Tylko zasilanie może być 12 lub 5V. Teraz nie sprawdzę. Pisze z telefonu. A i tak ten sygnał wypadało by dopasować. Kolega miał aparat bez przerywacza, tylko z modułem.
Możesz się wpiąć w przewody. Cordoba z 2004r nie ma funkcji by sprawdzać uszkodzenia oświetlenia. Jak nie wierzysz to wyjmij sobie jakąś żarówkę i zobacz czy będziesz miał błąd. Gdyby Cordoba 6L miała moduł to po założeniu oświetlenia diodowego wywalało by błąd. A tak sięnie dzieje, dopiero wersja 6J ta najnowsza sprawdza stan oświetlenia
Sprawdziłes bezpieczniki? Podaj numer tego modułu komfortu co wymieniłeś
robiłem tak jak tam napisali i nic. Może być też wina tego że nie podłączyłem przewodu Arme out pod przewód wychodzący ze stacyjki na którym pojawia się +12V po przekręceniu kluczyka - włączeniu zapłonu ? Dodano po 5 OK ZROBIŁEM :D instalacja elektrycznych szyb w cordobie I jest taka sama jak w golfie mk2. Musiałem pozamieniać kable przy przełącznikach...
Immo w zegarach.
Za licznikiem znalazłem takie coś (załącznik) czy po wymianie będzie współpracował z oryginalnym pilotem w kluczyku? Jeżeli to wina tego modułu.
1- Możesz nie podłączać, 2- Raczej tak bo będzie się wracała masa przez przekaźnik blokady.
Masz uszkodzony lub brak infa z modułu j126 (moduł wentylatora nadmuchu). Jeżeli będzie dobrze to w I grupie w bloku 1 będziesz miał 0 (teraz masz 2).
Gdzie znajduje się w moduł zdalnego sterowania centralnego zamka w Seacie Cordoba z 2000 roku - problem: centralny działa ale nie na pilota, pilot ok.
Nie pamiętam dokładnie, ale pewnie nad nogami kierowcy. W większości jest łatwy dostęp do modułu, ale nie pamiętam, w którymś VAG-u, prawdopodobnie Polo 9N, dostęp był tragiczny. Szukaj czarnego pudełka z dwiema wtyczkami. Po wymianie trzeba będzie zakodować piloty i ewentualnie zmienić kodowanie modułu.
Dobrze sprawdzałeś, uszkodzona cewka. Cewki samej nie kupisz bo jest z modułem, musisz kupic całość i wystrzegaj się podróbek, kup albo Temic albo Beru bądź Hella
Więc moduł padł.
Seat Cordoba 2002 - problem z zamkiem Witam, pojawił się dziś u mnie taki problem, mianowicie: Z kluczyka włożonego do drzwi kierowcy (nigdzie indziej nie mam wejścia w drzwiach na kluczyk, oraz pilot nie działa od kupna) mogę tylko otworzyć auto, ale nie mogę zamknąć – jest brak reakcji na przekręcenie kluczyka w prawo. Natomiast jeżeli siedzę w aucie...
Kolego, z czego ty błędy odczytujesz? Bo to na pewno nie jest pompa wspomagania. To moduł komfortu. Sprawdź ładowanie wtedy, kiedy nie ma wspomagania.
Tak. Jest to możliwe. Padła cewka lub moduł wzmocnienia. Można to sprawdzić. Rezystancja cewki na pierwotnym 0,5÷0,7Ω , na wtórnym 3÷4kΩ. Moduł można sprawdzić włączając próbnik z diodą równolegle do cewki (zaciski 1 i 15), podczas kręcenia rozrusznikiem powinna migać.
To jest dokładany sterownik. Podejrzewam, że o wiele łatwiej, taniej i szybciej będzie go wywalić, a w jego miejsce zamontować coś z aktualnej oferty firm sprzedających takie moduły.
Wszystkie bezpieczniki sprawdzałem.Potrzebny mi schemat Cordoby 1.4 16V 2001 roku, której dotyczy ten temat.Najlepiej schemat połączeń tego modułu komfortu.
Czy masz moduł w samochodzie który go obsłuży?
Cześć Chce zamontować moduł domykanie szyb w Cordobie. Mam problem z podłączeniem silniczka szyby. Nie wiem który przewód od silniczka przeciąć. Na obydwóch przewodach jest 12V. Jak podnoszę lub opuszczam szybę to pojawia się minus w jednym z przewodów. Jak mam do podłączyć aby nic nie spalić? Pozdrawiam Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger...
Spróbuj w szereg z białym kabelkiem wstawić diodę jedną lub dwie być może wyższe napięcie podczas pracy silnika (ładowanie) knoci coś w tym "psełodo" module.
Rocznik 2005, a to nie zależy wszystko od modułu komfortu? Rocznik jest istotny?
WITAM! Cordoba 99-02 1,4 benzyna Mam problem z stukającym przekażnikiem od modułu świateł awaryjnych . Przekaźnik stuka już po przekręceni kluczyka ( bez zapalania). Zdobyłem drugi moduł używany i to samo . Proszę o jakieś podpowiedzi .
czy ktoś z forumowiczów dysponuje jakimkolwiek wsadem do immo cordoba 1,6 ,moduł 5WK4 7740 ,procek tms370 ?.procesor jest aktualnie wyczyszczony!! z góry dziękuję
moduł, cewka lub hallotro- czujnik halla
Pod kierownicą czy za zegarami? W schowku(tam gdzie bezpieczniki) nie znalazłem owego modułu
Tak moduł poduszki jest do niego podłączony.P
Bezpiecznik,moduł,siłownik master,przepust.To należy sprawdzić.
sprawdź za zegarami (moduł sterujacy za licznikiem)
Witam! Mam podobny objaw, z tym że zdążyłem wyłapać po zgaśnięciu, że nie ma iskry. po kilku minutach odpala. Podmieniałem, już moduł zespolony z cewką, świece, przewody, kopułka nowe
uszkodzony przewód transmisji danych, na mojego nosa problem z przekaźniczkiem w module immo, pewnie wylutowany.
Sterownik z lusterka wyjęty, brak śladów wilgoci. Przelutowany. Podłączony pod zasilacz. Są tam cztery wyprowadzenia. + - oraz jeden który reaguje na przycisk zamknięcia i jeden który nie reaguje na nic, cały czas ma ten sam stan. Posiada ktoś opis wyprowadzeń tej elektroniki ? Czy mogę ją zastąpić jakimś innym modułem najlepiej radiowym ?
jak silnik nie pracuje to zawsze błąd czujnika obrotów wywali a jaki ty moduł zamieniałeś jak tam jest cewka zespolona z modułem i raczej to tam szukałbym przyczyny
ja miałem taki przypadek ze peknieta była ta plastikowa osłona pod przednia szybą i tamtendy dostawała sie wilgoc i spalał mi sie jakis moduł własnie z prawej strony .pozdrawiam
Witam Problem z Seat Cordoba 6l2 2007 - Przełącznik świateł hamowania - przerwa w obwodzie Kod 00526 https://obrazki.elektroda.pl/7066356300_... Usterka pojawiła się w trakcie jazdy Wymieniłem czujnik stopu,lecz bez zmian Sprawdzone bezpieczniki i żarówki z tyłu Po wciśnięciu pedału hamulca środkowe światło stop działa ,lecz boczne...
Witam. Z tego co napisałeś w ostatnim poście wynika, że uszkodzeniu ulega moduł zapłonowy, a ten uszkadza cewkę. Proponuję więcej uwagi poświęcić czujnikowi Halla,jak również instalacji (wiązce przewodów od Halla do modułu) Pozdrawiam
Sprawdź na początek zasilanie w kostce przy bordnetz (09) Ma uszkodzony moduł. Co tu więcej szukać?
wymieniłem moduł ale mam blad 17978 elektroniczny moduł sterujący praca silnika zablokowany stały o co tu chodzi. auto łapie i gaśnie
Jeżeli masz pompkę to ten moduł podłączysz bezpośrednio do niej. Zamek działa Tobie po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy?
Najgorsze jest to że nie mam A8 do takich eksperymentów :( Gdybym miał pewność z jakimi podzespołami obydwa moduły wzbudzą się i uruchomią się ich funkcje już byłbym w domu
dziwnie niedziwnie ale moduł sterujacy nadmuchem jest firmy valeo tylko niemoge go nijak zdiagnozowac
A może moduł który odpowiada za iskrę wysiadł... sprawdzałeś czy ma w ogóle iskrę??
Witam ponownie jeśli ktoś kiedyś zamontował taki moduł domykania szyb w cordobie to jestem bardzo ciekawy jak , bo mi do dzisiaj nie udało się go podłączyć , no może prawie bo wszystko działało dopóki nie włączyłem zapłonu ,wtedy poleciał mały dymek i spaliła się jedna ścieżka pod przekaznikiem w module, może jakby zastosować diody prostownicze to mogło...
Witam, Około rok temu wymieniałem silnik szyby przedniej pasazera w Seat Cordoba III 2005r. Nowy silnik zakupiony przez mechanika (zapewne jakiś zamiennik). Po roku szyba przestała się otwierać. po analizie okazało się że pomiędzy kostami wtykowymi a modułem silnika pojawia się zielono-szary osad, przez który złącze nie przewodzi prądu. Po poruszeniu...
Sprawdź szczególnie wiązkę przewodów pomiędzy drzwiami a słupkiem. Zwróć uwagę za złącze w słupku. (czasami przewód jakiś lubi zgnić lub pin w złączu) Dużo bezpieczników nie jest wiec sprawdź wszystkie. Możesz również podłączyć komputer i sprawdzić co w module komfortu się dzieje.
witam... Szukam schematu instalacji elektrycznej do Seata Cordoby lub Ibizy 99-02r z silnikiem TDI. Moduł climatronic przestał mi załączać klimatyzację (może być zatem sam schemat climatronica). Z góry serdeczne dzięki. mdcs(at)interia.pl
W tym modelu nie ma sterownika komfortu z możliwością diagnozy, bardziej to sterownik zamka, jest zamontowany za licznikiem po prawej (należy zdemontować licznik). Zresztą programowanie pilota robi się tylko przy pomocy przycisków. Czy dioda na pilocie działa ? Są metody na sprawdzenie nadajnika w pilocie. Ewentualnie uszkodzony sterownik. ma być do...
A czy sprawdzałęś bezpiecznik od świec i czujnik temperatury? Znajomy w Ibizie 95' w której moduł sterujący był nad pedałami zdjął obudowe od modułu i ręcznie dociskał przekażnik załączjąc w ten sposób świece - dobre na krótą metę, ale można chociaż upewnić się że bezpiecznik i przewody po stronie świec są w porzaądku. Pablo Dzięki ale bezpieczniki...
Ok rozumiem. Zapomniałem dodać że centralny zamek mam z innego pilota Czyli masz dodatkowy moduł. Znajdź go i zobacz co to jest. Może jest powiązany z immo.
Czy jest kolega stanie podpowiedzieć, jak to ugryźć :) ? Zaprowadzić do elektryka? Nawet nie raczyłeś zapewne sprawdzić, czy moduł ma zasilanie w aucie - czy zapala/gasi światło wewnątrz, czy działa centralne ryglowanie?
Mam problem z seatem cordoba 1,9 tdi. Mam uszkodzoną pompę ABS a w zasadzie moduł (wypalony jest jeden pin w złączu w który wchodzi kostka do sterowania). Już kilka razy śledziłem neta czy nie ma takiej pompy ale bezskutecznie. Numer pompy to 1J0 614 417 A. Czy jest możliwość dobrania innego numeru bo słyszałem że niebardzo. Proszę o radę.Pozdrawiam
Jeśli fabryczny central to pneumatyczny, pompka-moduł w bagażniku z tego co pamiętam. Temat zamka w seatach jest na forum użyj wyszukiwarki.
A skąd ten seat bierze do ecu info o uszkodzeniu stopu Z modułu ABS, fakt napięcie podawane na żarówki podawane jest jednocześnie do ABS tam można VAGiem podejrzeć.
Każdorazowo programujesz oba piloty ? Moduł odbiornika w centrali alarmu nie ma tutaj nic wspólnego z "wypadaniem" pilotów z pamięci procesora centrali.
Interfejs musi obsługiwać can.Potem wchodzisz w moduł drzwi lub centralny zespół elektryczny albo w moduł komfortu.Któryś z tych ale pewien nie jestem.Możliwe też że przewody między drzwiami a słupkiem ułamane.
Cordoba 1996,silnik ADZ Posiadam ABS MARK 20 I ATE (moduł hydrauliczny-1H1 698 117D,a sterownik 3AO 907 379 B oznaczenia z etki)padł mi sterownik.Miałem okazję kupić komlet identyczny od golfa 3 ale ma inne oznaczenia cosik z j. Czy ktoś się orientuje czy mogę wstawić komplet z innym oznaczeniem ale z identycznymi wyprowadzeniem elektrycznym(zamiennik?)...
Więc tak: cewka +12 dostaje na jeden skrajny pin. Środkowy faktycznie jest zielony i to jest ta korespondencja ze środkowym przy rozdzielaczu? I to jego trzeba zwierać co by przekonać się czy cyka wtryskiwacz i cewka? Rozdzielacz się obraca czyli to chyba można pominąć. Prosty test ze świeca wpietą w kabel WN poza cylindrem daje wynik negatywny - iskry...
Witam. Wie ktoś gdzie znajduje się odbiornik fal które wysyła kluczyk (to się chyba nazywa moduł sterowania). Kluczyk jest na fale radiowe. Z góry dzięki za odpowiedź :)
Stawiałbym na: 1) uszkodzony akumulator (zwarcie wewnętrzne pojawiające się nieregularnie na skutek wstrząsów). Sprawdź, czy nie jest gorący, ewentualnie podepnij na próbę inny. 2) słabe ładowanie na biegu jałowym. Aby się upewnić - sprawdź czy tak samo się dzieje na trasie. 3) Uszkodzone, lub słabo połączone elementy takie jak: stacyjka, przekaźniki....
Z modułem komfortu się w ogóle nie łączy. Do jakiego sterownika jest przypisany pilot?? Łączy się tylko z dozorem wnętrza, jeśli chodzi o nadwozie.
Dzięki serdeczne, kolego! Jak uda się coś ogarnąć w kierunku tego K-line, to wrzucę. Aktualnie postaram się wykorzystać ten moduł CAN w Oplu Astra z 15 roku, żeby matuli błędy usuwać, a szkoda, żeby latała z checkiem (już dawno rozwiązanym mechanicznie, tylko błąd nieusunięty) i nie chcę, żeby układzik się kurzył :D
Climatronic jest na dużym LCD razem ze sterowaniem radia i komputerem pokładowym. Klimatyzacją steruje się za pomocą panelu przedniego, który podłączony jest do radia (High BC), a radyjko po magistrali CAN steruje modułem climatronic, który jest głębiej. Odczyty wszystkich 4 czujników temp. skontrolowałem na VAGu - są OK. Nie mażadnych błędów. Mi to...
Witam. Problem wrócił po roku, przedtem kluczyk sam bez auta był w serwisie(te same objawy) i po kilkunastu minutach już był sprawny, nie był w serwisie lutowany, bateria sprawna, dioda się pali w pilocie , reaguje tak jak zawsze świeceniem bez zmian ale auto nie reaguje. Naprawa kosztowała 100zł co dla rodziny jest za drogie i na razie "kluczymy' auto...
Jak nie mam modułu komfortu to VAGiem nic tam nie sprawdzisz. Jeżeli centralny nie działa z kluczyka to nie zakodujesz pilota. Sprawdź przełącznik w zamku przy wkładce (3 przewody).
Mam Cordobę taką samą tylko 1998r. Sam montowałem autoalarm z modułem centralnego zamka, Cała centralka jest nad podszką pasażera, sterowanie +12V 0.5A dotknięcie do jednego to zamykanie do drugiego otwieranie. Wystarczy tylko alarm na pilota i wszystko działać będzie :P[/img]
Najprościej kabelki z blokady przeprowadzić pod maskę i przeciąć przewód zasilający do cewki zapłonowej.Jednak lepiej jest bardziej ukryć blokadę i rozewrzeć obwód np. pompy paliwowej (disel),moduł ECM (jeśli jest), lub za którymś z bezpieczników elektrozaworów gaźnika, itp...
Witam. Mam podobny problem z tym że nie ma iskry. Wymieniona cewka z modułem czujnik w aparacie ale nie wiem gdzie znajduje się czujnik położenia wałka-może mi ktoś przybliżyć miejsce w którym się znajduje
Często przy kłopotach z przeskakującą iskrą(Fiaty,Alfy,Laguny),dokładnie myłem cewki/moduły/listwy WN w benzynie i zalewałem je w całości bezbarwnym dwuskładnikowym lakierem do izolowania uzwojeń silników elektrycznych.
Cewka została wymieniona na nową +12 i masa dochodzi do cewki ze sterownika przy dotknięciu środkowego przewodu Jakie masz napięcie na zacisku "15" cewko-modułu po włączeniu zapłonu?
Witam. Najprostsza i najbardziej skuteczna metoda blokowania zapłonu. Zwykły kondensator elektrolityczny np. 100µF/25 V trzeba podłaczyć do: minus kundzia do masy, plus kundzia do wyjścia modułu (to które steruje cewką zapł.) lub do obrotomierza (tam gdzie są podawane impulsy z cewki) . Oczywiście kundzio podpięty jest przez schowany mikrowyłącznik....
Na 100% brakuje pilota. Na płytce jest wlutowany moduł odbiornika dodatkowo widać przewód anteny odbiorczej. Jaki był rocznik Seata z którego pochodziła centralka alarmu? Cordoba 92 ale nie na 100%.
Posiadłem Cordobę 2000 benzyna poj. 1600/75KM z dużym wyświetlaczem gdzie wyświetla m.in. info o klimie, radiu itp. Dodatkowo wyświetla jescze informacje o temperaturze zewnętrznej otoczenia. W książce którą dostałem (niestety po francusku :|) znalazłem że w manetce od wycieraczek można przełączać sobie wyświetlanie temperatury i spalania ale nie posiadam...
Wysokoprężny (ASY - SDI - MT/AT) Ilość kodów usterek Opis 65535 -System OK (jeśli usterka ciągle istnieje, sprawdź moduł sterujący i odpowiednie przewody hamulce (ABS układ przeciwpoślizgowy) Mark 30 IE- MT/AT Ilość kodów usterek Opis 65535 -System OK (jeśli usterka ciągle istnieje, sprawdź moduł sterujący i odpowiednie przewody odpowiednie przewody)...
Podpiołem komuter bo auto na benzynie odcina zapłon przy 5 tyś. i jest słabsze niż powinno i wyszły nastepujace błedy : 00515-czujnik położenia wałka rozrzadu 00537-regulacja z sonda lambda 17978-elektryczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany 00525-sonda lambda Dodam ze na gazie nie odcina zapłonu przy 5 tyś. Sonda to normalne przy gazie a co...
Sprawdzę, tu zdj wnętrza modułu: http://obrazki.elektroda.pl/4533955400_1... http://obrazki.elektroda.pl/9223067300_1...
zamias kupować w "ciemno" cewke z modułem, eadze jechać gdzieś na kompa i będziesz wiedział co mu jest, tym bardziej jak się nie znasz... podpowiedz komuś kto się zna żeby sprawdził halla, i daj spokój, bo narobisz sobie nie potrzebnych kosztów
Witam, mam ten sam problem co kolega, mam Cordobe Vario 99r, sterowanie z kluczyka centralnym i alarmem, kodowalem kluczyk i moduł go przyjmuje, ale niestety nie działa mi centralny, czy ktoś mógłby mi udzielić paru fachowych rad???? Czy ktoś posiada schemat instalacji z w/w samochodu???
Pytam tylko o mechaniczne ogarnięcie siłowników, reszta to nie problem. Będzie na modułach uniwersalnych. Tylko zamki chciałbym oryginalne z siłownikami, a nie siłowniki uniwersalne i cięgła do istniejących zamków. Będzie to napewno trwallsze mechanicznie. Z tego co widzę oryginał ma wtyczkę 2 pin (pewnie silnik) i 3 pin ( pewnie styki) - czyli identycznie...
Witam, Mam taki problem (Seat Cordoba 2002r. silnik 1.4 16V): - są trzy błędy odczytane za pomocą X431 oraz VAG: Brak komunikacji z modułem SRS - P1636 Brak komunikacji z modułem ABS - P1649 Brak komunikacji z panelem instrumentów - P1650 Z tego co wiem to są błędy magistrali CAN. Próbowałem za pomocą mojego x431 zakodować te urządzenia ale nie mogę...
Tutaj temat dotyczący Cordoby z tym samym modułem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... wychodzi na to że pilot z częstotliwością 433MHz. A jeżeli do tego potrzebna pastylka to TP22 prekodowana pod markę.
Za zegarami masz moduł centralnego zamka i na nim nie pamiętam, na jakim przewodzie (jakiś czerwony z paskiem) masz sterowanie 1 przewodowe +/- ale nie trzeba go rozcinać jak w np. audi czy mercach
-Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek. -Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. -Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku lusterka wstecznego. -Nacisnąć przycisk zamykający zamek i przytrzymać, następnie...
prawdopodobnie moduł zapłonowy zintegrowany z cewką. Dodano po 2 co do napisu OEL to nie ma nic wspólnego z zapalaniem,sygnalizuje kolejną wymianę oleju.
Właśnie coś w stylu "spalonej żarówki" jest tutaj zastosowane. Na styki lampki moduł komfortu podaje mały prąd mający diagnozować połączenie, który jest zbyt mały aby rozżarzyć żarówkę, ale wystarcza do "żarzenia" LEDów. Aby temu zaradzić, trzeba równolegle do żarówki wlutować rezystor ok 100 Ohm (informacja z forum seata)
Witam, pracuję nad Cordoba 1.6 z 99r. Sterownik IAW... 6 K0 906 030E.Padła cewka, po przeprowadzeniu diagnozy okazuję się,że na środkowym pinie cewki dostaje masę cały czas po przekręceniu zapłonu. Układ zapłonowy z czujnikiem Halla. Cewka z modułem 3 pinowa.Zasilanie na sterowniku oraz masa ok. Instalacja sprawdzona zgodnie ze schematem. Brak zwarć...
Gorąco polecam tzw. moduł świateł dziennych. Robi go m.in. firma Dest z Łodzi. Nie trzeba nic przerabiać w fabrycznej instalacji, światła włączają się dopiero 5 sekund po uruchomieniu silnika (nie obciążają akumulatora przy uruchamianiu) no i cena nie jest wysoka. Mam zamontowany 2 sezon i działa ekstra.
Masy powinny być przy lewej nodze kierowcy. Napisałeś coś o jakimś czujniku do obrotomierza i przekaźniku obrotów - gdzie masz takie elementy? Tam sygnał z modułu zapłonowego idzie do ECU a w nim ten sygnał jest przerabiany i podawany przez skrzynkę bezpieczników do licznika. Nie ma żadnych czujników obrotomierza i przekaźników. Na innym liczniku były...
Posluchaj kolegi! Dokładnie sprawdź moduł zaplonowy(cewka), ale ja postawiłbym na pompę paliwa, taki objaw występuje również jak pompa ma za małą wydajność i nie trzyma ciśnienia. Być może że masz zatkany filtr paliwa, ale to trzeba sprawdzić. A wtakim przypadku i VAG i VAS nie pomogą.Powodzenia!
Rok 2000. Klimatyzacja automatyczna. Bezpiecznik na skrzynce 30A odpowiada za moduł fan control na silniku 90 stopni, klimatyzacja wyłączona, wentylatory podpięte ale nie działają - bezpiecznik cały, na silniku 90 stopni, klimatyzacja włączona, wentylatory podpięte ale nie działają - bezpiecznik strzela, na silniku 90 stopni, wtyczka z klimatyzacji...
nie ma tańszych wersji seo dolphine,jest wersja concerto z kolorowymi przewodami i mógłbyś się wysilić i podać więcej danych tego seata. Dodano po 33 ale tak na 99% jeżeli jest to ibiza lub cordoba modele po 2001 roku to goście zamiast odiodować krańcówki[po dwie diody na przewód z powodu wracajacej z modułu po ok.30minutach szczątkowej masy wzbudzajacej...
w passacie b5 na 100% po czasie znika napięcie z drzwi,a wiem to stąd,że kiedyś dawno temu wsadziłem taki prosty sterownik zamknij-otwórz w drzwi i zasiliłem go z modułu,gość przyjeżdża do mnie na drugi dzień,że niby nie działa sterowanie,ja biorę pilota a tu wszystko działa i dopiero potem zorientowałem sie o co chodzi,no i jazda z zasilaniem do kabiny.
Witam Jak w temacie, nie działa wentylator dmuchawy, tzn jego sterowanie. Jest on sprawny, po podpięciu na krótko działa. Na złączu "opornicy" jest to jakiś moduł, nie rozkładałem go, nie pojawia się napięcie, to znaczy na pinach 1,2,3 jest masa i nic się nie zmienia. Ta sama sytuacja dotyczy pinów wtyczki wentylatora, na obu jest tylko masa. Jest to...
Witam wszystkich problem który posiadam jest właśnie z seatem 1,6 AKL i wygląda następująco.Dwa miesiące temu autko miało problem z biegiem jałowym, obroty falowały po wymianie przepustnicy i czujnika temperatury silnika wszystko pracowało ok, była zrobiona diagnostyka nie było błędów ogólnie po naprawie ok. Po tym czasie auto w przeciągu kilku dni...
Witam, Ja ostatnio miałem podobną sytuację w Seacie Cordoba. Sterowanie centralnym zamkiem w fabrycznym kluczyku przestało działać. Nie pomogła wymiana baterii, przelutowanie elektroniki ani próba ponownego przypisania do sterownika. Kupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka i zainstalowałem go do samochodu (nie odpinałem oryginalnego modułu)....
Odgrzewam kotleta, ale dla potomnych: Lusterko 3 pinowe - ustawiane elektrycznie (bez niczego) Lusterko 5 pinowe - ustawianie elektryczne + podgrzewanie (Chyba, że ma wbudowany kierunkowskaz, to wtedy ustawianie elektryczne + kierrunkowskaz, ale nie spotkałem lusterek z kierunkowskazem i bez podgrzewania) Lusterko 7 pinowe - ustawianie elektryczne +...
Wewnątrz to wygląda tak ( stary zamek po rozkręceniu) https://obrazki.elektroda.pl/5721866100_... Przy czym może nie jasno wyjaśniłem, ale nie kupowałem żadnej części do zamku tylko cały zestaw. ( to co widać na pierwszym zdjęciu) dlatego jestem zaskoczony że nie mogę otworzyć drzwi, wcześniej myślałem że problem jest w tym że silniczek...
Witam. mam problem z wolnymi obrotami. mianowicie przerywa na wolnych obrotach i ciężko odpala. kable i świece nowe(podmieniane również na inne sprawne) cewka i moduł zapłonowy również podmieniany, pompa paliwa nowa, kompresja ok problem jest na PB jak i na LPG. błędy w pamięci to 16684- wykryto przerwę zapłonu(jakikolwiek cylinder) i 16685 lub 16687...
witam, przerobiłem wtyczki od immo i zamontowałem zestaw ecu immo ant klucz - auto nie pali ani na sekundkę ehhhhh....... na interface vag komunikuje się poprawnie z silnikiem , ale nie pokazuje prędkości obrotowej silnika - znaczyło by że czujnik połozenia wału jest niesprawny ?? pytanie do wtajemniczonych - czy w takim aucie może być jeszcze jakaś...
Masy idące do sterownika silnika sa w 100% dobre, sprawdzałem pod obciążeniem dla większej pewności. Czujniki (według schematu) nie mają połączenia bezpośrednio do masy... Włącznik pedału hamulca ma +12V po stacyjce a minus ze sterownika silnika. Sonda lambda +12V z przekaźnika pompy paliwa a minus również ze sterownika silnika. Elektrozawór z węglem...
Cześć :) Otóż posiadam fabryczny immobiliser w swojej Cordobie lecz jest on kompletnie nieaktywny (błąd "signal too low"). Dowiedziałem się że te półelektroniczne pompy posiadały drugi moduł immobilisera scalony z zaworem i zabudowany tak by uniemożliwić jego demontaż, ja tego modułu nie posiadam - ktoś zrobił sobie zawór na krótko. Teraz zastanawiam...
- Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. - Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek. - Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. - Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku lusterka wstecznego. - Nacisnąć przycisk zamykający zamek i przytrzymać, następnie...
moduł cordoba cordoba moduł komfort przekaźnik cordoba
uszkodzenie opornika sprawdzanie inwertera kabel laptop wzmacniacz
power suite obudowy głośnikowe
Sztuczne obciążenie zamiast kolumn głośnikowych - zastosowanie i rodzaje Passat B5 1.9 TDI 90KM kombi – szarpanie przy odpalaniu po wymianie rozrusznika