Ponowny pomiar powinieneś zrobić już po kilku minutach pracy, bo jeśli po tym by nie odzyskał ciśnienia to z silnika już nic nie będzie.
Jakie podciśnienie masz w dolocie na wolnych? Pomierz do tego ciśnienie sprężania.
Jakie powinno być ciśnienie sprężania w Ford Focus MK3 1.6 TDCi? Dowiedz się, jakie wartości są nominalne, minimalne oraz jaka jest dopuszczalna różnica między cylindrami.
jaki kolor ma ten dym? Ciśnienie sprężania mierzyłeś?
Sprawdź ciśnienie sprężania.
Jeszcze raz sprawdź rozrząd ,skoro stało się to po jego wymianie. Sprawdź też ciśnienie sprężania .
Jak nie odpala na plaka to albo zatkany dolot ,brak ciśnienia sprężania albo przestawiony rozrząd.Sprawdź ciśnienie sprężania na początek.
Ciśnienie czego? Oleju, czy sprężania w cylindrach?
czujnik stołowy też wymieniłem Po co? Pomierz ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową na poszczególnych cylindrach,
To to spróbuj zamienić na próbę trzeci z czwartym i przekodować.Zobaczysz czy załapie błąd na trzecim.Dalej pozostaje wiązka do czwartego ,ciśnienie sprężania itp.
Ciśnienie sprężania było by złe, ale sprawdzić można.
18:1,17:1 tdci ma ale stopień spężania,ciśnienie sprężania powinien mieć powyżej 30 bar
Kompresja nigdy Ci się nie zmienia jeżeli nie ingerujesz w silnik np. planowanie głowicy. To parametr ustalony przez konstruktora silnika i nie ma na niego wpływu zużycie silnika :) Kompresja to proces fizyczny. Chyba Ci się pomyliło ze stopniem sprężania. Ciśnienie będzie inne.
Odma wymieniona wraz z zaworkiem. Ciśnienie sprężania równe jak na ten wiek auta(9.5;10.5;10.0;10.0). Rurki od zaworu evap sprawdzone i szczelne.
Te silniki jak w dobrym stanie to z 24-25 bar mają. 18 w tym wypadku to jest minimalna dopuszczalna wartość. Może się przyczyniać do słabego odpalania. Jak złapie temperaturę to się doszczelnia i jest ok. Tak więc nie doszukiwał bym się problemu w czasie grzania świec, tym tylko łagodzisz objawy słabej kompresji. W dodatnich temperaturach to bez świec...
Jak autor napisał mechanik sprawdził tylko czy są błędy. Błędów nie ma ale to nie oznacza że jest wszystko ok. Trzeba zajrzeć w bloki pomiarowe. Wszystko posprawdzać. Zrobić przelewy wtryskiwaczy. Sprawdzić ciśnienie sprężania w cylindrach. Na moje oko któryś wtryskiwacz leje jak z rynny.
Wtyczka od cewki zapłonowej była odpięta w czasie pomiarów ?
Ten Ford ma zdecydowanie więcej niz tez 175 tys. km , no chyba, że ktoś tu w bajki wierzy. I dlatego mechanicy rozkładają ręce, bo wiedzą o co biega, a nie chcą stracić klienta (może jeszcze przyjdzie i zostawi troche cashu) ... Np. ciśnienie sprężania jednakowo równiutkie, ale niestety zbyt niskie.
Skoro tak to turbo do regeneracji. Powinno być 1.45 bara a ja osiągam 1.2 chwilowe max i stałego przy przyspieszaniu 1.05. Przez to komputer przycina dawkę by nie dymił bo odczytuje ciśnienie z map sensora. Oddaje turbo do robienia i zobaczymy czy to da efekt. Luzu zaworowego nie mierzyłem. Myślałem że jak ciśnienie sprężania jest na b. dobrym poziomie...
Płyn chłodniczy ma kolor pomarańczowy jednolity, wycieków żadnych nie ma auto stoi w garażu świeżych plam nie ma, właśnie wróciliśmy od mechanika sprawdził ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach wykazało zwiększenie z normy 11bar na 16bar, więc to stosownie za dużo, mechanik mówi że prawdopodobnie pierścienie zgarniające są zapieczone i będą...
-Benzyna zamiast ropy. (zobacz ostatni paragon) -W nowej (starej) pompie ktoś ściągnął koło napędzające ze stożka potem założył i synchro leży. -Brak ciśnienia sprężania na tłokach. ( pomiar testerem ) albo krótkotrwała próba plakiem (usterka mało prawdopodobna).
A sprawdził ktoś ciśnienie sprężania? Po strzale paska zawory spotkały się z zaworami. A tak swoją drogą po co regenerować pompę i wymieniać wtryski po zerwanym pasku? Ktoś Cię ładnie naciągnął albo nie miał żadnych podstawowych informacji o działaniu silników spalinowych.
W odpowiedzi niuniu36. Przy starej zaciął się przestawiacz kąta zapłonu czy jak tam to się nazywa. Objawy: kopci na zimnym silniku zapach niespalonej ropy. Po podpięciu komputera brak błędów. Wtryski po regeneracji, ciśnienie sprężania książkowe, brak ubytków oleju i płynu. Tylko uszkodzenie mechaniczne w pompie zostaje. Dodano po 33 Dzięki za odpowiedź....
W końcu się wybrałem sprawdzić. Doładowanie turbo 1.71bara Ciśnienie sprężania 1gar: 28,0bar 2gar: 27,7bar 3gar: 27,9bar 4gar: 28,1bar W kompie 0 błędów. Jajca a 10ciu koni jak nie było tak nie ma. Już nawet dowcip usłyszałem... Maskę otworzyłem i uciekły... Mechanik powiedział że szukanie jest nieopłacalne przy tym aucie którego wartość to 9k złotych.
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Witam, Objawy są takie, że samochód odpala i pracuje tylko na 2 cylindry. Cylindry nr 1 i 4 nie pracują. Co sprawdziłem: 1. Kody błędów: P2100 obwód silniczka sterującego siłownikiem przepustnicy /Przerwany P2110 układ sterujący siłownikiem przepustnicy - wymuszone ograniczenie obrotów 2. Ciśnienie sprężania równo 14 bar na każdym cylindrze 3. Iskra...
Na zdjęciu (po powiększeniu - świetna jakość zdjęcia) widać wyraźnie przegrzany wałek w części gorącej. To sugeruje, że na turbinę idą mocno za gorące spaliny. Ewentualnie smarowanie turbiny jest nieprawidłowe - ale wtedy łopatki raczej by nie padły. Ale z ubogą mieszanką w Dieslu nie wiem o co chodzi. Może ktoś wyjaśni, jaka ma być ta dobra. Nie ma...
Aby ocenić czy silnik jest do remontu wskazane jest sprawdzenie ciśnienia sprężania i zrobienie próby olejowej aby wiedzieć która cześć silnika jest zużyta, dół czy góra, pomiar ciśnienia oleju.
Witam Jak już cała mechanika jest sprawdzona ( głowica,zawory, silnik) to jest jeszcze możliwosc ,że jest usterka w pompie wtryskowej . Najlepiej w tym wypadku podjechać do seriwsu lub do kogoś kto ma WDS lub IDS i sprawdzić jak zachowuje się pompa wtryskowa i korekcja paliwa ustawiana przez moduł.Może być tak ,że pompa ma problem i wtedy moduł próbuje...
Witam, był tutaj podobny temat, ale założyłem nowy, ponieważ tamten został rozwiązany i były trochę inne objawy usterki. Walczę z Focusem z 2015 roku z silnikiem 1,6 duratec z przebiegiem 45tys km. Samochód po odpaleniu pracuje poprawnie przez 1-2 min, po czym zaczyna nierówno chodzić. W wartościach rzeczywistych widać, że zapłon wypada na 2 i 3 cylindrze,...
Czym mierzysz ? Chętnie sobie sprawię taką zabawkę. Nie mierzę, dowiedziałem się tego na Wydziale Samochodów i Ciągników P.W., ponadto czytam literaturę fachową, bo umiem czytać. Też bym chciał żeby jakakolwiek turbosprężarka dmuchała od wolnych obrotów. :) Sprężarka w silniku wielkości 2,0l w dieslu da ciśnienie ok. 1 bara dopiero przy 200.000 obrotów....
witam. mondeo 1.8td zapewne endura-de. chcesz z tego zrobić ferrari? cóz można prubowac ale nie licz na szok. więc tak planowanie głowicy wzrost ciśnienia fakt sprawdzony i prawdziwy działa czuć poprawę ale są uboczne skutki większe ćiśnienie szybsze zużywanie sie łozysk wału korbowego, panewek korbowodu, wzrost temperatury bloku i oleju sinika efekt...
sprężania ciśnienie prawidłowe ciśnienie sprężania skoda ciśnienie sprężania
komar romet szyba wewnętrzna automapa głosy
vestel 17mb130p firmware pomiar konduktancja
Błąd E042 w kotłach Brötje: Czujnik spalin i przepływ wody Thunderbird nie zapisuje szkiców wiadomości - rozwiązania i diagnostyka