Nie sadze ,że wszystko ok. Można to łatwo sprawdzić , wkręć w poduszki złącza do pompowania i daj po równo ciśnienie ,przewody oryginalne trzeba usunąć.
czujnik prawy pokazuje cały czas 7kpa Może tez jest uszkodzony lub instalacja ma usterka.
Z land rovera discovery pchała do butli do 15barów (więcej nie potrzebowałem a te 15 osiągała lekko)
Opcjonalnie dziura w tłoku . Bzdury, bo wszedzie takie samo ciśnienie. Zawieszone zaworki w PVC, zapchane przewody, silnik zdycha i dmucha w karter. Stąd to wszystko.
Witam. Na kompresorze powinno być min 10 bar a na zawieszeniu min 7 bar. W Mercedesie W211.
Witam Fizycznie zważyć każdą oś, na pusto i z pełnym ładunkiem kontrolując ciśnienie w miechach zawieszenia. Dane wprowadzić w programie Wabco (ewentualnie Texa chyba też to robi) w danych gdzie są podane wartości na pusto i pełnym obciążeniem. Będzie pokazywać dokładnie.
Na wyświetlaczu masz ciśnienia powietrza 1,2,3 obwodu powietrza zasilania i to sa informacje z ZBR. Ciśnienie zawieszenia jest widoczne tylko za pomocą komputera diagnostycznego w systemie EBS.
Po podłączeniu Diagbox 9.91 przez PSA XS Evolution 4.4.0 do Citroena C5 X7 20014r mam połączenie z BSI ale dla niektórych opcji mam "brak dialogu". Chcę zrzucić ciśnienie z zawieszenia by naprawiać przeciek ale nie mogę tego zrobić przez Diagbox. Co może być przyczyną braku dialogu ?
Tak mi przyszło na myśl... Pisałeś że naczepa leżała w rowie. Zobacz jakie ciśnienie zawieszenia "widzi" modulator. Siła hamowania jest kalkulowana przez modulator na podstawie ciśnienia w zawieszeniu (elektroniczne ALB). Miałem kilka takich przypadków i przeważnie wina leżała albo po stronie uszkodzonego czujnika ciśnienia zawieszenia w modulatorze...
Witam ostatnio zdejmowałem Bojlera ze ściany po ponownym zawieszeniu podłączeniu spadło ciśnienie cieplej wody w kranie . Ktoś coś podpowie czego to wina?
Z tego co pamiętam to się pokrywały. Ale sprawdzę. Dzięki.
Samo zawieszenie jest raczej sprawne, wszak sam zauważyłeś, że chwilę jest dobrze. Problemem jest raczej sterowanie nim. Podłącz kompa I zerknij na parametry zawieszenia. Ciśnienie, regulator ciśnienia oraz czujniki położenia (wysokości) zawieszenia, te parametry Cię interesują.
Jeszcze dla informacji kolegów z forum modulator Haldexa posiada wszystkie czujniki wewnętrzne czyli czujnik ciśnienia zawieszenia również. Co do przewodu idącego do światła stop to jest przewód zasilania awaryjnego w przypadku braku zasilania przez iso. Dzieki niemu w przypadku awarii niektóre funkcje zostają zachowane.
Na kluczach nie ma co oszczędzać - chyba że chcesz podnosić sobie ciśnienie i mieć pokaleczone ręce.
W układach zawieszenia pneumatycznego w kompresorze jest elektrozawór air discharge, każdorazowo po zakończeniu pompowania miechów otwiera się aby "zrzucić" ciśnienie z instalacji, chodzi o to by sprężarka nie startowała pod obciążeniem, przy opuszczaniu zawieszenia sterownik otwiera zawory kolumn oraz właśnie ten zawór spustowy
Każdy hydropneumatyk ma zawór bezpieczeństwa który w przypadku zaniku ciśnienia z pompy przeładowuje ciśnienie z zawieszenia właśnie do hamulców,+ do tego hamulec ręczny na przednie koła.
A jakie ciśnienie pokazuje na przednich poduszkach?
Jaki samochód, ciśnienie czego ma być mierzone? Oleju, paliwa, ciśnienie doładowania turbosprężarki, ciśnienie w układzie hamulcowym, ciśnienie w zawieszeniu pneumatycznym? W aucie, tym bardziej ciężarowym można w wielu punktach, i układach mierzyć ciśnienie.
Kolego po pierwsze to sprawdź mikrowyłączniki, coś czuję, że któryś się zrypał lub zawiesił. Maszyna myśli, że ma ciśnienie i się nie włącza. jeżeli to byłby jakiś błąd z serwisówki to maszyna by się uruchomiła i po chwili wyłączyła. nie szukajcie smrodu, tam gdzie go nie ma. mam serwisówkę po polsku jak jeszcze komuś potrzeba.
Trzymałem ten głośnik gdy grał i z tyłu było czuć "duża siłę wiatru" myślę ze w zamkniętej obudowie ciśnienie wydmucha zawieszenie (głośnik ma duże wychylenie)
Witam. W samochodzie dostawczym mam pomocnicze zawieszenie pneumatyczne na tylnej osi. Regulacja ciśnienia( wysokości) jest realizowane manualnie ( włączenie sprężarki lub upuszczenie powietrza) Czy dało by się zrobić prosty układ z zasobnikiem ciśnienia ( zbiornikiem) potencjometr monitorujący wysokość zawieszenia + dwa elektrozawory pompujący i upuszczający...
Naczepa Kogel błąd EBS Wabco E Moduł EBS /czujnik ciśnienia/Różnica ciśnień ponad 2 bary pomiędzy czujnikiem ciśnienia obwodu modulatorów przy za sterowaniu hamulca pomocniczego Taki dokładnie jest błędu z jaltesta dodam że zauważyłem że jest zamontowany jeden czujnik ciśnienia zewnętrzny (gdy naczepa była na gwarancji robiono tą naprawę ,tak mówi właściciel)...
Na opuszczonym zawieszeniu ciśnienie będzie minimalne, ale jednak jakieś będzie. Skoro masz Lexie to upuść ciśnienie komputerem. Auto powinno się "zglebować" trochę bardziej niż ustawienie najniższe. Takie obroty i tylko 3A poboru mogą świadczyć o oberwaniu się wirnika pompy.
Witam, problem rozwiązany. Zawieszone wszystkie 4 wtryski. Po wizycie u pompiarza okazało się że dwa były już na wykończeniu i przeszły gruntowną regenerację a dwa zawiesiły prawdopodobnie z powodu niewystarczająco mocnego aku przy pierwszym rozruchu. Fachowiec stwierdził że słaby aku nie zakręcił tak jak powinien i zbyt niskie ciśnienie na CR spowodowało...
w wyłączniku ciśnieniowym jest odprężnik, który po wyłączeniu spuszcza ciśnienie z rurki idącej do zaworu zwrotnego. Jeżeli jest sprawny to zaraz po wyłączeniu słychać krotki syk powietrza. Działa on jednak tylko przy sprawnym zaworze zwrotnym, który mógł się zawiesić.
Przed zmianą opon było to samo też pływało,opony i felgi mam oryginalne alusy 205,55,16 ciśnienie wszędzie jednakowe zawieszenie całe nowe prucz amortyzatorów.
Czy tył opada podczas długiego trzymania pedału ham. a gdy puścisz ham. powstaje do normalnej pozycji, jeżeli tak to normalne gdyż zabierasz ciśnienie z zawieszenia na rzecz hamulców ( częsty objaw w automacie )
Cześć, a ciśnienie w oponach jakie masz? Jeśli będzie równe ciśnienie to sprawdź zawieszenie pod kątem luzów oraz maglownicę.
Nie wiem który rok - należałoby fizycznie sprawdzić ciśnienie, prawdopodobnie moduł obsługi 7 wtryskiwacza czasem się zawiesi i ścina ciśnienie,, w najgorszym wypadku - o ile wg serwisu jest to niemożliwe to potrafi wtedy wepchnąć powietrze to niskiego układu ciśnienia. nie masz czasem podwyższonego spalania i braku mocy od dołu?
To czujnik ciśnienia w układzie zawieszenia pneumatycznego, zmierzone przezeń ciśnienie ma wpływ m/n na siłę hamowania (pośredni pomiar nacisku na oś napędową) a także na pracę automatycznej skrzyni biegów.
No to stawiam na zawór zwrotny, którego albo nie ma albo się zawiesił. Ciśnienie wody w sieci waha się i jak spada to trochę wody wypływa do sieci a jak wzrasta to odwrotnie.
03012 Sterownik (suma kontrolna danych kalibracji czujników drogi). Musisz przeprowadzić kompletną kalibrację ECAS, także czujników ciśnienia zawieszenia. Po prawidłowej kalibracji powinno wszystko wrócić do normy.
Ciśnienie jakie powinno być na siłowniki przedniej osi i na osi tylnej w zależności od obciążenia oraz ciśnienie w poduszkach zawieszenia. Która tabelka do czego to przeczytasz jak zerwiesz tę folię. :)
Zależy jakie. Estradowe GD mają zawieszenia twarde, a GDN mają miękkie. Labiryntowy trzeba by robić na estradowych (takie moje zdanie). Do zamkniętej dobierasz o możliwie małym Fs - taki głośnik jak jest miękko zawieszony to "usztywnia" go ciśnienie obudowy. Do BR potrzeba głośników o małym Qts. A co do obudowy to albo robisz zamkniętą albo BR - tego...
witam. Mam podobnego mastera. ex-ambulans więc nie jestem pewien czy zawieszenie nie było modyfikowane. bardziej na przodzie vana są u mnie dwa zbiorniki na powietrze, w jednym z nich jest sensor. gdy przewody są uszkodzone(przerwany obieg) traktowane jest jak sensor wyłączony(włączony) i "myśli" ze jest odpowiednie ciśnienie i nie włącza kompresora....
Podnieś ciśnienie do 1,5 bara może zawiesił się czujnik ciśnienia
Problem rozwiązany,za niskie ciśnienie w zbiorniku zapasu ciśnienia,powinno być ok 10 bar.Wystarczyło podkręcenie regulatora ciśnienia:D
Zawór też przeglądnięty znajduje sie w kompensatorze, pozatym jak sam zawór przelewowy powodował by wzrost ciśnienia? Powinien być stale zamkniety, a jakby zawiesił się otwarty to by ciśnienie zanikło. Układ samoczynnie przestawia tarcze tłoczków w pompie i wzbudza do pracy na wysokim ciśnieniu nie trzeba wymusić tego pracą odbiornika czyli podaniem...
Uczepiliście się tych czujników jak szczerbaty sucharka :). Każdy obeznany w układach EBS naczep i przyczep powie Ci że zapalenie w ciągniku kontrolki ABS naczepy/przyczepy wcale nie musi oznaczać awarii czujnika/-ów. Przyczyn może być wiele, a to niektóre z nich: 1. Zbyt wysokie ciśnienie zasilania (>9.3 bar w przypadku WABCO). 2. Niezgodność ciśnienia...
Nawet jak były wyciągnięte ze sprawnego auta i poleżały z rok czasu to też kiszka, albo żeby łatwiej je wyciągnąć, odpalany był silnik na odpiętych przewodach wysokiego ciśnienia, też mogły się zawiesić.
Próbowałeś umyć laser i przedmuchać go pod kolimatorem? Oczywiście do mycia IPA specjalnie do mycia optyki CD a do wydmuchaniu ew. zanieczyszczeń powietrze a spreju w niewielkiej ilości i aplikowane z dużą ostrożnością (duże ciśnienie może urwać zawieszenie kolimatora). Przed w/w należy wyłączyć zasilanie. Skoro czyta TOC'a i próbuje szukać utworów...
Witam, Mam pytanie jak wypoziomować Atego 1323 z '99 roku. Chodzi mi o to, że w poduszkach zawieszenia tylnej osi ciśnienie powietrza nie jest równe, przez co auto "krzywo" stoi. Na cięgnach czujników położenia nie ma żadnej regulacji. Zastanawiam się jak się je reguluje?
powietrze schodzi w całym układzie na koniu z zegarów Nie można tak od razu? To zostaje już tylko; szukałbym wszelkich możliwych połączeń na szybkozłączki., przetarcia w miejscach przechodzenia przewodów przez ramę. Najlepiej pod ładunkiem w deszczową pogodę wsadzić głowę pod auto, wtedy najlepiej słychać gdzie są odciągi. Z zawieszeniem jednak jest...
Ciśnienie w oponach, stan zawieszenia, łożysk etc...
Dziś doszedł kolejny objaw. Ciśnienie na szynie na zapłonie zaczęło skakać od 0 do 3168Bar. To mnie naprowadziło na czujnik ciśnienia na szynie. Po podmianie ciśnienie na szynie jest, ale tylko jeden wtryskiwacz rozpyla. Po dłuższym postoju mogło "zawiesić" wtryskiwacze ?
Ogólny stan techniczny ,ciśnienie w oponach,kąty zawieszenia itp.
Temat rozwiązany naprawa kompresora powietrze uciekało lekko z boku przewodem zasilającym i kompresor nie dawał odpowiedniego ciśnienia
Według tego wykresu już widzisz że musi być inaczej. Na pusto max ciśnienie jakie powinno być na wyjściach to ok 1,8 bar przy sygnale na żółtej 6.5 bar. Tak ma być jeżeli tak nie ma to sprawdź jakie ciśnienie widzi w zawieszeniu (pusto ma być ok 0,3 bar).
Funkcja rezerwowa to klasyczny hamulec pneumatyczny będący częścią EBS. EBS to hamulec pneumatyczny sterowany elektroniką gdzie elementemi wykonawczymi są elektrozawory a czujniki ciśnienia pełnią funkcję kontrolną. Sprawny EBS albo przy pomocy elektrozaworu odcina sterowanie pneumatyczne albo wysterowuje wartości wyprzedzone w stosunku do zykłej pneumatyki....
Może dopiszę że przerwania nie są bezpieczne, np. zrobiłeś regulator ciśnienia wstawiłeś przerwanie i zawiesiłeś program na czas przerwania ciśnienie nie jest regulowane. Regulator pid ma wtedy duża odchyłkę i próbuje ją zniwelować itd.
A sterownik rozkręcałeś ? "labirynt" czyściłeś ? Było sprawdzane ciśnienie elektrozaworów ? Może główny elektrozawór był zawieszony ? Półosie pasowały czy inne wkładałeś?
Witam wszystkich trafiła do mnie naczep z wymienionym na nowy modulatorem Wabco D na skopiowanie parametrów z starego modulatora. Co się okazało po podpięciu się komputerem do tego nowego już zamontowanego modułu zauważyłem że ktoś jednak już tam był, wszystkie dane naczepy były już skopiowane, ale pojawił się problem że naczepa hamuje bardzo ostro...
sprawdź ciśnienie jakie podaje pompka
Witam. Problem polega na tym, że w poduszkach zawieszenia tylnego jest nierówne ciśnienie. Zawsze z prawej strony jest mniej, kielich poduszki mniej wystaje, i prawa strona zawsze bardziej siedzi. Gdy auto jest puste wtedy jest mniejsza róznica, niż jak załadowne, jednak zawsze jest ta różnica. Dodam że wszystkie poduszki są takie same. Porównywałem...
Kolego ja też mam ten problem mógłbyś napisać jak stworzyć ciśnienie w zbiorniku?
Przy głównym zaworze sterującym zawieszeniem jest dołożony mały zawór przekaźnikowy, który służy do tego aby najpierw wyrównać ciśnienie w miecu podnoszenia osi i poduszkach tej osi a dopiero wtedy odpowietrzyć jedne a napowietrzyć drugie. Służy to do oszczendności powietra. Wystarczy odłączyć ten cienki przewód od tego zaworka i go zaślepić a wszystko...
Możesz mieć za niskie ciśnienie oleju w silniku [ zawieszony zaworek w pompie oleju] lub uszkodzony czujnik ciśnienia albo też jak kolega wspomniał wcześniej za mały poziom oleju. Jeżeli oleju jest ful ,sprawdz ciśnienie czujnikiem mechanicznym . Pozd.
Jak jest LPG to nieszczelność układu dolotowego możesz mieć w miejscach gdzie gaziarz wkręcał się dyszami w korektor + na wężykach od gazu. (w skrajnym przypadku wtrysk gazu może być zawieszony.) Sprawność przepływomierza najlepiej na komputerze - diagnostyka Ciśnienie w listwie paliwa - manometr (bmw w benzynie nie ma tam czujników) (przeważnie powyżej...
Witam, ja bym sprawdził zawór przelewowy - regulator ciśnienia na przednim rozdzielaczu pod kierownicą czy aby nie zawieszony i tp. ciśnienie tu powinno wynosić 75at. Niebieska linia to zasilanie przedniego rozdzielacza. https://obrazki.elektroda.pl/3848545100_...
Jeśli masz układ Knorr EBS 2 to sprawdź czujnik ciśnienia zawieszenia. Polecam diag. komp - sprawdzenie czujnika ciśnienia i wskazań głównego zaworu.
Zdejmij plastykową obudowę, znajdź filtr powietrza wlotowego, wyjmij go, weź w rękę swą WD40 albo inny spray, załącz i delikatnie psiknij do środka. Słychaj czy zmienia się dźwięk i czy rośnie ciśnienie. Inna przyczyna - nie zamyka ci się odprężnik w wyłaczniku ciśnieniowym lub zawieszony zawór zwrotny.
Ciśnienie 2,3 Bara. Zawieszenie tak jak wspomniałem było sprawdzone na diagnostyce i jest w porządku. Gdyby było coś nie tak to na zimówkach też by szarpało. Szukałem w necie i znalazłem informacje że przez uszkodzone pierścienie centrujące pojawia się szarpnie właśnie w jakimś zakresie prędkości. Niestety nie było informacji czy one się zużywają czy...
Sprawdź termostat może się zawiesił .
Kod 17-Zwarcie w obwodzie czujnika ciśnienia osi wleczonej/ podnoszonej. Przyczyna-Jednostka sterująca odkryła nadmiernie wysokie napięcie między przewodem sygnału czujnika ciśnienia (styk 6), a połączeniem do masy podwozia (styk 27). Uwagi-Oś wleczona zostanie opuszczona i nie będzie mogła zostać ponownie podniesiona. W czasie normalnego działania,...
Może problem tkwi w samym korku, przypuszczalnie zawiesił się jakiś zaworek.
błędy informują o elektrozaworach ecas sterowani poduszkami przyczyny -brak zmiany parametrów na sensorze poziomu zawieszenia w czasie otwarcia elektrozaworu podnoszenia / opuszczania poduszek ( podgląd na kompie) sprawdź zasilanie powietrzem przy elektrozaworze sprawdź ciśnienie w poduszkach na czujniku ( podgląd na kompie)
Volvo FM360 duży spadek ciśnienie na zegarach po wcisnięciu pedału hamulca. Nie ma wycieku powietrza. Po drugim, trzecim naciśnięciu hamulca pedał wpada do końca. Wywrotka 3 ośka, zawieszenie na resorach. Trzymam pedały hamulca wciśnięty, ciśnienie wraca do normy. https://filmy.elektroda.pl/57_1685334163...
Półosie, zawieszenie silnika, uszkodzone łożysko koła, zbyt duże ciśnienie w oponach (niski profil) Trzeba pokolei szukać.
Za pomocą vcds uruchom sprężarkę i obserwuj jakie ciśnienie wytwarza. Najczęściej albo faktycznie nieszczelność na miechu lub zużyta sprężarka powietrza.
Wiec spadki ciśnienia to raz a tempomat to odrębny problem . Manetka. Przetestowana chyba nie ma spełnionych jakichś dodatkowych warunków co może blokach uruchomienie tempomatu? Z hamulcami wygląda tak jak by nie miał żadnego zapasu tylko na bieżąco zużywał ciśnienie z kompresora dodam ze np zawieszenie pneumatyczne pracuje bez zarzutu
Gniazdo BN, kolory takie same jak we wtyczce czujnika ciśnienia. Na BN jest całe zawieszenie, tj. czujnik wysokości, czujnik ciśnienia i zawór ECAS. Wersja max. ( w standardowych zbędne elementy nie są montowane); https://obrazki.elektroda.pl/2371864100_...
Nie wiem do czego pijesz.Uważasz że widziałeś już wszystko? Wystarczy że fragment kata przytka wydech,a w momencie puszczenia gazu i otwarcia zaworu masz w nim ciśnienie.Wszystkie "zawieszone" śmieci lecą w cylinder.
Trochę mało danych. Jaki system, zamknięty, otwarty. Jakie jest ciśnienie w instalacji. Może są zawieszone zawory w grzejnikach. To często się zdarza po okresie letnim. Kwestia ustawienia pompy cyrkulacyjnej... Może po prostu najprościej zaprosić zaprzyjaźnionego hydraulika, niech się przyjrzy instalacji.
Jak stało sie to nagle to mógł sie zawiesić lub paść regulator ciśnienia
Ciśnienie ustaw pomiędzy 3,5 do max. ok. 4,5 bar.
Możliwe że uruchamia się na chwilę aby dobić ciśnienie lub test kompresora robi, wcześniej tak było?
Bo te badania są psu na budę. Ja pojechałem na przegląd tydzień po wymianie amorów z tyłu (monroe) i dowiedziałem się, że "jeszcze mogą być". W/g mnie na badanie mają wpływ m.in luzy w zawieszeniu, czy ciśnienie w kołach, ale o tym diagnosta nawet nie pomyślał. Luzy sprawdził, ale dopiero później. Na moje pytanie o taki wynik amortyzatorów, odpowiedział...
Klimatyzacja samochodowa: Jak rozróżnić czy uszkodził się zawór rozprężny (zawiesił się w pozycji otwartej) czy też sprężarka nie wytwarza wysokiego ciśnienia? Po załączeniu klimatyzacji niskie ciśnienie nieznacznie spada wysokie "nie reaguje". Radek
A dlaczego miałby zamarznąć? Jak już, to zamarznie woda pod tłokiem i to w końcowej fazie zamarzania, kiedy zimno dojdzie do rdzenia wodnego w lodowej otoczce. Można temu łatwo zapobiec izolując tłok - tak aby woda pod nim zamarzała na końcu. W ogóle to są drobiazgi techniczne łatwe do pokonania. Np. można zastosować pośrednią warstwę oleju albo innej...
Witam, niedawno wpadłem na dość niecodzienny pomysł, aby wyeliminować z samochodu jednostkę sterującą silnikiem (ECU) i zamienić ją na komputer typu laptop, pierwsze założenia to: szybka zmiana map paliwowych, i monitoring poszczególnych czujników, gdyby się udało, możnabyłoby dołożyć zmienna wysokość i charakterystyke zawieszenia, ciśnienie doładowania...
Yars0n dałbyś rade sam wymienić zawieszenie górne? wiąże sie to z centrowaniem cewki ale pod warunkiem że zdobyłbyś zawieszenie górne. Zamiast budaprenu jest sprzedawany w przyzwoitej cenie dobry klej do zawieszeń sam go używałem i jest przezroczysty np: KLEJ DO ŁĄCZENIA ZAWIESZEŃ Z PIANKI DO KOSZA a sprzedaje go na Allegro.pl użytkownik Salto-Wroclaw...
Model SRS 46T48EU z podobnymi objawami (zawieszony na 1minucie do końca/brak grzania/słabe ciśnienie/woda nie schodząca z płaszcza przy pierwszym płukaniu) również ożył po dogłębnym przeczyszczeniu płaszcza, pływaków i przede wszystkim elektrozaworów. Zdaje się, że usterka szczególnie częsta przy sprzęcie, który miał przerwę w użytkowaniu. Serdeczne...
Przy 17" 2,4 i 2,4 bez obciążenia, przy załadowanym 2,4 przód i 2,8 tył . Z hydractive, czy zwykłe zawieszenie ?
Panowie jeszcze raz w ostatnich 6 miesiącach wymieniałem całe zawieszenie, używam dobrych zamienników, nie najtańszych. Opony nowe, ciśnienie równe , zamienialiśmy stronami, jeszcze raz były wyważane. A zawieszenie sprawdzane było i na podnośniku, i na kanale jak stał na kołach, i na szarpakach. Ściąga w lewo tylko przy ruszaniu i mam wrażenie że łatwiej...
To u góry, to są rotametry przepływowe, mógł się taki zawiesić, trzeba by zakręcić zawory na belce, trochę wody upuścić i to rozkręcić i zobaczyć. Wpisz sobie rotametr przepływowy, jakby trzeba było wymienić to się kupuje komplet góra i to na dole co pex jest do tego wpięty, skojrzysz na zdjęciu w google o co mi chodzi. Na dole są wkładki termostatyczne,...
"Pochylenie kół, przód: -0 stopni 30' +/- 0 stopni 30' (zawieszenie standardowe) Max. różnica lewa strona - prawa strona: 0 stopni 30'" Od ustawienia pochyleń musisz zacząć - potem zbieżność bo się automatycznie zmieni. Jeśli przed remontem nie ściągało a ciśnienie w kołach jednakowe to nie marnuj tu czasu. Jeśli tył nie był ruszany też sobie odpuść....
Zgodze się, obudowa uszczelniona na maxa, nie będzie zależna od ciśnienia atmosferycznego, pomyślcie, jakie musiało być to ciśnienie, aby ruszyć nawet dosyć miękkie zawieszenie??!! Mówimy cały czas o obudowach rzędu 20-30 litrów. Zamknięta to zamknięta........
witam ja mam podobny problem po przejechaniu 2 km robi się turbina czerwona i końcowa część katalizatora za sondą . Poprzednio miałem taki sam objaw i był jeden z zaworów nadpalony i zawieszony teraz sprawdzałem ciśnienie na cylindrach i jest ok co może być tum razem?
Nie wydaje mi się by silnik był spalony bardziej albo coś z włącznikiem lub z presostatem może się zawiesił ( widzi ciśnienie w butli ) i nie podaje zasilania na silnik. Należało by zdjąć obudowę i pomierzyć napięcia i drogą eliminacji określić miejsce element dający przerwę w zasilaniu. Jak na gwarancji to zareklamuj a jak już bez gwarancji to trzeba...
Masz za niskie ciśnienie, dlatego układ nie wstaje. W cheyene podałem ciśnienie z kompresora warsztatowego, skasowałem błędy, auto się podniosło, przy okazji wyszło że miech z prawej strony do wymiany. W czasie próby, musisz mieć podłączony elektrycznie kompresor auta.
Upuścić ciśnienie z tyłu, wyrównać i zrobić nastawy. Wszystko wykonasz z testera diagnostycznego.
U mnie wibracje są niezależnie od temperatury.Oprócz tego jak zmieniałem koła na zimowe palcami poruszyłem za krzyżaki w przegubach wewnetrznych ,po czym kilka razy ruszanie było płynne bez żadnych wibracji ' .Oczywiście potem wibracje wróciły.Stąd jestem pewien że to jest to. Dodano po 5 Może ktoś podpowie mi czy do wymiany półosi trzeba spuszczać...
Jak sprawdziłeś ciśnienie przy 4000 obr/min chciałbym to zobaczyć, to sa zawory hydrauliczne wiec zbyt wysokie ciśnienie ich nie zawiesi będą działały prawidłowo ew zbyt mały luz gdyby oleju nie przepuściły.
Witam podczas pełnej kalibracji zawieszenie czujniki ciśnienia się kalibruje.Jakie zawieszenie jest u ciebie wersja 2.0 czy już może 2.1A
Dzięki. Upewniłeś mnie we właściwej decyzji. Wiem, że można dołożyć zewnętrzny czujnik ciśnienia na linii sterowania ale pojawia się jeszcze ten sporadyczny błąd z czujnika ciśnienia zawieszenia - więc blok zaworowy OUT. Elektronika na złączu bez śladów korozji.
Witam. Auto Peugeot 407 kombi 2.0 hdi 136km . Przebieg 145.000 km. Przednie zawieszenie dobija . Najbardziej jest to wyczuwalne przy większej prędkości najeżdżając powiedzmy na chopkę jak auto ląduje słychać dobijanie zawieszenie przód. Oczywiście nie jest to chopka, żeby się koła od ziemi miały oderwać, jest to bardziej pod kątem zobrazowania sytuacji....
to wielkie dzięki ale mam jeszcze jedno pytanie no bo od znajomego słyszałem że w obudowie zamkniętej głośniki mogą się szybciej rozwalić przez ciśnienie wytwarzane w wewnątrz obudowy i zawieszenie rozwala i nie wiem czy to prawda. Ale z góry wielkie dzięki.
Zawieszony wtrysk.
Zawór w kotle masz zapewne 3 bar więc może po prostu wcześniej nie zwracałeś uwagi na ciśnienie bo nic się nie działo. Zawór natomiast może czasami się zawiesić jeśli nie był nigdy ruszany i dlatego kapało.
Jak kierowca rozgarnięty to wpiąć dwa manometry na drodze hamulca ( 1 na ciągnik i naczepę( żółty przewód) i niech patrzy co się dzieje. Akurat mam schemat pneumatyczny do tga przed sobą ale może coś pomogę- na zawór hamulca pod maską idzie bezpośrednie powietrze z butli I i II dalej sygnały po naciśnięciu hamulca idą do europy. Przy europie jak kojarzę...
czujnik ciśnienie zawiesić zawiesić górny zawiesić górny układ zawiesić układ zawiesić
ploter wycinania układ scalić zegarowy zasięg telewizji naziemnej
trust zasilacz pralka elektrolux programator
Schemat instalacji zapłonowej Allis-Chalmers 6V Pilot Sony - Przycisk głośności działa tylko w górę