To też jest jakiś trop, tylko chodziło mi o test szczelności ogólnie, chciałem żebyś połączył zasilanie z powrotem pży smoku i podał ciśnienie. Jest to test który pokaże wszelkie nieszczelności , także takie których niewidać na pierwszy żut oka (np. Oringi na pompach,wtyskiwaczach i na przewodach na których jest podciśnienie)wykrycie takich nieszczelności...
Czyli nie do końca prawidłowo. Ale. Pentli nie rób tylko poprowadź przewód powrotny ma wysokości filtra są tam miejsca na śrubie by opaskę założyć. Zresztą trytka też dobra. ;)
cofa się do filtra A sprawdzałeś zawór zwrotny
Pompa paliwa nie trzyma ciśnienia wewnątrz siebie i stąd problemy. Jesteś pewien że ta w baku pompuje do przodu a nie przelewa do kosza pompy w baku? Wydaje mi się że vp44 sama ciągnie paliwo.
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Nie musi być prąd zmienny. Plucie z gaźnika benzyną spowodowane jest brakiem luzu na zaworach i ich niedomykanie (zwłaszcza ssącego powoduje cofanie się paliwa przez gaźnik) skoro twierdzisz ,że zaworek iglicowy trzyma.
Mnie to wygląda na problem z zapłonem... O ile pamiętam, to w poczciwym 'Kaszlaku' masz pompkę paliwa przy silniku, możesz się wpiąć przed nią z butelką świeżej benzyny. Do tego przezroczysty wężyk od pompki do gaźnika, przeprowadzony NAD hm, no, tą rurą od dolotu, jak tak można to określić. Dwie sprawy będą załatwione: cofanie się paliwa, będziesz...
Z tego co się już orientowałem, to bez większych problemów jestem w stanie je zorganizować, jak i inne części wymienne do tej pompy. Do ich zamówienia potrzebny mi tylko numer seryjny pompy. Problem nastręcza za to wymiana...
Jeżeli masz problemy od czerwca a wcześniej ich nie było ( napisałeś że w czerwcu wymieniałeś filtr paliwa ) to masz odpowiedź na dłoni - nieszczelność na filtrze paliwa . Sprawdź czy dobrze założone są opaski na przewodach paliwowych oraz czy przelotka plastikowa na powrocie jest cała ( nie uszkodzona ) oraz stan gumki ( o-ring ) uszczelniającej przelotkę....
Tez uważam, że przyczyna tkwi w układzie zapłonowym. Cofanie się paliwa w 2T jest normalne, a nasila się jak wypadają zapłony. Sprawdź długość iskry skaczącej od kabla WN (bez fajki) do masy. Musi być więcej niż 8 mm. W sprawnym CDI jest to kilkanaście mm a nawet więcej. Sprawdź simmeringi na wale i ssanie czy się zamyka.
Każdy się kiedyś uczył to dlaczego nie na maluchu. Właśnie o to mi chodziło....rozpisywanie się na forum o ustawieniu zaworów lub co to kąt zwarcia przerywacza to jak cofanie się do..... Podstawa to jedna książka....a w zasadzie biuletyn...
U mnie w DX5 mam podobne problemy jak kolega "szyniu". Przy przyśpieszaniu a pod górę tym bardziej, silnik wchodzi w tryb awaryjny ale błędów nie ma. Długo walczę z usterką i jestem blisko chyba. Proszę Was o informację, czy przy odpiętym elektrycznie regulatorem ciśnienia paliwa silnik powinien odpalić ? U mnie odpala a ciśnienie szaleje 500 - 1500...
Mam ten sam problem w swoim berlingo 1.9D. Przed oryginalna obudową filtra z pompka paliwa jest zamontowana gruszka mimo to gdy auto stoi ponad 12h nie chce odpalic trzeba pompować. Mam pytanie czy mozna wyrzucić tą obudowę i wstawić z jakiegoś vw, bo te sa cholernie drogie i tandetne ?
Wymieniłem w nim przewody przelewowe i auto ma teraz inne problemy dodam ze tamte na pewno łapały powietrze strasznie zmęczone i w ogóle, mianowicie zapowietrza się jeszcze lecz nie tak jak wcześniej, teraz zgaśnie wyciągnę powietrze z filtra i auto pali a wcześniej musiałem się trochę nameczyć żeby zapalił i tutaj powstaje pytanie czy przez nie orginalny...
niestety musisz sprawdzić cały układ paliwowy od samego zbirnika do pompy a zacznij od wymiany filtra paliwa pozdr
Jak w temacie czy ktoś wie jak ustawić kąt wtrysku we fiacie I co jest przyczyną cofania się paliwa z pompy do filtra paliwa
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
2 przy filtrze , 1 przy podgrzewaczu paliwa , 1 przy pompie. Zaworek nie wiem czy coś da ale montuje się jak najbliżej pompy.
Wężyki wymienione i niestety dalej to samo
Tylko że na zimę są trefne bo twardnieją .
Witam, mam problem z peugeotem 206 z silnikiem 1.9 diesel, problemy zaczęły się od pierwszych przymrozków, samochód odpalił i od razu zgasł i potem w ogóle nie chciał odpalić, wymieniłem obudowę filtra paliwa i było przez tydzień okej, dzisiaj chciałem odpalić i pojawił się ten sam problem, odpalił i od razu zgasł i nie dało się go odpalić, ale podpompowałem...
Witam posiadam megane I z silnikiem 1.9 Diesel 64KM 99rok i rano zawsze cofa mi sie paliwo i nie moge odpalic samochodu co mam zrobic z tym??
Witam po przerwie, temat uważam do zamknięcia. Przyczyną cofającego się paliwa był przewód, króciec powrotny który wychodzi z podgrzewacza filtra do zbiornika wymiana wszystkich przewodów układu paliwa w komorze silnika przy okazji:) Dziękuję wszystkim za pomoc i przeprosiny za moje nie dorzeczne oszczerstwa. Pozdrawiam.
Witam. Być może rurka ssąca wpuszczona w bak jest za krótka. Może również występować nieszczelność w przewodzie co powoduje cofanie się paliwa. Drugi cykl startu ogrzewania powoduje napełnienie układu i prawidłową pracę urządzenia.
tak pod warunkiem ze pompa i cisnienie paliwa ok
myślę kolego że zostaje nam się zabrać za pompe wysokiego ciśnienia, choć spróbuje jeszcze przełożyć ten zaworek zwrotny na przewód zasilania jak najbliżej baku żeby jeszcze wykluczyć cofanie się paliwa do zbiornika, wczoraj go założyłem ale między filtrem a pompą wysokiego ciśnienia, chce jeszcze wykluczyć cofanie się paliwa do zbiornika na odcinku...
Na podstawie opisu objawów (szarpanie na zimnym silniku jak przy braku paliwa, lżejsze na ciepłym, błąd P1167, cofanie się paliwa po zgaszeniu i powstawanie bąbla przed pompą), problem wydaje się związany z układem paliwowym, konkretnie z wprowadzaniem powietrza do systemu niskiego ciśnienia. To powoduje niestabilne ciśnienie paliwa, co ECU wykrywa...
Witam. Przyczyną może być cofanie się paliwa do zbiornika( zacięty zaworek zwrotny na systemie zasysu, nieszczelność instalacji paliwowej).W ciągu dnia bieg jałowy pompy uzupełnia paliwo w obiegu, a po postoju nocnym pompa nie nadąża uzupełnić paliwa i wyskakuje brak płomienia. Sprawdź również ustawienie ilości powietrza podczas startu palnika. Start...
Jakieś pół roku temu może lepiej wymieniałem filtr paliwa, ale nie odpowietrzałem nie wiem jak hmm może to dobry trop. Jeśli ktoś może to prosze opisac jak odpowietrzyć filtr paliwa ;)
witam. mój pacjent to corolla verso 2004 d4d 2.0 czyli to samo silnikowo co avensis t25. U mnie pojawił się problem z odpalaniem. czasami odpala normalnie, czasem nie idzie odpalić wcale, problem tylko na zimnym silniku. Pozostaje odpalanie na plaka lub wyciągnięcie na czas odpalania bezpiecznika EFI. Po odpaleniu można włożyć bezpiecznik i wtedy jak...
Słuchaj ja mam podobnie już była wymieniona pompa vacum na tą z literka D chyba najnowsza do tego silnika. Lecz podobne objawy z tego co czytałem i gościowi na forum passata pomogło to rozrusznik. Założył boscha i śmiga . Też ma takiego objawy jak ja czy ty cofanie paliwa po nocy coś ciężko pali. Ja zamówiłem właśnie czekam na niego zobaczymy efekty....
witam Kia k2700 zapala pieknie a następnie po chwili gaśnie i wtedy zaczyna się zabawa pompowanie pompka ręczną i kręcenie i tak aż do odpalenia lub rozładowanie akumulatora. Wg mnie następuje cofanie się paliwa do zbiornika wg mechaniora sa dwa zaworki zwrotne jeden w pompce ręcznej a drugi w pompie ja raczej podejrzewam ten pierwszy i teraz mam pytanie...
Dzień Dobry, mam problem jak wyżej, blokuje się silnik i zaczyna buczeć, gdy w czasie tego buczenia dam na cofanie paliwa i dam spowrotem na podawanie paliwa to silnik działa prawidłowo, z rok temu wymieniałem kondensator 12 mikro. Gdzie szukać usterki.
Pomogła pompka troszkę. Okazało się że te metalowe rurki do wymiany. Potem regulacja wtrysku paliwa i autko na pyka pali.
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
Witam od miesiąca mam problem z zapalaniem gdy się chce zapalić ciężko pali ale zapali za 2 razem czasem za 1 . Założyliśmy filter paliwa żeby zobaczyć czy przypadkowo nie cofa paliwa . A tu się okazało że cofa się paliwo . Gdy zapaliliśmy auto filter z paliwem nie był pełny była go mniejsza połowa . Dlaczego zapowietrza się przez coś czy coś ? proszę...
Ustawianie pompek to specjalny klucz. ( Niby można bez niego ale cieżko) do tego specjalna procedura. Więc albo pogięta listwa, stoi pompka, lub zły montaż i ustawianie. To cofanie w lewo do lekkiego oporu to nie jest dobre ustawianie
Zobaczę czy będzie jakiś efekt. Nowa pompka - tak, ze względu na cofanie się paliwa podczas postoju (nieszczelne zaworki pompki), bo układ ewidentnie się zapowietrza. Ale nie podłączałbym jej bezpośrednio do stacyjki, są częste sytuacje, że ma się włączoną stacyjkę dłuższy czas i jednocześnie wyłączony silnik. Lepiej nie robić takich eksperymentów.
Do Basia0001 nie ma pewnosci że paliwo się cofa [luis2008 tylko napisał tak, ale niema wzmianki że sprawdzał] jeśli filtr paliwa będzie brudny to pompa musi wytworzyć większe ciśnienie a do tego dochodzi jeszcze wydatek pompy. Nic nie jest wieczne.
Kupiłem inny licznik teraz pytanie czy jak wlutuje eprom ze starego licznika to bede miał swój przebieg? i drugie czy wskazówka od paliwa ustawi się normalnie bo aktualnie pokazuje pół zbiornika a jest rezerwa Zabroniona jest dyskusja na tematy (...) 2-Korekty przebiegu. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Art. 306a. K.K. Cofanie lub...
Kolejną przyczyną mogą być nieszczelne wtryskiwacze na gumowych uszczelniaczach ( oringach). Powoduje to cofanie się paliwa i chwilowy ( na czas rozruchu) brak odpowiedniego ciśnienia w zasilaniu. Spróbuj przed odpaleniem kluczyk 2-3 razy ustawić w pozycję 1 aby pompa w zbiorniku podpompowała paliwo i wtedy przekręcić na pozycję start.
Kolego jak ssanie wyłączasz dopiero przy 80°C to nie dziw się, że pali 15l/100km to i tak nieźle, moim zdaniem musiał byś dać gaźnik do regeneracji, co do schodzącego paliwa to miałem przypadki, że pompa paliwa, mimo że nowa była wadliwa, w niej są zaworki, które zapobiegają cofaniu sie paliwa.
Dławi się po postoju gdy odpalę na benzynie, Miałem podobnie w Astrze h tylko 1.6 115km (dławił się po odpaleniu albo nawet zapalał po kilku razach), winne było cofanie się paliwa do zbiornika po postoju (szczególnie jak było malo paliwa w baku), trzeba było wymienić pompę paliwa. Ile masz paliwa w baku? Zrób zworę na przekaźniku pompy przed startem...
Cofanie paliwa w benzynie? Sprawdź parametry, odczyty z czujników temperatury.
Cofanie paliwa sprawdzałem się nie cofa
... najtaniej będzie gdy nauczymy się jak spalać paliwa stałe . Państwo powinno swoim obywatelom pomóc. Ale nie dotacje! ... Zbyszek Tak; najtaniej będzie, jak z tych paliw stałych będziesz palił nazbieranym w lesie chrustem, a państwo pomoże sprzedając Ci (bez dotacji!) sznurek do wiązania tego chrustu. Kolego, jest 21. wiek, nikt - NIKT! na tym kontynencie...
Chcę założyć zaworek zwrotny aby wyeliminować cofanie się paliwa. Puknij się tym zaworkiem w czoło. W tym silniku paliwo nie ma prawa się cofać. A jak wyczytałeś na forach niezbyt rozgarniętych userów opla to niech ci nadal niezbyt mądrze doradzają tam.
Widocznie pompka z baku zasysa te paliwo z powrotem do baku jeśli chodzi o te cofanie się paliwa. A co do tego, że nie ma paliwa w układzie to może być wina pompy paliwa. a jak już zapali to chodzi silnik normalnie ?
cofanie paliwa renault cofanie paliwa trafic cofanie paliwa focus
samsung kalibracja pralka farby usuwanie kontrolka cordoba
bateria parkside interfejs diagbox
Schemat ładowarki Einhell 12V - informacje i zasady działania Regulacja gaźnika Walbro w pilarce Oleo-Mac 937