To jest common rail pompa wtryskowa Siemens, tam są 2 czujniki ciśnienia.
Pompa wysokiego ciśnienia układu Common Rail :)
Przyczyn może być kilka oto najczęstsze: 1. Należałoby sprawdzić szczelność układu dolotowego. Mała nieszczelność może powodować opóźnienie w doładowaniu ale koniec końców pozwoli na osiągnięcie zadanego ciśnienia doładowania. Warto przyjrzeć się intercoolerowi i sprawdzić wszystkie węże i opaski. 2. Częściowo zacięty lub nieszczelny (wyrobiony oring)...
czy był brak paliwa ,czujnik ciśnienia rzadko pada stawiam na wtryski i test przelewowy tam jak leją ciężko będzie żeby zapalił bo nie zrobi ciśnienia na listwie
Źle ustawiona pompa common rail :-)
W Common rail pompy nie ustawiasz.
ynchronizacja czujnik wału z czujnikiem wałka.. Nie bardzo rozumiem. To jest common rail, pompa CR pompuje do szyny CR, wałek pompy czołowo do korupsu silnika tylko na dwa sposoby (180 deg różnicy), nie chce mi się wierzyć że faza pompy przy CR ma wpływ jakikolwiek. Do pompy CR nie dochodzi żaden czujnik, jest czujnik w CR. Jesteś pewny że jakaś synchronizacja...
witam,układ paliwowy common rail,pompa i wtryskiwacze denso
Pompy common rail osiągają ciśnienia 1350 barów Współczesne pompy common rail drogi kolego pracują z ciśnieniami w okolicach 2 tys. barów. I to chyba nie jest jeszcze górna granica. Pompa która nie spręża już rzadkiego oleju napędowego, przy niskich obrotach, nadal będzie sobie znakomicie radziła ze sporo gęstrzym olejem hydraulicznym przy obrotach...
Kolego, te trzy literki-CDI są istotne. To nie jakiś sznuk na pompie, a common rail. Jechać, niech sprawdzą jakie jest ciśnienie na magistrali w czasie startu...
TDCi to Common Rail, więc problem z pompą dotyczyłby w równym stopniu wszystkich cylindrów. :arrow: http://autofoto.pl/blogs/riki/archive/20...
Witam posiadam Audi a4 b8 143 CR 2009r z awaria pompy common rail która nie tłoczy ciśnienia.. a mianowice problem jest taki silnik jest sprawny kompresja około po 27 bar na 4 cylindrach padla mi pompa CR wymieniłem cały układ wraz z bakiem:) i wyczyściłem rurki:) nowe wtryski itp zrobione jak nalezy:)miałem jedną pompę zapasawą oddałem ją do regeneracji...
nie jest to "klasyczny" turbo-diesel oparty na pompie wtryskowej lecz o wiele bardziej trwały i niezawodny Common Rail z pompą wysokiego ciśnienia To common rail jest bardziej trwały i niezawodny od klasycznej pompy?
Pompa wtryskowa rotacyjna czy vp44 czy common rail ? Wyślij zdjęcie układu paliwowego
Witam Już nie mam pomysłu co może być nie tak z układem zasilania common rail pompa wysokiego ciśnienia nie daje ciśnienia chyba że zdejmę przewód nadmiarowy z wtrysku wtedy poda jakieś ciśnienie, komputer nie posiada żadnych błędów
witam przyznaję się bez bicia że nie przeczytałem całego tematu więc może już ktoś o tym pisał, zastanawiałem się nad wykonaniem samodzielnie palnika w oparciu o pompę wtryskową cdi (pompa wysokiego ciśnienia zasilająca listwę wtryskową w silnikach dieslach z systemem np; common rail) albo pompę od hydraulicznego układu wspomagania kierownicy. jako...
Była wymieniona kompletna. Najpierw sam tylko ten zawór został wymieniony. Potem jak nie pomogło to jeszcze raz cała pompa - kompletna z tym zaworem. Czyli innymi słowy zawór był wymieniany dwa razy - raz sam i raz z pompą.
Nazywajmy rzeczy po imieniu. Pompa CR - Pompa Common Rail Jak już się czepiasz to też pisz poprawnie.
ty masz pompe vp 30 tak? Kolego, Ford tdci to jest common-rail, pompa Delphi (prawdopodobnie, bo nie jest podany rocznik). Silnik nie utrzymuje niskiego ciśnienia, paliwo wraca do zbiornika, co może być przyczyna? Nic nie kumam - możesz to opisać w zrozumiały sposób?
Ciekawa diagnoza
Mechanik mówił że w Niemczech wymieniają cały układ paliwowy łącznie z bakiem. W poniedziałek pompę wysyłam do Gładyska do sprawdzenia. Wtryski raczej nowe wstawię. Mechanik chce wstawić szyny common rail z drugiej audi. Jak najlepiej wypłukać układ paliwowy? Czy nowy filtr paliwa wyłapie syf z baku? Boję się żeby szlam nie zajechał znowu pompy i wtryskiwaczy.
Witam kolego, bylem u mechanika powiedział ze albo czujnik na listwie ,albo na pompie common rail , mówił ze czujnik na pompie common rail mógł się przyciąć.Mam pytanie czy da się programowo sprawdzić ten czujnik jeden jak i drugi?. Pozdrawiam
Zostaje układ Common Rail, wtryski, pompa, listwa.
Jakie wtryski są w tym silniku? chcę zalać do baku dodatek do oczyszczania wtrysków z liqui moly i są osobno do pomp wtrysków i common rail. Mechanik mówi że raczej common rail i że jak się maskę otworzy to widać po pokrywie. Zna się ktoś z was?
no jest ratunek , naprawa.Miałem taki przypadek w opel astra wszystko sprawdzone nawet pompa na stole wyszła że jest ok .zaryzykowałem po naprawie auto śmiga bez problemów.
Witam Panowie posiadam nie Szczęsnego seata exeo 2.0 tdi 143 cr 2009r przebieg 240tys km( auto ma lekkie modyfikacje i pociagniete na 210 koni😉 )padła mi już pompa comon rail 2 raz za mojej kadencji pierw 134 tys km teraz po 110tys i moje pytanie brzmi takie wtryski posiadam nowe oraz pompę cr no bo wiadomo pompa się złuszczyła zabiła wtryski..wspucilem...
Witam. .....Czy w common rail pompa sama zassie paliwo?oczywiscie pompka reczna jest. ..... Prosze o porady. Witam, Nie, pompa nie zassie paliwa. Pompowac pomka reczna, az wyraznie bedzie paliwo bulgotac w "gruszce". Co najmniej dwie minuty gimnastyki palcow. Pozdrawiam, Georges
ponieważ pompa wtryskowa co 5 obrotów wałem jest w pozycji zero, i bym nie ustawił tak jak chce, tak samo wał jest co drugi pełny obrót w właściwej pozycji pomimo tego że blokadę można założyć co każdy obrót Trochę herezje kolego, szczególnie że masz common rail i ustawienie pompy nie ma żadnego znaczenia.
Ale tam nie masz czasami silnika Common Rail ? Elektryczna pompa powinna podawać paliwo.
sprawdz czy przy wzroście obrotów i ciśnienia silnik nagle zaczyna głośniej pracować , jeśli tak się dzieje to wymień zawór regulacji ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia common rail a jak silnik pracuje w miarę normalnie sprawdz czujnik ciśnienia na listwie...
1.7 Dti to nie żaden common rail. Pompa elektronicznie sterowana. Żeby zwiększyć ciśnienie doładowania musisz znaleźć koło turbiny taką puszkę podciśnieniową, z niej wychodzi takie cięgło do turbiny i to cięgło ma na końcu gwint zabezpieczony nakrętką. Musisz poluzować tą nakrętkę, zdjąć koniec cięgła z dźwigni i o ile pamiętam skrócić cięgło, czyli...
Czy to silnik z pompą CP4 (Common Rail)? Jeśli tak to czy pompa też była blokowana przy wymianie paska?
pomysł z pompą od common rail jest ciekawy ale: taka pompa jest bardzo precyzyjna - na polskim paliwie trwałość na poziomie 80 tys km więc o zastosowaniu przy syfozie można zapomnieć, niemniej ciekawa idea ale nie z tą pompą ja kombinuje troche inaczej jak mówiłem z dyszą oryginalną, zamieściłem jej note katalogową troche wyżej teraz dam fotke z elementami...
Zwykle są to opiłki koloru złotawego, więc pewnie u ciebie pochodzą z baku lub ze stacji paliw. Trzeba zdjąć bak dobrze go umyć i wydmuchać cały układ, warto byłoby jeszcze kupić orgnialny filtr paliwa Ford/PSA i go wymienić. Sugeruje też dodać filtr paliwa taki mały przezroczysty jak np. w kosiarce i co kilka dni kontrolować jego zapchanie.
wymieniłem pompę paliwową Mówisz o pompie common rail? Dymi gdy kręcisz rozrusznikiem?
jest znak w autodacie? a widzisz jakiś znak na pompie w samochodzie? CRD to diesel z zasilaniem Common Rail więc pompy wtryskowej jako takiej nie ma - w jej miejscu jest pompa wysokiego ciśnienia tzw pompa CR
Witam. Jaka polecacie tanią i wydajną używaną pompę wysokiego ciśnienia common rail ?
ile by kosztowała taka naprawa wtryskiwaczy http://lmgtfy.com/?q=regeneracja+wtryski... :please: Rządzisz Co do tematu: Stawiam na nieszczelność układu zasilania, najprawdopodobniej przy wtryskiwaczach, skoro o nich nie wspomniałeś, to pewnie nie były robione. Jak zapchane to czyszczenie termochemiczne, gorzej jak wyrobione gniazda, jak ktoś...
Moim zdaniem problem w regulatorze ciśnienia paliwa, podrzuciłeś inny ale nie nowy? Widać jak ciśnienie skacze i to bardzo. A oczywiście za ciśnienie odpowiedzialny jest regler. A jeśli nie regler zostaje pompa.
niestety to nie common rail . standart pompa wirowa z komorą wstępną ... dziś próbuje dalej pozalewam pompę z każdej strony !!! od wtrysków , zasilania i odpływu.
Common rail 3,5-7bar Pompa VP (najpewniej twój przypadek) - 0,1-0,2bar
a moze to regulator cisnienia w pompie ?
tdci to common rail, wiec albo pompa albo wtryski
Witam. Dziękuję za szybką reakcję. Sęk w tym że w zbiorniku jest pompa elektryczna i po przekręceniu kluczyka krótko (ok. 3 sek) pracuje. Zalanie filtra nic nie da, bo zawsze trochę powietrza w przewodach zostanie. Podobno pompa COMMON rail jest tak czuła że niezupełne jej odpowietrzenie grozi zatarciem pompy, różne pompy odpowietrzałem, ale z taką...
Na pracującym silniku odłącz podcisnie i zobacz czy sztanga sie rusza. Spróbuj jazdy bez podcisnienia. Powinna wrócic moc na chwile aż do przeładowania. Druga sprawa do szczelnosc kolektora ssącego. Jezeli masz zawór EGR otwarty to przepływka będzie pokazywała mniej i tym samym bedziesz miał mniej mocy. Kolejna sprawa to pompa wtryskowa. Co tam masz...
Koduje się common rail a pompo-wtrysk wkładasz odpowietrzasz pompą elektryczną palisz i jedziesz
Czy opis błędu który odczytuje autocom to" 01 zawór paliwa immobiliser nie podłączony lub nie skonfigurowany" czy to są dwa błędy,czy jest jakiś numer bł. Podaj dokładnie jakie to jest Iveco czy jest to benzyna czy diesel . Jaki posiada system paliwowy common rail z pompą cp3 czy pompa rotacyjna.
To nie jest common rail i nie ma możliwości sprawdzenia ciśnienia na rampie. Natomiast pompę wtryskową można diagnozować, trzeba się tylko podpiąć bezpośrednio do jej wtyczki (linia K nie jest nigdzie wyprowadzona) [url=http://pl.diagwiki.com/bosch-vp44-p...
Witam Wszystkich Serdecznie, Mam bardzo poważny problem z moim Mercedesem 313 CDI (podwójna turbosprężarka) oznaczenie OM 646. Auto przechodzi w stan awaryjny i traci moc. Wymieniony został cały układ paliwowy: - wtryski; - przepływomierz; - rozdzielacz common rail; - pompa wysokiego ciśnienia; - przepustnica; - czujnik doładowania; - EGR; nie ruszone...
Witam Tez mam problem z Dafem 106 460. Podczas jazdy zapala sie blad silnika na czerwono(krotko2-10sek) poczym gasnie i tak co pewien czas. Nie ma reguły czy pod gore czy po płaskim. Podczas odpalania tez troche dluzej kreci. Filtry zmienione…sitko w pompce tez zmienione. Podejzalem wartosci autocomem i tak to wyglada https://obrazki.elektroda.pl/3554334500_...
W common rail nic nie zmieni. Pompa cr ma wytworzyć tylko wysokie ciśnienie paliwa i tyle. Czy kółko będzie tak czy inaczej nie ma znaczenia. "Zapłonem" steruje komputer.
Nie mam blokad, mysle ze to latwe zadanie, pompy common rail nie trzeba synchronizowac... Potrzebuje tylko schemat na ktorym jest zaznaczone gdzie szukac znakow.
Chodzi pewnie o pompę Common Rail, widocznie jest zapowietrzona. Spróbuj poluzować przewody przy wtryskiwaczach i pokręć rozrusznikiem aż poleci czyste paliwo bez pęcherzyków powietrza.
W silniku forda 1.6 typu Common-rail ustawienie pompy ma najmniejsze znaczenie gdyż jest ona tylko odpowiedzialna za wytworzenie ciśnienia/ w przeciwieństwie do sekwencyjnej/co do rozrządu na dole jak zdejmiesz koło pasowe wału korbowego jest nadajnik do czujnika położenia wału/okrągła blaszka/może nie podłączyłeś czujnika/w tym nadajniku jest okrągły...
Co chcesz dalej lokalizować? Usterkę masz podaną i albo pompa od CR jest uszkodzona i nie ma ciśnienia, albo czujnik padł.
Jeśli zapala i gaśnie to może immo trzymać...spróbuj innym kluczykiem.Poza tym często tak robi czujnik walu albo tez uszczelniacze na zaworze w pompie common rail.
Tylko nie wiem jak podłączyć komputer skoro pompa nie steruje komputerem tylko wtryskami
Przypatrz się regulatorowi ciśnienia paliwa i czujnikowi ciśnienia paliwa po stronie szyny i pompy common rail.
Witam Z tego co pamiętam to błąd czujnika położenia wału Który to rok jaki silnik ? Jeśli to common rail to spróbuj palić z wypiętą wtyczką z czujnika ciśnienia paliwa w pompie
Witam.Szukam informacji:Czy ustawienie kół napędu pompy paliwa common rail ma wpływ na problem z odpaleniem silnika.(na kole jest czujnik)Silnik składany po rozbiórce.
W ZA najprawdopodobniej zapowietrza się układ. Było coś ostatnio robione np.wymiana filtra paliwa ,bardzo czuły punkt. Tam nie ma listwy to nie Common rail. Jezeli masz pompę dwuwtykową czujniki ,zawory i sterownik siedzą w pompie, nie wiem jak ta wcześniejsza pompa. Odczyt błędów dużo powie.
Samochód był podłączany pod komputer przez dwóch niezależnych speców i obaj orzekli, że jest za niskie ciśnienie paliwa przy obrotach powyżej 2 tyś. i że trzeba wymienić przepływkę sory, ale ci "spece" zrobili cie w bambuko, przeplywomierz nie nic do cisnienia paliwa, po raz kolejny uklad CR (common rail) wiec wtryski, pompa HP, regulator cisnienia....
Auto pojechało na serwis i stwierdzili, że te zawory były wadliwe, teraz je zaślepiają i wgrywają nową mapę do sterownika. Po wyjechaniu z serwisu… dwa dni spokoju i powtórka z rozrywki. Ps: to trochę dziwny system w tym Volvo, bo są 3 pompowtryski i 3 wtryski w systemie common rail… według mnie to pompowtryski robią tu za pompę wysokiego ciśnienia...
Immo w pompie Common Rail? jak tam masz tylko zawór regulacji ciśnienia paliwa i czujnik temp. paliwa, to gdzie to immo?
Pompa wtryskowa czy common rail?
To jest common rail? Czy pompa? Pompa jest sterowana elektrycznie czy mechanicznie? Nie znam modelu mam kontakt tylko z liebherr i JCB ale może coś wymyślimy. Dodano po 6 Dobra... Wyjmij wtryski....i zamontuj je na zewnątrz.na przewodach...kręć silnikiem...patrz czy wtryski podają paliwo....hmmm..sam tego nie zrobisz musisz kogoś mieć do pomocy....być...
Czy dolewanie alkoholu (np. czystego izopropanolu) w ilości np. 1l na pół baku oleju napędowego jest bezpieczne lub wskazane? Oczywiście chodzi o aktualną porę roku. Paliwo podawane pompą common rail.
To nie jest common rail, jest to pompa sterowana elektrycznie. Czy z obciążeniem czy bez podczas jazdy na niskich obrotach szarpie tak samo. Paliwo zatankowałem na pewnej stacji do pełna i nie ma poprawy.
To jest Common Rail
Nasuwa się jednak pytanie czym różni się pompa od silnika z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem. Przede wszystkim ciśnieniem wtrysku. O ile wtrysk pośredni - przy umiarkowanych mocach osiąganych w tej technice - potrzebował małego ciśnienia (wolniejsze silniki więc wydłuża się czas wtrysku, mniejsza moc więc dawka nie musi być żyłowana w górę), to silniki...
Witam. 1-Common Rail nie ma pompy??? 2-Ten silnik nie ma CR.To zwykły turbo Diesel. 3-Najpierw diagnoza komputerowa.Tam wszystko wyjdzie a później gdybanie. pzdr.
Ten samochód jest jakiś toporny w diagnozie. Tyle co taki przerabiałem z tym właśnie samym błędem... Walczyłem z nim 2 tygodnie... Zamiast wywalić błąd za niskie ciśnienie na listwie, lub brak ciśnienia na listwie to wyrzucał właśnie P1517. też mam Lexia, (CDIF2 mini również pokazywał to samo). Czepiłem się Immo robiłem OFF i lipa nie zapalał... miałem...
A Hyundai Terracan crdi 2.9 z przerobionym układem common rail na zwykłe wtryski i pompę niskociśnieniową pojedzie na oleju roślinnym latem?
Pompa wtryskowa czy common rail? Sterownik silnika isuzu ten na górze silnika?
Witam , mam forda i problem , nigdzie nie mogę znaleźć jaka powinna być wysokość napięcia na złączce(2piny), która wpada do regulatora ciśnienia paliwa przy pompie common rail w mondeo mk4 1.8 tdci (kluczyk na zapłonie) i czy czujnik ciśnienia paliwa który jest wkręcony w listwę cr reguluje to napięcie na tym wspomnianym wcześniej regulatorze? Pytałem...
Pytanie jest jaka ta pompa i jaki uklad wtryskowy. Jezeli common rail to nie ma to wiekszego znaczenia, a jezeli stara pompa rotacyjna/rzedowa to trzeba ja ustawic. Dodano po 19 https://www.slideshare.net/uksjemm/case-...
Mowisz - masz 1 Pompa wysokociśnieniowa regulowana ilościowo 2 Akumulator ciśnieniowy (Rail) 3 Zawór ograniczający ciśnienie 4 Czujnik ciśnienia Rail 5 Wtryskiwacze 6 Elektroniczne urządzenie sterujące 7 Inne czujniki i aktuatory Co do demontazu i montazu to podaj typ silnika. Pozdr
Bez diagnozy ani rusz, moze to być czujnik wału, czujnik cisnienia na listwie Common Rail, sterownika a moze pompa.
Witam. Uszczelniam pompę common rail Bosch CP1, ponieważ lało się spod głowiczek. W zestawie mam jeszcze takie dwa duże zielone oringi, które zakłada się od strony wałka pod dekiel (ten przykręcany na trzy śruby). W tym deklu osadzony jest też simering wałka. Czy wobec tego można odkręcić dekiel, wymienić te uszczelki i założyć z powrotem, nie ruszając...
No bo bez przesady, kto widział bezpośredni wtrysk w Golfie III z 94 roku, a takowe autko ma znajomy ;) Kolega wogole niema racji . Elektrit idealnie to wytlumaczyl na przykladzie SDI . To ze pojazd jest na bezposrednim wtrysku paliwa , nie oznacza ze to common rail ! A wiekszosc ludzi to wszytsko myli . Pierwsze auta z silnikami diesla wyposazone...
(at)Boryc2014 Rocznik 99r zwykła pompa. Gdzie jaki common rail?
to była porada którą dostałem od znajomego, wiem że zazwyczaj robią to przy common rail bo pompa tłoczy cały czas ciśnienie i nie rozdziela dawki jak w przypadku tradycyjnej pompy jadę dzisiaj do mechanika może coś zdiagnozuje, jak będę coś wiedział dam znać Dodano po 8 jak słyszę klika całkowicei różnych od siebie diagnoz , uważam że każda porada jest...
Jaki dokładnie masz silnik? Perkins z pompą rozdzielaczową Delphi? Czy common rail Bosch , Delphi? Wychodzi po krótkim czytaniu w internecie że te silniki mają właśnie takie problemy z odpaleniem na zimnym. Najczęściej winna jest pompa wtryskowa. Najskuteczniejsza będzie grzałka na 230v.
kierowca nie określa dokładnie typu silnika W temacie jest wyraźnie 2.2 dti. to dlaczego przyjmujesz odrazu Common Rail. Uszkodzenia tych pomp to temat rzeka a jedną z przyczyn może być jakość paliwa.
W związku z tym, iż przyczyną może to być pompa Common Rail to czy istnieje jakiś skuteczny sposób zdiagnozowania pompy bez jej demontażu. Czy trzeba pompę wymieniać na nową czy można ją jakoś regenerować? Koszty nowego podzespołu są duże. Biorąc pod uwagę, że auto przejeździło dopiero 114tyś km. trudno mi się pogodzić z tak niską trwałością takiej...
http://obrazki.elektroda.pl/5433506600_1... Zobacz czy z pompy gdzieś nie cieknie i czy się nie zapowietrza, zobacz koło śruby nr 393, i daj znać jak Ci idzie. I czy na ECU nie ma problemu typu "zasilanie RAIL" albo odchyłka sygnał nieznany ciśnienia rail, coś w tym stylu i obstawiał bym jeszcze czujnik regulacji ciśnienia ew. elektrozawór...
W tym aucie jest Common Rail. Wysepuje tam pompa podajaca oraz pompa wytwarzajaca wysokie cisnieninie do rail'a. W tym silniku jest calkiem do innego niz w zwyklych dieslach TDI gdzie zastosowana jest elektronicznie sterowana rozdzielaczowa pompa wtryskowa VP 37.. Tak wiec w woim przypadku wpier bym zobaczyl czy chodzi pompa podajaca, a nastepnie pompa...
Co tam siedzi pod maską? Jest to zwykly diesel tzn td czy common rail? Silnik mercedesa? Jaka pompa rotacyjna, rzedowa? Bosch, Luckas?
Nie ma pompy w baku paliwa, to jest układ common rail
Dlatego nie jtd bo to common rail kup 1.9 na pompie vp i śmiga z własnego doświadczenia ładnie i na opale...
Jednak stawiam na pompę paliwa i ewentualnie listwe wtryskową. Sprawdź ciśnienie paliwa, znajomy miał podobny problem z mazdą 2.0 też na wtryskach common rail , i padlo na pompę od za długiego jeżdżenia na rezerwie , tylko fakt faktem jeszcze dlużej trzeba bylo krecic tak z 5-7 sec rano żeby odpalić
Witam. Podczas jazdy nastąpiło samoczynne wyłączenie silnika i nie można było odpalić. Nie wyświetliły się żadne informacje ani błędy. Pompując nieprzerwanie paliwo gruszką przez jedną osobę, druga może odpalić i silnik pracuje normalnie przez ok. 30 s od zaprzestania pompowania a następnie zwalnia do całkowitego zatrzymania. W baku nie ma elektrycznej...
Moze i masz racje z intrrpunkcją ale do tej pompy to sie nie zgodze spójrz na to Podaję przykład oznaczenia pompy Common Rail Bosch CP1 (tabliczka znamionowa) nr. pompy 0 445 010 004 CR / CP1 K3 / L60 / 10 - 6S CP1 - pompa common rail , wykonanie 1 ( CP 1 , CP 2 , CP 3) K - wykonanie kompaktowe bez zaworu regulacji ciśnienia na pompie z 3 tłoczkami,...
1.9 CDTI to jest Common Rail, czyli nie na pompie wtryskowej!!! A pompa cr do niby do czego służy,do spryskiwaczy? 99% usterek jest spowodowanych przez wadliwie działający EGR! Bzdura.
Kolego pochwal się czy masz klekota na pompie czy , common rail a jak już to czy 90 czy 110KM. Dodano po 36 I pochwal się do u kogo było robione to ci powiem dużo.
Witam serdecznie,nie jestem mechanikiem od Diesli ale z tego co wyczytałem z twojego postu,to podpowiem ci że wina prawdopodobne leży w pompie,w niej samej masz taki przestawiacz na sprężynce(trudno mi to opisać bo nie siedzę w dieslach mechanik powinien się domyślić)która często gęsto lubi się zatrzeć(złe paliwo)bądż sama sprężynka może pęknąć,drugie...
Nie znam tego silnila ale jak w common rail to ciśnienie reguluje regulator w pompie więc tam szukaj przyczyny no chyba że pompa padła. Trzeba sprawdzić wysterowanie regulatora.
Jest to normalne sprzęgło kłowe (6 - schemat przykładowy poniżej) stosowane do połączania wałka rozrządu (6) z pompą wysokiego ciśnienia (pwc - 1-5). Wałek rozrządu stanowi tutaj napęd mechaniczny dla pwc, w odróżnieniu od starszych wersji silników Common Rail , w których pwc napędzane są za pośrednictwem paska (12) lub łańcucha rozrządu. Pzdr KotBury2
Jak myśle masz go na zwykłej pompie vp44 a nie common rail.
jednak już dano nie robią VT 650 na zwykłej pompie. zgadza się ale każda pompa musi w jakiś sposób być sterowana i wystarczy odpiąć ów sterowni i podłączyć do ruchomej części pompy (jest z tym czasami sporo roboty) za którą ten sterownik ciągnie lub popycha i gotowe Naprawdę chcesz zrobić sterowanie pompy common rail za pomocą linki? W tych maszynach...
pompa common ciśnienie common common module
przegrzanie ścieżek rozrządu sharan zamienić tranzystor dioda
starter agregatu lodówki starter sprężarki lodówki
Czajnik bezprzewodowy Hyundai nie włącza się - przyczyny Migająca niebieska dioda w Trekstor - co oznacza?