Jest jakiś łatwy sposób na sprawdzenie tych cewek? Raczej wszystkie cewki są sprawne, ale tak jak piszesz może być przebicie. W lato jedna mi padła ale wymieniono w warsztacie i wszystko było jak dawniej, nadal drgał ale nie wydawał z siebie zbędnych dźwięków jak przy zepsutej cewce. Dodam tylko że to drga od momentu zakupu, ponad dwa lata temu ale...
potencjometr przepustnicy
chodzi o ta pompe przy baku? Dodano po 35 Jeszcze jedno pytanie - czy myslisz ze czujnik tez powinnam wymienic czy tylko pompe narazie?
Nieszczelny dolot
Przy 300 obrotach rozrusznika i przy 700 obrotach na plaku jednakową wartość 400 bar? Zawór SCV najprawdopodobniej. Sterownik blokuje rozruch, bo za wysokie ciśnienie wali od razu.
Spod kalem się y takim problemem w accord i łapał fałszywe powietrze z pod kolektora
Przygasanie świateł podczas kręcenia wskazuje na wspomaganie, jedynie to mi przychodzi do głowy. A co do wentylatorów to sądzę że masz właśnie problem z tą klimą dlatego tak się dzieje. Audi chyba tego nie ma że jak nastawisz grzanie na maxa to obroty automatycznie się podnoszą tak ma np. corolla.
Może po prostu trzeba sprawdzić czujnik temperatury czy jest sprawny?
A może linka gazu się zacina w pancerzu albo potencjometr przepustnicy lub czujnik temperatury to radze sprawdzić
Witam, Ten sam problem w e12 d4d 2.0 klimatronik - silnik rozgrzany, nawiew zimny. Niezależnie, czy klima włączona, czy nie. Gdy obroty wzrosną powyżej 3tys. zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Jak obroty spadną po ok. 10sek wraca zimny nawiew. Płyn chłodniczy idealnie pośrodku poziomu min/max. Pomożecie?
Nie jestem fachowcem od aut ale jeszcze można zrobić coś takiego postawić autko na twrdym suchym miejscu włączyć silnik i go trochę pomęczyć na wysokich obrotach może poliwko gdzieś tam sobie ucieka podczas jazdy Pozdrawiam
Witam po odpaleniu Corolli E 12 obroty mają około 2 tys obrotów i powoli spadają po przejechaniu około 6-8 km wachaja się 600 do 1000 towarzyszy temu duże spalanie 10 14 litrów na 100 km wymieniłem już czujnik temperatury komputer przepustnice elektroniczna i przepływomierz i nic nie pomaga komputer podłączony nic nie pokazuje już nie wiem co można...
Przejachałem parę kilometrów na wysokich obrotach i mu przeszło. dzięki za pomoc
Witam, mam problem z toyotą corollą dane jak w temacie.Objawy są takie: 1. wysokie zużycie paliwa 2. okopcone świece 3. na wyższych obrotach rzuca silnikiem (nierówna praca) 4.wolne obroty za niskie ok. 500 5. czuć zapach paliwa Co wymienione: 1. przewody i świece 2. lambda (na Bosch uniwersalna) 3. MAP sensor 4. Czujnik temperatury (trójkątna wtyczka)...
mam corolle verso 2.0 T.D. 05r i mam problem z ogrzewaniem,przy duzych predkosciach i wysokich obrotach po stronie kierowcy wieje cieple powietrze a u pasarzera letnie a gdy jade wolniej i na postoju wieje zimne czym to moze byc spowodowane?
Ja dałem go do warsztatu na regulacje zaworów i sprawdzenie go kompem pod względem tych wysokich obrotów jak coś będę wiedział to dam znać, pozdrawiam
Raczej zapłon. Sprawdz ew. wymien kable Wysokiego Napięcia, sprawdz ew. wymień kopółke, sprawdż ew. wymień palec rozdielacza. Proponuje jeszcze sprawdzic przepustnice noże byc zabrudzona.
A ta druga nie powinna pracować też w jakimś przedziale napięcia bo mechanik stwierdził ze własnie ta druga ma cały czas stałe napiecie i nie reaguje wgl na obroty czy niskie czy wysokie , cały czas pokazuje te samo napiecie to ona jest dobra czy zła ?
Witam Sprawdź ładowanie na wysokich obrotach przy właczonych światłach ,jak sugeruje kolega.Jeżeli spada ,to powodem może być nawet pasek klinowy.
Jak w temacie. Moja toyota pali około 11-12 litrów na 100 km. Zmieniam biegi przy 2 tys obrotów. Pomocy co robić , co mam sprawdzic ? Dodam że auto dopiero kupiłem .
Sonda na 99% była sprawna i wymieniłeś niepotrzebnie, obstawiam że auto tylko w mieście jeździ i to bardzo spokojnie, weź auto w trasę przeciągnij na wysokich obrotach by przedmuchalo układ wydechowy a dokładnie katalizator, pewnie jest już albo przypchany albo oberwany. Ale dla pewności potrzeba nr i opis błędu.
Jestem posiadaczem Corolki z '94 1.6. Dwa dni temu w deszczową pogodę (mgła, ogólnie duża wilgotność) silnik zaczął pracować tak jakby nie palił na jeden gar. Odpalał za każdym razem (mało chętnie) ale obroty nierówne i brak mocy bez względu czy silnik zimny czy ciepły. Obejrzałem świece wszystkie wyglądały jednakowo, finalnie wymieniłem wszystkie -...
Witam, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Przed wymianą tarcz podczas jazdy nie słyszałem żadnych dysfunkcji. Podczas wymiany tarczy w kole prawy-przód zakręciłem nim i usłyszałem takie dźwięki(film). Po złożeniu, gdy samochód wchodzi na wysokie obroty na 2/3 biegu z prawej strony zaczyna dobiegać "terkotanie". Tego "efektu" nie było słychać przed...
Witam. Jeździłem już po wielu mechanikach i żaden nie pomógł mi z tym problemem. W mojej Corolli jest silnik 1.6 4afe i niestety silnik nie działa jak należy. Otóż gaśnie on na zimnym a na ciepłym trzyma za wysokie obroty, szarpie, czasem odcina mu całkiem moc, spalanie jest na poziomie 9-10 litrów w trasie przy normalnej jeździe. Z wydechu wydzielają...
Witam, Corolla e12, 1,4 , benzyna, (2006) 110 000km Powstał problem który stopniowo się pogłębia mianowicie z chwilą przekręcenia kluczyka rozrusznik prawidłowo zakręci 1-2 razy silnikiem,poczym przechodzi na wysokie obroty. Odczuwam że stracił mechaniczne połączenie z wieńcem silnika. Po kilku krotnych próbach uruchomienia silnik zaskakuje i pali bez...
Witam Panów Pacjent to Corolla E11 1.3 4E-FE. Tak jak w temacie, bierze olej - sporo. Regularnie dolewam co 600-700km bo schodzi na bagnecie prawie do minimum (jak zalewam do połowy). Tygodniowo robię 600-700km. Styl jazdy bardzo mieszany - pół miasto, pół trasa. Mocy nie traci, nie kopci, nie ma wycieków, zalany 10w40. Wysokie obroty raczej rzadko...
Weze sa zimne, czasami letnie. Jak gazuje albo trzymam wysokie obroty w aucie robi sie cieplej. Wentylator chlodnicy wlacza sie często choc ta jest zimna.. Waz od termostatu zimny. Możliwe zeby akurat pompa padła? Jakos to dziwne. Tylko jeden z dwóch grubych wezy jest gorący z czasem. I to nie ten od termostatu a ten z drugiej strony.
a jest tak : -odpalam rano i musze trzymac lekko wcisniety gaz bo inaczej by zdechł tak jakby nie było tych wyzszych obrotów na ssaniu ale po jakimś czasie 5-15 sekund moge puscic pedał i są wysokie obroty -jak jest tak na pół rozgrzany to obroty zaczynają falować - wszystko sie uspakaja jak silnik dostanie pełnej temperatury to jest po przejechaniu...
No to i ja wtrącę swoje trzy grosze na ten temat, bo też mam Toyotę tyle że corollę. U mnie na zimnym alternatorze, uzyskuję napięcie ładowania 14,4 V, ale w miarę jak się alternator nagrzewa, to napięcie ładowania stopniowo spada do wartości 13,8-13,9 V (mierzone na biegunach akumulatora). Pomiar był robiony na wolnych obrotach, przy otwartej pokrywie...
Pomocy. Po dniach główkowania, myślenia i szukania po forach internetowych już nie mam siły i zakładam ten temat. Pacjent to corolla e11, rocznik 2000, silnik 1.4vvti z instalacją gazową STAG. Co było naprawiane: -Świece komplet nowych Boscha (maj 2021) -cewka zapłonowa - chodził na 3 cylindry (listopad 2021) -czujnik temperatury cieczy chłodzącej -...
Witam. Autko jak w temacie - silnik z gaźnikiem + inst. gazowa. Problem wygląda następująco: Podczas uruchamiania zimnego silnika nie trzyma obrotów - po puszczeniu nogi z gazu lub wciśnięciu sprzęgła obroty spadają i silnik gaśnie. Gdy silnik się nagrzeje problem ten znika ale obroty falują w zakresie 1000-1500 obrotów - różnie, jak dodam gazu chwilowo,...
Dzięki Wszystkim za pomoc Sprawdzę jeszcze czy nie mogę coś poprawić, ale na ten czas problem rozwiązany. Wypinałem po kolei po jednym pinie z kostki potem sprawdzałem jak kontrolka poduszek się świeciła to wpinałem i wypinałem kolejny pin. U mnie kontrolka poduszki przestała świecić po wypięciu 6 pinu widoczny na zdjęciu. Po wypięciu dane są przesyłane...
Witam, Mam Toyote Corolle 1991r 1.3 benzyna+gaz. Przebieg 167 tys. oryginalny. Silnik na gazniku, 75 KM. Pali...heh..w miescie nie schodzi ponizej 14 litrow gazu na 100...Czy to nie aby troche za duzo, w szczegolnosci na silnik 1.3. Nie zdarza mi sie jezdzic wyjatkowo dynamicznie, gwaltownie przyspieszac. Ogolnie najczesciej juz przy 50 - 60 jest czwarty...
Problem z odgrzewaniem z rozwiązaniem, może komuś się przyda. Podczas podróży zimową porą, ogrzewanie automatyczne, temperatura MAX i czekam, aż się przyjemnie ciepło zrobi w kabinie. Niestety po jakimś czasie mimo skręcenia pokrętła temperatury leci nadal gorące powietrze. Kilka kilometrów dalej zmiana na przeciwną skrajność, leci tylko zimne. Problemem...
Witam.Ostatnio mamy problem z Egr'em.Mamy Toyote Corolla Verso.Kilka krotnie bylismy w Toyocie na diagnostyce,pali sie tylko blad EGR.Wymiana na zamiennik.Samochod szarpie,nie ma mocy gdy jest zimny (nie przekracza 2 tys obrotow).Okazalo sie,ze zamiennik nie wspolgra.Toyota wziela stary zepsuty oryhinal aby go zreanimowac (wsadzili w kwas)wymienili...
to sie na pewno nie opłaca.Możesz tam wsadzić 7AFE czyli 1,8.Moc podobna ale moment wyższy i to przy mniejszych obrotach.
Temat jak najbardziej na czasie, bo wczoraj mi przywieźli ze sklepu pralkę Beko WMB 61042 PLPTM i zrobiłem już 4 prania. Co się mi rzuciło w oczy po pierwsze gabaryty. Pralka jest stosunkowo niska i płytka. Druga sprawa naprawdę pobiera mało wody, przez szybkę widać, że ubranie jest ledwo namoczone. Dodam, że poprzednia pralka to tak brała do bębna...
Toyota tak jak wszystkie pozostałe koncerny motoryzacyjne kupuje gotowe mapy od wyspecjalizowanych producentów takich jak Navteq czy Tele Atlas nie licząc pozostałych uczestników obrotu. Żadnemu koncernowi motoryzacyjnemu po prostu nie opłaca się robić map, podobnie jak nie opłaca się robić sprzętu audio i innych podzespołów - którymi zajmują się kooperanci....
Dzięki chłopaki za pomoc... pokombinuje i dam znać... I jak kolego ? Mam podobny problem, jutro jade zobacze co wykombinuje. Jak pojechałem do gazownika to powiedział ze on od silnikow nie jest ??!! To mu mowie ze silnik działał dobrze a po załozeniu LPG cos sie schrzaniło a on dalej ze robi tylko LPG on nie jest od silnika !!!!! Juz mnie wkurzył i...
Druga sonda jest oczami komputera który patrzy jaka dawkę dać do silnika wiec drugiego emulatora niema,wymieniłem drugą sondę tą sterującą na oryginalną(mało nie kosztowała),dalej to samo .... Instalacja LPG wzorowo z mapowana , jakieś jeszcze inne pomysły macie ? Tak oddaj auto do warsztatu bo nie wiesz o czym piszesz. Pierwsza sonda przed katem to...
Witam, powyzsze auto ma dziwny problem a mianowicie miedzy wolnymi obrotami a ok 1600/min zupelny brak mocy. Kazdy motorower ma wieksze przyspieszenie jak te 177 koni. Od okolo 160 zazyna gwaltownie przyspieszac i przy ok 2300/min ma pelny moment obrotowy. Na drugim biegu czuc jakby przy 1800/min i ok 2000/min auto dostawalo gwaltownego kopa. Powyzej...
Witam! Podczas powrotu ze sklepu zaniepokoiło mnie zapalenie się paru kontrolek - ładowania, wody w filtrze paliwa, oleju. Już tak miałem, gdy alternator uległ uszkodzeniu - są podpięte razem i jak jest z nim problem to się świecą. W czasie jazdy czasem gasły, więc stwierdziłem, że może nie jest tak źle. Pomiar. Napięcie ładowania po zapaleniu silnika...
Objaw wskazuje na uszczelniacze zaworowe - dymienie jest największe po rozruchu zimnego silnika. Przy przebiegu 170kkm pierścienie nie powinny być jeszcze zużyte, ale to w dużym stopniu zależy od eksploatacji. Pomiar kompresji z próbą olejową prawdę powie. Koszt wymiany uszczelniaczy nie będzie duży, można to zrobić bez zdejmowania głowicy. Silni na...
Posiadam toyotę corolle e12 1,4 benzyna, z którą mam oto taki problem. Przy pierwszej próbie uruchomienia, auto wchodzi na wysokie obroty, po czym obroty spadają, silnik zaczyna pracować na 2 gary i za chwile gaśnie. Aby do tego nie doszło, musze trzymać go na wysokich obrotach. Po kilku minutach jak silnik nabierze temperatury problem znika. Im zimniejsza...
Obserwuje dziwne problemy z obrotami jałowymi na zimnym silniku. Ostatnio coraz częściej gdy odpalam zimny silnik jałowe obroty skaczą od razu na 2000 obr/min aby po jakimś czasie zejść na 650 obr/min na ciepłym silniku. Normalnie po odpaleniu na zimnym obroty skaczą na 1200-1500 obr/min i kilka sekund później zaczynają spadać powoli (widać to zanim...
No to szukasz nie koniecznie auta miejskiego (klasa B) ale raczej kompakt (klasa C). Z wymienionych przez kolegę Kune na pewno mogę polecić Golfa V (znajomi mają, auto bardzo mało awaryjne, unikać udziwnionych silników typu FSI oraz awaryjnego 2.0 TDI). Auto naprawdę bardzo praktyczne i mało awaryjne. Wygodne. Octavia jest również fajnym autem, choć...
Dzisiaj zbadamy silnik montowany w kultowych samochodach Volkswagen Garbus i jego pochodnych. Zobaczymy, co było kluczem do sukcesu wynalazku Ferdinanda Porsche i dlaczego jego produkcja trwała ponad 65 lat. https://obrazki.elektroda.pl/2334439300_... Źródło: https://www.renooffroad.com/scudders-per... Silnik...
W którym miejscu widać tę radykalną korektę? Na którym obrazku. http://obrazki.elektroda.pl/4335040800_1... par. 06. chwilowa korekta wtrysku-Bank1 (STFT) = 21.1% par. 07. korekta wtrysku-Bank1 (LTFT) = 24.2% Te parametry wg mnie są skrajnie wysokie i to oznacza, że czas wyliczony przez ECU jest wydłużany (wskazania 1 sondy lambda)...
Faktycznie, są trochę mułowate, ale na wyższych obrotach jest dobrze :) Pytanie teraz, której marce bardziej zaufać: Toyota (Corolla 1.6, Verso 1.8) czy Ford (C-Max 1.6EB 182KM, Kuga 1.6 150 2x4, Mondeo1.6EB-2.0EB) albo może Hyundai ix35 lub KIA Sportage 1.6 lub 2.0gdi? Zastanawiam się jeszcze nad Zafirą Tourer i C5 1.6 THP, Outlanderem oraz Grand Scenickiem...
Mam podobny problem, więc zapytam tutaj (Toyota Corolla E10 '94 1.3 16V 4E-FE) Objawy: w trasie, po przejechaniu dłuższego odcinka na wyższych obrotach (3,5-4,0 tys. rpm, np. na piątce przy 120-130 km/h) a następnie wyhamowaniu do zera i ponownym rozpędzaniu (np. ze świateł) zaświeca się kontrolka ładowania wraz z drugą oznaczoną wykrzyknikiem. Zwykle...
witam,, posiadam corolkę g6 z 4efe silnik , niedawno wymieniłem samemu silnik ponieważ zdechł :) , kupiłem taki sam silnik4efe z coroli e 10, ten silnik niestety nie posiadał kilku rzeczy i przełożyłem od mojego starego do nowego ktory kupiłem ,,wymeniłem kilka rzeczy + cewka zapłonowa ktora był mechaniczna na elektryczną,,czujnik połozenia wału z pokrywka...
Również posiadam ten samochód. Bardzo byłem zdziwiony spalaniem. Wcześniej posiadalem Corolle E12 z 2.OL, jednostka o mocy 110km, która potrafiła w trasie, przy stałej prędkości 120 km/h, spalać 4,2 l . Z Astra myślałem, że będzie jeszcze lepiej przez pryzmat silnika JTD, miała być oszczędna w połączeniu z 6 biegowa skrzynią. Pierwsze km rozwiały wątpliwości,...
toyota corolla wysokie obroty corolla obroty obroty corolla
instalacja elektryczna motoroweru wymiana modułu pralki candy zabezpieczenie spawarka
generator iskier technics najlepszy
Dell Inspiron N5010 – 8 krótkich sygnałów BIOS, brak obrazu, usterka GPU/LCD X210 kod błędu w sprężarce śrubowej – Atlas Copco, Kaeser, Ingersoll Rand, Boge – przyczyny i diagnostyka