Odłącz przełącznik kierunkowskazów i sprawdź czy trzeszczenie zniknie. Masz zużyty przełącznik i stąd takie cyrki.
Przełącznik.
Dźwignia (wyłącznik prawo-lewo) przy kierownicy dopiero rozdziela prąd na prawy lub lewy obwód. Bzdura. TO JEST CORSA C!!!!!! Jak dojdziesz do manetki kierunkowskazów ( od razu jest przełącznikiem światła długie/krótkie) to zobaczysz że tam idą 4 cieniuteńkie kable. Wiesz czemu?
Albo przełącznik awaryjek.
Całość i tak z reguły kończy się jakimiś stykami. W ostateczności wyciągasz sygnały z przełącznika z Lexa i podłączasz do takich samych funkcyjnie w Oplu. Problem jest tego typu, styki w przełącznikach nazwijmy to „elektronicznych”, nie są przystosowane do dużych prądów. Co najmniej kilka obwodów będziesz musiał odciążyć przekaźnikami/modułami...
Cześć, mi to wygląda na przełącznik kierunkowskazów "pod" kierownicą, klasyka :) Pozwodzenia.
Zmierz wartość napięcia na zasilaniu przerywacza. Sprawdź wyłącznik awaryjnych. Odłącz przerywacz, zewrzyj złącza 49 i 49a i sprawdź, czy po włączeniu kierunkowskazów zapalają się światłem ciągłym. Z podłączonym przerywaczem odepnij przełącznik zespolony i zewrzyj środkowy środkowy pin przełącznika kierunkowskazów z lewą i prawą stroną.
Witam, W mojej corsie B nie działa kontrolka kierunkowskazów w liczniku po włączeniu lewego lub prawego kierunkowskaza a nawet po włączeniu awaryjnych (żarówka oczywiście jest ok), czy obwód kontrolki przechodzi przez manetkę i/lub włącznik awaryjnych? Jeśli tak to proszę o podanie numerów zacisków na w/w przełącznikach zespolonych.
Niestety, masz wypalone styki przełącznika długie-mijania, najrozsądniejszym rozwiązaniem jest jego wymiana
Jeśli bezpieczniki są na pewno w porządku, sprawdziłbym światła awaryjne. Jeśli wtedy prawe świecą, to znaczy, że przełącznik (manetka) przy kierownicy. Jeśli nie, szukałbym głębiej w obwodzie, tuż gdzie mamy rozdzielenie na lewy i prawy obieg świateł. Pozdrawiam!
no właśnie tak myslałem wyciągłem ten przełącznik czy on jest rozbieralny?? to jest ten cały z czrną wajchą od kierunkowskazów tak??? napisz coś więcej jak wiesz DZIĘki!!!:)
Podpalone styki na przełączniku kierunkowskazów/świateł . Wymień sobie , i po problemie. Część dostępna prawie w każdym sklepie motoryzacyjnym.
Moje obserwacje nt. zakładanie eps w corsie bez eps wszystko co piszą potrzeba mieć czyli: - kolumnę eps - obudowę przełączników oraz przełączniki - obudowę stacyjki skośnej (wkładkę można przełożyć) - kierownice jeśli potrzeba ze zwijakiem airbag (u mnie juz taka była) i teraz moje obserwacje przekopałem kilka tematów odnośnie eps że ściąga w lewo...
Witam, mam problem z lewymi kierunkami w corsie c z 2002 roku o poj. 1.0. Problem polega na tym iż na desce rozdzielczej wskaźnik kierunku miga 2 razy szybciej niż powinien (objawy jak by nie było żarówki), lecz na zewnątrz kierunki migają jak im się za chce raz dobrze, raz szybciej, raz w ogóle. Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie ok, żarówki sprawdziłem...
Ale się dyskusja rozpętała. Światła postojowe występują w każdym samochodzie — przy ustawieniu przełącznika świateł na pozycję świateł pozycyjnych. W starych Fiatach jeszcze był bajer że światła wyłączały się po stacyjce (chyba od lat '80). Maluch miał w stacyjce styk odłączający światła przy rozruchu (wycierający się z resztą). W motocyklach...
Czy odnosi się to także do świateł mijania? Jeśli tak, to najprawdopodobniej nie ma styku w przełączniku kierunkowskazów/świateł mijania/świateł drogowych. http://obrazki.elektroda.pl/1803443100_1... Ten zespół jest do wymiany lub jeśli lubisz majsterkowanie, to możesz go rozebrać i przejrzeć
Witam Zepsuł mi się już trzeci taki przełącznik (czy wyłącznik), objawy zawsze te same: przedni prawy kierunkowskaz w ogóle nie miga, a tylny miga słabo z bardzo dużą częstotliwością. Najczęściej ma to miejsce podczas upalnych dni - teraz cały czas ciepło i auto mam praktycznie nie do użytku. Może miał ktoś kiedyś podobny problem ? Da się ten przełącznik...
sam czujnik potencjometryczny zapewne znajduje się w kierownicy w okolicach przełączników kierunkowskazów https://obrazki.elektroda.pl/6326991000_... Jak odkręcisz kierownicę powinieneś mieć swobodny dostęp do niego tylko przed zdjęciem kierownicy zaznacz sobie kreskę jakimś flamastrem pod śrubą byś potem kierownicy nie miał przekręconej...
Miałem dwa fiaty - starą Mareę i nowe Punto z salonu. Bardzo awaryjne auta, nie polecam. Marei nie wypominam, bo stare, sterane auto, moje pierwsze. Ale nowe Punto z salonu - chuchanie, dmuchane, ASO i: - awaria wspomagania przy 35 tys. km, - awaria pompy sprzęgła, do wymiany pompa i sprzęgło - 105 tys. km, - do tego drobiazgi typu zacinające się klamki...
Przelacznik przy kierownicy nie wlacza kierunkow, a wlacznik awaryjych powoduje piszczenie przekaznika.wymienilem przekaznik i wlacznik. I dalej to samo.jakies pomysly?,
Witam, zwracam się z ogromną prośbą o pomoc. Otóż kilka dni temu podczas normalnego uruchamiania silnika zaświeciła się kontrolka od elektrycznego układu silnika (samochód z kluczykiem) samochód odpala i gaśnie po 2-3 sekundach. Nigdy takiego przypadku jeszcze nie miałem. Próbowałem już odpinać akumulator, ładowałem go, próbowałem na zapasowych kluczykach....
witam wyjąłem przełącznik kierunkowskazów aby go rozkręcić i naprawić, jednak rozpadł mi się w rękacz i teraz mam problem ze skręceniem go. większość intuicyjnie wiem jak złożyć ale mam problem z dwiema blaszkami leżącymi na dole na zdjęciu. prosze o pomoc z góry dziękuję kamil http://goliat81.republika.pl/corsa.jpg Dodano po 3 juz naprawilem zamykam
przełącznik kierunkowskaz corsa kierunkowskaz kierunkowskaz corsa
excel ocena miernik sonel uszkodzenia podzielnik koszt
nadajnik lokalizatory alarm sabotaż jablotron
Passat pompowtryski: biały dym i zapach ropy Światła drogowe nie działają w Ford Mustang 2015