającą. Śruby smaruje się klejem uszczelniającym, bo otwory gwintowane w bloku są na wylot do skrzyni korbowej.
No i rzecz w dwusuwie bardzo ważna - szczelność skrzyni korbowej. Przy nieszczelnych uszczelniaczach powietrze nie będzie zasysane przez gaźnik tylko przy wale korbowym. Piszę o uszczelniaczach ale również może to być nie dokręcona miska skrzyni albo rozpuszczony przez benzynę nieodpowiedni środek uszczelniający.
A jednak są http://obrazki.elektroda.pl/5465818200_1... , pierścienie uszczelniające skrzynie korbową.
Urbios, okej dzięki ;) Antwito, Otwory wywiercone najzwyklejszym wiertłem łopatkowym do drewna, ten w skrzyni korbowej 30mm, a te pod łożyska 26mm z dwóch stron deski na głębokość 8mm bo takie są wymiary łożysk, pomiędzy łożyskami będzie jeszcze o-ring uszczelniający dlatego jedno jest bez zakrycia (to w skrzyni korbowej) a drugie z zakryciem ponieważ...
Pierścienie uszczelniające jaką ma kompresję?
Pierścienie uszczelniające wał wykazują nieszczelności najczęściej w warunkach działania podcienienia, więc powinno się sprawdzać skrzynię korbowa podciśnieniem, a nie pompować kompresorem nie wiadomo jakie ciśnienie.
Witam Użycie środka uszczelniającego to tylko półśrodek (jeśli wogóle co kolwiek pomoże). Wycieki powoduje uszkodzenie tylnego pierścienia uszczelniającego wał korbowy. Proponuję wymianę uszczelniacza. Pozdrawiam Jasiek76
Rozbierane to są skrzynie korbowe (karter) i tam normalnie też daje się uszczelkę pod cylinder. Nie rozumiem w czym silikon jest lepszy od uszczelki? Witam. Te pilarki nie mają uszczelki między cylindrem a skrzynią korbową ( według katalogu nie występuje ) . Tą pilarkę składa się na masę uszczelniającą "Dirko" . Pozdrawiam maniek475.
(at)mczapski jaki pierścień masz na myśli ? pierw od wewnętrznej strony wbijam łożysko a później ten simering. Ten pierścień jeszcze powinien iść na ten simering ? Chyba już kumam, pierścień uszczelniający to inaczej SIMERING :) Tak ? Oczyścić. Nie ma tragedii. Simering zamontuj na pastę uszczelniającą Dirco. DIRCO czy DIRKO ? Na Allegro znalazłem MASA...
wycięciem w pierścieniach uszczelniających - do dołu . Czy ktoś spotkał się z sytuacją nietypową np/ niedrożny odpowietrznik skrzyni korbowej/ czy to skutkowało by wyrzucaniem oleju do układu . /to tylko moje przypuszczenia / .
Sprawdź czy śruby mocujące obudowę koła zamachowego do bloku są dokręcone a najlepiej wkręć je na klej lub silikon by wykluczyć przeciek.Sprawdż czy wał nie ma nadmiernego luzu osiowego i promieniowego oraz bicie w miejscu przylegania sznura uszczelniającego.
Przecież odma łączy skrzynię korbową z pokrywą zaworów, pulsowanie powietrza we wlewie oleju jest całkowicie normalne. Uszkodzone uszczelniacze zaworów to głównie powodują branie oleju i dymienie a nie przedmuchy (po co spaliny miałby się tamtędy przeciskać, jak mają wolny kanał wydechowy). Przedmuchy spalin to są ze skrzyni korbowej z powodu zużytych...
robokop wytłumacz mi jak ma ją zassac bez problemu jak jest nieszczelnoś miedzy tłokiem a cylindrem. Silnik 2T nie wytworzy wystarczającego podciśnienia w skrzyni korbowej aby zasac wystarczającą dawke. A 4T też nie bardzo. To po co są pierścienie?? po to aby uszczelnia Hmmm -_-
Witam, czy mógłby mi ktoś wyjaśnić o co chodziło autorowi opisującego wymianę rozrządu w tym samochodzie ? Dokładnie chodzi i o pogrubiony fragment. Ścisnąć napinacz łańcucha rozrządu i zablokować narzędziem blokującym T40011. Poluzować śrubę wałka rozrządu. Użyć w tym celu narzędzia przytrzymującego T10172. Uwaga: Śruba regulatora VANOS ma gwint lewy....
Witam potrzebuję rozmiar oringa do odmy, chodzi o ten odcinek odmy odpowietrzający skrzynię korbową, do bloku pod kolektorem ssącym przykręcony jest taki plastikowy króciec i w niego wchodzi ten plastikowy element rury zwężający się i wpadający tuz przed przepustnicę. Oring uszczelnia połączenie króćca z tą rurą i przestrzelone jest to przetyczką.
1. Źle/niestarannie zrobiona głowica przed montażem. Wystarczy, że są wytarte prowadnice zaworów i nowe uszczelniacze niewiele pomogą. 2. Coś niedobrego stało się z tłokiem/korbowodem po katastrofie. Wystarczy, że korba będzie podgięta w minimalnym stopniu, a już może pompowac olej z powodu nieprawidłowej współpracy pierścieni z tuleją cylindrową. Jak...
Ad 1/ Simmering w obudowie metalowej stosuje się zwykle wtedy, gdy dodatkowym zagrożeniem jest nadciśnienie, występujące wewnątrz uszczelnianego połączenia. Chodzi tu głównie o skrzynie korbowe silników lub np. mosty napędowe bez odpowietrzenia. W simmeringu dwuwargowym ta zewnętrzna warga pełni przeważnie rolę rolę blokady antypyłowej. Nie widzę zatem...
Ja to bym założył tak: te przy wale sprężynkami do wału(jak ktoś pisał sprężynki w strone tego co mają uszczelniać) - dlaczego? - bo w komorze korbowej panuje ciśnienie większe niż w skrzyni biegów a to łożysko jest smarowane kanałem olejowym wyprowadzonym właśnie ze skrzyni.Pozatym tak montuje sie je w każdym z dwusuwów.A co do tego przy prądnicy to...
A wiec sprawa wygląda tak, pierścienie są dwa na górze i jeden na dole, dolny pierścien jest dziwny bo posiada otwory do smarowania olejowego, oczywiście połowa pierścieni pękła przy rozbieraniu :) Tak jak kolega pisał, jest tam otwór łączący skrzynie korbową z dolotem powietrza ale nie bedzie problemu z zaślepieniem :) okazalo sie ze jeden tłok jest...
-Uszczelnia sprężarkę (ciśnienie nie cofa się do głowic) Jak niema ciśnienia w sprężarce to nic nie trzeba w niej uszczelniać :D Odciąża zaworki w głowicy Bzdura, nie wymagają żądnego odciążania. Ułatwia start silnikowi W połączeniu z dodatkową objętością (kilka razy Vss) wstawioną pomiędzy sprężarkę, a zawór zwrotny, bez tego nic nie ułatwia... Miałem...
Wymieniaj na syntetyczny jak najszybciej i nawet się nie zastanawiaj. Najpierw kup tani syntetyk, Lotos lub Orlen z reguły mają dobrą cenę, zalej wymieniając filtr na nowy. Jak przejedziesz 1000-1500 km ponownie wymień, tym razem już na taki, na jakim zamierzasz jeździć na stałe. Do Punto proponuję Selenię, ale również Liqui Moly sprawdzi się znakomicie,...
Oj robiłem to bardzo dawno temu, jeszcze jak się jeździło takimi sprzętami z demoludów, bo lepszych nie było. Z pamięci trudno bez silnika na warsztacie. Tam nie ma nic trudnego, raczej bardziej trzeba uważać żeby skrzynię dobrze poskładać jak się rozjadą wałki z zębatkami przy rozbiórce. Piszesz, że wymieniałeś labirynt. Kto to robił i co założył,...
Cytując fragment wypowiedzi Pana magnum460 "Co do paliwa w oleju to przepuszczają sekcje w pompie wtryskowej albo pompka paliwa na popychaczu ta na 3 śrubkach przy pompie wtryskowej. " jest to zupełnie błędne gdyż olej napędowy z pompy wtryskowej nie może sie przedostać do komory korbowej silnika pompa wtryskowa jest uszczelniana,jedynie może sie wylewać...
a tez uwazam ze te nacinane sa lepsze. A dol tez robisz w tym silniku? Pytam z ciekawosci bo tez mam rozlozony silnik z serii TU z tym ze 1,4, z przebiegiem ok 250 000 km (udokumentowanym) i gora nie wymaga w zasadzie remontu, na tulejach sa jeszcze slady po honowaniu, a panewki korbowe juz bylo slychac Też. Na "oko" to czopy główne były dobre, korbowodowe...
Czarujecie się, wszystkie tanie konstrukcje mają racje bytu z podejściem takim, że robimy sobie sprężarkę warsztatową do napędu szeroko pojętej pneumatyki, wtedy nawet przedmuch do skrzyni korbowej można poniekąd olać. Silnik należy nie tylko dobierać taki żeby miał płaskie tłoki, od razu zaznaczę, że jak ktoś myśli że silnik dizla będzie lepszy bo...
witam, troszke teorii, jak nastepuje zapłon w cylindrze to cały z tym zwiazany nacisk jest przenoszony na czop korbowodowy wału i czopy główne ,ponieważ ten nacisk wystepuje zawsze w tym samym miejscu wykorbienia wału,powoduje to owalizacje czopów, jak załozysz nowe panewki to luz zostanie w krótkim czasie powiekszony do (nie średnicy czopu) tylko mimośrodu...
Nie wiem czy zauważyłeś, ale na Twoim obrotomierzu silnik osiągał max skali czyli 10.000 przy 2/3 obrotów ,a to niemożliwe gdyż wtedy twój silnik musiał by przy pełnym gazie osiągać nawet ok 12.000 a to nie jest możliwe.Jeśli masz silnik ze zmodyfikowanymi kanałami płuczącymi (zwiększona ich ilość) to myślę że do 8.000 no może 8.500 rpm możesz dojść...
Skasowałem przez OBD błędy, które weszły w związku z odłączaniem urządzeń, ale po włączeniu zapłonu nie gasła kontrolka: samochód z kluczykiem. Po zapaleniu silnika ta kontrolka gaśnie. Włączyłem zapłon przy naduszonych pedałach: gaz i hamulec i odczytałem kod 1481. Innych kodów nie było - czekałem kilkadziesiąt sekund. Kod oznacza rozłączony obwód...
skrzynia korbowy uszczelnić skrzynia odpowietrzać skrzynia korbowy
zmywarka whirpool uszkodzony moduł klapa tylna mercedes avermedia hybrid
Peugeot 206 – stukanie i drgania kierownicy podczas jazdy, zawieszenie, tuleje, wyważenie Inves LED-3914 TV Firmware Update Guide