potencjometr przepustnicy
Spod kalem się y takim problemem w accord i łapał fałszywe powietrze z pod kolektora
Tak - filtr paliwa byl wymieniony. czy filtr mogl byc wadliwy?
A może linka gazu się zacina w pancerzu albo potencjometr przepustnicy lub czujnik temperatury to radze sprawdzić
Co do szarpniec to miałem taki problem tylko że zrywy były wyczuwalne tak do1. 5tys to świeca któraś padła wym cztery i po kłopocie a co do obrotów wysokich to może być przez mróz czujnik tem trzeba zobaczyć co pokazuje a skrzynią jaka? Skrzynia tu raczej nie gra roli, wszystko z nią w porządku. Jest po regeneracji bo łożyska na wyższych biegach się...
Witam, mam problem z toyotą corollą dane jak w temacie.Objawy są takie: 1. wysokie zużycie paliwa 2. okopcone świece 3. na wyższych obrotach rzuca silnikiem (nierówna praca) 4.wolne obroty za niskie ok. 500 5. czuć zapach paliwa Co wymienione: 1. przewody i świece 2. lambda (na Bosch uniwersalna) 3. MAP sensor 4. Czujnik temperatury (trójkątna wtyczka)...
Jak w temacie, przymierzam się do kupna tego samochodu. Na co dzień wykonuję trasy ok. 20km do pracy. Nie ukrywam że lubię sobie czasami trochę szybciej pojeździć dlatego ważnym jest żeby auto choć trochę się zbierało. Chcę kupić raczej sedana. Jakie macie opinie o silniku 1.2 - czy jest odpowiednio dynamiczny czy może lepiej wybrać mocniejszą wersję?...
Komputer głowny dośc żadko pada a jak padnie to na amen. Najprawdopodobniej jak już przedmówca wspomniał padł jakiś czujnik. Dobrze by było sprawdzić świece. Jak mają np. złe odstępy to może któryś cylinder nie palić za każdym razem. Czy obroty biegu jałowego są równomierne i nie podwyższone, czy po nagrzaniu są wyraźnie niższe niż po zimnym rozruchu....
Witam, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Przed wymianą tarcz podczas jazdy nie słyszałem żadnych dysfunkcji. Podczas wymiany tarczy w kole prawy-przód zakręciłem nim i usłyszałem takie dźwięki(film). Po złożeniu, gdy samochód wchodzi na wysokie obroty na 2/3 biegu z prawej strony zaczyna dobiegać "terkotanie". Tego "efektu" nie było słychać przed...
Witam, Ostatnio zauważyłem iż na biegu jałowym obroty silnika spadają do 300-500 obr/min. Powiedzcie co może być tego przyczyną? Dodam jeszcze, że gdy włączę klimę skaczą do 900. Zaobserwowałem również nierówną pracę obrotomierza, wskazówka skacze zamiast poruszać się płynnie. Będę wdzięczny za wszelkie rady:D
Dzień dobry, Mam okazję kupić Corolle 1,8 czteroletnią z przebiegiem 10,000km. Po rozmowie ze sprzedającą nie mam powodów wątpić, że jest kręcony. Zamierzam poddać auto oględzinom w warsztacie. Moje pytanie jest następujące: czy w ogóle warto się zainteresować kilkuletnim autem z tak ekstremalnie niskim przebiegiem, właściwie jeszcze nie dotartym silnikiem?...
a jest tak : -odpalam rano i musze trzymac lekko wcisniety gaz bo inaczej by zdechł tak jakby nie było tych wyzszych obrotów na ssaniu ale po jakimś czasie 5-15 sekund moge puscic pedał i są wysokie obroty -jak jest tak na pół rozgrzany to obroty zaczynają falować - wszystko sie uspakaja jak silnik dostanie pełnej temperatury to jest po przejechaniu...
Witam, Mam Toyote Corolle 1991r 1.3 benzyna+gaz. Przebieg 167 tys. oryginalny. Silnik na gazniku, 75 KM. Pali...heh..w miescie nie schodzi ponizej 14 litrow gazu na 100...Czy to nie aby troche za duzo, w szczegolnosci na silnik 1.3. Nie zdarza mi sie jezdzic wyjatkowo dynamicznie, gwaltownie przyspieszac. Ogolnie najczesciej juz przy 50 - 60 jest czwarty...
Witam, Ten sam problem w e12 d4d 2.0 klimatronik - silnik rozgrzany, nawiew zimny. Niezależnie, czy klima włączona, czy nie. Gdy obroty wzrosną powyżej 3tys. zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Jak obroty spadną po ok. 10sek wraca zimny nawiew. Płyn chłodniczy idealnie pośrodku poziomu min/max. Pomożecie?
Przy 300 obrotach rozrusznika i przy 700 obrotach na plaku jednakową wartość 400 bar? Zawór SCV najprawdopodobniej. Sterownik blokuje rozruch, bo za wysokie ciśnienie wali od razu.
Może po prostu trzeba sprawdzić czujnik temperatury czy jest sprawny?
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
to sie na pewno nie opłaca.Możesz tam wsadzić 7AFE czyli 1,8.Moc podobna ale moment wyższy i to przy mniejszych obrotach.
Raczej zapłon. Sprawdz ew. wymien kable Wysokiego Napięcia, sprawdz ew. wymień kopółke, sprawdż ew. wymień palec rozdielacza. Proponuje jeszcze sprawdzic przepustnice noże byc zabrudzona.
Przejachałem parę kilometrów na wysokich obrotach i mu przeszło. dzięki za pomoc
Jak w temacie. Moja toyota pali około 11-12 litrów na 100 km. Zmieniam biegi przy 2 tys obrotów. Pomocy co robić , co mam sprawdzic ? Dodam że auto dopiero kupiłem .
Ja dałem go do warsztatu na regulacje zaworów i sprawdzenie go kompem pod względem tych wysokich obrotów jak coś będę wiedział to dam znać, pozdrawiam
Sonda na 99% była sprawna i wymieniłeś niepotrzebnie, obstawiam że auto tylko w mieście jeździ i to bardzo spokojnie, weź auto w trasę przeciągnij na wysokich obrotach by przedmuchalo układ wydechowy a dokładnie katalizator, pewnie jest już albo przypchany albo oberwany. Ale dla pewności potrzeba nr i opis błędu.
Witam Sprawdź ładowanie na wysokich obrotach przy właczonych światłach ,jak sugeruje kolega.Jeżeli spada ,to powodem może być nawet pasek klinowy.
Weze sa zimne, czasami letnie. Jak gazuje albo trzymam wysokie obroty w aucie robi sie cieplej. Wentylator chlodnicy wlacza sie często choc ta jest zimna.. Waz od termostatu zimny. Możliwe zeby akurat pompa padła? Jakos to dziwne. Tylko jeden z dwóch grubych wezy jest gorący z czasem. I to nie ten od termostatu a ten z drugiej strony.
Posiadam toyotę corolle e12 1,4 benzyna, z którą mam oto taki problem. Przy pierwszej próbie uruchomienia, auto wchodzi na wysokie obroty, po czym obroty spadają, silnik zaczyna pracować na 2 gary i za chwile gaśnie. Aby do tego nie doszło, musze trzymać go na wysokich obrotach. Po kilku minutach jak silnik nabierze temperatury problem znika. Im zimniejsza...
Witam. Jeździłem już po wielu mechanikach i żaden nie pomógł mi z tym problemem. W mojej Corolli jest silnik 1.6 4afe i niestety silnik nie działa jak należy. Otóż gaśnie on na zimnym a na ciepłym trzyma za wysokie obroty, szarpie, czasem odcina mu całkiem moc, spalanie jest na poziomie 9-10 litrów w trasie przy normalnej jeździe. Z wydechu wydzielają...
Objaw wskazuje na uszczelniacze zaworowe - dymienie jest największe po rozruchu zimnego silnika. Przy przebiegu 170kkm pierścienie nie powinny być jeszcze zużyte, ale to w dużym stopniu zależy od eksploatacji. Pomiar kompresji z próbą olejową prawdę powie. Koszt wymiany uszczelniaczy nie będzie duży, można to zrobić bez zdejmowania głowicy. Silni na...
Dzięki Wszystkim za pomoc Sprawdzę jeszcze czy nie mogę coś poprawić, ale na ten czas problem rozwiązany. Wypinałem po kolei po jednym pinie z kostki potem sprawdzałem jak kontrolka poduszek się świeciła to wpinałem i wypinałem kolejny pin. U mnie kontrolka poduszki przestała świecić po wypięciu 6 pinu widoczny na zdjęciu. Po wypięciu dane są przesyłane...
No to i ja wtrącę swoje trzy grosze na ten temat, bo też mam Toyotę tyle że corollę. U mnie na zimnym alternatorze, uzyskuję napięcie ładowania 14,4 V, ale w miarę jak się alternator nagrzewa, to napięcie ładowania stopniowo spada do wartości 13,8-13,9 V (mierzone na biegunach akumulatora). Pomiar był robiony na wolnych obrotach, przy otwartej pokrywie...
Faktycznie, są trochę mułowate, ale na wyższych obrotach jest dobrze :) Pytanie teraz, której marce bardziej zaufać: Toyota (Corolla 1.6, Verso 1.8) czy Ford (C-Max 1.6EB 182KM, Kuga 1.6 150 2x4, Mondeo1.6EB-2.0EB) albo może Hyundai ix35 lub KIA Sportage 1.6 lub 2.0gdi? Zastanawiam się jeszcze nad Zafirą Tourer i C5 1.6 THP, Outlanderem oraz Grand Scenickiem...
Mam podobny problem, więc zapytam tutaj (Toyota Corolla E10 '94 1.3 16V 4E-FE) Objawy: w trasie, po przejechaniu dłuższego odcinka na wyższych obrotach (3,5-4,0 tys. rpm, np. na piątce przy 120-130 km/h) a następnie wyhamowaniu do zera i ponownym rozpędzaniu (np. ze świateł) zaświeca się kontrolka ładowania wraz z drugą oznaczoną wykrzyknikiem. Zwykle...
Sprawdź, czy nie ma skoków napięcia podczs zmiany świateł. Przy wyższych obrotach efekt zmiany obicążenia elektrycznego wogóle nie jest odczuwalny na silniku. Może któraś z klem nie łączy albo alternator siada. Licznik się przy tym nie resetuje? Kontrolka ABS nie błyska?
Problem z odgrzewaniem z rozwiązaniem, może komuś się przyda. Podczas podróży zimową porą, ogrzewanie automatyczne, temperatura MAX i czekam, aż się przyjemnie ciepło zrobi w kabinie. Niestety po jakimś czasie mimo skręcenia pokrętła temperatury leci nadal gorące powietrze. Kilka kilometrów dalej zmiana na przeciwną skrajność, leci tylko zimne. Problemem...
Witam. Autko jak w temacie - silnik z gaźnikiem + inst. gazowa. Problem wygląda następująco: Podczas uruchamiania zimnego silnika nie trzyma obrotów - po puszczeniu nogi z gazu lub wciśnięciu sprzęgła obroty spadają i silnik gaśnie. Gdy silnik się nagrzeje problem ten znika ale obroty falują w zakresie 1000-1500 obrotów - różnie, jak dodam gazu chwilowo,...
w Toyocie okazało sie ze wadliwym okazal sie wydech. Po odpieciu kolektora wydechowego od silnika w koncu zaskoczył. I to za pierwszym razem. Dziwnym przypadkiem bylo to ze z rury wydechowej pojawiły sie kłęby białego dymu i z rury wydechowej zaczęła ciec woda przy wyższych obrotach. Zastanawiam sie teraz czy to tylko kat sie zapchal czy uszkodzona...
Dzisiaj w czasie jazdy nagle, bez wcześniejszego ostrzeżenia ani żadnych sygnałów, sprzęgło zaczęło się zachowywać dziwnie. Pedał zaczął chodzić zdecydowanie lżej, a sprzęgło wyraźnie puszcza. Objawia się to tym, że silnik wchodzi czasem na wyższe obroty przy tym samym ustawieniu gazu, szczególnie przy jeździe pod górkę. Nie przypuszczam, że jest to...
Witam serdecznie. potrzebuję pomocy, ponieważ 2 mechaników rozłożyło ręce, wymieniłem niepotrzebne podzespoły a silnik nadal pracuje nierówno. Jestem posiadaczem Corolli e11 z silnikiem 1.3, 4eFe z 4 letnią instalacją gazową firmy AG auto, instalacja Compact. Silnik pracuje nierówno, zdarza mu się zgasnąć, po przełączeniu na gaz obroty maleją, kiedy...
Toyota tak jak wszystkie pozostałe koncerny motoryzacyjne kupuje gotowe mapy od wyspecjalizowanych producentów takich jak Navteq czy Tele Atlas nie licząc pozostałych uczestników obrotu. Żadnemu koncernowi motoryzacyjnemu po prostu nie opłaca się robić map, podobnie jak nie opłaca się robić sprzętu audio i innych podzespołów - którymi zajmują się kooperanci....
Tak samo na benzynie i gazie bez różnicy. Gdybym nie czytał wielu wypowiedzi na forach to może bym myślał, że coś z silnikiem, tak to zastanawiam się czy może nie jest to normalne przy 600 obrotach. Jak jest zimny i obroty nieco wyższe - jest to mniej odczuwalne. Może jestem przewrażliwiony... Nie planowałem kupna toyoty - tak wyszło. Nie zachwyca mnie...
To, że służy on do 'oszczędności' to i ja wiem - widać to zresztą na stronie monitora gdzie pokazuje tryb pracy (wolne obroty, przyspieszanie, stabilizacja, zwalnianie i cut-off), ale chodzi mi o parametry pracy tego odcięcia - zauważyłem, że uaktywnia się stosunkowo rzadko (przynajmniej na postoju - bez obciążenia). Po czym on 'wie' kiedy odciąć (zredukować)...
Witam.Ostatnio mamy problem z Egr'em.Mamy Toyote Corolla Verso.Kilka krotnie bylismy w Toyocie na diagnostyce,pali sie tylko blad EGR.Wymiana na zamiennik.Samochod szarpie,nie ma mocy gdy jest zimny (nie przekracza 2 tys obrotow).Okazalo sie,ze zamiennik nie wspolgra.Toyota wziela stary zepsuty oryhinal aby go zreanimowac (wsadzili w kwas)wymienili...
Temat jak najbardziej na czasie, bo wczoraj mi przywieźli ze sklepu pralkę Beko WMB 61042 PLPTM i zrobiłem już 4 prania. Co się mi rzuciło w oczy po pierwsze gabaryty. Pralka jest stosunkowo niska i płytka. Druga sprawa naprawdę pobiera mało wody, przez szybkę widać, że ubranie jest ledwo namoczone. Dodam, że poprzednia pralka to tak brała do bębna...
Druga sonda jest oczami komputera który patrzy jaka dawkę dać do silnika wiec drugiego emulatora niema,wymieniłem drugą sondę tą sterującą na oryginalną(mało nie kosztowała),dalej to samo .... Instalacja LPG wzorowo z mapowana , jakieś jeszcze inne pomysły macie ? Tak oddaj auto do warsztatu bo nie wiesz o czym piszesz. Pierwsza sonda przed katem to...
Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu mam problem z Toyotą Corollą e12, 2002r., diesel 2.0 110KM. Mam 3 objawy: brak mocy przy przyspieszaniu, dymienie na czarno, świecąca się kontrolka check engine. Opiszę każdy problem po kolei: 1. Brak mocy przy przyspieszaniu (wtedy też zapala się check): - najczęściej przy zmianie biegu na wyższy i wciśnięciu gazu...
Wlot powietrza wygląda na oryginalny, jest skierowany w bok w stosunku do kierunku jazdy i znajduje się pod pokrywą silnika tuż za zderzakiem. Spróbuję zainteresować się dokładnie wlotem powietrza, aczkolwiek zastanawiam się czy nie ma to związku z obciążeniem silnika. Poza tym zaobserwowałem ciekawą rzecz. Mianowicie: zachowanie się attuatora i sondy...
Witam, powyzsze auto ma dziwny problem a mianowicie miedzy wolnymi obrotami a ok 1600/min zupelny brak mocy. Kazdy motorower ma wieksze przyspieszenie jak te 177 koni. Od okolo 160 zazyna gwaltownie przyspieszac i przy ok 2300/min ma pelny moment obrotowy. Na drugim biegu czuc jakby przy 1800/min i ok 2000/min auto dostawalo gwaltownego kopa. Powyzej...
Mam problem z Toyotą Yaris 1.0 z 2004 roku. Przy włączonej dmuchawie na pierwszym biegu (niezależnie czy z klimatyzacją czy bez) silnik zaczyna szarpać zarówno w czasie jazdy jak i z wrzuconym luzem. Na biegu dmuchawy 2-4 jest to nieodczuwalne. Gdy zmienię w czasie jazdy prędkość dmuchawy przechodząc przez pierwszą to odczuwam wręcz przyhamowanie samochodu...
Niezmierni dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Żeby doprecyzować moje zapytanie powiem, że chciałbym tym autem od czasu do czasu wyjechać w dłuższą trasę, tj. 200-400 km i dobrze by było, żeby przy 90 czy 100 km/h dało się normalnie rozmawiać a i fajnie jakby mógł rozpędzić się do tych 130 km/h bez wchodzenia na olbrzymie obroty ze spalaniem 10l/100...
Witam! Podczas powrotu ze sklepu zaniepokoiło mnie zapalenie się paru kontrolek - ładowania, wody w filtrze paliwa, oleju. Już tak miałem, gdy alternator uległ uszkodzeniu - są podpięte razem i jak jest z nim problem to się świecą. W czasie jazdy czasem gasły, więc stwierdziłem, że może nie jest tak źle. Pomiar. Napięcie ładowania po zapaleniu silnika...
Z mojej prywatnej statystyki wynika że 80% aut z LPG jeździ na zbyt ubogiej mieszance. Póki ktoś ledwo muska pedał gazu jeżdżąc po mieście, to nic się dzieje, ale jak ktoś właśnie przegoni auto po autostradzie, to efekty są jak u Ciebie. Warto przed założeniem instalacji zadać dwa kontrolne pytania gazownikowi i w razie jak źle odpowie - natychmiast...
W którym miejscu widać tę radykalną korektę? Na którym obrazku. http://obrazki.elektroda.pl/4335040800_1... par. 06. chwilowa korekta wtrysku-Bank1 (STFT) = 21.1% par. 07. korekta wtrysku-Bank1 (LTFT) = 24.2% Te parametry wg mnie są skrajnie wysokie i to oznacza, że czas wyliczony przez ECU jest wydłużany (wskazania 1 sondy lambda)...
Dzisiaj zbadamy silnik montowany w kultowych samochodach Volkswagen Garbus i jego pochodnych. Zobaczymy, co było kluczem do sukcesu wynalazku Ferdinanda Porsche i dlaczego jego produkcja trwała ponad 65 lat. https://obrazki.elektroda.pl/2334439300_... Źródło: https://www.renooffroad.com/scudders-per... Silnik...
corolla wysokie obroty wysokie obroty toyota toyota wysokie obroty
czujnik temperatura octavia grzanie octavia niszczarka koło
opary glikolu odwrotne podłączenie zasilania
TD.RT2851MT.773 eMMC Dump for TCL/Thomson TV: Backup, Recovery, and Cross-Flash Risks Renault Scénic II – pilot nie otwiera drzwi, diagnostyka karty i UCH