Niedawno miałem to samo. Wstążka masy w komorze silnika.
Nie kręci rozrusznik czy kręci a nie odpala silnik?
Diagnostykę MMT zrób, tam często sypią się szczotki na silnikach robota
Wiązka od cewek zapłonowych ociera o dekiel zaworowy pod plastikową osłoną silnika.
Przy biegu jałowym albo przy niskim obciążeniu masz duże podciśnienie w kolektorze i ciągnie olej przez uszczelniacze. Widać też po hamowaniu silnikiem, jak dodasz gazu to puszcza chmurę. Spróbuj zacząć od wymiany uszczelniaczy zaworowych, może podarujesz trochę stosunkowo niskim kosztem.
Kolego jeśli rozrusznik kręci a silnik nie to prawdopodobnie padłci element sprzęgający(ten na środkowym zdjęciu).
http://obrazki.elektroda.pl/7356729700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7356729700_1...
No przecież własnie ustawiając wałek na znak 4E powodujesz odpowiednie ustawienie zaworów wzg wału który masz ustawiony na 0 st. Takie ustawienie jest zawsze prawidłowe.
Sterownik Bosch?
Witam. Mam pytanie odnośnie Toyoty Corolla e11. Mianowicie czy do e11 będzie pasował silnik od e12?
Umyj silnik i zaobserwuj skąd cieknie.
Bezpiecznik DOME 15A pod maską silnika
Układ zapłonowy do sprawdzenia.
musisz jechać do elektronika nie mechanika wygląda że może poleciał tranzystor mocy... wyśle ci na priva namiary do gościa we Wrocławiu
witam mam problem z toyota corolla 2.0 d4d wyskakuje blad silnika traci moc czy ma ktos jakas podpowiedz
Sprawdź wiązkę masy silnika.
Podciśnienia do sprawdzenia. Przewody Podciśnienia do serwa Dodano po 1 Dziurawy przewod podciśnienia daje lewe powietrze do silnika co może się objawiać wzrostem obrotow silnika
Skoro daje ciśnienia na max a masa powietrza nie idzie na cylindry to wyjście jest jedno - EGR.
Gdyby ktoś potrzebował to mam schemat, razem z całą serwisówką. Ruski. pozdrawiam.
Tak jak pisałem,linia paliwowa do sprawdzenia.
Dzieje się to na zimnym czy ciepłym silniku? Wyłącz wiatrak nawiewu kabiny i zobacz czy objawy znikną. W silnikach diesla po włączeniu nawiewu ecu podnosi obroty żeby szybciej nagrzać silnik gdy jest zimny.
toyota corolla NDE-120 schemat el. silnika 1ND-TV
nie występuje numer błędu lecz ikonka silnika
Przede wszystkim zacznij od prędkości obrotowej silnika w czasie rozruchu. Już kilka Toyot z tym problemem robiłem, następnie ciśnienie paliwa w czasie rozruchu i podczas pracy silnika.
Pierwsze co to brak pradu w systemie....dlaczego....? Pomimo ,ze raz odpala a raz nie to sprawdzilbym akumulator,potem polaczenia plusa i szczegolnie masy . Podczas odpalania obserwuj na mierniku spadki napiecia na akumulatorze oraz silniku ( rozruszniku /alternatorze ) .
Wczoraj skasowany błąd, dziś nie pojawił się ponownie rano. Ale co z tym spalaniem dużym? Może odłączenie tego oryginalnego radia to spowodowało? Bo w nim wyświetlane było też spalanie, więc dochodziły do niego sygnały ze sterownika silnika.
Powietrze w układzie i lub problem z WP.
Czy udalo Ci sie zdiafnozowac juz problem? U mnie auto samo nie zgasło, ale wszystko prowadzi do komputera silnika.
Poszukuję schematu instalacji elektrycznej, aby podłączyć alarm samochodowy. Dane samochodu wypisane zostały w powyższym temacie. Prosiłbym o schemat deski rozdzielczej oraz instalacji silnika.
Nie, robisz klik albo klik klik i krecisz aż odpali. Inaczej zaleje silnik.
Mechanizm się przytarł i spaliło silniczek. Jest szansa że tylko spaliło bezpiecznik - szukaj go pod maską. Nowy mechanizm + silnik lub rozebrać i nasmarować stary i zmienić silnik.
Tak, pompa w zbiorniku. Ważne, żeby podgląd parametrów zrobić w momencie jak występuje problem.
To widocznie ktoś sprzedał z powodu tych problemów.... a ty żeś kupił.... Pewnie jak ktoś sprzedał z tego powodu to to coś poważniejszego.... Jak by to był problem świec to by to sobie poprzedni właściciel pewnie naprawił i dalej cieszył się swym samochodem. Ta toyota to jest w zasadzie bardzo żywotna - zarówno silnik jak i pompa.... no chyba że już...
Moim skromnym zdaniem książkę pisał idiota albo w toyocie w skład wymiany paska rozrządu dochodzą wałki :-) P.S. luzy to 0,20-0,30 ssące 0,35-0,45 wydech regulowane na zimnym silniku
swiece wymienia sie kompletem kolega ma na mysli pewnie zeby wszystkie swiece miały tą samą wartosc cieplną ale ostatecznie mozna wymienić tą uszkodzoną tylko i tak efekt bedzie lepszy niz gdyby nie wymienić wcale .silniki w tych rocznikach to chyba były 1,8 i 2,0 litrowe.pozdr.
Jakaś część wpada w wibrację i przenosi to na podłogę tak samo jak brak wyważenia kół przy pewnej prędkości przenosi drgania na kierownicę.Może być to wybite łożysko lub poduszki pod silnikiem.Czy efekt występuje też na postoju przy takich obrotach silnika.
Dobra doczytałem . Max otwarcie SCV to największe ciśnienie. W takim razie z innej beczki sterownik widzi obroty silnika?
p.s Utrzymuje temp.po wyłączeniu silnika.
Dzieki wielkie za pomoc. Wyczyszcze, pojezdze i zobaczymy czy pomoglo. Pozdrawiam PS Zalaczam zrzut ekranu z napiec obydwu sond przy rozgrzanym silniku
W megance jak padł immobilizer, to rozrusznik kręcił, ale silnik nie odpalał, nie wiem czy to było powodowane brakiem iskry czy paliwa. Natomiast też w megance jak nie mogłem rozbroić autoalarmu, to silnik odpalał i natychmiast gasł.
powinno pasowac
Witam, Czy jest tutaj ktoś kto miał podobny problem z silnikiem D4D Corolla Verso? Silnik odpala, pracuje równo i bez problemów, natomiast czasami zupełnie nie wiadomo dlaczego gaśnie podczas redukcji biegów. ( np: z piątki na czwórkę ) Nie zawsze się tak dzieje. W serwisie Toyoty nie są w stanie przeprowadzić diagnostyki, komputer nie pokazuje żadnych...
Zobacz tu[url=http://forum.toyotaklub.org.pl/in...
Toyota Corolla Verso 2004 silnik 2.0 D4D, sprawdzony na komputerze, co o tym powiecie?
Jak już upierasz się przy chinolach - tu masz rozkminiony temat : https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Ale faktycznie jak napisali przedmówcy przy obecnej cenie w/w Elmesa zakładanie czegoś takiego to bezsens. Gwoli wyjaśnienia: ten odbiornik musi mieć funkcję przerzutnika - tzn dany przycisk pilota ma odpalać konkretny...
kod 31 czujnik predkości koła przedni prawy,32 czujnik prędkości koła przedni lewy,33 czujnik prędkości tylny prawy,14 przekażnik silnika elektrycznego pompy hydraulicznej
Nieszczelny dolot
Kod błędu, bo czujnik położenia może być raczej wałka (błędne tłumaczenie) co sugeruje wyciągnięty już łańcuch rozrządu. Reszta objawów też pasuje.
JA MAM DENSO I JEST OK NAWET PRZY 30STOPNIACH POD KRESKĄ, TYM BARDZIEJ ŻE ODPALAM TYLKO NA 3 BO 4 ZOSTAŁA MI W SILNIKU KIEDY PRÓBOWAŁEM JE SAMODZIELNIE WYMIENIĆ. :)
wtrysk jednopunktowy ?wielopunktowy ?gaznik?......a moze kod silnika? ,rocznik?
Sterownik silnika.
Nie wiem jak jest w Twoim silniku, bo w moim silniku, układ sam się odpowietrza, jak otworzy się termostat.
A wtryskiwacze czasem nie mają wspólnego plusa na którym napięcie pojawia się dopiero w czasie pracy silnika?
Silnik 1,4 D4D łańcuch Silnik 2,0 110 koni 1CDFTV pasek i wtryski czteropinowe(gorszy) Silnik 2,0 116 koni 1CDFTV pasek i wtryski dwupinowe (lepszy) Silnik 2,0 126 koni 1ADFTV łańcuch Silnik 2,2 150 koni 2ADFTV łańcuch Verso nie ma silnika 1,4
Biegi tak samo nie wchodzą na nieuruchomionym silniku ?? Sprawdz również wybierak oraz linki najlepiej odpinając ję od skrzyni .
1. Stawiam na zużyte przewody wysokiego napięcia. Jeśli są starsze niż pięć lat wymieniłbym je w ciemno przy takim objawie... no chyba że to diesel ;-) 2. Kolejna sprawa to zużyte (zabrudzone) świece, potrzebują większego napięcia do zapłonu, przy dużej wilgotności powietrza straty na przewodach wysokiego napięcia uniemożliwiają pewny zapłon. Przegląd...
Bezpieczniki i przekaźniki zostały sprawdzone i są dobre. Samochód jest u mechanika i nie mogą połączyć się z silnikiem
Obstawiam na luźne połączenie między układem zapłonowym (konkretnie cewka nr 1) a komputerem (ECM). Bląd dotyczy głownie: Przerwane złącze cewki nr 1. Zwarte złącze cewki nr 1. Uszkodzona cewka nr 1. Uszkodzony komputer ECM. Błąd dotyczy systemu DIS (bezpośredni system zapłonu) i pokazuje się wtedy gdy sygnał IGF (to taki rodzaj sprzężenia zwrotnego)...
Jeśli chodzi o czujnik temp. to masz tu wszystko potrzebne
Witam Panie i Panów podejmę się pod temat Toyota corolla verso 2004 116km mam taki sam problem zimny silnik odpala na ciepłym strasznie trzęsie przy odpaleniu i nie może zapalić jak troszke ostygnie pali odrazu dodam.wtryski są ok czy może to być zawór scv?Proszę pomoże ktoś jeżdżę id mechanika do mechanika najlepiej to by wymienili wszystkie części...
Mogli coś spaprać że vacu nie ma lub ma bardzo słabe smarowanie ! Sprawdz chociaż poziom oleju w silniku żebyś do soboty nie zatarł silnika.
W mojej E11 (benzyna) zerwaly sie poduszki silnika - objawialo sie to, ze przy ruszaniu w pewnym przedziale obrotow (chyba 950-1000) byly odczuwalne wieksze wibracje. Ale nie bylo rezonansu (wibracji) w caly zakresie obrotow. Tylko to byl maly silnik benzynowy.
Jesli sam to zauważyłeś ze po najechaniu na krawężnik lub po bujnięciu autem , to może należy poszukać problemu w uszkodzonej wiązce kabli idącej do silnika. Uruchom silnik i poruszaj wiazką kabli przy silniku, gdybyś znalazł uszkodzoną wiązkę kabli to sprawdz poduszki silnika czy są całe.
Nie wiadomo dokładnie w jaki sposób, ale zatarł mi się silnik. Silnik w Toyocie jest bardzo rzadki i mam bardzo spory problem ze znalezieniem go.
Mógł jak to zrobiłeś na włączonym zapłonie bądź pracującym silniku.
ale jeśli jest uszkodzony wtrysk, to zastanawia mnie jedno, czemu nie puści nawet dymka na zimnym jak i na ciepłym silniku.
Wzrost ciśnienia w szynie CR,w funkcji czasu podczas uruchamiania silnika.
Zaworki w pompie. Najlepiej wymien oba.
1.9 SDI to też bardzo dobre silniki, występują często w Octaviach, sama Octavia to też bardzo fajny samochód i mało gnijący jeśli nie powypadkowy no i jeśli ktoś jakkolwiek dbał 1.9 TDI dobry ale tylko w wersji bez zmiennej geometrii turbiny, bo to się zawsze zacina Pamiętaj, że silniki DI mają elektronicznie sterowaną pompę wtryskową (na szczęście...
Witam. Predkosc na licznik idzie od ABS'u, sprawdzic trzeba by bylo najpierw kody zapisane w sterowniku silnika i abs'u. Wtedy okaze sie co nie dziala
Jak nagrzewanie ma z silnika :) ... chyba
Trafiłem na temat przypadkiem. Jako ciekawostke podam, że w mojej corolli verso również swieciły sie w/w kontrolki, aż do wizyty w myjni automatycznej :)
Większość aut to ma poniżej 0,5mm na zimnym silniku. Nawet znalazłem , że Corolla z silnikiem 1,3 ma luzy (jak dobrze pamiętam) 0,2mm i 0,25mm na wydechowym . Popytaj jeszcze na forum toyoty albo szukaj książki serwisowej.
nippondenso.Symbol ECU przeważnie odpowiada kodowi silnika np 4A-FE
Po pierwsze czym zmierzyłeś obroty silinika, bo wskazania obrotomierza są mało dokładne. W tym modelu nie ma regulacji obrotów i uważam, że na chwilę obecną, nie ma czym się martwić.
Podładowałem akumulator lecz problem nadal występuje. A te wybite tulejki to co by miały do tego jeżeli problem pojawia się po prostu po przekręceniu kluczyka na 2 stopień bez zapłonu silnika?
Nie, taka klapka nie powinna być tam w ogóle potrzebna, bo nie powinno być żadnych wybuchów. Ale to nie osiągalne z mieszalnikową instalacją w tym silniku.
A Jakie masz napięcie na samym akumulatorze podczas ładowania ? Zmierz i podaj oczywiście na odpalonym silniku. Pozdrawiam
Witam. Zgodnie ze zdjęciem - rys. i opis (po polsku) skrzynki bezpiecznikowej w Toyota Corolla 2001-2007 r. model z silnikiem 1.8 VVT-i (1ZZ-FE)
Dmuchawę podłączyłem tuż przed kostką silnika dmuchawy pod schowkiem pasażera.
Toyota Corolla 2007 P+G. Od niedawna auto szarpie na zimnym silniku, zaczęło się od bardzo delikatnego dławienia przy dodawaniu gazu, teraz objaw się trochę nasilił, chociaż nadal da się w miarę normalnie jechać. Zapala normalnie, silnik pracuje równo, rusza normalnie, ale przy przyspieszaniu lekko się przydusza, potrafi nawet wejść w tryb awaryjny...
jesli to nie jest vvt-i to w silnikach 4e-fe bo teki tam został zamontowany wymiana paska rozrządu jest po 150 tyś dla aut z interwałem 15 tyś km, wyjątkiem są diesle bo tam 105 tyś. silnik 4A-FE nie jest silnikiem kolizyjnym tak zresztą jak wszystkie silniki serii - FE.
Witam. toyota po dachowaniu nie chce odpalić wcześniej normalnie paliła, co może być przyczyną? czy są jakieś zabezpieczenia na silniku?
złamałem 1 ząbek na rolce ktora odpowiada za czujnik połozenia wału. Pomóc w czym, przecież przyczynę masz jak na dłoni to w czym problem?????
witam czy posiada ktoś schemat rozrzadu do toyota corolla werso 2004 rok silnik 1cd-ftv z gory dziekuje
POSZUKUJE NAPRAW SAM DO TOYOTA COROLLA 1,6 16V SILNIK 4AEF BEDE WDZIECZNY MAM CI CINQUECENTO
W tych silnikach wymienia się pasek, co 105tyś, jeśli jesteś pewien tego przebiegu to niema potrzeby go wymieniać
posiadam 2 litrowa TD w 2001r.jaka moze być przyczyna jezeli podczas wlanczania nagrzewania podnosze sie obroty silnika?
Załóż oryginalne przy najmniej pojeździsz.
sprawdził bym włacznik mechaniczny na stacyjce który informuje immo o tym czy jest kluczyk włożony najlepiej testerem wtedy widac wszystko immo nie pada jest w sterowniku silnika
Samochód nie jest młody, ale ma przejechane niecałe 150 000! Żona go lubi (automat, pełna elektryka, klima najwyższa wersja luna), więc chcę go uratować, ale silnik ma dziurę w bloku.
żeby się upewnić,proponuję wykasować błędy i sprawdzić czy się ponownie te same pojawią,potem zaczął bym od sondy.
Witam Czy to cykanie jest w skrzynce bezpieczników ,jeżeli tak to sprawdź który to przekaźnik ,mogą być w nim styki uszkodzone.
Co racja to racja trzeba ten obwód czujnika sprawdzić. Przy okazji tak jak własciciel Toyoty zajrzałem do kodów błędów i u mnie P0098 to "Intake air temperature sensor 2 circuit high" - czyżby kluczem do zagadki były gorące spaliny przepuszczane w zbyt dużych ilościach przez egr do kolektora dolotowego przy zimnym silniku ?
Silnik jak najbardziej kolizyjny. Może trzonek zaworowy krzywy, może uszczelka pod głowicą, bez zdjęcia góry i tak się nie dowiesz do końca jak jest. Od kiedy to silnik kolizyjny?
Corollka z tym silnikiem zbiera sie bardzo dobrze jak na tę pojemność. Ile masz pieniędzy na to :?:
Należy sprawdzić gdzie jest nieszczelność oraz ciśnienie sprężania.
Przy takim spalaniu powinien kopcić jak "Batory"-sprawdź czy nie masz wycieku oliwy z silnika.Wykreć i sprawdź w jakim stanie masz świece-mówią dużo o kondycji silnika.
Witam Może byćto co pisze kolega Magir,sprawdź jakie jest napięcie na akumulatorze w chwili startowania,przewody dochodzące do rozrusznika,aw pierwszej kolejności masę na silniku.
silnik corolla verso corolla obrót silnik corolla sterownik silnik
wzmacniacz 2sd2390 2sb1560 tda2030a zasilanie synchronizacja gmail
schemat podłączenia różnicówki philips lattego
Ciężar podstawy odciągu 9-metrowego masztu - obliczenia i analiza Ciężar podstawy odciągu dla 9-metrowego masztu