Kupic nowa wtyczke z pinami. Uciac stara, zarobic nowa i zrobione. Po co to wyjmowac? I tak starych, zmaltretowanych pinow nie uzyjesz, jesli nie wiesz jak je wyciagnac. Tam jest taki "jezyczek" ( albo 2 lub 3 ) na pinie, ktory(e) trzeba przygiac.
Z prawej strony.
Trzeba ściągać kierownice,tylko odłącz akumulator,żeby poduszka nie świeciła.
Jak wszystko działa to w czym problem? Nie kupiłeś czasem manetki kierunkowskazów ze sterowaniem komputera pokładowego OBC?
Teoretycznie smar do złączy elektrycznych (oczywiście niskonapięciowych). Ponieważ pewno mała opłacalność nabywania smaru specjalnie dla tego przypadku to stosuje sie wazelinę techniczną (lub kosmetyczną) oraz smary silikonowe. Skoro zawodzą syki to prosty wniosek, że należy je posmarować ale delikatnie.Powierzchnie z tworzyw w zasadzie nie wymagają...
No przecież ściąga się koło kierownicy i jest dostęp do śrub. A całe przełaczniki zdejmuje się w górę.
zakladajac, ze dioda jest zwarciem i ze ladnie swieci przy 20mA policz sobie rezystor z prawa oma. wartosc ktora ci wyjdzie bedzie calkiem dobra. jak dasz mniejsza to bedzie jasniej swiecic, ale pamietaj, ze porty w uC tez maja ograniczenia i jak przegniesz, to mozesz zdymic wszystko. do odczytywania stanu zrob sobie dzielnik napiecia na rezystorach...
Prawdopodobnie jest. Wnioskuję że ten przełącznik 8pin łączył plus jak i minus (stąd po 4 kable z każdej strony 2 do plusa i 2 do minusa) a przełącznik 3pin łączy tylko plus (środek plus na stałe i te dwa po bokach to już zasilanie do kierunkowskazów, minus w tym przypadku jest podłączony na stałe). Jest to tylko mój wniosek i jeśli jest tak jak piszę...
Myślę, że masz uszkodzony przełącznik zespolony.
Ostatnio rozbierałem taki (tylko od Vectry, ale myślę, że taki sam) i też namordowałem się i nakombinowałem, ale złożyłem. Jakby to ci opisać ...............? Hm. Z tą jedną dużą, to chyba nie będziesz miał problemu, Dwie pozostałe identyczne, to właśnie przyczyna twoich kłopotów. Takimi małymi wycięciami układasz na takimwsporniczku z blaszek zatopionych...
Nie.Odkręcasz 2 wkręty od strony kierownicy,są one zasłoniete zaslepką.Ściągniesz górną częśc obudowy.Dolna jest przykręcona od dołu 3 wkrętami.Nastepnie trzeba ściagnąc tą gumowa osłone stacyjki,podważyć wkrętakiem.przełacznik wchodzi na wcisk,sa takie dwa zatrzaski,naciskasz je i wysuwasz przełacznk,odpinasz kostkę (trzyma zatrzask) i gotowe.Potrzebne...
A jak robebrać przełącznik? Jak już wcześniej napisałem przełączniki są nierozbieralne. Aby wymontować przełączniki należy odkręcić śrubę od dołu kolumny kierowniczej potem ją zdjąć z zaczepów. Po zdjęciu dolnej osłony mamy dostęp do przełączników. Nie pamiętam tylko czy trzeba zdjąć górną osłonę ale chyba nie. Przełączniki są przymocowane do wspornika....
Na białej kostce znajduje się przełącznik świateł mijania/drogowych oraz klakson. Na niebieskiej znajdują się dwie pary przełączników kierunkowskazów (osobne obwody na ciągnik i przyczepę). Posprawdzaj miernikiem.
Posiadam takie auto na stanie tylko 2000 rok też 1.0 AUC, u mnie światła zginęły przez spalony przełącznik kierunkowskazów a jednocześnie świateł długich i spalony włącznik świateł zwykłych tzn pokrętło. Zacznij od przełącznika kierunkowskazów. Poza tym światła włącza przełącznik świateł tzn pokrętło a rozdziela mijania i długie przełącznik kierunkowskazów,...
zasyfiony przełącznik kierunkowskazów.
Zmień przełącznik kierunkowskazów.
Witam. Ma ktoś schemat podłączenia przełącznika od kierunkowskazów do kontrolek od kierunków w ciągniku Massey Ferguson 255?
Pin 31 masa pin 49 zasilanie pin 49a wyjście na przełącznik kierunkowskazów.
Odłącz przełącznik kierunkowskazów i sprawdź czy trzeszczenie zniknie. Masz zużyty przełącznik i stąd takie cyrki.
Cześć, chyba nie trudno odgadnąć że masz uszkodzony przełącznik kierunkowskazów.
Przełącznik kierunkowskazów na środku żółty przewód, lewy 44L 2 przewody zielone, prawy 44P 2 przewody niebieskie. Tak na schemacie jest połączone.
139-----hazard light switch włącznik świateł awaryjnych 138---direction indicator switch przełącznik kierunkowskazów 77----multitimer multitimer 140---direction indicator relay przekaźnik kierunkowskazów
brak masy lub uszkodzony przełącznik
Z przełącznika kierunkowskazów jednym przewodem fioletowo- żółtym przekazywane jest załączanie kierunku prawego lub lewego do modułu TEMIC 309872 obok bezpieczników pod maską. . Do przełącznika dochodzi plus z bezpiecznika nr 3, 15 A przewodem czarno-białym. Przełącznik kierunkowskazów przy włączeniu w prawo zwiera te przewody bezpośrednio a w lewo...
Czy ktoś może kojarzy jak powinien być złożony przełącznik zespolony od kierunkowskazów i wycieraczek? Było chyba trzech wykonawców tego podzespołu. Każdy miał inną konstrukcję wnętrza. Który masz? jak długie włączam to wyłącza się jedna lampa Sygnał długich świateł dochodzi jednym kablem do skrzynki bezpieczników i tam rozdwaja się na dwa bezpieczniki...
No to jak dokładka, to schemat każdego dowolnego układu kierunkowskazów. Ogólny schemat podałem. Podłączasz tak: + po stacyjce --> bezpiecznik --> przerywacz kierunkowskazów pin 49 --> z przerywacza kierunkowskazów pin 49a --> przełącznik kierunkowskazów --> kierunkowskazy lewa i prawa strona. Oczywiście druga strona żarówek do masy. Pin 31 przerywacza...
Najprościej pod przełącznik kierunkowskazów, tam masz lewą i prawą stronę.
Jeden to popularny "49" na nim masz zasilanie 12V - sprawdzisz probówką względem masy. Drugi przewód to "49a" idzie po prostu do przełącznika kierunkowskazów.
31 masa 49 plus z orginalnej wiązki 49a wyjscie też z orginalnej wiązki C kontrolka
Zostaw go w spokoju. Ostatnio miałem identyczną usterkę w audi i przyczyną był zły kontakt we wtyku przy przełączniku kierownicy (przy manetce od wycieraczek).
Z tego co przeczytałem to wyszło, że wszyscy pisali o przełączniku świateł ( tym co nazwałeś przełącznikiem kierunkowskazów ), a ty zmieniłeś włącznik świateł. Ten nazwany przez ciebie przełącznik kierunkowskazów jest zespolonym przełącznikiem świateł krótkie-długie, przełącznikiem kierunkowskazów i można nim jeszcze włączać krótkie sygnały światłami...
Jedynie czyjaś ingerencja. Ten przewód idzie tylko do przełącznika kierunkowskazów.
To masz tak: 49 plus po kluczyku 31 masa 49a przełącznik kierunkowskazów C2 dodatkowa kontrolka przyczepy. http://obrazki.elektroda.pl/3076232500_1...
Grafika ujka Google wskazała...😉
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
ale nie mogę to znalesc wiem ze jest to przekaźnik na 4 piny Nie ma w tym aucie tego przekaźnika. Odłącz manetkę przełącznika kierunkowskazów i sprawdź czy nadal będzie migać
Wróć do postu #32 i #36. To coś w prostokątnym zaznaczeniu to kontaktron owinięty cewką. Na drugim zdjęciu masz styki przekaźnika, które mają być rozwarte a zwierają się cyklicznie po włączeniu kierunkowskazów. Jeszcze raz napiszę: prąd na 49, wyjście na przełącznik kierunkowskazów 49a, C to kontrolka. Jak nie chce działać, to znaczy że jest niesprawny...
Nie, od przełącznika kierunkowskazów nie ma żadnych przewodów do których mógłbyś się wpiąć. Jeśli w ogóle, to trzeba się wlutować wewnątrz przełącznika, poglądowo zamieszczam zdjęcie dla orientacji, jak coś uszkodzisz, nowy 700 do 1300zł w zależności od wersji. Po demontażu może zajść potrzeba kalibracji czujnika kąta skrętu. https://obrazki.elektroda.pl/9140780000_...
Za odbiór i przetwarzanie sygnału z pilota w Astrze H odpowiedzialny jest moduł CIM ( to jest ten pod kierownicą z przełącznikami kierunkowskazów i wycieraczek).
czy to manetka, czy przełącznik Manetka czyli przełącznik kierunkowskazów do wymiany pod warunkiem że awaryjne są bez zarzutu.
Ja miałem podobny problem, wprawdzie w innym samochodzie - Fiacie Tipo. Winne były zabrudzone brudnym smarem styki przełącznika kierunkowskazów. Po rozebraniu wymyciu i posmarowaniu czystym smarem ustało.
Po pierwsze czy na przewodzie zasilającym przerywacz(po bezpieczniku) jest zasilanie. Jeśli jest zewrzyj ze sobą obydwa przewody. Przełącznik kierunkowskazów na któryś bok. Nie działa zwierasz ręcznie na przełączniku środkowy styk z bocznym. Jak działa to przełącznik do wymiany. Jak nadal nie działa otwierasz złącze na lewym błotniku i szukasz zerwanych...
Aleksander , nie dawało mi spokoju, ze nie możesz poradzić sobie z kierunkowskazami. Odpowiedz palnąłem z pamięci. Dzisiaj popatrzyłem do Worshopu i co... nie znalazłem drugiego bezpiecznika. Jest tylko nr.6 i przerywacz R 8. Pozostaje Ci sprawdzić jeszcze raz przejscie prądu przez przełącznik kierunkowskazów. Pozdrawiam.
Rozbież przełącznik od kierunkowskazów ,pewnie zabrudzone styki.
,, Kontrolkę " wpinamy z jednej strony do zasilania prawej żarówki kierunkowskazu a z drugiej strony do lewej żarówki. Po włączeniu prawego kierunku + 12v dostaje się do zacisku ,, J ", a do zacisku ,, K " poprzez żarówkę lewego kierunku doprowadzona zostaje tzw ,, masa ". Sytuacja jest odwrotna po włączeniu lewego kierunku. Po podaniu plusa na tylko...
Cześć Wszystkim - rozwiązałem problem ze swoim peugeotem, wszystko z przelącznikiem było ok ( w końcu nowy, ten sam nr serii itp) w trakcie naprawy auta ( wtedy też mechanik wymienił mi przelacznik) mechanik zauwżył wyciek w okolicach silnika, więc mówi umyjemy silnik zobaczymy gdzie - no i umył - tak umył, że zalał BSM no i auto początkowo odpalało...
Jeśli na awaryjnych jest dobrze to znaczy że zwarcia nie ma w lampach. Jeżeli bezpiecznik pali się od razu po przekręceniu zapłonu to przełącznik kierunkowskazów wtedy nie bierze udziału. Zwarcie musisz mieć gdzieś przed przełącznikiem. Ps. Nie miałeś przypadkiem zapiętego wstecznego biegu przy włączaniu zapłonu ?
Nie grzeb auta. Zdejmij osłonę kolumny kierownicy, wyjmij przełącznik kierunkowskazów, rozbierz go i na pewno znajdziesz usterkę. Obstawiam pierwszy z brzegu. Do naprawy pottzebna grubsza igła do usunięcia pozostałości i jakaś cienka, tępa blaszka żeby naprawić. Trochę zagadka ale żebyś zaoszczędził parę ładnych stówek to musisz pogłówkować. Jesteś...
Witam - znalazłem kilka przełączników kierunkowskazów które można zamontować ma kierownicy. Od Ursusa C380- do kupienia www.skleprolniczy.pl Przełącznik kierunkowskazów WSK 125. Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/6403935300_1... Dodano po 58 http://obrazki.elektroda.pl/5993256600_1... Dodano po 6 Bardzo przepraszam za...
Witam, w Astrze-G jest to trochę prościej. W załączeniu masz schemat sterowania (w przełączniku kierunkowskazów) tempomatu i rozpiskę z bezpiecznikami. Z przełącznika tempomatu nasz trzy przewody bezpośrednio do sterownika silnika oraz zasilanie z bezpiecznika F3.38 (10A).
49- zasilanie z włącznika świateł awaryjnych, 49a-do przełącznika kierunkowskazów, 15-zasilanie po zapłonie, 31- masa, C2- kontrolka przyczepy, C- kontrolka kierunkowskazów, 30- stałe zasilanie.P
No i w czym problem? Masz schemat z klasycznym układem przerywacza: zasilanie po stacyjce --> bezpiecznik --> przerywacz kierunkowskazów --> przełącznik kierunkowskazów --> żarówki kierunkowskazów. Układ można zrealizować na dwóch diodach lub przekaźniku z dwoma stykami zwiernymi. Musisz jedynie zdublować istniejący przełącznik tak, by po naciśnięciu...
Pokazany na zdjęciu układ jest oznaczony na schemacie jako BUZER UNIT. Musisz poszukać i sprawdzić przerywacz kierunkowskazów, na schemacie prawdopodobnie będzie to element z wejściami oznaczonymi jako 49, 49a oraz GND. (Na schemacie na górze po lewej). FLASHER SWITCH to przełącznik kierunkowskazów przy kierownicy. Jeżeli nie działają kierunkowskazy...
Koło kierownicy ustawione "prosto" podczas jazdy na wprost?
Po odpaleniu silnika lewy górny konektor w regulatorze (czerwony kabel) powinien mieć napięcie 14,4 V i on idzie do ładowania akumulatora. Prawy górny konektor (zazwyczaj żółty kabel) powinien mieć 12–14 V i on idzie na światła i automatyczne ssanie. Jeżeli nie masz żadnego napięcia w tych kablach, uszkodzony jest regulator bądź przerwany kabel między...
Kierunkowskazy: kable czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem, wiązka idąca do tyłu samochodu, do przełącznika kierunkowskazów, do awaryjnych, gdzie Ci wygodniej Jeśli samochód ma moduł komfortu i centralka cz na to pozwala wystarczy wydłużyć impuls "zamknij" do 3 sek aby szyby się domknęły
Dalej? Nic to jest już wszystko :) No jeszcze kontrolka na zewnętrznych stykach przełącznika i finito :)
Sprawdź kostkę przy przełączniku kierunkowskazów. Wiele wskazuje na to, że tam może być problem. Skoro w tym samym momencie znikają oba kierunkowskazy przyczyna może leżeć w tej kostce. Opisywałeś również, że kierunkowskazy znikają po paru minutach pracy. Sprawdź, czy przypadkiem awaryjne również nie znikają po kilku minutach. Wówczas pada podejrzenie...
Witam. Mam taki problem , prawdopodobnie w przełączniku kierunkowskazów mam wyrobioną sprężynkę, bo kiedy wrzucam kierunkowskaz w prawo, to rączka kierunkowskazu samoczynnie mi opada. Chciałem zapytać , czy aby wymienić tą sprężynkę, trzeba zdejmować kierownicę i zdemontować cały zestaw przełącznika , czy można to wykonać , bez demontażu całego zestawu...
Czy przerywacz kierunkowskazów możesz sprawdzić w prosty sposób po prostu go omijasz. :D Po kolei to tak: Ze stacyjki zacisk 54, przewód do skrzyneczki z bezpiecznikami, potem do przerywacza kierunkowskazów zacisk +, z równolegle położonego zacisku naprzeciwko L dalej przewód do środka przełącznika kierunkowskazów. Z prawej strony przełącznika prawy...
Mam to samo. Podobno to była wada fabryczna początkowych modeli. Ja zgodnie z radami wymieniłem manetkę (z 2007r), przez tydzień było dobrze i usterka wróciła. Ktoś ma jakieś pomysły?
Tak w ogóle to powinny być dwa przewody do kierunkowskazów a jeżeli jest jeden to trzeba zastosować diody prostownicze do rozdzielenia kierunkowskazów.Podłączenia kierunków można wykonać w kilku miejscach np. w wiązce przewodów wychodzącej z przełącznika kierunkowskazów lub przy złączce pod plastikiem obok dźwigni otwierania pokrywy silnika (trzeba...
W wersji USA wiązka instalacji elektrycznej jest inna. Podzespoły z wersji europejskiej nie będą pasowały. Z tego co dostrzegam na schemacie, wersja USA ma podwójny przełącznik kierunkowskazów. Dodatkowy przełącznik służy wyłączaniu świateł pozycyjnych w kierunkowskazach (drugie włókno). Schematu od wersji EU nie mam czasu szukać.
Witam, posiadam przełącznik kierunkowskazów Jelcza Steyr i chcę go przerobić do ładowarki, może ktoś posiada schemat kostek przyłączeniowych.
49-zasilanie z włącznika awaryjnych /stałe/ 49a-zasilanie z klawisza awaryjnych /po zapłonie/ oraz zasilanie przełącznika kierunkowskazów C-kontrolka kierunkowskazów C2-kontrolka klawisza awaryjnych L-lampy lewa strona R-lampy prawa strona Wykonanie na oryginalnym klawiszu awaryjnych.P ŹLE!!! 49a, to WYJŚCIE na wyłącznik kierunkowskazów. Nigdy zasilanie!...
Przełącznik kierunkowskazów realizował tę funkcję. W pozycji spoczynkowej obie żarówki podłączone były do włącznika świateł stop. Po włączeniu kierunkowskazu odłączał on jedną z żarówek tylnych od włącznika stopu i łączył ją z przerywaczem kierunkowskazu (bimetalowym, choć w 70-tych latach bywały już też tranzystorowe), jednocześnie dołączając też żarówkę...
Schemat instalacji elektrycznej Ursus 1634 (zespolone zegary)
Ale czego nie wiesz ? Przecież prościej już tego nie można namalować . Złącze 1 i 2 przełącznik kierunkowskazów . Złącze 3 jedna para żarówek Złącze 4 druga para żarówek Złącze 5,6,7,8 masa
Wszystko powinno być opisane w instrukcji do zestawu, ale... 1, 2 - przełącznik kierunkowskazów, dlaej do plusa (+) zasilania 3 - dwie żarówki połączone równolegle na np. stronę lewą, 4 - dwie żarówki połączone równolegle na stronę prawą, 5, 6, 7, 8 - podłączenie minusa (-) zasilania
Odkopuję ten temat, bo mam bardzo podobny problem - Octavia 2 FL 2009 kombi, 1,9 TDI BXE Kontrolka lewego kierunkowskazu miga razem z prawą przy włączeniu prawego kierunkowskazu. Świeci się jednak dużo słabiej. Czasami jarzy się ciągle po włączeniu zapłonu, przed odpaleniem silnika. Czasem pojawia się delikatnie podczas jazdy. Po jakimś czasie gaśnie....
8871.10 ma 4 piny (59a 31b 49 49a). o To jest tzw. Elba - dwa w jednym, regulator ładowania + przerywacz. Sprawdziłem, że po zwarciu przewodu z 49 (+) i 49a świecą światła kierunkowskazów po przełączeniu przełącznika kierunkowskazów (oczywiście w sposób ciągły). Sprawdziłbym jeszcze 31b - czy nie urwało się połączenie z masą. co jeszcze może być uszkodzone...
Witam. Po rozgałęzieniu kabla wpinasz diody do wyprowadzonych kabli, szukasz kabla na którym po włączeniu kierunkowskazów pojawia się przerywany sygnał dodatni i wpinasz się tak w prawy i lewy kierunek. Możesz podpiąć się pod przełącznik kierunkowskazów, włącznik awaryjnych, lub kable idące do tylnych lamp. Pozdrawiam!!
Masz dwa rozwiązania + idzie na plus zasilania L idzie na przełącznik ston kierunkowskazu P idzie na lampke kontrolną drugie 49 idzie na plus 49a idzie na przełącznik 31 idzie na masę.
W to radio, CZ itp. Napięcie znika po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. P to światła postojowe, napięcie jest wtedy gdy stacyjka jest w pozycji 0 i idzie na przełącznik kierunkowskazów. Można dzięki temu włączyć światła postojowe tylko z jednej strony.
"Sprawdzanie kierunkowskazów Impulsy dla kierunkowskazów i świateł awaryjnych są wytwarzane przez przekaźnik nazywany przerywaczem. Światła awaryjne są podłączone do przerywacza bez bezpiecznika. Bezpiecznik kierunkowskazów znajduje się w skrzynce bezpieczników. • Jeśli częstotliwość kierunkowskazu jest większa po jednej stronie niż po drugiej,...
Wątpię aby było zwarcie w przełączniku kierunkowskazów - w ten sposób ominąłeś włącznik a gdyby było w nim zawarcie to by kierunki paliły się nawet gdyby był przełącznik w pozycji 0 (nic w aucie nie zmieniając). Jedyne miejsce które mi przychodzi do głowy gdzie może być zwarcie to moduł komfortu. Masz go pod dywanikiem, pomiędzy fotelem kierowcy a pedałami....
Jeżeli kierunkowskaz świeci a nie przerywa to nie jest wina przełącznika tylko przerywacza. Przełącznik zostaw w spokoju. Pozdrawiam.
Do wymiany. Da się naprawić, ale naprawa jest nietrwała.
Przełącznik ma dwie śrubki pod kierownicą (pooglądaj - zobaczysz) a co do świateł cofania, to podejrzewam włącznik, który wkręcony jest w skrzynię biegów (na dwa piny). W nim też powinno być napięcie (we wtyczce) i możesz łatwo to sprawdzić. Mianowicie, odpinasz wtyk, zwierasz obydwa piny przy pomocy np. spinacza biurowego, włączasz zapłon i patrzysz...
Idealnie! Tak to właśnie ma być, a część 1 to przełącznik kierunkowskazów, których nie będzie to i jego też nie powinno; jak i też przerywacza 3.
Witam mam problem z golfem III włączając kierunkowskaz w lewo wszystko jest w porządku natomiast przy włączeniu kierunkowskazu w prawo włączają się światła awaryjne. Wszystkie kierunkowskazy mrugają jak przy włączeniu awarii. Przełącznik kierunkowskazów i przekaźnik kierunkowskazów wymienione. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
Styki kontroli podłącz pod przełącznik kierunkowskazów. Jeden styk pod prawy, drugi pod lewy. Masa idzie wtedy szeregowo przez żarówkę nieużywaną a plus od plusa zapalanej żarówki.
Witam. Mały problem lecz denerwujący, nie odbijają mi kierunki po wyprostowaniu kierownicy. Proszę o wskazówki. Dzięki. Pozdrawiam. Dodano po 5 Małe sprostowanie, oczywiście chodzi mi o dźwignie kierunkowskazów. Nie wiem jak jest w espero ale na osce kierornicy masz wypustke ktora odbija zderzak w przelaczniku kireukowskazow. alebo nie ma tej wypustki...
Najprawdobodobniej jest źle założona kierownica. Musisz ją zciągnąć i sprawdzić położenie wyłączników kierunkowskazów i prawidłowo założyć. W wielu wypadkach to pomagało. Scenika akurat nie znam, ale myślę że system jest bardzo podobny.
Podpiąłeś się tam gdzie nie trzeba. Kierunki to czarno-biały i czarno-zielony. Można się wpiąć w wiązkę idącą do przełącznika kierunkowskazów. Będą Ci potrzebne dwie diody prostownicze np 5A żeby zrobić wyjście na lewą i prawą strone kierunkowskazów. Inaczej będzie Ci migała tylko jedna strona przy zamykaniu/otwieraniu lub zrobią się awaryjne jak dasz...
Po co Ci kostka? Masz kierunki np. w wiązce progu kierowcy. Chcesz kostkę to po lewej stronie stóp kierowcy pod słupkiem przed progiem masz złącza wiązek (kostki). Tam tez masz kierunki. Jak bardzo sie uprzesz, to zdejmij osłone kierownicy i pod przełącznikiem kierunkowskazów też masz kostkę. Wykręć skrzynke bezpieczników - tam tez masz dobre dojścia...
Sprawdź przerywacz od "migaczy" (powinien być w przełączniku awaryjnych) - wygląda mi to na nieprawidłowy bezpiecznik o kierunków/awaryjnych (za duży) - ciągnie stronę solo ale komp odłącza komplet z powodu jakiejś zworki. Interfejs bardzo by pomógł jeżeli to jest to co obstawiam pzdr r. Naprawiałeś kiedyś Octavie? Co tam sprawdzisz interfejsem? Sprawdzić...
Ten na zdjęciu to jest przerywacz bimetaliczny (bardzo zawodny)stosowany przed elektronicznymi. Plus zasilania przychodzi na plus ,na L podłączamy środek przełącznika kierunkowskazów, a na P lampkę kontrolną . Taki przerywacz dobrze chodził jak miał obciążenie zgodne z opisem tzn. jeżeli jest opisany 2x21W+2W to znaczyło że dobrze pracował jak miał...
Jaki to model? W X9 Amalfi 180 cm³ za wszystko odpowiedzialny jest zestaw liczników. Tam jest wbudowany przerywacz kierunkowskazów. Przełącznik kierunkowskazów to taki joystick, trzy styki: lewo, prawo, reset. Nie pamiętam jak jest z awaryjnymi. Ogólnie patent ten ma na celu automatyczne wyłączenie kierunkowskazów jeżeli przejedzie się jeden kilometr...
były wymieniane przełączniki zespolone kierunkowskazów i wycieraczek , cały komplecik razem z taśmą Air bag I tu szukaj przyczyny problemu. Jestes pewien, ze masz czujnik polozenia kierownicy?
dziękuję za podpowiedzi, będę niestety musiał się wybrać do serwisu. O efektach poinformuję.
Przerywacz do kierunkowskazów ma trzy piny (P, L, X) X - zasilanie(stacyjka +) L - przełącznik kierunkowskazów A "P" gdzie mam połączyć?
Cześć Orientuje się ktoś może od jakiego samochody renault podpasuje przełącznik kierunkowskazów do modelu 133-54? podobno od megane pasuje ale czy trzeba robić jakieś przeróbki?
Podłącz plus piszczałki do 49a przerywacza (plusa po zapłonie) a minus do 49 przerywacza (styk środkowy przełącznika).
Witaj. Kolorystyka przewodów może być inna. W trakcie kiedy pracowałeś nad swoją instalacją to korzystałeś ze schematu? 59ab z EWR ma być połączony z 59a ELBY oraz jest to zasilanie włączników światła stop. ELBA: 49 plus po stacyjce, 49a wyjście na przełącznik kierunkowskazów, 31b masa, 59a zasilanie z EWR. Podejrzewam, że mogłeś gdzieś popełnić błąd...
Żarówki sprawdzone? Szczególnie w tylnych lampach lubią się dziać cuda a korozja na wkładach lamp lubi szaleć lub wypalić stuk masy w złączu. Drugi podejrzany to moduł haka lub gniazdo jeśli jest lub było.
Jeżeli dobrze pamiętam, to ma być tak: 30 - stałe zasilanie po bezpieczniku 15 - zasilanie (zabezpieczone bezpiecznikiem) po kluczyku 31 - masa 49 - zasilanie przerywacza kierunkowskazów 49a - podłączone wyjście z przerywacza + zasilanie przełącznika kierunkowskazów VL - kierunki lewe (do lamp) + przewód do przełącznika kierunkowskazów (lewe kierunki) VR...
Daruj sobie montaż przełącznika od chinola. Masz instalację z funkcją automatycznego wyłączania kierunkowskazów po przejechaniu określonego dystansu (zabezpieczenie przed zapomnieniem wyłączenia kierunkowskazów). Będzie ciężko podłączyć zwykły przełącznik. Próbuj podratować oryginalny przełącznik. Będzie lepiej jak poszukasz oryginalnego przełącznika.
Tylko dziwne, że stało się to nagle. Wydaje mi się, że gdyby to byla wina instalacji to od poczatku by sie tak robilo. Rozkręcałem te przełączniki ale z zewnatrz nic nie widac.
Ford escort przełącznik kierunkowskazów i zimne luty w skrzynce.
kierunkowskaz przełącznik przełącznik światła kierunkowskaz renault przełącznik kierunkowskaz
bezpiecznik zasilacza komputera zablokować windows update telefunken internet
instrukcja obsługi przejazd kolejowy
CAME brama przesuwna – opóźnione zamykanie 10-15 min, fotokomórki, kondensator, timer Panasonic TV – blokada poziomu głośności, Tryb Hotelowy, Volume Limit, modele Viera, Android TV