Mam dwa piny. I rozumiem że na nich jest zbyt male napięcie? Jeżeli występuje tam jakieś napięcie, to będzie ono bardzo znikome. Tam jest po prostu potencjometr od pływaka, który trzeba sprawdzić jak opisałem powyżej.
Przeczyść przepustnicę i zrób adaptację.
dokladnie sprawdz wszystkie podcisnienia cienkie i grubsze wezyki czesto pekaja a lewe powietrze nie jest lubiane przez silnik co do tej przepustnicy to najprawdopodobniej bedzie to jej potencjometr nie zobrazuje odpowiedniego jej polozenia i stad te problemy z obrotami
Masz tam potencjometr przepustnicy?
Udowodniłeś że nie wiesz. Skoro ma taki błąd to nie ma prawa działać w blokach pomiarowych by to wyszło. Silnik przeważnie ma 5 kabli 2 od silnika i 3 od potencjometru.
Witam Czy auto ma dobrze ustawiony pasek rozrządu? może przeskoczył i dlatego tak się dzieję. Jeszcze przyczyną może być przełącznik biegu jałowego lub potencjometr przepustnicy.
Napisz dokładne dane auta.
lepiej obejrzyj dobrze ten potencjometr o podświetlenia deski no i masy
moze zerwal sie slizg potencjometru.. Pierwsze słyszę
Odtwarzacz ten występuje w Audi A6 (wyposażenie fabryczne). Potencjometr, a właściwie manipulator jest nadajnikiem impulsów. Radio gra bardzo głośno, możliwe ściszenie lecz nie płynnie. Kręcenie w lewo po maksymalnym ściszeniu powoduje przejście do max. głośności. Sugerując się zakończonymi powodzeniem naprawami podobnych "potencjometrów" w Seatach...
Widzisz że była sparciała guma to wymieniasz na nowe. Tak jak koledzy wyżej pisali: podmianka sterownika silnika (jak dobrze poszukasz to za pare dyszek znajdziesz. Oczywiście że czujnik wałka może być podejrzany. Potencjometr pedału gazu? Tam chyba jest cewka w.cz ale nie jestem pewien. Na upartego sprawdź vagiem czy nie gubi się. Skoro wyczytałeś...
Jak napisałeś pierw do sprawdzenia złącze i przewody, potem omomierz i pomiary potencjometry przepustnicy. Po tych pomiarach będziesz wiedział co uszkodzone, możesz jeszcze sobie podłączyć jakiś zewnętrzny potencjometr i sprawdzić czy VAG widzi zmiany.
Po pierwsze trąci druciarstwem . A po drugie raczej ciężkie w realizacji. Ja szukam zamiennika potencjometru który by tam z większą lub mniejszą przeróbką pasował.
Ja stawiam na sondę albo potencjometr przepustnicy lub czujnik temperatury silnika (przerwa w obwodzie)
Mam podobny problem z samoczynnym włączaniem się radia mam cordobę 2000 r radio fabryczne duży wyświetlacz zintegrowane z klimą rozebrałem wszystko z przedniego panelu 3 płytki każdą przelotkę 2x potraktowałem "kontaktem" dodatkowo prze-lutowałem w miejscach przelotek i potencjometru przez jakiś czas było dobrze - tydzień dwa i problem znów wrócił pytanie...
W czasie jazdy zdarza się że auto przestaje ciągnąć i nie reaguje na pedał gazu, wystarczy energicznie puknąć w gaz i przez następnych kilka kilometrów wszystko gra. W komputerze brak zapisanych usterek. Jak mogę sprawdzić przepustnicę i potencjometr vagiem
Pedał ma dwa potencjometry. (lewy i prawy. jedna oporność maleje ,druga rośnie) Stawiam na pedał.
A potencjometr przepustnicy? Jaki wartości? Występują przerwy w rezystancji? No i podstawa o czym piszemy, ciśnienie paliwa.
Ten zawór to chyba EGR może jest uszkodzony i dlatego tak to chodzi lub jest to potencjometr w tym zaworze miałem kiedyś takie uszkodzenie w mazdzie 323
Sił już brak. Komputer pokazuje temperature cieczy chłodzącej 90 stopni w vagu, czyli jest dobrze. Samochód po rozgrzaniu łapie wysokie obroty powyżej 3000-4000. Przepustnica się sama otwiera. Próbowałem czyścić potencjometr od niej alkoholem ale nie dało to efektu. Jakieś pomysły??
Zacznij tak jak napisałeś - od przepustnicy (częsta usterka). Dobrze by też było ją zaadaptować po czyszczeniu, a przynajmniej odpiąć klemy z akumulatora na kilka minut/chwil. Następnie (jak nie pomoże i nie uspokoi się) do sprawdzenia czujnik prędkości i szczelność dolotu oraz podpiąć pod komputer i sprawdzić czujniki temperatury oraz MAP. To, że po...
Ewu86 o jakie sprzęgiełko chodzi? Mam ten sam problem i kombinuje juz od dluzszego czasu, rozbieram, czyszcze, przeglądam i nic. Z tego co wiem i widzialem u siebie to klapką od powietrza z nagrzewnicy steruje silniczek wraz z potencjometrem do ktorego dochodzą sygnały elektryczne, więc nie wiem o jakie "sprzegiełko" chodzi ? mogłabyś dokładniej opisać?
zgadza sie mam pompe elektroniczna, a jezeli chodzi o te srube to kręciłem i jest brak reakcji na obroty wygląda na to że wybiera tylko luz linki miedzy pedałem gazu a potencjometrem moze da sie gdzie indiej regulować
Czyli na zestyk biegu jałowego i nastawnik idzie 12v a na potencjometr 5v? Autor postu ma problem z okablowaniem w takim razie jak dobrze rozumiem?
Sprawa była prosta, i za piwko załatwiona kabelki od żarówek były przerwane przez jakiegoś gryzonia oba wymienione na nowe po kłopocie A Radio miało zimne luty prze-lutował cała płytkę został tylko jeden mały problem z tym że czasami radio się samo włącza podejrzewa potencjometr bo on jest zespolony z włącznikiem ale to już inny temat
Piszesz że spalanie średnie wzrośnie,ale piszesz to sugerując sie pewnie tym iż będę używał potencjometru przepustnicy w wyższym zakresie niż zwykle( dodawał więcej gazu)? Muszę sprawdzić jak się ten mono-motronic zachowa, tak z czystej ciekawości.
Przymierzam się dzisiaj zrobić eksperyment z odpięciem kabelków od potencjometru. Przy okazji mam jeszcze jedno pytanko. Ponieważ w najbliższym czasie nie będę mógł podpiąć się do komputera, z których pinów złącza można odczytać kody błyskowe ?
Kolego przerabiałem podobny temat u mojego kumpla w seacie Toledo 2.0 na wielopunkcie też falowały , skakały mu obroty. Okazało się że podczas pracy silnika w przepustnicy nie łączyły ślizgacze w potencjometrach i dlatego obroty falowały lub skakały. Rozłożyliśmy przepustnicę i wewnątrz są dwa potencjometry to czarne ścieżki tych potencjometrów pomalowaliśmy...
Zczytałem błędy i wyszło: 00525- Oxygen (lambda) sensor (g39) 07-10 Signla too LOw - Intermittent 00529 - Engine Speed Missing 03-10 No Signal - Intermittent 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 36-10 Open circuit - Intermittent Skasowałem błędy. Przeczyściłem potencjometr co jest w środku przepustnicy. Zrobiłem adaptacje przepustnicy. Potem kalibracja...
Witam!!! Przepraszam , że po dłuższej przerwie ! Nareszcie miałem troszkę czasu i rozebrałem prawe lusterko , faktycznie czujnik był w stanie agonalnym , cały skorodowany . Mam pytanie jaki to jest typ czujnika ? Podłączyłem potencjometr pod kabelki w lusterku , ustawiłem 730om wskazania temperatury były 26,5Celsjusza, takie jak na termometrze zwykłym...
jestem wstanie też wyczyścić potencjometr gazu ale czy jest coś jeszcze do sprawdzenia przed tym jego demontażem i otwieraniem. Lista błędów, po to jest diagnoza żeby z niej korzystać. Jak pójdziesz do lekarza to nie podmienia wszystkich narządów po kolei przecież. Bez odczytu błędów błądzisz jak dziecko we mgle. Pedału gazu się nie czepiaj jeśli nie...
Może była i kosztowna, ale mało trwała gdy blokuje się na zębatkach. Przepustnica w sobie nie ma żadnej elektroniki, wszystkie kabelki od styków, silniczka i potencjometrów idą do kostki połączeniowej To połączenie jest dobre ? Podoginaj styki, bo oprócz ząbków, to ruszasz też wtyczką. Któryś przewód nie jest złamany, ma ukrytą przerwę w dobrej izolacji...
Witaj darens No właśnie antena jest ok, bo ściąga mi mnóstwo stacji, w tym niemieckie, a żadna nie gra w stereo. Wybebeszyłem radio, wszystkie ścieżki, te tak zwane przelotki, wszystko ok, pokryte lakierem błyszczy, brak korozji. Rozebrałem przedni panel i prysnąłem Contact Cleanerem po potencjometrze (bo wariował i czasem mi ściszał przy pogłaszaniu),...
Witam, dziś zakupiłem po okazyjnej cenie nowy moduł domykania 2 szyb. Wszystko niby ok ale problem zrodził się jak wziąłem się za montaż. Poniżej zdjęcie modułu: http://obrazki.elektroda.net/78_12790027... I schemat: http://obrazki.elektroda.net/95_12790027... Jakieś tam pojęcie o tym mam - montowałem wcześniej sam sterownik z pilotami. Sterownik...
Mam taki sam sterownik w golfie 3 1.6 AEA. U mnie fioletowy kabelek nie był nigdzie dołączony , więc zamontowałem dodatkowego switcha do ramienia przepustnicy (tam gdzie linka jest zamontowana). W chwili gdy wcisnę pedał gazu switch się zwiera i podany zostaje sygnał do TPs-u aby silnik krokowy otworzył maksymalnie przepływ gazu. TPS- czujnik przyśpieszenia...
Witam. Mam podobny problem po odpaleniu auta wentylator pracuje jakieś 2 min po czym wyłącza się. przy tym mryga wyświetlacz panelu climatronik w samochodzie seat ibiza 03r. Po diagnostyce takie błedy. :?: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 000 - - 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 000 - - - Intermittent 01274 - Air Flow...
Witam! Prosiłbym o sugestie Bardzo duże falowanie obrotów nawet do zgaśnięcia Żadne adaptacje, wymiana przepustnicy, czy inne zabiegi nie pomagają Rozrząd ustawiony, znaki pokrywają się z górnym położeniem zwrotnym Żadnych błędów Paliwo wymienione....a cały czas jest spalanie detonacyjne Potencjometr gazu wypięty, odłączony MAP, odłączony "detonacyjny",...
Racja nawet i bez oscyloskopu można by popróbować, przebieg takiego pradu z alternatora nie ma zbyt wielkiej częstotliwości i sygnal mozna by przez prosta przejściowke typu kondensator i potencjometr podlączyc do wejscia audio komputera(laptop najlepiej najtańszy bo jak coś padnie to mogiła) i w pierwszym z brzegu programie do obróbki audio przyjrzeć...
Odnoszę wrażenie że coś ma to związek z przepustnicą. Może sie zamyka na fuul , tak jakby coś zamykało(otwierało) ją nagle. Dzieje się to tak na zimnym jak i ciepłym silniku. Dzisiaj podpinałem zasilanie bezpośrednio i od razu po wyjechaniu na drogę na 3 biegu wstawiłem mu na obroty , sprzegło i zgasł. Czasami pracuje na jałowym biegu i po 5-8-10- 15...
Cześć, od 2-óch miesięcy borykam się w swoim aucie z takim problemem: Zaświeca się kontrolka EPC i check engine po czym auto nie ma mocy, przy dodawaniu gazu przerywa i dusi się (nie ma siły podjechać pod najmniejsze wzniesienie, a nawet ruszyć). Pozostawione na wolnych obrotach ma je na poziomie ~900, ale są momenty że spada do ~500ob/min. albo nawet...
witam Jestem posiadaczem Cordoby 1.4MPI + gaz silnik AKK 2001r. na liczniku 120 tys . Z samochodem ogólnie nie ma żadnych problemów ale ostatnio zaczął mocno szarpać silnikiem . Moment szarpania występuje kiedy silnik przechodzi z momentu hamowania(silnikiem ) do ciągnięcia . to znaczy wygląda to tak : wyobraźcie sobie że jedziecie z górki ,puszczacie...
Witam mam problem z seatem cordobą 1.6 1F B +LPG 96r . Nie chce chodzić na obrotach biegu jałowego jak się nagrzeje i dusi się przy gwałtownym dodaniu gazu tak jest na benzynie . Na gazie idzie żwawo ale wolne obroty reguluje nastawnik przepustnicy i jak się nagrzeje silnik to przestaje je prawidłowo regulować. Wymieniony został ten nastawnik w tym...
Witam! Posiadam Skodę Fabia 1.2 HTP, 64KM, 2003r, silnik AZQ. Objaw to kontrolka Check Engine oraz błąd: 17848 - EGR Valve (N18): Open Circuit P1440 - 35-00 - - 17848Zawór recyrkulacji spalin - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Silnik chodzi OK, nie trzęsie nim, obroty w normie, przyśpieszenie również OK tylko ten nieszczęsny...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Kolego no własnie miałem lampy w cordobie zwykłe na H4 a teraz zakupiłem na 2xH1 i tam sa silniczki w tych lampach ,potencjometr orginalny tez posiadam z jakiegos starego włacznika swiateł do sterowania lamp to dlaczego tego nie załozyc zeby działało i potrzebuje schematu jak to podłaczyc i jak to działa:) Bede wdzieczny jak mi przeslesz pozdrawiam:)
Hehe Sterowanie jest takie na ajkie kogo stać. Mozna kupić zwykłe potencjometryczne lub zegar z wyświetlaczem. Róznica w cenie ok 200zl jesli nie amsz wiązki to tzreba będzie dokupić. Na can busach są montowane tylko fabryczne ogrzewanka(chyba że się myle ale w cenniku nie widziałem wiązki can).
Witam elektrodowiczów Naprawiłem już wiele układów wtryskowych, ale ten seat sędza sen z powiek.Działo sie tak; silnik pracował nierówno na wolnych obrotach, spalał więcej i ciężko odpalał.Wymieniłem sondę lambda bo tak wskazał oscyloskop.wiedziałem przy tym że nie od sondy gasł.Po wymianie sondy silnik równo już pracuje, pompa jest nie najświeższa...
Moduł jest marki BOSCH i jest do Seata Cordoby z 2003r. Tyle co mogę na chwilę obecną o nim napisać. Jak mi się uda go wyciągnąć, to zrobię zdjęcie.
Witam wszystkich. Mam problem z seatem. Jak go kupilem szedl jak burza,,,Po jakims czasie wybralem sie w dluzsza podroz i samochod zaczal kopcic a paliwa bral wiecej niz wielblad... na komputerze wyskoczyl blad z potencjometrem przepustnicy-wymienilem i chodzil jakos...czasami gubil moc. Nie przeszkadzalo mi to ...ale teraz coraz bardziej mnie denerwuje....
potencjometr przepustnica cordoba termostat cordoba cewka cordoba
podswietlenie przyciskow radia alternatora toyota silnik daewoo pralki
instrukcja serwisowa karcher dahua kamera
Podłączenie czujki Pulsar do centrali alarmowej 501 Oprogramowanie do adaptacji przepustnicy Multidiag Pro+