Ja kupiłem potwora o mocy 1000W Szukałem czegoś co będzie w stanie przeciwdziałać typowemu samoczynnemu rozładowywaniu się akumulatora samochodowego. Jednym z pojazdów (Octavia 1 1.9 TDI) praktycznie nie jeżdżę ostatnio. Po jakiś trzech tygodniach od podpięcia panelu do akumulatora (mój panel ma diodę zabezpieczającą przed prądem wstecznym) napięcie...
Przeczytałem wszystko i może podsumuję. Ja też 18 lat temu stanąłem przed takim samym dylematem co autor tematu, gdy zacząłem korzystać z garażu bez prądu. Dodawanie dodatkowego akumulatora nie ma sensu, tylko na początku odsunie w czasie wystąpienie problemu. Tak samo odłączanie akumulatora, jeżeli autor mało jeździ i w dodatku na krótkich trasach,...
do 50mA jest ok, u Ciebie jest za dużo. W tym aucie nie ma jakiś standardowych usterek, jezeli jest alarm to postaraj się go odłączyć i wtedy zmierz pobór.
No tak ale czy by wtedy ładowal właściwie akumulator i dawa tak wysokie napięcie? Dodano po 3 Moze byc to syrenka z wlasnym zasilaniem gdy wyleja sie akumulatorki ,. Tylko ze u mnie gdy podpinam kleme do akumulatora i zamykam obwód alarm zaczyna wyc wychodzi na to ze nie posiada on wlasnego zasilania? Jaki z tego wniosek ? Ma zasilanie czy nie i jak...
Jeżeli montaż LPG został przeprowadzony fachowo to nie ma prawa rozładowywać akumulatora. I tu się nie zgodzę. U mnie w megance z instalacją Dream XXI N oraz corolla z Prinsem, w czasie postoju pobierany prąd jest rzędu 80 mA, a przy wyjętym bezpieczniku od instalacji gazowej, pobór prądu jest rzędu 20 mA. Samochodem jeździłem przez godzinę, zaparkowałem...
Witam, a możesz napisać jaką pojemność akumulatora masz, jak długo w samochodzie jest i jaki rozrusznik (moc)? Bo z moim doświadczeniem z akumulatorem i urządzeniami podłączanymi do akumulatora i według książki jakie bym nie miał o samochodzie, to im większy prąd rozruchu popłynie to tym mniejsze napięcie będzie na akumulatorze, jednocześnie mierzone...
Co w takim razie - w tej konkretnej sytuacji, ma wspólnego w tym przypadku alternator ? Szanowny kolego, a no taki, że jak będzie dawał za niskie napięcie, to akumulator będzie naładowany na tyle, że po jednym dniu stania (samorozładowywania się + pobór prądu w czasie postoju) wystarcza go jeszcze na rozruch, ale w czasie stania sobotnio-niedzielnego...
Posiadam corolle 2000r. o pojemności 14. 16v przebieg 80 tyś, problem polega na tym, że w czasie jazdy traci moc przy dodawaniu gazu i jeździe na około 3000 tyś/obr, świece są nowe byłem także na sprawdzeniu komputerm ( w nie autoryzowanej stacji ) bo paliła się lampka silnika, wykryto błąd którego nie ma w programie do diagnozowania( wszystkie inne...
Witam. Wczoraj robiłem corolkę na brak mocy, nie wkręcała się więcej niż na 3000 rpm. Odczyt z testera, wolne obroty około 100 kPa, a po dodaniu gazu 47 kPa, ciśnienie w dolocie. Otwieram maskę, po dodaniu gazu wąż gumowy za turbiną dostaje "implozji". Zaglądam do wejścia turbiny a tu jakieś filce, część wyciągnąłem szczypcami. Muszę przerwać, potem...
Witam mam problem z samochodem jak z tematu. Więc jeśli chodzi o szczegóły, na chwilę obecną, po uruchomieniu, przy zimnym silniku samochód jedzie w porządku, ma moc wszystko jest jak trzeba. Po przejechaniu ok. 10-15km jest taki objaw, że zupełnie traci moc, przyśpiesza jakby miał 50KM i ledwo wchodzi na obroty. Czasem tą moc odzyskuje, jak się zgasi...
Otóż wyruszyłem Corollką na prostą i tak: I bieg max 4200 obrotów. II bieg max 4200 obrotów III bieg max 4100 obrotów - 100 km/h IV bieg max 4000- 120 km/h V bieg - max 4000 obrotów - 140 km/h Reasumując: Auto nie potrafi na III, IV i V biegu przekroczyć bariery 4000-4100 obrotów i prędkości maksymalnej 140 km/h.Przypadłość dotyczy zarówno LPG jak i...
Witam Mam problem z jednym autkiem, się którym okazała się nie psująca się jak w temacie... benzyna 1.4 16V (bez gazu). Auto po odpaleniu po nocy w czasie jazdy (przyspieszania) zaczyna szarpać w okolicy 3 tysięcy obrotów przez pierwsze 5 min jazdy. Efekt podobny do dławienia się silnika, natomiast jadąc płynnie jest wszyystko OK. Nie ma żadnych błedów....
Niedawno nabyłem toyotę corolla 1,3 z gazem. Wszystko hula jak trzeba, tylko trochę za dużo pali gazu. Podstawowe dane instalacji: reduktor brc at90e-100kW, centralka lambda gas blitz, attuator, register na wężu oraz mieszacz 28mm. By samemu przekonać się jak jest z tym spalaniem zrobiłem sobie diagnostic box i wyregulowałem na postoju jak się dało...
Witam. Mam Corollę E12 z silnikiem 4ZZ-FE, olej wymieniony 13.000km temu, samochód czy zimny czy ciepły pali po ok 1-2s kręcenia, jednak problem pojawia się gdy pojeździ się mocniej - czytaj bardzo dynamiczna jazda, zmiany biegów przy około 5.000rpm, i tak jakiś czas - gdy po takiej jeździe zgaszę samochód, aby go odpalić, muszę kręcić około 8s rozrusznikiem,...
Witam. Auto jak w tytule, zgasła podczas jazdy i nie zamierza odpalić. Ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem 25MPa, obroty rozrusznika 210. Zasilania, masy wszystko sprawdzone. Brak błędów. Auto odpala tylko w czasie podawania plaka, po skończeniu gaśnie. Korekty wtryskiwaczy o ile mogą być miarodajne podglądane Techstreamem od -2.5 do...
Witam Autko jak w opisie słabo jedzie do 2,5 tsy. obrotów, błędów brak w parametrach nic niepokojącego nie zauważyłem, po odpięciu przepływki jest poprawa podmieniałem 2 sztuki z jeżdżących samochodów, ale nie to nie daje. Egr wyczyszczony, sztanga ok kierowniczek w turbinie chodzi w pełnym zakresie. Podpowie ktoś gdzie jeszcze szukać
Witam, Mam problem z Toyotką. Błąd baknu pierwszego sondy przed katalizatorem. Na biegu jałowym sonda działa prawidłowo a po dodaniu gazu wskazuje bardzo ubogą mieszankę. Czy może to być wina pompy? Druga sonda też schodzi do zera.
Na wstępie chciałbym zaznaczyć iż jestem początkujący :) Kilka szczegółów samochodu: Toyota Corolla z 2000 roku Silnik 1.4 VVTI - benzyna 155 tyś przebiegu Jakiś rok temu zapaliła mi się pomarańczowa lampka, która na mój gust oznaczała problemy z silnikiem (zgadywałem ponieważ dla mnie kształt który posiada jest bliżej nieokreślony :)). Pojechałem do...
Corolla E12 1,4 benz. Vvti 2003r.Od ok. 2 miesięcy jestem posiadaczem tego modelu i mam pewne wątpliwości w pracy silnika, a konkretnie obrotów. W szczegółach, to: czy to na ciepłym, czy na zimnym silniku po szybkim naciśnięciu i puszczeniu gazu silnik szybko wchodzi na obroty, ale bardzo powoli obroty spadają do normalnych "spadają leniwie". Słychać...
Mam problem z wolnymi obrotami w swoim aucie; a chodzi o to ,że po uruchomieniu trzyma 1500 obr/min po nagrzaniu spada do 1000 i tak się trzyma aż nie osiągnie temperatury granicznej tzn. do czasu włączenia się wentylatora. Jasną rzeczą jest też to , że dużo pali. Wymieniłem sondę lambda i nic nie pomogło. Pomóżcie...
mam problem w toyocie carina e 1,6 rocznik 93 z wolnymi obrotami sa zawysokie bo po zapaleniu silnika zimnego ma 2100 obrotow a po rozgrzaniu schodzi do 1800 i niema juz regulacji na przepustnicy wymienilem juz przepustnice i niema poprawy, na gazie chodzi normalnie nie ma problemu z lewej strony przy poszybiu patrzac z przodu na silnik jest taki maly...
Toyota Corolla 2.0 D4D 90KM (150kkm), Jak sprawdzic czy pompka paliwa dziala? (oczywiscie oprocz sposobu na sluch) Mam problem z odpalaniem samochodu w wyjatkowych okolicznosciach Wink i mam wrazenie ze to wina pompki, albo cofajacego sie do baku paliwa, moze jakis czujnik. Wyjatkowe okolicznosci to: Auto nagrzane, gasze samochod, po uslyszeniu dwoch...
Czy ktoś ma doświadczenia z silnikiem 1,6 16V w Toyocie? Nie osiąga pełnej mocy, przy mniejszej prędkości obrotowej słabo ciągnie, przy obrotach 3000 mocno drga, a przy dodawaniu gazu do końca czasem mocniej czasem słabiej ciągnie nawet na wysokich obrotach... Kont zapłonu lekko opóźniłem, bo na benzynie spalanie stukowe (albo dobijanie zaworów) powodowało...
Jestem posiadaczem Corolki z '94 1.6. Dwa dni temu w deszczową pogodę (mgła, ogólnie duża wilgotność) silnik zaczął pracować tak jakby nie palił na jeden gar. Odpalał za każdym razem (mało chętnie) ale obroty nierówne i brak mocy bez względu czy silnik zimny czy ciepły. Obejrzałem świece wszystkie wyglądały jednakowo, finalnie wymieniłem wszystkie -...
Witam wszystkich serdecznie. Mam problem z Corolcią 2.0l d4d. Mianowicie straciła moc, bierze olej dość mocno i zaczęła puszczać dymek z komina (siwy). Nie ma wzrostu mocy po przekroczeniu 2 tyś obrotów, tak jakby turbo nie dawała efektu - na wałku nie wyczułem luzu no i dymi raczej na siwo a przy turbo dym byłby raczej czarny. Co powinienem sprawdzić?...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z moim autem. Toyota Corolla 1,4 D4D 2006r, 171 000 przebieg. Problem polega na tym ze po przejechaniu ok 10-20 km auto zupełnie traci moc, bardzo dymi na czarno. Auto bylo u kilku mechaników, zaprowadziłem nawet do serwisu Toyoty. Niestety nikt nie potrafi rozwiązać problemu z tym autem. Wszystkie parametry...
Z osobistych doświadczeń - podobny przypadek. Powód - przekaźnik załączający pompę paliwową "skleił się" i pompa cały czas działała. Niech kolega dokona pomiaru prądu na postoju "z" i "bez" owego przekaźnika. Tak na wszelki wypadek.
Akumulator umarł, napięcie to nie wszystko, liczy się jeszcze natężenie czego nie sprawdzisz. Gdy już włożysz nowy to sprawdź wtedy ładowanie 14,4 w tych okolicach być powinno, oraz pobór prądu na postoju, nie pytaj jak to zrobić, szukaj było opisywane.
A jaki miałeś prad po wylaczeniu tej 16-nastki
Witam, podłącz się z miernikiem tak jak to zrobiłeś, a potem odłączasz po kolei bezpieczniki. Jak tu nie znajdziesz, to przekaźnikami sprawdzasz, kiedy pobór prądu zmniejszy się.
Napięcie skacze od 11V do 17V Prawidłowe napięcie powinno wynosić od 13,8 V (na włączonych światłach mijania) do 14,4 V (przy braku poboru prądu). W Twoim przypadku wizyta u elektryka niezbędna - napięcie do 17V uszkodzi nie tylko żarówki, ale również wiele ważniejsze odbiorniki!
dzieki wiec jest ses pogrzebac super
podczas wylutowywania zauważyłem zwarcie nogi 22 do masy To jest noga MUTE, więc nie może mieć wpływu na tak duży pobór prądu.
Witam. ... Biorąc przykład kolegów z forum robię sam napę bramy przesuwnej. Silnik zastosowany jest od wspomagania elektrycznego toyoty corolli ... Witam! Jaki jest pobór prądu przez silnik podczas rozruchu i podczas ruchu bramy. Jaki jest ciężar bramy. Pozdrawiam Ihor - Ukraina - Lwów ihor.lviv.2013(at)gmail.com
Oryginalna kamera Toyoty ma zasilanie właśnie 6,5 V. Zamienniki na 12 V biorą często zasilanie np. ze światła biegu wstecznego, a na piny zasilania w samej nawigacji podaje się wtedy odpowiedni opornik, by komputer nawigacji myślał, że kamera podłączona jest prawidłowo i pobiera te ok. 100-200 mA. Ewentualnie kamerę dalej możesz zasilić z pinów zasilania...
Tak z ciekawości zmierzyłem prąd jaki jest pobierany z akumulatora w mojej corolli przy wyłączonym silniku i wyszło 80mA, ale po odłączeniu instalacji gazowej pobór spadł do niecałych 10mA. Przyznam się, zaskoczył mnie tak wysoki pobór prądu przez instalację gazową.
Toyota corolla verso 1.6 vvt-i 2003r. W jaki sposób skonfigurować alarm,żeby nie był wrażliwy na podłączony GPS. Chodzi o to, że gdy łączę się z GPS-em(JP-01K)następuje pobór prądu i włącza się alarm. GPS podłączałem nawet bezpośrednio pod akumulator. Nawet jak podłączyłem, przy włączonym alarmie wiatraczek(pod akumulator)to też włączył się alarm.
No i niestety. Poprawiłem luty w tych rezystorach (0 Ohm) R716 i R717. Na chwilę zadziałało, zdążyłem zrobić zdjęcie i znowu padło … dalej tak samo… Jedynie na zasilaczu zauważyłem skokowy pobór prądu nieosiągający chyba nawet 0,5A Zamówiłem takie rezystory, może je wymienię. https://obrazki.elektroda.pl/9539754500_... https://obrazki.elektroda.pl/6247112200_...
witam. mój pacjent to corolla verso 2004 d4d 2.0 czyli to samo silnikowo co avensis t25. U mnie pojawił się problem z odpalaniem. czasami odpala normalnie, czasem nie idzie odpalić wcale, problem tylko na zimnym silniku. Pozostaje odpalanie na plaka lub wyciągnięcie na czas odpalania bezpiecznika EFI. Po odpaleniu można włożyć bezpiecznik i wtedy jak...
w castoramie jest toroidalny 12v 150VA to będzie rie nadawał? jak tak to jakie napięcie osiągane na wyjściu za diodami i kondensatorem? Ja mam prostownik zmontowany z dwóch trafo toroidalnych 230V/11.5V-60VA (dane z metki) połaczonych równolegle + mostek 25A z radiatorem. Napięcie na wyjściu po obciążeniu go tylko kondensatorem to 17 V (analodowy Lavo3)...
Normalnie przytrzymując dłużej przycisk "Power" wyłączasz całą logikę w radiu. Zasilana jest tylko jego pamięć kanałów. Tutaj prawdopodobnie padło samo radio. Można je wymontować i sprawdzić jak się zachowuje (czy jest pobór prądu po wyłączeniu) zasilane z zewnętrznego źródła zasilania 12V. Rozumiem, że w instalacji nikt nie grzebał. Tam są wtyczki...
Witam. Mam problem z moją Toyotą (benzyna 1,4, 2004 r - mały przebieg). Akumulator jest OK, klemy czyste, a zdarza się, że przy próbie uruchomienia (przekręcenie kluczyka) wszystkie lampki wskaźników gasną (duży pobór prądu) ale rozrusznik nie kręci (martwy). Za drugą próbą nieraz zaskoczy, a nieraz za trzecim razem. Co może być tego przyczyną. Będę...
Tylko sterownik silnika jest ponitowany, pewnie żeby ewentualną próbę kradzieży utrudnić, ostatnio też Corolli szlifierką kątową się dobierałem. :) Ten od oświetlenia wnętrza jest po stronie kierowcy, włącz np światła to go znajdziesz po pipczeniu.
Witam Mam pytanie jak sprawdzic pobór prądu mam podobny problem : Toyota Corolla 91 1.8 D Akumulator 75Ah kupiony 1 wrzesnia na poczatku odpalal bez problemu potem coraz gorzej kilka razy odpalilem go "z górki" na lekkim pozuwie z biegu zeby zaskoczyl silnik jezdze codziennie 50km do praci i z powrotem wiec czas ladowania ok 45 minut 2 razy dziennie...
Niełączenie niełączeniem ale jeżeli po przekręceniu kluczyka w pozycję rozruch słychać tylko automat (cykanie) i nic się nie dzieje, czyli rozrusznik nie kręci to należy podejżewać brak styku w automacie przez co nie ma przeplywu prądu na szczotki, idąc dalej mozna podejżewać zeszczotki się zawiesily i nie podają prądu na uzwojenie wirnika, ale.......
Światełko w bagażniku to pikuś przy nieprzechodzeniu elektroniki w stan uśpienia. Przy tak małym poborze prądu, niepokojąco niskie napięcie akumulatora to już poniżej 12,2 V... Jednak niemiecka myśl techniczna górą... przy słabym akumulatorze nie tylko powyłącza wszystkie lampki, gniazdo zapalniczki i radio, ale nawet nie pozwoli ich ręcznie włączyć....
Nie wiem czy to do mnie jest skierowane, ale jeżeli tak to: - odnośnie regulatora solarnego PWM, to mam najtańszy jaki był (ceny nie pamiętam), 12/24V 10A. Kupiłem go bo chciałem zobaczyć namacalnie jak działa. W dołączonej kartce z danym podany był pobór prądu przez niego jako <20mA. Tu masz link do podobnego regulatora na 30A: https://allegro.pl/oferta/regulator-lado...
Nie rozumiem, a z akumulatorami mam do czynienia do 100 lat??? ... -09,2013 kupiłem nowy aku. Bosch 12V 72Ah 680 A, był zalany elektrolitem, gotowy do startu - po kilku dniach postoju wsiadam do auta MB 250D (124), a tu kiszka, całkowity brak prądu, sprawdzam, wszystko poza autoalarmem wyłączone, To ta wiedza jest bardzo powierzchowna, widać akumulator...
Waraz : wez cegi pomiarowe zaloż na kabel od akumulatora i odpal samochod przy rozładowanym aku : 50A ladowania to nic nietypowego ( skad bzdure o tym ze alternatory maja ogranicznik wzieleś to nie wiem ) Kolejny raz sugerujesz mi, że piszę bzdury i kolejny raz wytwarzasz jakieś moje wypowiedzi. Nigdzie nie pisałem o alternatorze. Pisałem o prostowniku....
Z tym, że samochody napędzane gazem stawiają większe wymagania dla układu WN się nie zgadzam, a na to mam prosty argument. Kiedyś bardzo dawno, kiedy polonez był niezagazowany, do odpalania silnika przy dużych mrozach (do -30*C, olej gęsty, często wszystko oszronione - czyli bardzo ciężki rozruch, duży pobór prądu z akumulatora), żeby nie męczyć akumulatora...
Podzielę się moimi spostrzeżeniami z ładowania akumulatorów - mam nadzieję, że te uwagi są na temat i nie zaniżą poziomu forum. Dotychczas miałem w zasadzie do czynienia z akumulatorami w których była możliwość kontroli poziomu i gęstości elektrolitu i nie przykładałem specjalnej uwagi przy okresowym ich doładowywaniu. Miałem i mam do dyspozycji dwa...
Witam ! Czy ktoś posiada informację, jakim prądem można obciążyć wyjście z regulatora napięcia (+ D - żółty przewód). Wykorzystałem to wyjście do załączania przekaźnika (pobór prądu 120 mA) który włącza mi dodatkowe światła dzienne w E 12 po uruchomieniu silnika. Wszystko działa poprawnie, ale nie mam pewności czy nie uszkodzę regulatora napięcia w...
Artur k. -> dla porównania parametry escorta z Akademii Morskiej Typ akumulatorów trakcyjnych: 14 szt. Trojan T-105 Masa baterii trakcyjnej: 350 kg Zasięg pojazdu: maksymalny ok. 150-170 km Przy temp -10 st. C pojemność akumulatora spada do ok. 2/3 pierwotnej wartości przy 20 st. C. więc zamiast 150km przejedziemy 100km. Albo zamiast 120km - 80km....
corolla pobór prądu mercedes pobór prąd zafira pobór prąd
pralka amica czyszczenie filtra master kompresyjne klapek nagrzewnica sterować
Błąd U115 w systemach Zoeller - diagnostyka i rozwiązania Zaniżone wskazania prędkościomierza w Mercedesie W205