bezpiecznik nr 11 ;7,5A zasila jeszcze oświetlenie wew. i buczek od nie wyłączonycz świateł Dodano po 3 i bezpiecznik nr 13 ,bo oświetlenie jest z dwóch stron licznika
Da się podłączyć alarm. Nie ma osobnej centralki zamka, całością steruje skrzynka połączeń (UCH), tam gdzie sa bezpieczniki.
mial ktos ten problem ?? Codziennie na warsztatach w Polsce i na świecie maja takie problemy. Czekałeś na uśpienie modułów ? I od czego niby ten bezpiecznik?
Bezpieczniki sprawdź!
Bezpieczniki sprawdzine ?
Powinieneś jeszcze przy okazji poprawić luty przy zespole oporników - tych w okolicach tego bezpiecznika.
Mi z pomiarów wychodzi że to termistor 10k/25 st. Jak przygrzałem lutownica rezystancja spadła do 300 om, po czym w miarę stygnięcia stopniowo wzrastała. Ma to sens-jest zaraz koło radiatora i stanowi jakąś formę bezpiecznika termicznego.
Tak problemy zginęły.Wymieniłem na używkę żadnych konfiguracji dobrałem po numerach i wszystko hula.
Wszystkie odbiorniki o których wspomniałeś zasilane są z pozycji ACC (pierwsza pozycja kluczyka), sprawdź zasilanie na żółtych kablach wychodzących z kostki stacyjki i skrzynki bezpieczników pod kierownicą.
mialem podobny problem glupial licznik, lampka i radio przyczyba byla taka iz w kasecie bezpiecznikowej tasma miala gdzies zimne luty i do bezpiecznikow nie dochodzil plus po kluczyku wyeliminowalem to dokladajac do bezpiecznika napiecie po kluczyku wciskujac cienki kabelek pod bezpiecznik
Sprawdź czy do bezpiecznika dochodzi napięcie. Napięcie na te bezpieczniki puszcza ten przekaźnik który jest w tej skrzynce. Jeśli nie ma napięcia na bezpiecznikach to sprawdź czy do przekaźnika dochodzi stały plus akumulatora, sterowanie i ew jeśli tutaj wszystko jest połączenie bezpieczniki - przekaźnik.
W kabinie szukaj, z lewej strony pod kierownicą masz bezpieczniki. Bezpieczniki jeszcze są pod fotelem kierowcy, trzeba schowek wyciągnąć.
Najpierw wymontować stwierdzić co mu jest czy jest opłacalna naprawa a dopiero kupować nowy.
Nadal gdzieś masz zwarcie. Trzeba szukać.
Witam. Sprawdź bezpiecznik nr 7 (30A) w skrzynce pod maską.
Bezpiecznik jest odpowiedzialny za szyberdach.
Sprawdź przewody klapa -buda.
F1-30A-silnik went. chłodnicy, podgrzewacz filtra paliwa F2-30A-regulacja silnika F3-7,5A-klimatyzacja F4-3A-dwupaliwowy system zasilania F5-7,5A-dwupaliwowy system zasilania F6-7,5A-skrzynia automatyczna, przekaźnik rozrusznika F7-7,5A-poduszka bezpieczeństwa, regulacja silnika, podgrzewacz filtra paliwa F8-7,5A-dwupaliwowy system zasilania F9-dioda...
w sceniku jest po stronie schowka, trochę plastików trza porozbierać, uszkodzony microtemp. Nie wiem o jakim bezpieczniku pisze Witek
Przy aku Włącznik sprawdzony?
Upewnij się, że to nie był anglik. Bardzo często w tym aucie po próbach przekładki pojawiają się kłopoty z wyświetlaczem i sterowaniem. PS. Rozumiem, że bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone?
Z bezpiecznika 70A idzie ten czerwony przewód do przekaźnika świec żarowych.Wyjmij bezpiecznik i sprawdź miernikiem przejście.
Sprawdz przekaźniki i bezpieczniki.
BSI jest w grupie, PSA i nie siedzi pod maską, w Renault to się nazywa UPC albo w polifcie USM. Dokładnie. A tutaj stawiam na bezpiecznik F6 w UPC 30A. Np zwarcie wiązki w tylnej klapie by spaliło go. Ale dlaczego pogasły inne systemy? Być może popaliło dodatkowe bezpieczniki.Także bym zaczął od bezpieczników i wiązki.
wszystko może się dziać. Im więcej w życiu będziesz widział, tym mniej rzeczy bedzie Cię dziwiło. Do tych zegarów idzie raptem dwie złączki, odepnij je to się przekonasz Kolego. Dasz głowę, że nic innego na tym bezpieczniku nie wisi? Bo 20 A to trochę bogato jak na sam zegar zabezpieczony wewnętrznie ok. 6A bezpiecznikiem.
Kolega wyżej ma rację, nawet na allegro znajdziesz ofert naprawy albo same elementy do naprawy typowej usterki tego wyświetlacza. Kiedyś był gość który miał nawet zestawy z instrukcją naprawy. Dodano po 2 Z tego co pamiętam to bezpiecznik SMD miał wartość 6,3A.
Które bezpieczniki sprawdziłeś?
Może to tylko bezpiecznik?
Przegląd bezpieczników przy aku i w skrzynce
Sprawdz bezpieczniki
Zmierz napięcie na bezpieczniku przed i za .Jeśli nie ma sprawdż czy w oprawie tego bezpiecznika nie ma utlenionego styku.Sprawdż najlepiej na przewodzie dochodzącym do tego bezpiecznika.
Bezpieczniki sprawdziłeś?
Gniazda nie były wypalone ale mogły trochę zaśniedzieć i nie było dobrego styku z bezpiecznikiem. W takiej sytuacji najlepiej wyjąć wszystkie bezpieczniki i przeczyścić ich nóżki.
Witam W Renault Scenic 1998r przestały świecić wszystkie stopy. Sprawdziłem bezpiecznik i jest cały. Co może być przyczyną problemu?
Od czego w czasie jazdy przepala się bezpiecznik?
A bezpieczniki?
Jeszcze rok i go można wrzucić na żółte blachy, jako zabytek! A teraz na serio: 24 letnia renowka ma zapewnię pognitą instalacje, pokorodowane styki w kostkach, słabą masę. Albo dasz sobie radę sam z przeglądem instalacji albo trzeba będzie poprosić elektryka.
Witam w scenicu I mam problem z podświetleniem jedynie prędkościomierza, wszystko na desce swieci i regulator jasności również działa, czy może to być wina bezpiecznika?
Który bezpiecznik?
Bezpieczniki?
A propo bezpieczników, bo od czegoś muszę zacząć to gdzie i jakie sprawdzić, czy immo ma taki bezpiecznik ? Scenic dokładnie taki jak w temacie
Wcześniej podpinany był CLIP i nic nie wykazało. jakie bezpiecznik
Wciśnij czerwony grzybek, pod maską na lewym kielichu zawieszenia, może było walone młotkiem i wyskoczył.
A czy te lampki nie maja swojego bezpiecznika?
Bezpiecznik od ECU też sprawdzałeś? F8 https://bezpieczniki.net/renault-scenic-...
osobny bezpiecznik jest na pracę ciągłą, osobny za zasilanie powrotu ramion i pracę przerywaną. Sprawdź bezpieczniki!
Czy to jest gniazdo kolo kolumny kierownicy? Sprawdzałem i tam bezpieczniki są ok
gdzie się znajdują te bezpieczniki na plusowej klemie akumulatora.
To scenic nie ma,bezpiecznik wyjmij
Jeśli chodzi o rocznik 1999 do 2002 to jest po prawej stronie jak patrzysz się na silnik. Między reflektorem a skrzynką bezpieczników.
Sprawdź wiązkę od pompki.Pewnie wisi gdzieś na krawędzi i przewód się przetarł.
Zobacz skrzynkę czarna pod maską tam.sa bezpieczniki.wyjmij wszystkie wtyczki.pozniej to samo pod deska w kabinie od strony kierowcy.nie zapomnij o wszystkich bezpiecznikach i gnieździe pod fotelem kierowcy.
Od grodzi silnika w podszybiu jest silniczek nawiewu. Sprawdź czy dochodzi prąd na kostkę. Od tego należy zacząć a tak naprawdę to przegląd bezpieczników :-))
W "fazie II" nie będzie kodu (który rok auta?) nie mruga Sprawdź bardzo dokładnie wszystkie bezpieczniki...
Bezpieczniki sprawdzałeś?
sprawdź jeszcze raz bezpieczniki
Jakie to radio ? To raczej nie przez akumulator , sprawdz bezpieczniki.
Odpala ???? .Zaraz przestanie. Dodatkowo zaczną wycieraczki same chodzić i centralny przestanie działać . Zerknij do skrzynki bezpieczników pod maską .
Już znalazłem, od klimy jest ten zaznaczony: http://obrazki.elektroda.pl/6396279100_1... Pozdrawiam
Scenic1.9dci 2002rok. Nie mogę zapalić silnika. Kontrolka świec żarowych nie świeci. Nie wiem gdzie jest bezpiecznik odpowiedzialny za te kontrolki. I też nie bardzo co mogło się zepsuć.
Renault Megane Scenic 1998 1.6 8v rozmieszczenie bezpieczników - info. w jezyku polskim.
Gdzie sa bezpieczniki od centralnego zamka przy renualt scenic 2 ?
z objawu który opisałeś , diagnoskop pewnie żuci uszkodzenie przekaznika pompy ABS co może oznaczać od przepalenia bezpiecznika do uszkodzenia sterownika włącznie,sprawdz najpierw czujnik stopu. Polecam jednak wizytę w warsztacie,
Wyczytałem gdzieś na forum że trzeba zdemontować schowek pod siedzeniem kierowcy i tam jest skrzyneczka z bezpiecznikami, tego co szukasz to prawdopodobnie nr 1 25A lecz mogę się mylić
Czyli nie masz postojówek. Zasil osobno bezpieczniki postojówek.
No to sprawdź ten bezpiecznik.
Przekaźniki są w tej skrzynce z bezpiecznikami koło akumulatora, tylko wewnątrz niej, trzeba rozebrać i polutować to co zgniło
Sprawdź bezpieczniki na klemie plusowej - lubią przerywać . Sprawdź wodę w kostkach sterownika wtrysku
Stawiam na przypadkowe zwarcie + po bezpieczniku do masy.
Nie to nie bezpiecznik.
Do tego wszystkie kable i bezpieczniki koło akumulatora do sprawdzenia.
niczego nie pokazuję, nawet po podpięciu komputera na OBD2 Jaki diagnoskop użyty do odczytu ? Jakie jest napięcie na akumulatorze ? Wszystkie bezpieczniki sprawdzone ?
Może alarm odcinać pompe.. Bezpieczniki oczywiście sprawdzałeś?? A co z diagnostyką?
No robię szukam pomocy gdyż wg mnie jest to pierdoła. Choć może być inaczej. Orientujesz się coś więcej chodzi o to że pod przednią szybą też są jakieś przekaźniki na pewno do ogrzewania przedniej szyby ale pozostałe czy nie są jakoś połączone z resztą bezpieczników.
Tak. Bez blokady nie ruszy zapłon itp. Potraktować blokadę na młotek i czasem jest szansa że ruszy kilka razy
Kabelki do przejrzenia. I kasety z bezpiecznikami.
Witam.Panowie pompka nie mogła paść skoro po odłączeniu pompki pali dalej bezpiecznik.
No już był 600 zł reklamacja kosztowała.... o co chodzi z bezpiecznikami czemu po wyjęciu szyby działają?
Zacznij od czytania postów. Co ma bezpiecznik od oświetlenia wnętrza do zdalnego sterowania. No nie załamuj tu nas
Jak jest przebity ma zwarę D-S i kręci cały czas. Prędzej spali bezpiecznika.
achpawel Wszystko dobrze. Lockup załącza się przy prędkości około 40km/h na 2-gim biegu. Z tym bezpiecznikiem to niezły numer.
Klem nie zamieniłeś. Sprawdź na + bezpieczniki
Który rocznik?
Wtrysk sterujący jest sterowany z ecu i nie ma na niego osobnego bezpiecznika.
czy ta pozycja w komputerze ma jakiś przekaźnik lub bezpiecznik
Odlaczaj po kolei układy o których wspomniałem. Możliwe,że silnik od spryskiwaczy dostał wilgoci.
W tym przypadku albo emulator cię ratuje albo zestaw startowy. Oczywiście sprawdziłeś bezpieczniki i sa sprawne.????
Obstawiam kończącą się sprężarkę, która usmaży bezpiecznik. Tylko czy kolega wróci na forum i powie czy rozwiązał problem?
Ludzie czemu nie korzystacie i instrukcji obsługi ?
Bezpieczniki na + dobre?
Zgnity albo upalony zespół bezpieczników na klemie plusowej
Bezpiecznik na +
Na żółtym obok czarnego w kości ISO masz mieć 12v po przyciśnięciu przycisku Start bez odpalania silnika, jak nie ma to bezpieczniki sprawdź
a powiedz gdzie on jest to jest to pod bezpiecznikami
Sprawdź bezpiecznik od podgrzewania świec :-)
Lub zle wlozony bezpiecznik lub w miejsce obok.
Immo off zrobione programowo.Emulator immo zasilany z bezpiecznika wycieraczki.
A które bezpieczniki sprawdzałaś??
czyli tam należy wymienić te dwa tranzystory? Bo szukam szukam na forach i niektórzy piszą że jest jeszcze bezpiecznik termiczny.
W kości zasilania nie ma plusa po zapłonie/ ACC bo oryginalne radio odpala się cyfrowym poleceniem z sieci CAN MULTI, trzeba podciągnąć kabel np ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą
scenic bezpiecznik bezpiecznik dmuchawy scenic scenic bezpiecznik wtrysku
wymiana żarówki punto pompa głębinowa uszkodzona honda civic termostat
Panasonic TX-L47ET50E - Ekran gaśnie, dioda miga na czerwono i zielono Konwerter AHD na VGA - jaki wybrać?