Przy biegu jałowym albo przy niskim obciążeniu masz duże podciśnienie w kolektorze i ciągnie olej przez uszczelniacze. Widać też po hamowaniu silnikiem, jak dodasz gazu to puszcza chmurę. Spróbuj zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworowych, może podarujesz trochę stosunkowo niskim kosztem.
Niedawno miałem to samo. Wstążka masy w komorze silnika.
Kolego jeśli rozrusznik kręci a silnik nie to prawdopodobnie padłci element sprzęgający(ten na środkowym zdjęciu).
http://obrazki.elektroda.pl/7356729700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7356729700_1...
Nie kręci rozrusznik czy kręci a nie odpala silnik?
Diagnostykę MMT zrób, tam często sypią się szczotki na silnikach robota
musisz jechać do elektronika nie mechanika wygląda że może poleciał tranzystor mocy... wyśle ci na priva namiary do gościa we Wrocławiu
Układ zapłonowy do sprawdzenia.
Sterownik Bosch?
Wiązka od cewek zapłonowych ociera o dekiel zaworowy pod plastikową osłoną silnika.
Załóż oryginalne przy najmniej pojeździsz.
Skoro daje ciśnienia na max a masa powietrza nie idzie na cylindry to wyjście jest jedno - EGR.
Tak jak pisałem,linia paliwowa do sprawdzenia.
Powietrze w układzie i lub problem z WP.
witam mam problem z toyota corolla 2.0 d4d wyskakuje blad silnika traci moc czy ma ktos jakas podpowiedz
To widocznie ktoś sprzedał z powodu tych problemów.... a ty żeś kupił.... Pewnie jak ktoś sprzedał z tego powodu to to coś poważniejszego.... Jak by to był problem świec to by to sobie poprzedni właściciel pewnie naprawił i dalej cieszył się swym samochodem. Ta toyota to jest w zasadzie bardzo żywotna - zarówno silnik jak i pompa.... no chyba że już...
Tak, pompa w zbiorniku. Ważne, żeby podgląd parametrów zrobić w momencie jak występuje problem.
swiece wymienia sie kompletem kolega ma na mysli pewnie zeby wszystkie swiece miały tą samą wartosc cieplną ale ostatecznie mozna wymienić tą uszkodzoną tylko i tak efekt bedzie lepszy niz gdyby nie wymienić wcale .silniki w tych rocznikach to chyba były 1,8 i 2,0 litrowe.pozdr.
toyota corolla NDE-120 schemat el. silnika 1ND-TV
Dziękuje za podpowiedz , a zaworki scv tez trzeba by wymienić ?
1.9 SDI to też bardzo dobre silniki, występują często w Octaviach, sama Octavia to też bardzo fajny samochód i mało gnijący jeśli nie powypadkowy no i jeśli ktoś jakkolwiek dbał 1.9 TDI dobry ale tylko w wersji bez zmiennej geometrii turbiny, bo to się zawsze zacina Pamiętaj, że silniki DI mają elektronicznie sterowaną pompę wtryskową (na szczęście...
No przecież własnie ustawiając wałek na znak 4E powodujesz odpowiednie ustawienie zaworów wzg wału który masz ustawiony na 0 st. Takie ustawienie jest zawsze prawidłowe.
Toyota Corolla Verso 2004 silnik 2.0 D4D, sprawdzony na komputerze, co o tym powiecie?
Umyj silnik i zaobserwuj skąd cieknie.
Zobacz tu[url=http://forum.toyotaklub.org.pl/in...
Witam. Mam pytanie odnośnie Toyoty Corolla e11. Mianowicie czy do e11 będzie pasował silnik od e12?
Ja bym szukał Honde Civic, Mazda 323, Toyota Corolla. Silniki 1.3 do 1.6
Witam Czy to cykanie jest w skrzynce bezpieczników ,jeżeli tak to sprawdź który to przekaźnik ,mogą być w nim styki uszkodzone.
nie występuje numer błędu lecz ikonka silnika
Ja mam instalację Viale w Avensis 1.6 VVT-i, przebieg na gazie ok. 170kkm i głowica będzie do roboty najwcześniej za 30kkm, więc chyba 200kkm na gazie w Toyocie to niezły wynik..?
Witam Panie i Panów podejmę się pod temat Toyota corolla verso 2004 116km mam taki sam problem zimny silnik odpala na ciepłym strasznie trzęsie przy odpaleniu i nie może zapalić jak troszke ostygnie pali odrazu dodam.wtryski są ok czy może to być zawór scv?Proszę pomoże ktoś jeżdżę id mechanika do mechanika najlepiej to by wymienili wszystkie części...
Mechanizm się przytarł i spaliło silniczek. Jest szansa że tylko spaliło bezpiecznik - szukaj go pod maską. Nowy mechanizm + silnik lub rozebrać i nasmarować stary i zmienić silnik.
Jeśli jest to Corolla z silnikiem 4AFE sprawdź kompresje i ustawienie zaworów (czy nie jest podparty któryś z wylotowych).
Obstawiam na luźne połączenie między układem zapłonowym (konkretnie cewka nr 1) a komputerem (ECM). Bląd dotyczy głownie: Przerwane złącze cewki nr 1. Zwarte złącze cewki nr 1. Uszkodzona cewka nr 1. Uszkodzony komputer ECM. Błąd dotyczy systemu DIS (bezpośredni system zapłonu) i pokazuje się wtedy gdy sygnał IGF (to taki rodzaj sprzężenia zwrotnego)...
Dzięki za podpowiedzi, sprawa w toku :-)
Dzieje się to na zimnym czy ciepłym silniku? Wyłącz wiatrak nawiewu kabiny i zobacz czy objawy znikną. W silnikach diesla po włączeniu nawiewu ecu podnosi obroty żeby szybciej nagrzać silnik gdy jest zimny.
Trafiłem na temat przypadkiem. Jako ciekawostke podam, że w mojej corolli verso również swieciły sie w/w kontrolki, aż do wizyty w myjni automatycznej :)
Pierwsze co to brak pradu w systemie....dlaczego....? Pomimo ,ze raz odpala a raz nie to sprawdzilbym akumulator,potem polaczenia plusa i szczegolnie masy . Podczas odpalania obserwuj na mierniku spadki napiecia na akumulatorze oraz silniku ( rozruszniku /alternatorze ) .
Bezpiecznik DOME 15A pod maską silnika
Witam. Corolla 2.0 D4D 2005r. Problem z połączeniem się komputer silnik. Auto nie odpala, nie podaje paliwa na wtryski. Ktoś ma jakiś pomysł?
Większość aut to ma poniżej 0,5mm na zimnym silniku. Nawet znalazłem , że Corolla z silnikiem 1,3 ma luzy (jak dobrze pamiętam) 0,2mm i 0,25mm na wydechowym . Popytaj jeszcze na forum toyoty albo szukaj książki serwisowej.
powinno pasowac
Sprawdź wiązkę masy silnika.
W megance jak padł immobilizer, to rozrusznik kręcił, ale silnik nie odpalał, nie wiem czy to było powodowane brakiem iskry czy paliwa. Natomiast też w megance jak nie mogłem rozbroić autoalarmu, to silnik odpalał i natychmiast gasł.
POSZUKUJE NAPRAW SAM DO TOYOTA COROLLA 1,6 16V SILNIK 4AEF BEDE WDZIECZNY MAM CI CINQUECENTO
Moduł immobilisera do sprawdzenia masz przecież. O niego mi chodzi. Bezpieczniki, przekaźniki, wiązka.
Zaworki w pompie. Najlepiej wymien oba.
Po pierwsze czym zmierzyłeś obroty silinika, bo wskazania obrotomierza są mało dokładne. W tym modelu nie ma regulacji obrotów i uważam, że na chwilę obecną, nie ma czym się martwić.
JA MAM DENSO I JEST OK NAWET PRZY 30STOPNIACH POD KRESKĄ, TYM BARDZIEJ ŻE ODPALAM TYLKO NA 3 BO 4 ZOSTAŁA MI W SILNIKU KIEDY PRÓBOWAŁEM JE SAMODZIELNIE WYMIENIĆ. :)
Nie wiem jak jest w Twoim silniku, bo w moim silniku, układ sam się odpowietrza, jak otworzy się termostat.
Biegi tak samo nie wchodzą na nieuruchomionym silniku ?? Sprawdz również wybierak oraz linki najlepiej odpinając ję od skrzyni .
Podciśnienia do sprawdzenia. Przewody Podciśnienia do serwa Dodano po 1 Dziurawy przewod podciśnienia daje lewe powietrze do silnika co może się objawiać wzrostem obrotow silnika
Przypadkiem mam podobny problem. Na podstawie wielu burzliwych rozmów, od starych praktyków dostałem do wyboru: - ford focus (drogo) - volkswagen golf 3 (benzyna 1,4 lub 1,6l) - toyota corolla (silnik j.w.) Jako pierwszego pojazdu nie zalecają kupować droższych.
Nowsze Punto silnik 1,2-1,4 16V, Peugeot 307, Corolla E12 silnik 1,4 Osobiście odradzam wszelkie auta sprowadzane.
Witam mam pytanie odnosnie corolli e12,który silnik benzynowy waszym zdaniem bylby lepszy 1,4 czy 1,6?
Przede wszystkim zacznij od prędkości obrotowej silnika w czasie rozruchu. Już kilka Toyot z tym problemem robiłem, następnie ciśnienie paliwa w czasie rozruchu i podczas pracy silnika.
kod 31 czujnik predkości koła przedni prawy,32 czujnik prędkości koła przedni lewy,33 czujnik prędkości tylny prawy,14 przekażnik silnika elektrycznego pompy hydraulicznej
Gdyby ktoś potrzebował to mam schemat, razem z całą serwisówką. Ruski. pozdrawiam.
witam czy posiada ktoś schemat rozrzadu do toyota corolla werso 2004 rok silnik 1cd-ftv z gory dziekuje
Wczoraj skasowany błąd, dziś nie pojawił się ponownie rano. Ale co z tym spalaniem dużym? Może odłączenie tego oryginalnego radia to spowodowało? Bo w nim wyświetlane było też spalanie, więc dochodziły do niego sygnały ze sterownika silnika.
Namierzyłem problem. Ze sterownika klimatyzacji raz na jakiś czas wychodzi 7V z przewodu różowego od zapłonu.
złamałem 1 ząbek na rolce ktora odpowiada za czujnik połozenia wału. Pomóc w czym, przecież przyczynę masz jak na dłoni to w czym problem?????
Samochód nie jest młody, ale ma przejechane niecałe 150 000! Żona go lubi (automat, pełna elektryka, klima najwyższa wersja luna), więc chcę go uratować, ale silnik ma dziurę w bloku.
nippondenso.Symbol ECU przeważnie odpowiada kodowi silnika np 4A-FE
Poszukuję schematu instalacji elektrycznej, aby podłączyć alarm samochodowy. Dane samochodu wypisane zostały w powyższym temacie. Prosiłbym o schemat deski rozdzielczej oraz instalacji silnika.
Witam! Mam schematy do Corolli. Jeśli nie zdobędziesz ich w wersji elektronicznej, to mógłbym Ci je skserować i wysłać pocztą. Pozdrawiam
Nieszczelny dolot
Witam. Zgodnie ze zdjęciem - rys. i opis (po polsku) skrzynki bezpiecznikowej w Toyota Corolla 2001-2007 r. model z silnikiem 1.8 VVT-i (1ZZ-FE)
Witam, mam Corollę z silnikiem 4E-FE i dostałem olej Petronas Syntium 5000 XS 5W-30, zakładam, że będzie dobry do mojego auta, mam rację?
Odpowietrzaj po jednym wtrysku.
Witam. Predkosc na licznik idzie od ABS'u, sprawdzic trzeba by bylo najpierw kody zapisane w sterowniku silnika i abs'u. Wtedy okaze sie co nie dziala
Dzień dobry Mam problem z toyota corolla e12 z 2004r z silnikiem 1.6. Na zimnym silniku muszę trzymać na obrotach ponieważ gasnie. Jestem już po wymianę czujnika wału korbowego przepustnicy i krokowego oraz świec wraz z sondą. Jak już się rozgrzeje to jest wszystko ok. Błąd silnika się świeci związany z sondą ale już zakładałem i nowe i używane i dalej...
wymień bezpicznik efi
Najszybciej napinacz.
Tak benzyna się nie psuje,a szczególnie LPG,nie wierz w bajki. Przykład z tego co mam na warsztacie,Fabia 1,4 benzyna przepustnica za 1000 zł ,zamiennik nie działa.Sonda lambda do tego auta 600 zł.Astra H cewka zapłonowa ponad 400 zł .Corolla verso z silnikiem benzynowym to spalanie od 8 l w górę.Założysz gaz to głowicy wystarczy średnio na 60 tys i...
Moje autko po rozgrzaniu silnika gaśnie na biegu jałowym. Czy ktoś może mi pomóc- co może być przyczyna ?
Kod błędu, bo czujnik położenia może być raczej wałka (błędne tłumaczenie) co sugeruje wyciągnięty już łańcuch rozrządu. Reszta objawów też pasuje.
Jakaś część wpada w wibrację i przenosi to na podłogę tak samo jak brak wyważenia kół przy pewnej prędkości przenosi drgania na kierownicę.Może być to wybite łożysko lub poduszki pod silnikiem.Czy efekt występuje też na postoju przy takich obrotach silnika.
Immobilizer nie pozwala tylko uruchomic silnika , zablokowany komputer, a rozrusznik i kontrolki powinny funkcjonowac normalnie. |Brak jest zasilania z akumulatora na samochod i juz.
to jest stara Toyota Corolla 1981r. silnik 1.3 , czyli czterosów, a zapłon normalnie jak we wszystkich starych autach
Czy udalo Ci sie zdiafnozowac juz problem? U mnie auto samo nie zgasło, ale wszystko prowadzi do komputera silnika.
Pompa paliwa i/lub jej uszczelka w module pompy paliwa.
Mogli coś spaprać że vacu nie ma lub ma bardzo słabe smarowanie ! Sprawdz chociaż poziom oleju w silniku żebyś do soboty nie zatarł silnika.
Sterownik silnika.
Standart w tych modelach u mnie i u kupy ludzi jest to samo. Podobno może pomóc czyszczenie przepustnicy.
jesli to nie jest vvt-i to w silnikach 4e-fe bo teki tam został zamontowany wymiana paska rozrządu jest po 150 tyś dla aut z interwałem 15 tyś km, wyjątkiem są diesle bo tam 105 tyś. silnik 4A-FE nie jest silnikiem kolizyjnym tak zresztą jak wszystkie silniki serii - FE.
Nie, robisz klik albo klik klik i krecisz aż odpali. Inaczej zaleje silnik.
Diagnoza komputerowa.Odczyty wartości sondy lambda.
Nie ma krokowca
Miałem przed kilkoma laty Corollę z tym silnikiem i dolewałem chyba około litra na 20tyś km. Przebiegu miała 180 tyś km.
Tylko przy prędkości powyżej 100km/h.
Brak napięcia na cewce przekaźnika EFI Podałem 12V, przekaźnik działa, zapal się kontrolka silnika na desce, dalej brak reakcji na guzik start/stop
sprężanie ok, luzów nie sprawdzałem jeszcze
potencjometr przepustnicy
1. Stawiam na zużyte przewody wysokiego napięcia. Jeśli są starsze niż pięć lat wymieniłbym je w ciemno przy takim objawie... no chyba że to diesel ;-) 2. Kolejna sprawa to zużyte (zabrudzone) świece, potrzebują większego napięcia do zapłonu, przy dużej wilgotności powietrza straty na przewodach wysokiego napięcia uniemożliwiają pewny zapłon. Przegląd...
(at)sarastara witam udalo sie dojsc?? Mam ten sam problem
Dmuchawę podłączyłem tuż przed kostką silnika dmuchawy pod schowkiem pasażera.
W tych silnikach wymienia się pasek, co 105tyś, jeśli jesteś pewien tego przebiegu to niema potrzeby go wymieniać
Dobra doczytałem . Max otwarcie SCV to największe ciśnienie. W takim razie z innej beczki sterownik widzi obroty silnika?
silnik corolla silnik corolla verso corolla kontrolka silnik
pc255 proel indesit wymiana termostatu ricoh połączenie
merkury schemat panasonic aquarea
Pilarka Stihl 028 - problem z wyłączaniem silnika Skaczący kursor myszy - przyczyny i rozwiązania