Budżetowo to Chiński OP-COM. Trochę bardziej zaawansowane to VX-DIAG GM.
http://forum.opel24.com/topic/39339-Poka... Bzdura! Złącze to znajduje się koło gniazda zapalniczki i wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/1506019400_1...
Jaki masz sprzęt diagnostyczny do tego?
Niewielka różnica widać ja gołym okiem Interfejs to układ który łączy auto z PC. Tester to urządzenie które diagnozuje auto bez użycia PC. Interfejsy są tanie, testery są drogie. Do swojego auta możesz kupić interfejs działający z programem o mylącej nazwie tech2 – tani, lub drogi tester TECH2. Najlepszym zakupem jest OPCOM cena około 3000 zł...
złącze diagnostyczne znajduje sie w skrzynce bezpiecznikowej. system nie posiada możliwości odczytu kodów błyskowych. pomoże tylko użądzenie diagnostyczne
Jeżeli wszystko OK to powinien być tylko kod nr 12.
witam Brązowy do 4,5 czerwony do 16, brązowo biały do 8, zielony 3,biały 11
Witam jaki sprzęt do diagnostyki na wi-fi albo BT polecacie. Do 100 zł do opel corsa d 2009
Podglad parametrow przez komputer diagnostyczny proponuję.
Gniazdo diagnostyczne jest pod hamulcem ręcznym. Jechać z tym nie można ECM nie rozpoznaje kluczyka.
Interfejs diagnostyczny.
To jak będzie coś konkretnego do Opla? Mam pytanie gdzie jest to złącze diagnostyczne w Opel Corsa A 91r. 1,2 benzyna 12NV. Pozdrawiam
Tak myślę o sondzie, ale raczej diagnostycznej czyli tej za katalizatorem, skoro auto normalnie jedzie.
Czy to jest corsa B czy C? jakie masz zlacze diagnostyczne?
Niczym, bo to jest nielegalne. Niech warsztat wypisze Ci zaświadczenie o wymianie licznika i na tej podstawie będzie zrobiona notatka i chyba korekta na stacji diagnostycznej.
Alarm na 100% fabryczny, czy bezpilotowy sterowany fabrycznym pilotem? Nie rozbierałeś obudowy kluczyka? Jeżeli fabryczny , to odczytaj błędy testerem diagnostycznym.
Uszkodzony czujnik obrotów daje podobne objawy, jakie opisujesz, podjedź do warsztatu samochodowego, który posiada komputer diagnostyczny i niech przeprowadzą diagnozę, może to rozwieje twoje wątpliwości.
Na włączonym zapłonie przytrzymaj oba klawisze TID'a zacznie się wyświetlanie od F12 co oznacza poczatek odczytu a później rosnąco błedy o ile jeszcze siedzą w pamięci. Kody pobierz ze strony www.asterka lub opelmania
bębny oryginalne wiec nic nie było kombinowane. corsa 94 abs lucas zlacze diagnostyczne 10 pin
Może być coś w zawieszeniu, na odległość trudno powiedzieć,najlepiej na stacje diagnostyczną.
no to zostaje pomiar napięc CAN na wtyczce lub ciągłości okablowania do wtyczki diagnostycznej
Miałeś wymieniany termostat, może założony taki o otwarciu 80 stopni?od chevroleta volt tudzież opla ampera. Mam silnik A14xer w corsie d i temperatura otwarcia 103 stopnie a czasami dochodzi nawet do 108 i nie spada poniżej 95. Cóż za euro 5 płaci się czymś innym. Jaki masz dokładnie silnik bo może z14xep a tam nie ma termostatu fazowego. W zegarach...
to jest złącze OBD2 do diagnostyki używa się specjalizowanych interfejsów lub urządzeń diagnostycznych np.KTS500
No średnio orientuję się w interfejsach/kablach diagnostycznych, ale na stronie na allegro napisane jest: "interfejs do naprawy liczników w samochodach VW/AUDI/SKODA/SEAT oraz immobiliser'ów VW/SKODA/SEAT/AUDI/OPEL." Jeśli chodzi po co mi to? Chce skasować usterki w komputerze. Jeśli tan kabel nie pasuje to czy znasz jakieś inne?
A czy Multidiag agro da radę pokazać parametry takiej sondy czy jednak potrzeba czegoś w rodzaju Tech 2 ? Pytam bo nie wiem jak to sprawdzić a na co dzień nie mam dostępu do interfejsu diagnostycznego
wydech ok, struga rozpylanego paliwa też ok, nie wiem co jeszcze mozna sprawdzić , mam pytanie czy da się zdiagnozować jakoś ten samochód, jakieś kody błyskowe czy tylko urządzenie diagnostyczne?
Po ewentualnej wymianie nie trzeba będzie kasować błędu. Jeżeli rzeczywiście czujnik jest uszkodzony to błąd jest zapisany w pamięci. Ale tak jak już napisałem, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Dlatego napisałem o tym czy ECU widzi sygnał z czujnika. Można też podejrzeć sygnał z czujnika oscyloskopem, ale podejrzewam, że nie dysponujecie takim...
ciekawa sprawa z tym laniem wtryskiwacza, być moze w tych modelach jest jakaś regulacja (dawkowanie tego paliwa) śruba tak jak na jednopunkcie w fordzie(miałem swego czasu taki problem w fieście) lub jak nie śruba to może jakiś problem w kompie skoro oryginalna wysiadła, to może problem tkwi w ustawieniach i pomóc może reset lub korekta ustawień na...
NA 7 brązowo biały sprawdż ciągłość od sterownika do złącza diagnostycznego
Gdzie znajduje się złącze złącze diagnostyczne w corsie c 10ex
Jak się świeci kontrolka a błędów brak to znaczy, że zły tester diagnostyczny...
jak spalanie? czy sonda pracuje? i odczytać kody błędów przez zwarcie styków w gnieździe diagnostycznym
A skąd.
Zmierz siłę hamowania tak przednich kół, jak i tylnych. Podejrzewam, że któreś koło "trzyma", lub źle wyregulowana siła hamowania kół tylnych i tak się będzie działo. Dwa, pojechać do "prawdziwych" mechaników i podłączyć pod tester diagnostyczny, po wcześniejszym mechaniczno/wizualnym sprawdzeniu pierścieni ABS przy kołach... Od tego zacznij.
Do czyszczenia potencjometr pedału gazu to na początek żeby wyeliminować błędy sterowania silnikiem. Przydałby się odczyt z kompa diagnostycznego.
Ten sposób jest dobry jedynie w przypadku kiedy się swieci lampka kontrolna elektroniki silnika.Nie polecam tego sposobu. Nie ma jak miernik w łapę i kontrola podzespołów,albo podgląd danych rzeczywistych na ekranie testera diagnostycznego.
Skąd wiesz, że nie załącza się turbina? Sprawdzałeś to programem diagnostycznym podczas jazdy?
W pierwszej kolejności pojedź na stację diagnostyczną ustawić zbieżność.
Właśnie też tak myślałem lecz gdyby pracował w trybie serwisowym to układ wtryskowy nie powinien pracować w pętli otwartej ?? Według wskazań testera układ pracuje w pętli zamkniętej czyli wykorzystuje sygnały z czujników tlenu a w parametrach jasno widać, że sonda nie jest gotowa do pracy. Ja myślałem, że może to wynikać z podwyższonej temperatury spalin...
Próbuję znaleźć jakiś schemat, co i gdzie jest w tej Corsie od TPMS'a... Generalnie wygląda na to, że w komorze silnika tylko antena będzie - tylko gdzie? Reszta pod deską rozdzielczą, więc nie miała szans na spotkanie z kuną Dodano po 1 W skanerze w funkcjach tpms sa deaktywacje systemu. Ostatnio c5 2012 wyłączałem. Proszę o więcej info - o jaki skaner...
W jakich warunkach wykonywałeś diagnostykę? Auto rozgrzane do temperatury roboczej? Druga sonda tylko diagnostyczna badająca sprawność katalizatora. Masz jakieś błędy?
A reszta (reduktor i wtryski)? Należy sprawdzić czy rozjeżdżają się korekcje, przede wszystkim czy nie zalewa na benzynie czy może podaje jej za mało. Organoleptycznie sprawdzisz tak - jak na zimnym będzie z tłumika mocny zapach benzyny to zalewa. Na ciepłym silniku spaliny powinny być bezzapachowe - jak na benzynie będą takie... hm aromatyczne, jak...
Interfejs ELM 327, program do opla to TECH ale może być inny, np. PCMSCAN.
Witam!! Usuniecie usterki powinno zgasic pomaranczowa kontrolke "helikopterka". Odczyt błędów tylko poprzez urządzenie diagnostyczne. Pozdrawiam!!
Jaki program diagnostyczny do Opla Corsy B 1.0 12V
Jeżeli mnie pamięć nie myli to tam jest ecu (hybryda) a jeżeli tak to na 90% tam jest problem.
Bez porządnego programu diagnostycznego nie da rady
Vin porównaj sobie.
Wyczyścić. Najlepszą metodą jest kompresor+pistolet do piaskowania.
Auto nie dawno kupione, jeszcze filtra nie wymienialem. Zamowilem interfejs diagnostyczny takze dopiero sprawdze bledy
Deska rozdzielcza w tym modelu jest diagnozowalna każdym testerem diagnostycznym. Jakie są błędy i czy wskazówki da się uruchomić w trybie testu aktuatorów? Problem ten może się też wiązać z usterką sterownika silnika, który to własnie wysyła niezbędne dane do zespołu wskaźników.
naciskając na pilota słychać jak w prawym słupku na dole przeskakuje przekaźnik Zero reakcji centralnego zamka na kluczyk / pilot W kolejnych postach zupełnie inaczej opisujesz problem! Proszę precyzyjnie opisać usterkę i przeprowadzone czynności "diagnostyczne".
układ zapłonowy nie jest objęty kontrolą diagnostyczną w tym modelu.
ECU http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic97... A złącze diagnostyczne przy bezpiecznikach.
tech2 to taki przyrząd diagnostyczny do Opla.
Jak mniemam pytasz o sondę diagnostyczną (za katalizatorem). Znalazłem takie numerki: NGK OZA659-EE5, BOSCH 0 258 006 172, DELPHI HES20315-12B1. Znalazłem również BOSCH 0 258 986 615 uniwersalna, którą zaznaczono jako regulacyjną i diagnostyczną, więc wynika z tego że pewnie są jednakowe ale 100% pewny nie jestem :) Oczywiście jest różnica w długości...
Mogę pomóc,napisz jaki masz silnik i jaką masz klimatyzację BOSCH czy Hella? Dodano po 10 Napisz jeszcze który rok.Pozwolę sobie odpowiedzieć za kolegę rob4028,Tech to urządzenie diagnostyczne do Opla.
ABS ma? Działa? Jeśli odpowiedź będzie 2 x tak to daruj sobie sprawdzanie czujników, bez testera diagnostycznego (po omacku) raczej nic nie zdziałasz.
jak chces grzebac z przebiegiem to lepiej przez zloncze diagnostyczne-3 minuty roboty
Nie no,przecież przedszkolak nawet wie,że złącze diagnostyczne Cor_B ma w skrzynce bezpieczników.
Nie posiadam własnego komputera diagnostycznego,błąd był wykasowany i pojawił się ponownie.
KOntrolkę MIL masz? Jak immo blokuje to miga przy probie rozruchu. wszystko wpiete po za jednym niebiesko-czerwonym Ten idzie do złącza diagnostycznego, 3 pin.
Protokół diagnostyczny tych sterowników może być wspólny, ale mapy wtrysku i zapłonu już raczej nie... jeśli jest ten sam typ sterownika, to wystarczy go przeprogramować, ale chyba i tak prościej wymienić. Komputery wtryskowo-zapłonowe (przynajmniej z tego okresu) niczego nie "liczyły" pobierały tylko odpowiednie wartości z wprowadzonych do ich pamięci...
Witam O jakim luzie mowa? Czy ktoś wie gdzie jest A i B w gnieździe diagnostycznym w corsie B (gniazdo 10-cio pinowe)?
sam czujnik potencjometryczny zapewne znajduje się w kierownicy w okolicach przełączników kierunkowskazów https://obrazki.elektroda.pl/6326991000_... Jak odkręcisz kierownicę powinieneś mieć swobodny dostęp do niego tylko przed zdjęciem kierownicy zaznacz sobie kreskę jakimś flamastrem pod śrubą byś potem kierownicy nie miał przekręconej...
Elektrit ma całkowitą rację, nadaje się do tego tylko profesjonalny sprzęt diagnostyczny - żaden chałupniczy iterfejs tego nie zrobi. Mi osobiście pomogło rozpięcie akumulatora na parę minut, później następne kilka minut silnik pracował na biegu jałowym i jest w miarę dobrze, ale nie jest to metoda stuprocentowa ani tym bardziej profesjonalna!
Witam przeszukałem forum i nic nie znalazłem na ten temat oprócz takiej rady jak wyjmij żarówkę z licznika (nie o to ni chodzi) Wyjmowałem kierownice w samochodzie i odłączyłem poduszkę powietrzną i po podłączeniu lampka zaczęła migać jest jakiś sposób żeby zresetować pamięć. Może ktoś wie co z czym połączyć w kostce diagnostycznej :D
Wentyl wysterować komputerem?! Podłączasz komputer diagnostyczny i robisz test elementów. Wentylator powinien miec 2 prędkości. To wtedy wiesz czy jest sprawny i czy sterowanie nim działa.
Zacznij od przepływomierza powietrza (urzadzenie pomiedzy filtrem powietrza a korpusem przepustnicy) wyciagnij go i delikatnie przeszysc bezyna extrakcyjna lub denaturatem (ostroznie) po zamontowaniu wyczyszczonego przeplywomierza zdejmij kleme akumulatora (minus) na 1 min w celu skasowania pamieci nie trwalych jezeli to nie pomoze lub w celu upewnienia...
Urządzenie diagnostyczne nie ujawnia innych błędów , to rozjechany rozrząd.
Witam! auto normalnie odpala, wczoraj wymieniłem ecu (i pętle immo), odpala ale dalej 0V na -pinie diagnostycznym. Co to znaczy odwrotnie podłączonych lejcach ?
Moderator oraz koledzy słusznie sugerują , ale łańcuszek jest na pewno rozciągnięty bo po nagrzaniu silnika słychać szelest rozrządu .Co do mocy to jest słaba jednostka ,ale na gazie można było rozbujać do 150 km/godz . Tak czy inaczej jest wskazane podpiąć pod program diagnostyczny i sprawdzić co jest grane .
Wczoraj chciałem sprawdzić na szybkości i wymienić filtr będąc u kolegi, auto wyrzuciło pół szklanki oleju, nie bardzo miałem co podłożyć żeby nie zalać wszystkiego. Ogólnie to jest jego drugi olej w ciągu półtorej miesiąca. Pierwszy co wymieniałem w październiku zlali przy rozrządzie, zalali nowy. Teraz ładny kolor jasny brąz, w każdym razie nie czarny....
Trzeba podpiąć komputer diagnostyczny i sprawdzić w parametrach bieżących temperatury "widziane" przez sterownik, pracę sondy etc.
Mam kilka urządzeń diagnostycznych w domu. Coś takiego jak euroscan, vag i coś jeszcze. To może być użyteczne?
Owidiusz, masz dużo racji, pseudo naprawiacze nie potrafią się powstrzymać od pisania, trzeba z większą stanowczością walić po łapach by jeden z drugim zrozumiał zasadę, nie wiem - nie piszę. A to co napisał autoas o zakładaniu tematów bez pełnego opisu usterki, objawów i bez wykonania oraz opisania wyników podstawowych czynności diagnostycznych, to...
Jest to sygnalizacja uszkodzenia w układzie zapłonowo paliwowym. Bardzo możliwe że jest to wadliwy czujnik położenia wału korbowego, który zarazem jest czujnikiem prędkości obrotowej silnika. Jak masz możliwości to podmień go ( ale nie kupuj odrazu ). A tak wogóle to najlepiej jest zdiagnozować taką usterkę w warsztacie mającym komputer diagnostyczny...
Szukaj silnika.Zarówno metody diagnostyczne kolegi jak i sama naprawa wzbudziła mój niesmak.
auto było uderzone od tyłu, czujniki działają normalnie, przednia kamera działa też bez zarzutów. A co tym błędem , B133E nie bardzo wiem o co chodzi z tym przekażnikiem szyby tylnej bo w tłumaczeniu może być błąd i to on ci może wprowadzać błąd a napisałeś usterki są usunięte. jak widać nie. Tu masz rozwinięcie opisu tego błędu tester powinien wykryć...
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
zewrzyj w złączu diagnostycznym styki A i B, policz blyski lampki na desce, i napisz co wyblyskalo
Witam jak podłączyć corse d 1,3 cdti dth skrzynia m20 przeróbka na manual Co się stało, ze chcesz przerobić easytronic-a na manuala? Ja to zrobiłem, ale z Opel Combo C (Corsa C). Moze jednak lepiej przeanalizować naprawę easytronic-a? Masz narzędzie diagnostyczne? OP-COM?
Mam problem z samochodem marki Opel Corsa 1.4 V16 z roku 2011. Problem polega na tym, że gdy jest on nagrzany, zaczyna szarpać, a obroty są niestabilne. Czasami przy odpaleniu pojawia się również lekko czarny dym. Obecnie, przy odpalaniu na zimnym silnik działa w miarę poprawnie, chociaż nie jest równy. Dotychczas zostały wymienione następujące elementy:...
Wydaje mi się że jest to corsa 1.3 cdti. Wszystko zależy jakiego masz mechanika, czy ma pojęcie czy po prostu działa metodą może to a może to. Zacząć od diagnostyki komputerowej. Jeżeli jest brak jakichkolwiek usterek zapisanych w sterowniku to doprowadzić pojazd do tego momentu aż nie będzie odpalać. Podłączyć sprzęt diagnostyczny tech 2 , auto com...
Zapalenie tej kontrolki informuje o usterce jakiegoś elementu silnika ( jakiegoś czujnika, zwarcia lub innych ) można sprawdzić to w bardzo prosty sposób łącząc odpowiednie piny w gnieździe diagnostycznym, musisz znaleźć tabele kodów usterek i troszeczkę się z tym pobawić.
I najważniejsze.. Którą wersję złącza OBD posiada Corsa C z 2004r.? W samochodach osobowych jest stosowana jedna wersja złącza OBD: J1962... Zastanawiam się więc nad kupnem sprzętu potrzebnego mi do tego, zbudowanego na układzie ELM 327 Samym kablem nic nie zrobisz... a nie ma dobrego programu diagnostycznego do Opli współpracującego z tym kablem....
sonda - czujnik tlenu, zamontowana w układzie wydechowym tech - samodzielne urządzenie diagnostyczne umożliwiajace postawienie właściwej diagnozy co do przyczyny usterki
To może tak: trakcie jazdy gaśnie jeden cylinder i zapala się kontrolka od silnika Skoro dzieje się coś takiego, to nic prostszego do zdiagnozowania! Po prostu trzeba mieć do tego sprzęt (porządny diagnoskop), jak i trochę wiedzy. Dopiero po spełnieniu tych dwóch warunków "rozproblemienie" Twojego autka, zajmie max. 10 min. z jazdą próbną... Nikt Ci...
Nie jest to prawdą, skoro w Niemczech mogli właściciele podnosić normę emisji spalin to i w Polsce pewnie można. Dowiedz się w wydziale komunikacji, i na stacjach diagnostycznych. Tylko nie licz na to że wymieniłeś filtr z taką normą i taką będzie spełniał. Zresztą to na badaniach wyjdzie..
Witam.Zakupisz oryginalne uzywane radio do tego modelu tylko musi byc wylogowane z poprzedniego samochodu.Kazdy mechanik powinien nowe radio przypisac do Twojego pojazdu poprzez komputrer diagnostyczny i ciesz sie muzyka.Ale sprawdz jeszcze czy sa jeszcze glosniki.Zlacze powinno pasowac.
Tym autem jeżdżę coś ponad rok a na codzień w pracy Trafick-em. Sworznie, końcówki itp wymienione z 2 tys. km temu i jak pisałem zero luzów na wymienionych częściach. Jeżdżę 100% asfaltami i w miarę dobrymi. Przegląd robiony 2 miesiące temu a wszystkie te w/w części zadładane krótko przed przeglądem. Maszyny diagnostyczne nic nie wykazały.
Interfejs moge zrobić ale , gdzie znajdę program diagnostyczny? Czy w tym modelu można odczytać za pomocą liczby błysków kod błędu?
Da się to tylko zrobić interfejsem diagnostycznym, np w stacji kontroli pojazdów, cena od 30 do 70 zł Pozdrawiam
Przebicie z grzałki na sensor Czy według ciebie 2 sonda za katalizatorem czyli diagnostyczna jest przyczyną spadku mocy silnika i wypadania zapłonów ?
a uszkodzenie szklanek widać gołym okiem, na co zwrócić uwagę ? bo jeśli tak to czas zmienić mechanika bo mierzył luzy zaworowe i jedynie domniemywał, że to szklanka, a żeby to sprawdzić mówił, że musi zdemontować wałek. Dodam, ze w poniedziałek będę miał stetoskop diagnostyczny, może on coś pomoże w ustaleniu miejsca ?
Jeżeli corsa B 1,0 albo 1,2 16V ma problemy z wchodzeniem na obroty to: -w 80 % przypadków winny jest MAF. Wystarczy zrobić pewną próbę-dać pełnego buta i zobaczyc czy powietrze wskakuje na ponad 100kg/h. Fejsiorze tego nie wiedzą. -w 10% przypadków winny jest EGR, wystarczy zobaczyć ja to, jaka jest pozycja jałowa zaworu EGR. Ma być poniżej 1V. Fejsiorze...
Sonda dobrana wg. katalogu ( sonda diagnostyczna za katalizatorem ) , nie będę kupował innej bo to nie ma sensu..
Nie, nie masz pinu 6, tylko diagnostyka komputerowa Dzięki wielkie za rzeczową odpowiedź. W takim razie czy muszę się w przypadku tego złącza bez tego pinu, rozglądać za jakimś szczególnym interfejsem diagnostycznym na OBD2, np. opartym o konkretny chip lub coś w tym rodzaju?
Nie da się go jakoś sprawdzić żeby wykluczyć jego uszkodzenie? Na urządzeniu diagnostycznym widać czy pracuje. Ja mam już drugi, teraz od Corsy 1.2 wszystko cyka.
Widziałem, że ktoś już przy tym kombinował, bo przepływka jest z Vectra B X18XE1, ale one pasują wymiennie przecież. Druga sprawa - szukałem lewego powietrza. Nie znalazłem nic, ale po zatkaniu dolotu silnik pracuje dalej, co więcej - pracuje równo. Oczywiście na liście diagnostycznej przepływomierz pokazuje 0kg/h
diagnostyczny corsa interfejs diagnostyczny corsa corsa złącze diagnostyczny
makro kolor komórki instrukcja obsługi klimatyzatora sprężyna siłownika krups
powódź gluchołazy najgorszy zasilacz
Resetowanie PIN w Xiaomi Watch S3 bez telefonu Jak rozpiąć opaskę węży w Golf VI 1.2 TSI?