Odma idzie do węża przed turbo tam trzeba sprawdzać czy robi ciśnienie.
Albo zatkane w baku albo ta przeróbka (bo to chyba nie ori) jakaś mało skuteczna. Ogólnie co się dzieje że było mierzone ciśnienie?
Ch ...autodiagnoza systemu AL ...niskie ciśnienie instalacji powietrza
Podstawa wygląda nieco inaczej. Nie posiada zaworu ograniczająco ciśnienia. Są dodatkowo dwie wtyczki elektryczne. Jedna zapewnie od grzałki, druga nie wiem. Na odlaczonych, czy podłączonych wtyczkach auto bije ciśnienie tak samo. http://obrazki.elektroda.pl/8466276700_1...
Koledzy zero uwag ? Pomysłów ? Wisko sprawdzone, po zjezdzie z autostrady można je ręką ruszać , nie trzyma. Jak sprawdzić pompowtryski, co w nich sprawdzić ? tylko końcówki pod kątek rozpylania czy tez jego wydajność / ciśnienie ?
temperatura dochodzi do 102c zaczyna gotować płyn wiskoza nie rusza Elektromagnes, po podpięciu potencjometru zamiast czujnika wisko, złącza się przy temperaturze 106c Wlej płyn zamiast wody, usuń dziurę w układzie chłodzenia (prawdopodobnie uszkodzony korek) i będzie działać. W układzie musi być ciśnienie.
Czym mierzysz ciśnienie?
Jaki ciśnienie doładowania zadane i rzeczywiste?
Silnik zapewne 2.8 tylko czy na pompie czy na common. Z drugiej strony mamy na plusie te auta pala bez płomieniowej w zimie ja bym szukał problemu nie palenia gdzieś indziej jak na common to nie robi ciśnienia w układzie i dla tego nie pali tylko się kręci aż uzyska ciśnienie.
Witam serdecznie. Mam problem w Iveco Daily 3.0 2014 rok zbyt niskie ciśnienie oleju. Wymieniona pompa oleju na nową, filtry oleju, czujnik ciśnienia oleju, pedał gazu i dalej to samo.
Dzięki ;-)
Taka trasa ba pewno nie pomoże, zwłaszcza jak w dolocie jest olej i trafi on do silnika. Przyjedź się z kompem i zobacz jak się zachowuje ciśnienie doładowania.
Trzeba podgląd parametrów tego co widzi sterownik na zimnym gdy nie chce odpalić. Temperatura płynu, powietrza oraz ciśnienie paliwa.
Zapytaj na hurtownie o przewód do podnoszenia kabiny i na nim powinno pisać jakie ciśnienie wytrzymuje.
Musisz podglądnąć jak nabija ciśnienie na cr.
W tym przypadku wtryskiwacze nie mają tu nic do rzeczy. Od razu po odpaleniu jakie masz ciśnienie na listwie? Po odpaleniu rośnie aż do 1800 bar?
Pytanko mam znalazłem taki diagram przykręcania głowicy Diagram sekwencji dokręcania głowicy Śruby mocujące: - Etap 1: wstępne dokręcanie kluczem dynamometrycznym śruby 1-2-3-4-5-6 momentem 100 ± 5 nm; śruby 7-8-9-10 momentem 50 ± 2,5 Nm. - 2. etap: zamykanie kąta śruby 1-2-3-4-5-6 90 ° ± 5 °; śruby 7-8-9-10 60 ° ± 3 °. -...
Kolejno:szczelnośći drożność przewodów podciśnieniowych Wymiana elektrozaworu sterowania EGR, ze starego mogło się oderwać kawałek membramy i zatyka przewód podciśnienia.Ten kawałek 1-2mm może tkwić przy trójniku pod serwem.Jezeli tam masz też elektrozawór VGT do sterowania turbiny to i on może być wadliwy.Zatkana chłodnica lub kanały EGR w głowicy(jeżeli...
W Iveco spotkałem się że komputer liczy ciśnienie zadane jako ciśnienie względne, a rzeczywiste jako bezwzględne. Odejmij od rzeczywistego, ciśnienie atmosferyczne czyli jakieś 970-990 i wtedy się mniej więcej zgadzają ze sobą.
A diagnostyka co mówi? Ciśnienie paliwa, doładowania?
Witam jaka była przyczyna!??
Witam, sprawdź jakie masz ciśnienie powietrza to które dochodzi do skrzyni biegów, może być uszkodzony zawór czterodrożny ten przy osuszaczu i na obwód skrzyni podaje za niskie ciśnienie powietrza.
dzięki koledzy okazało się że pompa paliwowa padła i dawała za niskie ciśnienie pozdrawiam
Może dziurawy dolot. Najlepiej zmierzyć ciśnienie doładowania.
0,9 v do 3,40 v
Małe pytanko :) Jakie ciśnienie powinny mieć wtryskiwacze w Iveco 150e23
Nie, kolego. Nie ma potrzeby demontażu rozrządu.
Najprościej będzie odkręcić przewody od złącz z 2 na początku (21 22 itp.) to są wyjścia. I sprawdzić po naciśnięciu pedału hamulca w którym momencie pojawi się ciśnienie. Zanim jednak zaczniesz sprawdź co napisał darfur5. Powodzenia!
Ciśnienie oleju masz, ale czy jest właściwe na głowicy?
Nie wiem czy możliwe ale wygląda jakbyś zamienił wężyki od i do filtra.
Niskie ciśnienie doładowania,na 99% uszkodzony czujnik map
problem z wężami tak jak pisałem.
Twoja turbina jest sterowana elektrozaworem czy został sprawdzony? Przewody podciśnieniowe również trzeba sprawdzić , jak masz błąd ciśnienia na cr to zobacz skontroluj sygnał napięcia z regulatora oraz czujnika na cr. Co do samej pompy to jakie masz ciśnienie na listwie?
Klapa gdyby była to by na plaku nie palił chyba, nie zassało by. Kurczę zostaje jedynie synchronizacja i wysterowanie wtryskiwaczy czy jest ?. Jeśli inne parametry życiowe są dobre czyli ciśnienie CR ssanie na przepływce, i obroty wału widzi. Paliwo jest pewne tak?.
A jakie parametry czujnika ciśnienia rail ?
Witam. Czy problem rozwiązany. Od tygodnia siedzę nad tym samym.
Przemyślałem trochę całą sytuację ,powiem szczerze jednak zaczął bym od miski olejowej i po zdjęciu jej zrobiłbym próbę ciśnieniową, bo czasem ( chodzi mi o diagnozę szczelności obsady wtryskiwaczy) po takiej szybkiej diagnozie można tylko niepotrzebnie pół silnika rozebrać. Możliwe że coś wypatrzysz ,olej i tak do wymiany ,a miskę zdjąć to nie jest...
AL znaczy Air Low czyli niskie ciśnienie powietrza, to że nie ma wycieku to nie znaczy że jest ciśnienie. Podłącz manometr bezpośrednio na skrzynie i zobacz albo prościej jeśli masz komputer podłącz i zobacz w parametrach jakie jest ciśnienie zasilania skrzyni.
Nie wiem, czy to takie proste. Dzwoniłem do firmy, która zajmuje się czyszczeniem DPF, a oni twierdzą, że mocznik utwardza się w temperaturze powyżej 160 stopni i staje się skałą. Twierdzą, że mają swój patent na rozwiązanie tego problemu, ale za czyszczenie żądają 2000 zł, podczas gdy standardowa cena to 600 zł... Czy używając myjki z dyszą rotacyjną...
Witam, Potrzebne mi dane silnika Iveco EuroTech 190E26 CNG typ silnika 8469.41. Potrzebna mi kolejność zapłonu, ciśnienie sprężania i luzy zaworowe. Pozdrawiam
Zmierz jakoś to ciśnienie w obwodzie filtra. Winny jest zapewne regulator niskiego ciśnienia.
Wystarczy że ma luż i przy wyższych prędkościach obrtowych wirnik hamuje o obudowę. Że zawór wastegate jest nieszczelny. Sprawdzałeś to ciśnienie przy 100 km/h?
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
Jaką turbinę zastosowałeś? Niech mechanik sprawdzi '' na kompie '' ciśnienie turbo podczas jazdy.
witam iveca są tanie w kupnie ale ceny części już nie.a jeśli chodzi o twoje pytanie co to może być najlepiej jechać z kompem oprogramowanie ausy czyli izi typowe do iveca możesz sprawdzić turbinę,ciśnienie na pompie,pojedyncze w tryski dosłownie cały silnik.Albo texa troche mniej dokładna,wyświetlany wtrysk może oznaczać wszystko ciśnienie paliwa turbina.Powodzenia.
Auto po zatankowaniu paliwa do pełna ujechało 500 m i momentalnie zgasło. Paliwo zostało zmienione i nic to nie dało. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie wydobywa się dym z rury. Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza paliwo ledwo kapie, pompa nie wytwarza ciśnienia. Podłączając żarówkę do wtyczki od zaworu dawki, zaświeca się w...
73tyś.obrotów na minutę to za dużo??? Turbiny się kręcą do 200-300tyś. Kto to zmierzył i czym? Jakie ciśnienie pompuje turbo?
Potrzebuje schemat od czujnika ciśnienia oleju aż do licznika ..... świeci ciśnienie oleju czy czujnik wpięty czy wypięty iveco daily 35c18 po 2006 rok sterownik silnika EDC16C39 BOSCH
Raczej do sprawdzenia poziom oleju w silniku oraz czujnik ciśnienia.
Witam Ma ktoś wiedzę gdzie idzie przewód od ciśnienia oleju w 35C18 2006 rok 3.0 HPI ? Czujnik jedno pinowy kolor przewodu na czujniku zielony. Mój problem polega na świecącej kontrolce ciśnienia oleju pomimo że ciśnienie jest ok . pozdrawiam
Pisałem że dobrze jak byś podał numer podwozia wtedy można sprawdzić go w systemie. Jeśli jest błąd dotyczący ciśnienia w skrzyni korbowej to może to być też przyczyną sterownik wchodzi w safe mode i ogranicza obroty, do tego jeszcze sprawdził bym turbo czyli wykonał pełny test silnik i turbosprężarki (zwróć uwagę na prędkość turbosprężarki) i moim...
Nie działa elektryczny wentylator na silniku lub masz zabrudzoną chłodnicę od zanotti.
Regulator na pompie to że wywala błąd czujnika to może być wina za dużego ciśnienia. Jakie ma ciśnienie na listwie zmierzone podczas kręcenia ?
Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Jakie ciśnienie na ''szynie CR''?
Kolego naprawiłeś tego Stralisa?
Pierwsze błędy. Dwa ciśnienie na listwie CR w momencie odpalania.
Tak to ten przy osuszaczu. Możesz wpiąć się w układ 24 z manometrem i zobaczysz jakie daje ciśnienie. Dodano po 13 Kolego, po odpaleniu samochodu do jakiego ciśnienia ci nabija? Pompuje normalnie i zawór zbija ciśnienie? Może Ty masz sprężarkę niewydajną albo jakieś wycieki i zawór zabezpieczający nie zdążył się jeszcze otworzyć .
Panowie, brak ciśnienia paliwa z pompy wysokiego ciśnienia, nadmieniam że wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku i nie idzie ciśnienie na listwę, co może być powodem?
To było poprostu szybciej sprawdzić i tyle. Chciałem też sprawdzić informacje, które ktoś mi kiedyś przekazał. Teraz sprawdzę ciśnienie na sterowaniu naczepy.
Jakie ciśnienie tłoczy pompa na rozruchu?
Witam w Iveco trakker 2006 wywala mi EDC i ma brak mocy...po podłączeniu kompa jest blad za duże lub zamale ciśnienie doładowania...może ktoś coś podpowie
Wyjmiesz jeden tłok i tez będzie ładnie chodził. A jedną z przyczyn padania turbin jest zbyt duże ciśnienie w skrzyni korbowej.
Sprawdziłem, czyściłem z wyciągniętą pompą i tragedii nie było. Zainstalowałem też manometr, który mierzy ciśnienie paliwa (wstępne), kierowca jeździ z tym i sprawdza, czy ciśnienie nie spada, gdy samochód wywala check i okazało się, że ciśnienie stabilne, około 4,5-5 bar. Więc pompa i zasilanie też odpada.
Chyba kolega wyedytował temat bo z tego co pamietam bylo tu cisnienie ok 22 na jedym cylindrze. Po co oszukiwac, nic nowego ci nikt nie doradzi, chyba ze zalałes mu jakis "doktor teflonowy" do oleju, no to juz ma cisnienie jak nowy
Moje iveco jest tylko zasilane CNG. Wydaje mi się że może być za słabe ciśnienie cng przy zapalaniu ale nie wiem czy to możliwe.
Nie, odepnij złącze przewodu żółte, przewód abs i sprawdź czy blokuje. Dodano po 1 Ciśnienie zasilania przyczepy do 8,5bar.
auto uderzone? uklad paliwowy nie byl zapowietrzony? synchronizacja jest?
Jakie ciśnienie na szynie ? Reg też nie zaszkodzi sprawdzić.
Czujnik masz w okolicy alternatora , bardzo zły dostęp . Ciśnienie na rozgrzanym 0.8 / 750 obr 3.5 / 4200 obr
Jakie ciśnienie uzyskuje na listwie w czasie kręcenia rozrusznikiem ?
Witam mam problem z iveco daily 3.0 hpi 2006 rok 35c18 świeci ciśnienie oleju na stałe i błąd przepustnicy stały / po podłozeniu nowej przepustnicy bez zmian. Sterownik EDC16C39 0281012193 vin Iveco ZCFC35D1005629325: 35C18 M.Y.2006 ktoś podrzuci schemat lub rady ??
Witam.Mam zamiar kupić takie iveco rocznik 96 ,po odpaleniu jest ciśnienie około 3bar,ale w miare jak samochód się rozgrzewa ciśnienie spada poniżej 1 Bar na czerwone pole,musze przygazować żeby było około 4.W koparce po odpaleniu ciśnienie cały czas na poziomie 4bar,więc nie wiem czy w Iveco jest inaczej
Przy dieslu chyba jednak masz rację. Dawno temu czytałem o jakimś tam chipie, który obniżał temp., przez co ECU podawał więcej paliwa - auto jeździło jakby na "ssaniu" - ale to dotyczyło bęzyniaka. Niemniej jednak można kupić "powerbox-a" do diesla, który ingeruje głownie w ciśnienie doładowania i dawkę paliwa.
Sprawdź wtryski na przelewy, jakie masz ciśnienie przy kręceniu rozrusznikiem? podaj wartość
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler.
Ciśnienie nie ma nic do rzeczy bo dozujesz je podałem. Daj fotkę tych hamulców. Co z bębnami? Nie wytarte za dużo?
Dane w formie wykresu. Prąd i PWM dla regulatora,ciśnienie zadane i rzeczywiste,rpm ,APP, but w podłogę na trzecim biegu.Patrz co" robi" wtedy ECM. Wątpię by bez oscyloskopu tego nie dało by się wyłapać.
Jest to układ common rail więc ważne jest tutaj ciśnienie uzyskane podczas odpalania oraz stan wszystkich wtryskiwaczy.
Musisz określić co to jest. Może sprawdź w jakim tempie ubywa oleju na bagnecie. Całkiem możliwe, że jest przyczyna w zasilaniu paliwem- totalnie późny kąt wtrysku , lub inny problem wtryskiwacza itp. Przyłóż rękę do wydechu, czy nie czuć jakiegoś asymetrycznego pulsowania. Cudów nie ma, na koniec zmierz ciśnienie w cylindrach.
Witam pisałem wcześniej bez względu na okoliczności ciśnienie paliwa w jeździe 5 barów.
Jak wygłądają tarcze, jak wygłada płyn?, czy jeżdziłeś autem po wymianie?. Zrób parę kilometrów i sprawdź ponownie. Dlaczego odpowietrzałeś po wymianie klocków?. Jak by Ci uciekało ciśnienie to pedał byłby twardy cały czas.
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. P ompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w...
Widzi obroty wału? Jakie ciśnienie na listwie CR?
Witam, Podepnij kompa i obserwuj co się dzieje z ciśnieniem paliwa na listwie często pada zawór regulacji ciśnienia
masz problem z układem wysokiego ciśnienia paliwa.
Tak dokładnie bosch , tylko ciśnienie na powrocie znalazłem w opisie bosch i też jest podane do max 1 bar.
Jest jeden parametr nieodpowiedni ,"za wysokie ciśnienie na listwie",mechanik mówi ,że jeżeli to nie ten drugi regulator to musi być zajechania pompa i wtryski
Podłącz manometr w dolot i porównaj ciśnienie turbo pokazywane przez czujnik i rzeczywiste
Na początek zrób diagnostykę komputerową, odczytaj błędy. Podejrzewam że będzie za niskie ciśnienie w listwie paliwowej, wymień filtr paliwa, a jak nie pomoże to sprawdź wtryskiwacze- zrób próbę przelewową.
Wtryskiwaczy kupione nowe w serwisie iveco pompa sprawdzona w serwisie Boscha i nadal problem ten sam
Błąd EDC przy niskich obrotach ok 1700 i wysokim biegu. Proszę o porade...wszystkie tematy powoli się wyczerpuje...wtryski czujniki turbina egr wszystko wymienione lub sprawdzone A błąd jest nadal...teraz mam wysokie ciśnienie doładowania w kolektorze kolorowym...p0234...pozdrawiam
A dlaczego się zawziąłeś na czujnik? Jak już zgaśnie, to sprawdź lepiej jakie widzi ciśnienie na CR podczas kręcenia. Bo możesz mieć problem z paliwem. Czujnik (obroty) tez powinien widzieć. No chyba że to jeszcze inny problem elektryczny. Potrzebna diagnoza..
Powodów może być 100, potrzebna diagnostyka i odczyt kodu usterki, inaczej nie da rady, najprawdopodobniej, zgłosi błędy związane z obwodem wysokiego ciśnienia paliwa.
Mnie martwiło by troszkę ciśnienie pracy tego siłownika. Aż dziwne, że ma tylko 180 bar. To chyba siłownik przeznaczony dla rolnictwa. Niemniej jednak rzekomo ma przenosić 11 ton. Jeśli więc umieścisz go w środku skrzyni ładunkowej i faktycznie będziesz ładować 8 ton, to powinien dawać radę. Pompa jaką masz zamontowaną to zębata czy tłoczkowa? Podejrzewam,...
A taki błąd co może dokładnie oznaczać? Błąd mówi o tym że zawór nadmiarowy ciśnienia (PRV) został otwarty. Przeważnie jest to problem z czujnikiem ciśnienia na szynie który widzi za dużą wartość i sterownik próbuje wyrównać ciśnienie więc na początek zdejmij pokrywę i zobacz czy w wtyczce czujnika nie jest olej.
Wyciągnij wtryski, odkręć filtr oleju i zakręć rozrusznikiem. Jak pójdzie olej to poskładaj i odpal. Jak nie pójdzie olej to dolej z 3 litry oleju i ponownie sprawdź jw. Potem olej spuść i trzymaj górny stan. Jak była miska uderzona to mógł się uszkodzić smok i łapie fałszywe powietrze. Piasek mógł zablokować zawór ciśnienia.
Jesli silnik tak się zachowuje w pierwszej kolejności należy sprawdzić ciśnienie zasilania pompy paliwa przed filtrem paliwa Ciśnienie to wytwarzania. Jest przez elektryczną pompę paliwa umieszczoną pod samochodem na podłużnicy. Ciśnienie którego wartość to 3.5-5.5 bara jest ograniczane na zaworze umieszczonym na filtrze paliwa. Następną czynnością...
WITAM. Mam problem z ciśnieniem oleju w iveco daily 35-8 silnik 2,5 zwykły diesel. Mianowicie na zimnym silniku ciśnienie na zegarze ma ok 5 a jak się rozgrzeje to spada na 1,5 i zapala się kontrolna od ciśnienia oleju na wolnych obrotach jak dodaje trochę gazu to ciśnienie gaśnie. Wiecie może co go boli?
Witam witam Mam problem z masterem 2.8 dti 2000 rok nie mogę znaleźć nigdzie jakie powinno być ciśnienie oleju silnikowego na rozgrzanym i na biegu jałowym. Auto data podaje podaje tylko 3.5bar/ 4100rpm nie ma nic o wolnych obrotach. Może ktoś wie więcej. Dzięki za podpowiedzi. Dodam ze te silniki były w ducato, iveco
iveco ciśnienie ciśnienie paliwa iveco iveco iveco ciśnienie oleju
wymiana kranika zamiast funbox przezroczyste matryca
rower spalinowy pralki gorenje
Philips AZ 1508 – montaż pokrywy CD, zawiasy, sprężyna, mikrostyk, typowe usterki Dezaktywacja alarmu w Mitsubishi Outlander - instrukcje i porady