Na wałku jest sztyft, po wykręceniu czujnika jak wkręcisz czujnik zegarowy możesz sprawdzić ustawienie pompy. Sygnał idzie na zacisk TD tego sterowniczka.
Kodowanie załatwia sprawę literki.
Najlepiej ściągnąć to koło i sprawdzić bo luzu możesz kluczem nie wyczuć. Żeby zobaczyć koło to i tak musisz ściągnąć koło pasowe oraz odkręcić śrubę na wale więc zostanie Ci już mało roboty by zrobić to porządnie.
Jak nic nie kapnie to raczej pompa paliwa. Sprawdź sobie jeszcze zasilania na wtyczce na grubych przewodach czy jest, bo mogło spalić bezpiecznik, ale wtedy i tak pompa do wymiany.
Pierburg, Wrc, Bosch, Meat & Doria.
Tylko elektryka silnika Pozdr Radek
Pompa rozrzuca płyn siłą odśrodkową i wypycha go "na zewnątrz". Jak kręci się w drugą stronę to także pompuje, lecz słabiej.
Jak w temacie. Nie mogę znaleźć pompy zamka centralnego w Seacie , proszę o pomoc
Do sprawdzenia przekaźnik pompy i przekaźnik sterowania.
Może być nawet cud. Dlaczego twierdzisz, że to pompa? Jak to sprawdzasz? Przepraszam, ty wcale nie sprawdzasz, ty tylko jedziesz do warsztatu. To pewnie czujnik Hall'a ci odcina pompę.
W pompie wspomagania.
Jak Ci si ezagrzeje to zdejmij pasek i sprawdż lekko czy się lekko kreci, jeśli nie to pompa do wymiany. Pozdro
pewien na 100%nie jestem, ale kiedys w cordobie z 1999r z takim silnikiem sultra nie znalazłem, jako element filtrujący była tylko siatka w pompie paliwa.
Możliwe że problem w skrzynce bezpieczników, może złącze okrągłe z przodu silnika. Miernik w rękę i jazda. Jeżeli masz skrzynkę bezpiecznikowa tak jak w golfie 3 to gdzieś na forum jest rozpiska do skrzynki która ułatwi Ci pracę. Zobacz przewód czerwono-biały ze złącza białego G1/8 (8 pin) w skrzynce bezpiecznikowej. Złącze czarne M2 (2 pin), przewód...
tam jest pompa a nie centralka.znajduje się gdzieś w bagażniku albo pod tylnym siedzeniem
Kod błędu. Wiązka elektryczna do pompy sprawna?
Może jednak tylko filtr paliwa.Jeśli nie to zdechła pompa.
Kąt wtrysku, dawka, rozrusznik, pompa.
Sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze oraz wiązkę przewodów zasilania pompy ABS.
jaka pompa... bosch czy taves
A może pompa nie teges, lub kosz źle osadzony.
Sprawdziłeś napięcie na elektrozaworze pompy ?
Pompa sprzęgła
Cordoba po lifcie ?
Też jestem zdania,że na 100% pompa wody.Co to za mechanik? Też myślę, że pompa.
Witam.Problemem może być zużyta głowica rozdzielacza pompy wtryskowej
Tak mi się wydaje. Możliwe jest aby pompa przepuszczała?? I dla tego nie hamuje??
100% głowica a może 100% pompa
a nie wiesz czy jak kupie pompę to będzie tam już ten czujnik ?
Pływak jest w zbiorniku,wskaźnik na zegarach. Instalacja jest w środku. Wtyczki na zbiorniku tam gdzie pompa.
Przepraszam wszystkich ale trochę sie rozpędziłem w zeznaniach. Jest to TD typ AAZ pompa VE4 97r
moim zdaniem uszkodzony jest nastawnik w pompie paliwa
sprawdź zasilania na pompę ABS, masy.
Zostaw pompę i przekaźnik w spokoju. Iskra chociaż sprawdzona? Od tego się zaczyna.
co może za to odpowiadać ? Najpierw bezpieczniki potem przekaźniki.
na kompa to pierwsze!!! a co z mocą auta??? następnie wtryski,pompa, lub zapchany
A czy nie włożyłes odwrotnie termostatu? A pompa pracuje?
Są dwie szkoły z tym odcinaniem jedna mówi odcinać druga nie. Poszukaj na forum wątek był poruszany. Jak chcesz pójść na łatwiznę to masz tutaj linka na gotowy automat. Najlepiej poszukaj bezpiecznika od pompy i tam odetnij.
Kolego, z czego ty błędy odczytujesz? Bo to na pewno nie jest pompa wspomagania. To moduł komfortu. Sprawdź ładowanie wtedy, kiedy nie ma wspomagania.
Masz na kostce pompy dwa grubsze przewody - podłącz do nich żarówkę (H4 na przykład) przekręć zapłon i zobacz czy się zaświeci.
Witam. Jadę sobie dzisiaj Seatem i nagle zaczęło nim szarpać, samochód gasł. Po wsłuchaniu się, mogłem usłyszeć cykanie przekaźnika pompy paliwa. Auto traciło obroty, przekaźnik cyknął parę razy i samochód gasł. Zarówno na benzynie jak i na gazie. Dodam też, że przekaźnik jest cały czas sklejony nawet jeżeli samochód chodzi na lpg. Gdy go rozłączę,...
Były nowe końcówki i jak sprawdzał i przy odpowiednim ciśnieniu się otwieRaly czy chodzi tu o ustawienie pompy ?
Jak założyłeś gaźnik, to zamontuj aparat zapłonowy z silnika gaźnikowego VW, będzie miał regulatory wyprzedzenia zapłonu, np z silnika MH. Do tego moduł zapłonowy TSZ-H, [url=http://www.biat.uni-flensburg.de/ms... Pozostaje jeszcze problem pompy paliwa, chyba, że zasilisz gaźnik grawitacyjnie
Zobacz czy we wtyczce od pompy nie jest zielono. Jeżeli instalacja cała to pompa do wymiany.
Zamiast pompy podłącz żarówkę H1 w miejscu złącza pompy i wtedy sprawdź czy po zwarciu 87 i 30 żarówka się zapali i jakie jest napięcie.
Ja też - pompy LPR- a.
Witaj odkręć czujnik ciśnienia oleju i podłącz manometr. Jak wyglądała pompa oleju ?
podpięcie pod komputer byłoby wskazane. Sprawdź bezpieczniki i wtyczki przy pompie najpierw.
Brak plusa, czy masy? Przekaźnik pompy jest sterowany masą przez ECU , po drodze jest wyłącznik bezwładnościowy.
Poprzednia pompa co tam była działała 2 dni i nie świeciła kontrolka na liczniku - i zamiast niej zamontowałem pompę z audi a 2 , która działa lecz tylko w trybie awaryjnym . Mam kabel VAG - KKl , jakie oprogramowanie do tego użyć żeby coś z tą pompą zrobić aby ta kontrolka na liczniku zgasła i nie piszczał przy załączaniu . Mogę wyjąć licznik i zdemontować...
jak wyczyscis styki (tzn gdzie one sa) i gdzie jest ta pompa?
Niema co się licytować, trzeba całą elektrykę gruntownie sprawdzić, bo może być wszystko, czujnik temperatury, przepustnica, czujnik podciśnienia, pompa paliwa.
Zapowietrza się...
Przekaźnik sterowania który przełącza zasilanie do układu paliwa dopóki otrzymuje on impulsy z systemu zapłonu lub rozrusznika.P
masz wypalony czy po prostu skorodował . możesz podłączyć się kompem i odczytać dane ze sterownika bo jeśli skorodował to niema sprawy można naprawić podeślij całą pompę .
A pompa wody żyje, skoro przewód u góry chłodnicy jest gorący a na dole zimny to chyba termostat otwiera, tylko nie ma przpeływu. Stawiam na pompę wody,
Płyn wspomagania kierownicy może być wyeksploatowany...
O jaki przekaźnik pytasz i dlaczego? Bo poza pompą żadnego nie ma.
Tak , pompa wtryskowa na pasku rozrządu . Vagiem sprawdzę
Jeśli masz VAGa albo coś podobnego to wejdź w ABS i zrób test elementów wykonawczych, jeśli pompa jest ok powinna się uruchomić.
Prawdopodobnie masz dokładany immo.Może on odcinać rozrusznik pompę paliwa i zapłon . Były dwu- były i trzy obwodowe.Trzeba odszukać centralkę i po kablach dojść ,który przekażnik odpowiada za zapłon.
Odpala i po niecałej sekundzie gaśnie. Przy odpaleniu dosyć mocno kopci. Pompa paliwa jest dobra.
Mam problem z seatem cordoba 1,9 tdi. Mam uszkodzoną pompę ABS a w zasadzie moduł (wypalony jest jeden pin w złączu w który wchodzi kostka do sterowania). Już kilka razy śledziłem neta czy nie ma takiej pompy ale bezskutecznie. Numer pompy to 1J0 614 417 A. Czy jest możliwość dobrania innego numeru bo słyszałem że niebardzo. Proszę o radę.Pozdrawiam
nie, pompa mi normalnie działa
podaj model silnika to podam ci nr części. Termostat masz po prawej stronie silnika pod króćcem wodnym. jest to miejsce w okolicach pompy wody.
Do sprawdzenia pompa paliwa w baku. Pozdrawiam.
Jakby nie było stopu to migałaby kontrolka od świec żarowych ale normalnie by palił :} Dziwna sprawa, przyczyn trzeba szukać albo w sterowaniu albo w pompie paliwa...
Pompa paliwa do wymiany. Nie utrzymuje ciśnienia.
Ciśnienie sprężania do kontroli.
Pompa wspomagania nowa czy używana ? Dźwięk się zmienia przy skręcaniu ? Całkiem możliwe że padła pompa wody. Otwórz maskę i posłuchaj skąd wydobywa się dźwięk. Teraz pompa chłodzenia....co jeszcze? Bez urazy, ale to tylko Seat, jednym się nie psuje w ogóle, drugim kilka razy w miesiącu, a psują się takie rzeczy które nie mają prawa się zepsuć.
To zasymuluj czujnik i zobacz czy załączy pompę i będzie iskra
Paliwo dostaje ? Może pompa nie daje ciśnienia.
Auto do warsztatu po mojemu, ani wiedzy ani umiejetności.
Posprawdzaj wszystkie masy!!! Zacznij od akumulatora:) Pozdrawiam Jace
Przy przekręcaniu stacyjki słychać pracę przekaźnika 109 wewnątrz. Ecu załącza również świece żarowe, na elektrozaworze pompy n109 brak zasilania.
NIEWIEM CO JEST WOGULE TERAZ NIE MOGE ODPALIć JEżELI TO POMPA TO JAKI TO MOZE BYC KOSZT
Pompa musi być z parowana z czujnikiem . I tarczą na maglownicy. VW w swoich autach montował 2 rodzaje wspomagania TRW które wyglądają niemal identycznie ale zamienne nie są. Mogłeś kupić pompę np od fabii z początku produkcji która pasuje idealnie w miejsce tej z ibizy ale czujnika kąta już nie zobaczy. Porównaj numery pompy starej i nowej. Pozdrawiam
Nie kojarze czy w cordobie tez tak jest, ale jezeli jest przy silniku okragle duze zlacze - to tam nie łączy coś lub złącze od pompy albo zgnite wtyki przy ECU (rozbierz wtyczke)
Sprawdziłem manometrem. Pompa paliwa praktycznie nie daje cisnienia bo nie daje nawet 0,5 bara a powinna dawać 3. Wymienię pompę i napiszę czy pomogło. Winna była pompa paliwa. Na nowej nie ma problemów. Pozdrawiam
zaprowadziłem auto do mechanika,stwierdził że się pompa rozkręciła i rozrząd się przestawił,mówił że odpalił.
Powód remontu to obecność paliwa w układzie olejowym Moze to byc wina pompy wtryskowej. Pompa wtryskowa jest tam smarowana centralnie czy ma swoj wlasny olej dolewany?
Auto zgaslo, caly bak paliwa. Nowa pompa, nowy filtr. Iskra jest, paliwo podaje do listwy... nie otwieraja sie wtryski. Pomocy
Dzięki wielkie! Znalazłem tą pompę, była tam gdzie kolega napisał. Wszystkie napięcia OK. wystarczyło tylko przeczyścić to złącze w pompie i wtyczkę bo lekko zaśniedziała.
Pompa wspomagania, lub maglownica. Poszukaj wycieków skoro płynu było poniżej minimum.
sterowanie dwoma plusami. znajdziesz je kontrolką w lewym progu lub przy pompie.
Najlepiej założyć nowe (to nie jest wielki koszt), pod dużym ciśnieniem płyn przepchnie ale nie wiadomo czy po puszczenie pedału płyn wróci do zbiornika. Naciśnij kilkukrotnie pedał hamulca, Puść i Poluzuj odpowietrznik koła które Ci się grzeje. Jeżeli płyn siknie pod ciśnieniem to coś jest przytkane, może być to np. przewód elastyczny lub pompa hamulcowa....
Może coś z pompą paliwa ,spróbuj odpalić na plaku (prysnąć w kolektor dolotowy) jeżeli odpali bez problemu to znaczy że układ paliwowy jest do przejrzenia. Pompa paliwa, filtr paliwa, przewody paliwowe, zawór zwrotny
Pompa była wyciągana i jest po regeneracji. Auto pali ładnie rozrząd ustawiony na znaki i blokady. koło pasowe pompy z trzema śrubami w kole. Pompą się nie kręci.
Skrzynka jest taka sama dla benzyny i diesla, różnica jest chyba tylko w przekaźniku nr 3 (sterowanie ECU/EDC) i nr 12 (przekaźnik pompy paliwa/świec żarowych). Ciebie interesuje czy na wyjściu skrzynki w kostce G1 pin 7 pojawia się masa w momencie kręcenia rozrusznikiem (ona załącza ten przekaźnik) oraz czy w tym samym momencie jest na tej samej wtyczce...
seat cordoba 98r. Poprowadzilem przewod + od akumulatora do czujnika kolo pompy i silnik działa! co moglo sie zepsuc?
No właśnie tego nie wiemy i tu jest ten główny problem. Już pogodziłem się, że wybulę, ale żeby tylko było warto. Dodano po 3 A zaglądał na panewki ,pompę oleju chociaż miskę olejową zdjął. Bo może się okazać że zrobi głowicę a dół (wał korbowy ,panewki, pompa oleju) to złom i jeszcze zabije zrobioną głowice. Samo zrobienie głowicy po takiej awarii...
A może warto podłączyć laptopa i sprawdzić błędy sterownika silnika.Proponuje sprawdzić także(jeżeli jest iskra na świecy)czy pompa podaje paliwo,czy wtryskiwacze się otwierają.Pozdrawiam.Robert
Przepraszam, nie znam się na tyle, ale staram się kombinować z głową :) dziękuję pozdrawiam temat zamykam, myślę że może zamieszczę tam w tym baku ten zaworek zwrotny na wyjściu z pompy. Miłego dnia Damian.
Sprawa rozwiązana, poszedł palec i kopułka przy okazji zrobiłem rozrząd: pompa, pasek, napinacze........ 850 zł i śmiga aż miło .......
Trzeba wymontować pompę od serwa kierownicy, termostat jest nad nią
Witam Czy chłodnica cała jest gorąca.
Jeżeli nagrzewnica jest drożna a w układzie odpowiedni poziom płynu, sprawny zawór i pompa wody to ogrzewanie musi działać. Sprawdź koniecznie termostat bo tam może leżeć problem.
Ale jaka informacja błędu ? Brak sygnału ? Sygnał nie zrozumiały ? to ma duże znaczenie, fakt może być i uszkodzona elektronika pompy ale podstawa to dokładna diagnoza.
Witam, posiadam Seata Cordobę FL kombi. Silnik to 1.9 TDI na pompie (90 KM). Auto nie posiada sondy lambda. Ostatnio wykazuje błąd i wywala bezpiecznik nr 8, odpowiedzialny za sterowanie silnikiem, samochodu nie można odpalić. Wg mechanika jest zwarcie w głównej wiązce przewodów. Czy ktoś posiada schemat instalacji do tego modelu?
Tak racja, doktorr ma racje, zmierz ciśnienie paliwa na dojściu do listwy wtryskowej. powinno się utrzymywać w miare równe w całym zakresie prędkości obrotowej. Jeżli tak nie jest to regulator ciśnienia albo pompa. Wcześniej wymień filtr paliwa
pompa cordoba cordoba pompa paliwa cordoba pompa paliwo
kosiarka podłączyć silnik sonoff temperatura telewizor samsung standby
detektor metali sterownik serwomechanizmu
Magnum PMR 2004 (Tevion PMR 3000) - brak komunikacji Radmor 5102 - Czy odłączony przewód antenowy wpływa na głośniki zewnętrzne?