I gdzie tu problem? Co sprawdziłeś już? ciśnienie na garach ,odpinałeś ten wtrysk?
Czy to błąd wtryskiwacza 2? A przewód do wtrysku drożny. Ciśnienie na tym garze ok?
Zmierz ciśnienie sprężania
długo nabija ciśnienie ,1-2 sekundy powinno już być.
Diagnostyka komputerowa i pogląd parametrów mógłby dużo powiedzieć szczególnie obroty silnika jak i ciśnienie na listwie jak będzie OK to wtryski do sprawdzenia na przelewy a na końcu kompresja a wtryski najlepiej też oddać do sprawdzenia .
Sprawdź wtryski na przelew .
Obejrzyj pompę, najlepiej zobacz jakie daje ciśnienie. Jeśli jest jej początek końca to objaw się zgadza. no i wtryski na przelew
ciśnienie od 25 do 30 bar a nie ma sterowaniem wtryskami to za małe ciśnienie przecież o 10x a piszesz że masz prawidłowe.??
jak by styku na wtyczkach nie było to by wywalił błąd w trysku a nie ciśnienie paliwa. wtryski wpradzone na stole czy tylko korekty?
witam mam problem ze sprinterem 313 2.2cdi z 2006 roku. zapala sie kontrolka EDC i samochod powyzej 2tys sie nie wkreca. Blad p2007( cisnienie wtrysku wstępnego -zbyt niskie ciśnienie ) wtryski i pompa sprawna, jakies sugestie? filtr nowy, powietrza w ukladzie brak.
Oscyloskopem sprawdzić wysterowanie wtrysków. Po drugie sprawdzić na magistrali ciśnienie manometrem.Podpiąć do kompa i w wartościach rzeczywistych sprawdzić parametry silnika na rozgrzanym silniku. I oczywiście zmienić mechanika.
Witam, mam problem z sprinterem 2.2 po przekładce silnika nie odpala, krecic ,kreci jak głupi na plaku chodzi, pompa w baku podaje, błędy to P0201-P0204 czyli błędy wtryskiwaczy dodam ze wtryski są założone te co były w tym silnik co przyjechał, czy mogą być to wtryski ? i jeszcze dodam że ciśnienie na szynie jest ponad 300 bar
Najpierw czy dochodzi paliwo, potem sprawdź ciśnienie bezpośrednio na pompie. Następnie ciśnienie na listwie z zaślepionymi wtryskami /sprawdzasz zaworek przelewowy/. Potem to już chyba wtryski do sprawdzenia.
Witam. Mam problem ze Sprinterem i bledem P0087 zbyt niskie cisnienie oraz P0252 wirnik krzywka dozowanie paliwa przez pompe wtryskowa A. Cisnienie na biegu jalowym z zadanych 250 barow skacze od 210 do 280. Czujnik i zawory regulacji podmienione. Wtryski sprawdzone. Co dalej robic? Moze jest jakies zwarcie na wiazce?
przy okazji padł wtrysk sterujący zbiegło się to niestety z uszczelką
a wtryski otwiera ? Pewnie regulator ciśnienia skoro pompa jest ok
wtryski do weryfikacji. Ogólnie za niskie ciśnienie Rail zapewne, tester prawdę powie.
Dobrze uszczelnij dopływ paliwa i odpowietrz. Spróbuj na samostarcie, by pompa paliwa obrotów dostała. Sprawdź przelew paliwa na wtryskach, może umarły.
za niskie ciśnienie na pompie, przy rozruchu powinno być około 250 bar, zawór na listwie lub sterowanie wtryskami. Osobiście stawiam na pompę.
sprawdź ciśnienie na listwie i wtryski na powrotach częsta usterjka to oring na regulatorze na listwie z tyłu siklnika
dwa podstawowe parametry które musisz sprawdzić : ciśnienie na listwie, obroty koła zamachowego , impulsy można sprawdzić oscyloskopem na podłączonym wtryskiwaczu,zobacz czy odpali na samostart
Dajcie temu zamkowi na chwilę spokój.Próbę przelewową wtrysków zrób bo zamek to może być zbieg okoliczności.Potem ciśnienie CR jak buduje i jak stoi.
Sprawa rozwiązana. Regulator ciśnienia na listwie był uszkodzony. Chociaż żadnego błędu związanego z nim nie było. Zanim zmieniłem regulator to jeszcze zrobiłem test przelewowy wtrysków, jeden strasznie przelewał, drugi był taki średni. Wymienilem dwa wtryski i regulator i jest ok. Odpala na widok kluczyka :D
Witam wszystkich. Po wymianie silnika w Mercedesie Sprinterze 2.2CDI, nie zapala. Ciśnienie na listwie jest właściwe, wszystkie czujniki zostały przełożone ze starego silnika, więc wszystko powinno być ok. Na kompie pokazuje błędy z wtryskami, podstawiony nowy wtrysk i impuls na niego jest tylko raz i znowu wyskakuje błąd i świeci się kontrolka EDC....
Cśnienie otwarcia dysz wynosi 1350 bar Taaak? To dlaczego do zastartowania silnika jest potrzebne ciśnienie minimum 120 bar? (przy takim ciśnieniu w railu silnik zacznie pracę)
Spróbuję dziś Vagiem ale nie wiem czy obsługuje Mercedesa ale spróbuję a i jest to Benzyna a ta szyna co wspomniałeś ciśnienie to mógł byś bliżej opisać co i jak sprawdzić oraz gdzie szukać ? i oczywiście jest na pompo wtryskach benzyna ...
sprawdzałem na sprinterze 313cdi odpala jak ciśnienie jest około 20MPa. Próbowałem na plakao dpalić vitka ciśnienie wzrosło do 54MPa. Auto pracowało, obroty 1200, napięcia na wtryskach brak.
dlaczego wprowadzasz nowe metody diagnozy Wynika to z doświadczenia !!! Kolega pojedzie na diagnostykę komputerową do nieogarniętego diagnosty i jeżeli np. zawory będą podstawione może mieć różne przekłamane parametry i błędy np. 'misfire' lub ciśnienie doładowania będzie uciekać przez zawory na cylinder i będzie błąd słabego ciśnienia doładowania....
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
ja mialem, trzeba podłaczyć tester i zobaczyc czy problemem nie jest zbyt wolno rosnące ciśnienie w szynie. jak tak to powodow moze byc kilka: zbiornik, filtry , pompa, zawór, wtryski, przewody paliwowe
Sorki, że tak tu się w temat wkręcam . Można sprawdzić ciśnienie na "Listwie wtrysków" czy buduje odpowiednie? Dodano po 3 PS; Na ramie Aby Moderator nie miał za złe używania terminów ;P Dodano po 1 Rampie
Wyczyściłem geometrię na turbinie oraz zamontowałem zestaw naprawczy siłownika turbiny. Teraz śmiga aż miło (brak błędów). Jednak mam jeszcze jeno pytanie. Na zimnym silniku nie odpala, trzeb kręcić z 2 min, i dopiero zaczyna załapywać. Potem jeszcze kilka razy zgaśnie i znów odplam aż chodzi, jednak trzeba poczekać z 1 min. bo nie reaguje na gaz. Błędów...
Sprawdź jakie ciśnienie wytwarza pompa wysokiego ciśnienia na wolnych i wysokich obrotach. Dodatkowo standardowa procedura czyli czyszczenie układu paliwowego od zbiornika poczynając + nowy filtr. Najlepiej rozebrać uszkodzony wtrysk i zobaczyć czy niema w nim opiłków z pompy.
Witam wszystkich. Problem dotyczy problemu z odpaleniem Mercedesa Sprintera 903 (2004) 2.2td 313cdi. Dokonałem pomiaru przelewu wtrysków i w ciągu 60sec kręcenia wtryski przelały na1: 8 na 2: 7 , na 3: 6 i na 4:10 . Wymienione: filtr paliwa, świece żarowe, akumulator, wężyk paliwowy od filtra paliwa, uszczelki na regulatorze listwy. Komputer diagnostyczny...
Nie daje się różnych wtrysków na jeden silnik. Może jeszcze powiesz, że ten czwarty był regulowany w innym warsztacie? To już byłaby masakra. Ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania sprawdziłeś? Nie grzeje się nadmiernie silnik?
Pompa paliwa z baku podaje na pompę wysokiego ciśnienia a to niestety nie podaje już dalej na listwę. Wymieniłem Pompę wysokiego ciśnienia wraz z zaworem na niej znajdującym się oraz zawór na listwie wtryskowej z tyłu i nadal nic. Czemu od razu tak poważny remont bez rozeznania, czy rzeczywiście chodzi o pompę wysokiego ciśnienia (pwc) z zaworem regulacyjnym?...
nie wie czy sprawdzałeś smok w zbiorniku, jeśli tak to ok. moim zdaniem powinieneś sprawdzić przelewy na wtyskiwaczach, jeśli nie wiesz jak to pojedź do warsztatu który to wie jak to zrobić, przy wtryskach bosha jake masz, jest trudno określić złe wtryski, najprościej jest wymienić wszystkie, ale nie koniecznie(koszt ok 500 zł szt minimum), ok, błędy...
Witam. Jeśli tylko jak ciepły nie pali to na ogół pompa do roboty. Często (tylko w celu sprawdzenia) wystarczy polać pompę CR zimną wodą z konewki lub wodociągu i od razu zapali :D . Te zatankowanie benzyny nie pozostało bez znaczenia dla pompy. Ciśnienie ok.120-180bar powinno wzrosnąć już po 2-3 obrotach silnika. Tak jak kolega wspominał należało by...
Sprawdź ciśnienie paliwa przy rozruchu na zimno, w 90% przypadków chodzi o ciśnienie paliwa ( przelewające wtryski, powietrze w paliwie, niedomaganie pompy wysokiego ciśnienia lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR) ECU nie zezwoli na start dopóki nie uzyska odpowiedniego ciśnienia. Sprawa będzie banalnie prosta do rozwiązania jeżeli...
Witam Mam prośbę szukam porady lub mechanika w okolicy Wrocławia. Sprinter 313 Cdi 2004 rok w trasie w Italii padła pompa wysokiego ciśnienia bez wtyczki. Nie było czasu, ładunek, itp. Zmienili w serwisie Mercedesa na pompę nową ale niestety na taką z wtyczką. Nie powiem ile kosztowało :-( , i kabel który był na wiązce nie używany podłączyli do jakiegoś...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Jakie wartosci podczas odpalania? Wtryski sprawdzone na powrotach?
Witam Mam problem z sprinterem 413 CDI z 2002 r. Auto co jakiś czas nie odpala. Odczytane błędy : P0180-002 Czujnik temperatury paliwo - Napięcie sygnału jest za wysokie. P0201-008 Wtryskiwacz cylindra 1 - przewód ma -//- P0202-008 Wtryskiwacz cylindra 2 - przewód ma -//- P0204-008 Wtryskiwacz cylindra 4 - przewód ma -//- P0203-008 Wtryskiwacz cylindra...
ciśnienie na listwie CR jest w porządku. Czujnik na listwie podmieniałem i to samo,regulator też. podmieniałem z identycznego auta. Wtryski faktycznie wstawione nówki na 100% żadna regeneracja fakt faktem że o innych numerach ale wyciągałem je już i dawałem na sprawdzenie do Bosch service Kluszczyński Bydgoszcz i podobno muszą chodzić prawidłowo. Jest...
Ciśnienie jest, ponad 300 :/
Ciśnienie na szynie min 200 jak mnie to próba przelewów wtryskow . Sprawdzenie filtra i zasilania paliwa
My Ciebie również serdecznie witamy... Jeżeli nie wiesz, to tego rodzaju naprawy w nowych autach rozpoczyna się od odczytania i analizy kodów błędów. Oprócz tego trzeba przejrzeć tzw. "actual values" (wartości aktualne) - np. zwrócić uwagę na ciśnienie na railu w momencie uruchamiania silnika. Jeżeli będzie niższe jak 120 bar to silnik raczej nie odpali....
Witam. Od czego by tu zacząć.... Mam sprintera 902 2,2 cdi 80kw z 2005r i problem z odpalaniem sprintera jak jest ciepły. Bardzo długo kręci. W ostatnich miesiącach zostały zregenerowane wtryski, pompka wstępna, oringi układu paliwowego, zawór regulacji ciśnienia, termostat wraz z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego, rozrusznik i nowy aku. Po podłączeniu...
Witam na warsztat zajechał mercedes sprinter 3 ten najnowszy z silnikiem 2.2cdi.Podczas krecenia silnikiem na plaku chodzi ,normalnie bez plaka próbuje załapac ale nie moze sam chodzić.Cisnienie na listwie podczas krecenia 400bar około,czujniki wału i wałka sprawne.Cisnienie na cylindrach w okolicach 30bar,wtryski sprawdzone ,rozrzad sprawdzony.Był...
Witam, proszę bardzo o pomoc mam problem ze sprinterem 2,2 cdi 208 rok 2000 do tej pory było wszystko ok ,w pewnym momencie zaczął gasnąć podczas jazdy a po zatrzymaniu i odczekaniu pół godziny odpalał i można było jechać.Po jakimś czasie to samo kontrolka edc i stop ,po przejechaniu kilku kilometrów zgasiłem auto i już nie mogłem odpalić wziąłem na...
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
podpiąć przelewy i zobaczyć, który przelewa. Najprawdopodobniej jeden wtrysk leje i nie trzyma ciśnienia. jakie masz dane podczas kręcenia? jakie ciśnienie paliwa? Odpali przy min ciśnieniu ok 200 bar. (180bar) Jak masz niższe to nie ma szans Próbowałeś samostarta do wlotu powietrza? Jak na samostarcie zapala bez problemu to wtrysk na 99%. Daj znać...
Witam, tym razem potrzebuje pomocy bardziej doświadczonych. Mianowicie po wymianie wtrysku już nie dalo się go odpalić, więc wymieniłem filtr bo był stary a zauważyłem na przewodach że ciągnie z niego powietrze, ale nic to nie pomogło po za tym że już powietrze nie szło z niego, sprawdziłem przewody idąc od zbiornika ale nic nie zauważyłem, więc założyłem...
Na Twoim miejscu skupiłbym się na diagnostyce. Nie jakimś fejsem ale SD. Niestety ja nie posiadam żadnego sprzętu by to zrobić,dlatego auto było w dwóch warsztatach. Ja mogę polatać jedynie z multimetrem. Co immo rozłącza w ogóle? Bo paliwo do wtrysków dochodzi ale tak na oko to chyba za małe ciśnienie.Przeglądałem schematy w auto-data i widzę ze centralka...
Okey, masz rację. Jednakże ze spływem oleju z filtra to tak nie jestem do końca przekonany, że to źle. Wydaje się, że to tylko pompa jest po drodze spływu. Powiem Ci więcej, za każdym razem kiedy wymieniam olej to nigdy go w puszce nie było, więc? Przebieg mojego OM651 170KM to 270 i nic się nie dzieje. Przy 200tu wymieniłem: wspomniany wcześniej zestaw...
Nie, nie doszedłem, auto nie moje tylko firmowe, szef dopóki bus normalnie odpala, ładnie chodzi i przede wszystkim dużo nie pali dopóty ma gdzieś jakieś wahania ciśnienia na listwie, dla niego rozwiązanie tego problemu to niepotrzebne koszty. Ja osobiście stawiam na wtryski, ale to moje nie zweryfikowane podejrzenia.
Witam, jakie powinno być ciśnienie na listwie sprinter 906 2.2 cdi biturbo 313 2008r Problem polega na tym, iż auto wchodzi w tryb awaryjny, zarówno przeładowując jak i niedoladowując. Wywala bledy przeladowania i niedoładowania. czasem również egr oraz przeplywki. Turbiny po regeneracji, caly układ dolotowy- od turbo przez intercooler, kolektor- dokładnie...
No i po robocie :) Szpilki odkręcone to i głowica odchodzi niemalże bez udziału rąk. ;) Przecinak był bardzo mały i cieńki (co nie zmienia faktu że nie powinno go tam być tak czy inaczej) i wbijałem na rogu dokładnie tam gdzie jest filtr paliwa żeby z dala od strefy gdzie są tłoki ale nie ma żadnych zniszczeń oprucz małego odgniecenia na rogu, uszczelka...
Witam. Mój Sprinter dotąd był w stanie idealnym, nagle zaczął kopcić na biało. Sytuacja była o tyle dziwna, że początkowo ani nie ubywał olej, ani woda, nie było oleju we wodzie, ani wody w oleju a jednak kopcił. Jednak nie kopcił cały czas, na wolnych nie kopcił wcale, zaczynał kopcić na biegu jałowym przy wysokich obrotach. Myśleliśmy, że to niesczelny...
Musisz go zdiagnozować, odczytać błędy gdzie pewnie będzie problem z regulacją ciśnienia paliwa, oraz zrobić próbę przelewową, bo nie wykluczone że któryś wtrysk puszcza.
Ale jak sprawdzić ciśnienie na listwie i impuls z czujnika?I o jakiej listwie mówimy, bo w moim modelu chyba nie występuje takowa.Jest pompa wtryskowa i 5 wtryskiwaczy razem z jednym sterującym i to wszystko.
własnie ze jest taki problem będąc z nim na komputerze nic nie wyszło zero błędów wtryski sprawdzone są ok czujnik ciśnienia na listwie wymieniłęm bo miałem nowy i dalej nic
Mam podobny problem. Uszczelniałem króciec wodny przy czym wyjmowałem listwe, filtr paliwa. Po złożeniu silnik odpalił i po paru sekundach zgasł (głośno zagdakał). Wtryski są sprawdzone- są ok. Żadnych błędów nie wybija. Spotkał się ktoś z takim problemem?
Prawie na pewno jest ponownie problem z DPF-em. Przy tak krótkich trasach (jeszcze nie wiem, ile w tych 100 kilometrach jest uruchomień silnika) uruchamiane jest wypalanie filtra, ale nie dochodzi do jego pełnego zakończenia i przy najbliższej okazji wypalanie zostaje ponownie uruchomione (co znowu wiąże się z dodatkowym paliwem wtryskiwanym do cylindrów)....
witam koledzy jest 0 ; błędów nic się na desce nie zapala wcześniej miał moc więc blokada prędkości raczej sama się nie włączyła zaworek przed turbiną zamieniałem podciśnienie dałem do zaworka odzielnie nowym wężykiem bez trójników na ogrzewanie ciśnienie w kol dolotowyn w czasie pełnej mocy +-2150 sprawdzałem ktsem nawet regulowałem tą małą srubką...
DPF wywalony. Autko zapaliło i po chwili zgasło i cisza ! Nie pali teraz wcale. Początkowo pokazywały się błędy wtryskiwaczy - wszystkich 0201-0204 ale po którejś próbie odpalenia silnika i kasowania błędów zniknęły. Później pojawił się błąd o ciśnieniu lecz też już go niema. Auto nadal nie odpala. Paliwo dostaje, na plaku odpala ale zaraz gaśnie. Ciśnienie...
Rozrusznik kręci jak należy. Skąd wiesz, że kręci jak należy? Ze słuchu? Podczas startu obroty wału korbowego muszą sięgać 200-250 obr/min . Jest to warunek z kolei osiągnięcia ciśnienia w zasobniku od 150 do 200 bar . Ciśnienie mierzone jest czujnikiem ciśnienia paliwa w zakresie 0,5-4,8 V . Dodatkowymi czujnikami warunkującymi sprawny rozruch jest...
Hej, stop , stop Panowie, zacznijmy od tego ze krokiem numer jeden jest postawienie celu ktory chcemy uzyskac co w tym wypadku odpowiada max ilosci paliwa zamienionego na prace, nie cieplo czy halas swiatlo itd. Bezposrednim wykladnikiem sa NIUTONOMETRY , i tego sie nalezy trzymac a zmiana na pałe - a moze 4 bar map sensor, koncowki z kombajnu i turbo...
Witam. Mam problem ze sprinterem, samochod odpala pracuje równo, tylko po gwałtownym nacisnieci gazu nie reagujemy a po odjeciu i naciśnięciu ponownie zaczyna jechać. Nie ma reguły kiedy to sie dzieje. Komputer nie pokazuje błędów, parametry wszystkie ok. Wymienione juz zostaly: wtryski, czujnik i zawór wysokiego ciśnienia na listwie i pompie. Przeplywomierz...
Najczęściej czujnik położenia wałka lub problem z ciśnieniem paliwa tj filtr, przewody lub wtryskiwacze.
Witam. Mam taki problem: Bieg jałowy, luz. Naciskam na pedał przyśpieszenia a silnik nie wchodzi od razu na obroty, tylko ma ok 2 sekund zwłoki. W czasie jazdy podobnie. Po prostu nie ma żadnej reakcji ze strony silnika. Po tych dwóch sekundach silnik normalnie sie wkręca i ma moc. Potencjometr gazu działa prawidłowo, przy pełnym wciśnięciu sterownik...
Wtryski, pompa CR lub regulator ciśnienia. To do sprawdzenia w serwisie specjalizującym się w dieslach, a nie u pana mietka co się z diesel dopiero w FSO polonez spodkał.
Z tym oddaniem auta na warsztat mam problem bo żaden z moich kolegów nie chce go robić bo nie mają jak go zmieścic .Dlatego walcze sam bo co robić.Jeśli chodzi o sprawdzenie wtrysków na przelewach to rozumiem ze na kazdy przelew założyć wężyk i tam gzie nabije więcej paliwa ten wtrysk leży. Dodano po 3 i jeszcze jedno.Pomogła wymiana tego wtrysku???
Zastanawia mnie tylko że jeżeli kręce kolejny raz to error juz się nie świeci. Wpinając diodę do wtyczki wtryskiwacza kręcąc rozrusznikiem kilka obrotów sygnał jest. Później zanika obroty widzi i ciśnienie takze
jeśli brak błędów to trzeba sprawdzić wartości rzeczywiste - ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa , filtr PDF i zawartośc sadzy oraz ciśnienia przed i za filtrem a potem sprawdzić dawkowanie wtryskiwaczy na przelew chyba że masz zatkany wydech skoro inaczej buczy
powodem jest słabe ciśnienie są trzy opcje - regulator ciśnienia - wtryskiwacze dają za dużo na przelew - słaba pompa najtańsza i najbardziej prawdopodobna opcja - regulator ciśnienia do wymiany/ podmiany z innego sprawnego samochodu - 3 śrubki 15 min roboty
Mercedes Sprinter 906 2.2 cdi Delphi rocznik 2010. Bardzo ciężko odpala jak już załapie to nie trzyma obrotów i gaśnie. Bardzo dymi. Gryzący biały dym. W sterowniku aktualnie brak błędów. Był jeden p0251 elektryczna usterka zaworu sterującego ilością. Usterka została naprawiona przerwa w obwodzie. Wtryskiwacze zostały wymienione na regenerowane. Oczywiście...
Kolego, wyjaśnił byś jeszcze raz problem , czy gaśnie i po ponownym włączeniu rozrusznika odpala? czy też gaśnie i nie da się go odpalić bo rozrusznik nie kręci? Pytam bo jest w tym temacie trochę za dużo nieprecyzyjnych informacji. Jak gaśnie podczas jazdy i nie odpala przez brak reakcji rozrusznika, to problem ewidentnie po stronie elektrycznej możliwe...
Witam mam problem z nie odpalającym Mercedesem Sprinterem z 2005r 2.2 CDI. Auto stało kilka tygodni nie odpalane. Kiedy chciałem go uruchomić okazało się że akumulator jest słaby (ale chwile zakręcił). Zmieniłem akumulator na nowy i po przekręceniu stacyjki rozrusznik nie kręci. Nie ma sterowania. Okazało się że przekaźnik się nie zwiera zmieniłem go...
Mam problem z mocą.Mianowicie:Odpalam silnik bez żadnych problemów. Jak depnę gaz to idzie jak burza.Gdy zejdę poniżej 40km/h to traci moc jak chce depnąc wogole nie idzie max predkość 80km/h i tak jak by turbina nie dzialala ale dziala.Wyłącze silnik i włacze silnik to napączątku idzie jak burza zejde z obrotów i to samo do 80 km/h.Byłem potpiąć komputer...
Więc tak, auto zostało przewiezione lawetą do serwisu, tam po podłączeniu pod komputer pokazało kilka błędów (niestety nie wiem jakie dokładnie), potem tamtejszy mechanik bawił sie z nim z 3 godziny, auto odpaliło i zgasło, po kolejnej godzinie odpalało ale przy ok 3000 obrotów gasł, mówił cos o wtryskach, potem o pompie paliwa, na końcu o złym ciśnieniu...
Dzień dobry. Obserwując forum stwierdzam, że masz Gerri najwięcej wiedzy na temat Mercedesów. Otóż kupiłem jakiś czas temu Sprintera 208 cdi z 2000 r. (Sprzedający twierdził, że uszczelka pod głowicą do wymiany). Były uszkodzone podkładki miedziane pod wtryskami i nagar zalany równo (widoczny był tylko pierwszy wtrysk). Zostało to zrobione. Później...
Mam taki problem . Wymieniłem silnik 0m651 w sprinterze 313 z 2013 na silnik z 2014 tez om651. Po zmianie wtrysków na te z uszkodzonego silnika , jednostka pracowala nierówno . Wtryski zostały zakodowane - pracował normalnie po 2000 km problem powrócił . Samochód był na serwisie Boscha - gdzie stwierdzili ze jeden wtrysk był wadliwy Wiec został zregenerowany...
Cześć Tych danych to jest tyle co kot napłakał... Po pierwsze: oznaczenie handlowe "313 CDI" nosił zarówno poprzednio produkowany model Sprintera (II generacji) jak i aktualnie produkowany model 906. Z tekstu dopiero można się domyślić, że masz ten nowszy, ale lepiej to wyjaśnić, bo zaraz się zaczną mnożyć rady dla Sprintera 313CDI starszego. Wymieniony...
Na początek pomierz ciśnienia na cylindrach.Jeżeli będzie za niskie to wtedy sprawdź rozrząd,jak ok to niestety będziesz musiał liczyć się z podnoszeniem głowicy. W wtorek będę mierzył kompresje. Jeżeli będzie ok to zacznę od elektryki oraz sprawdzenia wtrysków. Kompresje mierzymy oczywiście przez świece?
brawo, zakupilem rowniez z zatartym ,po wymianie silnika ,jednak 2359-1 charge pressure control too low boot pressure po wlaczeniu silnika nie widze aby pracowala dzwigienka na turbo , mam do dyspozycji drugiego identycznego sprintera w ktorym tez nie zaobserwowalem tego turbiny zdrowe egr czyszczony ,czujniki pokazuja warosci po przekroczeniu 50km.h...
Mercedes Sprinter 313 [903] r. 2002 Silnik: 2.2 Auto nie odpala, proszę o jakieś porady. Wymieniłem: - Czujnik i zawór na listwie wtryskowej. - Zregenerowałem pompę wysokiego ciśnienia. - Wtryski sprawdzone (sprawne) - Wymieniłem pompę paliwa niskiego ciśnienia. Auto nie podaje paliwa na listwę wtryskową, po próbie zaciągnięcia paliwa strzykawką z węża...
Jeśli nie wypiąłeś WSP, to emulator się nie uszkodził. Te samochody, najczęściej, w czasie jazdy gasną z powodu spadku ciśnienia paliwa. Pierwsza sprawa to zawór regulacji ciśnienia na listwie CR (tam z tyłu). Następny etap to wtryski. Wymontuj przelewki i załóż na wtryski przezroczysty przewód paliwowy (ok. 10cm i z taką średnicą, żeby się trzymał...
Sprawdź czy nie przepuszcza ciśnienia pod wtryskiem. Częsta usterka tych silników, potrafi zbierać się nagar który zalepia górę głowicy ewentualnie potrafi wyrwać gwint w głowicy http://obrazki.elektroda.pl/2795249800_1... Tak wygląda zalepiona glowica
Wystarczy zdjąć wężyki przelewowe i sprawdzić który leje, przy rozruchu żaden nie powinien przepuszczać (no może małe kropelki), natomiast jak będzie uszkodzony regulator ciśnienia to wymiana oringów może nie pomóc. Bez podstawowej wiedzy z kompa to jest strzelanie kulą w płot. Bo nawet jak to będzie któryś wtrysk to nie wiem czy będziesz w stanie sam...
Witam serdecznie ostatnio nabyłem sprintera 413 2.2CDi z 2005 roku. Auto początkowo miało problemy z paleniem- wina wtrysku wymieniłem i pali od ręki ale okazało się, że w czasie jazdy gdy silnik dostanie obciążenia auto gaśnie, wyłączysz zapłon i odpala normalnie, wszystko jest ok do momentu kiedy znów nie obciążysz silnika. Po diagnozie autocomem...
Witam! Posiadam sprintera 316. Uszkodziły mi się wtryski. Zaprowadziłem auto do warsztatu, gdzie zostały regenerowane. Mechanik wgrał mi nowe oprogramowanie do komputera twierdząc, że będzie dużo lepiej. Po tym zabiegu już 5 krotnie wtryski (przelewy) padały po przebiegu od 4 do 10tys km. Naprawiał to za każdym razem, ale już za ostatnim zażądał sobie...
Witam, a koledze to potrzebne by pochwalic sie przed dziewczyną? , nazewnictwo też takie bardziej sylwestrowe :D , pierwsza faza słuzy do niedopuszczenia obniżenia temperatury powietrza dolotu(jak by była tylko jedna dawka) i inicjacji zapłonu i zwiekszenia obszaru zapłonu, druga faza to główna dawka a trzecia służy do przedłużenia fali wysokiego ciśnienia...
Zobacz czy przewód z turbo do kolektora robi się twardy po dodaniu gazu. A może poszedł wtrysk sterujący. ?? w cdi Popatrz dokładnie co ci jeszcze zerwało tym paskiem (np. wężyk z turbiny , czujnik ciśnienia lub temperatury powietrza etc.) Pozatym odczyt błędów ze sterownika jeśli pokaże zawór to do sprawdzenia wiązka na przedniej belce i podciśnienie.
Witam wszystkich,panowie mam problem z sprinterem 2.2 cdi 2002r otóż podczas jazdy nagle stracił moc i tak po podłaczeniu do kompa wskazało na czujnik sterujący turbina,czujnik kupiony wymieniony ( to jest ten pod filtrem powietrza) wszystkie wężyki podciśnieniowe sprawdzone a mocy jak nie było tak nie ma :cry: żadnych błedów komputer teraz nie pokazuje.Wiec...
Właśnie będę to sprawdzał jutro (test na przelewanie). Tylko właśnie zagadkowe jest to, że miesiąc temu robiłem taki test - wszystkie były równiutko. A test robiłem przy okazji, bo uszkodzona była uszczelka pod wtryskiem. Niestety, przez genialną pokrywę Mercedesa, gdy paliwo uciekało przez ten wtrysk, chyba mogę tylko strzelać że z pół roku, nic nie...
Dzisiaj mialem czas na zabawa z samochodem zatem napisze cos... Czujnik ciśnienia na pompie zamieniony. Kontrolka jak migala ta miga. Czujnik temp paliwa również sprawdzony. Przepustnica zamienione. Filtr paliwa również dzisiaj wymienilem. Kontrolka wciaz miga... Brak bledow :/ Teraz pytanie czy to mogą byc wtryaki? Robilem probe przelewowa kilka tygodni...
Koledzy jak się zorientowałem że paliwo poszło zanieczyszczone to zawiozłem auto do machera i on czyszcił zbiornik i auto mi oddał stwierdzając że ma być i wybrałem się w drogę do mons w belgii do bazy natowskiej zrobiłem ponad 3200 km i auto szło bez problemu i dojechałem do domciu za co dziękuję Bogu że nie padł na zachodzie , w następnym dniu odpaliłem...
Auto było podłanczane u 2 mechaników i tylko u jednego wyszło że wtrysk leje to go wymienił. A poza tym nic sie nie dopatrzył. Dzisiaj jak zagasiłem auto to natychmiast w rurce pomiędzy filtrem a pompą wysokiego ciśnienia pojawiło sie powietrze które cofało ropę z powrotem do filtra. Kabli narazie nie sprawdzałem gdyż za bardzo nie wiem od czego zacząć....
Witam serdecznie. Posiadam mercedes sprintera jak w temacie. Mój problem polega na tym ze co jakis czas podczas jazdy lub podczas ruszania lub zwalniania, wiec tak naprawde nie mozna naprawde stwierdzic kiedy silnik jakby przygasał czemu towarzyszy metaliczne stukanie po czym pracuje normalnie lub tez gasnie całkiem i widac duzo siwego dymu. Na diagnostyce...
sprinter wtrysk sprinter ciśnienie sprinter ciśnienie paliwa sprinter
sharp migające podświetlenie aparat trust rozrząd carisma
ogranicznik przepięc urmet schemat
Lodówka Siemens - długie chłodzenie, migająca temperatura 2°C Silnik w rowerze elektrycznym wyłącza się powyżej 25 km/h