Czyli nie do końca prawidłowo. Ale. Pentli nie rób tylko poprowadź przewód powrotny ma wysokości filtra są tam miejsca na śrubie by opaskę założyć. Zresztą trytka też dobra. ;)
To też jest jakiś trop, tylko chodziło mi o test szczelności ogólnie, chciałem żebyś połączył zasilanie z powrotem pży smoku i podał ciśnienie. Jest to test który pokaże wszelkie nieszczelności , także takie których niewidać na pierwszy żut oka (np. Oringi na pompach,wtyskiwaczach i na przewodach na których jest podciśnienie)wykrycie takich nieszczelności...
cofa się do filtra A sprawdzałeś zawór zwrotny
:) pozdrawiamy :)
Wymień pompę paliwa. To ona nie trzyma.
Szukam schematu instalacji silnika do Renault Midlum DXI 220
Żadne przewody nadmiarowe na wtryskach, a już wogóle świece żarowe. Co wy wymyślacie. Nie wprowadzajcie chłopaka w błąd. Masz powietrze w układzie doprowadzającym paliwo do pompy. Miałem to samo. Wymień opaski i dokręć je w innym miejscu na przewodach - lekko przesuń. Powietrze dostaje się spod opasek. One nie dolegają do przewodu po dokręceniu - jest...
Kolego jak ssanie wyłączasz dopiero przy 80°C to nie dziw się, że pali 15l/100km to i tak nieźle, moim zdaniem musiał byś dać gaźnik do regeneracji, co do schodzącego paliwa to miałem przypadki, że pompa paliwa, mimo że nowa była wadliwa, w niej są zaworki, które zapobiegają cofaniu sie paliwa.
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Jeżeli jest to napweno układ paliwowy hpi to zaworek jest w smoku,jest to zwykła plastikowa kulka średnicy ok.10 mm która zapobiega cofaniu się paliwa.
Ja mam otwieranie na kluczyk korka od zbiornika paliwa i muszę mieć całkiem zamknięty bo nie wyciągnę kluczyka z niego
w pompce ręcznej funkcję zaworku spełnia blaszka uchylająca się w jedną stronę,potrafi przepuszczać powietrze sama pompka.przed pompą wtryskową możesz założyć zaworek jednostronny. Dodano po 1 pod blaszkę mógł się dostać paproch
Zmień kostkę stacyjki.
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
niestety musisz sprawdzić cały układ paliwowy od samego zbirnika do pompy a zacznij od wymiany filtra paliwa pozdr
Wymieniłem w nim przewody przelewowe i auto ma teraz inne problemy dodam ze tamte na pewno łapały powietrze strasznie zmęczone i w ogóle, mianowicie zapowietrza się jeszcze lecz nie tak jak wcześniej, teraz zgaśnie wyciągnę powietrze z filtra i auto pali a wcześniej musiałem się trochę nameczyć żeby zapalił i tutaj powstaje pytanie czy przez nie orginalny...
Pomogła pompka troszkę. Okazało się że te metalowe rurki do wymiany. Potem regulacja wtrysku paliwa i autko na pyka pali.
A zaworek w odpowiednim miejscu jest zamontowany? Są wycieki paliwa?
Sprawdzić gdzie jest nieszczelność ewentualnie założyć zawór zwrotna na zasilanie pompy.
Stawiam na pourywane kable pod autkiem szukanie w liczniku raczej odpada , a tak na marginesie to kolega potrafił by nawet zepsuć kulkę z łożyska więc proponuje oddać do mechanika z sugestią przeglądnięcia instalacji pod autem ... Dodano po 19 Stawiam na pourywane kable pod autkiem szukanie w liczniku raczej odpada , a tak na marginesie to kolega potrafił...
Jak w temacie czy ktoś wie jak ustawić kąt wtrysku we fiacie I co jest przyczyną cofania się paliwa z pompy do filtra paliwa
Nie musi być prąd zmienny. Plucie z gaźnika benzyną spowodowane jest brakiem luzu na zaworach i ich niedomykanie (zwłaszcza ssącego powoduje cofanie się paliwa przez gaźnik) skoro twierdzisz ,że zaworek iglicowy trzyma.
Witam. Mam pytanie. Silnik Briggs strzela mi w wydech i cofa mieszankę paliwa we filtr powietrza. Ustawiłem luz zaworowy i dotarłem zawory i brak jakiejkolwiek poprawy. Obawiam się, że silnik jest przestawiony na rozrządzie. To jest traktorek, którego dopiero co kupiłem. Widzę, że zawór ssący na początku suwu sprężania jest jeszcze otwarty, a wydechowy...
Odpowietrzanie zbiornika w pełni sprawne? Zostaw kolejnym razem poluzowany korek wlewu paliwa i sprawdź, czy też się cofa.
Cześć, Nie stawiałbym na świece. Po pierwsze: w tym modelu jak którakolwiek ze świec byłaby uszkodzona to świeciłaby się cały czas kontrolka od świec w liczniku. Po drugie: gdyby była to kwestia świec to auto miałoby problem z odpaleniem zwłaszcza gdy jest zimne, ale po odpaleniu by chodziło, a u ciebie odpali na chwilę i gaśnie. Świecę możesz sprawdzić...
Witam od miesiąca mam problem z zapalaniem gdy się chce zapalić ciężko pali ale zapali za 2 razem czasem za 1 . Założyliśmy filter paliwa żeby zobaczyć czy przypadkowo nie cofa paliwa . A tu się okazało że cofa się paliwo . Gdy zapaliliśmy auto filter z paliwem nie był pełny była go mniejsza połowa . Dlaczego zapowietrza się przez coś czy coś ? proszę...
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
Kolego zacznij od tego dlaczego cofa paliwo a nie gdzie cofa. Sprawne wtryskiwacze nie pozwolą cofać paliwa. To jednak ok 140 atm.
Filter Co to jest? Pomiar ciśnienia paliwa do wykonania.
Mam ten sam problem w swoim berlingo 1.9D. Przed oryginalna obudową filtra z pompka paliwa jest zamontowana gruszka mimo to gdy auto stoi ponad 12h nie chce odpalic trzeba pompować. Mam pytanie czy mozna wyrzucić tą obudowę i wstawić z jakiegoś vw, bo te sa cholernie drogie i tandetne ?
Sądzę że się zapowietrza na filtrze paliwa - i cofa się paliwo. Niestety, ten nowy filtr - jeśli podejrzewamy nieszczelność uszczelki - jest już do wyrzucenia, przed założeniem nowego (napełnionego paliwem na maksa) wyczyść szmatką z benzyną ekstrakcyjną we wsporniku powierzchnię przylegania uszczelki filtra, gumkę posmaruj lekko olejem silnikowym -...
Mnie to wygląda na problem z zapłonem... O ile pamiętam, to w poczciwym 'Kaszlaku' masz pompkę paliwa przy silniku, możesz się wpiąć przed nią z butelką świeżej benzyny. Do tego przezroczysty wężyk od pompki do gaźnika, przeprowadzony NAD hm, no, tą rurą od dolotu, jak tak można to określić. Dwie sprawy będą załatwione: cofanie się paliwa, będziesz...
mam podobny problem z moim focusem.. jak jest chłodniej to ma problem z odpaleniem, a kontrolka świec od razu gaśnie po przekręceniu kluczyka.. wymieniłem wszystkie filtry, dałem wężyk zapobiegający cofanie paliwa, wymieniłem czujnik temperatury, a komputer nie wykazuje żadnych błędów (był podłączany w serwisie forda).. nie wiem co dalej robić :/ boję...
Tez uważam, że przyczyna tkwi w układzie zapłonowym. Cofanie się paliwa w 2T jest normalne, a nasila się jak wypadają zapłony. Sprawdź długość iskry skaczącej od kabla WN (bez fajki) do masy. Musi być więcej niż 8 mm. W sprawnym CDI jest to kilkanaście mm a nawet więcej. Sprawdź simmeringi na wale i ssanie czy się zamyka.
myślę kolego że zostaje nam się zabrać za pompe wysokiego ciśnienia, choć spróbuje jeszcze przełożyć ten zaworek zwrotny na przewód zasilania jak najbliżej baku żeby jeszcze wykluczyć cofanie się paliwa do zbiornika, wczoraj go założyłem ale między filtrem a pompą wysokiego ciśnienia, chce jeszcze wykluczyć cofanie się paliwa do zbiornika na odcinku...
Witam jak w temacie nie odpala na pierwszym razem a gdy dłużej postoi to bardzo długo kręci, świece ok co podejrzewam to paliwo a dokładnie brak, zauważyłem że jak ściągnę węża paliwowego od pompy to paliwo zasysa do zbiornika i tu się nasuwa pytanie czy tak powinno być, użyłem pompki vacum żeby zaobserwować paliwo w bezbarwnym wężu i jak tylko odłączę...
Jeżeli masz problemy od czerwca a wcześniej ich nie było ( napisałeś że w czerwcu wymieniałeś filtr paliwa ) to masz odpowiedź na dłoni - nieszczelność na filtrze paliwa . Sprawdź czy dobrze założone są opaski na przewodach paliwowych oraz czy przelotka plastikowa na powrocie jest cała ( nie uszkodzona ) oraz stan gumki ( o-ring ) uszczelniającej przelotkę....
Ale problem pojawił się razem z tym mocnym dymieniem i cofaniem paliwa przez gażnik.
Cofanie paliwa sprawdzałem się nie cofa
PIOMOTO!!!!!!!!!!! O których tulejach mowa.
Wywal na próbę podgrzewacz paliwa, pewnie i tak już nie działa, a przez niego często zapowietrza się układ.
Witam. Być może rurka ssąca wpuszczona w bak jest za krótka. Może również występować nieszczelność w przewodzie co powoduje cofanie się paliwa. Drugi cykl startu ogrzewania powoduje napełnienie układu i prawidłową pracę urządzenia.
Dzień Dobry, mam problem jak wyżej, blokuje się silnik i zaczyna buczeć, gdy w czasie tego buczenia dam na cofanie paliwa i dam spowrotem na podawanie paliwa to silnik działa prawidłowo, z rok temu wymieniałem kondensator 12 mikro. Gdzie szukać usterki.
Że tak zapytam co mają wtryskiwacze do cofania się paliwa ? Wracając do tematu kolega rozwiązał problem z autem bo mam podobną sytuację?
Z tego co się już orientowałem, to bez większych problemów jestem w stanie je zorganizować, jak i inne części wymienne do tej pompy. Do ich zamówienia potrzebny mi tylko numer seryjny pompy. Problem nastręcza za to wymiana...
Wymiany całego gaźnika nie trzeba uskuteczniać. Wystarczy wymiana samego zaworka iglicowego i czyszczenie :) . Zaworek kupisz za grosze. Najpierw go wyczyść i zobacz w jakim stanie jest zaworek. Złóż i sprawdź. Jak dalej będzie się cofać paliwo, wymień zaworek. Dopiero potem się szarp na kranik i cały gaźnik.
A po nocy węze paliwowe są puste? Cóż doradzić, Ford ogólnie w tym silniku ma problemy z paleniem na ciepłym i nie tylko. Często pomaga wymiana rozrusznika na mocnejszy typ lub kompleksowa regeneracja obecnego. Oczywiście trzeba też sprawdzić kable, zwłaszcza masy na silnik.
Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego. Dodano po 4 Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego.
Witam, dziękuję kolegom za aktywność, niestety mała poprawka, dzisiaj rano auto jak zimne uruchomione i zapaliło poprawnie niestety po rozgrzaniu do temperatury optymalnej 90 stopni problem aktualny. Można by więc wnioskować że kwestia cofania paliwa nie ma tu zastosowania bo przez noc cofnięcie byłoby bardziej intensywny niż po zgaszeniu na kilka sekund...
Witam ponownie otóż tak jak napisał kolega abada37 przełączenie z wieczora na bęzynę przyniosło efekty niema problemu z odpalaniem auta , czyli rozumiem muszę przeprowadzić czynnośći tak jak napisał stas11 czytałem też o jakimś założeniu zaworku na wężyku paliwa , który zapobiega cofaniu się paliwa z góry dzięki za naprowadzenie mnie na trop.
Tak sprawdź wtryski. Następnie sprawdź również przekaźnik sterownika silnika. Paliwo z pompy się nie cofa? Na filtrze paliwa jest zaworek? Rozrząd poprawnie ustawiony?
Cofanie paliwa w benzynie? Sprawdź parametry, odczyty z czujników temperatury.
Mam to samo w 2.0 16V i to nie tylko po nocy. U mnie zdarza się to losowo. Jak wcisnę pedał gazu przy odpalaniu i obroty się podniosą to nie gaśnie. Z tym cofaniem paliwa to jest prawdopodobne. Tylko, że chyba w benzyniaku nie ma zaworu zwrotnego. Mam LPG, a Ty?
To jest pompka cieczy chłodzącej, a nie paliwa, tak ma być. Co do tych oringów i cofania paliwa, to warto jeszcze sprawdzić czy nie cieknie spod pompy tandemowej.
Piszesz wcześniej, że jak pomożesz pompką ręczną to odpali - czyli jest problem w obwodzie zasilania paliwem przed pompami sekcyjnymi. Jeśli z początku pompka ręczna chodzi "pusto - lekko" jakby nie miała paliwa, znaczyło by to że paliwo cofnęło się do zbiornika. Właśnie ta pompka ma zaworki w kierunku do pompy zasilającej mechanicznej i one powinny...
kolega caveman2009: Przewody paliwowe są ok, guma nie popękana, podpinam vag test elementów wykonawczych słychać pompę paliwową, po kilku sekundach wyskakuje test ok. Filtr wymienię jutro. kolega domex32: jak normalny dizel puści dymka na czarno tak samo jak mu prze gazuję, przy normalnej pracy nawet nie widać że kopci, w sumie nigdy się za bardzo nie...
2 przy filtrze , 1 przy podgrzewaczu paliwa , 1 przy pompie. Zaworek nie wiem czy coś da ale montuje się jak najbliżej pompy.
Wstawiłem już przezroczysty wężyk przy okazji wymiany filtra na ten z Golfa, ale przyjrzę sie jeszcze dziś temu po powrocie. Edit. Brak jakichkolwiek oznak cofania się paliwa. Grucha twarda, przewód bez bąbelków
Nie wiem czy pomogę po tak długim czasie, ale to co jest na zdjęciach to jest zaworek zwrotny paliwa, zapobiega on cofaniu się paliwa do baku.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Sprawdź dokładnie jeszcze raz układ zasilania paliwem bo wygląda jak by się paliwo cofało, skoro najpierw zapala to na tym paliwie co jest w filtrze paliwa, a następnie trzeba długo kręcić żeby się odpowietrzył.
Słuchaj ja mam podobnie już była wymieniona pompa vacum na tą z literka D chyba najnowsza do tego silnika. Lecz podobne objawy z tego co czytałem i gościowi na forum passata pomogło to rozrusznik. Założył boscha i śmiga . Też ma takiego objawy jak ja czy ty cofanie paliwa po nocy coś ciężko pali. Ja zamówiłem właśnie czekam na niego zobaczymy efekty....
Rozumiem dzięki:) Cofanie paliwa to raczej pompka czy jakaś nieszczelność czy może brak odpowietrzenia zbiornika?
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Z cofaniem się paliwa też kombinowałem, ale u mnie niestety się nie cofało. Ale jest to jedna z przyczyn takiego odpalania - to fakt
Bzdura. W benzynie masz pompę paliwa, więc efektu cofania paliwa nie może być. Opisz objawy.
Aż się zdziwiłem ,że nie zapytałem wcześniej - czy przypadkiem paliwo się nie cofa ?(nieszczelności w układzie paliwowym) .Zawsze trochę paliwa zostaje a później musisz "dokręcić".
Filtr paliwa - sprawdzić szczelność , chodzi o cofanie paliwa.
Witam.Sprawdź czy pompa paliwowa nie cofa paliwa (zawór zwrotny). Co do gazu to musisz poszukać dobrego Gazownika bo przyczyn może być wiele.Podaj rodzaj inst.gazowej.
Jak ciężko odpala po dłuższym postoju to możliwe, że schodzi ciśnienie paliwa - cofa się paliwo i auto łapie powietrze.
Żeby nie trzeba było 3razy kręcic i paliwo nie będzie się cofać trzeba zainstalowac ręczną pompę ssąco-tloczącą-ona ma zawory zabezpieczajace przed cofaniem paliwa.
Witam. BMW E83 2.0d 150KM na mrozie odpali i zgaśnie i tak dwa, trzy razy. Potem odpali i pracuje poprawnie. Ciepły pali na dotyk. Co ciekawe przy paleniu zimnego pomaga przekręcenie dwa trzy razy na zapłon. Wygląda na cofanie paliwa. Pytanie jakie ciśnienie powinna generować pompa w zbiorniku, bo daje ok. 0,8 Bar. Niestety "nasi" już tu byli i nie...
tak pod warunkiem ze pompa i cisnienie paliwa ok
Mam problem z Mercedesem Atego 823. 8 ton, 230 koni - to wszystko, co można wyczytać z twojej informacji. Ani roku produkcji, ani typu silnika - nie wysiliłeś się. Atego jest w produkcji już ponad ćwierć wieku - aktualnie trzecia generacja! powrotem cofa się paliwo. Przecież POWROTEM nadmiar paliwa COFA SIĘ do baku! Wszystko jest w najlepszym porządku!
Znajomy sprawdził astre i okazało się że zawór zwrotny ten przy pompie był zapchany i nie cofał paliwa do baku i z przewodu przelewowego gdzieś sączyła ropa. Najlepiej zawsze posprawdzać wszystko przed decyzją wymiany pompy pozdrawiam
No , nie. To w tych dwóch warsztatach , tego cofania paliwa nie sprawdzali. To na świecach ma być 6V , ale sterownik świec jest zasilany dwoma dwunastaki.
Zobacz czy widzi obroty wału, jeśli chodzi o cofanie paliwa to raczej nie to
Na pewno paliwo się cofało i ktoś go tam wcisną. Usuń go ale zostaw ten przezroczysty wężyk i zobacz czy paliwo ci się cofa (powstają bąble powietrza). Jak tak to kup nowy o większym przekroju. Pozdrawiam
W Pandach dość powszechne jest zjawisko powstawania w zbiorniku benzyny podciśnienia, które prowadzi do cofania się paliwa z listwy wtryskowej i jej zapowietrzenia (oparami paliwa). W tym samochodzie regulator ciśnienia paliwa znajduje się w zbiorniku, przy pompie i nie ma powrotu/przelewu paliwa z listwy wtryskowej do zbiornika. Także EVAP nie pochłonie...
Jeśli po dłuższym kręceniu odpalił to możemy przypuszczać że paliwo się cofa do zbiornika paliwa.
>>> mój kolo miał to samo >>>diagnoza cofanie paliwa.....temat znany po kilku godzinach kręcenie kilku minutowe - później zapala od strzała :D
Masz problem z iskrą(pradem) Moduł raz działa raz nie (nie kumałem tego nigdy).Jak Już nie to,,, to problem cofania paliwa- pompka;)
Wygląda że paliwo się cofa. Załóż zaworek zwrotny na przewód paliwa
Wolne obroty na zimnym powinny być wyższe(ok.1000) prosta regulacja na lince przy pompie (drugi koniec linki zakończony termostatem wkręconym do ukł. chłodzenia) Jeżeli chodzi o cofanie paliwa najlepiej zamontuj dodatkowy zaworek zwrotny przed filtrem paliwa.
Dodam że jeszcze działa cofa z filtra paliwa
Zobacz, czy paliwo się Tobie nie cofa z filtra paliwa 🙂
witam mam ten sam problem ale jeszcze go nie rozwiązałem tylko doszedłem do tego siłą dedukcji że podczas przykręcania koła zębatego pompy dziwnie nie mogę jej dokręcić tak jakby koło podczas obciążenia obkręcało się na wałku jutro to sprawdze czy nakrętka nie dochodzi do wałka bo jak dochodzi to wytarło trzpień pozdrawiam. Dodano po 7 jeszcze jedno...
miałem podobny przypadek i wina była we wtryskach delikatnie przepuszczały co powodowało cofanie paliwa w rurkach regeneracja wtrysków załatwiła sprawę
Radarator Ciesze się że mogłem ci coś podpowiedzieć.Niestety z prądnicy tylko 17w i na dodatek 6v.Może jakieś ledy uda się sklecić.Dzisiaj go odpaliłem ,ale chyba czeka mnie walka z gaźnikiem ,bo coś jest z paliwem.Nie dość że zrobił się strasznie słaby i ciężko pali .Niestety nie będzie to proste ,bo jak zwykle rozwiązanie kosmicznie.We wszystkich...
Kamarafal, z tym cofaniem paliwa to nie szukaj, bo w tym silniku nie występuje takie zjawisko - ma pompę w zbiorniku. A Ty opamp pomyśl zanim coś napiszesz.
Chevrolet orlando 2.0 163KM, 2011rok , mój diesel od jakiegoś czasu nie odpala były sprawdzone przewody paliwowe wymieniony filtr paliwa,. Pierwszy mechanik powiedział że to cofanie paliwa bądź brak ciśnienia ale nie może znaleźć usterki. Zaraz przed samą awarią pojawił się jeszcze na krótko Code 84.
Wygląda na tą że paliwo się cofa Zamontować zaworek zwrotny, lub wyeliminować przyczynę cofania się paliwa
ja w swoim galancie zastosowalem elektrozawor na przewodzie paliwa przed filtrem(zapobiega rownierz cofaniu paliwa), jednocześnie przerwany jest obwod elektrozaworu pompy paliwa (stop) i rozrusznika.Obwody zabezpieczylem diodami tak , że podanie napięcia na jeden obwod nie spowoduje odblokowanie innego.
Jakiej pompy? Tam nie ma żadnej elektrycznej pompy w zbiorniku mimo że przewody mogą byc . Ciężki rozruch może byc spowodowany zapowietrzaniem sie pompy wtryskowej lub cofaniem paliwa. Sprawdź czy nie ma wycieków paliwa ,przelewy itp.
Może też być że układ się zapowietrza i taki efekt jest, że jak pokręcisz to jest ok. Mechanik kiedyś na wąż z paliwa zakładał mi zawór zwrotny, który zapobiegał cofaniu się paliwa i ułatwiał rozruch
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Z przekaźnikiem świec to normalna sprawa, lampka pali jakąś sekunde świece blisko 10s.Uczulam zawsze na to właścieli. Cofanie paliwa sprawdziłem zaraz na początku, jest ok zero pęcherzyków. Po odpaleniu na 2-3 sekundy jak zimny można go zgasić poczekać koło minuty i następny rozruch znowu jest ciężki. Sprawdze dzisiaj obroty rozrusznika podczas rozruchu.
cofanie paliwa renault cofanie paliwa focus cofanie paliwa pompy
bojler elektryczny grzeje junkers sterownik zapłon jakiś włączyć zapłon
budowa kanału samochodowego budowa kanału samochodowy
Głośnik Tonsil GD 18-13/2 w radio Diora Kaprys 6275 – oryginalny model i zamienniki Electrical energy examples: lightning, LED bulbs, electric cars, lithium-ion batteries, supercapacitors