Powietrze w układzie i lub problem z WP.
Na początek wymień uszczelniacze zaworowe-ogarniesz to bez ściągania głowicy.
Ja też mam pytanie, są takie modele gdzie koniecznie trzeba ściągać głowicę?
Oczywiście najpierw należy sprawdzić antenę. Jeśli to nic nie da, należałoby przelutować głowicę (zimne luty).
Sprawdzić niezwłocznie luzy zaworowe, o ile nie jest już za późno i będzie konieczna regeneracja głowicy.
Sprawdź kompresję aby się upewnić bo najprędzej to głowica do remontu.
Radio na AM odbiera b.dobrze nie działa tylko FM. Po pobierznych oględzinach znajomych elektroników (sam się nie znam) wychodzi, że padła głowica UKF. Szukam kogoś kto już się uporał z takim problemem, lub radia takie naprawia. Jak się doczytałem na różnych forach można podebrać inną głowicę od Panasonica, lecz nie znalazłem nigdzie symbolu takiej głowicy....
Kawałek cienkiej blachy najlepiej chromoniklowej- nierdzewki z 2 dziurami małymi i 2 nowe uszczelki. To jest nielegalne. Kolega niech się cieszy uszczelką pod głowicą bo już niedługo.
Tak.Tak.W głowicy silnika, szukaj przy króccach wodnych.
(at)gimak A podałeś przykład silnika, który słąbo sie nadaje do LPG. Zawsze wybierałem silniki z hydrauliką zaworów. Teraz to i ja jestem mądry i dlatego gdy córka miała kupić samochód, to takiego właśnie szukaliśmy, żeby po zagazowaniu silnika, nie mieć już takich problemów. Ja z corollą w zasadzie nie miałem problemów, bo przez kontrolę luzów zaworowych,...
Czy można wymienić gumki zaworowe w toyocie corolla 1.6 (1997) Terra bez ściągania głowicy??
Dla tych co mają podobny problem: Powodem "brzęczenie" silnika okazał się kolektor ssący, jest on wykonany z plastiku i się rozwarstwił, wystarczyło wkręcić 4 wkręty w odpowiednim miejscu, Co do silnika: długo nie wytrzymał, obróciło panewkę na pierwszym korbowodzie,
Prawdopodobnie uszkodziła się głowica FM (tuner FM), bardzo częsta usterka w tych radiach.
Witam wszystkich. Potrzebuję momenty doktęcania śrub panewek korbowych, oraz głowicy. Z góry dziękuję.
Wygląda na to, że może być winna głowica - w radiach z Toyoty padają na potęgę.
Na początek zdjąć głowicę i sprawdzić stan zaworów i uszczelniaczy.
faktycznie z tym zaklejaniem sie pogubiłem sprubuj jeszcze wsadzic kasetę i naciśnij autorewers w ragiach samochodowych głowica nieobraca sie może głowica w kasecie jest ustawiona na inne scieżki a co z tym napędem to sprubuj zrobić ósemke z tego sznurka szkoda że niemożesz wyjać radia to pewnie dużo by pomogło a i odlep to co kazałem zalepić tak jeszcze...
Witam Mam problem z ogrzewaniem Założyłem nowe serce do Toyoty Corolli 1.6 16 i cholera przewody które idą z głowicy do nagrzewnicy są zimne jak to odpowietrzyć
Kolego psooya jak napisałem wyżej "ze względu na regulacje luzów zaworowych". Autor wątku ma 1.4vvti i lepiej żeby wiedział że będzie go czekać dodatkowa obsługa auta, która kosztuje, albo szybka awaria głowicy.
Tak benzyna się nie psuje,a szczególnie LPG,nie wierz w bajki. Przykład z tego co mam na warsztacie,Fabia 1,4 benzyna przepustnica za 1000 zł ,zamiennik nie działa.Sonda lambda do tego auta 600 zł.Astra H cewka zapłonowa ponad 400 zł .Corolla verso z silnikiem benzynowym to spalanie od 8 l w górę.Założysz gaz to głowicy wystarczy średnio na 60 tys i...
Witam głowica pewnie tak a konkretniej wiesz może co tam leci ?
Jeśli mam odrzucić japońskie to zostaje mi Opel Astra i Citroen C4 a ty helmud co teraz masz, Astrę H? Teraz mam BMW e46 a Astry to szukam ale z odpowiednim wyposażeniem. Co do Corolli-sterowniki i wtryski nie są doskonałe, precyzji dawkowania daleko do wtrsyków benzyny, głowica bardzo szybko poleci w VVTi.
Nie ma różnic w samym siniku.Może być tylko w układzie wtryskowym,a przez to inna jest pompa wody i sprzęgło.W RAV 4 będą wtryski czteropinowe i pompa z zaworami SCV więc tak jak w avensis T22 i starszej corolli E12. Pomimo wszystko głowica wałki i reszta silnika podejdzie.
No tak, moje z fotki to corolla verso, jakoś od razu ten model mi przyszedł do głowy :D ,... Szukał bym w bloku zasilania głowicy UKF.
Ja mam instalację Viale w Avensis 1.6 VVT-i, przebieg na gazie ok. 170kkm i głowica będzie do roboty najwcześniej za 30kkm, więc chyba 200kkm na gazie w Toyocie to niezły wynik..?
Silnik jak najbardziej kolizyjny. Może trzonek zaworowy krzywy, może uszczelka pod głowicą, bez zdjęcia góry i tak się nie dowiesz do końca jak jest.
jaką instalację polecacie założyć Ja w swojej corolli mam założonego Prinsa, instalacja droga, ale wg mnie warto. Proponuję zameldować się na http://lpg-forum.pl/ poczytać krytycznie co tam piszą i samemu podjąć decyzję. Ode mnie rada. Przed zagazowaniem radzę sprawdzić nie tylko luzy zaworowe, ale również jaki jest zapas regulacji w sposób przewidziany...
Najprawdopodobniej sterownik masz uszkodzony. Nie może być 3,96V między skrajnymi pinami w prawidłowo funkcjonującm sterowniku Daj numer tego MAP sensora i symbol silnika napisz. Symbol silnika masz od frontu po prawej stronie na głowicy Sprawdź masy sterownika i zasilania jeszcze.
A tam nie ma czasem spływu oleju z niej? Może zawalony? Nie wiem ,strzelam. Bo zasilanie w olej jest raczej z głowicy. Sprawdź napęd z wałka jeszcze. Rozkręć ją i oceń w środku. Przecież to nie jest nadzwyczajna technologia.
Sposobów na odgadnięcie jest naście, np. patrząc na kanały kolektorów, patrząc na kolejność ugięcia podczas obracania silnikiem, po parze krzywek z jednego cylindra też widać, jakbyś znalazł zdjecia głowicy w necie po wielkości grzybków zaworów też wiadomo.
Jak debil dokreca od pługa oderwany to tak jest. Ja mechanikę generalnie robie tylko u siebie, jestem elektrykiem. Swoich silnikow robiłem ok.6 od zwyklych po mocno dlubane, zawsze głowicę i inne śruby w aucie dokrecałem ręcznie bez przyrzadu . Nie było nigdy żadnej awarii.
A gdzie w silniku benzynowym macie pompę vacum? Jeżeli piszesz, że zimny silnik nierówno pracuje, to sprawdź również szczelność kolektor-głowica jak i również przepustnica-kolektor. Gdzieś musi być nieszczelność. Albo wręcz przeciwnie, sprawdź drożność przewodu podciśnienia. Może być przytkany np: jakimś silikonem lub teflonem.
Dla silnika 4-efe zawór ssący 0,15 do 0,25 mm, zawór wydechowy 0,31 do 0,41 mm. To wartości graniczne, ale jak część zaworów ma 0,15 a część 0,25 to silnik nie będzie równo pracował, jeśli chodzi o walenie i strzały to niestety trzeba obejrzeć szklanki popychaczy i sprężyny zaworowe, słowem głowica do ściągnięcia, może też się okazać zatarty któryś...
Tak zrobiłem to radio z podobnym problemem, radio zle odbierało migało AF/REG nie dało się wyłączyć- diagnoza, uszkodzona głowica na LA17000, wymiana nie pomogła. Po długiej analizie zimne luty na mostkach rezystorowych opis (102 ) chyba 6 sztuk po prawej stronie procesora, luty pod silikonem po przelutowaniu radio OK.
Wydaje mi się, że nie ma takiego czegoś jak CD+R. W DVD występuje taka zależność w CD nie. Racja, kolego. Ale wartop sprawdzić CD-RW. One ciut inaczej odbijaja światło i niektore odtwarzacze je czytają a nie chcą CD-R. Fakt jest taki skoro cd-r nie idzie to tym bardziej cd-rw nie pójdzie, bo ten standard jak widzę stawia większe wymagania dla głowicy...
jw., szukam głowicy do kaseciaka z Corolli 2000r. Prosze o PMa jakby co.
Jeśi mówimy o wsawieniu kompletu tego z cewkami, to inna instalacja, inne ECU. Choć wyjście z głowicy na aparat miały z tego co wiem takie samo. Te z aparatem występowały z układem zapłonowym Boscha jak i Japońskim cewkomodułem. Oba mają też inne ECU i wiązki. Ale sam słupek od wersji z cewkami też powinien pasować, najwyżej inna pokrywa zaworów. Sama...
Mam corollę z takim silnikiem, zagazowana od samego początku. Spalanie benzyny przed rozpoczęciem jazdy na gazie (5 kkm) to 6.7 l/100, a gazu 7.9-8.0 l/100 + ok. 0.5 l/100 benzyny. Przy tak kosmicznym spalaniu benzyny zainteresowałbym się sondą lambda przed katalizatorem. Jak silnik toleruje gaz - wg mnie dobrze, ale są uwarunkowania. Na początek banał...
Kolego podjedz lepiej do warsztatu samochodowego a najlepiej to tam gdzie naprawiali tobie tą głowicę. Samemu lepiej nic nie "kombinuj" z taką wiedzą i w taki sposób opisanym problemem! Pozdrawiam!
Jak na tak wiekowe auto spalanie oleju w podanych przez Ciebie ilościach jest akceptowalne (0.5l/1k km), więc nie widzę sensu podejmowania jakichkolwiek działań. Wartość rynkowa auta jest bardzo mała, koszt wymiany uszczelniaczy zaworowych, przy okazji robota całej głowicy, pierścienie, rozrząd itp na pewno przewyższy kilkakrotnie wartość pojazdu.
Witam ponownie, kilka zdań dla przyszłych poszukiwaczy jak temat został rozwiązany. Trafiłem na dobry warsztat, gdzie konsylium 3 mechaników radziło nad zagadnieniem. Po ok godzinie stwierdzili, że problem leży po stronie nieszczelności uszczelki kolektora na styku głowica - kolektor wlot 3 cylindra. Dla pewności wymieniono również uszczelki przy wtryskiwaczach....
Samochód 2001r. Gaz zamontowany jakieś 12tyś km temu. Po ostrzejszym przejeździe autostradą brak pracy na 4tym cylindrze. Diagnoza jak na foto poniżej: http://obrazki.elektroda.pl/7435203500_1... Pozostałe świece czego nie widać na zdjęciach też mają lekko pęknięte porcelanki. Były wymieniane przy montażu gazu. Słaba kompresja (pewnie...
Witam. Mam uszkodzoną głowicę a między innymi stukają mi już zawory w mojej Toyocie. Regeneracja głowicy jest mało opłacalna i za samą regeneracje głowicy zawołali 1500zł... Do Celicy ciężko o głowica ale Avensis i Corolla mają te same silniki tzw oznaczenia 7A-FE ale inaczej wygląda kolektor ssący, wydechowy i aparat zapłonowy. Czy głowice są takie...
w Toyocie okazało sie ze wadliwym okazal sie wydech. Po odpieciu kolektora wydechowego od silnika w koncu zaskoczył. I to za pierwszym razem. Dziwnym przypadkiem bylo to ze z rury wydechowej pojawiły sie kłęby białego dymu i z rury wydechowej zaczęła ciec woda przy wyższych obrotach. Zastanawiam sie teraz czy to tylko kat sie zapchal czy uszkodzona...
Witam Podpinam się do tematu, posiadam Toyota Corolla Verso 2,2 wersja 177KM, u mnie pojawia się ubytek płynu chłodzącego jedynie gdy nawiew ustawiony jest na ciepłe wartości ( zużycie około 1L na mniej więcej 300 km ), gdy ustawię zimne powietrze płynu chłodzącego nie ubywa. 3 niezależnych mechaników wykluczyło uszczelkę pod głowicą, nie stwierdzili...
To jest mój trzeci samochód chodzący na gazie i w zasadzie z żadnym z nich nie miałem problemu, że są gonione na gazie. Silniki zachowywały się jak na benzynie. Napisałem w zasadzie, bo w corolli, wg mnie prawdopodobnie z powodu gazu były wymieniane trzy wtryskiwacze benzynowe. Gaz w corolli mam od nowości. Żeby nie tracić gwarancji na silnik, gaz zakładany...
W oplu niby trzeba zdejmowac rozrzad do wymiany termostatu - a da się to zrobic bez rozpinania. Ja bym spróbował, bedziesz luzowal sruby po koleji do momentu wyciągnięcia szklanki lub zablokowania walka ktory nie pozwoli ci na dalsze posunięcie. Zobacz od przodu ile masz miejsca do styku koła wałka z głowicą - możliwe że dolne zeby koła po np.1 cm dotkna...
Odłącz gaz, zresetuj sterownik i sprawdź czy bez gazu problem również występuje. Jeżeli tak - pewnie winny będzie jakiś czujnik temperatury czy to silnika czy powietrza w kolektorze dolotowym lub podobny. Bez odczytu jakimś skanerem to wróżenie z fusów. Jeżeli natomiast problem nie będzie występował - masz winnego - rozregulowana lub źle wystrojona...
Kolego tokarz , moim zdaniem silniki nie lubią źle zestawionej, niechlujne zamontowanej i ustawionej (wyregulowanej) instalacji gazowej. Dlatego w tym wszystkim najważniejszy jest człowiek który to wszystko zrobi. Mam dwa samochody z instalacjami gazowymi (IV generacja) z przebiegami ponad 100 kkm - meganka i corolla. W corolli (ze szklankami) na przeglądzie...
Dzień dobry, W lutym 2019 wymieniłam w swojej Corolli (rocznik 2004, przedliftowa) rozrząd wraz z pompą wody. Objawem, który zaprowadził mnie do mechanika było przegrzewanie się samochodu na wysokich obrotach silnika/przy wyższej prędkości (od ok. 110 km/h). Wstawiony został komplet marki SKF, VKMC91903-2. Przez prawie pół roku miałam spokój, jednak...
Z MG trzeba uważać, silniki dość "ciasno upakowane" lubią się przegrzewać. Często mają problemy z uszczelką pod głowicą. ogólnie cała grupa VV z 1,8T w wersji 180KM już nieźle jeździ. Tyle, że o turbinę trzeba dbać. Z corollą trzeba brać pod uwagę, że to ciężkie auto, a silnik trzeba wysoko kręcić żeby jechało. Więc do 100 objadą go Clio i PUG RC, bo...
Nie ma sie co oszukiwac , tylko oleje syntetyczne nie odkladają nagaru. Kazdy inny zaskorupia silnik. I tu właściwie to nie wiem, co myśleć na ten temat. Miałem jednego z pierwszych maluchów (1974 rocznik) jeździł na oleju Selectol Monte Carlo i klawiatura była czyściutka, oleju nie brał. W drugim maluchu (1978 r.), klawiatura po 15 kkm zaczęła obrastać,...
Słupki różniły się delikatnie wewnętrznie. Nie mniej pasują miedzy sobą. Były jego 3 generacje. Przynajmniej w Corollach miał 88KM, 75KM, 85KM, i wersja JDM 101KM. Ogólnie silnik latał w E10 i E11 i Starletkach. Czujniki miejscami pasują, nawet jak masz inne, lub masz takie któych nie ma w poprzednich. Np mój 1gen, ma gotowy i nagwintowany otwór w którym...
Moim zdaniem to siadają zawory a nie gniazda Nie jestem mechanikiem samochodowym, wg mnie, gdyby siadały zawory to tylko one byłyby wymieniane, a nie głowica. co do szklanek to do corolli w ASO kosztowały mnie 96 zł. Moim zdaniem głowica też nie musi być od razu wymieniana czy regenerowana jak nie są wypalone gniazda zaworowe (kontrola i ewentualna...
Mam silnik 1,3 12V (toyota corolla) gażnikowy, 3 miesiące po przerobieniu na gaz. Strata mocy jest bardzo duża. Jeśli lubisz szybko i dynamicznie jeździć (jak ja) - stanowczo odradzam instalacje gazową. Jeśli jednak nie stać cię na benzynę, można samochód na gazie troszkę przerobić. Tym musi jednak zająć się mechanik - często można zwiększyć kompresję...
Witam . Pierwszy raz na forum . Mam problem od dłuższego czasu z swoją toyota była u mechanika z powodu nierównej pracy silnika , wymienił pierścienie,zawory rozrząd i regeneracja głowicy. Po remoncie samochód chodził trochę lepiej ale objawy zostały ,gdy jest zimna po odpaleniu nierówno pracuje Ale dobrze się wkreca w obroty gdy jadę i dojeżdżam do...
Witam. Jeździłem już po wielu mechanikach i żaden nie pomógł mi z tym problemem. W mojej Corolli jest silnik 1.6 4afe i niestety silnik nie działa jak należy. Otóż gaśnie on na zimnym a na ciepłym trzyma za wysokie obroty, szarpie, czasem odcina mu całkiem moc, spalanie jest na poziomie 9-10 litrów w trasie przy normalnej jeździe. Z wydechu wydzielają...
Każdy ma swoją opinie -ale pilnowane zmiany olejów robią dużo - znam przypadek mojego kolegi który nakrecił kaszlakiem 200kkm bez remontu (wymieniał olej czasami 3-4 razy w roku.) Co do e11 niewiem czy każda tak ma ale silnik 1.3 nagrzewa się mega szybko - centralnie przy obecnych temperaturach po przejechania 1-2km na lajcie temp płynu jest w juz połowie...
Witam potrzebuję informacji gdzie jest czujnik temperatury cieczy (czy jest jeden czy dwa) i jaką ma rezystancję przy danych temp cieczy (konkretnie interesuje mnie rezystancja dla cieczy około 5stC). Jedyny czujnik jaki znalazłem mieści się przy wężu od chłodnicy, przy samej głowicy, jednakże wypięcie wtyczki nie dało żadnego efektu - jeśli zegary...
Dół silnika wydaje się być zimny a termostat w ogóle nie otwierać. Przejechałem po wymianie ok. 150km Te 150km było przejechane w jednym kawałku, czy w kilku np. po 1km? Pytam, tak z ciekawości, bo z opisu wynikałoby, że nie ma dużego obiegu, a i mały kuleje skoro są trudności z osiągnięciem temperatury przez reduktor, a nie dochodzi do podniesienia...
Aktualizacja. Po przestaniu 7 dni u mechanika (napisałbym, którego ale wolę nie bo lubię życie bez pozwów jak i proste zęby) stwierdził on, że wszystko sprawdzone i widzi problem tylko w silniczku krokowym (tym zaworze co już przyszedł na szczęście do mnie). Swoją drogą ciężko było napisać to zdanie bez kilku wyzwisk w jego stronę. Tak wszystko było...
Co do rozrządu.Pierwsza wymiana przy 150000 km.Teraz ( 183000 km) gość wykręcał głowicę i m.in. zakładał komplet pierścieni. Czy aby po tej operacji nie powinien ustawić rozrządu? Nie wiem...pytam.Bo jakoś wydaje mi się, że skoro pół silnika rozkręcił to powinien przy składaniu wszystko poustawiać jak w fabryce. Mylę się? Poprawcie mnie koledzy jeśli...
Mam do tego radia głowice, wyświetlacz, mechanizm kasety, jak ktoś coś potrzebuje to pisać.
zależy co masz na myśli, bo myć silnika nie zamierzam, chyba że mogę coś zdziałać płynem do mycia naczyń na wtryski... co sugerujesz więc? #rozumiem że płyn do naczyń i woda po to, aby sprawdzić czy gdzieś jest przedmuch na wtryskiwaczu?? oczywiście, zaraz to zostanie sprawdzone. Dodano po 2 niestety polałem okolice uszczelki wtrysku przy wejściu do...
W Coroolli Verso 129 KM 2005 przy ok 85 tyś.km (70 000 na gazie) naprawa głowicy z powodu jak w temacie nierówna praca silnika i odłączanie TCS i VSC. Teraz przy stanie 125 tyś. km zaczyna się zachowywać podobnie. Ktoś mi powiedział, iż głowica była niepotrzebnie robiona bo przyczyną jest jakiś czujnik, który podczas remontu był wyczyszczony, a teraz...
dzwiniłem do innego powiedział że jak nie słychać stuków to żebym nie dał grzebać przy głowicy. Wprawdzie nie jestem mechanikiem samochodowym, ale takie gadki mechaników mnie trochę dziwią. Miałem parę samochodów. Polskie, po gwarancji, serwisowałem sobie sam, ale na gwarancji, po przeglądzie w ASO, zawsze sprawdzałem luzy zaworowe - zawsze je ustawiali...
Tak jak przedmówcy - Diesla odradzam. Jeśli odpuszczasz gaz to Corolla E12 - w benzynie silniki na łańcuchu rozrządu, pojemność i moc dopasuj do siebie, przyzwoity stosunek ekonomii do osiągów, niskie spalanie w korkach w na wolnych obrotach. Auto ogólnie bardzo mało awaryjne, być może trzeba będzie zrobić konserwację (zabezpieczenie antykorozyjne takie...
witam serdecznie mam pytanie czy zostawiałeś stare śruby i dokrcałeś głowice na te niutonometry co tu wyżej opisane czy nowe szpilki??
helmud jednak się nie myliłem.Wiedza czerpana z legend.Piszesz że silniki D4D są wadliwe,skąd taka opinia? Od mechaników, z tym że dotyczy to tylko niektórych ale nie wiem których. Źle zaprojektowany blok, elementy pod wpływem rozszerzalności cieplnej rozszerzają się nierównomiernie i zmniejszają światło kanałów chłodzenia. Przyspiesza to zużycie głowicy....
Witam pilnie potrzena mi głowica (działajaca) do radia w toyocie corolli..Znacie moze sklepy internetowe na ktorych mozna nabyc taka glowice albo moze sami taka posiadacie... Prosze o odp.
O jakie wymiary Ci chodzi? Przypuszczam, że są one znormalizowane i takie same jak w innych toyotach. Wysokości czynnych szklanek jest 35 - od 5.06 mm do 5.74 mm ze skokiem co 0.02 mm. Tak jest w corolli.
W corolli verso z tym silnikiem jest ciężko szczególnie odkręcić turbo,wiec ja wyciągałem cały zespół.
z czego 160 na gazie BRC, To tylko się cieszyć, ale radziłbym odżałować z 250 zł i skontrolować luzy zaworowe, niż później wywalić parę tysięcy na regenerację głowicy. To taka dobra rada. Ja mam przeleciane w corolli ponad 110kkm na gazie, pomiary i regulacje luzów były robione i teraz stoję właśnie przed takim dylematem - skończyły się możliwości...
No to szukasz nie koniecznie auta miejskiego (klasa B) ale raczej kompakt (klasa C). Z wymienionych przez kolegę Kune na pewno mogę polecić Golfa V (znajomi mają, auto bardzo mało awaryjne, unikać udziwnionych silników typu FSI oraz awaryjnego 2.0 TDI). Auto naprawdę bardzo praktyczne i mało awaryjne. Wygodne. Octavia jest również fajnym autem, choć...
Doktorr Ad3. co chciałeś kontrolować przy zaworach w zyteku. - trzeba je regulować. Dodam ze lubryfikator działa sprawdzone. Kumpel ma Toyote Corolle Vvti 1,4 po 160 tyś. przebiegu i na gazie 90 tyś chłopaki w serwisie wywalili oczy jak ustawiali zawory a obstawiali ze głowica do roboty.
Niezawodny i nierdzewiejący (no nie całkiem, ale jak zadbasz o konserwację to jeszcze długo pojeździsz), który mało pali (realnie można zejść do 7l/100km w mieście)? Yaris I gen, silnik 1.0. Auto bardzo fajne i praktyczne, niemal bezawaryjne, wewnątrz znacznie przestronniejsze niż to sugeruje segment B, ale o mocy zapomnij. Z jednej strony możesz mieć...
Dzisiaj zbadamy silnik montowany w kultowych samochodach Volkswagen Garbus i jego pochodnych. Zobaczymy, co było kluczem do sukcesu wynalazku Ferdinanda Porsche i dlaczego jego produkcja trwała ponad 65 lat. https://obrazki.elektroda.pl/2334439300_... Źródło: https://www.renooffroad.com/scudders-per... Silnik...
terumo11 , te żywice podane przez Ciebie schną na na twardo, więc za bardzo do usg się nie nadają, gdyż pochłaniały by mocno ultradźwięki. Lisek64 dzięki za wskazówkę, postaram się kupić i spróbować, tym bardziej, że w mojej Corolli trochę cieknie mi pod silnikiem, to od razu uszczelnię miskę.
Mazda jest co prawda większa wewnątrz, ale koledzy maja rację, że stanowi nieocenione źródło dochodu warsztatów. Z mojej praktyki wynika że obucie silnika 1.4 d4d w Boscha nie było głupim pomysłem i śmiem twierdzić, że spisuje się lepiej niż układy Denso. Typowe bolączki corolli to: - często sypiąca się tylna wycieraczka - słabe silniczki w centralnych...
Znalazłam wiele pozytywnych informacji dotyczących instalacji lubryfikatorów do instalacji LPG. Ponoć amortyzują uderzenia na zaworach, minimalizują skutki przegrzewania, itp. Jest to dla mnie w pewnej kwestii przekonujące. W historii motoryzacji było wiele mieszanek wzbogacających oktany. Silniki japońskie słyną z tego, że źle znoszą instalacje gazowe....
transit głowica głowica schemat głowica głowica głowica głowica stacja
skuter zapłon junkers cerapur podłączyć sterownik umowa polsat
ue55nu7092 podświetlenie instrukcja obsługi toyota yaris
Polar TS 136 - Wymiana żarówki krok po kroku Brak iskry w traktorku Castel Garden EL 63 po podłączeniu kabelka gaszenia