Nie, nie masz pinu 6, tylko diagnostyka komputerowa
No i nikt nie wie gdzie jest ten przekaźnik :?:
A co zrobiłeś do tej pory? Wypadałoby sprawdzić czego brakuje, iskry, paliwa, powietrza? Jakaś diagnostyka konieczna by Tobie pomóc.
Witam. W zał. działanie, specyfikacja, diagnostyka, umiejscowienie i wygląd czujnika detonacji dla Opel Corsa B X14XE (plik *.doc).
Zajrzyj tu http://corsa-b.cba.pl/usterki.htm
Kolego to może być puchnący rozrusznik jakaś diagnostyka na początek nikt tu nie jest wróżka .
Po pierwsze diagnostyka.
Awarię systemu sterowania silnikiem. Pasowało by prawdziwą diagnostykę przeprowadzić.
(układ wydaje się tak prosty, że szkoda wydawać pieniędzy). Kolego dobrze napisałeś - ''wydaje się'' Ale kosiarki wydymały już nie jednego naprawiacza któy się na nich przejechał. Odpowidz prosta , masz dwa więc włóż ten bardziej sprawniejszy. Albo oddaj autko na naprawę.
Jak z WN?
to 0,02 czegoś na coś (nie zapamiętałem) Jeszcze raz-jakie wartości zostały zmierzone?
Przepływomierz w tych motorkach bardzo często pada i ja też bym na to stawiał .
A komputer/diagnostyka co mówi ? Czy nie przypadkiem czujnik położenia wału ? chociaż może być za szybko i winny jest układa zapłonowy - hym..
Diagnostyka....
Przepływomierz pada lub EGR. Diagnostyka potrzebna.
Sprawdź węże od nagrzewnicy czy oba są gorące. Może termostat też masz uszkodzony. Potrzebna porządniejsza diagnostyka niż obserwacja wskaźnika temperatury.
Wyskoczył u mnie dokładnie taki sam problem - zapala się samochodzik z kluczykiem... To że zapaliła się taka sama kontrolka nie oznacza takiego samego problemu z autem. Pierwsze diagnostyka później pomoc.
Diagnostyka/pomiar ciśnień.
Myślę że normalna diagnostyka w warsztacie będzie najlepszym rozwiązaniem.
To zrobiłeś już wszystko, co mogłeś, pozostaje warsztat i solidna diagnostyka.
tak tylko czy to może się tak dziać i czy jest jakiś inny sposób? i jakie te czasy ustawić??
Witam. Mój komputerek nie może sie połączyć z takim oplem jak w temacie czyli Opel Corsa 1.4 96r (X 14 SZ).Czy moge zdjagnozować go na kody migowe?? Czyli złonczając piny 5 i 6 o ile sie niemyle??Prosze o szybką odpowiedz.pozdrawiam
Śmiać nie śmiac tylko jechać na diagnostykę
Zaturlać się do warsztatu. To auto to nie maluszek. Diagnostyka wszystko powie.
Tak, np. uszkodzona przekładnia kierownicza. Może być też wina opon. Tylko co to za diagnostyka, że nie można dojść przyczyny tych problemów. Proponuję zapoznać się z artykułem: http://autokult.pl/3157,wibracje-samocho...
pierwsza sprawa to posprawdzać zasilania i diagnostyka komputerowa.
Czujnik temperatury zewnętrznej jest sprawny? Zrobiłeś jakąś diagnostykę?
Na początek diagnostyka. Ale nie odczytanie i skasowanie błędów jakimś kasownikiem. Odpal auto, rozgrzej silnik i jak zgaśnie to zobacz czy ECU widzi sygnał z czujnika.
ok nie doczytałem stadardowa diagnostyka co jest , czego nie ma, cisnienie paliwa, rozrzad, błedy?
WITAM. Czy ktoś wie jak lub gdzie można nabyć jakieś informacje na temat diagnostyki tego auta? Wszelkie podpowiedzi i informacje mile widziane. Pozdrawiam A.G.
Przyczyną mogą być luźne złącza lub złamane kable,później diagnostyka kompem
Zero błędów i cała diagnostyka. Wskazania czujników - szczególnie MAF?
Zrób diagnostykę, zobacz co pokazuje komputer.
Diagnostyka komputerowa była robiona? Popraw pisownię.
wiecej danych jaki silnik to moze byc wszystko potencjometr przy pedale gazy zatkany kat a podstawa to diagnostyka na kompie
Oczywiście diagnostyka komputerowa zrobiona, nie trzeba wróżyć....
Diagnostyka na początek i serwis olejowy
Ja bym proponował diagnostykę OP-com lub Opel Tech .
Żadna diagnostyka nie była jeszcze wykonywana.
Po diagnostyce, mechanik stwierdził, że za małe ciśnienie.
podróbka nie chodzi poprawnie Powiem tak: "Musi". 500 kilka złotych za napis bosh, to totalne nieporozumienie. zapewne wiesz jak to urządzenie wygląda;) Poza tym szarpanie zniknęło, a problem z odpalaniem pojawił się przed wymianą. Więc domyślam się, że to rzeczywiście może coś być z wspomnianą wcześniej lambdą lub EGR - tak by wskazywały objawy W...
Poradźcie co zrobić. Sprawdzić bezpieczniki, punkty podłączenia masy do karoserii, przewody w przepustach drzwi, przewody w przepuście gumowym pokrywy bagażnika, wykonać diagnostykę komputerową.
Diagnostyka i sprawdzić czy widzi obroty silnika, czy robi ciśnienie paliwa
Nie bylem na razie na żadnej diagnostyce.
Spróbój najpierw zrobić diagnostykę.
Bo zaraz po odpaleniu wentylator się załącza. Jak masz włączoną klimę to wentylator będzie pracował, jak będzie usterka związana z chłodzeniem silnika to też będzie pracował, podstawa to diagnostyka-odczyt usterek i podgląd parametrów (szczególnie temperatur)
Sprawdzone świece i cewka. No na pewno. Sprawdzone jak, oprócz stwierdzenia ich fizycznej obecności na swoich miejscach? Podczas kręcenia rozrosznikiem obrotomierz podnosi się i opada, do 5tys obrotów No właśnie - nie daje to nic do myślenia? A gdzie jakakolwiek diagnostyka?
Jak pompa złom, to żadna regeneracja sterownika nie pomaga. Czy zrozumiecie wreszcie, że uszkodzony sterownik pompy to rezultat innej awarii? Niemniej u Kolegi należy zrobić dokładną diagnostykę auta. Poczytanie błędów to stanowczo za mało.
Sprawdzić ciśnienie w układzie klimatyzacji jeżeli jest to jeszcze diagnostyka i do sprawdzenia co widzi sterownik.
Samochód j/w 2008 rok. Wymieniony był akumulator , bez podłączonego zasilania stał może 2-3 godziny. Po zamontowaniu nowego silnik zapali i zgaśnie. W sterowniku nie ba błędów. Diagnostyka kts 540.
Znaczy, że kłopot masz całkiem inny i potrzebna diagnostyka. Czytacz błędów tu nie wystarczy.
Nowa to niestety ok.1400-2000 zł i więcej.dobra regenerowana min.1400.Ja kupiłem za ok.600 zł z demontażu ale czy dobra to już loteria.Założę,będę wiedział.Ale ten PDF mnie martwi bo kontrolka znowu zaczęła migać /już po paru jazdach/.Pewnie filtr nie został wystarczająco doczyszczony.A może to jakieś zawory,czujniki,diagnostyka?
Rozumiem, że nie idzie tego zrobić samemu tylko trzeba oddać auto komuś od elektroniki? Bardzo dobry pomysł. Najpierw diagnostyka, później naprawa.
Tak totalnie strzelając wygląda na niestyk na kostce licznika (zdarzało się ) .. Ale wiadomo powinno się zrobić diagnostykę testerem ..
Tego nie wiesz. Może panel nie ma masy lub zasilania i to jest problem. Tylko diagnostyka Tech 2 lub chociaż OpCom
To podłączyć kontrolkę silnika i chociaż kody błyskowe. Tak jest diagnostyka po lini K i potrzeba interfejsu i programu. Może to być OpelScanner albo OpCom. Wtedy można podglądać parametry z czujników na żywo. PS C16SE to właśnie OBD teraz obecnie mamy OBD-2 (a dokładniej EOBD)
Trzeba podjechać na diagnostykę i ustawić zbieżność.
Podłączę się, Corsa B 1998, silnik X12XE (1.2, 16V). Licznik prędkości działa mocno zaniżając: największe przekłamania występują przy najniższych prędkościach (np. na liczniku mam 80 a navi pokazuje 96, opony są standardowe). Problem który się pojawił to ciężko chodzące wspomaganie, przy tym przygasają światła przy kręceniu kierownicą. Jak sprawdzić...
Sprzęgło jak ślizga to obroty idą do góry a auto nie przyspiesza a jak ci moc traci po nagrzaniu to na początek sprawdź czujnik temperatury chyba że silnik przegrzany dobra diagnostyka komputerowa wiele wyjaśni
Zakleić kontrolkę poloplastrem. Poważnie, to na diagnostykę.
Diagnostyka byla robiona i nic nie wykazalo.
diagnostyka! co jest czego niema, iskra, cisnienie paliwa, błedy w pamieci!
A po co ci coś pisać? Przecież dobrze ci idzie wymienianie i chyba wolisz to niż porządną diagnostykę.
Rozrząd mam nowiutki. A te dwa pierwsze wpisy nic mi nie dają. Co to jest normalna diagnostyka skoro serwis opla nie ma porzadnego sprzetu?
Dobry komp - powinien. Pod warunkiem ze zrobisz diagnostykę modułu sterującego skrzynią.
Pytanie pierwsze. Masz 1 czy 2 generację? Podjedz na skp i zrob za kilka zl analize spalin. Piszczy to pewnie pasek osprzętu lub rolki paska osprzętu lub rozrzadu. Jesli rozrzadu to chyba dawno nikt tam nie był i jest do zmiany i zaleznie od budowy walka rozrzadu moze wpływać na spalanie. Powtarzam auto na 1 generacji nie za bardzo koresponduje ze spalaniem...
No to na diagnostykę pojechać!
Diagnostyka komputerowa to nie tylko błędy.... Na pierwszy strzał czujnik temperatury silnika
Pełna diagnostyka komputerowa na sam początek, wraz z logami silnika.
jedź na analizator spalin- znajduje się w każdej dobrej diagnostyce:)
Diagnostyka wskazała mu czujnik położenia wału . W oplach te czujniki padały nagminnie
Zrób diagnostykę, posprawdzaj bezpieczniki.
Dopompuj jeszcze powietrza w koła, przesmaruj hamulce i wyczyść rurę wydechową. Kto kazał czyścić silniczek krokowy i przepustnicę, w dodatku po co? A gdzie jakakolwiek diagnostyka?
gaźnik był czyszczony 2 razy. Tam nie ma gaźnika. Diagnostyka ? Kody błędów, parametry pracy silnika,adaptacja ?
Po co komputer? Jeśli masz złącze ALDL to wystarczy zworka i warunek- nie odpinać akumulatora przed diagnostyką
ale dzięki za chęci W takim razie zaprzęgnij swoje chęci do pracy. Wystarczy w googlach wpisać ,,diagnostyka Opel,, i masz co czytać.
Musisz zrobić diagnostykę komputerową i poznać numer błędu.
Każdy serwis wycenia to indywidualnie . Powinno mieścić się w koszcie diagnostyki , czyli ok.150 zł
Kumpel też ma taką Corse i miał z nią identyczny problem. Niby wszystko było OK tylko to spalanie.Kilkakrotne wizyty w serwisach nie pomogły.Winna okazała się sonda lambda.Zaznaczam przy tym iż wywoływanie kodów usterek i diagnostyka na techu nic nie wykazały
Renault twingo 1 tylko zasilania(plus/masa)zapłon, sygnał obrotów silnika, prędkości pojazdu, kontrolka wspomagania i diagnostyka
Do 100 zł do opel corsa d 2009 To jakieś kurła żarty ? 100 zł ? Za diagnostykę bierze się 150 zł, czyli za podłaczenie, a "gość" chce za 100 zł kupić tester. Jakbyś widział nowe buty Gucci w cenie poniżej 300 zł to daj znać. Z miejsca odpalam dla ciebie tysiacza plus koszt butów.
A skąd mamy wiedzieć co popsułeś? Zrób diagnostykę może coś wyjdzie.
Pinout immo1 OPEL (motorola MCU) 1- Alarm 2- Kontrolka ECU 3- NC 4- 31 5- 15 6- Speed sygnał 7- W-line (linia do ECU) 8- K-line (Diagnostyka Immo) 3 pin w OBD 9-30
Zrobiłeś coś samemu oprócz odczytu błędów? Ta diagnostyka w specjalizacji to jakiś żart czy pomyłka przy zakładaniu konta?
Silnik jaki? Diagnostyka, co podpowiadają parametry, pompa paliwa żyje, wydech drożny...? Cisną się same pytania.
Najpierw diagnostyka, ale to że reduktor się zużył po prostu jest jak najbardziej prawdopodobne.
Potrzebna jest diagnostyka. Cisnienie paliwa ,temperatury sinika,powietrza i masa powietrza.Łańcuch dzwoni to go słychać.
zobacz najpierw gniazdo w sterowniku ABS zobacz styki czy nie zaśniedziałe.A najlepiej zacząć od przodu a nie od tyłu czyli najpierw diagnostyka komputerowa a później inne sprawy.
Szkoda kasy a jak to nie będzie to, to co będziesz podmieniał każdą część ? To że zapaliła się ta kontrolka to nic nadzwyczajnego. Podstawa to diagnostyka, gdzie Ty mieszkasz że nie możesz zrobić diagnostyki? Teraz każdy warsztat ma jakiś diagnoskop.
Jak się zapala kontrolka check to trzeba diagnostykę zrobić :P
Błąd dotyczy oswietlenia tablicy rejestracyjnej. Żarówki wnetrza nie podlegaja diagnostyce. https://youtu.be/UTEPo7T-zu4 Tu masz pokretła.
Tak... a ten 1.6 to będzie świeżo po dotarciu... Pomarzyłeś? To teraz trochę faktów, przekładasz wszystko co pod maską, cały wydech i instalacje elektryczną, jeśli to ma jeździć. Inaczej wyjdzie kuriozum techniczna, które szybko odbije ci się czkawką. Skrzynia, ma inne przełożenie główne, wkładając silnik 1.6, spowodujesz wzrost zużycia paliwa i nie...
Auto po zapaleniu kontrolki na diagnostykę. Błąd będzie zapamiętany.
Zrób diagnostykę i będziesz wiedział na 100%
Wprawny diagnosta będzie widział i brak synchronizacji wałka względem wału. Z EGR też sobie poradzi bez podmieniania. Tylko do tego to trzeba mieć wiedzę i sprzęt. Diagnostyka to nie tylko błędy, czas zmienić warsztat.
zrób tą diagnostykę błyskową,potem pytaj.
Po głębszej diagnostyce okazało się że jest błąd P0597 walnięty termostat z grzałką. Po wymianie błąd zniknął.
Diagnostyka, to nie tępe i bezmyślne sczytanie błędów DTC, tylko podgląd parametrów życiowych silnika - tego to ECM widzi i porównanie z tym co wzorcowo powinien widzieć - temperatura silnika, czas wtrysku, KWZ, wskazania MAP-a, zakres pracy sondy. Skąd pomysł o jakimś "lewym" powietrzu ? Ponadto, jeśli auto robi 5 kilometrowe trasy, to nie ma się czemu...
Pierw diagnostyka i odczytanie błędów, po tym powinno być wiadomo co trzeba naprawić.
Jeździłem Agilą z tym silnikiem i nawet w mrozy świece pracowały przez 5 sekund dlatego niejednokrotnie robiłem to 2 razy przy porannym uruchamianiu w mrozy. Tu może pomorze konkretna diagnostyka bo coś walą czujniki lub sam komputer.
diagnostyka corsa diagnostyka autobusów diagnostyka hyundai
maszyna schemat creative inspire p5800 subwoofer obracanie obrazu
uszkodzenie centrali przez ślimaki uszkodzenie centrali przez ślimaki
Klimatyzacja w Land Cruiser 120 działa tylko na MAX COLD Jak sprawdzić diodę wysokiego napięcia w mikrofalówce?