A gdzie w dieslu ssanie?
Temat zakończony. Sprzedałem auto.
Odnośnie gaśniecia silnika jak jest zimny to trzeba by wymienić filtr gazu i powietrza, no i w zależności od instalacji ustawić ssanie.
Jeżeli cz.temperatury będzie pokazywał do komputera że powietrze zimne to sterownik da więcej paliwa(Ssanie) do do sprawdzenia po podłączeniu komputera .
Nie, na ssaniu ma jeszcze więcej. Na rozgrzanym około 2 tys.
Nie działa automatyczne ssanie. Który element jest za to odpowiedzialny, ewentualnie może ktoś ma schemat?
Luz 0.2-0.3 dla ssania i 0.35-0.45 dla wydechu. W anglojęzycznej literaturze wymiana paska, co 60 tyś mil i regulacja zaworów też.
Witam Forumowiczów, mam szybkie pytanie i liczę na szybką odpowiedź. Czy Kolektor ssący z corolli e 12 po Face lifcie pasuje do corolli przed liftem ? chodzi mi głownie o mocowanie przepustnicy itp. czy ktoś przeprowadził już taki zabieg ?
I jedź tu teraz do serwisu. Szukaj lewego powietrza pomiędzy przepływomierzem (przepustnicą) a kolektorem ssącym.
Witam z tego co piszesz to silnik z gaźnikiem sterowany elektronicznie bez zaworu odcięcia paliwa .Jeśli tak to pompa jest mechaniczna i nie ma wtrysków,ale do rzeczy .Przy dłuższej jeździe na gazie z taką instalacja zasilania beną z casem zapychają sie kanały w gaźniku dzieje się tak jak odpala się auto na gazie i nie używa benzyny no i ssanie mogło...
Sprawdz sonde lambda. Spalanie zalezy jak jezdzisz i ile jedzisz. Ja mam seata 98 1,6 i w zimie pali ponad 10l. Ale ja mam do pracy 5km i większej połowie drogi jade na ssaniu, a ze w zimie mało jezdze to srednia duza.
tylko nie wiem które zwory są ssące a które wydechowe. Parodia.
Potem sprawdze ta pompę. A parametry no to muszę jechać i zostawić auto u tego mechanika zeby dobrze wystyglo przez noc. Bo to tak jakby na "ssaniu" brakowało mu paliwa gdy jest potrzebna wieksza dawka, cisnienie nagle spada i łapie błąd. Cos chyba w tym stylu?
są dwie przyczyny : 1. za małe odcinki przejeżdzasz ... praca na ssaniu 2. złe spalanie mieszaki , zły skład , a co za tym idzie nadmierne zużycie paliwa ... czy czasem się nie zalewa :?:
Witam wszystkich. Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem TOYOTA COROLLA 1.4 VVT-i T3 5dr Hatchback z 2002 r i zauważyłem pewien problem. Wydaje mi się że wolne obroty są odrobine za niskie bo wynoszą około 600 i autko trochę się trzęsie. Jak włączę światła to wracają na 700 i jest ok. Dodam że auto pali dobrze na zimnym i ciepłym silniku. Ssanie...
Sprawdź, czy nie dostaje się "lewe" powietrze ( np. servo). Spróbuj odłączyć przwod od serva i zaślep czymś otwór. Sprawdź też uszczelkę pod kolektorem ssącym.
Czy ubogo czu bogato głowica umrze a gazownik paparuch. To da sie zrobić i to dobrze. Niestety w tych autkach mamy "miekkie" gniazda i czy dawka będzie poprawna czy nie zawory zostaną uszkodzone. Do toyoty tylko pojedyncze wtryski barracuda 115 zamontowana na styk z wkretka zrobioną w glowicy najlepiej kierunkową. Można pchać lubrę lecz pomoże tylko...
hehe dostał komplet do wtrysku to ci go założył dlatego ci prownik chce wymienić bo niby komplet ale akurat ten pasyje i do gaznika i do ftrysku. jeden z kolegów pisał o przełączniku z dodatkowym przełacznikiem tkzwanym ssaniem , już niestosuje sie tych przełaczników są starego typu , teraz są pół automatyczne podażczone do cewki wtrakcie przekrecenia...
Witam, Wlasnie sprawa wyglada odwrotnie Bez klimy pali wiecej Istnieje jedyny przypadek kiedy może to wystąpić : uszkodzony termostat silnika, uruchomienie klimy dogrzewa chłodnicę bo powietrze najpierw przelatuje przez skraplacz i trafia cieplejsze na chłodnicę. Silnik ma większą temperaturę i komputer nie daje tyle "ssania" . Ale to jest wyjątek...
Witam, Mam Toyote Corolle 1991r 1.3 benzyna+gaz. Przebieg 167 tys. oryginalny. Silnik na gazniku, 75 KM. Pali...heh..w miescie nie schodzi ponizej 14 litrow gazu na 100...Czy to nie aby troche za duzo, w szczegolnosci na silnik 1.3. Nie zdarza mi sie jezdzic wyjatkowo dynamicznie, gwaltownie przyspieszac. Ogolnie najczesciej juz przy 50 - 60 jest czwarty...
Witam wszystkich serdecznie . Jestem właścicielem corolli auto ma niewielki i autentyczny przebieg jest na bieżąco serwisowane właściwie nie ma z nim problemów . Niestety od jakiegoś czasu ma zamontowaną instalacje lpg co może znacząco wpłynąć na stan silnika (a dokładnie zaworów które się wypalają ) .Żeby zabezpieczyć silnik a dokładnie zawory zamontowałem...
Witam, mam problem z rozjechanymi mapami po pracy na lpg w corolli 1.6 4afe z 94 r. Problem objawia się tym, że po odpaleniu (benzyna) na całkiem zimnym silniku są nierówne obroty (zbyt niskie) tak jakby nie załączało się ssanie. Problem mija po okolo 30 sekundach lub więcej, gdy jest zimniej na zewnątrz. Przy zmianie biegów na benzynie jakoś dziwnie...
Kolego szukasz dziury w całym, moją avką 1.6 vvti, jeździła w te mrozy żona do pracy i z powrotem, łącznie ok. 6 km. Średnie spalanie wg. komputera wykazało 14.0 l/100 km. Nawet mnie to nie dziwi, skoro przez całą długość trasy silnik pracował na ssaniu. Byłbym szczęśliwy, gdyby moja bryczka przy moim stylu jazdy, spalała w lato 9.6 l/100 km. Te 7l/...
a jest tak : -odpalam rano i musze trzymac lekko wcisniety gaz bo inaczej by zdechł tak jakby nie było tych wyzszych obrotów na ssaniu ale po jakimś czasie 5-15 sekund moge puscic pedał i są wysokie obroty -jak jest tak na pół rozgrzany to obroty zaczynają falować - wszystko sie uspakaja jak silnik dostanie pełnej temperatury to jest po przejechaniu...
Pewnie już trochę za późno, ale w Corollach 1,4 VVTi bardzo często występuję ten problem. Zaczynają obrywać się klapy sterujące w kolektorze ssącym. Nie widziałem żeby ktoś to naprawiał (aczkolwiek ponoć się da). Z reguły wymienialiśmy kolektor na nowy (z tego co pamiętam około 700pln) i ciszaaa.
Odnośnie testów z czasopisma naukowego na temat luzów, uważam, że nie są miarodajne, bo są to testy jednostkowe. Wg mnie bardziej miarodajne byłyby wtedy gdyby test był robiony równocześnie na dwóch identycznych silnikach, ale: - w jednym silniku testowano by silnik na gazie z lubrą i zmierzono o ile siadły gniazda, wyprowadzenie luzów na poziom początkowy...
Lubryfikacji Ci nie polecam. Podstawa to poprawny montaż i strojenie. Możesz też założyć elektronikę z funkcją dotrysku benzyny i moim zdaniem to jest lepsze niż lubryfikacja. Lubryfikacja zanieczyszcza kolektor ssący i płacisz co jakiś czas za olej.
Wolałbym być złym prorokiem ale czasami dochodzi do zapowietrzenia wtrysków Piezoelektryczne też? Pierwsze słyszę![/quote] A to trochę dziwne skoro kolega szyniu w poście pisze "Wszystkie wtryski mają rezystancje 1,3 oma" to w tym konkretnym przypadku wtryski albo nie są piezo albo po prostu są uszkodzone (ale wszystkie). Wygląda na to że ktoś tu bajki...
Jakiś czas temu zauważylam, że moje auto dość długo trzyma wysokie obroty. Jakieś 2 miesiące temu trwalo to do około 10 minut jazdy, ale sytuacja sie pogorszyła. Auto jezdzi normalnie tylko obroty utrzymują się na poziomie 1100. Około 3 tygodnie temu znajomy zalał mi przez pomyłkę ( :( ) benzynę zamiast ropy. W baku było bardzo mało ropy a dolane zostało...
wariant B: wyrzuć nawiew do filtra powietrza, na biegu jałowym dostaje za dużo powietrza przy lewoskręcie i podciśnienie ssące gaz zanika a następnie prędkość obrotowa schodzi do zera :) nazdar
Polak wszędzie zwietrzy interes. Nowa regulacja UE dotycząca mocy odkurzaczy sprawiła, że Zelmery o "starej" mocy zniknęły z półek a słynna sieć handlowa Eur.... zgarnęła zapasy i wywindowała ceny np. Zelmer Odyssey ST 1700W kosztował ok 258 PLN a teraz Eur... krzyczy 399 PLN. Typowe polskie zdzierstwo. Odnośnie opinii w sieci marketing szeptany działa:...
Podstawowe pytanie - czy taki sposób podłączenia manometru do pomiaru ciśnienia pompy paliwowej jest właściwy i czy podaje faktyczne ciśnienie jakie podaje pompa na listwę. A jakie masz wątpliwości w tej materii? Wg mnie ważne, aby manometr był wpięty w przewód między pompą i listwą wtryskiwaczy. Obejrzałem załącznik i wg mnie ten skok chwilowy ciśnienia...
Układ paliwowy szczelny, wszystkie świece czarne.Ciśnienia regulatora nie mierzyłem bo nie mam sprzętu.Po zdjęciu wężyka na powrocie w trakcie pracy leci paliwo i to dość obficie. Rozrząd sprawdzony-ustawiony dobrze, zapłon elektroniczny bez regulacji.Próbuję znaleźć inny zawór powrotny i go wymienić ale na razie nie znalazłem. Jeszcze jedno: kiedy...
Najprościej, rurka z kolektora ssącego i do wskaźnika. Jako wskaźnik manometr podciśnieniowy. Bardziej rozwinięty schemat, to auto złom, czujnik podciśnieniowy i elektroniczny wskaźnik, np toyota corolla lub starsze bmw lub peugeot, citroen
w międzyczasie zaślepiłem jeszcze przewód odsysania par benzyny - z tyłu w nadkolu, co też nie pomogło. Ja też w zeszłym tygodniu odłączyłem przewód odsysania par benzyny. Odpiąłem go między pochłaniaczem i elektrozaworem (między pochłaniaczem i kolektorem ssącym). Przy okazji zobaczyłem jak działa to odsysanie w corolli. Po odpaleniu zimnego silnika,...
Dla tych co mają podobny problem: Powodem "brzęczenie" silnika okazał się kolektor ssący, jest on wykonany z plastiku i się rozwarstwił, wystarczyło wkręcić 4 wkręty w odpowiednim miejscu, Co do silnika: długo nie wytrzymał, obróciło panewkę na pierwszym korbowodzie,
Cześć, mam problem z moją Tośką. 1.4 vvti z LPG 2002 Problem polega na odpalaniu zimnego silnika. Odpala za drugim/trzecim razem. Po odpaleniu wszystko jest idealnie zarówno na Pb jak i LPG Sprawdzone: - zwory - są wyregulowane - instalacja gazowa - dopiero co po przeglądzie u dobrego gazownika - rozrusznik, alternator ok czy prawidłowo podejrzewam,...
W tych modelach często zdarzało się że kolektory ssące rozwarstwiały się w środku i przez to hałasowały.Wymieniłem ich chyba kilkanaście pracując w serwisie.Uszkodzenie to nie miało wpływu na pracę silnika .
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
luzy to jak dobrze pamietam 0.15-0.25 ssący 0.25-0.35 wydech ale ja stawiam albo rozrząd albo na źle wyregulowane zawory albo źle ustawione wałki względem siebie lub koło kasujace luz miedzy wałkami .
Kiedyś jeszcze z dwa lata temu nie nagrdzewal mi sie tłumik końcow wcale, nigdy nie wylatywaly gorące spaliny, co do pompki paliwa jak by bylo za niskie cisnienie to by raczej silnik nie mail mocy, a jednak wydaje mi sie ze jak dostal tych cieblych spalin to silnik przybral jakl by na mocy - tak mi sie wydaje. Jeżeli chodzi o TPS to przy jakich obrotach,...
Witam. Mam uszkodzoną głowicę a między innymi stukają mi już zawory w mojej Toyocie. Regeneracja głowicy jest mało opłacalna i za samą regeneracje głowicy zawołali 1500zł... Do Celicy ciężko o głowica ale Avensis i Corolla mają te same silniki tzw oznaczenia 7A-FE ale inaczej wygląda kolektor ssący, wydechowy i aparat zapłonowy. Czy głowice są takie...
Audiki miałem do tej pory dwie, obie 1.9 tdi teraz mam japończyka (corolle) - audi jest wygodniejsze, na drodze stabilniejsze i na te tysiące co robię nigdy mnie nie zawiodło, zawsze do celu dojechałem :) Co do poruszonego problemu paliwowego to samemu będziesz miał zabawę, Nie znam tego silnika ale generalnie do sprawdzenia jest wiele rzeczy: przepływomierz,...
Jak serwis sprawdzał mi co jest nie tak z Fordem którego miałem kiedyś to miał podłączone swoje mierniki do punktów pomiarowych i na tej podstawie robił diagnostykę. Przez to co się dziwnego dzieje z silnikiem stwierdzili od razu. A w tym przypadku to jakoś dziwne że stwierdzili nic. Pamiętam że ten mój wspomniany serwis też podłączył komputer i jakoś...
toyota corolla ssanie stihl ssanie simson ssanie
rozebra ekspres saeco słuchawki piezoelektryczne perpetuum mobile
whirlpool akz447 whirlpool akz447
Przekaźnik dmuchawy: funkcje, problemy, diagnostyka Kody błędów na płycie indukcyjnej Electrolux - diagnostyka i rozwiązania