Napęd napędem. Ciśnienie powinno być. Ze schematu wynika że zawór redukcyjny jest w pompie zasilającej. Z drugiej strony pompa wysokiego powinna budować ciśnienie nawet bez pompy zasilającej jeśli układ jest odpowietrzony. Jeśli nie robi nic to albo powietrze w układzie albo pompa wc padła, albo rozrząd razem z głowicą padły a pompa się nie kręci bo...
witam iveca są tanie w kupnie ale ceny części już nie.a jeśli chodzi o twoje pytanie co to może być najlepiej jechać z kompem oprogramowanie ausy czyli izi typowe do iveca możesz sprawdzić turbinę,ciśnienie na pompie,pojedyncze w tryski dosłownie cały silnik.Albo texa troche mniej dokładna,wyświetlany wtrysk może oznaczać wszystko ciśnienie paliwa turbina.Powodzenia.
Nie wiem czy możliwe ale wygląda jakbyś zamienił wężyki od i do filtra.
Widzi obroty wału? Jakie ciśnienie na listwie CR?
Jest jeden parametr nieodpowiedni ,"za wysokie ciśnienie na listwie",mechanik mówi ,że jeżeli to nie ten drugi regulator to musi być zajechania pompa i wtryski
Podaj dokładniej błędy jakie wyskakują (numer/opis)! Sprawdź zasilanie na wtryskach!!
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Sprawdź wtryski na przelewy, jakie masz ciśnienie przy kręceniu rozrusznikiem? podaj wartość
Jaką turbinę zastosowałeś? Niech mechanik sprawdzi '' na kompie '' ciśnienie turbo podczas jazdy.
dzięki koledzy okazało się że pompa paliwowa padła i dawała za niskie ciśnienie pozdrawiam
Jakie ciśnienie uzyskuje na listwie w czasie kręcenia rozrusznikiem ?
Na początek zrób diagnostykę komputerową, odczytaj błędy. Podejrzewam że będzie za niskie ciśnienie w listwie paliwowej, wymień filtr paliwa, a jak nie pomoże to sprawdź wtryskiwacze- zrób próbę przelewową.
Pierwsze błędy. Dwa ciśnienie na listwie CR w momencie odpalania.
Ciśnienie paliwa, świece żarowe, sprawdź czujnik temperatury oraz ew. Mogą być wtryski.
Twoja turbina jest sterowana elektrozaworem czy został sprawdzony? Przewody podciśnieniowe również trzeba sprawdzić , jak masz błąd ciśnienia na cr to zobacz skontroluj sygnał napięcia z regulatora oraz czujnika na cr. Co do samej pompy to jakie masz ciśnienie na listwie?
Jeśli to Tector to wtrysk common rail więc ciśnienie takie jakie komputer zadecyduje - wiesz o co pytasz tak w ogóle?
Może dziurawy dolot. Najlepiej zmierzyć ciśnienie doładowania.
Moja listwa wygląda tak jak na załączonym obrazku, dzisiaj spróbowałem jeszcze podłączyć wtrysk na zewnątrz, podpiąłem paliwo i wtyczkę, odpaliłem na plaka, ciśnienie według komputera podchodziło pod 500 bar, wtrysk nie puścił chmury, natomiast paliwo z wtrysku przeleciało przelewem, bez plaka komputerowo pokazuje tylko te 10 bar na listwie https://obrazki.elektroda.pl/9414427200_...
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
Zdejmij przewód paliwowy przy filtrze paliwa, ten od zbiornika. Włącz stacyjkę i patrz jakie podaje ciśnienie, jak nie sika mocno to masz walniętą elektryczną pompkę wspomagającą. Środek auta w ramie po prawej stronie.
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Błąd EDC przy niskich obrotach ok 1700 i wysokim biegu. Proszę o porade...wszystkie tematy powoli się wyczerpuje...wtryski czujniki turbina egr wszystko wymienione lub sprawdzone A błąd jest nadal...teraz mam wysokie ciśnienie doładowania w kolektorze kolorowym...p0234...pozdrawiam
Pacjent to Iveco Daily 3.0 170 koni 70C17 2012 rok. Mam wrażenie, że auto jest zamulone. Mam też Iveco 65C18 Euro 4 i jest wielka różnica w mocy obu aut. W nowszym miałem problem z wtryskiem, został on naprawiony. Układ wtryskowy itp. ponoć ok. Pompa daje odpowiednie ciśnienie. Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania. Bez zmian. Na 1., 2., 3. auto...
Tego to nie wiem, nie mam jak sprawdzić, też myślałem o tym że on przekłamuje, na razie wysłałem wtryski do sprawdzenia bo mnie trochę niepokoją, a później podmienię ze sprawnego tectora czujnik rail.
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. Pompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w baku...
Podłączenie komputera u nas kosztuje 50 zł.u was pewnie też nie drożej,więc warto z korzystać.Może poszedł ci czujnik wysokiego ciśnienia przykręcany jest z tyłu pompy na dwie śrubki m6,ale dziwne że kierowca nic nie odczuwa w czasie jazdy.Sprawdż jeszcze zawór wysokiego ciśnienia turbiny,czasami wzrasta ciśnienie na interkuler znajduje się na ramie...
Mam problem z mocą po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu, auto strasznie zmulone, do 90 km/h ledwo się rozpędzi i ściana, Iveco 35c16, auto z 2018 roku, silnik 2,3 115 kW, sprawdzona turbina, ciśnienie w komorach spalania, był błąd 0600 ale wykasowany, wyszło, że leją 2 wtryski ale nie wiem czy to będzie przyczyna, bo auto przed postawieniem...
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
Musisz określić co to jest. Może sprawdź w jakim tempie ubywa oleju na bagnecie. Całkiem możliwe, że jest przyczyna w zasilaniu paliwem- totalnie późny kąt wtrysku , lub inny problem wtryskiwacza itp. Przyłóż rękę do wydechu, czy nie czuć jakiegoś asymetrycznego pulsowania. Cudów nie ma, na koniec zmierz ciśnienie w cylindrach.
Panie "Dawid W " z pana wypowiedzi trudno jest zrozumieć co pan ma na myśli. To co opisałem niejednokrotnie było problemem w uruchomieniu silnika. Pewne jest że samochód Iveco Daily nie zapali bez impulsów z koła zamachowego natomiast jeśli będzie brakować impulsów z koła rozrządu to silnik będzie nierówno pracować jest słaby może kopcić ponieważ nie...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Bardzo proszę o pomoc. Jak w temacie Iveco zgasło podczas jazdy, tak jak by cofnięty został kluczyk w stacyjce. Schodził z obrotów aż zdechł, bez żadnych szarpnięć. Od tej pory nie mogę odpalić. 1. Brak błędu na immo kontrolka gaśnie. 2. Pompa paliwa wstępna pracuje. 3. Ciśnienie na listwie CR podczas kręcenia 250 bar. Tak jak wcześniej przed awarią....
Jesli silnik tak się zachowuje w pierwszej kolejności należy sprawdzić ciśnienie zasilania pompy paliwa przed filtrem paliwa Ciśnienie to wytwarzania. Jest przez elektryczną pompę paliwa umieszczoną pod samochodem na podłużnicy. Ciśnienie którego wartość to 3.5-5.5 bara jest ograniczane na zaworze umieszczonym na filtrze paliwa. Następną czynnością...
Witam, i poradziłeś sobie z problemem, moim zdaniem jeżeli dymi na czarno a wtryski ok to zająłbym sie przepływką. Mam podobny problem z Boxerem 3.0 , brak mocy tylko ze w ogóle nie kopci , wszystkie parametry prawidłowe( ciśnienie na szynie , ciśnienie powietrza itp) a jechać nie chce i na postoju wchodzi tylko na 3200 obr/min i ręce mi już opadają.Co...
Witam po prostu auto ci się zapowietrzyło przy spuszczaniu wody z separatora i wymiany filtra trzeba odpowietrzyć układ zasilania paliwem. Klekotanie i brak mocy to właśnie objawy zapowietrzenia. W dieslach jak coś się robi przy układzie paliwowym to koniecznie trzeba odpowietrzyć ,a powodem zaświecania się kontrolki wtrysku było niskie ciśnienie paliwa...
witam Niestety po kodach błędów nic nie powiem, ale z doświadczenia podejrzewam ze blokuje sie zawór regulujący ciśnienie paliwa(zawór znajduje sie na pompie wysokiego ciśnienia z tyłu, przykręcony jest na dwa torxy) na początek zdemontuj zawór przemyj go,włącz zapłon z miejsca po zaworze wyleci paliwo (wypłucze pompe) zamontuj zawór i sprawdz. Powinno...
Witam. W opisywanym przeze mnie przypadku okazało się że po wyczyszczeniu zbiornika i wymianie filtra paliwa na oryginalny filtr IVECO (Filtron - robił problem) lampka od wtrysku wyłączyła się. Okazało się że winą jest najprawdopodobniej przeładowująca turbina. W momencie włączenia się turbiny i nabierania prędkości (powyżej 3000 obr.) i przy opadaniu...
Jak dymi na czarno to może oznaczać że masz zatkany filtr powietrza albo wtryski już leją. Co do ciśnienia to jeszcze nie jest takie złe bo różnica pomiędzy cylindrami nie przekracza 1 at. Sugestie sprawdź wtryskiwacze i wymień filtr powietrza . Powodzenia.
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
U mnie skacze cisnienie. Zawor wymienilem ale UŻYWANY z Iveco o numerze f00r000754. Nadal to samo. A moze wtrysk jest uwalony i za duzo wraca paliwa? Czy ten zawor obiegu niskiego cisnienia tez moze byc uwalony? http://allegro.pl/zawor-zaworek-paliwa-r... Czy to jest tylko zawor zwrotny czy spelnia tez inna...
Witam mam problem z moim Iveco problem standardowy ale niekoniecznie po dodaniu gazy pod czerwone pole na obrotomierzu samochód gaśnie co zauważyłem wywali paliwo na górnej sekcji pompy potem gaśnie uszczelniłem pompę nie dało to nic wymieniłem zawór ciśnienia na pompie na nowy nie dało to nic. A i bym zapomniał miga kontrolka wtrysku ale dlaczego to...
Wtryski, pompa ciśnienia, pompa w baku paliwa, czujnik wału, czujnik wałka.
Bo na zimnym odpala na benzynie. Potem przełącza na gaz. Gdy jest cieplo pali od razu na gazie. Sprawdź czujnik temperatury reduktora moze kłamie jej odczyt, sprawdz dokładnie czy nie ma jednak filtra na wysokim ciśnieniu. Mam wrażenie że problemem będą wtryski.
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Najłatwiej będzie przerobić mapę wtrysku softem od tuningu. Dawka gazu najprawdopodobniej jest stała a zmiany dawki roboczej obliczone dla PDE są takie same jak dla zwykłej pracy pompowtryskow. Wystarczy obniżenie dawek w sofcie, ingerencja w ciśnienie doladowania nie przyniesie spodziewanego efektu (będzie brakować momentu). Lepiej np.zmniejszyć wartość...
Ogólne problem to ciężkie odpalanie. Silnik jest w autobusie, są na pulpicie przyciski do palenia i gaszenia. Jeśli go długo kręcić to łapie, gubi, łapie i tak z 10 -15s aż zapali, i pojawia się błąd wałka. Jeśli go zgaszę przyciskiem i jak tylko silnik się zatrzyma nacisnę start to odpali normalnie i błędu nie ma, jeśli zrobię dłuższą przerwę to znowu...
Czesc, bląd ciśnienia jest opisany jako PPV? Czym to wykasowali - EASY ? servis iveco? Ile ma staralis przebiegu ? Wtryski i tlumik były wymienione?
Auto normalnie nie pali, cisnienie na listwie waha sie miedzy 3-5 bar. wytryski sprawdzone przelewowo sa spoko. Teraz pytanie co jeszcze sprawdzic zeby nie narobic kosztow? Koszt testu =2 do 4zł :D Wiem, że sprawdziłeś wtryskiwacze, ale zrób test. Zaślep kulką np. łożyskową (z "wianka" rowerowego) wszystkie 4 rurki paliwowe między listwą a wtryskiwaczami...
witam miną miesiąc a ja dalej stoję nikt nie ma pomysłów warsztaty się wycofały może jest jakiś czarodziej który jeździ po kraju. w między czasie przeryta została elektryka podmienione edc wymieniony pedał przyspieszacza sprawdzone zawory testy turbiny pozytywne test wtrysków pozytywny ciśnienie cylindrów pozytywne temperatury w normie (testy robione...
Chciałbym odświeżyć temat. Mam również Iveco 35s12 2,3hpi z 2003r. po wypadku. Nie chce odpalić choć silnik kręci. Brak zasilania wtrysków, świec żarowych, brak ciśnienia na listwie CR. Czy występuje w nim czujnik uderzeniowy????? A jak to gdzie i jak wygląda. Proszę o odpowiedź bo nie wiem co mam dalej robić
Bez testera ani rusz:) kody błędów coś by podpowiedziały. pompa musi mieć obroty około >2300 do 3200 Podczas normalnego działania wtrysk mocznika do systemu SCR odbywa się o ile spełnione są następujące warunki: -Temperatury silnika i katalizatora nie mogą przekraczać wyznaczonych progów (proces katalizy funkcjonuje tylko w określonym zakresie temperatur)...
Są nawet piezoelektryczne zaciski testowe do lamp stroboskopowych. Wtedy wykrywamy wzrost ciśnienia na rurce czyli dynamiczne sprawdzenie kąta wtrysku wraz wyprzedzeniem kąta zapłonu. Tylko cena na jedno użycie mało opłacalna.
Napisałeś że turbina okej i wtryski podpinałeś kompa turbina ma zmienną geometrie sprawdż podciśnienie do zaworu VGT.A jak z regulatorem ciśnienia na pompie.
Przed turbina IC nie wskazany , bo podnosząc ciśnienie podniesiesz temperaturę powietrza. Poza tym IC masz w aucie. Do 200KM tłoki i korby powinny starczyc jak kierownik z glowa. Twin Turbo w ukladzie R4 jest nie oplacalne (jednak do zrobienia, koszty sterowania i wystrojenia Cie zabiją ) Zainwestuj w wieksze wtryski (bo jak myśle seria siedzi w aucie),+chlodnicę...
Mgiełkę zapewnia rozpylacz (taka część wtryskiwacza) bo pompa nic nie rozpyla (pompuje co wynika nawet z nazwy). Tak obrazowo: dobry rozpylacz rozpyla na mgłę wolno opadającą w powietrzu, słaby/zużyty na kropelki opadające dużo szybciej, złom sika strumieniami. Oczywiście jakość pylenia zależy od ciśnienia wtrysku i na pewno super rozpylacz z ciągnika...
... miał taką sytuację z za dużym ciśnieniem i bez problemu te autko diagnozuje się większością testerów.
zaadaptuj wtrysk komp go nie widzi i myśli że nie ma go wcale. jak odpowietzrałeś wtryski na odpiętych kostkach? jeśli kostek nie odpiełeś przy odpowietrzaniu to mogłeś je zatrzeć. wypnij czujnik ciśnienia paliwa poluźnij przewody paliwowe przy wtryskach i odpowietrzaj. spróbuj odpalać bez czujnika ciśnienia a potem z wpiętym czujnikiem. nie jestem...
Pogratulować mechanika,bez sprawdzenia ciśnień wywala wtryski i pompę.Z pewnością za którymś razem uda się naprawić.
Prawdopodobnie robi się podciśnienie w zbiorniku, bądź gdzieś jest układ zapchany, bo zapalenie się lampki raz na 100km oznacza, że właśnie raz na 100km dodatek miał zostać wtłoczony do wydechu, ale coś mu przeszkadza. Ewentualne przerwy na przewodach do poszczególnych modułów tj wtrysk, pompa, czujniki temperatury, ciśnienia. Nie wiem jak Daf, ale...
Takie pytanie Czy uszkodzony wtryskiwacz może być powodem zapowietrzania się układu ? sprawdziłem wszystko poza wtryskami. Ręce opadają . Uład sprawdzony pod ciśnieniem i pompą vacum
Po tak bogatych informacjach, można stwierdzić że: masz zepsute auto... Poza wtryskami, jakaś diagnoza testerem, parametry, synchronizacja, stan instalacji i kostek, ciśnienia? Okoliczności awarii?
Witam Fiat Ducato 2,3 MultiJet rok 2006 (w nowej budzie, silnik Iveco) Zacznę od początku Koło miesiąca temu po odpaleniu silnik nierówno pracował,obroty falowały, silnik się dławił i nie za bardzo reagował na gaz.... Po chwili pracy wskakiwały obroty i już było ok. z dnia na dzień było coraz gorzej. Wizyta u mechanika...padnięty jeden wtrysk i na zimno...
Witam podepnę się pod temat. Mam iveco daily 2.8 130kM niestety problem jest taki jak u wszystkich miga kontrolka wtrysku auto w trybie awaryjnym pedał w podłogę a on 80 max. Teraz moje spostrzeżenia po wciśnięciu na luzie gazu pod czerwone pole na obrotomierzu gaśnie spowodowane jest to zbyt wysokim ciśnieniem paliwa pompa na górnej sekcji przepuści...
Nie będę wróżył z fusów,ale przypuszczam że masz problem z ciśnieniem paliwa w szynie paliwowej(bez odczytania tego parametru podczas rozruchu, na kompie niczego się nie dowiesz)Do odpalenia silnik potrzebuje min 100-120 bar.Na wolnych obrotach pracuje w okolicach 300 bar.Przyczyną może być jeden lub więcej wtryskiwaczy,lub pompa wysokiego ciśnienia,które...
Są trzy drogi tuningu silnika: - modyfikacja silnika wolnossącego (wałki, zawory, gniazda, dolot, wydech), - montaż urządzenia doładowującego, - jedno i drugie Najlepsze efekty (w rozsądnych kosztach) zyskasz przez zastosowania doładowania (turbosprężarki), zakładając że sam wszystko zrobisz i wiesz jak się do tego zabrać, jak nie to najwyżej uszkodzisz...
Wiatm, posiadam Iveco 35C15 z 2002r. Jest po wymaianie filtrów paliwa i regulatora ciśnienia w pompie wtryskowej zaczął ciężko odpalać. Po nocy musze do dłużej kręcić i zaczyna mrugać kontrolka wtrysku, w tedy nie odpali na zaciąg po jednym metrze silnik pracuje bez zastrzeżeń. Co może być problemem? Z góry dziekuję za pomoc.
Witam ma problem z iveco 50c13 zapala sie kontrolka wtrysku paliwa przy odpuszczeniu pedału gazu.Pojazd wtedy traci moc. Po około 5 sekund wraca to do normy.Usterka ta nie występuje kiedy miedzy przełaczaniem biegu robi się przygazówke.Został wymieniony regulator ciśnienia pompy wtryskowej i pompa została wyczyszczona.Pomogło to tylko na pare kilometrów.
No i czego szukasz korekta ponad 5 na pierwszym to albo wtrysk albo cały cylinder 1. Najprościej podmiana pierwszego wtrysku np z 2 i sprawdzenie czy korekta przeskoczy za nim. PS. Czym sprawdzasz korekty? Nie wiem jak nazywa się dokładnie.. Z tego co widziałem diagnozowali z łapka jakimś Bosch-em . Problem polega na tym, że nie zawsze mam w/w objawy...
Witam. Mam problem z Iveco Daily silnik 2.8 rok 2002. Gdy go odpalę i dodam gazu gaśnie. Czasami nawet nie chce odpalić albo jak odpali to po 5 sekundach zgaśnie. Bąk wyczyszczony, pompka wymieniona ta na ramie, filtr wymieniony, zawór wysokiego ciśnienia wymieniony na nowy, wtryski sprawdzone są dobre. Komputer się nie połączy ze sterownikiem silnika....
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Witam. Dawno nie pisałem ale widzę że są zainteresowani wiedz odpowiem jak to piszecie dla (Potomnych) u mnie błąd znikną gdy wymieniłem filterek paliwowy na ramie (miedzy bakiem a pompa wstępna) , filtr paliwa i regulator Ciśnienia na pompie CR (drogie to ustrojstwo) ale pomogło. Pozdawiam.
To że wymieniłeś wtrysk i filtr w lipcu nie oznacza że nie ma innej usterki. Diagnostyka coś więcej podpowie, usterek może być wiele od braku ciśnienia po inne komponenty .... ciężko wywróżyć konkretną usterkę.
witam zawsze wywala czujnik położenia wału jak za długo kręcisz rozrusznikiem a silnik nie odpali.W iveco miałem podobny problem z odpalaniem po zdjęciu wtyczki na czujniku ciśnienia paliwa odpalało na dotyk wczytywał tylko błąd problemem były walnięte wtryski natomiast w hino nie zdawało to egzaminu ale jak coś możesz sprubować z tym mascottem
jak w każdym coomon rall cisnienie wtrysk punkt i pójdzie,szukaj spokojnie najpiierw małych rzeczy filtry itp,w zawory scv i głębiej,coś znajdziesz?
Dziękuję za zainteresowanie. Z immobilajzerem sobie już poradziłem i tak jak pisałem z pomocą samostartu udaje mi się pierwszy raz uruchomić, a potem po małych przerwach udaje się odpalić, ale dopiero w momencie, gdy zaczyna migać kontrolka wtrysku. W moim IVECO nie było przycisku, ale sobie z tym poradziłem. Wymigało mi błędy w takiej kolejności: 8.1BŁYSKAJĄCAKONTROLA...
W jakim stanie filtr powietrza? Podpięcie pod komputer może wskazać przyczynę albo przynajmniej zawęzić krąg poszukiwania. Ten silnik jest wolnossący czy z turbo? Przede wszystkim pomiar ciśnienia silnika oraz sprawdzenie wtrysków i pompy.To podstawowe działanie.Piszesz ze odpala bez problemu więc podejrzewam raczej coś z zasilaniem.Może być tez kwestia...
Witam. Pacjent to Renault Master I z roku 94' silnik to 2,5 TURBO DIESEL o mocy 95 KM. Używam go jako lawety, lecz ze względu na to, ze ktoś zrobił platformę o szerokości ponad 2,5m nie mam możliwości wjechania nim do garażu i wszelkie prace wykonuje tylko w słoneczne dni. Na początku były 2 problemy z którymi już sobie poradziłem, ale nie wiem czy...
Witam forumowiczów!Przeszukałem chyba wszystko co jest na necie na temat iveco daily...głowa pęka od nadmiaru informacji.Walcze dzielnie z moim iveciem,z elektryką,niestety poprzedni właściciel daleki był od trzymania instalacji w oryginale... Auto mam juz 3 lata,kontrolka wtrysku(błędu)świeciła od początku,niemiej jednak tydzień temu samochód przechodził...
Witam. Mam problem z iveco daily 2016r 3.0. Sporadycznie wywala błąd cisnienia paliwa za niskie poza progiem i pojazd gasnie albo nie reaguje na pedał gazu. Wtryski sprawdzone w boschu są ok, zawor regulacyjny na listwie wymieniony, pompa cr bez śladów opilkowania i zawor regulcyjny wymieniony oraz zawor mechaniczny przelewowy, filtr paliwa wymieniony....
Witam Tak wiem co to Google i zanim otworzyłem nowy temat przekopałem nie małą część internetu ale nie znalazłem opisu błędu 0063 a nie P0063. Opis błędów P,B,C itp. mam w telefonie. Mniejsza z tym. W Delphi150 błąd miał nr 0063 Nieznany kod błędu, pojechałem na Kts-a tam pokazało błąd 1123 (też bez "P" na początku) Regulacja dawkowania paliwa, Odchyłka...
Mruga edc po ok 2tys obratow.prosze o fachową poradę. Dziękuję z gory Dodano po 5 Dodam ze wymienilem egr intercoler sterownik na turbine wtryski sprawdzone czujnik listwy ciśnienia wtryskow i dalej dupa...teraz jest pomysl na czujnik doladiwania...ale rece opadaja .
Już wtryski sprawdzałem i pompę wysokiego ciśnienai, czujniki wszystko jest dobrze ale zimny dalej bez plaka nie odpala
Wczoraj oprócz wymiany regulatora na pompie wymieniłem jeszcze raz filtr paliwa oraz czujnik na kolektorze ssącym. Czujnik ciśnienia na listwie podmieniany był wcześniej (bez zmian), pompka w ramie jest nowa i działa dobrze. Zauważyliśmy jeszcze ze zanim wtrysk zacznie migać auto dużo słabiej przyspiesza a dżwignia w gruszce po przekręconym zapłonie...
Witam Panowie , standardowy problem w iveco daily tzn gasnące auto i migająca kontrolka wtrysku. Od jakiegoś czasu auto lubi zgasnąć podczas przyspieszania , albo na podjezdzie pod górkę , towarzyszy temu migająca kontrolka wtrysku. Po zgaśnięciu auto normalnie odpala. Daily 2003 rok , 2.8 150 koni. Powtarzające się błędy na komputerze - 44 Silnik,...
Wyciągnij wtryski, odkręć filtr oleju i zakręć rozrusznikiem. Jak pójdzie olej to poskładaj i odpal. Jak nie pójdzie olej to dolej z 3 litry oleju i ponownie sprawdź jw. Potem olej spuść i trzymaj górny stan. Jak była miska uderzona to mógł się uszkodzić smok i łapie fałszywe powietrze. Piasek mógł zablokować zawór ciśnienia.
Witam wszystkich mam problem z Iveco 35c12 2.3hpi 2003r. Auto zgasło kontrolka wtrysku mrugała,po zdiagnozowaniu komputerem wirtha wyszło że uszkodzone są wtryski 1 i 4.Wtryski wszystkie zostały oddane do sprawdzenia i potwierdziło się 1 i 4 trzeba było zregenerować reszta dobra. Po zamontowaniu kontrolka wtrysku dalej mruga błędów wirth nie widzi :/...
Wymieniłem jeszcze czujnik na listwie wtryskowej. Auto dalej nie chodzi A błędy są takie: Czujnik ciśnienia powietrza Przekroczenie normalnego zakresu Czujnik ciśnienia szyny, sygnał Przekroczenie normalnego zakresu Czujnik temperatury powietrza Przekroczenie normalnego zakresu Czujnik położenia pedału przyspieszenia 2 Przekroczenie normalnego zakresu...
Iveco Daily III, 2005r. silnik 3.0 HPT 166KM. Szukam "części" ze sterownika EDC ze zdjęcia. Elektronik stwierdził, że jest uszkodzony, ale nie miał na przelutowanie. Nie wiem jak się nazywa. Objawy Silnik nie odpala. Miga czerwona kontrolka wtrysku od razu po przekręceniu kluczyka. CDIF wyświetla błąd regulatora ciśnienia paliwa (zwarcie do plusa) P0053....
Kontrolka błędu jest ogólna. Nie jest przyporządkowana żadnemu systemowi tak jak np ABS. Gdy kontrolka się świeci wiadomo tylko że jest jakiś błąd w autobusie . Potem można za pomocą specjalnego przycisku sprawdzić jaki to numer błędu - wtedy kontrolka miga. Zatem teraz kontrolka wymigała numer 41 który w książce serwisowej tłumaczony jest jako "czujnik...
Witam. Borykam się z problemem jak w tytule. Auto odpala prawie jak TDI, ale po dodaniu gazu zapala się kontrolka wtrysku. Stało się nagłe, w jednej chwili, przy cofaniu na placu.Jak się dodaje gazu bardzo, ale to bardzo powoli to nawet się wkręci do 1500 obr. Po przekroczeniu tej bariery zapala się kontrolka. Przy gwałtownym ale delikatnym gazowaniu...
Nie wiem, czy to takie proste. Dzwoniłem do firmy, która zajmuje się czyszczeniem DPF, a oni twierdzą, że mocznik utwardza się w temperaturze powyżej 160 stopni i staje się skałą. Twierdzą, że mają swój patent na rozwiązanie tego problemu, ale za czyszczenie żądają 2000 zł, podczas gdy standardowa cena to 600 zł... Czy używając myjki z dyszą rotacyjną...
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu. Gdy postoi dłuższą chwilę i ostygnie silnik to nie mogę go odpalić. Rozrusznik kręci prawidłowo i po chwili zaczyna mrugać kontrolka wtrysków za nic nie odpali. Jednak gdy go za zciągnę to odpala natychmiast. Ostatnio został wymianiony zawór ciśnienia pompy wtryskowej. Sprawdzałem, że nie zapowietrza się silnik....
Dzięki rysunkom otrzymanym od stanisławpiotr, było mi dużo łatwiej zlokalizować najważniejsze części i od razu np wykluczyć awarię świec KTóRYCH AUTO NIE POSIADA :) Wymieniłem filtry paliwa, ale oczywiście nic to nie zmieniło i auto dalej odpalało z problemami. Niestety nie starczyło mi czasu na sprawdzenie układu wysokiego ciśnienia, bo samochód został...
W puszce z bezpiecznikami i przekaźnikami nad silnikiem są dwa przekaźniki od wtrysku: główny i od pompki paliwa. Czy załącza się przekaźnik główny? Jeżeli będzie przerwa pomiędzy sterownikiem a przekaźnikiem pompki paliwa (sterownik zwiera przekaźnik do masy) to silnik nie odpali nawet jak na krótko damy plus na pompkę. Można spróbować zewrzeć przekaźnik...
Witam posiadam Iveco daily 50c13 125km silnik 2,8 nie odpala w niskich temperaturach, kręci i jak nie zapału w ciągu 4 sekund to zapala się kontrolka wtrysku (pulsuje powoli) odpadli na plaka lub na kable przy minus 20 stopni tylko zaciąg na długości dosłownie dwóch metrów odpadli bez problemu, po uruchomieniu dopóki nie ostygnie nie ma problemu, zostały...
Witam . Mój problem dla wielu może wydawać sie prosty do rozwiązania ale założe się jednak że tak nie jest. Jak wiadomo problem utraty mocy i świecąca się kontrolka wtrysku jest powszechny w tym modelu samochodu. Tak więc u mnie ten problem powtarzał się wielokrotnie i powtarza sie niestety nadal. Ja odwiedziłem 3 serwisy autoryzowane Boscha 1 serwis...
Witam wszystkich mam problem z iveco daily 2.3 hpi. Auto zostało kupione jako uszkodzone silnik nie odpalał, po podłączeniu pod komputer sprawdzeniu błedów itp wyszło że uszkodzony jest komputer silnika więc został oddany do speca który tym się zajmuje potwierdził usterkę komputera i sprzedał mi sprawny po podłączeniu do samochodu auto dalej nie odpala...
witam, odświeżam temat, po diagnostyce na komputerze wyszły takie błędy 1) możliwy błąd ciśnienia w obwodzie dostarczania(przed wtryskiem) kod:93 2) ogólny przekaźnik prądowy (tcg). Główny przekaźnik nie otwiera się w poprawnym czasie kod:D3 3) wysoka temperatura sdblue w module pompy lub błędny test (awaryjne rozłączenie) kod:D4 4) Błąd grupy sterowania...
iveco ciśnienie wtrysku iveco ciśnienie ciśnienie iveco
cewka mildton podłączyć termostat zamrażarka efekt ambilight
schemat elektryki skutera schemat elektryki skutera
Kod D C S w Scania R 500 - co oznacza? Wymiana startera w lodówce: krok po kroku