Witam. EDC-3785-02- kontrolka filtra cząsteczkowego/katalizatora PM. różnica ciśnienia spalin zbyt niska, oznacza to brak filtra cząsteczkowego/ katalizatora PM lub jego przepalenie.EDC-0081-2; dotyczy tej samej usterki ;różnica ciśnienia spalin lub ciśnienie względne spalin zbyt niska.
Dobrze. Zamontuj nowy czujnik ciśnienia spalin. Odczytaj ciśnienie spalin na wolnych obrotach przy otwartym EGR i przy zamkniętym , następnie przy 2500 i 4000 rpm. Coś masz nie teges z narastaniem zapełnienia filtra, to ono decyduje o rozpoczęciu regeneracji w tym modelu. Czujnik ciśnienia spalin ma tutaj funkcje raczej diagnostyczne. Układ recyrkulacji...
Pewnie uszkodzony masz czujnik DPF zamontowany z lewej strony akumulatora. https://obrazki.elektroda.pl/2802615600_...
odp typu ,,oddaj do mechanika" w niczym mi nie pomogą. Z dociekania "czemu to tak się zrobiło" po lakonicznym opisie, też nic nie będzie. Generalnie przyczyna wyjściowa jest jedna - z jakiegoś powodu dochodzi do tarcia pomiędzy czopem wału, a materiałem ślizgowym panewki. Ten się uplastycznia i wręcz przylepia do czopu - na skutek zwiększonego tarcia,...
Pod wtyczką od cewki zapłonowej jest plastikowy zaworek (EVAP), tam powinna być ta rurka podłączona. Katalizator sprawdzić nie przez wymianę, tylko np wykręcić sondę i tam sprawdzić ciśnienie spalin. Wymienianie części na takie tandety jak Hart (przewody WN) to tylko proszenie się o problemy.
Sprawdź jeszcze raz ciśnienie w kolektorze czy jest prawidłowe oraz ciśnienie spalin na oko, jeśli jest dobrze to pozostaje kwestia lejących wtrysków, weź odłącz wtryski i weź butelkę małą dziurkę zrób w zakrętce i nalewaj po mału benzyny do dolotu, może odpali a może jeszcze w silniku jest coś rozwalone.
Czujnik ciśnienia spalin, czujnik powietrza doładowanego, czujnik ciśnienia atmosferycznego, czujnik powietrza zasysanego powinny przy zgaszonym silniku pokazywać tą samą wartość +/- 75hPa Dotyczy motora 651 w Sprinterze.
Jesteś pewien, że to OM652? Coś mi się to nie kojarzy taki motor.
Zdemontuj samą chłodnicę .Mniej więcej po środku chłodnicy jest zamontowana podpórka rurek z cieczą chłodżącą(przecierają się) i tam przecieka płyn do wydechu (na zgaszonym silniku) . Ciśnienie spalin jest wyższe od ciśnienia w układzie chłodzenia w przypadku nieszczelności i z tego powodu wyrzuca płyn ze zbiorniczka (prawdo podobnie).Kierowca nic nie...
Ocet jest dobry, do syrenki na kamień kotłowy. Tutaj potrzeba detergentu więc ocet nie pomoże, dlatego pisałem o preparacie do płukania układów, tylko nie lej "domowych" detergentów bo za bardzo się pienią - ot co ;) Może w cale płynu nie było po korek, tylko ciśnienie spalin wypchało go "pod korek" robiąc poduszkę powietrzną w głowicy... Stożek płucze...
Lub pompa żle zrobiona. Brak paliwa brak spalin brak doładowania. Dymi na czarno przy gazowaniu czy nie? Jak nie dymi to nie obstawiam uszkodzenia w układzie turbo, tylko brak paliwa w mieszance. Kiedyś miałem przypadek braku mocy totalnego w VECTRA B 2,0 Dti powód zatkany kat. Możesz sprawdzić organo leptycznie czy na wydechu przy przegazowaniu czuć...
Dpf do wymiany. Czujnik mierzy ciśnienie przed dpf i i za. Skoro nie ma różnicy masz zapchany dpf.
I tu się mylisz. Po zaślepieniu sterownik walnie błąd egr w tym silniku. A będzie wiedział o tym na podstawie zmiany masy powietrza z przepływki. Dodano po 6 Żeby go zaślepić trzeba go wyprogramować. Jeśli ciśnienie spalin go już uchyla to rozpadła się w nim sprężyna i czyszczenie nie pomoże. Z ODŁĄCZONYM PODCIŚNIENIEM TEN ZAWÓR EGR POWINIEN BYĆ STALE...
Sprawdź ciśnienie spalin, może pod czujnikiem jest jakiś syf.
Widzi temperaturę spalin w katalizatorze NOx i ciśnienie spalin więc zakładam, że sonda funkcjonuje
Wężyki przykleiły się do zaworku. Obróć wężykiem tak jakbyś chciał przekręcić go na tych króćcach od zaworu.
No to jak nie głowica to ja obstawiam jeszcze dwie możliwości. 1.Blok pęknięty lub wypalony i wymiana uszczelki niewiele dała. 2.Chłodnica spalin do EGR może być rozszczelniona, i na postoju i lekkiej jeździe ciśnienie spalin jest zbyt małe żeby dostać się do płynu, ale pod obciążeniem już bez problemu, zwłaszcza że wtedy się rozgrzewa bardziej.
Chodzi czy czujesz na ręce ciśnienie spalin
Witam wszystkich sprawę udało się rozwiązać okazało się że srube od zderzaka ktoś za mocno wykręcił i griszka byla zle wyregulowana. Turbo się dusiło czyli klapki sie zamykały i nie pozwalały na wydobycie sie spalin po dodaniu gazu gruszka nie miała sily popchnąć do góry gdyż ciśnienie spalin próbowało sie wydostac i tworzylo za duze ciśnienie spaliny...
Witam. edc 3789-01 Różnica ciśnienia spalin. Czujnik ciśnienia spalin. FMI 1 - Za wysoki.
A jak sprawdzić ciśnienie spalin? Jakis sprawdzony sposób ? A i przełożenie na moście standardowe 2:53
Sprawdź podczas jazdy ciśnienie paliwa, jak ma dpf ciśnienie spalin, i ciśnienie doładowania, gdzieś będzie rozbieżność.
Zawór jest zamknięty, ale przez zatkany katalizator ciśnienie spalin podnosi grzybek zaworu. Coś niezrozumiałe?
Adaptacje wszystkiego co było ruszane zrobione. Czy ciśnienie różnicowe spalin na wolnych obrotach 14-17 mbar jest za wysokie? Ciśnienie z 2 czujnika (czujnik ciśnienia recyrkulacji spalin), które jest za dpf jest 40 mbar.
Jeszcze raz ,rośnie ciśnienie różnicowe to rośnie wartość sadzy w gramach. Masz tutaj cytat z mądrego źródła: Przebieg regeneracji czynnej (przy zapełnieniu 18g): "Stopień zapełnienia filtra sadzą jest wyliczany przez sterownik silnika za pomocą dwóch algorytmów. Pierwszy z nich uwzględnia sposób jazdy oraz sygnały sondy lambda i czujnika temperatury...
Witam! Czy orientuje sie ktoś jaki wpływ na pracę sondy L ma ciśnienie spalin w układzie wydechowym?? Czy wogole ma wpływ?? pozdrawiam
Może czujnik ciśnieniA spalin uszkodzony?
Dopytam jeszcze, czy jest bardzo możliwe, że wysokie ciśnienie spalin nie mających łatwego ujścia narobiło bigosu w silniku? W niektórych silnikach zrzucało uszczelniacze z zaworów, ale w tym raczej tak łatwo nie dają się zdjąć.
Woda zwarcie w czujniku ciśnienia spalin. Tak coś kojarzę
Elektroda może być brudna, może być też wymagana regulacja pieca, Jeżeli elektroda będzie czysta to musisz wezwać servis aby wyregulował ciśnienie gazu i pomiar spalin, sam tego nie zrobisz
Zrób test jeszcze raz, może chce cię naciągnąć na koszty, jeśli się okaże prawdą, że są spaliny może być pęknięta głowica a wtedy się cuda dzieją. Jest jeszcze nie duże uszkodzenie uszczelki wtedy ciśnienie spalin dostają się do układu, ale podczas zasysania powietrza nie wciągnie płynu.
czujnik ciśnienia spalin ? Mówisz, że on będzie mieć wpływ na dłuższy rozruch auta ?
Do trafnych rad 12B chciałbym dodać.Sprawdź zwężkę Venturiego w wentylatorze a następnie podepnij mikromanometr i sprawdź ciśnienie jaki zamyka presostat spalin (czy jest wystarczające).
Z CNG jest ten problem że nowe konstrukcje bazują wtrysku gazu i średnie ciśnienie to 2 do 4 bar gdzie z sieci masz 0,05 bar (50 mbar). Ja rozpatrując temat robilbym na starym silniku opla dokładnie 1.2 8V czyli x12sz. Raz że tani silnik prosty. Dwa nominalnie 60 km czyli spokojnie 5-10-20 kW przy 3000 rpm. Można by zmodyfikować wałek by przejść w cykl...
Ciśnienie spalin sprawdzałeś?
Wszelkie resety oraz regulacje po wymianie i wypaleniu DPF zrobiłem, dodam, że ciśnienie w katalizatorze na wolnych obrotach jest 3-4 mbar oraz przy rozpędzeniu wzrasta do 10-20 mbar i obawiam się, że jest ono za duże, możliwe, że jeszcze któryś filtr w katalizatorze jest zapchany i wypalenie nie jest w stanie go wyczyścić. Używam Texy, może masz jakiś...
Dogrzewacz elektryczny? Jak tak to jego sprawka jeśli podpatrzysz parametry to w czasie dogrzewania( pulsacyjnie się włącza) silnik faluje. Jeśli spalinowy to możliwe że EGR po przez za duże ciśnienie spalin na wydechu.
Zanim zaczniesz sprawdzać uszczelki pod głowicą sprawdź dokładnie czy nie masz wody w oleju silnikowym - wówczas na korku lub bagnecie będziesz miał maź koloru kakaowego. Wyciek i objawy przez ciebie opisywane mogą być powodem uszkodzenia (nieszczelności) chłodnicy EGR, która znajduje się z tyłu silnika. Aby wyeliminować tą usterkę wystarczy przewody...
Folia tak, ale nie bierzesz pod uwagę ciśnienia spalin.
Równie dobrze mogą klepać zawory poprzez ciśnienie spalin że cofa bo nie mogą się wydostać przez zatkany katalizator, nie musi to być wina koła.
Takie serwisy zapewne kasują z mapy silnika działanie regulatora ciśnienia, który obniża ciśnienie na biegu jałowym; rozwiązanie, które zostało wprowadzone dla ekologii (normy emisji spalin).
A dlaczego w takim razie przy odłączonej gruszcze nie ma tego? Geometria się zamyka, spaliny omijają wirnik, spada ciśnienie spalin, dodatkowo nie ma doładowania więc i dynamika spalin jest mniejsza.
Zapchany kat, wykręć sondę i zajrzyj do środka - widać pięknie niedrożność i uszkodzenia . Jeśli zaślepienie EGR zniweluje szarpanie to patrz wyżej. Wzrasta ciśnienie spalin w kolektorze co powoduje nadmiar spalin podawanych do kolektora ssącego przez EGR, mieszanka się nie spala bo jest jej za mało. Do tego spadek mocy wynika z niedrożności układu...
Zmierzyć na stykach presostatu podając/ zmieniając ciśnienie
Chciałbym jeszcze zapytać czy np. nieprawidłowa praca EGR może mieć wpływ na ciśnienie spalin i tym samym wpływać na ciśnienie doładowania?
Jak wygląda analiza spalin i ciśnienie komory spalania?
Kontrolkę MIL na pewno da się skasować MAN Catsem. Jest do tego specjalna procedura. Co do spalania to skoro wiesz, że masz nieszczelny wydech to dlaczego tego nie uszczelnisz?? Przecież ciśnienie spalin napędza wirnik turbosprężarki a skoro w twoim przypadku spaliny wydostają się tam gdzie nie powinny to można śmiało powiedzieć, że "cała para idzie...
Dzisiaj wymieniłem EGR, przestał szarpać ale pojawił się błąd sondy. Potem wymieniłem sondę i pojawił się błąd regeneracji. Potem zrobiłem regeneracje na postoju i na razie brak kodów usterek ale martwi mnie tylko odczyt parametrów bieżących, tzn cały czas za duże ciśnienie spalin. Tester mnie oszukuje ?
Identyczny objaw, Master 2,3 163 dci do 3 tyś obrotów ładnie idzie, z logów ciśnienie przed turbina ok, ciśnienie doładowanie ok ale do 3 tyś obrotów, później turbo dziura, żądane ciśnienie doładowania 2300 mbr a dmucha 1200 mbr ( prametry z Clipa) po ok 40 sekundach wraca do normy i zaczyna równać parametry ciśnienia doładowania żądanego.. Sterowania...
Podaj ciśnienie różnicowe na wolnych i próbie wypalenia.
Cześć, szukam adaptera który wkręca się w tłumik przed pdf w/w aucie jest to gwint m18x1,5 zredukowany m12x1, nie mogę znaleźć tej redukcji od ręki, czy może ktoś z was się orientuje w jakiej marce aut występuje taki adapter?
Trochę jakby zapłon przestawiony. Nie smierdzą spaliny niedopaloną ropką?
Jest to zjawisko normalne i będzie tym silniejsze, im większa jest wilgotność powietrza. Otóż, para wodna zawarta w zasysanym powietrzu ulega skropleniu w znacznie chłodniejszym (niż spaliny) układzie wydecowym. Wówczas ciśnienie spalin wyrzuca krople wody. Gdy układ wydechowy zostaje stopniowo nagrzewany, ten proces się spowalnia i wreszcie całkowicie...
Hmmm łącznik ten jest zaraz za turbo więc nie ma szansy ze jego nieszczelność właśnie tworzy to niskie ciśnienie doładowania? Samo to że już ciśnienie spalin jest niższe wiec nie napędza dobrze turbiny. Chyba ,że ja czegoś nie rozumiem w sposobie działania ... Tak czy inaczej łącznik jest do wymiany. Pytanie czy gdzieś jeszcze szukać problemu, i czy...
MAN TGS E5 2010 Witam mam problem z FFR wyświetla się błąd 3011, mam pytanie czy w tym modelu MANa czujnik ciśnienia spalin znajduje się w środku elektrozaworu sterującego hamulcem wydechowym (tak podejrzewam gdyż widzę rurkę łączącą wydech z elektrozaworem). Wchodząc w programie diagnostycznym w wartość przeciw ciśnienia spalin widzę wartość 65bar....
Panowie proszę o wskazówkę , przy błędzie u059e wymienia się sondę nox która znajduję się za katalizatorami? jak to zdiagnozować ? W parametrach nie pasuje mi jeden parametr mianowicie ciśnienie spalin obliczone przez sonde - wartość nieprawidłowa ale diagnozowane uniwersalnym testerem i czasem może coś być przekłamane.... błąd gdy ma status stały to...
Ten program jakieś bzdury podaje, czemu zawsze jest oczekiwane ciśnienie 1,83bar??? Turbina w tym aucie zaczyna efektywnie działać powyżej ok 2300rpm. To że słabo ładuje bez obciążenia jest normalne - małe obciążenie = krótkie czasy wtrysku = małe ciśnienie spalin = słaby napęd dla turbiny. To jest silnik X/Y20DTL czy X/Y20DTH (82 czy 101KM)? Z w/w...
witam !! tez zmieiłem zapchany katalizator na strumienice w bmw 525 tds. Auto zamiast przyrostu mocy zaczęło się dławić, bo ważne jest ciśnienie spalin. Komputer przełączał sie w tryb awaryjny.
Jeżeli masz tak duże ciśnienie na odmie to winna może być turbina, przepuszczająca spaliny przez wąz odpływowy oleju Ciekawe w jaki sposób.
Wtrącę się tak po szybkim przeczytaniu postu... Sprawdź przepustnicę i poproś kogoś żeby "przegazował" i stań przy wydechu... tak na "czuja" zobacz jakie ciśnienie spalin z rury jest, jak nie wiesz czy dobre czy nie to porównaj z jakimkolwiek innym "TDI" , o podobnej pojemności i mocy
Nie wydostaje się ten olej z stamtąd. Po pierwsze tam jest ciśnienie spalin, po drugie jakby było nieszczelne, słyszałbyś to. Olej pewnie leci z pod dekla głowicy albo z uszczelki pod głowicą. Umyj dokładnie i obserwuj.
Witam, mam phaetona z prawdopodobnie zapchanym dpf-em. Błędy: P161B - świeca żarowa cylinder 2; P242F / org. 5585- filtr cząstek stałych, nagromadzenie popiołu P0471- czujnik ciśnienia spalin, sygnał nieprawidłowy; Parametry na biegu jałowym: ciśnienie na pozycji sondy 1692mbar; przeciwciśnienie spalin 1672mbar; różnica ciśnienia w filtrze 70mbar; offset...
czytane fastboxem - 5000 hPa (ciśnienie recyrkulacji spalin) i nie zmienia się. po sprawdzeniu kabla do sterownika - jest przejście, ponowne podpięcie pod kompa i ciśnienie zaczęło się pokazywać ok 1000 hPa (zmienia się). Błąd da się wykasować, natomiast kontrolka silnika dalej miga. Błędów brak. Prawdopodobnie gdzieś jest uszkodzony przewód.
Witam, Wiem, że takich tematów było już dużo, ale każdy pisze że przy tym błędzie ma problem z obrotami. Jakiś miesiąc temu kupiłam mój pierwszy samochód (więc jestem na razie zielona w tym temacie) Peugeot 2.0 hdi z 2004 roku. Po 2 tygodniach zapaliła się kontrolka i wystąpił antypolution fault. Znajomi mówili mi że przy dieslach to częste i pewnie...
Kolego wybacz, ale bzdury piszesz. Tam jest elektryczny zawór egr, więc w momencie jak by się nie zamykał zaraz wywali błąd. A jeśli już dojdzie do takiej sytuacji, to po to turbina ma zmienną geometrię aby regulować ciśnienie doładowania, a poza tym ciśnienie spalin z egr-u jest niższe niż ciśnienie doładowania przy pełnym bucie. Jeszcze raz powtarzam,...
Zazwyczaj termostat uszkadza się tak że silnik jest niedogrzany a w drugą stronę to raczej sporadyczne przypadki. Co do czasu zagrzania silnika to podczas jazdy powinno być trochę dłużej. Ja stawiam na uszczelkę głowicy. Wentylator się nie włączy nigdy bo ciśnienie spalin dostajace się do układu chłodzenia gotuje nam wodę. Jak to sprawdzić? Sprawdź...
Tak i zaznaczę ze chłodnica po nagrzaniu jest cała ciepła
Wszystko już sprawdzone, sprawdź jeszcze jak wyglądają łopatki turbiny, filtr powietrza czy nie oszukuje przepływki, i czy wydech jest sprawny czasem zdarzało się że przed turbiną wydech nie szczelny zmniejszał ciśnienie spalin i turbo się nie napędzało, gdy auto nie jedzie zrób dokładną diagnostykę.
Witam mam ten sam problem czujnik ciśnienia spalin robiłem clipem czujnik znajduje się z lewej strony głowicy z tyłu fabrycznie bez dpf jest na metalowej rurce ale na końcu łaczony gumowym wężykiem- wężyk sie przepala po czasie i nie widzi ciśnienia Dodano po 10 Dodaje zdjęcie pokazowe jak to wygląda napewno pomoże w odnalezieniu http://obrazki.elektroda.pl/7483622500_1...
stawiam na turbinę możesz sprubować zmierzyć ciśnienie doładowania ,a jeszcze jedno zawór recyrkulacji spalin popatrz czy się w pore zamyka
Sprawdź filtr paliwa czy nie jest wadliwy bo zdarzały się źle wytłoczone właśnie gdzie jest w ciskany ten zawór zwrotny, a ten zawór też pewnie jakiś zamiennik?. A z tego powodu możesz mieć błędy od wtrysków i turbo nie będzie będzie pompować właśnie z braku paliwa bo nie będzie odpowiedniego ciśnienia spalin. Ja bym sprawdził czy ten otwór nie jest...
Witam mam problem mazdą cx-5 2,2 diesel 129kW 2014 auto użytkowane w trasie a mimo to dpf daje o sobie znać, auto weszło w tryb awaryjny, pojawił się błąd : P0472 czujnik ciśnienia spalin -zwarcie do masy P0471 czujnik ciśnienia spalin- dysfunkcja P2227 ciśnienie barometryczne Wymieniłem czujnik różnicy ciśnień ale błąd P0472 dalej pozostaje, ktos sie...
dlatego wciąż nie rozumiem, czemu nikt nie robi pasów szahida z termosów. Bo wybuchłyby zanim ciśnienie nabrałoby wartości takiej że promień rażenia byłby znośny, obviously. Poza tym trzeba by dość konkretną energię tam wprowadzić, a w przypadku saletry oleju i paru innych składników mamy łatwą samopodtrzymującą się reakcję po zainicjowaniu produkującą...
To policz opłaty stałe ,które płaci się i tak czy korzystasz czy nie. Ok magazyn obecni jest drogi ale cena będzie spadać. I nie mówię że za rok czy dwa. To jest dłuższa pespektywa czasu 10-20 lat sieć dla domków jednorodzinnych będzie zbędna, więc dlaczego mam za jej utrzymanie płacić. Tylko energochłonne firmy będą jej potrzebować. Co do bezsensu...
Nastawy wstępne służą do rozruchu palnika, potem trzeba je skorygować na podstawie analizy spalin. Oczywiście jeśli chodzi o wartość ciśnienia pompy przy danej mocy, to jej nie ruszaj, ale nastawy powietrza jak najbardziej.
Proszę Państwa jak już podkreślałem obiektem mojego zainteresowania nie jest fakt wykonywania pomiarów ani waszej oceny,gdyż ocenę wystawiam sam, jednak napewno w swojej analizie wykorzystam informacje przez Was tutaj zamieszczone z zaznaczeniem skąd pochodzą. Niestety chyba jednoznacznie nikt nie potrafi stwierdzić czy istnieją jakiekolwiek modernizacje...
Jeśli myślę logicznie to zanieczyszczony DPF spowoduje wzrost ciśnienia spalin co za tym idzie wtłaczanie ich do kolektora przez EGR ,zamulenie silnika i ograniczenie doładowania .Zawór EGR reguluje na podstawie różnic przepływomierza przez uchylanie zaworów bo są tam 2 połączone sprężyną a impulsy PWM wypychają rdzeń cewki programowo,gazy pod większym...
A może katalizator ci się rozsypał i jego cząstki drżą. Jak dodasz gazu to ciśnienie spalin przytrzymuje kawałki porcelany, a po odpuszczeniu gazu latają sobie luźno. Przyglądnij się kolektorowi wydechowemu, spotkałem się z jego pęknięciem przy turbinie. Jeszcze dochodzi kwestia osłon termicznych katalizatora i ich zamocowania.
Hmm.. to ciekawe co piszesz (at)grzegorzbuczylo ponieważ, po przejechaniu wspomnianej trasy 200km gdy było ok i potem znów krótkiego odcinka, jak przy-gazowałem na 1 i 2 biegu nagle zaczął się dławić. może samo ciśnienie spalin sprawiło jakąś modyfikację w syfie w układzie wydechowym (może katalizator). Pozdrawiam, W.
Czemu kajaba? AFN to stary blok, pompa napędzana z wałka pośredniego - gdyby zacinał się przelew, to rozrywało by filtr paliwa albo podwieszało zawory. Albo ciśnienie spalin wypych simmering z obudowy, albo szlag ją trafił i jest zwyczajnie zbyt luźny. 300 zł za wybebeszenie przodu do wymiany tego simmeringu to też wydaje mi się zbyt tanio.
Zostaje źle założona uszczelka lub blok, lub faktycznie turbina jeśli jest fizycznie połączona z układem chłodzenia. Skądś te spaliny idą, musi to być miejsce gdzie jest ciśnienie i gdzie jest fizyczna możliwość przedostawania się spalin.
Dzięki za szybki odzew. Ciśnienie spalin mierzone przed katalizatorem,max.0,2 bara. ECU chyba widzi skoro zmienia się położenie przepustnicy i ciśnienie w kolektorze dolotowym,jak i kąt wyprz.zapłonu. Dodano po 1 Mnie zastanawia ten czas wtrysku,czy nie za krótki ?
Sprawdzić ciśnienie paliwa i skład spalin.
Jedyne co mogłem sprawdzić na chwile obecną to że. Jedna turbina cała mokra, w wężu przed intelcoolerem jest olej i jest go dużo jak również olej jest w wydechu na złączce za katalizatorami sie aż leje olejem. Druga turbina sucha w wężu przed nia i na wydechu sucho. Po odpięciu węzy od intelcoolerów po odpaleniu auta po kilku minutach leci dużo białego...
Czasami tak bywa. Upg może ulec uszkodzeniu na wiele sposobów. Znikajacy plyn, mieszanie plynu z olejem lub cisnienie spalin w układzie chłodzenia. Przy tym ostatnim czesto praca silnika jest bez zmian oraz nie ma zmian w kolorze spalin .
Miałem kiedyś podobny problem z Hummerem. W moim przypadku wypadanie było na całej lewej głowicy z naciskiem na jeden cylinder również po przekroczeniu ok 3 tyś obrotów. Zarówno Launch jak i Tech2 miały możliwość sprawdzenia częstotliwości wypadania na poszczególnych cylindrach. Co mnie zdziwiło o ile na trzech cylindrach częstotliwość wypadania była...
Palnik serii M 100 ale który model?. Przyczyn może być wiele: -regulacja -czy wszystkie parametry ustawione w/g dtr? wymiar ,,x'' i ,,y" oraz położenie tarczy spiętrzającej. -nadciśnienie w komorze spalania. -analiza spalin. -ciśnienie na pompie, czy sprzęgło jest dobre. -stan tarczy spiętrzające, czy nie jest zdeformowana -czy jest dysza o właściwej...
Po wymianie wentylatora i tym „czyszczeniu” sprawdź i wyreguluj mieszankę spalin.
Sprawdź czy nie masz wody we wtyczce czujnika ciśnienia spalin.
Co do pracy tego 2 suwa to na animacji widać że chyba ten silnik będzie miał podstawową wadę 2 suwa czyli opróżnianie cylindra ze spalin i napełnianie cylindra mieszanką to też chyba pod ciśnieniem bo popaczcie sobie dokładnie na animacji po cyklu pracy jednocześnie następuje wydech spalin i napełnianie komory nową mieszanką a żeby mogło to następować...
Może zablokowny zawór elap, hamulca silnikowego. Zablokowane cięgno na wylocie spalin.
Za wysokie ciśnienie na filtrze DPF ( spalin) .
Witam, Fiat Doblo 223 z dpf, 1.3 62kw 2007r. błędy: - czujnik ciśnienia spalin; - czujnik ciśnienie doładowania; -czujnik temperatury płynu chłodzenia; Turbo po regeneracji, dpf wypalony serwisowo, czujniki ciśnienia spalin 2 nowe różnej firmy, a problem wygląda tak: jak się auto nagrzeje to włącza się wentylator chłodnicy i zaczyna się regeneracja,...
Legalne włożenie pod kątem ew.analizy spalin na przeglądzie technicznym. Samo włożenie filtra to nie koniec.To nie działa tak jak filtr do kawy czy wody.Analizowane są przez komputer ciśnienia spalin przed i za filtrem.Stopień zapełnienia sadzą, moment i czas wypalania.Itd, itd.Kazdy DPF jest dedykowany do konkretnego auta. Źródłem informacji będzie...
Po zamknięciu zaworu wydechowego w komorze spalania pozostaje jeszcze jakieś ciśnienie. W momencie otwarcia ssącego zaworu spaliny są wdmuchiwane do kolektora ssącego i zakłócają przepływ, równomierne napełnianie wszystkich cylindrów i przede wszystkim homogeniczność i proporcje mieszanki. A więc ten bajerek niweluje to zjawisko, co pomaga w ekologii....
Obstawiam urwany wirnik turbosprężarki który zablokował wydech i pompuje spaliny rura splywowa oleju do silnika.
Poszukaj w internecie ;chip tuning truck. Zaślepianie przynosi efekt częściowy i jest to takie drutowanie, silnik mimo wszystko z działajacym zaworem spala mniej, ale warunkiem jest 100% szczelność wszystkich połączeń. Dzieje się tak dlatego, że do bilansu mocy jest liczone ciśnienie spalin na turbiny, które jest wyższe, gdy działa układ. Temperatura...
Tak, ale nawet jak ciśnienie jest wysokie, a temperatura spalin niska to i tak dym pójdzie na dół.
Po wstępnej analizie logów, widać, że ciśnienie i masa powietrza wygląda prawidłowo, turbo nie co później osiąga założone ciśnienie doładowania, to z racji braku, dynamiki spalin, co jest spowodowane brakiem paliwa w cylindrach. Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy. Sprawdź również czy w kolektorze...
Z tym że ten jednorurowy klimatyzator nie jest wentylacją - to jest powiedzmy "obieg roboczy" tego urządzenia :-) Ale autor napisał, że wylot z klimy ma poza pomieszczenie. Jak ma otwarte okno / balkon to OK. Co jak zapomni i zamknie? Napływu nowego powietrza nie będzie, ciśnienie wzgledem tego co jest za oknem spada i spaliny zamiast iść w komin,...
regulator ciśnienie spaliny ciśnienie spaliny katalizator czujnik ciśnienie spaliny
kostka nawiewu moduł zapłonowy kabel czujniki renault scenic schemat
termostat czajnika termostat czajnika
Radio Blaupunkt nie czyta płyty CD-ROM GPS Regulacja zespołu wodnego Junkers WRP11: Praktyczne wskazówki