Można, może ale nie musi odcinać mu mocy jak zacznie gasnac sam będziesz myślał co dalej. ☺
Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
P019064 - ciśnienie na szynie paliwowej bank 1 B151363 - czujnik blokady przedniej pokrywy
Sprawdź czy to ten https://rotkee.com/ru/waveform-library?b...
Moim zdaniem problem w regulatorze ciśnienia paliwa, podrzuciłeś inny ale nie nowy? Widać jak ciśnienie skacze i to bardzo. A oczywiście za ciśnienie odpowiedzialny jest regler. A jeśli nie regler zostaje pompa.
Mi się wydaje ze koło 300atm dzisiaj takiego robiłem .Skaczące ciśnienie może być spowodowane kilkoma czynnikami na początek na przelewki menzurki .
Do sprawdzenia ciśnienie na szynie jak zapali korekta wtryskiwaczy
oby tak bylo ale przeszedlem bardzo duzo takich maskotek jak twoja czyli zd3 z takim problemem co u Ciebie i jescze takiego czegos nie mialem . Dodano po 3 a tak z ciekawosci to znalazles juz ten zawor bezpieczenstwa na szynie cr ktory jest z boku.
Hej. Ciśnienie paliwa 7 bar to nie ciśnienie na szynie ( tam jest dużo wyższe) lecz jest to wartość prawidłowego ciśnienia po stronie niskociśnieniowej. Jaka jest wartość skorygowana ciśnienia szyny? Podaj kody usterek dopiero będziemy mogli coś podpowiedzieć. BTW przed wymianą wtrysków sprawdzono wartość przelewu? Jeśli tak ile ona wynosi?
To zawór bezpieczeństwa. Czasem szwankuje i upuszcza w przelew ciśnienie z szyny. Wymieniasz i tyle.
A po co ci schemat ? Zasilanie to 5v i masa. Nawet nie napisałeś jakie ciśnienie na szynie widzi ten twój delfi ani nie sprawdziłeś napięcia jak było pisane. Ani kodu silnika ani modelu auta. I co ty na to?
Ciśnienie na szynie min 200 jak mnie to próba przelewów wtryskow . Sprawdzenie filtra i zasilania paliwa
A jakie masz ciśnienie na szynie bo to dotyczy ciśnienia paliwa
Podmień czujnik na listwie.
Jakie komputer widzi ciśnienie na szynie? Czy komputer widzi obroty wału?
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
Dziś doszedł kolejny objaw. Ciśnienie na szynie na zapłonie zaczęło skakać od 0 do 3168Bar. To mnie naprowadziło na czujnik ciśnienia na szynie. Po podmianie ciśnienie na szynie jest, ale tylko jeden wtryskiwacz rozpyla. Po dłuższym postoju mogło "zawiesić" wtryskiwacze ?
Skoro rośnie ci ciśnienie do takiej wartości to wtryski się nie otwierają. Sprawdzałeś czy mają sterowanie? Po plaku jak wzrasta ciśnienie na szynie?
Najpierw to porządnie zdiagnozuj zanim wydasz kasę i zacznie się marudzenie, że diagnoza nietrafiona. Tutaj się kolego nie praktykuje takich rzeczy. Ale racja, podstawa ciśnienie na szynie i wtryski na przelewy.
Ten błąd , w/g kodów opla , to uszkodzony regulator ciśnienia/otwarty obwód. Takie diktum może oznaczać; uszkodzenie samego regulatora , przerwa na wiązce i lub we wtyczce albo w samym ECU( jak się rozgrzeje to OK). Jak jest zimny to i zapotrzebowanie na paliwo większe , stąd "niskie ciśnienie".
Najprościej jak tylko się da. Bez podpięcia pod kompa najpewniej się nie obejdzie. Sterownik złapał błędy. Jednym najpewniej będzie niskie ciśnienie na szynie.
Ja pisałem o innym przekaźniku. Te silniki palą nawet przy - 10 bez świec. Jasne jest że nim trochę wtedy porzuca po rozruchu ale palą. Zacznij od filtra paliwa. Trzena sprawdzić (jak masz czym)ciśnienie na szynie podczas rozruchu i no przelewy na wtryskach. Wychodzi na to że nie buduje poprawnego ciśnienia przy starcie.
Te błędy nie powodują takich objawów jak u ciebie - nie wpływają na obroty . Sprawdź ciśnienie na szynie , wtryski na przelewy .
No to sprawdź ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeżeli odchyłka przekracza 50 barów, PCM zablokuje rozruch. Może ciśnienie skacze na granicy. Wtedy podejrzenie pada na zawór regulacyjny pompy.
A tam jest przepływomierz? Ciśnienie na szynie ile wynosi w czasie jazdy, nie na postoju. Przejedź się, zobacz co sie dzieje.
Doszły nowe błędy 4570-Ciśnienie szyny CR i 4587 Filtr paliwa. Ciśnienie na szynie się nie pokrywa, pokazuje np żądane 1600 a rzeczywiste 1200 jednostek. Skoro błędy zaczynają się od początku układu paliwowego to drogą dedukcji problem leży gdzieś na linii zbiornik paliwa a filtr. Po drodze chyba tylko pompa i jakiś podgrzewaczy czy coś w tym stylu...
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Masz uszkodzoną wiązkę od ECU do czujnika ciśnienia.
Mogłem, nawet Ci więcej podpowiedziałem. Nie chcesz tego zauważyć, Twoja sprawa. Pozdrawiam, powodzenia życzę.
Patrzyłeś na ciśnienie na szynie CR, jak to wszystko się dzieje? Jeszcze jedna rzecz, jaką bym zrobił to wężyk zasilający pompę CR wsadziłbym do pojemnika z ropą. Tak żeby ominąć cały układ, może coś to zasugeruje?
Ale co to znaczy troszkę? Troszkę to mógł przelewać i nie musiało to mieć wpływu. Jakie ciśnienie masz na szynie przy rozruchu? Te korekty to coś nie za bardzo. Straszne odchyłki.
Ma ciśnienie ma szynie
Błędy 0377810,0377910 oznaczają problem z ciśnieniem na szynie wysokiego ciśnienia. Ich przyczyny mogą być różne. Ale na początku trzeba sprawdzić wtryskiwacze czy nie mają nadmiernego przelewu w stanie zamkniętym co powoduje spadek ciśnienia na szynie rail.
Z tym silnikiem masz rację 16V.Jeżeli wryskiwacz za bardzo przelewa to ciśnienie na szynie będzie za niskie ECU steruje wtryskami powyżej 130bar.Jeżeli to EDC15C2 to ma pompę w zbiorniku powinna się odzywać przy rozruchu.Jak możesz wejść w parametry ECU to by dużo wyjaśniło.
Żeby wtryski wysterował to najpierw musi mieć ciśnienie na szynie.
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
A mi to wygląda na przerwany kabelek, gdzieś od drgań np. jak poduchy silnika lub skrzyni wypracowane to silnikiem pod maską telepie i naciągnięte przewody mogą się zrywać.
Ogarnalem jakis interfejs obd Nic nie zdziałasz fejsem OBD bo to stary system i może nie mieć jeszcze protokołu EOBD, kształt gniazda diag. o tym nie decyduje. Poszukaj kogoś z bardziej ,,rozgarnietym,, urządzeniem diagnostycznym żeby podejrzeć podstawowe parametry do odpalenia czyli obroty i ciśnienie w szynie CR. Economy mode nie zniknie po naładowaniu...
Jest to clio III 2007r. 1.5dci system wtrysku delphi. Silnik na postoju trochę nierówno pracuje.W parametrach ciśnienie na szynie żądane 23MPa a ciśnienie rzeczywiste skacze od 19-25MPa. Po dodaniu gazu i podczas jazdy oba te parametry sie zgadzają tylko na jałowym jest źle. Wtryski na powrocie napełniają menzurki idealnie równo. Jeszcze nie dodałem...
Jeśli nie odpala to musisz podejrzeć parametry podczas kręcenia rozrusznikiem , obroty , ciśnienie szyny CR , temperatura silnika , synchro wału do wałka itp ... inaczej będzie ciężko coś wywnioskować .. Pozdrawiam ...
Wymieniasz pompę wysokiego ciśnienia. Standardowo w tych silnikach.
Witam czy udało się rozwiązać problem?? U mnie identyczne objawy.Za wszystkie wskazówki będę wdzięczny.
Jutro ogarnę vin. Na pewno jest to 460. Samochód bardzo ciężko pali. Czasami trzeba kręcić około 10 sek i silnik załapuje jakby nie na wszystkie gary. Tak zaczyna przyspieszać aż załapie i wyrówna obroty. Filtr paliwa wymieniony ori, sitko z zaworkiem pompki ręcznej nowe ori, Parametry rzeczywiste ciśnienie strona niska 7.4 bar na jałowym. Ciśnienie...
czyli czas otwarcia dla osiągnięcia spodziewanego przyrostu prędkości musi być większy, jako że część doprowadzonego paliwa, które miało być wtryśnięte ucieka Moim zdaniem dopóki łączna wartość przelewania na wtryskach jest taka, że pompa i zawór regulacyjny potrafią je uzupełnić , zapewniając wymagane w danej chwili ciśnienie na szynie - układ pracuje...
Co na to specjaliści?
jesli to nie pomoze to chyba zostaje pompa, no ale to raczej bedzie wymagac wyslania na diagnostyke Co samą pompę ?Absolutnie nie . Trzeba sprawdzić co dokładnie dzieje się podczas rozruchu. Teraz zakładamy że problem z filtrem czy zapowietrzeniem. Ale diagnostyki wymagają parametry jak: ciśnienie na szynie (podstawa) sterowanie wtryskami synchro wał/wałek...
Jak mi kiedyś padł BSM to miałem podobnie. Używkę można znaleźć za 300 zł (trzeba dobrać odpowiednią wersję). Nie tłumaczy to niepalenia na plaku. Z drugiej strony powiem Ci tak nie sugeruj się do końca tym że nie zapala na plaku. Jak walczyłem z takim silnikiem nie za każdym razem chciał gadać na plaku a rozrząd i reszta była ok. Wiem wiem tak powinien...
ciśnienie na pompach max. 1900 bar przy czym odrazu wyświetlał usterkę silnika i ucinał do 900 Albo Ciśnienie na szynie dochodziło do 10 bar Mylisz pojęcia, przy 10 barach na szynie CR auto by nie pracowało... i tak pisalem wcześniej: Jak będziesz wymieniał pompy sprawdź od razu wałek Zostało to zweryfikowane? Zaraz wsadzisz w to auto majątek przez...
Mam problem w bmw e90 silnik n47. Ciśnienie w szynie comonrail waha się od 300 do 340bar, cały czas podczas pracy silnika na wolnych obrotach ciśnienie faluje w tym zakresie, a sterownik zadaje 325bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia i regulator na listwie jak i również regulator na pompie CR i filtr paliwa. Pompa comonrail została wymieniona problem pozostał....
Dzień dobry mam takie pytanie jakie powinno być ciśnienie na szynie paliwowej w samochodzie Nissan X-Trail 2.5Dci ? Pozdrawiam
P1191 - ciśnienie szyny paliwowej. Przez to szarpie. Zacznij od sprawdzenia szczelności f.paliwa, podłącz tech i sprawdź czy szybko spada ciśnienie szyny po zgaszeniu silnika.
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
Ten system w samochodach amerykańskich wymaga ciśneinia oleju od 3,5 do 20 MPa, więc chyba masz za mało.
Przede wszystkim jeśli ciśnieniem jest dobre samochód powinien przez chwilę pracować dobrze. Nie był tam usuwany DPF/EGR/MOC ?
Sterownik tym zarządza, nic się nie da zrobić. Tyle tylko, że ciśnienie na szynie powinno utrzymywać się przez kilka minut po wyłączeniu pompki.
Chociaż daj filmik z przegazowania. Nie miałem takiego testera w ręku, ale szukaj wartość zadaną i aktualną, czy się zgadzają podczas przegazowania/jazdy. Chodzi o przepływkę, ciśnienie na szynie, egr, sterowanie turbiny, lambda(wątpię i bez błędu, to to już w ogóle mi się nie widzi), poziom zapełnienia dpf. Podglądnij korekcje wtryskiwaczy(raczej od...
Witam mam mały problem z mondeo 2002r tdci 130km -nie odpala za pierwszym razem (czasem jednak odpala).Auto jest dynamiczne i w czasie jazdy nie zaświeca się sprężynka. Byłem u diagnosty i stwierdził za wysokie ciśnienie na szynie - mówił że winna może być wtyczka która jest podpięta do szyny i radził aby ją obciąć i przylutować drugą. Czy ktoś to robił,...
Dopóki silnik nie uruchomi się wartości rzeczywiste korekcji wtryskiwaczy będą parametr miały 0. Pomimo braku błędów prawdopodobna usterka wtrysku.Według mnie jeśli silnik "kręci" na rozruszniku to masz za wysokie ciśnienie na szynie. Może czujnik ciśnienia odczytuje głupoty podepnij manometr i sprawdź jakie jest faktycznie ciśnienie.
jesli nie dostaniesz tych informacji to napisz do mnie meila to sprawdze i ci posle.
Witam, od dłuższego czasu męczę się z premiumkom DCI. W aucie zostało sprawdzonych już wiele rzeczy. Wymieniona pompka wstępna na nową, wtryski po regeneracji, pompa wysokiego ciśnienia wstawiona od drugiego, sprawnego auta. Problem nasila się wraz z wzrostem temperatury silnika. Gdy jest zimny auto odpala, lecz z oporem. Gdy już odpali, wymagane ciśnienie...
A lampka czerwona od immo gaśnie? Paliwo swobodnie dopływa z baku do pompki? Ciśnienie na szynie rośnie?
Witam,więc sprawdziłem ciśnienie na szynie wtryskowej i na wolnych obrotach 855 obr. ciśnienie wynosi 260-266 bar, a przepływ powietrza 470-500 mg na egr wysterowanym na 1,97%.
Sterownik widzi obroty wału i ciśnienie paliwa? Czy rozumiesz pytanie ? Nieważne co podmieniłeś, ale jakie są obroty i ciśnienie na szynie wg komputera ?
Witam mam problem z Mercedesem S klasa W220 a mianowicie jeżdżąc moją eską przy rozgrzanym silniku zapala się EPC i traci moc a obroty maksymalne to 3 tys. Podłączyłem się do komputera i pokazuje błąd: - 2047-1 Monitorowanie ciśnienia szyny przez zawór sterujący - ciśnienie szyny jest zbyt niskie, - 2346-2 sprawdzić układ EGR (Recyrkulacji Gazów Wydechowych)...
Jak masz tester to patrz w parametrach ciśnienie paliwa na szynie przy próbie rozruchu. Nie wysteruje wtryskiwaczy dopóki nie osiągnie minimalnego, coś około 200 bar. Możesz ewentualnie patrzeć napięcie na wyjściu czujnika ciśnienia, zazwyczaj środkowy pin, pozostałe to +5V i masa. Wartości w tej chwili nie podam, strzelam że przy 200 barach to będzie...
Dodam jeszcze. Ciśnienie szynie CR na biegu jałowym 502-508 bar, a przy wysokich obrotach 1200 i więcej bar.
Zaraz ci udowodnię że nie sprawdzone nic. Czy jest synchro? Jakie ciśnienie na szynie? To na początek.
Najpierw wydobywał się z niej bulgot gotującej się wody, potem odgłos iskrzenia, a na sam koniec włączył się rozrusznik... No to jak zrobiłeś czajnik z instalacji to na pewno teraz odpali. :D Pierwsze co to nie napisałeś czy kręci czy nie.A jak kręci to czy das się czytać parametry.Np przy włączeniu pompy na ostro pojawia się ciśnienie na szynie czy...
Euro 3,4 ? Ciśnienie wstępne przed filtrem ? Ciśnienie na szynie zadane ? Ciśnienie na szynie rzeczywiste ? Wartość % M-prop W/w dla wolnych obrotów, 1250 oraz max. Możesz odkręcić złącze paliwowe powrotu DBV (NIE cały DBV) i zobacz czy z DBV podczas odpalania lub po odpaleniu wycieka paliwo. (Zachowaj ostrożność, najlepiej robić to w dwie osoby)
Od próby przelewowej na wtryskach. Albo od podłączenia testera i sprawdzenia,jak narasta ciśnienie na szynie jak nie pali.
Są jakieś błędy? Pompa paliwa sprawna , jakie podaje ciśnienie. Pompa wysokiego ciśnienia sprawna, jakie ciśnienie na szynie. Czujniki temperatur sprawne? Map sensor czysty?
Kupiłem używane wtryski od anglika po małym przebiegu i problem ustał. Wtryski udało mi się wyrwać za 600zł także nie ma tragedii.
Bylem u znajomego na hamowni podlaczylismy pod kompa, nawet program zostal zmodyfikowany aby pompa pompowala wieksze cisnienie niestety ten sam efekt , autko wpadalo w tryb awaryjny za male cisnienie paliwa przewody wymienione wokolo pompy i fitra na nowe. A wlasnie jest jakis domowy sposob zeby sprawdic gdzie paliwko ucieka ? znaczy cisneinie gdzie...
odłącz wtyczkę na zaworku na pompie zobacz czy się coś zmieni po tym Ale wcześniej odepnij wtyczki od wtryskiwaczy :)
Jest jakaś wada tylko nie wiem czy nie w ECU :)
Sprawdź ciśnienie na szynie podczas kręcenia na ciepłym, wtedy kiedy nie odpala. Nie da się naprawić auta bez podejrzenia parametrów. Sprawdziłeś wtryski na przelewy?
Jakie jest ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem?
A wtryski zostawiłeś stare? Jakieś korekty sprawdzone czy cokolwiek? Test na przelew ? Ciśnienie na szynie ? Mój pomysł to zacząć diagnozę. No chyba że ktoś inny ma inny pomysł to tez chętnie posłucham.
Nie, bo zawsze możesz korzystać z rozrusznika aby zmierzyć ciśnienie na szynie CR jakie jest na potrzeby rozruchu. Kluczowym jest moduł DDE (czy silnik podjął pracę), skrzynka JBE, i inne..
Tak jest z dieslami renault. Wymienisz pół auta i dalej nic. Z podmianką części jest łatwiej zdiagnozowac i naprawić ale używane części, pomimo że działały wcześniej w innym aucie to wcale nie znaczy ze są dobre. Wtryski by należało sprwwdzic na maszynie bo po przelewie nie zawsze wyjdzie że jest uszkodzony. Najczęściej powodem utraty ciśnienia jest...
Tak ścieżka potencjometru gazu.Czujniki wału i wałka niby ok ale sprawdzę dokładnie jutro.
Podstawa,ciśnienie na szynie,synchro wał/wałek,spadek napięcie podczas rozruchu,temperatury ,sprężanie na garach itd.. Jak juz to sprawdzisz to wtedy wymienisz wtryski. Nie wiem też co to za obrazki wrzuciłeś?
Sprawdź ciśnienie na szynie CR podczas występowania stuków.
3088 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego w rurze ładującej za intercoolerem (intercooler) Sprawdzanie napięcia zasilania, napięcia sygnału czujnika. 3099 Czujnik ciśnienia szyny. Sprawdzanie napięcia zasilania, napięcia sygnału czujnika 3781 Zawór ograniczający ciśnienie. Zawór ograniczający ciśnienie otwarty. Za wysokie ciśnienie paliwa. 3850...
Jakie jest ciśnienie na szynie rail jak próbujesz odpalać? Jakie są błędy? To nie jest auto do którego wystarczą śrubokręt i kombinerki!
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia paliwa Peugeot 308 SW 1.6 HDI 2011 rok. Może jakiś schemat ktoś ma żeby zaznaczyć w którym dokładnie miejscu albo gdzie obok jakiej części,z góry bardzo dziękuję AI: Czy możesz opisać, dlaczego potrzebujesz zlokalizować czujnik ciśnienia paliwa? Czy występują jakieś konkretne objawy lub problemy? błąd kodu P0087?...
Jakie masz ciśnienie pompy wstępnej na rozgrzanym silniku, ile wynosi korekcja wtrysku i jaka jest wartość procętowa na zespole pomp. Jak wyszedł test przelewu wtryskiwaczy , czy zaślepiałeś szynę .
Ciśnienie na szynie.
z komuptera nic nie wyszło Nie wyszło bo diagnosta był kiepski. Podstawa ciśnienie na szynie. Świece se odpuść bo to CR ,a tym bardziej w tych temperaturach.
Odczyt błędów to nie diagnostyka. Trzeba przejrzeć parametry rzeczywiste, pracę wtryskiwaczy, ciśnienie na szynie, przepływ powietrza i wiele innych z tym że trzeba wiedzieć jakie powinny być te parametry żeby wychwycić anomalię. Dodam tylko że nie zrobisz tego za pomocą jakiego ELM 327.
Rozrusznik i akumulator to podstawa w tym silniku , na uchylonym egr też ciężko pali ...
na forum Audi znalazłem że to jest normalne ciśnienie na wolnych obrotach w tych silnikach High Fuel Pressure - to powinno to być od szyny wytryskowej, coś jeszcze pomoc wytłumaczyć ?
1. Korpus przepustnicy. Czy jest czysty? Czy plastikowe kółka wewnątrz są luźne? 2. Czy łańcuch rozrządu jest w porządku? Czy łańcuch hałasuje? Nieprawidłowo wyregulowana tarcza faz rozrządu wpływa na prędkość biegu jałowego. Sprawdź ciśnienie w szynie paliwowej za pomocą manometru. Reg. 3.1.19. Publikowanie wpisów w dyskusjach archiwalnych.
Podłącz tester i odczytaj błędy. I to jakie jest ciśnienie na szynie podczas rozruchu, bo inaczej to nie ma sensu.
Ja płaciłem za oryginał z serwisu MB 550zł, ale nie jest powiedziane że ten z aukcji jest zły, u mnie wymieniałem bo dość mocno skakało ciśnienie na szynie, chociaż auto chodziło i odpalało normalnie, ale niestety, wymiana m-prop nie pomogła. Jeżdżę tak do dziś z tymi wahaniami ciśnienia w sumie gdyby nie podłączenie do OBD to bym nawet nie wiedział...
Witam, kolejny temat do OM642 190km 2006r W211. Podpytam co do słabego odpalania. Kręci z 5-8 sekund i teraz tak. Niby wszystko sprawne pompa w zbiorniku ma wydajność 520ml/9s wedle SD czy to ujdzie?? Wynika z tego że jest na pograniczu minimalnej wydajności i dodatkowo pompuje 4 bary dobrze???? Mam zapocenie lekkie na dwóch przelewach czy ma to też...
Więc tak, pojechać na porządną diagnozę, albo sprzęt do kitu albo coś sieje w instalację i elektronika głupieje.
Problem z zbyt wysokim ciśnieniem na szynie CR nadal występuje.
wysoki ciśnienie szyna iveco ciśnienie szyna ciśnienie szyna wtryskowy
podłączyć termostat zamrażarka akumulator tesco urwany kabel cewki
rozbiegany silnik rozbiegany silnik
Zepsuta matryca w telewizorze na gwarancji - prawa konsumenta Schemat ideowy wzmacniacza Mivoc SW 1000 A-II