Najlepiej ściągnąć obudowę z przekaźnika i obserwować jego styk. Można też sprawdzić czy na bezpieczniku nr 18 jest napięcie przez te 2 sekundy po włączeniu zapłonu. Ten przekaźnik zasila bezpiecznik nr 18 więc jak jest napięcie przez 2 sekundy na tym bezpieczniku po włączeniu zapłonu to przekaźnik jest sprawny i poprawnie wysterowany i na wtyczce pompy...
Mam problem Seat cordoba 1,4 mpi 1996 nie chce zapalić. Przyjechałem dzisiaj do pracy wszystko było OK. Chciałem sobie po 4h podjechac i niestety juz nie zapalił. Paliwo na przewodach podaje bo sprawdzałem(w zbiorniku też jest około 10l ), akumulator sprawny, autko kręci niestety nie chce zapalić. Próbowałem na linke(kilkukrotnie) i tez nic nie łapie....
Witam. Pacjent: Seat Cordoba 6L2 2007 1.4 MPI 16V BKY benzyna +LPG Po nocnym postoju trzeba długo kręcić aby odpalił. Brak błędów w ECU silnika i LPG. Podciśnienie szczelne, przepustnica czysta i zaadoptowana. Prawdopodobnie cofa się benzyna w układzie paliwowym, bo po odłączeniu przewodu paliwowego od listwy wtryskowej (po napełnieniu wstępnym) nie...
pozdrawiam Przy b.niskich temperaturach warto mieć nieco więcej paliwa,w zbiorniku. W wolnej przestrzeni skrapla się woda a efekt jest taki jak opisałes.
Sprawdź może zasilanie paliwa z pominięciem zbiornika,i filtra.Podłącz zewnętrzną bańke z ropką,zalej pompe,odpowietrz na pompie i nakrętkach wtrysków i jazda!Powodzenia,jak dla mnie zapowietrzanie zasilania w paliwo,lub koniec pompy po stronie niskiego ciśnienia(łopatki).Druga możliwość to imobiliser który otwiera zawór start na pompie.Pzdr.
to zrób kroplówkę butelkę z wężykiem z paliwem i podepnij takie zasilanie paliwem zamiast zasilania ze zbiornika zapal i sprawdź czy jest różnica czy nie. Druga sprawa to sprawdzałeś stan kopułki , przewodów Wn? To bardzo prosty silnik tak nie ma cudów albo prądy WN robią takie cuda albo paliwo....oczywiście pomijając mało prawdopodobne usterki.
No i w ten sposób dajesz bandziorowi zagadkę! Pod samochód nikt nie będzie wchodził żeby szukać odcięcia pompy. Słyszałem co prawda o przypadku kradzierzy sam. (diesel), który miał odciętą pompkę ze zbiornika, ale odjechał na "własnym" zbiorniczku bandziora. Ale musiał mieć czas by podłączyć się z własną butelką z paliwem pod instalkę.
Jest to pompa Marki Bosch umieszczona w zbiorniku paliwa. Na zdjęciu jest wyraźnie przedstawione wieko pompy oraz kable zasilające w niej silnik. Gdzie miałoby lecieć te paliwo?? Nie odczuwałeś zapachu benzyny w kabinie?? Jestem przekonany, że ta dziura powoduje to, że pompa daje słabe ciśnienie. Bardziej mi to przypomina rodzaj zapalnika w tej bombie.
Witam,mam pewien problem z moim samochodem seat cordoba 1997 1.4 . Otóż ostatnio wpadłem na kamień poczym samochód zgasł najechałem na niego prawą stroną i nie wskazuje poziomu paliwa w baku . Sprawdziłem czy może bak nie przecieka ale z nim wszystko ok . Wężyki wszystkie ok. Samochód zalany paliwem (20 l) Gdy probuje odpalić paliwo w pompie paliwowej...
Proponuję zacząć od sprawdzenia czy jest iskra. Jeśli po kilku sekundach kręcenia nie zapali, a świece będą suche - znaczy, że paliwo nie dochodzi. Pęcherz powietrza w przewodzie może świadczyć o nieszczelności na drodze od zbiornika do układu wtryskowego. Jeśli ten model ma pompkę paliwa elektryczną w zbiorniku paliwa lub okolicy - proponuję sprawdzić...
EVAP to "odpowietrzanie" zbiornika z paliwem. Problem nie jest w przekaźniku a w przewodzie idącym pod maskę. Z tego przekaźnika wychodzi zasilanie na pompę paliwa i wtryski, sondy i EVAP, tylko pompa siedzi z tylu i przewód od jej zasilania leci w kabinie po lewym progu, reszta jest pod maska i jest zasilana osobnym przewodem idącym z przekaźnika przez...
Tu nie chodzi o to ile gazu depczesz. Chodzi o to że zmniejszysz moc i tak niezbyt mocnego silnika. Z autami jest tak że dla danego auta montuje się silnik odpowiedniej mocy po to żeby w miarę jechał i nie palił za dużo. Jeśli do tego samego auta zamontujesz silnik połowę słabszy to też pojedzie ale w cyklu miejskim albo mieszanym spali więcej niż auto...
tak jak odłączam tą od zbiornika paliwa. A vaga postaram sie zrobić
nie wchodzi wogole tak jakby sie dusił a nawet zgaśnie Dodano po 1 pompa paliwa w zbiorniku paliwa pracuje poprawnie
Witam moj szwagier mial podobny problem w seacie cordoba, wyczyscilismy gaznik wymienilismy swiece , filtr paliwa ,zbiornik byl czyszczony i nic,silnikiem zucalo dalej i nawet gasl na wolny, w koncu pojechalismy do serwisu SKODY i okazalo sie ze trzeba bylo wgrac jakies oprogramowanie do auta teraz fura smiga jak zloto
Biały wężyk który idzie do chyba filtra paliwa, potem do przepustnicy nie ma paliwa To odpowietrzenie zbiornika ,ma nie mieć. Sprawdz manometrem cisnienie. Iskra jest? Jak pryśniesz plakiem do przepustnicy odzywa się?
Jak mam bardziej opisać ? Po prostu odkręciłem pare razy listwę z wtryskami i rozebrałem a tam berger czerwony RDZA.Widziałeś kiedyś po zdemontowaniu pompy paliwa z pływakiem żeby został jakiś dziwny sopel po plastikowym pływaku.Więcej pisać ci dziwnych przypadków. Dla mnie po prostu syf nie paliwo.Dlaczego moim 124 mercedesem gdzie mam w bagażniku...
Miałem podobne przygody z Reno Scenic. Pomogło poluzowanie korka wlewu paliwa. Od tej pory nie domykam korka wlewu i od ok. roku mam spokój. Prawdopodobnie zatkany jest przewód odpowietrzania zbiornika.
Kupiłem na stacji benzynowej produkt firmy STP i powiem szczerze że mi bardzo pomógł w Punto I 1.2+LPG. Wlałem tylko nie jak zalecano 1 opakowanie na cały zbiornik lecz na ok 1/2. Różnica naprawdę wg. mnie naprawdę zauważalna.
Proponuje tradycyjnie- wymienić świece zapłonowe,kopułkę,palec.Przewody zapłonowe zabierz do domu i wysusz na grzejniku-tylko oznacz sobie kable!!! Dopiero potem pomyślimy o pompie w zbiorniku paliwa,oraz o czujniku temperatury,odpowiedzialnym za załączanie się "ssania"(wzbogacania mieszanki dla zimnego silnika). Po nagrzaniu chodzi dobrze?
Tego co było najważniejsze i najdroższe nie masz, czyli zawór kodowany. Wyglądało to w ten sposób, że na seryjną pompę zakładano zawór wyposażony w specjalną osłonę, uniemożliwiający dostęp. Pompa jako tak nie była modyfikowana. Co do zabezpieczenia, zakładam że masz silnik AAZ, załóż elektro zawór, odcinający dopływ paliwa, np. przy zbiorniku. Rozwiązanie...
W mojej cordobie podczas diagnozy silnika rozłącza się przekaźnik zasilający pompę paliwa, wtryskiwacze i chyba zawór odpowietrzania zbiornik paliwa. W efekcie silnik gaśnie. Gdy jest diagnozowany-nie można go zapalić:cry: ECU było w serwisie BOSCH i jest OK. Doszedłem do tego że na w/w przekaźnik masa dochodzi z ECU natomiast (+) z jakiegoś przekaźnika...
cordoba zbiornik paliwa cordoba pompa paliwo wskaźnik paliwo cordoba
ksenon poziomowanie trawienie elektrolityczne bosch piekarnik mikrofala
chrysler pacifica naprawy telefonów nokia
Fiat Panda II – fabryczne głośniki wysokotonowe w drzwiach, konfiguracje audio, okablowanie Najmniej awaryjna pralka z wymiennymi łożyskami – Bosch, LG, Electrolux, Miele, Amica