Kolego jeśli rozrusznik kręci a silnik nie to prawdopodobnie padłci element sprzęgający(ten na środkowym zdjęciu).
http://obrazki.elektroda.pl/7356729700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7356729700_1...
Przy biegu jałowym albo przy niskim obciążeniu masz duże podciśnienie w kolektorze i ciągnie olej przez uszczelniacze. Widać też po hamowaniu silnikiem, jak dodasz gazu to puszcza chmurę. Spróbuj zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworowych, może podarujesz trochę stosunkowo niskim kosztem.
W megance jak padł immobilizer, to rozrusznik kręcił, ale silnik nie odpalał, nie wiem czy to było powodowane brakiem iskry czy paliwa. Natomiast też w megance jak nie mogłem rozbroić autoalarmu, to silnik odpalał i natychmiast gasł.
Jesli sam to zauważyłeś ze po najechaniu na krawężnik lub po bujnięciu autem , to może należy poszukać problemu w uszkodzonej wiązce kabli idącej do silnika. Uruchom silnik i poruszaj wiazką kabli przy silniku, gdybyś znalazł uszkodzoną wiązkę kabli to sprawdz poduszki silnika czy są całe.
Też u mnie w corolli zapalał się check i gościł błąd P0420. Mój silnik jest zagazowany od nowości i oleju nie bierze. Tego mechanicznego emulatora nie stosowałem, bo ze względu na usytuowanie sondy nie ma dla niego miejsca, są kątowy i taki by ewentualnie dałoby się zastosować, ale nie ubierałem się w to, bo ci co to testowali w corollach stwierdzili,...
Trafiłem na temat przypadkiem. Jako ciekawostke podam, że w mojej corolli verso również swieciły sie w/w kontrolki, aż do wizyty w myjni automatycznej :)
Mechanizm się przytarł i spaliło silniczek. Jest szansa że tylko spaliło bezpiecznik - szukaj go pod maską. Nowy mechanizm + silnik lub rozebrać i nasmarować stary i zmienić silnik.
Umyj silnik i zaobserwuj skąd cieknie.
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
Witam. Corolla 2.0 D4D 2005r. Problem z połączeniem się komputer silnik. Auto nie odpala, nie podaje paliwa na wtryski. Ktoś ma jakiś pomysł?
Już raz wałkowałem tu temat wymiany paska roarzadu w corolli. To jest silnik 4E-FE i jest to silnik bezkolizyjny a nie jak pisze squby który najwidoczniej nigdy nie widział tego silnika. Wymiana jak już wcześniej napisał jeden z kolegów po 150 000 tyś. i nie ma sęsu wymiana wcześniejsza bo gwarantuje za jakość japońskich pasków. Natomiast przy wymiani...
Dzieje się to na zimnym czy ciepłym silniku? Wyłącz wiatrak nawiewu kabiny i zobacz czy objawy znikną. W silnikach diesla po włączeniu nawiewu ecu podnosi obroty żeby szybciej nagrzać silnik gdy jest zimny.
To widocznie ktoś sprzedał z powodu tych problemów.... a ty żeś kupił.... Pewnie jak ktoś sprzedał z tego powodu to to coś poważniejszego.... Jak by to był problem świec to by to sobie poprzedni właściciel pewnie naprawił i dalej cieszył się swym samochodem. Ta toyota to jest w zasadzie bardzo żywotna - zarówno silnik jak i pompa.... no chyba że już...
Nie jestem też fajnym specjalistą, ale ten duży czip wskazuje na połączenie modułu z autem poprzez magistralę danych. S526D to czujnik Hola, odczytuje dane z wału silnika i przetwarza je na impulsy. W ten sposób mikroukład określa, czy silnik działa, czy nie. I nie tylko. Jeśli wszystko dobrze rozumiem, to w naszym przypadku silnik nawet nie drga. A...
Brak napięcia na cewce przekaźnika EFI Podałem 12V, przekaźnik działa, zapal się kontrolka silnika na desce, dalej brak reakcji na guzik start/stop
To jest mój trzeci samochód chodzący na gazie i w zasadzie z żadnym z nich nie miałem problemu, że są gonione na gazie. Silniki zachowywały się jak na benzynie. Napisałem w zasadzie, bo w corolli, wg mnie prawdopodobnie z powodu gazu były wymieniane trzy wtryskiwacze benzynowe. Gaz w corolli mam od nowości. Żeby nie tracić gwarancji na silnik, gaz zakładany...
Jak najszybciej zlej mineralny i jeśli wcześniej nie było z silnika wycieków oraz silnik jest w dobrej kondycji to wlej taki olej jaki zaleca producent. Mechanicy powinni pokryć koszta
Witam, Czy jest tutaj ktoś kto miał podobny problem z silnikiem D4D Corolla Verso? Silnik odpala, pracuje równo i bez problemów, natomiast czasami zupełnie nie wiadomo dlaczego gaśnie podczas redukcji biegów. ( np: z piątki na czwórkę ) Nie zawsze się tak dzieje. W serwisie Toyoty nie są w stanie przeprowadzić diagnostyki, komputer nie pokazuje żadnych...
a sprawdzałeś stan przewodów WN, świec, filtra powietrza i filtra gazu ? Czy silnik dogrzany (sprawny termostat i układ chłodzenia) ? Przewody podciśnieniowe dochodzące do gaźnika drożne?
Nie, rezystancja nie ma nic do tego. Jak znam życie to pewnie odpalasz auto i w drogę wiec nie ma się co dziwić. Zimny silnik spala najwięcej a wtedy właśnie używasz PB. Proponuje dla testu przez dwa tygodnie zanim ruszysz dać popracować silnikowi bez gazowania aż przełączy się na LPG i wtedy ruszać. Jak zauważysz różnice w znikaniu PB to będziesz wiedział...
Może mi ktoś napisać jak wyregulować ten pierwszy pasek regulowany napinaczem na śrubę? Pasek moim zdaniem jest za luźny, można go przegiąć bez problemu więcej niż 45stopni
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
To chyba taka uroda corollek. U mnie jest podobny objaw, ale jest ograniczony co do zakresu występowania. występuje tylko między 1800-1900 obrotów, na 4 lub 5 biegu i tylko w sytuacji, gdy silnik tylko podgania samochód - utrzymuje stałą prędkość. Objawia się to takim delikatnym skubaniem i zanika natychmiast w momencie minimalnego naciśnięcia lub zwolnienia...
Wiesz, mi wydaje się, że jeżeli poprzedni właściciel jeździł ze zbyt małą ilością oleju, to po prostu koła zębate się zużyły, mechanik na oko tego nie jest w stanie wychwycić, bo powierzchnia zębów mogła być ok, ale nie miały już idealnych wymiarów zarysu zeba (projektowanie przekładni się kłania) i stąd zła współpraca i wycie. Wg mnie odpadają łożyska...
żle zmieniony pasek , zmień koniecznie mechanika Sam napisałeś cyt '' Po wymianie silnik zaczął zdecydowanie głośniej pracować i samochód stracił na dynamice. Przed wymianą było dobrze. '' więc sam odpowiedziałeś .Bierz pałę i jedz z reklamacją niech sprawdzą wszystko jeszcze raz
no i ruszyło ,trzeba sprawdzić przelewy na wtryskach i wymienić ten,te co leją
Witam. Pompa paliwa umiejscowiona jest w zbiorniku. Należy zasilić silnik pompy bezpośrednio w przyłączu (poszukać na górnej ścianie zbiornika), uwaga na biegunowość!!! lub poszukać przekaźnika pompy: książka serwisowa Electrical Wiring Diagram - Toyota Corolla (AE11, EE11, CE110) No. EWD 306Y wydana przez Toyota Motor Corporation - maj 1997 podaje,...
Witam Panie i Panów podejmę się pod temat Toyota corolla verso 2004 116km mam taki sam problem zimny silnik odpala na ciepłym strasznie trzęsie przy odpaleniu i nie może zapalić jak troszke ostygnie pali odrazu dodam.wtryski są ok czy może to być zawór scv?Proszę pomoże ktoś jeżdżę id mechanika do mechanika najlepiej to by wymienili wszystkie części...
Witam. Jestem użytkownikiem 3 toyoty corolli w tym 2 właśnie tego modelu e12 (2003r. i 2004r.) i jedną osobistą e11(1998r.) Musze powiedzieć, że w e12 nic nie było wymieniane. Jedna ma 130 tys, a druga ma 95 tys przebiegu i nic nie było w nich robione. Dopiero w tym roku byłem zmuszony wymienić komplet tarcz w obu toyotkach. Oprócz tarcz, oleju i kompletów...
świeca jest mokra, także napewno nie jest to wina wtrysku. zobacz czy wtrysk podaje paliwo cyklicznie czy leje cały czas i porównaj czy w miarę równo rozpylają paliwo wszystkie 4 oczywiście I tu, jak leje wtryskiwacz 1 cylindera - może tkwić przyczyna. W pierwszym poście była wzmianka o gazie i pytanie, bo o tym nie było później mowy - jak silnik pracuje...
Jako, że mam (ale diesla) Grande Punto to powiem tak - to będzie najtańsze z aut w danym roczniku w swojej klasie (to segment B, ale wymiarami dorównuje kompaktom, jak np. Corolla E12). Pod kątem LPG masz silniki 1.2 16V (trochę za mały do tego auta) i 1.4 Starjet. Auto dość wygodne, dużo miejsca w środku, dobrze wyposażone i nieźle się prowadzące....
Witam Czy to cykanie jest w skrzynce bezpieczników ,jeżeli tak to sprawdź który to przekaźnik ,mogą być w nim styki uszkodzone.
Moduł immobilisera do sprawdzenia masz przecież. O niego mi chodzi. Bezpieczniki, przekaźniki, wiązka.
Witam! Mam schematy do Corolli. Jeśli nie zdobędziesz ich w wersji elektronicznej, to mógłbym Ci je skserować i wysłać pocztą. Pozdrawiam
Samochód nie jest młody, ale ma przejechane niecałe 150 000! Żona go lubi (automat, pełna elektryka, klima najwyższa wersja luna), więc chcę go uratować, ale silnik ma dziurę w bloku.
Podaj model ze słupka dokładny
Jest jakiś łatwy sposób na sprawdzenie tych cewek? Raczej wszystkie cewki są sprawne, ale tak jak piszesz może być przebicie. W lato jedna mi padła ale wymieniono w warsztacie i wszystko było jak dawniej, nadal drgał ale nie wydawał z siebie zbędnych dźwięków jak przy zepsutej cewce. Dodam tylko że to drga od momentu zakupu, ponad dwa lata temu ale...
Polecam 1.6 - idealny do gazu. Nie ma szalu ale silnik żywotny i wystarczający dla zwykłego kierowcy.
Mam problem z uruchomieniem silnika Toyota Corolla 1,6 (E12T) benzyna 2002 r. produkcji. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i włączeniu zapłonu, prawidłowo działają wskaźniki np: poziomu paliwa i zapalają się, te co trzeba i po chwili gasną odpowiednie lampki kontrolne. Po obróceniu kluczyka w położenie "start" zamiast rozpoczęcia pracy silnika słychać...
Witam Mam problem z jednym autkiem, się którym okazała się nie psująca się jak w temacie... benzyna 1.4 16V (bez gazu). Auto po odpaleniu po nocy w czasie jazdy (przyspieszania) zaczyna szarpać w okolicy 3 tysięcy obrotów przez pierwsze 5 min jazdy. Efekt podobny do dławienia się silnika, natomiast jadąc płynnie jest wszyystko OK. Nie ma żadnych błedów....
wtrysk jednopunktowy ?wielopunktowy ?gaznik?......a moze kod silnika? ,rocznik?
Witam. OD jakiegoś czasu w moim samochodzie corolla e11 silnik 4efe dziwnie pracuje. Czasem obroty zawieszaja się na poziomie 1200 do 2000 i wtedy silnik przerywa co jakiś czas. Po musnieciu gazu obroty spadają . Zdiagnozowane było wypadanie zapłonu na 3 cylindrze więc wymieniłem cewke Ale nic to nie pomogło. Przewody i świece również są nowe. Czasami...
Witam, Corolla e12, 1,4 , benzyna, (2006) 110 000km Powstał problem który stopniowo się pogłębia mianowicie z chwilą przekręcenia kluczyka rozrusznik prawidłowo zakręci 1-2 razy silnikiem,poczym przechodzi na wysokie obroty. Odczuwam że stracił mechaniczne połączenie z wieńcem silnika. Po kilku krotnych próbach uruchomienia silnik zaskakuje i pali bez...
Witam! Posiadam Rolke e12 1.4 PB z 2002 r w sedanie, ostatnio podczas jazdy zauważyłem niepokojący objaw, otóż podczas normalnej jazdy np jak wkręcał się na obroty około 2500-3000. Wyraźnie czuć było takie kilkukrotne szarpnięcie a potem już jechał normalnie . Przeważnie działo się to na biegach od drugiego do czwartego. Na początku zignorowałem ten...
Na wstępie chciałbym zaznaczyć iż jestem początkujący :) Kilka szczegółów samochodu: Toyota Corolla z 2000 roku Silnik 1.4 VVTI - benzyna 155 tyś przebiegu Jakiś rok temu zapaliła mi się pomarańczowa lampka, która na mój gust oznaczała problemy z silnikiem (zgadywałem ponieważ dla mnie kształt który posiada jest bliżej nieokreślony :)). Pojechałem do...
Witam wszystkich. Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem TOYOTA COROLLA 1.4 VVT-i T3 5dr Hatchback z 2002 r i zauważyłem pewien problem. Wydaje mi się że wolne obroty są odrobine za niskie bo wynoszą około 600 i autko trochę się trzęsie. Jak włączę światła to wracają na 700 i jest ok. Dodam że auto pali dobrze na zimnym i ciepłym silniku. Ssanie...
Witam. Wczoraj robiłem corolkę na brak mocy, nie wkręcała się więcej niż na 3000 rpm. Odczyt z testera, wolne obroty około 100 kPa, a po dodaniu gazu 47 kPa, ciśnienie w dolocie. Otwieram maskę, po dodaniu gazu wąż gumowy za turbiną dostaje "implozji". Zaglądam do wejścia turbiny a tu jakieś filce, część wyciągnąłem szczypcami. Muszę przerwać, potem...
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Postaram się opisać w skrócie opisać problem z uruchomieniem silnika. Wszystko było z elektroniką ok ale 3 dni temu musiałem wymienić sprzęgło więc musiałem też na około 9 h odłączyć akumulator. Po złożeniu wszystkiego auto zapaliło bez problemu. Następnego dnia też nie było problemu. Kolejnego dnia rano odpaliłem...
Jestem posiadaczem Corolki z '94 1.6. Dwa dni temu w deszczową pogodę (mgła, ogólnie duża wilgotność) silnik zaczął pracować tak jakby nie palił na jeden gar. Odpalał za każdym razem (mało chętnie) ale obroty nierówne i brak mocy bez względu czy silnik zimny czy ciepły. Obejrzałem świece wszystkie wyglądały jednakowo, finalnie wymieniłem wszystkie -...
Witam. Mam Corollę E12 z silnikiem 4ZZ-FE, olej wymieniony 13.000km temu, samochód czy zimny czy ciepły pali po ok 1-2s kręcenia, jednak problem pojawia się gdy pojeździ się mocniej - czytaj bardzo dynamiczna jazda, zmiany biegów przy około 5.000rpm, i tak jakiś czas - gdy po takiej jeździe zgaszę samochód, aby go odpalić, muszę kręcić około 8s rozrusznikiem,...
Witam, mam problem z corollą e12 1.6vvti, mianowicie nie jestem w stanie ruszyć samym sprzęgłem bo obroty strasznie się gubią oraz występuje falowanie obrotów na ciepłym tak,że auto wpada w drgania po czym podnosi obroty , mam elektroniczną przepustnice i zastanawiam się czy jest tam silnik krokowy, który mógłbym wyczyścić? bo samą przepustnicę czyściłem....
Witam Mam problem z nierówną pracą silnika w mojej corolli na benzynie. Na gazie jest ok za to na benzynie obroty falują pomiędzy 800-1000 na biegu jałowym jak się jedzie jest dobrze, niema problemów z mocą itp. Filtry, świece były wymieniane, niedługo wymienie przewody WN. Próbowałem równych dodatków do benzyny ale skutek był mizerny. Macie może jakiś...
Witam. Mam pytanie odnośnie Toyoty Corolla e11. Mianowicie czy do e11 będzie pasował silnik od e12?
Witam. Auto jak w tytule, zgasła podczas jazdy i nie zamierza odpalić. Ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem 25MPa, obroty rozrusznika 210. Zasilania, masy wszystko sprawdzone. Brak błędów. Auto odpala tylko w czasie podawania plaka, po skończeniu gaśnie. Korekty wtryskiwaczy o ile mogą być miarodajne podglądane Techstreamem od -2.5 do...
Dzisiaj w czasie jazdy nagle, bez wcześniejszego ostrzeżenia ani żadnych sygnałów, sprzęgło zaczęło się zachowywać dziwnie. Pedał zaczął chodzić zdecydowanie lżej, a sprzęgło wyraźnie puszcza. Objawia się to tym, że silnik wchodzi czasem na wyższe obroty przy tym samym ustawieniu gazu, szczególnie przy jeździe pod górkę. Nie przypuszczam, że jest to...
Co sie konkretnie dzieje po przekreceniu kluczyka? Rozrusznik kreci?
tam znajdziesz linak do cariny, w rzeczywistości jest to książka do corolli (92-97) http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30...
mam pytanie moja toyota corolla 1.6 ma dziwne obroty wachaja sie od 700-1100 "skacza" do 3000 ciagnie a później tak dziwnie szarpie jak by sprzegło ale jak sie nagrzee w trasie ma przebłyski ze cignie tak jak powinna jak mozna to prosze o pomoc
Nie ma problemu z bezpiecznikami, problem jest za całą skrzynką bezpieczników. Jest kilka rezystorów i kondensatorów, które są odpowiedzialne za zwłokę czasową iw moim przypadku lewa strona od kierownicy nie ma światła (silnik lusterek, silnik świateł i otwór na kluczyk). nie przejmuj się tym, aby to naprawić należy zdjąć całą deskę rozdzielczą, aby...
Chcał bym wykonać remont silnika w tym samochodzie silnik przejechał 420 tyś km zaczoł już brać olej w dużych ilościach około litra na 1000 km, to co ja zauważyłem w tym silniku to zapieczone pierścienie smarujące, ztwadniały uszczelniacze na zaworach niewielki luz na prowadnicach zaworowych, napewno wypalone gniazda zaworowe wydechowe i ssące, silnik...
Witam Podczas dzisiejszej jazdy nagle autko zaczęło przerywać tak jakby chodził na jednym bądź dwóch tłokach całe się trzęsło a prędkość max to 60km/h przy czym im więcej wcisnałem gazu tym bardziej trzęsło. Jest jedynie ok gdy nie dodaje gazu np zwalniam na biegu wtedy pracuje prawidłowo nie stuka i nie czuc trzęsienia. Zatrzymałem i po spoglądnięciu...
Witam mam pytanie odnosnie corolli e12,który silnik benzynowy waszym zdaniem bylby lepszy 1,4 czy 1,6?
dziś odpalam auto, wczoraj zgasiłem na gazie i rezerwie odpalam przełącza sie na gaz i obroty zalesią 300, 150,200, 2000, 400 gaśnie odpalam jeszcze raz od razu przechodzi na gaz i znowu obroty szleją z wyczuciem dodaje gazu aż oświeci się kontrolka rezerwy gazu i w tedy OK!!! z tego, co pamiętam w trakcie rozmów to jest sekwencja z sterownikiem zenit...
Załóż oryginalne przy najmniej pojeździsz.
Witam, Ten sam problem w e12 d4d 2.0 klimatronik - silnik rozgrzany, nawiew zimny. Niezależnie, czy klima włączona, czy nie. Gdy obroty wzrosną powyżej 3tys. zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Jak obroty spadną po ok. 10sek wraca zimny nawiew. Płyn chłodniczy idealnie pośrodku poziomu min/max. Pomożecie?
Po pierwsze co bym zrobił, to sprawdził jak chodzi sonda lambda przed katalizatorem. Po drugie, jak to liczyłeś. Jak z kompa pokładowego, to w mojej corolli z takim silnikiem o pojemności 1.4, trzeba to brać jako wskażnik. Poprawna wartość jest z wyliczenia z kilku tankowań i mnie w jeździe mieszanej wychodziło 6.7 litra/100.
corolla silnik silnik corolla verso corolla sterownik silnik
sterownik silnika pojazd touran przepustnica multimetr pomiar pojemności
Zimny rozruch – silnik gaśnie po odpaleniu, odpala za trzecim razem – diagnostyka układów paliwowych i zapłonowych Problemy z wyszukiwaniem stacji internetowych w radiu Pioneer