Nie, podczas pracy tylko układ wysokiego napięcia, przy kreceniu dochodzi rozrusznik.
Sprawdż czujnik temperatury cieczy chłodzacej,znajduje sie z tyłu silnika,z niego komputer zczytuje dane o temperaturze silnika,jeśli sie przyciął komputer podaje dużą ilość paliwa(jak przy rozruchu zimnego silnika)i na ciepłym silniku poprostu zalewa go
wymień napinacz. nie trzyma ciśnienia.
Witam, czujnik położenia wału ,jak ciepły gaśnie i nie odpala ,spróbuj go schłodzić np sprężonym powietrzem ,powinien zapalić.
Skasować możesz odpinając klemę na 20 minut. Po tej operacji, odczytaj ponownie kody błędów i napisz na forum, cyfrowo oczywiscie.
lub czujnik temperatury silnika
Jak by było sprzęgło to by się to działo cały czas a nie tylko na ciepłym silniku
Gdy silnik jest zimny zapala bez problemu , ale gdy się zagrzeje jest bardzo duży problem z odpaleniem . Bardzo proszę o podpowiedzi co to może być . Pompa wymieniona, wtryskiwacze sprawdzone wszytskie filtry wymienione zaraz wszystko w tym samochodzie będzie wymienione i dalej nie odpala jak należy Pozdrawiam
Tak właśnie powinno być. Sprawdź jeszcze jedną rzecz. Jak odpalisz zimny silnik i zacznie się nagrzewać czy czasami od początku nagrzewania chłodnica nie robi się ciepła.
gdy mam temperaturę płynu 50 stopni (sprawdzone komputerem), dolny wąż od chłodnicy robi się dość mocno ciepły, termostat znajduje się na końcu górnego węża. Sam sobie napisałeś odpowiedź. Idąc z "prądem" obiegu płynu to termostat jest na początku górnego węża, on się otwiera jeśli potrzeba i gorący płyn idzie górą do chłodnicy, tu się ochładza i dolnym...
Jak na wolnych kuleje tylko to możliwa lewizna w dolocie. Co pokazują sondy i korekty na ciepłym?
Czujnik obrotów silnika ,nie pisze nazwy bo nie pamiętam jaki tam występuje,
Na ciepłym silniku też?
Witam. Panowie - ciepły ma problem - nie znam tego silnika ale może jaki czujnik Halla one szaleją ciepłe. Może uda się kogoś naprowadzić i pomóc koledze. Pozdrawiam.
1litr palowa na 10km. 20litrow za 110zl i na 100km starsza max na 120km Sam nie wiesz co piszesz.
Zardzewiałe części w rozruszniku
Że tak zapytam, myłeś na zimnym czy na ciepłym silniku??
Witam problem rozwiazany wada rozrusznika i nic więcej
Z LPG? Problem albo z mieszanka paliwo-powietsze, być może nie wyrabia pompa paliwa. Albo rozrusznik za wolno kręci, na ciepłym za duży opór silnika nie może pokonać.
A czy można jeździć z takim klekotaniem? Co ewentualnie grozi zostawiając to na późniejszy termin wymiany? Ja mam cos podobnego z tym że wydaje sie to jakby to były jakieś łożyska. Pompa ich nie ma więc może to napinacz paska. Jakby mógłby mi ktoś doradzić to nagrałem swój dźwięk silnika. PS. Bez znaczenia czy ciepły czy zimny, tak samo. http://w804.wrzuta.pl/audio/7ZGA6lwRPoJ/...
Nie polewaj pompy wodą. Jeżeli silnik ISUZU, to sprawdź płytki zaworowe.
Silnik rozgrzewa się normalnie? Czy węże idące do nagrzewnicy nagrzewają się ? Czy bez dmuchawy załączonej oba są tak samo ciepłe? Po załączeniu dmuchawy robi się jeden chłodniejszy ? Mogła nagrzewniczka się zalepić. Co do temp. Na wyświetlaczu to sprawdź wiązkę do czujnika i sam czujnik. Podłącz komputer to się dowiesz czemu nie ma gazu.
Silnik chodzi równo? Na zimnym i ciepłym? Ja bym zaczął od szukania nieszczelności w dolocie.
Czujnik temeratury płynu do wymiany bezwarunkowo
Witam. Sprawdź: 1) Termostat czy do momentu osiągnięcia temperatury pracy nie otwiera dużego obiegu do chłodnicy. 2) Jeżeli 1 pkt. ok. to sprawdź czujnik temperatury silnika czy ma poprawne wskazania w danych temperaturach (zimny/ciepły). 3) Jeśli ok to trzeba szukać dalej w bebechach silnika. P.S. Zawsze zaczynajmy od diagnozy najprostszych rzeczy,...
Tak jak w temacie zawory stukają (klepią) na zimnym silniku wygląda to tak: auto stoi pod blokiem przez noc i jak odpale to po jakiś 5 - 10 sekundah zaczynają klepać zawory, przestają po około 3-4 minutach. Na ciepłym silniku wszystko jest OK. Auto Opel Corsa A 91r 1,2s silnik 12NV zaworów nie ustawia się, tylko są kasatory, olej zmieniałem nie cały...
Sprawdź ciśnienie sprężania na cylindrach, pomiar na zimnym i ciepłym silniku z próbą olejowa.
Szprycha - ten palił na ciepłym , igła. Czytaj całość!!
Jak wygląda kwestia ciśnienia oleju na ciepłym, zimnym silniku, podczas ciszy i grzechotania.
Witam jaki może być problem , corsa D 1.3cdti klepie na zimnym silniku a na ciepłym zaczyna się uciszać i nie równo chodzi jakby co może być przyczyną
Witam jednak to zawor egr wyczyscilem i wszystko ok dzieki za pomoc.
Na twoim miejscu powymieniał bym przewody,kopułkę i palec a także świece.Duża wilgotność powoduje przebicie a jak silniczek złapie ciepła i odparuje wilgoć,będzie trochę lepiej.
Coś tam się przytkało w gaźniku, trzeba go rozebrać i przedmuchać. Pozdrawiam.
Ostatnim czasy samochód po odpaleniu zaczął nierówno pracować ,ma jakby przeskoki ale oświetlenie bardzo delikatnie przygasa podczas tego przeskoku Na zimnym tylko czy na ciepłym też? Zależne to jest od temperatury silnik lub otoczenia? Raczej nie akumulator tylko alternator jak już coś - choć nie wiem czy grzanie szyby tylniej + wentylator na pełną...
A mi to wygląda, że zgniła masa silnika i prąd zamyka się linką sprzęgła, a ta z nadmiaru ciepła wyciąga się (lub skraca pancerz).
A jakie obroty na biegu jałowym(ile) jak jest ciepły-stabilne? Jeżeli w normie to włącz wszelakie odbiorniki prądu i jak wyrówna (utrzyma obroty )to znaczy że chodzi. opór na cewkach krokowego45-60 omów
Musisz odczytać kody usterek ze sterownika silnika. Hybryda owszem pada, ale najczęściej jak jest ciepła. Ale nie wykluczam takiej opcji...
czy to napewno to skoro tak komputer wykazał ? Komputer o niczym nie decyduje, to wykwalifikowany człowiek decyduje, a komputer to tylko współczesna próbówka.......
15 ssący 25 wydech na ciepłym.
Ten wąż jest po to by w zimie silnik zasysał ciepłe powietrze możesz jeździć bez tego bo rozgrzany silnik potrzebuje zimnego powietrza.
Zamiast post zakładać zmierz te ładowanie....
Pod pompą CR przykręcony do bloku silnika.
Sprawdź czy węże od silnika do nagrzewnicy są ciepłe/gorące.
Witam, po wymianie silniczka krokowego gdy odpalam auto na zimnym silniku przez 2-3 sekundy są wyższe obroty i dopiero powracają do normalnych. Co jest tego przyczyną? Na ciepłym silniku tego problemu nie ma.
Czujnik temperatury silnika: silnik zimny: 3,08 kΩ silnik gorący: 320Ω A tu kilka słów o tym czujniku. http://corsa-b.cba.pl/tempe.htm Termostat na moje oko działa prawidłowo tj. najpierw grzeje silnik a chłodnica zimna. dmucha zimnym powietrzem. Po otwarciu termostatu grzeje silnik, chłodnice a w środku dmucha gorącym powietrzem. Co teraz...
a możne jest za małe ciśnienie oleju na ciepłym silniku to tez mozna sprawdzić
Przecież ten silnik był całkowicie zimny (na screenach), to jaki byś chciał czas wtrysku... ok.5ms jest przy ciepłym silniku 90stopni.
czujnik jest ok założyłem inny działający i dalej to samo tylko teraz jak jest ciepły to trzeba dac mu gazu do deski wtedy zapala a krokowy jest schowany do końca na zimno też wykreciłem go podłączyłem pod prad i się wysunoł po założeniu kostki i odpaleniu cofnoł się do zera i dalej już tam tkwi czy zimny czy ciepły silnik
Trzeba sprawdzić termostat i nagrzewnicę. Jak grzeje się silnik? Jak ciepłe są przewody od chłodnicy i nagrzewnicy?
Witam, Pacjent: Opel Corsa C 2001 rok, 1.0 benzyna silnik Z10XE wywala błąd P1405 - za wysokie napięcie na EGR, Op-com wykazuje napięcie na.poziomie 4,92 volt. Zawór sprawny, sprawdzony na krótko, do wtyczni dochodzi prąd. Ktoś coś poradzi? :) po wykasowaniu błędu programem porwaca on po kilki sekundach, tak sano na zimnym jak i na ciepłym silniku....
Z tym się zgodzę, ale czemu w dni ciepłe albo czasami w mroźne chodzi ok?
no to teraz faktycznie musisz odpowietrzyć bo jak wywaliło płyn to dostał powietrza ale sprawdź też termostat .Też posiadam taką corsę i nigdy nie mam problemu z zagrzaniem się silnika nawet przy -20.
No wiesz, jeśli jest duży obieg to i nagrzewnica będzie nie za ciepła, płyn w całym obiegu jest niezbyt gorący,miałem podobny problem zmoim fordem nie mogł sie zagrzać zimą.pozdrawiam
Podsumowując: mały obieg działa bo ogrzewanie jest, a płyn z przewodu zwrotnego w zbiorniczku nie tryska, a powinien. Uruchom zimny silnik z otwartym korkiem zbiorniczka wyrównawczego, jeśli pompa wody jest sprawna i przewody drożne - to po dodaniu gazu woda powinna wypływać silnym strumieniem z przewodu zwrotnego (oczywiście do wnętrza zbiorniczka)....
Witam. Mam problem z nawiewem samochodowym w Oplu Corsie D, samochód jest z 2009 r, jego silnik to 1.3 diesel. Problem jest następujący. Wyjechałem w trasę +- 2 godziny od domu, nawiew działał przez około półtorej godziny drogi. Zauważyłem parujące szyby i brak reakcji od nawiewu, nie daje potrzebnego ciepła. Sprawdzałem kilka razy pokrętło po wyłączeniu...
Coś w tym jest. Chłodzenie alternatora jest zależne od obrotów, tłukąc się po mieście ma się większe szanse na awarię, biorąc pod uwagę miastowe bolączki, zaparowane szyby, dmuchawa, kiepski ruch powietrza pod maską!, silnik kisi się w swoim cieple. No ale cóż, na miasto to Panda z gazem a nie diesel :lol:
widzę że kolega troszkę siedzi w temacie wieć jeszcze coś zapytam -kod 44 czyli zbyt uboga mieszanka -co to może być ? jaka przyczyna oprócz np kulawego gazu??? zapala się na ciepłym silniku -niezbyt często .
Dokładnie tak jak piszesz, to jest silnik diesla i o wiele wolniej się nagrzewa jak benzyna, ale chłodnica przy takiej temp. poinna być zimna dopuki termostat się nie otworzy czyli jakieś 89 stopni, jak masz chł0dnicę ciepłą wcześniej to wymień termostat. Pozdrawiam.
Jest możliwe. Ale najpierw sprawdź węże idące do nagrzewnicy. Cieple? Gorące? Potem sprawdź czy węże do chłodnicy są cieple. w ten sposób wyeliminujesz termostat. Bo może nawalił czujnik lub wskaźnik.
najprawdopodobniej cos z czujnikiem. Sprawdz, czy ida imulsy jak czujnik jest ciepły.
A reszta (reduktor i wtryski)? Należy sprawdzić czy rozjeżdżają się korekcje, przede wszystkim czy nie zalewa na benzynie czy może podaje jej za mało. Organoleptycznie sprawdzisz tak - jak na zimnym będzie z tłumika mocny zapach benzyny to zalewa. Na ciepłym silniku spaliny powinny być bezzapachowe - jak na benzynie będą takie... hm aromatyczne, jak...
Po wymianie sondy powinno się zdejmować kleme minusową - reset kompa. Termostat: 1.Jeśli jest wskaźnik temperatury to należy zaobserwować czy w czasie jazdy nie spada za nisko - poniżej właściwej temperatury pracy czyli około 88stopni , albo gdy wskaźnika nie ma sprawdzić czy normalnie działa ogrzewanie czy przy pokrętle ustawionym na max. jeśli powietrze...
W nocy, na zimnym silniku bez problemu przełącza się automatycznie na "ciepłe" powietrze znad kolektora. Tylko dla czego jeśli jest upalnie i silnik gorący to nie domyka klapki na "ciepłym" wlocie powietrza tylko zatrzymuje się w połowie skoku?
W tym aucie nie ma dodatkowych odpowietrzników, albo ja o nich nie wiem. Jeśli z ogrzewania leci ciepłe powietrze, możesz ruszyć śmiało, przegonić na wyższych obrotach, i się powinien odpowietrzyć.
1) Nie za stary samochód na takie coś? 2) Znaczy ma patrzeć jakie wyniki daje sonda lambda bo ona sama w sobie nie wpływa na gaz 3) to tak i ewentualnie sprawdzić czy na dolocie powietrza nie ma braku ciepłego powietrza znad silnika.
Dzięki wszystkim za wskazówki. Pomogło wyciągnięcie bagnetu przy ciepłym silniku na 15 minut i ponowne sprawdzenie stanu oleju.
jeżeli masz multimetr ( DC oraz pomiar woltów) to możesz sprawdzić, jeżeli są 4 przewody to 2 są od grzałki + 12V oraz - no i kolejne dwa + oraz - sygnał z sondy lambda jeżeli odepniesz wtyczkę i sprawdzisz napięcie przy ciepłym odpalonym silniku napięcie powinno oscylować w granicach od 0-1V lub też od 0-5V, zapewne masz tą pierwszą, powiedz kto ci...
Witam Dzięki za instrukcję ,mam pytanie odnośnie czujnika temp płynu chłodzącego. Który czujnik ma wpływ na podawanie danych po uruchomieniu silnika ?, chodzi tu o dziwnej pracy silnika na zimno , może coś ze ssaniem jest zwalone bo na ciepłym jest w miare ok . Pozdrawiam.
Jaki przebieg? Czy słyszalny stukot na zimnym czy ciepłym silniku? W której części silnika to słychać? Nie podajesz podstawowych informacji.
Czy to strzelania w kolektor jest tylko po nagrzaniu silnika? , czy też na zimnym? Jeżeli na ciepłym , to czujnik temp.silnika do wymiany.
Witam. Miałem podobne objawy w swoim egzemplarzu , które przerodziły się w problemy z uruchomieniem na silniku ciepłym (choć nie zawsze) aż w końcu któregoś dnia padł na amen. Winny był czujnik położenia wału. Pozdrawiam.
Jak już tyle wymieniłeś to wymień jeszcze czujnik temperatury silnika.Ja tak miałem, jak ostygł to zapalał ,prze ciepłym silniku jak zgasiłem to już nie szło zapalić.
Wie ktoś może co znaczy żółta kontrolka która przedstawia samochód z kluczem??? Takie coś wyskakuje przy odpalaniu, pewnie będzie coś ze stacyjką? Ogólnie to samochód najczęściej zapala za trzecim razem, nie ma różnicy czy jest zimny czy ciepły silnik. (i zawsze pali się ta kontrolka, gaśnie dopiero jak samochód uda się odpalić)
Ciśnienie przyrządem zwanym manometrem, szczelność za pomocą np plaka do deski rozdzielczej, reszta wzrokowo w nocy po zroszeniu delikatnie wodą. Obawiam się, że brak wiedzy i doświadczenia uniemożliwi Ci samodzielną naprawę. Tematy proszę zakładać w dziale dla początkujących. Przenoszę.
Samochód z którym mam problem to Corsa 1.4 silnik C14NZ z instalacją gazową. Problem polega na tym, że samochód od pewnego czasu nie ma ssania na paliwie i lpg. Po odpaleniu silnik wchodzi od razu na 900 obr. Cała usterka pojawia się po zgaszeniu ciepłego silnika i jego ponownym uruchomieniu. Corsa odpala i od razu obroty spadają do min, jeżeli nie...
Nieuważnie przeczytałeś mój post.Jak silnik jest ciepły to świece się wyłanczają.Problem jest tylko po uruchomieniu zimnego silnika aż do momentu kiedy sie zagrzeje.Sklejenie styków przekaźnika tu odpada.
A ja bym zaproponował jeszcze sprawdzenie czujnika temperatury wody i powietrza . Może przekłamują i komp daje za dużo paliwa i zalewa świece gdy jest już ciepły silnik Silnik pracuje cały czas na "ssaniu"
Nie wiem co to za zabawka aro agro czy coś tam.Podłącz co masz i zobacz ,albo podjedź do kogoś.Odczytaj parametry takie jak sondy ,MAF,korekty itp.oczywiście na ciepłym silniku.Odczytaj korekty na wolnych i przy 3000rpm.Sprawdź jeszcze dokładnie dolot czy nie ma lewizny.
Jeżeli Corsa posiada regulacje zaworów ręczną to sprawdź luzy na zaworach , może jak jest ciepły silnik wtedy nie ma luzu na zaworach i dlatego jest problem z zapalaniem . Sprawdź to może to byc to.
Dodam jedną ważną rzecz - nie odpala jak jest ciepły silnik. Tak jak zimny bez problemu.muszę trochę przejechać żeby się ten problem pojawiał
No troszkę kilometrów już zostało zrobione. Rozruch prawidłowy czy zimny czy ciepły. Obroty też w porządku, silnik nie kuleje. Film nagrywany przy temp roboczej silnika. Silnik wydaje takie dzięki jak jest zimny i ciepły, nie cichną w ogóle. Na chwile obecną zmierzony został jedynie luz zaworowy który jest w normie.
Witam. Nie udało mi się wjechać na komputer ale przczyściłem jeszcze raz przepływomierz, przepustnice i wszystkie wtyki. Teraz juz nie odcina zapłonu, ale zaczeły falowac obroty i dławi się przy 2.5 tyś obrotów powyżej 3 tys jest ok. Dzieje się tak tylko na ciepłym silniku!!!
Witam! Corsa B 1.0 gaśnie zaraz po odpaleniu, obroty kuleją i spadają do 0. Po następnym odpaleniu jest już w miarę ok. Bez większej różnicy czy silnik jest ciepły czy zimny. Zdarza się też często że i za 1 odpala dobrze, tzn nie gaśnie. Jakie rady co sprawdzić świece, przewody coś jeszcze?
[Trzeba przemyśleć ile tak naprawdę potrzebujemy prądu i ciepła. Nie ma sensu produkować więcej jak potrzeba choć prąd jest w praktyce odpadowy. I nie ma sensu produkować ciepła którego nie potrzeba. Kolejna kwestia to tryb pracy pewnie lepiej było by w trybie ciągłym. Przy benzyniaku w grę wchodzi jeszcze LPG. Pytanie czy potrzeba więcej prądu czy...
Sprawdź silnik krokowy, może się zacina, jest niesprawny lub syki w kostce są zaśniedziałe. Silnik krokowy do odpalenia otwiera kanał dodatkowego powietrza. Dodano po 5 Jeszcze pod uwagę wziąłbym cewkę zapłonową i moduł zapłonowy. Niektóre cewki są zintegrowane z modułem zapłonowym - nie wiem jak jest w twoim aucie. W oplach nieraz było, że jak się...
Witam mam problem z corsą 1.3 cdti 2007r. Po odpaleniu zimnego silnika przez 15-20 sekund faluje na obrotach i kopci na biało-niebiesko i czuć niepalone paliwo. Silnik jest po remoncie pierścienie i głowica zrobione. Wtryski sprawdzone. Objawy tylko przy zimnym silniku. ( po przestaniu min.6 godzin ) jak jest ciepły nie ma problemu i mocy nie brakuje.
Witam Ten problem to ja przerabiałem. Ten przewodzik który idzie do zbiorniczka wyrównawczego jest nie drożny on musi być ciepły powstaje poduszka i dla tego tak się dzieje {brak odpowietrzenia}sprawdź ten przewodzik i napisz na forum.
witam,chciałem się podpiąć pod ten temat, mam identyczny problem ze stukaniem któregoś z popychacza zarówno przy ciepłym jak i zimnym silniku, czy udało Ci się moze rozwiązać go? wymieniłeś popychacze? jaki to koszt?
Po wymianie krokowca i potencjometru przepustnicy wyskoczyły błędy 35 i 22. Zresetowałem i ponownie zaadaptowałem. Na ten moment został błąd 22 a pojawił się 47 - EGR właśnie się kąpie. Rozrząd sprawdzony na znaczniki i wszystko jest ok. Metaliczny dźwięk pojawia się tylko na ciepłym silniku - mam wrażenie jakby pochodził z koła pasowego (tamte okolice...
witam mam ten sam silnik i pojawił mi się problem z odpalaniem auta gdy jest ciepły silnik na zimno jest spoko wymieniłem swiece, wtryski ale problem wciąż pozostał Pozdrawiam.
WRACAM PONOWNIE Z INFORMACJĄ O DALSZYCH POSTĘPACH... Jednak obeszło się bez rozbierania silnika i poważniejszych remontów. Mój mechanik zaczął od rozrządu i okazało się, że napinacz się zacierał. Wymieniłem napinacz za 90zł, robocizna 250zł i auto jak lala. Cichutko, dynamicznie i co najważniejsze normalnie odpala na ciepłym silniku. POZDRAWIAM WSZYSTKICH...
Sprawniej się porusza - czyli że nie gaśnie czy co? Tak na stałe do wyłączenia mu się naprawia praca? Nie jest znacznie słabszy na gazie i na benzynie przy takim zaślepieniu wlotu? Raczej się wlot odwracało w kierunku silnika niż zaślepiało. A czy reduktor jest ciepły/gorący jak się już zagrzeje?
Witam troche inny problem mam. Corsa B 1,4 8V z gazem, automatyczna skrzynia jak zimny silnik pali bez problemu, ciepły złapie i gaśnie czuć paliwo. Trzeba gaz do dechy i wtedy zapali. Ale jak sie włączy D lub R i chce ruszyć gaśnie, trzeba dodać gazu ale wtedy szarpnie. Miał ktoś taki przypadek. Czujnik temperatury wody wymieniony, świece i przewody...
Jak zgaśnie po rozgrzaniu to niech ktoś zobaczy Ci komputerem czy widoczne są obroty silnika w parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeśli nie to czujnik położenia wału do wymiany.
Witam. Corsa C 1.7 di 2001r. Po odpaleniu ładowanie 14 - 14,1 v. przez około minute, po czym przestaje ładować. Przez kilka min ładuje/nie ładuje na zmianę (skoki napięcia z 12,6 do 14,1) słychać jak obroty odrobinę spadają gdy zaczyna ładować i lecą w górę gdy przestaje. Po około 10 min zaczyna ładować normalnie. Czasem w trakcie jazdy również się...
analiza spalin na benzynie w normie a na gazie mieszanka uboga. Wydech sprawdzony, podstawiona inna instalacja gazowa i bez zmian. Sonda po wykręceniu czarna. Wszystko sprawdzona a jak sie dusiła tak się dusi im jest cieplejszy silnik tym gorzej przy 95 stopniach ujechać praktycznie nie idzie.
W oplu Corsa 1.0 przy takich objawach był do wymiany czujnik położenia wału, ale to całkiem inny silnik. Najlepiej serwis i podłączenie do komputera żeby sprawdzić czy zgłasza jakieś błędy.
Miernik na prąd stały , 2V, plus do przewodu sygnałowego sondy / przeważnie czarny/ , minus na masę. Wahania napięcia w czasie pracy na wolnych obrotach/silnik ciepły/, w granicach o,2V do 0,7V.
Dzieki za odpowiedz, tylko czy jak by był czujnik to chyba by zgasł i już nie zapalił, co do łańcucha to auto ma 120tk, i słychać go na rozgrzanym silniku, ale to już tak jak miał 70tk., ostatnio wymieniałem olej , i były drobne opiłki metalu na filtrze i na dnie misy, zalali mi nowy olej po 500 km mam zmienić na 10w60 schela, ciśnienie mierzone, na...
Jak tylko uda mi się dorwać to autko to posprawdzam wszystko :D Autem jeździ syn ,a ze młody jest i jazda go jeszcze cieszy ,to ciężko go dorwać. zauważyłem jeszcze ze po nocy na zimnym silniku,kontrolka nie sieci,dopiero na rozgrzanym i z tego co mi mówił to czasami gaśnie podczas jazdy. Silnik cały cza pracuje równo bez różnicy czy zimny czy ciepły.
ciepła silnik rozruch klimatyzacja ciepła silnik wymiennik ciepła silnik
chrysler chłodzenie radia wojskowe turbinka junkers
pilot manta kaisai pompa ciepła
Jak wymienić sprzęgło w pilarce Husqvarna 40? Kod błędu E72-4 w wózku widłowym Toyota seria 8