A gdzie w dieslu ssanie?
Temat zakończony. Sprzedałem auto.
Odnośnie gaśniecia silnika jak jest zimny to trzeba by wymienić filtr gazu i powietrza, no i w zależności od instalacji ustawić ssanie.
Jeżeli cz.temperatury będzie pokazywał do komputera że powietrze zimne to sterownik da więcej paliwa(Ssanie) do do sprawdzenia po podłączeniu komputera .
Nie, na ssaniu ma jeszcze więcej. Na rozgrzanym około 2 tys.
Nie działa automatyczne ssanie. Który element jest za to odpowiedzialny, ewentualnie może ktoś ma schemat?
I jedź tu teraz do serwisu. Szukaj lewego powietrza pomiędzy przepływomierzem (przepustnicą) a kolektorem ssącym.
Brzęczał,mechanik go "Naprawił" wkręcił dwa wkręty i przez 3,4 miesiące był spokój ale od jakiegoś czasu znowu zaczyna przy 2000 obr. delikatnie brzęczeć ... Podobno ten problem został rozwiązany w corollach po face lifcie z tąd moje pytanie
Sprawdz sonde lambda. Spalanie zalezy jak jezdzisz i ile jedzisz. Ja mam seata 98 1,6 i w zimie pali ponad 10l. Ale ja mam do pracy 5km i większej połowie drogi jade na ssaniu, a ze w zimie mało jezdze to srednia duza.
tylko nie wiem które zwory są ssące a które wydechowe. Parodia.
Witam wszystkich. Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem TOYOTA COROLLA 1.4 VVT-i T3 5dr Hatchback z 2002 r i zauważyłem pewien problem. Wydaje mi się że wolne obroty są odrobine za niskie bo wynoszą około 600 i autko trochę się trzęsie. Jak włączę światła to wracają na 700 i jest ok. Dodam że auto pali dobrze na zimnym i ciepłym silniku. Ssanie...
Potem sprawdze ta pompę. A parametry no to muszę jechać i zostawić auto u tego mechanika zeby dobrze wystyglo przez noc. Bo to tak jakby na "ssaniu" brakowało mu paliwa gdy jest potrzebna wieksza dawka, cisnienie nagle spada i łapie błąd. Cos chyba w tym stylu?
Czy ubogo czu bogato głowica umrze a gazownik paparuch. To da sie zrobić i to dobrze. Niestety w tych autkach mamy "miekkie" gniazda i czy dawka będzie poprawna czy nie zawory zostaną uszkodzone. Do toyoty tylko pojedyncze wtryski barracuda 115 zamontowana na styk z wkretka zrobioną w glowicy najlepiej kierunkową. Można pchać lubrę lecz pomoże tylko...
są dwie przyczyny : 1. za małe odcinki przejeżdzasz ... praca na ssaniu 2. złe spalanie mieszaki , zły skład , a co za tym idzie nadmierne zużycie paliwa ... czy czasem się nie zalewa :?:
Sprawdź, czy nie dostaje się "lewe" powietrze ( np. servo). Spróbuj odłączyć przwod od serva i zaślep czymś otwór. Sprawdź też uszczelkę pod kolektorem ssącym.
hehe dostał komplet do wtrysku to ci go założył dlatego ci prownik chce wymienić bo niby komplet ale akurat ten pasyje i do gaznika i do ftrysku. jeden z kolegów pisał o przełączniku z dodatkowym przełacznikiem tkzwanym ssaniem , już niestosuje sie tych przełaczników są starego typu , teraz są pół automatyczne podażczone do cewki wtrakcie przekrecenia...
Witam, Wlasnie sprawa wyglada odwrotnie Bez klimy pali wiecej Istnieje jedyny przypadek kiedy może to wystąpić : uszkodzony termostat silnika, uruchomienie klimy dogrzewa chłodnicę bo powietrze najpierw przelatuje przez skraplacz i trafia cieplejsze na chłodnicę. Silnik ma większą temperaturę i komputer nie daje tyle "ssania" . Ale to jest wyjątek...
Witam, Mam Toyote Corolle 1991r 1.3 benzyna+gaz. Przebieg 167 tys. oryginalny. Silnik na gazniku, 75 KM. Pali...heh..w miescie nie schodzi ponizej 14 litrow gazu na 100...Czy to nie aby troche za duzo, w szczegolnosci na silnik 1.3. Nie zdarza mi sie jezdzic wyjatkowo dynamicznie, gwaltownie przyspieszac. Ogolnie najczesciej juz przy 50 - 60 jest czwarty...
Witam, mam problem z rozjechanymi mapami po pracy na lpg w corolli 1.6 4afe z 94 r. Problem objawia się tym, że po odpaleniu (benzyna) na całkiem zimnym silniku są nierówne obroty (zbyt niskie) tak jakby nie załączało się ssanie. Problem mija po okolo 30 sekundach lub więcej, gdy jest zimniej na zewnątrz. Przy zmianie biegów na benzynie jakoś dziwnie...
a jest tak : -odpalam rano i musze trzymac lekko wcisniety gaz bo inaczej by zdechł tak jakby nie było tych wyzszych obrotów na ssaniu ale po jakimś czasie 5-15 sekund moge puscic pedał i są wysokie obroty -jak jest tak na pół rozgrzany to obroty zaczynają falować - wszystko sie uspakaja jak silnik dostanie pełnej temperatury to jest po przejechaniu...
Witam wszystkich serdecznie . Jestem właścicielem corolli auto ma niewielki i autentyczny przebieg jest na bieżąco serwisowane właściwie nie ma z nim problemów . Niestety od jakiegoś czasu ma zamontowaną instalacje lpg co może znacząco wpłynąć na stan silnika (a dokładnie zaworów które się wypalają ) .Żeby zabezpieczyć silnik a dokładnie zawory zamontowałem...
Tak da się to naprawić, Przerabiałem ten temat w 1.6VVT-i. Co prawda inna pojemność, ale oba silniki są do siebie podobne. Naprawa jest banalna jeśli ma się odrobinę wiedzy z mechaniki, a polega ona na wkręcenie czterech wkrętów w kolektor ssący. Jutro zamieszczę zdjęcia, jak to wygląda u mnie. Pozdrawiam
Odnośnie testów z czasopisma naukowego na temat luzów, uważam, że nie są miarodajne, bo są to testy jednostkowe. Wg mnie bardziej miarodajne byłyby wtedy gdyby test był robiony równocześnie na dwóch identycznych silnikach, ale: - w jednym silniku testowano by silnik na gazie z lubrą i zmierzono o ile siadły gniazda, wyprowadzenie luzów na poziom początkowy...
Lubryfikacji Ci nie polecam. Podstawa to poprawny montaż i strojenie. Możesz też założyć elektronikę z funkcją dotrysku benzyny i moim zdaniem to jest lepsze niż lubryfikacja. Lubryfikacja zanieczyszcza kolektor ssący i płacisz co jakiś czas za olej.
Wolałbym być złym prorokiem ale czasami dochodzi do zapowietrzenia wtrysków Piezoelektryczne też? Pierwsze słyszę![/quote] A to trochę dziwne skoro kolega szyniu w poście pisze "Wszystkie wtryski mają rezystancje 1,3 oma" to w tym konkretnym przypadku wtryski albo nie są piezo albo po prostu są uszkodzone (ale wszystkie). Wygląda na to że ktoś tu bajki...
Jakiś czas temu zauważylam, że moje auto dość długo trzyma wysokie obroty. Jakieś 2 miesiące temu trwalo to do około 10 minut jazdy, ale sytuacja sie pogorszyła. Auto jezdzi normalnie tylko obroty utrzymują się na poziomie 1100. Około 3 tygodnie temu znajomy zalał mi przez pomyłkę ( :( ) benzynę zamiast ropy. W baku było bardzo mało ropy a dolane zostało...
wariant B: wyrzuć nawiew do filtra powietrza, na biegu jałowym dostaje za dużo powietrza przy lewoskręcie i podciśnienie ssące gaz zanika a następnie prędkość obrotowa schodzi do zera :) nazdar
Moim skromnym zdaniem książkę pisał idiota albo w toyocie w skład wymiany paska rozrządu dochodzą wałki :-) P.S. luzy to 0,20-0,30 ssące 0,35-0,45 wydech regulowane na zimnym silniku
Układ paliwowy szczelny, wszystkie świece czarne.Ciśnienia regulatora nie mierzyłem bo nie mam sprzętu.Po zdjęciu wężyka na powrocie w trakcie pracy leci paliwo i to dość obficie. Rozrząd sprawdzony-ustawiony dobrze, zapłon elektroniczny bez regulacji.Próbuję znaleźć inny zawór powrotny i go wymienić ale na razie nie znalazłem. Jeszcze jedno: kiedy...
Najprościej, rurka z kolektora ssącego i do wskaźnika. Jako wskaźnik manometr podciśnieniowy. Bardziej rozwinięty schemat, to auto złom, czujnik podciśnieniowy i elektroniczny wskaźnik, np toyota corolla lub starsze bmw lub peugeot, citroen
Dla tych co mają podobny problem: Powodem "brzęczenie" silnika okazał się kolektor ssący, jest on wykonany z plastiku i się rozwarstwił, wystarczyło wkręcić 4 wkręty w odpowiednim miejscu, Co do silnika: długo nie wytrzymał, obróciło panewkę na pierwszym korbowodzie,
Cześć, mam problem z moją Tośką. 1.4 vvti z LPG 2002 Problem polega na odpalaniu zimnego silnika. Odpala za drugim/trzecim razem. Po odpaleniu wszystko jest idealnie zarówno na Pb jak i LPG Sprawdzone: - zwory - są wyregulowane - instalacja gazowa - dopiero co po przeglądzie u dobrego gazownika - rozrusznik, alternator ok czy prawidłowo podejrzewam,...
W tych modelach często zdarzało się że kolektory ssące rozwarstwiały się w środku i przez to hałasowały.Wymieniłem ich chyba kilkanaście pracując w serwisie.Uszkodzenie to nie miało wpływu na pracę silnika .
Kiedyś jeszcze z dwa lata temu nie nagrdzewal mi sie tłumik końcow wcale, nigdy nie wylatywaly gorące spaliny, co do pompki paliwa jak by bylo za niskie cisnienie to by raczej silnik nie mail mocy, a jednak wydaje mi sie ze jak dostal tych cieblych spalin to silnik przybral jakl by na mocy - tak mi sie wydaje. Jeżeli chodzi o TPS to przy jakich obrotach,...
Jak serwis sprawdzał mi co jest nie tak z Fordem którego miałem kiedyś to miał podłączone swoje mierniki do punktów pomiarowych i na tej podstawie robił diagnostykę. Przez to co się dziwnego dzieje z silnikiem stwierdzili od razu. A w tym przypadku to jakoś dziwne że stwierdzili nic. Pamiętam że ten mój wspomniany serwis też podłączył komputer i jakoś...
corolla ssanie toyota corolla corolla toyota
pralka czarna grzałka głośniki przenośne ładowanie maksymalny obrót silnik
bateria aliexpress bateria aliexpress
Jak podłączyć EGR: przewody z płaskiej na kwadratową wtyczkę Schemat instalacji elektrycznej Mitsubishi Pajero II V6 3.0 benzyna