Na wałku jest sztyft, po wykręceniu czujnika jak wkręcisz czujnik zegarowy możesz sprawdzić ustawienie pompy. Sygnał idzie na zacisk TD tego sterowniczka.
Kodowanie załatwia sprawę literki.
Sprawdź czy po włączeniu zapłonu pracuje przekaźnik w gnieździe R12 (dolny rząd, pierwszy od prawej). Przekaźnik powinien działać przez jakieś 2 sekundy po włączeniu zapłonu, później się wyłącza. Przekaźnik zasila pompę paliwa, wtryskiwacz i grzałkę sondy lambda. Jeżeli przekaźnik działa to dopiero wtedy bierz się za sprawdzanie zasilania na pompie.
Do sprawdzenia przekaźnik pompy i przekaźnik sterowania.
Jak Ci si ezagrzeje to zdejmij pasek i sprawdż lekko czy się lekko kreci, jeśli nie to pompa do wymiany. Pozdro
Może jednak tylko filtr paliwa.Jeśli nie to zdechła pompa.
Najlepiej ściągnąć to koło i sprawdzić bo luzu możesz kluczem nie wyczuć. Żeby zobaczyć koło to i tak musisz ściągnąć koło pasowe oraz odkręcić śrubę na wale więc zostanie Ci już mało roboty by zrobić to porządnie.
W pompie wspomagania.
Może być nawet cud. Dlaczego twierdzisz, że to pompa? Jak to sprawdzasz? Przepraszam, ty wcale nie sprawdzasz, ty tylko jedziesz do warsztatu. To pewnie czujnik Hall'a ci odcina pompę.
Sprawdziłeś napięcie na elektrozaworze pompy ?
Pompa rozrzuca płyn siłą odśrodkową i wypycha go "na zewnątrz". Jak kręci się w drugą stronę to także pompuje, lecz słabiej.
Możliwe że problem w skrzynce bezpieczników, może złącze okrągłe z przodu silnika. Miernik w rękę i jazda. Jeżeli masz skrzynkę bezpiecznikowa tak jak w golfie 3 to gdzieś na forum jest rozpiska do skrzynki która ułatwi Ci pracę. Zobacz przewód czerwono-biały ze złącza białego G1/8 (8 pin) w skrzynce bezpiecznikowej. Złącze czarne M2 (2 pin), przewód...
Jak w temacie. Nie mogę znaleźć pompy zamka centralnego w Seacie , proszę o pomoc
Pierburg, Wrc, Bosch, Meat & Doria.
Tylko elektryka silnika Pozdr Radek
Kod błędu. Wiązka elektryczna do pompy sprawna?
Kąt wtrysku, dawka, rozrusznik, pompa.
Sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze oraz wiązkę przewodów zasilania pompy ABS.
pewien na 100%nie jestem, ale kiedys w cordobie z 1999r z takim silnikiem sultra nie znalazłem, jako element filtrujący była tylko siatka w pompie paliwa.
Też jestem zdania,że na 100% pompa wody.Co to za mechanik? Też myślę, że pompa.
Witam.Problemem może być zużyta głowica rozdzielacza pompy wtryskowej
100% głowica a może 100% pompa
tam jest pompa a nie centralka.znajduje się gdzieś w bagażniku albo pod tylnym siedzeniem
Pływak jest w zbiorniku,wskaźnik na zegarach. Instalacja jest w środku. Wtyczki na zbiorniku tam gdzie pompa.
Czytałem też że źle odpowietrzony układ może się właśnie tak zachowywać.Robi się poduszka powietrza na pompie.
Pompa sprzęgła
Były nowe końcówki i jak sprawdzał i przy odpowiednim ciśnieniu się otwieRaly czy chodzi tu o ustawienie pompy ?
moim zdaniem uszkodzony jest nastawnik w pompie paliwa
sprawdź zasilania na pompę ABS, masy.
na kompa to pierwsze!!! a co z mocą auta??? następnie wtryski,pompa, lub zapchany
jaka pompa... bosch czy taves
Mogła zatrzeć się głowiczka w pompie tak w jednej chwili. Nie mogła. Czym to diagnozujesz że nie łączy się ze ster. silnika? Przekaźnik 109 sprawdziłeś? Przeważnie zgaśnięcie to uwalona elektronika w pompie.
masz wypalony czy po prostu skorodował . możesz podłączyć się kompem i odczytać dane ze sterownika bo jeśli skorodował to niema sprawy można naprawić podeślij całą pompę .
ABS z kostką 25 pin. http://obrazki.elektroda.pl/5354516800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7042352800_1... http://obrazki.elektroda.pl/8681806700_1...
Witaj odkręć czujnik ciśnienia oleju i podłącz manometr. Jak wyglądała pompa oleju ?
podpięcie pod komputer byłoby wskazane. Sprawdź bezpieczniki i wtyczki przy pompie najpierw.
Zobacz czy we wtyczce od pompy nie jest zielono. Jeżeli instalacja cała to pompa do wymiany.
A może pompa nie teges, lub kosz źle osadzony.
Ja też - pompy LPR- a.
Niema co się licytować, trzeba całą elektrykę gruntownie sprawdzić, bo może być wszystko, czujnik temperatury, przepustnica, czujnik podciśnienia, pompa paliwa.
Witam. Mam problem z tym samochodem. Mianowicie coś z hamulcami jest nie tak. Gdy wcisnę hamulec do oporu to przód samochodu hamuje lepiej niż tył. Natomiast gdy wcisnę hamulec tylko delikatnie to tak jak by hamował lepiej. Czy to może być coś z pompą ABS??
Jak założyłeś gaźnik, to zamontuj aparat zapłonowy z silnika gaźnikowego VW, będzie miał regulatory wyprzedzenia zapłonu, np z silnika MH. Do tego moduł zapłonowy TSZ-H, [url=http://www.biat.uni-flensburg.de/ms... Pozostaje jeszcze problem pompy paliwa, chyba, że zasilisz gaźnik grawitacyjnie
a nie wiesz czy jak kupie pompę to będzie tam już ten czujnik ?
A pompa wody żyje, skoro przewód u góry chłodnicy jest gorący a na dole zimny to chyba termostat otwiera, tylko nie ma przpeływu. Stawiam na pompę wody,
Są dwie szkoły z tym odcinaniem jedna mówi odcinać druga nie. Poszukaj na forum wątek był poruszany. Jak chcesz pójść na łatwiznę to masz tutaj linka na gotowy automat. Najlepiej poszukaj bezpiecznika od pompy i tam odetnij.
jak wyczyscis styki (tzn gdzie one sa) i gdzie jest ta pompa?
A tam da się ustawić pompę na kilka sposobów? Ustawiasz na "znak" albo w ogóle źle i tyle. A czy na wałku pompy jest klin??
podaj model silnika to podam ci nr części. Termostat masz po prawej stronie silnika pod króćcem wodnym. jest to miejsce w okolicach pompy wody.
Kolego, z czego ty błędy odczytujesz? Bo to na pewno nie jest pompa wspomagania. To moduł komfortu. Sprawdź ładowanie wtedy, kiedy nie ma wspomagania.
Jakby nie było stopu to migałaby kontrolka od świec żarowych ale normalnie by palił :} Dziwna sprawa, przyczyn trzeba szukać albo w sterowaniu albo w pompie paliwa...
O jaki przekaźnik pytasz i dlaczego? Bo poza pompą żadnego nie ma.
Zostaw pompę i przekaźnik w spokoju. Iskra chociaż sprawdzona? Od tego się zaczyna.
Masz na kostce pompy dwa grubsze przewody - podłącz do nich żarówkę (H4 na przykład) przekręć zapłon i zobacz czy się zaświeci.
Odpala i po niecałej sekundzie gaśnie. Przy odpaleniu dosyć mocno kopci. Pompa paliwa jest dobra.
co może za to odpowiadać ? Najpierw bezpieczniki potem przekaźniki.
Jeśli masz VAGa albo coś podobnego to wejdź w ABS i zrób test elementów wykonawczych, jeśli pompa jest ok powinna się uruchomić.
Do sprawdzenia pompa paliwa w baku. Pozdrawiam.
Przy przekręcaniu stacyjki słychać pracę przekaźnika 109 wewnątrz. Ecu załącza również świece żarowe, na elektrozaworze pompy n109 brak zasilania.
Zamiast pompy podłącz żarówkę H1 w miejscu złącza pompy i wtedy sprawdź czy po zwarciu 87 i 30 żarówka się zapali i jakie jest napięcie.
nie, pompa mi normalnie działa
To zasymuluj czujnik i zobacz czy załączy pompę i będzie iskra
Sprawdź co mu ginie - plus po stacyjce czy masa z ECU.
Brak plusa, czy masy? Przekaźnik pompy jest sterowany masą przez ECU , po drodze jest wyłącznik bezwładnościowy.
Pompa paliwa do wymiany. Nie utrzymuje ciśnienia.
Prawdopodobnie masz dokładany immo.Może on odcinać rozrusznik pompę paliwa i zapłon . Były dwu- były i trzy obwodowe.Trzeba odszukać centralkę i po kablach dojść ,który przekażnik odpowiada za zapłon.
Zapowietrza się...
Paliwo dostaje ? Może pompa nie daje ciśnienia.
NIEWIEM CO JEST WOGULE TERAZ NIE MOGE ODPALIć JEżELI TO POMPA TO JAKI TO MOZE BYC KOSZT
Poprzednia pompa co tam była działała 2 dni i nie świeciła kontrolka na liczniku - i zamiast niej zamontowałem pompę z audi a 2 , która działa lecz tylko w trybie awaryjnym . Mam kabel VAG - KKl , jakie oprogramowanie do tego użyć żeby coś z tą pompą zrobić aby ta kontrolka na liczniku zgasła i nie piszczał przy załączaniu . Mogę wyjąć licznik i zdemontować...
No właśnie tego nie wiemy i tu jest ten główny problem. Już pogodziłem się, że wybulę, ale żeby tylko było warto. Dodano po 3 A zaglądał na panewki ,pompę oleju chociaż miskę olejową zdjął. Bo może się okazać że zrobi głowicę a dół (wał korbowy ,panewki, pompa oleju) to złom i jeszcze zabije zrobioną głowice. Samo zrobienie głowicy po takiej awarii...
Mam problem z seatem cordoba 1,9 tdi. Mam uszkodzoną pompę ABS a w zasadzie moduł (wypalony jest jeden pin w złączu w który wchodzi kostka do sterowania). Już kilka razy śledziłem neta czy nie ma takiej pompy ale bezskutecznie. Numer pompy to 1J0 614 417 A. Czy jest możliwość dobrania innego numeru bo słyszałem że niebardzo. Proszę o radę.Pozdrawiam
Pompa musi być z parowana z czujnikiem . I tarczą na maglownicy. VW w swoich autach montował 2 rodzaje wspomagania TRW które wyglądają niemal identycznie ale zamienne nie są. Mogłeś kupić pompę np od fabii z początku produkcji która pasuje idealnie w miejsce tej z ibizy ale czujnika kąta już nie zobaczy. Porównaj numery pompy starej i nowej. Pozdrawiam
Przekaźnik sterowania który przełącza zasilanie do układu paliwa dopóki otrzymuje on impulsy z systemu zapłonu lub rozrusznika.P
jw. prawdopodobnie pompa siada i nienadaza z pompowaniem odpowidniej ilosci plynu pozdr a dzwiek ala " robocop" to pewnie lekkie trzeszczenie przy prawie pelnym skrecie kierawnica ?
Pompa wspomagania nowa czy używana ? Dźwięk się zmienia przy skręcaniu ? Całkiem możliwe że padła pompa wody. Otwórz maskę i posłuchaj skąd wydobywa się dźwięk. Teraz pompa chłodzenia....co jeszcze? Bez urazy, ale to tylko Seat, jednym się nie psuje w ogóle, drugim kilka razy w miesiącu, a psują się takie rzeczy które nie mają prawa się zepsuć.
Przepraszam, nie znam się na tyle, ale staram się kombinować z głową :) dziękuję pozdrawiam temat zamykam, myślę że może zamieszczę tam w tym baku ten zaworek zwrotny na wyjściu z pompy. Miłego dnia Damian.
Nie kojarze czy w cordobie tez tak jest, ale jezeli jest przy silniku okragle duze zlacze - to tam nie łączy coś lub złącze od pompy albo zgnite wtyki przy ECU (rozbierz wtyczke)
Ciśnienie sprężania do kontroli.
Sprawdziłem manometrem. Pompa paliwa praktycznie nie daje cisnienia bo nie daje nawet 0,5 bara a powinna dawać 3. Wymienię pompę i napiszę czy pomogło. Winna była pompa paliwa. Na nowej nie ma problemów. Pozdrawiam
Dzięki wielkie! Znalazłem tą pompę, była tam gdzie kolega napisał. Wszystkie napięcia OK. wystarczyło tylko przeczyścić to złącze w pompie i wtyczkę bo lekko zaśniedziała.
Najlepiej założyć nowe (to nie jest wielki koszt), pod dużym ciśnieniem płyn przepchnie ale nie wiadomo czy po puszczenie pedału płyn wróci do zbiornika. Naciśnij kilkukrotnie pedał hamulca, Puść i Poluzuj odpowietrznik koła które Ci się grzeje. Jeżeli płyn siknie pod ciśnieniem to coś jest przytkane, może być to np. przewód elastyczny lub pompa hamulcowa....
zaprowadziłem auto do mechanika,stwierdził że się pompa rozkręciła i rozrząd się przestawił,mówił że odpalił.
sterowanie dwoma plusami. znajdziesz je kontrolką w lewym progu lub przy pompie.
Auto do warsztatu po mojemu, ani wiedzy ani umiejetności.
Ale jaka informacja błędu ? Brak sygnału ? Sygnał nie zrozumiały ? to ma duże znaczenie, fakt może być i uszkodzona elektronika pompy ale podstawa to dokładna diagnoza.
Tak racja, doktorr ma racje, zmierz ciśnienie paliwa na dojściu do listwy wtryskowej. powinno się utrzymywać w miare równe w całym zakresie prędkości obrotowej. Jeżli tak nie jest to regulator ciśnienia albo pompa. Wcześniej wymień filtr paliwa
Pompa wspomagania, lub maglownica. Poszukaj wycieków skoro płynu było poniżej minimum.
A może warto podłączyć laptopa i sprawdzić błędy sterownika silnika.Proponuje sprawdzić także(jeżeli jest iskra na świecy)czy pompa podaje paliwo,czy wtryskiwacze się otwierają.Pozdrawiam.Robert
Może coś z pompą paliwa ,spróbuj odpalić na plaku (prysnąć w kolektor dolotowy) jeżeli odpali bez problemu to znaczy że układ paliwowy jest do przejrzenia. Pompa paliwa, filtr paliwa, przewody paliwowe, zawór zwrotny
Auto zgaslo, caly bak paliwa. Nowa pompa, nowy filtr. Iskra jest, paliwo podaje do listwy... nie otwieraja sie wtryski. Pomocy
Pompa była wyciągana i jest po regeneracji. Auto pali ładnie rozrząd ustawiony na znaki i blokady. koło pasowe pompy z trzema śrubami w kole. Pompą się nie kręci.
Sprawa rozwiązana, poszedł palec i kopułka przy okazji zrobiłem rozrząd: pompa, pasek, napinacze........ 850 zł i śmiga aż miło .......
Posprawdzaj wszystkie masy!!! Zacznij od akumulatora:) Pozdrawiam Jace
Trzeba wymontować pompę od serwa kierownicy, termostat jest nad nią
Gasnie przed zatrzymaniem, ciezko odpala, od czasu do czasu szarpie na cieplym, duzo pali i smierdzi benzyna - cordoba SX 1,8 16v silik ADL 129KM + LPG. Szarpanie rowniez na lpg ale spalanie gazu w normie. Paliwa ubywa bardzo szybko, nalalem za 50zl i starczylo na 3-4 dni samego odpalania... Czuc paliwo podczas odpalania i trzeba odczekac zanim zapali,...
Jeżeli nagrzewnica jest drożna a w układzie odpowiedni poziom płynu, sprawny zawór i pompa wody to ogrzewanie musi działać. Sprawdź koniecznie termostat bo tam może leżeć problem.
Zaznaczam że nie mam pojęcia o konstrukcji tego samochodu ale nurtuje mnie pytanko czy nie ma w nim wyłącznika zderzeniowego? Może wyskoczył? Jeśli głupotę palnąłem to z góry przepraszam. Wyłącznik odcina z reguły pompę paliwa, iskra powinna być.
Skrzynka jest taka sama dla benzyny i diesla, różnica jest chyba tylko w przekaźniku nr 3 (sterowanie ECU/EDC) i nr 12 (przekaźnik pompy paliwa/świec żarowych). Ciebie interesuje czy na wyjściu skrzynki w kostce G1 pin 7 pojawia się masa w momencie kręcenia rozrusznikiem (ona załącza ten przekaźnik) oraz czy w tym samym momencie jest na tej samej wtyczce...
wystrzeliła poduszka z siedzenia kierowcy No to ładna ta dziura. Jeśli poducha wystrzeliła felga popękała to jak najbardziej mogło to zaszkodzić pompie znajdującej się z przodu lewej podłużnicy, zobacz czy wystaje korek pod akumulatorem. Ja bym go puknął Najprostsze rzeczy czasem przynoszą pożądany skutek :) A bezpieczniki zobacz te na akumulatorze,...
Powód remontu to obecność paliwa w układzie olejowym Moze to byc wina pompy wtryskowej. Pompa wtryskowa jest tam smarowana centralnie czy ma swoj wlasny olej dolewany?
cordoba pompa cordoba pompa paliwa cordoba pompa paliwo
ekspres ariete schemat ogranicznika prądu klapa pralka otworzy
lodówka hisense lodówka głośno chodzi
Jak zresetować pralkę Hotpoint Ariston WMG722? Czy Sagemcom DSIW74 ma Wi-Fi?