Witam jak w temacie nie odpala na pierwszym razem a gdy dłużej postoi to bardzo długo kręci, świece ok co podejrzewam to paliwo a dokładnie brak, zauważyłem że jak ściągnę węża paliwowego od pompy to paliwo zasysa do zbiornika i tu się nasuwa pytanie czy tak powinno być, użyłem pompki vacum żeby zaobserwować paliwo w bezbarwnym wężu i jak tylko odłączę...
Że tak zapytam co mają wtryskiwacze do cofania się paliwa ? Wracając do tematu kolega rozwiązał problem z autem bo mam podobną sytuację?
Problem polegał na błędzie przy wymianie bo zbyt dużo powietrza dostało się do środka układu. Filtr wkładamy wyłącznie napełniony, gruszka lub tzw pompka pomaga nam w razie czego. Z plaka zapali tylko wówczas gdy w układzie jest niezbyt dużo powietrza lub jak cofa nam się paliwo.
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
mam podobny problem z moim focusem.. jak jest chłodniej to ma problem z odpaleniem, a kontrolka świec od razu gaśnie po przekręceniu kluczyka.. wymieniłem wszystkie filtry, dałem wężyk zapobiegający cofanie paliwa, wymieniłem czujnik temperatury, a komputer nie wykazuje żadnych błędów (był podłączany w serwisie forda).. nie wiem co dalej robić :/ boję...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Nie pomyliłeś złącz na filtrze ? Nie wiem jakie są tam przewody ale jak da rade wepnij na zasilaniu pompy przezroczysty przewód i zobacz co się dzieje z paliwem czy ciągnie powietrze czy paliwo się cofa, będziesz wiedział jakim iść tropem.
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem paliwa. W pompie jest zawór zwrotny, jak się zatnie, to po wyłączeniu silnika paliwo cofa się do zbiornika i pompa dopiero po chwili jest w stanie wytworzyć ciśnienie robocze (3,5 bar)
Witam, problem z foką 1.8 TDDI. Jestem po wymianie filtra paliwa i węża od filtra do pompy. Od dwóch dni pojawił się problem. Auto po nocy stania miało bardzo duży problem z odpaleniem dopiero za 3/4 razem po 5 sekundach odpalił. Potem nie było żadnego problemu z odpaleniem miałem wrażenie że aż odpalał szybciej w krócej niż sekundę. Dzisiaj znów problem...
Witam ponownie. Dużo szperałem w internecie, i dowiedziałem się, że prawdopodobną przyczyną mojego problemu mogą być nieszczelne zaciski na końcówkach wężyków filtra paliwa, co powoduje przy dłuższym postoju dostawanie się powietrza. Myślę, że mogę je poodcinać i zacisnąć wężyki opaskami metalowymi na końcach filtra paliwa. CO WY NA TO ?????????? Gdzieś...
Jak masz auto kilka dni to zacznij od wymiany filtra paliwa i powietrza bo nie wiadomo kiedy były wymieniane. Jak to nie da rezultatu to podłącz bezpośrednio do pompy bańkę z paliwem tak aby paliwo spływało grawitacyjnie wykluczysz w ten prosty sposób cofanie się paliwa i zaciąganie powietrza. Jeśli to nie pomoże sprawdź podpowiedzi kolegów. Filtr paliwa...
A może dpf jest zapchany i trzeba go przegonic na autostradzie żeby się wyczyścił. Poza tym oprócz ,,lejących" wtryskiwaczy, to brudny kolektor ssący daje też taki objaw. A filtr powietrza kiedy był wymieniany? Jak jest zanieczyszczony to mniej powietrza sie dostaje do komory spalania i wtedy jest nie właściwa mieszanka paliwowo-powietrzna. Więcej paliwa...
Witam Zapalilem samochód który po chwili mi zgasł i więcej nie zapalił zaprowadzilem samochód do warsztatu który wymienił mi filtr paliwa i odpowietrzyl układ odebrałem autko i było dobrze do czasu. Po dłuższym postoju 1h samochód znowu nie zapalił zaprowadzilem auto powrotem i Panowie stwierdzi ze paliwo po zgaszniu auta się cofa i pompa przy uruchomieniu...
Z przekaźnikiem świec to normalna sprawa, lampka pali jakąś sekunde świece blisko 10s.Uczulam zawsze na to właścieli. Cofanie paliwa sprawdziłem zaraz na początku, jest ok zero pęcherzyków. Po odpaleniu na 2-3 sekundy jak zimny można go zgasić poczekać koło minuty i następny rozruch znowu jest ciężki. Sprawdze dzisiaj obroty rozrusznika podczas rozruchu.
Witam mam focusa z 2012 r z silnikiem 2.0 TDCi 140 DW10c w automacie kombi przejechanie 130 tys naprawiany bya tylko wiązka zderzaka tylnego od czujnika cofania wymiana oleju w skrzyni przy 60 tys i przy 110 tys w silniku co 10 tys filtr paliwa co 20 tys w najbliższym czasie będzie wycinany DPF bo się włącza funkcja czyszczenia
Sprawdź czy paliwo cofa ci się może być układ zapowietrzony
Sprawdź czy się filtr paliwa nie rozpadł, dobrze by było zbiornik zdemontować i zajrzeć do środka.
Odpaliłem auto a zrobiłem to tak że odkręciłem filtr paliwa,nie był cały zalany paliwem ja wlałem paliwo tak że się przelewało zakręciłem i od razu zapalił.Przez jeden dzień odpalał cały czas zobaczę jak dalej.Myślę że paliwo się cofa,może przez odpowietrznik zasysa powietrze,bo wszystkie węże wymienione albo jest jakieś podciśnienie w baku i zasysa...
Przyczyn może być kilk 1- rozrusznik jeżeli wyrobione są tuleje to wolno kręci 2- słaby akumulator , słabe ładowanie 3- nie wiadomo czy silnik ma kompresj 4- jakiś wtrysk szwankuje nie ma takiego ciśnienia i poprostu leje 5- może cofa się paliwo 6- świece żarowe 7- filtr paliwa
Jeśli czepiać się tylko stacyjki to może być tak że w pozycji "zapłon" łączy a w pozycji "start" już nie dlatego na zaciąg pali. Sprawdzałeś czy może paliwo się nie cofa? Jak wygląda odpalanie na zaciąg? Silnik łapie od razu czy z trudem?
Witam, Mam Forda Focus'a MK2 z 2005 roku z silnikiem 1.4 16V Benzyna / Gaz. Po zakupie samochodu (dwa miesiące temu) postanowiłem pozbyć się osadu z silnika ktoś go mył i został syf osad po chemii tzn. był chyba źle spłukany. Umyłem ARKĄ i zwykłym psikaczem jak do kwiatów spłukiwałem, po wykonaniu wszystkiego wziąłem dmuchawę do liści i osuszyłem dokładnie...
morze się cofać paliwo i dlatego nie odpala ale jest to mało prawdopodobne a najlepiej się udać do jakiejś dobrej stacji diagnostycznej i tam wszystko się okaże
Pisał ktoś już o lokalizacji f. powietrza w 1,6 hdi i jego wymiany w 307 308 i wielu innych Do zdjęcia podszybie i wygłuszenia Przy odrobinie szczęścia wycieraczki zostają ale i tak na milimetry z przednia szybą która zachodzi na pół silnika Np w fordzie focusie ten sam silnik i filtr obok lewego reflektora[dostep b.dobry] ale niestety gruszki paliwa...
cofanie paliwa cofanie paliwa renault cofanie paliwa pompy
odpowietrzenie pompki wymienić bateria pilot hyundai obrazu
generator funkcyjny prostownik tyrystor
Programator do Vestel 17MB170: RT809F, CH341A, TL866II Plus, EZP2019+ Brak ciśnienia turbodoładowania w kolektorze dolotowym - przyczyny