Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Na podstawie opisu objawów (szarpanie na zimnym silniku jak przy braku paliwa, lżejsze na ciepłym, błąd P1167, cofanie się paliwa po zgaszeniu i powstawanie bąbla przed pompą), problem wydaje się związany z układem paliwowym, konkretnie z wprowadzaniem powietrza do systemu niskiego ciśnienia. To powoduje niestabilne ciśnienie paliwa, co ECU wykrywa...
Kolego zacznij od tego dlaczego cofa paliwo a nie gdzie cofa. Sprawne wtryskiwacze nie pozwolą cofać paliwa. To jednak ok 140 atm.
Witam wszystkich bardzo serdecznie, pozwolę sobie odświeżyć temat, mam nieco podobny problem mianowicie nie odpala moja renowka rx4 1.9 dci był u mechanika i wywala błędy na listwie, za małe ciśnienie, po zakupie nowego czujnika to samo oba czujnik zostały sprawdzone w innym warsztacie i oba okazały się dobre więc problem jest gdzie indziej, dziś wyciągnąłem...
Może się cofać paliwo do baku moze . Najprawopodobniej to jest cała przyczyna. A jestem to w stanie jakoś na 100% zweryfikować ? Dodano po 3 Przyczyn może być kilka. - Nieszczelna pompa - Sprawdź czy nie leci z pompy i z zaworu elektromagnetycznego na pompie. Obejrzyj dokładnie czy jest sucha i sucho wokół niej. - Sprawdź szczelność instalacji silnik-bak,...
Weź pod uwagę to, że jeżeli pompa jest zapowietrzona, a powrót z pompy częściowo idzie do filtra, to będziesz widział wtedy powietrze w przewodzie z filtra do pompy po odpaleniu silnika - wcale nie musi być winny (nieszczelny) przewód ze zbiornika do filtra... Na postoju paliwo nie może cofać się z pompy do filtra - to świadczy o nieszczelności, albo...
Z twojego opisu wynika, ze masz pompę wtryskową Boscha. Tanie zamienniki pompki podającej mogą być od początku wadliwe - ich zaworki nie trzymają paliwa i podczas dłuższego postoju paliwo cofa się do zbiornika zapowietrzając układ wtryskowy. Generalnie nawet przy nieszczelnych zaworkach pompki wstępnej, paliwo nie powinno się cofać jeżeli układ jest...
Ja sie zgadzam z kolegą "simson51s" w połowie tylko , no i mam pytanie do cichusa to co jest odpowiedzialne za utrzymania ciśnienia w pompie wtrysowej gdy silnik nie pracuje ? No właśnie . Zawór przelewowy to jest nic innego jak kulka i sprężynka która otwiera się przy ciśnieniu wytworzonym przez pompke zasilającą to jest jakieś 0,1 Mpa . Jeśli zawór...
Przecież to paliwo wypalił, a z baku to ciągnie ale powietrze A kwestia właśnie zaworu zwrotnego? Przecież paliwo nie może się cofać do baku?! Zamontuj sobie zwór jednokierunkowy pomiędzy zbiornikiem a pompą to może ci coś pomoże w zdiagnozowaniu problemu Czy tam nie ma tego w standardzie?! Musi być jakaś nieszczelność i pompa może łapać lewe powietrze....
poszukaj na necie jest o tym dużo. Nie wiem jaki masz tam typ tego EGR czy podciśnieniowy czy elektryczny. Tak pisał jakiś koleszka na forum opla: ''w 2,0 dti są dwa zawory egr jeden jest na podciśnienie wystarczy go wyciągnąć i wymyć a jeżeli chodzi o elektryczny to jest problem bo trzeba wyczyścić wejście do kolektora i sam egr trzeba zdjąć plastykową...
Z doświadczenia wiem że wymiana nic ci nie da i dalej będzie palił podobnie. Przyczyna tkwi najczęściej z brakiem paliwa w pompie (paliwo cofa się i pompa musi go zassać zanim odpali). Zła kondycja pompy wstępnej lub całej pompy wtryskowej. Słaba kompresja. Wtryski o słabym rozpyleniu (lekko lejące).
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Wymień pompę paliwa. To ona nie trzyma.
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
Auto jechało w miarę. W miarę czyli nie dobrze ? Tym bardziej rozrząd do sprawdzenia. nie możliwe zeby sie paliwo cofało filtr jest wyżej niż pompa więc powinien odpalać. Może się cofnąć i bardzo często się cofa ;-) DF195 - zgodność czujnika położenia wałka rozrządu/prędkości obotowej silnika - zbyt duża przestrzeń wypełniona powietrzem między czujnikiem...
Jeśli paliwo Ci się cofa to zawór zwrotny powinien pomóc. Próbowałeś przed odpaleniem włączyć kilka razy zapłon żeby pompa podpompowała paliwo?
Tak sprawdź wtryski. Następnie sprawdź również przekaźnik sterownika silnika. Paliwo z pompy się nie cofa? Na filtrze paliwa jest zaworek? Rozrząd poprawnie ustawiony?
Jeżeli masz problemy od czerwca a wcześniej ich nie było ( napisałeś że w czerwcu wymieniałeś filtr paliwa ) to masz odpowiedź na dłoni - nieszczelność na filtrze paliwa . Sprawdź czy dobrze założone są opaski na przewodach paliwowych oraz czy przelotka plastikowa na powrocie jest cała ( nie uszkodzona ) oraz stan gumki ( o-ring ) uszczelniającej przelotkę....
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Filtr faliwa może być brudny, może cofać się paliwo z pompy
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
Jeśli będzie normalnie odpalał to nic... Kiedyś w oplu miałem kłopot z cofającym paliwem , ale tam była inna pompa , regeneracja nie wchodziła w rachubę , założyłem dwa elektrozawory które przy przekręceniu stacyjki się otwierały i paliwo się nie cofało. U Ciebie nie powinno już być tego problemu. Ten dodatkowy filtr to w jakim celu ? Żeby obserwować...
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Witam. Mam problem z paliwem cofającym się z pompy paliwowej do zbiornika. Czy są jakieś sposoby, aby zatrzymać paliwo w pompie paliwowej?
Na pewno paliwo się cofało i ktoś go tam wcisną. Usuń go ale zostaw ten przezroczysty wężyk i zobacz czy paliwo ci się cofa (powstają bąble powietrza). Jak tak to kup nowy o większym przekroju. Pozdrawiam
jakaś przyczyna tego musi być Zapewne musi być skoro cofa paliwo. Zasil pompę bezpośrednio z bańki to dużo wyjaśni najlepiej przeźroczystym przewodem :)
witam.jezeli wczesniej wszystko bylo w porzadku to stawialbym na zapowietrzanie, trzeba sprawdzic szczegolnie filtr paliwa a pozniej szukac dalej.rowniez zawor zwrotny pompy wtryskowej moze byc przyczyna.pozdr
Kolego jak ssanie wyłączasz dopiero przy 80°C to nie dziw się, że pali 15l/100km to i tak nieźle, moim zdaniem musiał byś dać gaźnik do regeneracji, co do schodzącego paliwa to miałem przypadki, że pompa paliwa, mimo że nowa była wadliwa, w niej są zaworki, które zapobiegają cofaniu sie paliwa.
Jjest to bezpiecznik odpowiedzialny za pompę paliwa, dodam jeszcze ,że została wymieniona pompa paliwa i przekaźnik.
Pompa paliwa.
Ta no tyle.co miałem doczynienia z dieslem to z C360. Gość gadał co kupiłem od niego ,że cofa paliwo na pompie, założyłem zaworek zwrotny więc raczej ten problem wyeliminowalem więc teraz ten kat wtrysku sprawdzic i te wtryski. Zacznę od katu wtrysku ktoś wyjasni jak za to się zabrać? A i jeszcze swieca płomieniowa na desce dość szybko się zaświecą...
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Śruby 3 i 4 dotyczą korekty regulatora obrotów. 2 nie jestem pewien na 100 procent , nie chcę strzelać. Co do palenia przy nizszej temp-Niektórzy twierdzą że maksymalne położenie dźwigni gazu powoduje zwiększenie dawki rozruchowej. Ja posiadam osobiście 7745 i z paleniem nigdy nie mam problemu, dźwignia ustawiona na okolo 1000 obr/min.Pali na tzw. strzał....
Sądzę że się zapowietrza na filtrze paliwa - i cofa się paliwo. Niestety, ten nowy filtr - jeśli podejrzewamy nieszczelność uszczelki - jest już do wyrzucenia, przed założeniem nowego (napełnionego paliwem na maksa) wyczyść szmatką z benzyną ekstrakcyjną we wsporniku powierzchnię przylegania uszczelki filtra, gumkę posmaruj lekko olejem silnikowym -...
Mi w dwóch pandach z lpg to cofało się paliwo po nocy. Lepiej odpalały jak miły 3/4 paliwa w zbiorniku.W pierwszej wymiana pompy załatwiła sprawę i autko poszło do sprzedania. Druga mojej żony wymiana pompy i padła takie same objawy .Ciśnienie dobre a nie trzyma po nocy. Założyłem zaworek zwrotny do paliwa i wyłącznik pompy z wyłącznikiem czasowym.Trzy...
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Na początek zmień filtr paliwa na nowy - markowy + dobra ropka w zbiornik + jakiś dobry dodatek do czyszczenia wtrysków i układu wtryskowego do tego. Przegonić go dobrze gdzieś w trasie i zobacz czy pomogło. Jeżeli nadal to samo to na pierwszy ogień do sprawdzenia ustawienie rozrządu i kat wtrysku oraz szczelność układu zasilania paliwem. Może łapie...
Na początek sprawdzić czy nie ma błędów, może to być przypadek że cofa się paliwo w pompie i trzeba długo kręcić.
Jak w temacie czy ktoś wie jak ustawić kąt wtrysku we fiacie I co jest przyczyną cofania się paliwa z pompy do filtra paliwa
Niektóre modele tak miały fabrycznie że pompa paliwa działała dopiero po wykryciu obrotów wału np ople z lat 1990-2000. W twoim wypadku problem jest raczej z cofającym się paliwem i zapietrzajacym się układem. Czyli albo jest dziurka albo zaworek zwrotny padł. Problem można rozwiązać na trzy sposoby: dodatkowy zaworek, dodatkowy włącznik pompy paliwa...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Ależ wy jestescie oszczędni w słowach... .Człowieku, napisz chociaż czy jak kręci rozrusznik to dymi z wydechu.Jak już chodzi silnik to dymi jakos czy nie itp. Jak nie dymi w czasie kręcenia to cofa sie paliwo z pompy wtryskowej. Jak dymi to albo swieca żarowa albo sprężanie juz nie za bogate (ale wtedy powinien tez lekko dymic podczas pracy.Taka naprawa...
To może dołożę motor 2.0dtl z Opla, padający EGR no i pompa w której zaciera się nastawnik i pali sterownik + uszczelnienia na wtryskach (czarne paliwo w zbiorniku)
Taki sam problem miał mój ojciec . Zacznij od sprawdzenia czujnika temperatury , sondy lambda , możliwe jest że pompa cofa paliwo do filtra .W przypadku mojego ojca była to pompa .
Witam, Jeżeli zbiornik jest poniżej silnika to paliwo cofa się przez nieszczelne zaworki pompy zasilającej.
Witam. Czy owe zaworki można wymienić samemu, czy może trzeba potem pompę wyregulować? A pytam ponieważ zauważyłem że z przewodów wtryskowych cofa się paliwo do pompy. Przez to, jak ciągnik kilka dni jest nie palony, trzeba długo kręcić rozrusznikiem zanim załapie.
Cofa się paliwo, zdjąć przewód paliwa doprowadzający paliwo do pompy jak będzie leciało paliwo z dużym ciśnieniem to zawór zwrotny w pompie nie trzyma ciśnienia i palio cofa się
myślę kolego że zostaje nam się zabrać za pompe wysokiego ciśnienia, choć spróbuje jeszcze przełożyć ten zaworek zwrotny na przewód zasilania jak najbliżej baku żeby jeszcze wykluczyć cofanie się paliwa do zbiornika, wczoraj go założyłem ale między filtrem a pompą wysokiego ciśnienia, chce jeszcze wykluczyć cofanie się paliwa do zbiornika na odcinku...
sprawdź przewody - na końcach mogą być małe oringi. które parcieją od czasu - może paliwo się cofa
Jeśli nie ma błędów to jest problem raczej mechaniki,wystarczy że będzie o żabek przestawiony rozrząd, paliwo może się cofać w pompie zawór nie trzyma i paliwo się cofać i dlugi dala a następnym razem zgasisz odpalisz i będzie ok. Sprawdź czy odpowietrzony układ
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
bo chodzi o to, że samochód przestał działać mi na benzynie i nie słychać żeby pompa pracowała, a słyszałem, że czasami to wina bezpiecznika, tylko nie wiem gdzie on się znajduje, jutro sprawdzę ten od świateł cofania.
Witam. Jestem nowy na forum. Kilka tygodni temu moja Laguna 2 2.0dci 150KM 2005 ciężko odpalała i po kilku razach odmówiła posłuszeństwa. Pokazywały się pęcherze powietrza w układzie paliwa, jest ręczna pompka ale cofa paliwo spowrotem. Pompy paliwa w baku nie ma i nie wiem gdzie jest! Proszę o pomoc bo nie wiem gdzie się znajduje ta pompa paliwa, dodam...
Uszczelniacze na pompo-wtryskach lub pompa tandemowa. Prawdopodobnie cofa się paliwo i trzeba bardzo długo kręcić zanim pompa nabije ciśnienia.
uszczelniacze? gniazda? Silnik jak zimny pali od strzala nawet po 4 dniach postoju, uklad szczelny paliwo sie nie cofa, powietrza lewego nie lapie. Vacum pompa? Silnik nie kopci na niebiesko, w filtrze paliwa nie ma oleju.
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem paliwa. W pompie jest zawór zwrotny, jak się zatnie, to po wyłączeniu silnika paliwo cofa się do zbiornika i pompa dopiero po chwili jest w stanie wytworzyć ciśnienie robocze (3,5 bar)
Może paliwo się cofa. Jak podepniesz aku pompa nabije jakieś ciśnienie, i wtedy zaciąga... Może sprawdź przewody paliwa.
Nie szczelny filtr paliwa, a konkretnie wloty przewodów. Filtr paliwa wymieniałem na nowy tydzień temu Sprawdź czy nie cofa się paliwo z pompy. Sprawdzałem, nie cofa się
Powodów może być wiele, radziłbym zacząć od sprawdzenia świec zapłonowych czy dają iskrę, przewodów czy nie mają przebicia, elementów zapłonu (kopułkę i palec rozdzielacza w jakim stanie są styki). Może być też cofające się paliwo jeśli nie ma zaworu zwrotnego lub pompa może się kończyć jeśli jeżdzone było dużo na rezerwie. Dla świętego spokoju możesz...
Nie wiem czy pomogę po tak długim czasie, ale to co jest na zdjęciach to jest zaworek zwrotny paliwa, zapobiega on cofaniu się paliwa do baku.
Witam wszystkich, opisze moj problem: jakies dwa tygdnie temu wymienilem pompe paliwa i od tego czasu zaczely sie problemy. Samochod po dluzszym postoju nie chce palic,jak juz zapali to moge go zaraz gasic i znowu zapalac.Rozebralem jeszcze raz bagaznik ,wyciagam pompe i zauwazylem ze przy sciaganiu tych dwoch przewodow paliwa nie pryska benzyna,one...
Witam! Mam problem z cofaniem się paliwa w układzie wtryskowym w VW LT '98 z silnikiem 2,8. Nie mam wycieku przy wtryskiwaczach i na powrocie. Czy może mi ktoś doradzić jak sprawdzić pompę, czy nie puszcza paliwa? Może ma ktoś schemat tej pompy?
2 przy filtrze , 1 przy podgrzewaczu paliwa , 1 przy pompie. Zaworek nie wiem czy coś da ale montuje się jak najbliżej pompy.
Witaj. Zrób sobie całą diagnostykę silnika koszt około 150 zł zależy jak kto bierze. Musi sprawdzić pompę, kąt wtrysku, ciśnienie na tłokach , cylindrach,akumulator, obroty rozrusznika, ustawienie rozrządu, bo jak wałek główny jest źle ustawiony to tez będziesz miał problem z odpaleniem. U mnie w golfie IV 1.9 TDI 90km też to było, to wyszło że pompa...
Filtra paliwa nie ma, zintegrowany z pompą. Cofające paliwo można łatwo sprawdzić, włożyć i wyjąć ze 3 razy kartę, paliwa napompuje bez problemu.
zauważyłem że jak ściągnę węża paliwowego od pompy to paliwo zasysa do zbiornika i tu się nasuwa pytanie czy tak powinno być Układ paliwowy nie ma oddzielnej pompki podającej w zbiorniku, paliwo zasysa pompka skrzydełkowa w pompie wtryskowej. Czyli układ zasilania pracuje na podciśnieniu i jest to normalne, że kiedy go otworzysz, to paliwo cofa się...
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
to nie wiedziałem, a dobrze wiedzieć :) Felicję miałem tylko chwilę, a innych skód nie miałem, 120stkę miał mój kolega kiedy ja miałem 125p, no i ta skoda we zasadzie we wszystkim była lepsza od DFa ;) i paliła 7l benzyny a DF 15l gazu, a szedł jeszcze gorzej i gnił w oczach mimo konserwowania i malowania bez końca ;) w zasadzie to dobrze, że luz się...
albo paliwko Ci sie cofa, zapas ropki w pompie wystarczy na ujechanie pareset metrów, sprawdź węzyki, filtr z pomką-puszczają membrany , nie wiem czy Ty masz tam podgrzewacz paliwa? bo one sa tam bardzo czesto winne. pozdro
Sprawdź ciśnienie paliwa może pompa nie domaga albo paliwo przez noc się cofa.
Uszczelniacze na pompkach nowe, uszczelka pompy tandem nowa, a paliwo się cofa...
Przede wszystkim diagnostyka jakie występują błędy. Nie podano czy LPG to symulacja czy wtrysk. Przy LPG ważną istotną rzeczą są kable WN. Po postoju powinien odpalać na paliwie więc czy dostateczne jest ciśnienie paliwa ,kontrola ciśnienia ,pompy i filtra paliwa i czy paliwo się nie cofa. Największy błąd użytkowników LPG to niski poziom paliwa w baku...
Nie cofa Ci się paliwo z pompy?
Kombinowałem z zaworkiem wstecznym na przewodzie doprowadzającym paliwo. Pomogło ale tylko delikatnie. Po prostu mniej się zapowietrzał a zaworek wstawiłem - aby dowiedzieć się, gdzie się zapowietrzał no i dowiedziałem się, pompa wtryskowa była winna. Wymieniłem na używaną i problem zniknął lecz zanim używana okazała się lepsza doszło aż do dwóch zwrotów....
Cofa z filtrów paliwo pompuje pompka ręcznie i cofa do zbiornika
i tak zrobie, tylko przed pojechaniem do mechanika zawsze sprawdzam błąd na elektrodzie :) co do tego problemu cofania się paliwa skoro pompa do wymiany to nie powinno być problemy podczas jazdy samochodem?? jak odpalę silnik do chodzi wszystko ok czyli pompa pąpuje?? mam racje czy nie?? Pozdrawiam
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Żeby nie trzeba było 3razy kręcic i paliwo nie będzie się cofać trzeba zainstalowac ręczną pompę ssąco-tloczącą-ona ma zawory zabezpieczajace przed cofaniem paliwa.
Cofa się paliwo do zbiornika pompa paliwa. Pozdrawiam.
Ciśnienie jakby trochę mało przy nowej pompie, może warto spróbować z bezpośrednio z bańki i wtedy zobaczyć ciśnienie. Na ciepłym (86 stopni temperatura )pewnie jeszcze spadnie, nie wiem jakie powinno być ciśnienie na wolnych obrotach.
Czy jezeli wepne waz przelewowy za filtrem i za pompa na powrocie bedzie to dobre miejsce :?: chodzi o to czy np.paliwo z pompy wtryskowej nie bedzie sie cofac :?:
Witam Po tygodniu postoju ciagnika z pompa rotodiesel perkins 4 cyl ciagnik zapalil od strzala na 2 sekundy i zgasł jakby sie zapowietrzyl i ponownie palac dopiero po chwili krecenia odpala normalnie jakby sie paliwo cofało pompa po regeneracji zaworek w pompie zalozony wlasciwe , trzeba moze dołozyc jakis dodatkowy jednokierunkowy zaworek ? zalozona...
Witam. A więc tak: regulator wyjety, listwa wystaje i chodzi luźno najmniejszym palcem. Kanały pod kły z pompy są w pozycji startu, ale jak przyłożę regulator zpowrotem to listwa się cofa w pozycję stopu. Zepsuty regulator?
Sprawdzić gdzie jest nieszczelność ewentualnie założyć zawór zwrotna na zasilanie pompy.
a ja proponuję sprawdzić pompkę paliwa może paliwo się cofa i jest problem dodatkowo połączenie elektryczne pompy paliwa i sam przekażnik
Paliwo się nie cofa?
To zablokuj mechanicznie dopływ do pomy paliwowej od strony zbiornika na noc, jak rano zapali, tzn, paliwo cofa się przez zaworek w pompie paliwa. Sprawdż też przelewowy.
Sprawdzałeś chociaż czy utrzymuje ciśnienie? To że podpompuje przed odpaleniem i tak nic nie da jeśli paliwo będzie się cofać.
Witam. No to teraz szukaj problemu z cofającą się benzyną z układu paliwowego. Tego auta nie znam z tej strony. Ale jest wskazówka. Jest opcja próby ale nie wiem czy zadziała. Przed samym zapaleniem przekręcić kluczyk tak na około 5-8 sekund bez odpalania i te sekwencje powtórzyć kilka razy. Potem zapalić. Jeżeli cofające się paliwo to problem albo...
Paliwo się cofa do zbiornika, jeśli trzeba przepompować żeby zapalić. Wpierw do obejrzenia / wymiany pompka zasilająca, ta z tłoczkiem. Nie kapie rurką przelewową z pompy ? Regulator obrotów nie ma tu nic do rzeczy jeśli traktor gaśnie w trakcie pracy z wciśniętym gazem.
Czyli co mam podpiąć żeby sprawdzić tą pompkę paliwa i i czy da się wymienić sam zaworek czy trzeba wymienić całą pompę ?
Kolego najprawdopodobnie pada ci pompka paliwa z boku pompki masz otwór sprawdz czy z niego nie leci paliwo to po pierwsze a po drugie na przewód doprowadzający paliwo do pompki możesz założy sobie zawór zabezpieczający przed cofaniem się paliwa do zbiornika jeśli pompa nie trzyma a benzyna cofa się do zbiornika to auto potzrbuje dłuższej chwili żeby...
Witam, mam podobny problem, co jakiś czas Golf V (2.0 TDI,2007) po porannym odpalaniu na zimno gaśnie i już odpala,odpala tylko i wyłącznie na plaka, potem nie ma żadnych problemów,aż znów zgaśnie przy porannym odpalaniu. Przy pobycie poza miastem przez wakacje palił codziennie, nigdy nie zgasł. Wymieniałam vaku pompę, zakładano coś przeciw cofaniu...
pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy. Skoro pojawia sie powietrze w rurce która idzie od filtra paliwa do pompy to musi być jakaś nieszczelność skoro zaciąga powietrze i prawdopodobnie dlatego cofa sie paliwo do zbiornika gdy silnik nie pracuje.Sprawdż zaciski na filtrze paliwa oraz przewody paliwowe oraz podłączenie przewodów...
Trzeba się dowiedzieć czy paliwo się cofa czy też pompa nie trzyma wewnętrznego ciśnienia. Czyli zakładasz na zasilanie zaworek zwrotny, jak nie pomoże to pompa.
Taki problem może występowac gdy paliwo cofa się z pompy wtryskowej do zbiornika. Sprawdz szczelnośc układu paliwowego. Z świecami raczej nie kombinuj.
Sprawdził bym skrzynkę z przekaźnikami w komorze silnika, czy nie ma korozji na złączach. Filtr paliwa i filterek w pompie wymienione? Może cofa się paliwo. Nie wydaje mi się by padła pompa. Jak są problemy na ciepłym obstawiał bym zawór TCV.
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
jak bedzie ciepły odepnij kostkę podłączoną do czujnika temperatury i zobacz czy zapali po odpięciu czujnika świece będą grzały do momętu aż uruchomisz silnik odepnij kostkę przekręć kluczyk poczekaj trochę i odpal jak zapali to masz przyczynę mam nadzieję że ci pomogłem trudno jest zdiagnozować usterke na odleglość świece sprawdz w pierwszej kolejności...
Skoro nie ma błędów problem tkwi w dopływie paliwa pewnie, filtr paliwa wymieniłeś ?wymień go (nie zaszkodzi), może też być problem z pompą, może się cofać paliwo jak dłużej postoi, spada wtedy ciśnienie i długo trzeba kręcić żeby odpalił.
pompa cofać paliwo pompa paliwo cofać paliwo paliwo cofać
orange neostrada 2n3055 lm317 stabilizator baterii
Tonsil Alton 70 vs Soundfinder 130: Które wybrać? Land Rover V8 2020 – lokalizacja sterownika wtryskiwaczy ECM, Bosch MG1, Range Rover, Sport, Defender