mozesz sprobowac zastosowac preparat do oleju o nazwie "ceramizer" koszt to 73 pln jezeli pierscienie tlokowe nie sa zapieczone i nie sa przegrzane to napewno pomoze, jezeli silnik byl kiedys przegrzany to przyczyna brania oleju moga byc uszczelniacze na zaworach i w tym przypadku to tylko wymiana uszczelniaczy.
Oczywiście, że można. Wyciągasz je tradycyjnie śrubokrętem. Tylko przed odkręceniem koła i KZFR musisz je zablokować. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29...
Przy takim przebiegu i latach oddał bym głowice do zrobienia czyli uszczelniacze dotarcie zaworów planowanie.
Czy ktoś bawił się w wymianę uszczelniaczy zaworowych w tym silniku ?
Tylko pytanie czy przegub wymienny, czy nie. Ile rowków na kulki posiada przegub, bo jeśli 3 to szkoda szukać zapinek. Półoś w imadło i wymiana osłon zewn. wewn. i uszczelniacza.
trzeba wyjąć półoś z ale właśnie co dalej . trzeba wcześniej olej spuścić i wydłubać uszczelniacz
Gwint zwykły, z uszczelniaczami ciężko .
Trzeba odłączyć zwrotnicę od wahacza, odkręcić nakrętkę przegubu i wyjąć półoś ze skrzyni, po tym zabiegu można brać się za wymianę uszczelniacza. Można spuścić cały olej ze skrzyni, można też złapać w jakiś pojemnik olej który wycieknie po wyjęciu półosi, zależy czy będziesz zalewał stary olej czy wymieniał
Wymień komplet pasków i naprężników. Wisko wymienisz bez problemu ,łożysko za wisko w stronę bloku też możesz. Olej wydostaje się z uszczelniacza koła pasowego wału bądź z dekla rozrządowego w silniku 12l lub z przewodów wtryskowych w silnikach 13l.
autor pisze, że turbo sprawne. zacytuj! 1000 za uszczelniacze to rozbój w biały dzień.
Ciekawy egzemplarz, po takim przestoju mogło wylecieć trochę oleju. Nie wiemy ile. Na start znajdź oznaczenie skrzyni i procedurę wymiany i napełnienia oleju. ATF jest X rodzaji i ma to znaczenie a na dodatek one nie mieszają się w pełni. Opisane objawy wskazuja dla mnie na niski stan oleju, gdzie zaczyna się spieniać i już nie przenosi momentu. Po...
a co ma do wymiany elektrozaworów wymiana uszczelniacza półosi??? bo nie rozumiem. Przecież uszczelniacz półosi to całkowicie odrębna rzecz. Pomijam fakt że on kosztuje w serwisie małe pieniądze a co dopiero w podróbkach.
Ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia w cylindrach i zrobienia próby olejowej. Wlasciwie to się dziwię że nie zostało to zrobione przed wymiana uszczelniaczy. Może ta cała robota poszła na marne.
zalecana wymiana to co druga wymiana rozrzadu Mam osobówkę, Renault Megane. Tak samo zalecana wymiana co drugi rozrząd. Po pierwszej wymianie rozrządu (80 tysięcy km) nie wymieniłem pompy. Zrobiłem błąd, nie pomyślałem że uszczelniacz w pompie też się starzeje, a samochód miał wtedy 12 lat i nie wymieniany rozrząd, ani pompa. Zrobiłem jeszcze 40 tysięcy...
Drugie tyle planowanie głowicy, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy, sprawdzenie szczelności. Może być jeszce i tak, że uszczelka cała ale mikropęknięcie w głowicy się zrobiło. Ok. 5 lat temu robiłem głowicę w Renault Megan po awarii paska rozrządu 1900 zł, pół roku temu Yaris 1,4D-4D 2200 zł.
Demontaż skrzyni, rozpołowienie jej, demontaż "wybieraka" wymiana uszczelniacza. Nie znajdziesz suchej takiej skrzyni, zawsze tam leci/poci się, ale skoro aż taką masz plamę należy to niezwłocznie zrobić, oczywiście mechanikowi zlecić tą pracę.
Auto Renault Clio 2 1.2 16V manual. Wymiana półosi prawej długiej, tam podobno jest jakiś pin do wybicia, czym to wybić, jak się na to natknę? (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Jeśli w Twoim Renault Clio 2 1.2 16V (manual) faktycznie zastosowano sworzeń (tzw. „pin” lub „kołek zabezpieczający”) blokujący prawą, długą półoś w okolicach...
1. Pryśnij w okolicy przepustnicy np. Plakiem na pracującym silniku jak obroty wzrosną masz nieszczelność prawdopodobnie oringi. 2.Wyciek to chyba sam możesz sprawdzić nikt przez internet tego nie zrobi , jak silnik suchy może pomóc wymiana uszczelniaczy zaworowych ewentualnie pierścieni. Najlepiej zrobić z tym porządek przed założeniem gazu.
Kompresja jest ok była sprawdzana , przy wymianie wtryskiwaczy musiałem sciagac głowice bo jeden wtrysk nie chcial wyjsc , przy okazji sprawdzenie szczelnosci, planowanie ,ustawienie zaworów, wymiana uszczelniaczy, tłoki były jak nowe, poza tym auto nie bierze grama oleju, nie dymi, zawór sterujący wymieniłem niestety to samo....
Jako że przedstawiłem swoje stanowisko klientowi ze akurat przy tym silniku nie daje gwarwncji na samą wymianę uszczelki ( to jak wymiana paska bez napinacza i rolek i pompy wody), klient rozważa teraz bo albo zrobi tylko uszczelkę i nie ma mowy o spokoju podczas jazdy Klient nie ma tu nic do gadania i ustalania "oszczędności". Przedstawiasz listę...
1300 zeta ha ha ha , uszczelniacze kosztują 8 zł sztuka potrzeba 2 na każdy gar , W Renault nawet nie trzeba zdejmować głowicy , wystarczy specjany klucz i wymiana trwa 30 minut z przerwą na papierosa ... pojedź do normalnego serwisu a nie ASO to ci zrobią za 300zł
Mozesz jechac. Ryzykujesz utrate paliwa które tamtedy wycieknie. Sam ocen czy sie opłaca. Wymiana uszczelniacza nie wiecej niż 100zł pomimo ze trzeba zdjąć dekiel pompy. Jedz z tym do pompiarzy, zwykły mechanik sie nie nadaje.
Jedyne co ci wyleci ze skrzyni to olej i na to się przygotuj, a igiełki to raczej wysypują się z Renault'ów.
Witam mam 3 pytania dotyczące samochodu Renault Scenic rok 2000 silnik F9Q731 skrzynia DPO 009 automat. 1 Budowa skrzyni DPO 009 ? 2 Wymiana uszczelniacza półośki 3 Jak sprawdzić stan oleju i jak go wymienić ? z góry dziekuje i pozdrawiam.
Samochód po całkowitym remoncie, wszystko nowe i działało. Po 2 tys. km pękł pasek wieloklinowy i uszkodził uszczelniacz, wymiana na nowe i nagle nie ma sprzęgła. Pompa i wysprzęglik wymienione na nowe. Sprzęgło odpowietrzone ale biegi nie wchodzą, na sucho biegi są wszystkie. Co to może być bo już nerwów brak?
Dzień dobry. Zakupiłem Scenica 2 1.6 z 2004 roku. Poprzedni właściciel wymienił rozrząd i olej około 10tys temu. Nie wymienił niestety koła faz rozrządu które już czasem przy odpaleniu słychać. Przy okazji wymiany oleju elf 5w40 sxr oraz filtrów powietrza i oleju nie wiem jak z filtrem paliwa czy jest wymienialny czy jest on w pompie. Wymienię też koło...
Witam wymieniałem skrzynię w Masterze 2,5 dci 2004 rok fabrycznie 6 ale po zmianie w 2005 roku skrzynia 6 wyglądała trochę inaczej. To znaczy mogą różnić się półosiami jakie trzeba zamontować sprawdź to i uszczelniacze na skrzyni. W tych silnikach także ważna jest podpora półosi mogą się różnić jak zmieniasz półosie. A i czy linki pasują i czy pasuje...
Witam mam problem z moim Clio 1.2 8V. Wymieniałem głowice. Było robione w niej wszystko: planowanie, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy. Złożyłem wszystko i nie jestem pewien czy dobrze ustawiłem rozrząd bo auto jest słabe... Wie ktoś gdzie znajde taki schemat albo gdzie szukac znakow do ustawienia owego rozrządu? tzn znaki sa widoczne no ale...
Zamówiłem już panewki korbowe , pierścienie , uszczelniacze zaworowe , prowadnice , uszczelki i resztę dupereli . Co do regeneracji głowicy to trochę spory koszt . Jest koszt remontu głowicy bo to nie wymiana samej uszczelki i planowanie.Zobacz ile kosztuje nowa głowica.Do 1.5 dci 2 tyś zł.Remont to połowa .
Niestety jeżeli to ślimak , to bez rozpołowienia skrzyni nie da rady. Skrzynię trzeba rozebrać i do tego wyciągnąć uszczelniacz prawej półosi , zdemontować seger zabezpieczający łożysko i wymontować kosz mechanizmu różnicowego- to na nim siedzi plastikowy ślimak napędu nadajnika prędkości. Sprawdź czy nie masz uszkodzonej wiązki. ja bym spróbował napędzić...
Wymieniłem ten drążek wybieraka, było to konieczne bo uszczelniałem od dołu skrzynie zestawem naprawczym z allegro. Taka porada dla tych co będą chcieli to robić. Jeśli wyciek jest nie wielki a drgania lewarka zmiany biegów nie są duże, to sobie tą naprawę darujcie. Te pół pierścienie do oringów bez przytarcia pilnikiem i papierem za chiny nie chciały...
Ten numer z pompą po regeneracji już przerabiałem Od razu powiem ile mnie kosztowały elementy po regeneracji. Pompa - 600zł + wtryski - 1400zł. Kasa poszła w powietrze. I pomyśleć, że firma która to robiła ogłasza się na portalu "dla miłościwie nam kupujących". Każdy wie o jaki chodzi. Na temat przebojów z Clio można by napisać cały artykuł na kilka...
Jestem nieco zdziwiony i zapytam, w jakim aucie wymiana rozrządu to koszt 4 tys zł? Może sam rozrząd nie, ale do tego wymiana kilku uszczelniaczy, pompy wodnej oleju i filtrów, robocizny to już tak. Uważam, że jeśli ktoś kupuje za ostatnie pieniądze samochód klasy dość wysokiej, i potem drutuje to się tylko da, to powinien raczej jeździć autobusem.
Auto to Renault Trafic z roku 2016 roku z AdBlue, silnik 1,6 DCI MOC: 140 KM, przebieg 100% autentyczny 132 000 km- jestem pierwszym właścicielem auta. Problem polega na tym, że ubywa płynu chodzącego ok 200 ml na 100 km i przedostaje się on do oleju silnikowego- obecność dużych ilości "masła" w przewodzie odmy silnika foto poniżej, oraz dosyć mocne...
Madamsz1 zapomniałeś o uszczelniaczach trzonków zaworów. Częsta przyczyna brania oleju. (at)brathanki Napisz jak się to ma do kosztów wymiany, a w zasadzie dolewania oleju. W niektórych samochodach z lat 70-80 norma zużycia oleju była jak pamiętam 1 litr na 1000 km, co dawało wymianę poprzez dolewki dla tych co robili rocznie kilka tysięcy km, a to...
Jeśli to tyko kwestia odbioru audycji w radioodtwarzaczu, to może prościej będzie przykleić małą wewnętrzną antenę na szybie? Będzie na pewno szybciej i znacznie łatwiej. No, ale jak się uprzesz na wymianę, to kabel antenowy jest prowadzony prawym słupkiem (wewnątrz konstrukcji słupka). Żeby się tam dostać, trzeba jednak wymontować półkę nad przednią...
Dzięki panowie za Wasze odpowiedzi. Dokupię napinacz i pasek wielorowkowy oraz koło pasowe. Przebieg 180 000 km (przebieg potwierdzony). Proszę o poradę przy wyborze części: Cały zestaw oryg Renault pasek rozrządu (2 rolki, pasek, śruba i bolec) + KZFR + pompa wody + zaślepki [url=http://allegro.pl/rozrzad-kolo-faz-...
Niestety nie mam dobrych wiadomości dla posiadaczy wycieku z okolic KZFR w przypadku mojej laguny skończyło się wymianą głowicy. http://obrazki.elektroda.pl/3936170400_1... Zaczęło się od tego że kupiłem kilka lat temu Lagune I 1999 rok z silnikiem 2.0 F4R 140 KM z widocznym wyciekiem z okolic rozrządu, pomyślałem wówczas wymieni tylko...
Dzisiejsze silniki (po za kilkoma wyjątkami) biorą olej tak do 60 nawet do 100tys km. potem jest spokój na następne 100tys. Takie czasy, przy tym przebiegu i roczniku radze puścić problem między ludzi.... Kupić kolejne albo Dacia bo to jest to samo auto i oszczędzić nerwów u pana "Zbycha", który rzekomo się zna. Mialem u siebie c3 w 1.4hdi 68koni autko...
Witam Nie widze twojego samochodu więc ciężko cokolwiek wywróżyć by dobrze doradzić. Na podstawie moich własnych obserwacji z tym modelem auta moge napisać co następuje :D 1. Jeśli biegi wchodzą lużno nie zgrzytają to nie ma co sobie szukać niepotrzebnie. Być może jest zwiększony luz na układzie selektora zmiany biegów - na wybierak Ale wydaje mi się...
Witam Posiadam Renault Laguna z silnikiem 2.0 109 KM rok 1997, B+G, przebieg 235 tys km. Od pewnego czasu zaczęły dziać się niepokojące rzeczy z silnikiem. Około miesiąca temu samochód zaczął mi gasnąć przy wciśniętym sprzęgle gdy był przełączony na gaz. Myślałem na początku że to wina instalacji, ale okazało się że na jednym cylindrze było zbyt lekkie...
Jeżeli chodzi o ogrzewanie to samą nagrzewnicę możesz rozpiąć na wężach pod maską i przeczyścić zalałeś uszczelniacz bo znikał ci płyn to pogorszyło przepływ płynu przez nią co się wiąże z słabszym ogrzewaniem. Dodano po 12 Czyszczenie ewentualna wymiana nagrzewnicy nie skutkuje naprawą usterki znikającego płynu chłodniczego a to że z środkowych wlotów...
Powiem coś o lagunie : Czy bity ? -Sprawdź spasowanie maski ( ciężko ją spasować ) ( fabrycznie ideał co do milimetra) -Sprawdź drzwi czy uszczelka idealnie przylega po zamknięciu, nie powinno być dwóch śladów wytarcia na lakierze , nie powinna wystawać za obrys samochodu i być za glęboko ( fabryczne są b.dobrze spasowane) -Tylnią maskę sobie olej ciężka...
Witam nie będę się zbytnio rozwodził.... :D Mam zamiar zabrać się za wymienienie uszczelki pod głowicą w Mistubishi Carisma 1.9 DiD (typ silnika F9Q). Przy standardowej wymianie uszczelki zamierzam dodatkowo posprawdzać wszystkie pozostałe elementy i uszczelki/uszczelniacze a także rozrząd... Posiadam książkę serwisową napraw tego ,,cudownego'' samochodu...
Może wtryskiwacze leją? Dodano po 2 Zasada jest taka że gdy silnik jest nieszczelny to należy wymienić olej na gęstszy, Bzdura. Silnika nie uszczelnia się olejem silnikowym, tylko się go naprawia (najczęściej wystarczy wymiana simmeringów na wałkach). Oczywiście to dotyczy silnika który nie spala oleju, który bez remontu się nie obejdzie. ale pamiętaj...
A wiec przystąpiłem do roboty •Zdemontować kolo prawe •Zdemontować wszelkie osłony, pokrywy silnika, które zasłaniają głowice i rozrząd •Odłączyć akumulator •zdemontować przewody układu chłodzenia z termostatu •Zdemontować przewody poliwowe wraz z przelewowymi •poodpinać wszelkie wtyczki prądowe z termostatu, wtrysku,...
ciśnienia nie sprawdzałem ale przez uszczelniacze może tyle oleju brać? Tam jeszcze były swiece padniete ale wymieniłem..bo przed wymianą na zimnym silniku przy zapalaniu strasznie kopcil...
Jak już kupować to model po lifcie, jest ocynkowany więc nie rdzewieje a wersja sprzed zmian ma z tym problem. Ja miałem 96r z silnikiem 1.6 8v, był rewelacyjnie oszczędny w mieście a przy tym nie zamulał, spalanie w cyklu miejskim nie przekraczało 9/100, latem klima zimą zimny silnik. Tanie części zawieszenia, wręcz śmiesznie tanie a autko wygodnie...
uszczelniacz renault uszczelniacz wymiana wymiana uszczelniacz
samsung mruga dioda zasilania laptop wyłączać chwila junkers cerapur podłączyć sterownik
Analiza prądu w obwodzie z R1, R2, r1 i źródłami 6V, 12V Jak obniżyć napięcie z 12V na 5V: Stabilizatory i przetwornice