Pierwsze błędy w komputerze dwa kompresja.
Np. układ zapłonowy. Świece, cewki.
Temat rozwiązany - po zastosowaniu środków czyszczących do paliwa problem znikł. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Ostatnim czasy samochód po odpaleniu zaczął nierówno pracować ,ma jakby przeskoki ale oświetlenie bardzo delikatnie przygasa podczas tego przeskoku Na zimnym tylko czy na ciepłym też? Zależne to jest od temperatury silnik lub otoczenia? Raczej nie akumulator tylko alternator jak już coś - choć nie wiem czy grzanie szyby tylniej + wentylator na pełną...
podepnij pod kompa to sie dowiesz
Fakt, choć dałbym sobie łeb uciąć, że pod koniec produkcji ósemek na deklu też pisali Ecotec, aby się pochwalić, że to jeździ ekologicznie i ekonomiczne, w każdym razie jestem więcej niż przekonany, że na wąskim deklu taki napis widywałem. W corsie też siedziała 16V-X14XE. A co do tematu jest on ciekawy.
Oj czy na pewno słaba iskra?Czy przy dodawaniu gazu pracuje na trzech?Jeżeli przy dodawaniu gazu jest OK to radzę sprawdzić uszczelkę pod kolektorem ssącym.Bardzo częsty przypadek.Słaba iskra szczególnie wyczówalna jest przy dodawaniu gazu (wzbogacona mieszanka utrudnia przeskok iskry)wypada wtedy zdecydowanie jakiś cylinder.
"Pynkła" gumka :) Ew. padł NTC.
20 C- 2.500 ,3.500 omów 90 C-300 ,350 omów napięcie zasilania 5v
Dobrze zrobił poprzednik. Brązowy, pin 1 cewki to masa. Teraz wystarczy dojść czemu robi się zwarcie. Pytanie kluczowe, czy zwarcie jest przy podłączonej i odłączonej cewce? Jak tylko przy podłączonej, do wymiany masz cewkę. Jeśli zwarcie jest przy odłączonej cewce, do zrobienia sterownik. Jeśli jeszcze da się zrobić.
Taniej wyjdzie dopasować niż szukać kompletu.
Udało mi się rozwiązać zagadkę: wymieniona pokrywa zaworów — odma i zaworek przy kolektorze ssącym 55566514 0280142487
Mechanik stwierdził że mogę mieć za duży pobór prądu Po tym wpisie to czym prędzej powinieneś zmienić tego mechanika bo on nie ma bladego pojęcia o czym gada. Żeby można Ci pomóc to potrzebna jest diagnostyka i odczyt błędów co najmniej.
Może być moduł WN, przepływka, silnik krokowy lub kończy się czujnik położenia wału, itd.
Cześć, sorki że odkopuję stary temat, ale borykam się dokładnie z tym samym problemem. Napisz proszę o ile pamiętasz, jaka była przyczyna takie zachowania silnika.
Bardzo często siadają cewki l/lub fajki cewki. Poszukaj w internecie ok 30pln/szt fajki.
Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym: EGR, EVAP, serwo hamulców etc.
Takie podciśnienie, to albo lewizna, albo przestawiony rozrząd, jesteś pewny, że dobrze zablokowałeś wał? Czy po zatkaniu przepustnicy ręką silnik gaśnie od razu, czy dalej pracuje?
Nieszczelność korka wlewu oleju.
Witam, podciśnienie zmierzone -0,6 bara na ciepłym silniku, przy wypadaniu zapłonów. Nie mogę nigdzie znaleźć prawidłowej wartości. Ogólnie jak się doda gazu na 1200 obr. to wypadania zapłonów już nie ma , czyli coś go boli tylko na wolnych obrotach...
weź od normalnego "gazownika" ( lub stacji kontroli pojadzów ) zaświedczenie że instalacja jest niesprawna technicznie i zarządaj jej naprawy lub demontażu na koszt nieudolnego zakładu sugerując że sprawe skierujesz do sądu lub do rzecznika obrony praw konsumenta - podobny problem był poruszany na elektrodzie - pani miała problem z jakims oplem ( chyba...
jesli jest to motor X10Xe to przepływomierz się rozkalibrował ,ale sprawdz gdzieś na techu2 zwłaszcza adaptację długoterminową .
brak katalizatora
Sprawdź gdzie jest podłączone podciśnienie do serwa od hamulców.
Cześć, Mam problem z nowo zakupionym autem Corsą E 1.2 twinport 71KM. Auto na wolnych obrotach brzydko chodzi, zarzuca silnikiem. Jeden szpec nakazał wymianę sondy, co nic nie dało. Cewka i świece również są nowe. Wrzucam film z torque jak wyglądają sondy, korekty wtrysku, przeplywka od momentu zapalenia auta na zimnym silniku, zagrzanie do temperatury...
Kolego podstawowa sprawa to info co to za typ silnika! Bo może masz ursua a nie corse!
Nie wiem czy to nie będzie to słynne siadanie komputerów hybrydowych w oplach, ja ostatnio to przerabiałem u siebie w Vectrze B Z16XE, za drugim podejściem problemy puki co nie wróciły, ale poczekamy co inni użytkownicy powiedzą.
Wygląda na przepływomierz. Miałem to samo w swojej corsie. Też kazali zaślepić EGR-a, zrobić remont silnika a ostatni fachowiec rozłożył ręce. Sam doszedłem do tego. Trzeba też rozebrać i wyczyścić przepustnicę z nagaru.
Corsa 1,2 ma Łańcuch rozrządu a nie pasek.
Jeżeli corsa tysiączka albo 1,2 lub tez Agila wywala błąd P0170 to znaczy że umarł przepływomierz. Zadne sondy albo inne duperele.
Rozrząd do sprawdzenia.
Bez zczytania błędów ciężko będzie cokolwiek powiedzieć.
Sprawdź ciśnienie sprężania na cylindrach, pomiar na zimnym i ciepłym silniku z próbą olejowa.
Nie śledziłem co się działo z samochodem, a temat wrócił. Podobno uszczelniono już cały dolot, wymienili wszystkie uszczelki po stronie dolotu i dalej nic. Podmianka przepływomierza ostatecznie rozwiała wątpliwości. Na pożyczonym pracuje o wiele lepiej, a "dawca" na tym z "chorego" samochodu sam nabiera objawów nierównomiernej pracy
przez około 30 sec chodzi na ustawieniach fabrycznych (co jest normalnym zachowaniem) i po tym czasie zbiera ustawienia z różnych czujników i zaczyna pracować w oparciu o nie A to niby co ma znaczyć? Coś mi się wydaje że emulator sądy i wtrysków jest nie najlepszej jakości.
Ok. W końcu się uporałem z rym problemem. Na gazie autko jeździ super. Wymien iłem kable , cewkę, czujnik halla (chyba się to tak pisze) i jest ok. Pozostał tylko problem z nierówną pracą silnika na benzynie, a lak jest on zimny to na luzie pracuje ok (na ssaniu), gdy ruszę i wcisnę sprzęgło lub zrzucę na luz to silnik zgaśnie, za każdym razem gdy tak...
za bogata mieszanka.
Ja bym pojechał do mechanika.
Długo jeździsz tym autem, coś było robione? Nie wiem czy to ten silnik, ale w którymś z nich był problem z uszczelką pod pokrywą rozrządu i objawy były identyczne olej w płynie chłodniczym.
No i się dowiedziałem.
Zależy co masz na myśli pisząc "nierówna praca" Ten przewód jak najbardziej będzie miał wpływ na falowanie obrotów etc.
A co sie dzieje z cisnieniem na CR wtedy jak pracuje nierowno?Zakładam ze balansuje nawet o 100bar.Zalozyc sprzet i zrobic probe przelewowa,bo niejest powiedziane ze wtryski dobrze zrobione.
Nierówna praca silnika Opel Corsa C1.4 ecotek czy przyczyną może być przewód podciśnieniowy wspomjavascript:emoticon(':cry:')agania hamulców czyli serwo
Kod 47- Przekażnik pompy powietrza lub obwód, niskie napięcie. Jaki masz silnik, 1.4 16V, czy 1.6 16V :?:
Uszczelka pod kolektorem ssącym.Trzeba ją sprawdzić.
Witam i z góry przepraszam za kłopot. Mam taki nietypowy problem z moją corsą. Wygląda to tak. Zaraz po odpaleniu kiedy silnik jest zimny pracuje on tylko na dwóch cylindrach. W miarę rozgrzewana się powoli trzeci cylinder zaczyna pracować ale i tak jeśli gwałtownie doda się gazu słychać że silnik "pryka" tak jakby przerywał ten cylinder. Na gazie chodzi...
Witam, mam pytanie jak sprawdzić stan silniczka "krokowego" używanego w samochodzie Opel Corsa B 1.0. Tak naprawdę jest to silnik na napięcie stałe , a nie żaden krokowiec no i przekładnia która powoduje wysuwanie/wsuwanie trzpienia. W zależności od polaryzacji napięcia silnik kręci się w jedną stronę no i trzpień wsuwa się lub wysuwa. Na końcu trzpienia...
Witam Mam problem z Corsa B Silnik 1,4i Rok 1994 Rozsypał się katalizator po wymianie na nowy auto dziwnie się zachowuje tzn: większe zużycie paliwa nierówna praca silnika.
A palec i kopułka???
Kolego MIKSER! Czy w tym temacji ktoś pisał o komputerze?
corsa nierówna praca corsa nierówna praca silnika peugeot nierówna
zdjąć obudowę pieca junkers parrot schemat suszarka zatrzymanie suszenia
diagbox peugeot naprawa udaru makita
Podłączenie paneli ecoSTER TOUCH do ecoMAX 850P2 Resetowanie drukarki Canon BJ-200 - instrukcje