Kable nie mają nic do TID-a, jeżeli włożysz nie oryginalne radio, bez wejścia na trzecią kostkę, to dopiero wtedy nie będziesz miał.
zmień świece i kable
Witam, Chciałbym poznać waszą opinię na temat miejsca poprowadzenia kabla zasilającego wzmacniacz w bagażniku. Może ktoś z was zna corsę d i wie gdzie są dogodne otwory aby dostać się ze środka pojazdu do komory silnika. Lepiej by było szukać gdzieś od strony kierowcy czy pasażera?
Juz 3 dzień marnuje na szukaniu opisu pinów w tym gnieździe a tu kolega mi wszystko wyjaśnił ale moim głównym problemem jest to że nie posiadam tej wtyczki z tymi kolorami kabli i muszę wiedzieć jaki pin w gnieździe jest od czego!!! PLIS HEEEEEEEEELP! Totalna despera! tu jest fotka gniazda http://obrazki.elektroda.net/3_125390483...
tu powinno być: http://www.corsa-b.cba.pl/ele.htm
Pasują do siebie. Z auta wystaje duża,z przejściówki podobna ,tylko męska . Potem zostają dwie iso do radiowej przejściówki.
Chyba pomyliłeś przewody. Sprawdź ciągłość między masą zapalniczki a masą za radiem, musi być niezależnie od zapłonu.
Niewielka różnica widać ja gołym okiem Interfejs to układ który łączy auto z PC. Tester to urządzenie które diagnozuje auto bez użycia PC. Interfejsy są tanie, testery są drogie. Do swojego auta możesz kupić interfejs działający z programem o mylącej nazwie tech2 – tani, lub drogi tester TECH2. Najlepszym zakupem jest OPCOM cena około 3000 zł...
Wystarczy. Podstawa pisana w tym dziale to jakaś mała znajomość budowy silników i ich systemów sterowania. Tu tej podstawy nie widać.
Pod lewym reflektorem jest kilka mas przykręconych do karoserii tam szukaj. Brązowe kable do masy.
czyli jak to zrobic ? wsteczny juz znalazlem, auto juz kreci ale nie chce odpalic
czerwony plus zielony impulsy z cewki brązowy masa
Zamienić miejscami plus po kluczyku z plusem stałym i odciąć z kostki kabel z sygnałem prędkości.
Sprawdziłeś bezpieczniki ? Wtyczki przy ecu nie były zalane ? Okablowanie całe ? Sprawdź bezpiecznik F33 15A on odpowiada za wszystkie 4 rzeczy które Ci głupieją ( EGR,sondy i przepływka) a potem leć po kablach
Jeżeli zaczął działać po wymianie świec to przyjrzyj się kablom wysokiego napięcia.
Czujnik ,przetarte(słaba masa) kable, ECM. Nic więcej.
zerknij na tą stronkę tam jest wszystko: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
5A na takie radio troche za małe wstaw tam 10A
Głośniki wysokotonowe.
Jak stop dalej się świeci a podejrzewasz sterownik to po prostu odłącz od niego większą wtyczkę, tą z której wiązka kabli idzie do nadwozia
podaj kolory kabli
Ja miałem coś podobnego i był ugnity kabel przy zawiasie.
zauważyłem, że ruszając kablem od pompy paliwa wskaźnik raz się podnosi raz opada Jesteś na 100% pewien że gniazdo w tym czasie się nie poruszyło? Obstawiam zły styk pomiędzy gniazdem a czujnikiem.
nie zawiera odpowiedzi na moje pytanie. To w pliku "Schemat4.pdf" co niby jest? Chyba nie nazwiesz tego schematem ideowym...
Sprawdź na samostarcie ale być może paliwo przymarza w filtrze paliwa bo jeździsz na rezerwie i woda skrapla się w baku bądź pompa paliwa "się kończy". Ponadto do sprawdzenia kable WN.
tech w tym aucie nic nie zrobi.
Różne radia mają inne połączenia na początek podaj na żółty(pomarańczowy) i czerwony +12V a na czarny masę. Oczywiście tylko dla kostki ISO. Głośników na razie nie podłączaj radio powinno zadziałać. Zerknij tu: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Witam, moja wina oczywiście pod pin.7. Przepraszam. http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Dokładnie. Siłowniki nie są zamontowane i nie były nigdy wcześniej chcę je samodzielnie zamontować i wykożystać instalację fabryczną- przygotowaną chyba pod wyższy standard. Chodzi o to że kable wchodzące do samochodu przez przelotkę (jest ich naprawdę sporo) idą jakby na tył samochodu. Kostka pod którą- jak sądze- podpięty jest fabryczna centralka...
Którędy idzie kabel zasilający pompę paliwa w zbiorniku . Opel Corsa C Z12XE
Witam, Mam problem z przepuszczeniem kabla od akumulatora do kabiny. W większości aut jest możliwość puszczenia kabli przez dziure - zaślepkę... Niestety tutaj nie mam żadnej zaślepki, dziury ani nic by przepuścić kabel z aku do kabiny. Patrzałem z lewej strony, z prawej i nie mam nic. Może ktoś ma jakiś pomysł ? Opel Corsa Comfort 2001 r. Auto jest...
Spróbuje jeszcze raz w poniedziałek zobaczyć dokładniej te kable
Możesz.
44 - odwod lampki kontrolnej. Swieci sie wogole lampka ? 33 - za wysoka rezystancja poduszki pasazera. Pewnie stykologia na kablach albo zapalnik ma przerwe
Jest wiele, dzwon po kablach, od tego bym zaczął. Wyglada jak brak zaslilania/masy przetarty/zgnity kabel, na poczatek.
Witam. Wprawdzie temat " blaupunkt cd30 mp3 montaż aux" został zakończony jakiś czas temu, ale nie znalazłem odpowiedzi na na mój problem więc odświeżę temat , może znajdzie się ktoś kto pomoże rozwiązać mój problem. Otóż również chciałbym zamontować wyjście aux oraz podłączyć zestaw głośnomówiący w blaupunkt cd30 mp3 w opel signum 1,8 2004r. Czy jest...
Łap puki nie "wystygło" do końca: https://web.archive.org/web/201802041620...
Corsa zrobiona wszystko działa połoczenie kabli jak pisał gregoriano_k.Dziekuje za pomoc
Wpisz sobie w sukajkę interfejs na MAX232, jak umiesz lutować to sam sobie skleisz kabelek :D
a dokładniej jeśli można się dowiedzieć jak to działa , dokąd prowadzi ten kabel ?
Dowolny mostek prostowniczy. Do wyprowadzeń +i - podłączasz buzzer, do wyprowadzeń ~~ kable od świateł i zapłonu znalezione w kostce radia.
przecież to stara corsa pewnie C12NZ, nie ma stukowego. Zaplon nie sprawdzi, może coś z zaworami? Albo kolejnośc kabli.
Tak myślę, że stacyjka jest do wymiany ale chciałbym jeszcze wiedzieć który to kabel.
Instalacji auta nie ruszać, odłączyć od wiązki radia kabel opisany jako ,,remote,, to najczęściej kabel w kolorze niebiesko/białym.
Kabel zapłonowt,lub kopułka paratu.Ale podmień wierw kabel.
Wszystkie śruby i plastikowe zatrzaski odpiołem, ale nie mogę wysunąć przy szybie. Tam są metalowe klamry. Prawdopodobnie tak jak mówisz to sie wysuwa do góry, tylko w takim razie bardzo mocno. Dziekuję i pozdrawiam /M
do egr idzie pięc kabli,4 do silnika krokowego
dziwna sprawa ,teraz błąd 0136 się pojawił !!!a zniknął 141 jak poruszałem kablami
Więc interesują Cię z kostki tylko dwa kable , jeden od kontrolki to wiesz który bo sprawdzałeś kontrolkę /powinien być żółty z czerwonym paskiem/ oraz obrotomierz /powinien być zielony/. Nie interesuje Cię czerwony- stałe zasilanie i czarny zasilanie po zapłonie/ sprawdzić dokładnie. Opis wtyczki dwupinowej chyba masz.P http://obrazki.elektroda.net/95_12734195...
Dziękuję. A co z gniazdem w drzwiach, jak tam wywiercić otwór? Trzeba go pewnie zdemontować? I od której strony kabel ciągnąć? Jak przez tą dziurkę małą? Czy kostkę z tego gumowego węża trzeba zdjąć? Bo inaczej sobie nie wyobrażam.
Kurde, jaki wężyk, co wy piszecie.. Jemu pompka nie chodzi. Zobacz czy napięcie dostaje ta pompka. Tam masz dwa przekaźniki do sterowania tą pompką, K74 i K70. Steruje nimi Body Computer. Tam jest taka logika, że ta pomka raz się kręci w jedną stronę a raz w drugą w zależności czy psikasz na przód czy na tył. A zasilanie całego bajeru masz z bezpiecznika...
Temat zakończony przerwany kabel przy sterowniku.
witam ktore kable i jak zasilic w trzeciej wtyczce od radia zeby zegar nad radiem chodzil i mial pamiec na zawsze znaczy bez kluczyka i wlaczania swiatel radio zmienione na jakies inne kabvle pociete brak oryginalnych kostek oprocz jednej od zegara z gory dzieki
Prąd jest w oprawkach? Ja bym obstawial na zasniedzialłe oprawki czy kabel zgnity przy nich. Musisz szukać gdzie te kable lecą i sprawdzać. Sprawdź czy w bezpieczniku dochodzi prąd. Jak się nie uda znaleźć to może trzeba przeciągnąć kabel z zasilaniem z światła pozycyjnego tylnej lampy.
Może to też być przekaźnik od sterowania silniczkiem.
Kabelki są na wiązce do świateł jednak żeby zamontować głośniczki potrzeba zdemontować tylne boczki wraz z kratkami głośnikowymi, głośniki zakłada się przez specjalne pierścienie dopasowywujące, ja zamontowałem na cienkim mdfie przyklejonym żywicą epoksydową do obwodu atrapki i do tego mdf-u dopiero przykręciłem glośniki. Miłej zabawy.
Lutujesz 4 kable, kluczyk taśmą na stałe do pętli , całość w szczelną puszkę i finito.
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... na tej stronie masz tak jak powinno być.
Cześć ! Ja szukałbym w układzie wysokiego napięcia( kopułka, palec, kable , świece).
Transponder masz dobry. Problem prawdopodobnie tkwi w kablu.
Ewidentnie albo sie cos zwiera albo jest problem z masa/laczeniem kabli.
...i do kompletu warto sprawdzić kable WN. Może poupalane?
A ta pompa, chodzi na krótko po zwarciu przekaźnika, czy z dołożonych kabli?
Masz trzy opcje cenowe. Najdroższa, naprawiać dalej samemu. Tańsza, zatrudnić kogoś do ruszania kablami. Najtańsza, oddać auto do fachowca. Więcej na forum nie pomożemy.
Corsa nie odpala na zimnym silniku. Pompa paliwa, czujnik temp., kable, świece wymienione, co może być przyczyną?
Przerywacz do cewki na 1 a na 15 +po zapłonie.Jak masz obrotek to kabel od niego też na 1 cewki.
Witam, mam opla corse 1,5 d isuzu padł mi alternator i kupiłem nowy tylko że stary był na 3 piny a nowy jest na dwa. Czy wie ktoś jak podłączyć kable żeby to grało i coś się nie spaliło, poproszę o opis jaki kabel gdzie no i co z resztą kabli. Corsa bez obrotomierza siedzę kilka godzin i nie znalazłem.
Ok, wielkie dzięki
Nikt tam nic nie zmieniał , jest tam po prostu zamontowany zestaw głośnomówiący .
Witam. Mam taki problem, otórz zachciało mi się w oplu corsa aby przy włączaniu radia nie znikała data na TIDzie. A więc wyciągnełem radio przeciełem odpowiedni kabelek i w porządku było. Potem odłączyłem kostkę aby lepiej przysposobić kieszeń i podłączyłem spowrotem i radio grało. Do czasu. Bo jak je wkładałem w kieszeń to nagle wyswietlacz przygasł...
Panowie mam Książkę COrsa c Sam naprawiam oprócz tego jakiś tam katalog i nigdzie ale to nigdzie nie ma pokazanych odpływów pod maską i teraz nie wiem co robić z czym to ugryźć ma może ktoś jakiś schemat albo coś do tego ?? w których miejscach są te odpływy a uszczelka pod kompem dobra tam gdzie kable idą w tej plastikowej puszcze.
Jaki silnik i jakie dokładnie przewody? Daj przynajmniej jakieś zdjęcia.
Przydałby się link do twojego radyjka bo wyskakują podobne , ale czy takie same ? 1. głośniki mogą być źle podłączone 2. brak połączenia CAN lub niewłaściwe ustawienia 3. opel stosował wzmacniacz antenowy zasilany kablem antenowym , być może brak tego zasilania
Kolor zielony pierwszy kabel od strony prawej
Dzięki, a czy zwykly kabel obd wystarczy, i jaki soft bedzie potrzeby do odczytania kodu immo Uniwersalnymi kablami tego sie nie zrobi, najlepiej zrobic to interfejsem, jak i oprogramowaniem typowo do opla, np opcom.
Jak możesz to uściślij "masy". Czy to znaczy punkt dokręcenia przewodu (-) do karoserii, czy np dodatkowe kable "masy" przykręcone do obudów. wszystkie powyższe... :D :D
Jak 3 kable to immo trzyma.Zmień ten zawór na zawór ze śrubką M5 taki zwykły bez immo.
wysokie napięcie ,czyli kable ,świece .
(jaki kolor w kostce) Kolorami przewodów to ja bym się nie sugerował. Bo najbardziej wiarygodnym w tym momencie będzie choćby najprostszy miernik. Nawet taki z marketu budowlanego, za 15 zeta. I to wtedy za pomocą takiego miernika możemy ustalić gdzie jaki przewód podłączyć.
żarowke na kabelku podłączyć w miejsce cienkiego kabelka? + z akumulatora w miejsce grubego kabla na rozruszniku?
Masz zapewne elektryczne wspomaganie. Tydzień temu montowałem.
Do stacyjki też wczoraj patrzyłem . Kontrolką patrzyłem po przekroczeniu kluczyka w pozycje rozruch pojawia się plus na jednym kablu . A jest możliwość że immobiliser zablokował rozrusznik
Niestety masz rację, pytanie tylko, czy ubiłeś cewkę czy jej driver w sterowniku. Na próbę możesz zamienić kable we wtyczce cewek i zobaczyć, czy na niepracujących cylindrach pojawi się iskra
Sprawdź kable przy rozruszniku ,czy przypadkiem nie są popuszczone,zardzewiałe kabeloczka. Sprawdź również ,czy jakieś urządzenie nie pobiera ci prądu po wyłączeniu silnika.Najprościej odłącz przewód + akumulatora i sprawdź ,czy przypadkiem nie iskrzy przy odłączaniu. Oczywiście zdarza się ,że akumulator jest wadliwy. Sprawdź poziom płynu w akumulatorze.Powodzenia.
Witam! Musisz zamienić miejscami kable zasilające- czerwony z żółtym. http://obrazki.elektroda.pl/6743226500_1...
Dzięki za odpowiedz. instrukcja http://allegro.i-part.pl/photo/instrukcj... chodzi mi o czerwony kabel o przekroju 2.0
Podłączaj te dwa kable do czujnika. To zależy od czujnika przy jakiej temp. się załączy
Witam Bezpiecznik FB1 jest za akumulatorem na kablu corsa c silnik 1,4 diesel W naszym przypadku zalany wodą, skorodował wyczyszczenie i zmiana bezpiecznika pomogła. Radio się resetowało albo dławiło gdy grało głośno(brak prądu) Pozdrawiam
kabel co idzie od prądnicy To ciekawostka masz prądnice , a nie alternator? Dodano po 2 Teraz przewód wczepiłem z powrotem można powiedzieć że przytrzasnąłem go klamrą. A sprawdziłeś czy ten kabel jest założony prawidłowo i nie robi nigdzie zwarcia ?
Dźwignia (wyłącznik prawo-lewo) przy kierownicy dopiero rozdziela prąd na prawy lub lewy obwód. Bzdura. TO JEST CORSA C!!!!!! Jak dojdziesz do manetki kierunkowskazów ( od razu jest przełącznikiem światła długie/krótkie) to zobaczysz że tam idą 4 cieniuteńkie kable. Wiesz czemu?
Witam! Czy przy pomiarze świeciło Ci się światełko sufitowe? Moze masz alarm który coś "wciaga" jakis sterownik (centralnego), radio, które jest podpięte pod nie ten kabel co odlączałeś (wyciąg je). Zastanawia mnie jescze jedno: jak mogles mierzyć prąd z wyciągnietym akumulatorem? Pozdrawiam!
ok sprawdze, ale jeszcze mam tam taki przycisk ogrzewania tylniej szyby jak go wcisna- wlaczam to i tak nie dziala. wiec moze jakies kable? albo powazniejsza usterka?
Sposób Mc Gaywera WD 40 spryskać przewody i instalację zapłonową srodek ten ma własciwości wypierające wodę i impregnuje,czasami pomaga. Sposób żukoje.cy. WD40 to nie jest magiczny preparat na wszystko! Tym bardziej nie nadaje się do ochrony styków elektrycznych, jeśli gdzieś jest słaby kontakt to WD tylko pogorszy sprawę. Najpierw wyczyść wszystkie...
znalazłem rozwiązanie.Po przejrzeniu zdjęć na alle.... znalazłem interesujące mnie zdjęcie.Plus od strony zatrzasku(kabel żółto niebieski)Dziękuję za zainteresowanie tematem. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Ciekawe jest też to że na popych nie odpala ale na kablach już tak
Kable albo sterownik.
a czym Ty ten silnik chcesz sterować? bo jak sterownik masz z 12XEP , to z 18XE średnio to widzę :) a jeśli z Z18XE ( bo w corsie przecie taki był ) to nie potrzeba wówczas żadnych zmian w wiązce..... Sterownik mam od tego silniczka tylko chodzi o całą wiązkę i różnice między nimi które zauważyłem w czasie oględzin. Ogólnie pasuje ale jednak różnice...
Temat zakończony,okazało się,że trzeba było wymienić tylko świece i kable i corsa smiga :) dziękuje tym którzy próbowali mi pomóc.
tzok- a to X10XE ma kable zapłonowe? :)
kabel corsa corsa kolor kabel corsa poprowadzić kabel
folia zgrzewarki metoda stojan grzałka elektryczny grzejnik
reset błędów pralka siemens libretiny power
Kierunek odkręcania w Volvo XC90: lewo czy prawo? Projektowanie transformatora sieciowego 12V, rdzeń EI 11cm2